nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
Witam, przyczyną błędu niskiego ciśnienia doładowania była turbina, po wymianie turbiny na inną używaną problem znikł, turbo teraz ładuje do 2,2 bara, jednak ciśnienie 1,9 bara jakie było na poprzedniej turbinie to stanowczo za mało dla dxi11, co z kolei generowało błąd MID 128 PSID 98 FMI 1 oraz zapalała się kontrolka adblue (dymek). Wszystkim serdecznie...
Tu masz problem z doładowamiem . I tu musisz jakoś zbadać z czego ten problem wtstępuje. Czy dlatego ze mie ma podciśnienia do regulacji zaworu ale chba jest bo EGR by się odezwał. Więc dalej musisz sprawdzić jakie ciśnienie występuje w układzie doładowania. Może być tak że jest i jest za duże lub go brakuje. Jak brakuje to dziura w układzie dolotowym...
Gruszka przy turbinie zle wyregulowana
Kazda premiumka dxi 450 ma zawor sterowania turbiny . Ten sam zawor steruje klapa hamulca wydechowego . Zaworu nie byla w silniku d9 znanych z volva fm Dodano po 3 W premiumkach dci zdarzaly sie turbiny bez zaworu regulacji
jaka turbina ,jeśli z zaworem upustowym to max 0,8 bar
a więc poskładałem auto, podłączyłem INPA poniżej zrzuty, auto kopci na biało na maxa, 1 dlaczego po odłączeniu przepływki mam dalej taki sam pomiar ?? nic sie nie zmienia ( czy dlatego też z chwilą jak podłącze czujnik ciśnienia doładowania to sztanga od turbo idzie w duł i auto nie ma jak oddać spalin ??) 2 oczytałem w iNPA ciśnienie, i czujnik wygląda...
Spec to jest wymagane, takiego życzyłby sobie sterownik, actual to wartość rzeczywista, to co dmucha. Albo turbo padnięte, albo nieszczelność, wtedy powinien być jednak błąd od tego albo od korelacji MAP/MAF. Jak masz czym podglądnąć to odepnij wężyk z gruszki i przejedź, patrząc w parametry, czy ciśnienie wzrośnie, czy nie.
Na N75 po uruchomieniu silnika i pracy na wolnych obrotach powinno być 5,5V i to jest prawidłowy objaw gdyż wtedy w N75 zamknięty jest przelot pomiędzy kanałami na króćcach VAC i ATMO i podciśnienie jest wtedy cały czas utrzymywane na wysokim poziomie pomiędzy kanałami VAC i OUT co powoduje, że podciśnienie jest podawane bezpośrednio na gruchę siłownika...
Witam, Mam corse 1,5 TD Isuzu z 2000 r i od jakiegoś czasu odczuwam spadek mocy i dymienie ( przy przyśpieszaniu lub przełączaniu biegu ) Mim podejrzeniem jest brak powietrza wytwaranego przez turbinę. Zmierzyłem dokłądnym miernikiem i okazało się ze : przy 1000 obr - miernik nie wykazuje żadnego ciśnienia . przy 3000 obr - ciśnienie wynosiło 0,2 atm....
Witam, chciałbym się dowiedzieć, od czego dokładnie jest ten włącznik pod pedałem sprzęgła. Jakie jest jego zadanie, czy jest rozwarty, gdy pedał jest w dolnej pozycji czy górnej? gdyż w moim samochodzie pedał jest lekko niżej i włącznik jest prawdopodobnie załączony. Sterownik Bosch 0 281 001 132 silnik 1Z Pytanie jeszcze takie czy można zamiast seryjnego...
przebieg naprawde niewiem jaki, ale szacuje na jakies 250-300tys. olej 10w40 schell KOntrolowałem temperature silnika i nie była podwyższona, wiem ze to nie to samo co temp. oleju, ale zawsze jakos zblizona. Ciśnienie oleju sprawdze napewno, ale kiedys sprawdzałem i było ok. Wymiana oleju przy nowej turbinie to dal mnie oczywistosc, ale wymana rurki...
Witam. Posiadam taki samochód jak w tytule. Rok 1999 przebieg 220 tys. moc auta to 76 km. Silnik nie jest zbyt skomplikowany ani wysilony, chciałem się dowiedzieć czy mógłbym i jakim sposobem podnieść ciśnienie na turbinie i jakie moze miec to skutki oraz ewentualne inne operacje które pomogą mi zyskac troche km. Pozdrawiam.
