Jeżeli jest to system bosch ve4/8r171 to ciśnienie otwarcia dyszy 130/117bar
Niestety nikt ci nie odpowie na Twoje pytania zdalnie Bo nie opisujesz rozległości "dzwona" I jak sam opisujesz nie za bardzo sie na tym znasz i nie wiesz co i jak... Nie ma co straszyć ale rurka ( częsci silnikowa krótka z kolankiem i szybkozłączką ) bardzo prawdopodobna wymiana ( ok 350zł ) ( tutaj nie da się nic sztukować kleić ani spawać zbyt wysokie...
Cześć, podpinam się pod temat - czy wymiana wtrysku pomogła?? Ja od ok 3 tyg mam problem z 3008 1,6 hdi. Na trasie auto weszło w tryb awaryjny - błąd hamulca ręcznego, ASP ESR, awaria silnika, spadek mocy silnika - napraw samochód. Po zjechaniu na awaryjny i odpaleniu ponownie auto jechało normalnie jednak świeciły się kontrolki oraz w komputerze wyświetlone...
Wtryski na przelewy sprawdź.
3.5 bara jak we wszystkich z wielopunkrowym wtryskiem
Któryś wtrysk uszkodzony,ew pompa. Sprawdź jakie ciśnienie podczas kręcenia.
Chętnie bym to zrobił, tyle że ta część kosztuje koło 350zł, więc zanim ją kupię chciałbym z dużym prawdopodobieństwem ustalić, że to jej awaria może powodować takie objawy. Czy może spotkałeś się kiedyś z awarią tej części i możesz coś powiedzieć o tym co to podowuje? Drugie pytanie jest takie: jakie objawy powoduje wspomniane przez Ciebie uciekanie...
Tak jak pisałam powyżej silnik jest już po remoncie, wymienione świece, cewki, mierzona kompresja na silniku, wgrany nowy soft. Rozrząd sprawdzony jest ok. Po remoncie pokazał się nowy błąd wypadanie zapłonu na 4. Ale może faktycznie to kwestia bsi bardziej lub wtryski do sprawdzenia.
Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy, Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok powietrza w wężykach nie widać ......a potem 4-tej pompy. Sprawdzone w momencie wystąpienia problemu? :!:
Witam. Samochód do peugeot. Check - wysokie napięcie w obwodzie czujnika doładowania turbosprężarki. Vacum sprawdzone, od vacum przewód idzie do serwa a później do zaworu regulacyjnego turbo. Od vacum, przez serwo do zaworka wszystko szczelne, podciśnienie idealne. Za zaworkiem podciśnienie słabsze, a przy dodawaniu gazu zdecydowanie słabnie, przy 3...
Czy ktoś może mi pomóc. Wychodzi mi równo w każdym 9 atmosfer.
Kolega chciałby założyć do takiego auta kilka dodatkowych zegarów: ciśnienie i temperatura oleju, ładowanie, ciśnienie doładowania i tutaj ma problemik bo na rynku dostępne są 2 rodzaje wskażników: jeden z ciśnieniem do 1,5 bara a drugi 2.0 bara i nie wie jaki założyć aby było ok i w związku z tym moje pytanie "jakie jest maksymalne ciśnienie doładowania...
Hej. Mam takie autko. Na jalowych obrotach pracuje w miare rowno, tzn nie szarpie za bardzo silnikiem. lecz strasznie klekocze,chalasuje. cisnienie na cylindrach przedstawia sie tak: Cyl1- 40bar Cyl2- 40bar Cyl3- 35bar Cyl4- 32bar. Po osluchaniu stetoskopem uslyszalem wyraźne stuki w okolicy pokrywy zaworów czyli w gornej czesci silnika. Bede sciagal...
Witam serdecznie. Mam instalacje sekwencyjna AG Zenith w samochodzie Peugeot 806 2.0 89KW. Wtryski valteki 3ohm. Reduktor tomasetto alaska AT09. Czujnik ciśnienia jest nowy - Mapsensor Zenith AA-612. Oprogramovanie jest JZ 2009. Problem jest ciśnienie - Zobacz zdjęcie - pisze 3,6bar i powinny być 1,2 (ja ustawić).Samochód nie może być nakalibrowany...
