240kPa w trybie zwykłym i 255 do 265 kPa w trybie sport przy około 2 tys obrotów na 4 biegu z gazem w podłodze.
załącznik
Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
W sumie to masz komp diagnostyczny na desce. Wejdź w MR do pozycji mw18 to jest ciśnienie doładowania i zaobserwuj w czasie jazdy jaka jest wartość max i porównaj do mw 19 . to jest wartość ciśnienia atmosferycznego. Różnica to doładowanie. Napisz jak jest.
Na małych obrotach ciśnienie doładowania podnosi się i opada do normalnego. To teraz napisz jak to niby zaobserwowałeś? Czy obserwowałeś dane z map i prace np sztangi?Czy jest to twoje widzi mi się?
skoro czujnik sprawdzony to moze sprawdz kabelkologie od niego i przeczysc wtyczke ...
A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
Tak, ile masz zwojów od początku śruby do uchwytu bo u mnie było 9 a w tej chwili jest 15 i wszystko działa jak trzeba od dołu ciągnie lepiej jedynie góry troche teraz brak (ale ja mam benzyniaka z turbem a nie diesla) więc różnica w tym że brak jest góry to się odczuwa A jakie masz auto? i który rok? jak odpalasz to nie zaświeca ci się taka żółta kontrolka...
Najlepiej byłoby podłączyć komputer, przejechać się po dziurach i patrzeć co komputer widzi. Po opisie wygląda mi to na błąd elektryczny, a nie widzę żeby była sprawdzana instalacja. Tak więc trzeba sprawdzić instalacje pod obciążeniem sterownik-czujnik ruszając wiązką. Do sprawdzenia instalacja szczególnie na odcinku rama-kabina tam lubi się psuć.
Kanał 11. drugi i trzeci blok.
Ten sam problem co 1,5 roku temu..
Odłączyć przepływomierz i sprawdź różnice
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
czy udało się rozwiązać problem? Mam dwa sprinterki 906 316 z tym samy błędem....
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
P1236 - ciśnienie doładowania powyżej zastrzeżone. Należy sprawdzić układ ciśnienia doładowania.
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
chyba, że ten wężyk dostarcza ciśnienie doładowania i, że jest nieszczelny, to doładowanie jest wpuszczane do obudowy komputera, a tam jest też drugi czujnik, który ma wskazywać ciśnienie atmosferyczne, ale dostaje „po twarzy” ciśnieniem doładowania xD O to to panie szanowny. W środku jest jeszcze jeden krótki wężyk, i to on pęka.
Zawór do testów można pominąć. Ja zakładam dłuższy wężyk i łączę MAP bezpośrednio.Nie ma zmiennej długości.Sprawdź czy przypadkiem nie ma dołożonego BOXa zwiększającego moc.Miałem tak że padło to badziewie i przekłamywało ciśnienie doładowania.Znajdziesz to pod schowkiem bezpośrednio przy kompie (oczywiście jeśli jest).
Ciśnienie doładowania jakie? Brak powietrza to i dymi. Nieszczelny dolot,zapchany wydech ....
3089 czujnik temperatury powietrza doładowania za AGR - przerwanie 4591 ciśnienie doładowania za nisko
N75 raczej tak a gruchę sprawdzisz odpinając wężyk od n75 do niej i zasysając ustami. Po paru zassaniach sztanga powinna się wciągnąć i nie wracać do pozycji 0 puki nie wypuścisz podciśnienia. Tak samo sprawdź EGR czy siłownik od niego nie jest dziurawy. Poszukaj syczenia które świadczyło by o nieszczelności układu podciśnienia.
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
Jaką masz pompę wtryskową i jak mierzyłeś ciśnienie? Jak tylko na samych wysokich obrotach bez obciążenia to nie będziesz miał pełnego ciśnienia doładowania.
Ciśnienie doładowania przed silnikiem za wysokie .... a nie paliwa i są z sobą powiązane.