Turbina jest już zamontowana I teraz moje pytanie czy taka pompa by się nadawała na olej silnikowy 15w40 To żeś przesadził z takim miodem i turbiną, ale cóż ...... tańczy śpiewa. Weź zalej właściwym olejem pod turbo i nie trzeba żadnych natrysków, tylko wydajną chłodnice wody i kontrole temp oleju który przy turbinie jest dużo gorętszy. Podnieś mu...
A jakie ciśnienie doładowania pokazuje VAG...
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.
Zasadę działania turbiny i sterowania znam. Wprowadzę może w temat: padła turbina (uszczelnienia po stronie gorącej, łopatki pokrzywione, kierownica na żyletki), wywaliło olej w wydech; po zakupieniu turbiny po regeneracji i wykonaniu: - zmiana wężyków podciśnienia; - kontrola smarowania -drożne; - kontrola węża spływu oleju z turbo - drożny; - kontrola...
Przy 3000 obr. powinno być ok. 1 Bar. Sprawdz sterowanie sprężarką.
Zapomnij o turbinie do tej kosiarki!!! Zapraszam na www.vwgolf.pl tam cię chłopaki skutecznie wyleczą z tej przypadłości!
Wyjąłem gruszkę z auta. Niestety nie udało się przełożyć tej z paska (nie pasuje). Wyczyściłem moją starą gruszkę przy pomocy środków penetrujących oraz intensywnie rozruszałem – myślę, że chodzi całkiem płynnie. W celu sprawdzenia zaworu n75 zamieniłem go z n18 (do sterowania EGRem) – oba są u mnie identyczne – te same symbole na...
Witam. Z góry chciałbym zaznaczyć, że jestem pseudo-hobbystą, który w młodości nie przykładał się zbytnio do nauki i teraz chcę to nadrobić. Z powodu braku mądrych i inteligentnych ludzi w mojej okolicy odwiedzam jedyne znane mi forum poruszające problemy związane z moim pomysłem. Chciałbym prosić przede wszystkim o wyrozumiałość i pomoc w zrozumieniu...
Witaj SKM 1964!! Dopiero dzisiaj zostala zalozona nowa turbosprezarka i kopcenie ustapilo! Nie mierzylem dzis cisnienia doladowania na nowej turbinie bo czujnik mialem na innej robocie. W przyszlym tygodniu z ciekawosci wepne czujnik i odczytam jakie jest teraz cisnienie doladowania. Jesli chodzi o stare turbo to nie specjalnie widac na niej jakies...
Witam . Posiadam Man TGX ciągnik siodłowy 6x4 EURO4 480 KM 2008r. Problem polega na kopceniu na czarno oraz braku pełnej mocy , przy dodawaniu gazu na postoju również idzie czarna chmura dymu co w E4 nie powinno mieć miejsca . Dodam też ze już auto raz zapchało katalizator sadzą tak że trzeba było go oddać na płukanie bo ciśnienie w układzie wydechowym...
Na pewno recyrkulacja spalin nie ma bezpośredniego wpływu na moc turbiny, ponieważ spełnia inne zadanie, mianowicie dopalenie spalin. Przy sprawnej recyrkulacji powietrze z kolektora dolotowego miesza się ze spalinami powodując: +dopalenie spalin + mniejszą temperaturę spalania (uboższa mieszanka) za to -pogarsza osiągi silnika ponieważ mniej czystego...
MID 128 PSID 98 FMI1. Nieodpowiednia odpowiedź układu turbodoładowania , niskie ciśnienie turbiny.
Witaj, element ze zdjęcia to zwór regulujący przepływem oleju w stronę dysz spryskujących denka tłoków. Pytanie czy w twoim MB masz zamontowane to A6511800315?
Napiszę krótko Home Assistant i ESPHome poziom i ciśnienie oleju, ciśnienie doładowania turbiny, z tym może być problem reszta do ogarnięcia
Pompka zasilająca jest nowa W pompie wtryskowej jest jeszcze jedna pompka! Ona tworzy cisnienie w pompie ktore jest wykorzystywane do sterowania kątem zapłonu. Jest to ważny parametr! Maxymalna dawka ustawiona śrubą z zabezpieczeniem określa maxymalna dawkę pompy ale jest ona ograniczona do minimum silownikiem LDA, jest on sterowany ciśnieniem turbiny....