Witam, problem z autem -Peugeot 307 1,4hdi polega na tym, iż na wolnych obrotach zapala się kontrolka ciśnienia oleju. (olej 10W40 Castrol magnatec, filtr purflux) Po podpięciu manualnego czujnika ciśnienia (zegarowego) w miejsce smarowania turbiny zegar na wolnych pokazuje 0,5-0,6 bar (temp silnika ok 70stopni) przy obrotach 2-3 tys ok 1,4 bara PYTANIE:...
Jakie ciśnienie paliwa powinno być przy kręconym silniku rozrusznikiem dowiedziałem się że od 150 do 200 bar a ten ma 380 do400 bar mierzone między listwom a wtryskiem,czy to może być powód nie odpalania.Kody usterek jakie wyskoczyły to P0001-regulator ciśnienia paliwa przerwa w obwodzie P0003-regulator ciśnienia paliwa sygnał za niski P0193-uszkodzenie...
Witam. Problem się zaczyna od przyciągnięcia auta z pękniętym paskiem rozrządu. Zdjąłem głowicę została sprawdzona na szczelność wymienione zawory wszystkie ssące i szlif głowicy. Przy okazji wymienione świece bo nie były w dobrym stanie i oczywiście Kpl. uszczelek itp. rozrząd pompa wody. Po złożeniu wszystkiego nagrzaniu auta wyskakuje kontrolka STOP...
Jakie ciśnienie powinna mieć pompka w baku w peugeot 406 2.0 HDI za filtrem paliwa a przed pompa wysokiego cisnienia jak wlacze zaplon
Witam. Proszę o pomoc w podaniu właściwych parametrów, jakie silnik 1.6Hdi 80kW powinien osiągać. Ponieważ chcę zrobić pomiar z programem PP2000 na moim aucie Peugeot 207 1.6Hdi 80kW 2006r, a najbardziej mnie interesuje jak wstaje Turbo czy jest odpowiednie ciśnienie względem obrotów. Szukam i chyba za słabo na necie nie mogę znaleźć. Czy jest moc w...
Witam, Jak w temacie. Oznaczenie silnika to EW10J4 z przepustnicą na linkę. Napięcie u mnie to ok. 0,5v. Gdy uchylam przepustnice (tak do ok. 1.5mm przerwy między odbojem, a ta plastikową bieżnią linki) to obroty wzrosną, ale na chwilę, bo wydaje się, że sterownik jeszcze widzi zamkniętą przepustnicę (bieg jałowy) i dochodzi do zmniejszenia obrotów....
Witam Jak w temacie silnik 1,6 THP kod silnika EP6CDT za wysokie ciśnienie oleju mierzone w temp +- 80 stopni na wolnych obrotach 1,8 bar jest ok, przy 3000 i wyżej 5,8 do 6 bar i tak jest stałe z moich informacji wynika że za wysokie o 2 bary, wymieniłem olej Total 0W30 zalecany + filtr oleju, po wymianie oleju pomiary wyszły tak samo , Jakieś propozycje?...
jakie ciśnienie sprężania w peugot 406 2.0hdi RHZ
Witam, mam problem z Peugeotem 208, a konkretnie z ciśnieniem oleju. Wymieniałem dziś olej wraz z filtrem, po zalaniu nowego oleju auto po odpaleniu alarmuje o niskim jego ciśnieniu. Dodam, że filtr olejowy zalałem uprzednio do pełna i dałem też chwilę pompie olejowej na odpowietrzenie się. Odpinałem wtryski i kręciłem rozrusznikiem, by pompa mogła...