Problem rozwiazany, dla w/w pomocnych chetnie udziele informacji na ten temat dla tych specialistow bez wiedzy niech zostanie problem zagadka, pozdrawiam
Sprawdź pod obciążeniem ciśnienie doładowania zadane i faktyczne
Od zaworu regulującego ciśnienie doładowania.
MAP sensor w samochodzie osobowym pełni rolę czujnika ciśnienia doładowania bezwzględnego, ulokowanego w kolektorze . N75 to elektromagnetyczny zawór regulujący ciśnienie doładowania turbosprężarki. Służy do regulacji ciśnienia podawanego do turbosprężarki w celu uzyskania optymalnej mocy silnika oraz oszczędności paliwa
A masy do niego masz sprawdzone? Jakieś logi dynamiczne? (ciśnienie doładowania, wysterowanie elektrozaworu zmiennej geometrii) Może wężyki źle podłączone.
Niech Ci sprawdzą pod komputerem jakie masz ciśnienie doładowania. Wydaje mi się, że turbo nie pompuje.
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
Zapchany DPF
Do zaworu regulującego ciśnienie doładowania N75.
A sprawdziłeś jakie ciśnienie jest wstanie zmierzyć czujnik ciśnienia doładowania. Bo typowo to właśnie 2600 mbar i więcej nie pokaże. Dwa czy turbo zrobi bez rozsypania się te 2 bary?
Witam, borykam się z problemem w cruze 1.4t. pojawia się błąd p0299. Podczas przyspieszania pojawia sie komunikat "Awaria pojazdu, skontaktuj sie z serwsiem". Maksymalne ciśnienie doładowania jakie da się osiągnąć to 0,3bar. Wymienilem elektrozawór turbiny, niestety nie pomogło. Sprawdzałem szczelność układu poprzez zrobienie ciśnienia w ukladzie. Cisnienie...
Sprawdź zaworek regulujący ciśnienie doładowania i siłownik.
Ciśnienie doładowania przekroczyło 2 bar i komputer odcina turbinę. Najprawdopodobniej turbo do regeneracji bo "przeładowuje". Czasem pomaga czyszczenie, ale zwykle nie na długo...
Nieszczelny wtryskiwacz, za wysokie ciśnienie mocznika. Zloguj jeszcze ciśnienie doładowania - zmierzone i rzeczywiste względem obrotów ale w pełnych zakresach obrotów, pierwszy pomiar przyspieszanie na dość wysokim biegu (najlepiej 4+) od 1500 do 4500 i przy stałych +- obrotach miedzy 2500 a 3500 obrotów.
Przy 1400 mbar powinien być w granicach 600 a nie 700 ale to nie zmienia faktu że głównym problem jest ciśnienie doładowania które jest na poziomie 0,4 bara nadciśnienia a powinno być 1,2 a to spora różnica.
EDC 4591 - kontrola ciśnienia doładowania. Wysokie ciśnienie. Sprawdź zawór Pierburg nr 51094130022 TCU 556 - może źle odczytany, ale błąd 0556 jest przyporządkowany tylko do zbr i mówi o usterce retardera.
Rozwiązanie: małe pęknięcie kolektora dolotowego- na pierwszy rzut oka w ogóle niewidoczne. Wymieniony kolektor i wszystko gra.
Dobra, jak krowie na rowie: -wojtek250590: "poczytaj w internecie o notlauf" notlauf czyli za małe ciśnienie doładowania, czyli "błąd 17964" Więc do sprawdzenia: "Na forum znalazłem na razie następujące elementy mogące powodować powyższą niedogodność: - zawór N75 - wąż od turbiny] - elementy turbiny - układ doładowania - wężyki sterowania podciśnieniem...
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
No błędy odczytałeś, teraz trzeba by podiagnozować trochę. Jak wygląda masa powietrza i ciśnienie doładowania, oraz dawka paliwa pod pełnym obciążeniem?
wyciągnolem turbine wyczysciłem (tak zeby nie było podejrzeń o zacinajaca sie kierownice zmiennej geometri) Możesz to rozwinąć? Bo nie widziałem tam zmiennej geometrii, nie mówię że nie ma.