Witam na odległość trudno powiedzieć robiłem to ostatnio silnik pracuje coś jak by tryb awaryjny problem to czujnik ciśnienia turbiny,po wymianie było ok,ale bez vaga zapomni
Nie ma znaczenia moc silnika, teoretycznie są dwa rodzaje z niebieską i czarną gumką od turbo i EGR, jednak stosowałem je zamiennie i funkcjonowały bez problemu, mowa o starszych CDI czyli Sprinterze 901, 903 itp. Ale jak tak bardzo chcesz mieć taki jak swój to szukaj po numerach na zaworku A 000 545 ...27
Twoja turbina sterowana jest nadciśnieniem. https://obrazki.elektroda.pl/9384455900_... Górny wężyk to ciśnienie z turbiny, środkowy idzie do gruszki, dolny to tylko odpowietrzenie gruszki. Równie dobrze może być nie podłączony. Natomiast podłączenie do czujnika w sterowniku to jakaś herezja, nic dziwnego że sterownik nie widzi ciśnienia.
Jeste to silnik 1.9 turbo diesel intercooler ,wtrys pośredni sterowany półelektronicznie posiada linke gazu (pompa wtryskowa Bosch AS3 VP20) Nie spotkalem sie azeby po zwiekszeniu mocy silnika o ok. 30% padla skrzenia biegów(co najwyzej synchronizatory) ale wszystko bylo spowodowane niewlasciwym urzytkowaniem.Co do sprzegla to sie zgadzam i z tego co...
Kąt wtrysku i dawki są prawidłowo ustawione ? Ciśnienie z turbiny jest ?
Podałeś "suchy " błąd bez żadnego opisu. Ciśnieniem turbiny steruje ECM a nie żaden czujnik. Po za tym błąd wskazuje na czujnik na gruszce a nie na map.A nawet jak by był to map to przed wymianą diagnoza sprawdzenie napięć i parametrów. Sprawdź czy sztanga się nie zacina i czy na pewno nie ma czujnika na gruszce. Dodano po 2 Małe sprostowanie .Przy...
Miałem to samo w 1.7cdti Z17DTL , okazał się map sensor na kolektorze ssącym, pod "gruszką". Koszt w Intercars niestety 310 zł.
Witam wszystkich Mam pytanie czy można jakoś zwiększyć ciśnienie turbiny w Opel astra f 1.7 td isuzu z 1994 r? I gdzie znajduje się śrubka od zwiększenia dawki paliwa na pompie ? Jeżeli coś źle napisałem albo nie w tej kategorii to bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie postu.
Błąd pojawia się pod obciążeniem , czyli samochód odpala normalnie pierwszy i drugi bieg zazwyczaj normalnie jak daje trzy i dodam gazu to zaraz pojawia się błąd i samochód wchodzi w tryb awaryjny.
Miałem problem z doładowaniem, ładował 3 lub trochę więcej. Co jakiś czas problem znikał, żadnych błędów. Dopiero po całkowitym zatkaniu krucca pokazał błąd: "usterka Ad blau krucciec wyczyszczony i hula jak nowy". Tylko co ma wtrysk adblue do ciśnienia turbin?
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
To znaczy że z ciśnieniem w turbinie jest wszystko ok To znaczy, że z elektrozaworem podciśnieniowym i samym podciśnieniem jest ok
Diagnoza komputerem czujników oleju,pompy-ciśnienia oleju,doładowania turbiny podczas jazdy. Sprawdź kompresje komór spalania.
Tą rurką podawane jest ciśnienie do zaworu N75 które steruje otwarciem zaworu ciśnienia doładowania w turbinie( ten luźny wężyk przy gruszce turbiny na foto ;) )
.. na turbinie siedzi taka metalowa puszka która jest podłączona do elektrycznego zaworu przewodami ciśnieniowymi i tą metalową puchą staruje jeszcze czarna pucha z czarnego plastiku <pewnie ten siłownik pociśnieniowy o którym pisze kolega SZTOMEL>... JAKIEŚ POMYSŁY OD CZEGO ZACZĄĆ I jakie mogą być objawy uszkodzen elementów - żeby znaleźć który...
Usunąć przyczynę słabego ciśnienia wody wodociągowej wpływającej do kotła. Przepływomierz (turbina) wymaga min. ciśnienia 0,25 bar i przepływu min. 2,5 l/min. Jeśli właściwości te są powyżej minimalnych to owa turbina do wymiany.