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
Wtryski które zamontowałeś są nowe, używane (sprawdzane na stole) , regenerowane? Diagnostykę robiłeś? Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
Uszkodzone wtryski, sprawdź jak przelewają.
sprawdź ciśnienie na tłokach, uszczelki wtrysków, jesteś pewny rozrządu
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
Witam, ciśnienie z kompresora to min. 5 bar , może sie przydadzą dodatkowe informacje ( szkoda ze nie w ojczystym języku :) ) pozdrawiam
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Witam, Problem pojawil sie po naprawie pompy. Szukaj wiec w tym kierunku - zle zrobiona pompa, zle utawiona (jaka metoda, taki wynik - ustawia sie na czujnik zegarowy z dokladnoscia +/-0,02 mm), przestawiony rozrzad itd. Wtryski, wiece, cisnienie... to bylby malo prawdopodobny przypadek. Pozdrawiam, Georges
A coś takiego jak ciśnienie czy kąt wtrysków?
Brak diagnozy. Co się dzieje na szynie jakie ciśnienie podczas tego falowania? Jak ustawiony jest zawór EGR, "scv" itd ?
Jeżeli zgłasza tobie taki błąd to albo pompa albo wtryski. Wtrysk jak nie trzyma ciśnienia będzie dawał takie same objawy jak nie domagająca pompa CR. Czujnik wody w filtrze nic nie ma do błędu.
Czy przyczyna leży w pompce? Zmierz jakie tworzy ciśnienie.
Wtryski prędzej czy później będziesz robił, oby pompa wysokiego ciśnienia przeżyła. Po spuszczeniu tego ze zbiornika, wymianie filtra paliwa, zalaniu On i przeplukaniu układu się okaże.
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Problem rozwiązany. Czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Temat można zakonczyc
Witam Myślę że w tej sytuacji przydał by się przyrząd: Analizator sygnałów systemu wtrysku COMMON RAIL EDIA-PRO z firmy Delta...... Ale niestety narzędzia kosztują ale myślę że oscyloskop posiadasz. No musiały by być dwa kanały. Jeden zapinasz na sygnał z czujnika ciśnienia a drugi w wtryski po kolei. Widać wtedy ładnie który wtrysk podbiera ciśnienie...
Jeśli chodzi o benzynę to podejrzane ciśnienie benzyny lub wtryski , a z gazem to najlepiej podjedź do jakiegoś ogarniętego gazownika - taniej cię to wyjdzie ..
Jakie ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa ?
BSI jest też powiązane z czujnikiem ilości paliwa i jeśli jest wskazanie, że jest paliwo a na wtrysku nie będzie odpowiedniego ciśnienia wtedy komputer odczyta to jako awarie pompy paliwą bądź urządzenia wtryskowego i zablokuje auto :(
Paliwo podaje na wtryski. Jakie jest Ciśnienie sprężania. Napisz więcej konkretów, a nie wszystko ok czemu nie chodzi. Dostaje napięcie na elektrozawór pompy czy nie? bo w sumie od samego początku są próby ustalenia tego, ale Ty nie odpowiadasz. Skoro kolega pracuje w dużym warsztacie to ten silnik powinien chodzić w ciągu kilku minut.
Jeżeli pompa WC jest zasilana, a jest bo przelewa przez nią ciśnienie 4,5bar czyli te z pompki zasilającej, zaślepiając powrót z pompy WC można wyeliminować regulator bo całe ciśnienie powinno pojawić się na wyjściu (zasilaniu listwy) a nie dzieje się nic i czy w związku z tym można stwierdzić mechaniczne uszkodzenie pompy WC (urwany wałek, ścięty klin...
Przewody od wtrysków do ECU sprawdzone nie ma przebić ani zwarć z masą. A cewki mierzyłeś? Jakie wartości ?Porównywałeś ze sprawnymi? Co tam jest delphi? Jak wiązkę masz pewną to same wtryski albo sterownik. Załóżmy że winne są wtryski jak myślicie czy dobrym rozwiązaniem jest zakup używanych wtrysków i wymiana ? Kupiłbym dwa na 3 i 4 cylinder ze stacji...