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
Pasuje zrobić logi i będziesz wiedzał czy ciśnienie doładowania jest za niskie ,czy zawysokie czy uszkodzony jest czujnik doładowania. Co do pinu są odpowiednie programy do jego odczytania lub serwis za opłatą też ci podadzą
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
Kiedys mialem przypadek, że uszkodzona była dolna turbina. Objawy takie jak u Ciebie, błędów żadnych A jednak ciśnienie doładowania małe. Jeżeli nie masz w silniku żadnych błędów, zajrzyj do tej turbiny
Podstawowe parametry - ciśnienie doładowania żądane/osiągnięte i przepływ powietrza - żądany/rzeczywisty. Za nadmierne spalanie w tych sztruclach, przy sprawnym silniku z reguły odpowiada uszkodzony przepływomierz.
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka
Zdejmij podciśnienie z turbo, przejedź się i obadaj, czy ciśnienie doładowania się zmniejszyło. Jeśli tak, to znaczy że być może wystraczy jedynie wyczyścić geometrię. Jeśli nie, to zapewne geometria całkiem stoi. Auto ma DPF? jeśli ma, czasami na zabrudzoną geometrię pomaga wymuszone dopalanie DPF, wtedy spaliny mają wysoką temperaturę i sadza z turbiny...
Ciśnienie doładowania jest zależne od obrotów i obciążenia silnika.
EMS 11180, Jest to kod informacyjny dla czujnika Nox. 4416 Ciśnienie doładowania a ciśnienie atmosferyczne różnią się przy wyłączonym silniku. Wyłącz zapłon odczekaj minutę i włącz na 15 s. jeśli usterka nie jest aktywna to komunikat zgaśnie. Jeśli kod jest aktywny to trzeba szukać dalej.
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Podgląd parametrów pracy pod obciążeniem ( masa powietrza, ciśnienie doładowania, masa paliwa, ciśnienie paliwa). Na podstawie analizy danych parametrów, należy się z orientować, czego brakuje w momencie kiedy auto nie ma mocy.
A rzeczywiste ciśnienie równe odczytanemu? zmierzyłeś jakie jest faktycznie ciśnienie doładowania?
Jedyne co mi przychodi do głowy w tym momencie to odczyt ze sterownika, mam na myśli ciśnienie doładowania, na wolnych powinno być równe atmosferycznemu. No i może wężyki masz pozamieniane.
"Kabelek od czujnika sterownika wtryskiwaczy". Co to takiego?
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Podmień N75, ECU zgłasza za niskie ciśnienie doładowania.
I ciśnienie doładowania.
Jaki ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste?
194 =Zwiększona wydajność (moc) turbosprężarki to opis błędu dla Iveco daily czyli przeładowanie.
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
To w końcu TDi czy 75KM bo jedyne 1.9 TDI 75KM było w Audi a4 b5. Sprawdź cokolwiek: ciśnienie doładowania, czy w w dolocie jest olej, ciśnienie sprężania, czystość filtra powietrza, kąt wtrysku... To że jak dasz w palnik na postoju i puści czarnego bąka to normalka.
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
A kto mierzy ciśnienie doładowania na postoju? Zrób logi dynamiczne i wyjdzie czy coś jest nie tak.
Głupie pytanie - głupia odpowiedź :D Prościej - ten TYP TAK MA :D
Witam serdecznie. Mam do Państwa pytanko, zadaje je z czystej ciekawości jak i chęci poszerzenia swojej wiedzy. Interesuje sie samochodami od dawna jednak nigdy nie interesowałem sie tak dogłębnie jak dziś. Interesuje mnie obecnie sposób w jaki samochody marki Audi odczytują i za pomocą czego, ciśnienie doładowania? Na jakiej podstawie to wszystko działa?...