Zdaje się, że pod tą plastikową osłoną jest nie tylko zawór cut-off ale też jakaś elektronika od immobilizera. Chyba najprościej będzie jak napisał andrzej20001, wywal to i zastąp zwykłym zaworem, na niego dajesz 12V po zapłonie. A ten stycznik możesz zostawić niepodłączony. Tą drugą pompę na twoim miejscu zostawiłbym w spokoju, bo rozumiem że chodzi...
Silnik dość popularny, ale niestety niezbyt trwały. Na początek posprawdzaj wszystkie przewody turbo- kolektor bo one potrafią pękać zwłaszcza przy opaskach. Sprawdź chłodnicę powietrza, może pęknięta gdzieś na boczku i czasami popuszcza. Jeżeli jednak faktycznie turbina się kończy to od razu zdejmuj miskę i wymień lub wymyj /jak Ci się uda/ smok i...
Uszkodzona turbosprężarka - ukręcony wałek. Wirnik turbiny (str. gorącej) zablokował ujście spalin i wydostają się poprzez spływ oleju. Naprawiałem podobny przypadek w TDI. Dobrze mówisz to będzie to :spoko: :
skaza6 jest wręcz identyczna. Niestety turbina zamocowana jest dość nisko dlatego też wypatrzenie trzpienia gołym okiem z reguły bywa bardzo utrudnione. VAGiem możesz sprawdzić wszystko :) Połącz się ze sterownikiem silnika. Musisz wejść w blok wartości mierzonych (kanał 11). Pole 2 pokazuje bazowe wartości ciśnienia turbiny (rzędu 1800 - 1850). Pole...
Wyobraź sobie układ hydrauliczny: rurka ze ściany to zasilanie, kran to włącznik cewka to turbina, a opornik to przewężenie. Jeżeli otworzysz gwałtownie kran (włączysz napięcie), to całe ciśnienie pojawi się na turbinie, bo ma jakąś masę, i potrzeba jakiejś energii by ją rozkręcić. W miarę przyrostu obrotów, ciśnienie na turbinie zacznie spadać, a zacznie...
Przyczyną tego że samochód jest słaby może być wiele rzeczy ale jeżeli układ paliwowy od strony niskiego ciśnienia sprawdzony (byle tylko nie przeoczyć separatora bo lubi namieszać) to jedziemy dalej do poprawnego sprawdzenia wtryskiwaczy przydały by się charakterystyki wtrysku komputer serwisowy jest to w stanie sprawdzić, na podstawie tych wykresów...
Skoro nie mam, to dlaczego podaję ciśnienie na turbinę?
fap, kat. napewno nie, mam program diagnostyczny, widzę stan napełnienia, wypala się bezproblemu, łopatki turbiny też raczej nie, problem pojawia się niesystematycznie, gdyby łopatki się wysypały zapewne był by stały. Nie jestem mechanikiem ale to mi wygląda na jakąś nieszeczelność, pytanie czy nieszczelność jednej z przepustnic może mieć wpływ na spadek...
Jak zmierzyć ciśnienie turbiny w w/w samochodzie ?
Witam, Czy mógłby ktoś powiedzieć jak zwiększyć dawkę paliwa i doładowanie turbo, żeby golfik zbierał się od mniejszych obrotów i żeby zyskał na prędkości maksymalnej, jeżeli ktoś ma jakieś zdjęcia to poproszę. Pozdrawiam
Jakie ciśnienie uzyskuje turbina. Czy sprawdzono szczelność chłodnicy powietrza?
Po wymianie egra na nowy wyskoczył blad za duże cisnienie turbiny i zbyt mały przeplyw egra
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Chcialbym w niej zwiększyć moc poprzez zwiększenia ciśnienia na turbinie. Nie zwiększysz w ten sposób mocy tylko zafundujesz sobie tryb awaryjny od przeładowania przy każdym depnięciu na pedał gazu.
Wpuść ciśnienie przed turbiną i masz sprawdzony cały dolot.
Wszystkiego interfejsem diagnostycznym w tym aucie nie sprawdzisz. Do sprawdzenia akumulator i rozrusznik. Przydało by się napisać która to Vectra - B czy C. Z opisu wygląda że C.