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Nie rozumiem, po co mierzyć ciśnienie paliwa na powrocie z wtrysków? Jakie zaworki nadciśnieniowe? Z opisu wynika, że któryś wtryskiwacz przelewa i stąd problemy. Gdzie to sprawdzali? Tu masz piezoelektryki nie każdy potrafi to na stole sprawdzić.
Po wymianie wtrysków i pompie wysokiego ciśnienia problem się rozwiązał, przejechałem prawie 600km jednorazowo i wszystko śmiga
wtryskiwacze valtek 3 Ohm reduktor taki jaki byl pod reką Stargas (Hercules A), cisnienie aktualnie 1,1 bara, dysze rozwiercone na 2,4 mm silnik 2.0 8v A gdzie wpiąłeś się z wtryskiwaczami. Ja u siebie zapodałem wtryski REG wpięte powyżej (wcześniej) wtryskiwacza benzyny. Ma ktoś pomysł jak prosto sprawdzić ciśnienie jakie daje reduktor?
Witam Pacjent Peugeot Expert 2.0 HDi 120 KM 2009 rok, silnik RHK Na zimnym silniku poszarpuje, jakby paliwa brakowało; później, na ciepłym, czuć takie delikatne poszarpywanie, coś na zasadzie, jakby kaczka szła. Błąd, jaki wyskakuje: P1167 Wtryski i pompa po regeneracji, wszystko czyszczone, nowe przewody i obudowa z filtrem, wszystko ori PSA Zauważyłem...
Jakie obroty silnika przy rozruchu? Jakie ciśnienie na listwie wtryskowej?
Wtryski mogłeś sprawdzić na aucie zdejmując przelewy i obserwując ilość paliwa wypływającą z poszczególnych wtrysków przy rozruchu.Przy okazji byś wiedział skąd się bierze to duże ciśnienie ,czy od strony przelewu czy od wtrysków.
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Wtrysk Siemens czy Bosch??
Możesz odłączyć wtyczkę od wtryskiwaczy, a możesz i czujnik wału, albo przekaźnik silnika. Najważniejsze by nie była podłączona cewka(którą i tak odłączysz podczas testu ) żeby ogień nie buchał pod maską. W niektórych autach po pełnym wciśnięciu gazu do spodu, ECM odłącza wtryski ale nie wiem czy to działa w peugeot. A są tacy którzy nic nie odpinają...
No ale to nic do dziwienia się, tylko do analizy. Obserwujesz parametry - synchronizacja, obroty , ciśnienie rail, dopuszczenie rozruchu etc. co to znaczy "nie podaje paliwa na wtryski" ? ciśnienie rail wynosi 0MPa?
prześlij zawartość epromu i nr ze sterownika jak się połączysz ze sterownikiem masz w parametrach czy sterownik jest zablokowany czy odblokowany jak zablokowany nie ma sterowania wtryskami ani ciśnienia paliwa, a najbardziej widoczne jest to, iż nie da się wykasować błędów. Inny sterownik może mieć zupełnie inny sposób sterowania ciśnieniem paliwa i...
Witam, Peugeot 3008 2 1.6 THP 2018 rok. Drżenia auta na zimnym silniku, 170 tys. przebiegu. U mnie przyczyną to chyba wstępnie nierówne ciśnienie na cylindrach, chyba na 1 lub 2 jest koło 8 bar, a powinno być chyba koło 11 bar. Czy ktoś naprawiał auto z takimi przypadłościami? AI: Czy robiłeś jeszcze jakieś inne testy diagnostyczne, np. komputerową...
odkrec filtr paliwa i w puszkę poświeć latarką. Jak widzisz opiłki to cały układ paliwa do wymiany tzn pompa wysokiego ciśnienia wtryski przewody , zbiornik do czyszczenia
ciśnienie wtrysk peugeot jakie ciśnienie wtrysk citroen jakie ciśnienie wtrysk zetor
połączyć słuchawkę telefonem wzmacniacz boston unicode telefon
mikrokomputer cobra1 adata hd710
Schemat elektryczny spawarki Magnum SNAKE 220 PROFI Firmware do chińskich świateł scenicznych - gdzie znaleźć?