(at)hehu777 Zgadza się, to o czym piszesz jest możliwe, też miałem kilka takich przypadków, wtedy od ciśnienia referencyjnego, pomniejszonego o ciśnienie które było w sterowniku opiewa ciśnienie doładowania, czyli wg niego ma być jakieś 0,4 bara, co jest nie do zbicia przez ecu na wysokich obrotach, tutaj sprawa wygląda tak, że turbo przeładowuje i...
Witam mam problem z Renatka, po gruntownym remoncie silnika, auto po rozbieganiu, no wszystko niemalże wymienienione, a podczas jazdy wyskakuje błąd p2263 zbyt wysokie ciśnienie doładowania, występuje różnie, czasem od razu po ruszeniu czasem po przejechaniu 20 km. Czujnik na rurce dolotowej zmieniony i to samo. Jakieś sugestie co może być przyczyną?
Kolego naprawiłeś tego Stralisa?
Cześć. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam identyczny problem w Peugeot 1.6 HDI 2013r. ~170 000km Na razie jestem na etapie diagnostyki. Zauważyłem, że na zimnym silniku, ciśnienie doładowania nie osiąga wartości zadanej. Podczas jazdy, wartość doładowania pokrywa się z zadaną. Natomiast (na ciepłym), podczas hamowania silnikiem i później po zatrzymaniu,...
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Postaram się odpisać na pytanie trochę szerzej aby inni również mieli możliwość dowiedzieć sie co to jest "sztanga", "grucha" itd. i na jakiej zasadzie to działa : jeśli sztanga jest masymalnie zassana do gruchy tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na którą założona jest sztanga i zabezpieczona klipem) oprze się o śrubkę ogranicznika ruchu dźwigni to...
Według mnie potrzeba więcej testów: -sprawność układu EGR - widać, że jest zamknięty na jałowych a powinien być otwarty - podciśnienia, zaworek oraz sam zawór mechanicznie czy nie stoi -sprawność nastawnika turbiny -szczelność układu dolotowego. Większość zrobisz z SD, ale do reszty i tak będziesz musiał mocno pobrudzić ręce.
do ilu rpm rozbiegał się silnik zanim go zgasiłeś zdławileś... swiszcząca turbina znaczy szajs.. rozleci sie po jakimś czasie jak twoja.. zbyt wysokie cisnienie doładowanie tam jest zawór upustowy wiec albo siłownik abo wężyki.. elektro zawór narazie zostaw gdyż przed awarią było chyba ok..
Pewnie błąd który zobaczysz, to ciśnienie doładowania różnica w regulacji odchyłka dodatnia, skończy się to demontażem turbiny, czyszczeniem geometrii lub regeneracją turbiny, choć osobiście stawiam na to drugie bo tak może być turbo KKK którego nie da się rozebrać bez specjalnych narzędzi.
Witam Można zrobić np. tak: Wiercisz otwór np. gdzieś w kolektorze dolotowym (tak żeby wiórow nie naleciało do środka), nacinasz gwint gwintownikiem załóżmy 1/4 cala, następnie na pastę/taśmę teflonową wkręcasz szybkozłączkę nr. 1 (z tym samym gwintem oczywiście). W złączkę wkładasz rurkę poliuretanową nr. 2 (wytrzymałość 12bar, 100°C, dosępne różne...
Chłopaki a podpowiedzcie jak sprawdzić turbinę w tych Volvach? Na Autocom-ie turbo dmucha 1.5 bara a jest jeszcze jakiś inny sposób sprawdzenia?
Jest jakaś alternatywa dla programu STAR DIAGNOSIS gdyz rozważam kupno takiego urządzenia w grę wchodzi tylko diagnostyka mercedesa tylko i wyłącznie systemów common Rey i dla własnych potrzeb . Po prostu coś tańszego a efektywnego. Czy wie może kto jakie jest max ciśnienie doladowania dla sprinter 308 311 313 cdi ?