Witam mam zagadkę a mianowicie Fiat ducato 2009 2.3jtd 136KM. Problem w mocy. Brak błędów. Do ok 2300 obrotów powiedzmy jest ok ale przy tych obrotach już powinna pompować turbina dosyć mocno ale wychodzi mi na to że za słabo pompuje. Przy bucie w podłogę ciśnienie turbiny max 1550mbar i nic więcej. Map sensor podmieniony, przepływka też, turbina po...
Po paru kilometrach robi się mocno ciepły , auto nie ma pełnej mocy I co w związku z tym? Dla mnie nic to nie oznacza. Podejrzyj parametry ładowania turbiny to coś więcej będzie wiadomo.
słuchaj no kolego doskonale cię rozumiem ale ty dalej swoje przy małych obrotach to ona za wiele nie zdziała bo nie ma ciśnienia w kolektorze wydechowym a poza tym widziałeś turbinę od sierodka wiesz na jakiej zasadzie działa co się dzieje kiedy są małe obroty a jak duże co wtedy się dzieje w turbinie co nią steruje o ustawia dolot spalin na wolnych...
P0234 to błąd przeładowania turbiny (większa niż dopuszczalna różnica między oczekiwanym, a zmierzonym ciśnieniem doładowania). Zapewne problem w sterowaniu geometrią turbiny.
Radagast20 przeczytaj to uważnie! Zrób to co Ci wcześniej napisałem. Kod usterki 00575 ten co ci podali po diagnostyce to ten właśnie czujnik. 00575-Czujnik ciśnienia (doładowania )w rurze rozgałęźnej (między turbiną a przepustnicą). Jeszcze do tego na twoim kwicie co płaciłeś za diagnostykę jest napisane, że czujnik pokazuje ładowanie turbiny przy...
Nie podałeś rok produkcji. http://obrazki.elektroda.pl/1122027000_1...
W moim Mercedesie włączał się tryb awaryjny w różnych momentach raz 5 min po wlaczeniu silnika a raz 3 godziny jazdy bez awarii, jeden z mechaników wychwycil błąd w sterowaniu powietrzem, powiedział przepływka- kupiłem przepływke (notabene moze ktos chce kupis sprawna przepływomierz wraz z wtyczkami i kawalkami kabli. okoazalo sie ze to nie to nast...
Czy jest czujnik cisnienia powietrza, bo jest mass sensor.
i wlasnie to sitko wywala sie czesto ona przytyka sie i spada cisnienie smarujace turbine ja zawsze wywalam przy wymianie turbiny. Jak zadzwonisz tam gdzie regeneruja kazdy ci powie wywalaj to sitko podstawa.
ladamaniac napisał: Wytarte kły na wężach albo źle (odwrotnie) założone zapinki. Jak jest wszystko dobrze założone to 2 bary wytrzymuje. Te 1,5 bara to liczone od atmosferycznego , czy od 0, bo na postoju to trochę dużo jednak. Węże jak pisałem wyżej są nowe zapinki też. Dzisiaj wymieniłem ostatni wąż elastyczny za kulerem . Do tego wszystkie uszkodzone...
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Nie ma obrazka. Po odpaleniu powinno zassać cięgno i skierować pełnych przepływ na łopatki turbiny. Dopiero gdy ciśnienie w ssącym osiąga maksymalną dopuszczalną wartość n75 odcina podciśnienie. Nie mam pewności ale słyszałem o turbinach po "regeneracji" w których geometria działała na odwrót. Poprzestawiane były łopatki kierownicy w drugą stronę. Dziwi...
Dzisiaj wyjęliśmy turbine na zewnątrz, wizualnie wydaje się sprawna, łopatki całe, oś nie ukręcona, zapadka działą jak należy. Założyliśmy turbo znowu ale bez przykręcania wydechu i teraz kopci, tak jakby był kat zapchany, no ale cisnienia nadal brak..
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
Ciśnienie turbiny to sprawa 2-go żednna jakie cisnienie zasilania paliwem?
rojbert dokładnie jak napisałem w 1 poście wszystko wskazuje na dziurę w węzach turbo-IC-kolektor a to niestety było by zbyt proste.
Z reguły to ciśnienie powinno być dokladnie takie samo jak na czujniku.
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
Witam, mam ten sam problem, że jest w trybie awaryjnym i już nie wiem, co mam zrobić dalej, a między innymi wymieniłem zawór EGR na nowy, przepływomierz powietrza nowy, turbinę po regeneracji, wyczyszczony intercooler, odma również, wtryski sprawdzone są w 100% dobre, kostki wtrysków nowe, a samochód dalej bez mocy i w trybie awaryjnym do 3 tys. obrotów...
Witam. Monitor sterowania cisnieniem doładowania. Intercoler wysokiego cisnienia. Do sprawdzenia zawor sterujacy turbina. Podgląd parametrów jakie występuje cisnienie doladowania
Jeśli wyskakuje błąd zbyt wysokiego ciśnienia to obstawiałbym błędne sterowanie turbiny, w skodach to nagminnie zacierające się łopatki kierownicy, nie wiem jak jest w tym audi.
Wyobraź sobie rurę z wodą. Na tej rurze np. turbinę. Ciśnienie to napięcie a przepływająca woda to prąd. Turbinka będzie się kręcić a woda będzie wpływać i wypływać taką samą ilością. Jak z rury zacznie wyciekać woda to znaczy że gdzieś ucieka i dla naszego prądu zadziała RCD.
Witam Potrzebuje schematu opisu pinów do sterownika bosch ms6.3 mam problem bo instalacje 'fachowcy' rozgrzebali a mianowicie niema sterowania zaworkiem n75 czyli elektrozaworem ciśnienia turbiny i potrzebuje schemat które piny wchodzą do ecu i co oznaczają te błądy w iveco P1231 , P1631
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Witam. Posiadam golfaII z silnikiem 16.TD i mamtakie pytanko czy mozna... wlasciwie to chyba napewno mozna zmiezyc cisnienie:) tylko niewiem dokldnie gdzie by sie podlaczyc. wydaje mi sie ze miedzy turbina a silnikiem gdzies na tym odcinku. i sie tak zastanawiam czy mozna zrobic rozgaleznik w wezyku ktury jest podlaczony do kolektora sacege pompy wtryskowej...
Przy porzegazowniu do 4 tys odpina totalnie podciśnienie od gruszki Teraz do mnie dotarła wątpliwość -czy na turbinie masz zawór upustowy i gruchę ciśnieniową, czy masz turbinę VGT z ruchomą geometrią z gruchą podciśnieniową i elektrozaworem vacu? Tak w ogóle - nie ma Fordów tdi, więc czy masz silnik tddi czy tdci? Oznaczenie tdi jakie podałeś to VW....
:sm3: http://www.ross-tech.com/vag-com/m_block... a tu reszta : http://www.ross-tech.com/vag-com/m_block... :spoko:
Wyczyść czujnik ciśnienia turbiny jest zasyfialy mialem to samo 2.2dti
Miałem taki problem z awx, po wymianie uszczelki pod głowica przy składaniu pomyliłem podcisnienia i turbina przeladowywala bo sterowanie zaworem upustu turbiny było przelaczone w inne miejsce. Po ponownej zamianie było ok. Były błędy p0102 p0200, p0299.
Jeżeli masz tak duże ciśnienie na odmie to winna może być turbina, przepuszczająca spaliny przez wąz odpływowy oleju Ciekawe w jaki sposób.
A rzeczywiste ciśnienie równe odczytanemu? zmierzyłeś jakie jest faktycznie ciśnienie doładowania?
A sprawdzałeś domowym sposobem czy turbina coś ładuje to znaczy czy pompuje wąż do kolektora bo jeśli nie to powodem może być sama turbina.Ale powodów może być mnóstwo jak walnięty czujnik ciśnienia po brak podciśnienia.
Jeżeli widzisz ciśnienie zadane, aktualne i wysterowanie turbiny to po tym można określić czy zawór jest ok. Sprawdzałeś wężyki od sterowania turbiny?
Nie wiem jak jest w twojej turbo sprężarce ale powinieneś mięć na turbinie jakąś śrubkę to regulacji ciśnienia turbiny.
Urwana turbina pompy myjącej.
Kod silnika? Poczytaj sobie o tzw Not laufie czy zacinających się kierownicach zmiennej geometrii turbo.
A czym było mierzone to ciśnienie
W grupie 11 masz ciśnienia jakie powinno być i jakie generuje turbina.
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
ciśnienie turbinie zawór turbinie gruszka turbinie
modem novatel aluminium spawa skoda fabia kontrolka silnik
próżniowe kolektory skrzynia biegow
Adaptacja przepustnicy Mitsubishi Colt 1.3 - jak to zrobić? Manetka nie reaguje w hulajnodze elektrycznej ES-N7Pro – diagnostyka, napięcia, typowe usterki