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Już na pierwszym zdjęciu widać że na 90% masz błędny odczyt z czujnika ciśnienia. Na wolnych obrotach cisnienie zadane i ciśnienie doładowania powinno prawie się pokrywać a u Ciebie jest 100% różnicy. W chwili gdy przy 800 obrotach masz 1000 to przy 2500 już będzie max i ECU "wyłączy" turbinę żeby nie przeładować ale to moje zdanie, mogę się mylić.
Robiłeś chipowanie a więc teraz jest wyższa dawka paliwa a co za tym idzie sterownik silnika pozwala turbinie pompować więcej żeby to paliwo mogło w całości się spalić.Jeśli wyższe ciśnienie doładowania to każda nieszczelność na łączeniu rur powoduje ze olej którym pluje turbina wydostaje się na zewnątrz.Te szybkozłączki które są w VW zawsze ciekną...
Rzecz jasna to nie jest robione do jazdy codziennej!!!!! mam szalony pomysł i go zrealizuję he he nie chodzi mi o przełożnienie lepszego silnika tylko chcę spróbować czy mi wyjdzie!!! ale co to za frajda ze zmiany silnika na lepszy, sztuką jest zrobienie z badziewia czegoś dobrego!:=)
Problem jest ewidentnie od czasu ruszenia oryginalnego czujnika. Zaświecił się Check, sprawdziłem błąd - wskazywał na czujnik, to ja głupi go wymieniłem nie sprawdzając wiązki. Okazało się, ze wiązka była przegryziona a stary czujnik miał zapieczone śrubki i musiał być połamany przy demontażu... Co ciekawe, przez kilka po wymianie czujnika samochód...
Myślałem, że zastosowałeś skrót myślowy, który i ja powieliłem. Oczywiście, że nie do samej rury ale do kolektora zamontuj wężyk. Możesz użyć tych króćców gazowych, o których piszesz. Nie wiemy jakie masz auto.
Żadne oporności, 2 piny to zasilanie 5V i na 3 pinie ewentualnie można mierzyć napięcie które będzie się zmieniać w zależności od ciśnienia.
Sprawdź na początek podciśnienia, a potem szczelność przewodów między turbo a silnikiem czy wszystkie są na miejscu, chodzi o to czy ciśnienie doładowania nie ucieka w powietrze. Jeśli warsztat wymieniał turbo, to jedź na reklamacje, ja bym takiego auta nie wydał, a Ty nie powinieneś go odbierać.
N75 to się ten zawór nazywał w jakimś Golfie chyba :/ (do tego tam, jego działanie było odwrotne). Zdejmij wężyk z "gruszki" turbiny i ręką spróbuj przestawić "kierownicę" turbiny - sprawdź czy chodzi płynnie i bez zbytniego oporu (pomijając opór sprężyny zwrotnej). Upewnij się też że pompa podciśnienia daje właściwe podciśnienie, a przewód podciśnieniowy...
Witam, wymieniłem tzw gruszkę w turbosprężarce w Mascocie 2.8 dti - silnik ten sam co w iveco master na zwykłej pompie rotacyjnej. Założyłem wskaźnik ciśnienia aby wyregulować ciśnienie. Jakie powinno być ciśnienie doładowania?? - bo mi podczas jazdy na 4 - 5 biegu pokazuje 1 bar i nie wiem czy to nie za mało. Jak czytam inne posty do jedni piszą 1...
Mam to samo, wymieniłem turbine, elektrozawory sterowania turbiny, wyprogramowałem egr i klapę gaszącą. . A to była Twoja inwencja czy wydumka mechaników?
zacznij od podcisnien i EGR-a ....
jakie ciśnienie doładowania renault iveco ciśnienie doładowania przekroczone ciśnienie doładowania
tranzystor bc337 parametr maszynowy przewodność mosiądzu
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Wymiana nietypowej wtyczki w lampkach choinkowych: jak to zrobić bezpiecznie? Schemat modułu sterującego pralki Gorenje MAWS72