Jak się zachowuje przy odpiętym przepływomierzu - też kopci? Dawka pewnie będzie za wysoka (choć sterownik może pokazywać za niską!) - kwestia z jakiego powodu. Korekty trochę podpowiedzą, ale musi się je dać odczytać.
Witam wszystkich Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Może ktoś z kolegów zerknął by na wskazania mojego przepływomierza. Nie znam wartosci referencyjnych ale czy te w moim aucie nie są zbyt wysokie..? Na jałowym: Np. Przy 1600rpm to 21 g/s Przy 2800rpm to 69 g/s Przy 3200rpm to 83 g/s Załączam zrzuty z forscana. Jest to auto ford transit custom 2.2tdci...
Witam mam też taką przypadłość - oczekiwany przez ECU poziom powietrza cały czas stoi na 250 mg na obrót. Przepławka reaguje i podaje zmienna ilość powietrza przy zmianie obrotów. Objawy takie że czasami na wolnych buda wpada w dylerkę a przy obrotach od tak 1800 do 2100 stukanie tak jakby zawory (a to raczej w benzynie by było). Wymieniłem regulator...
Witam Posiadam w168 z silnikiem 1.6 benzyna i pojawił się problem z falującymi obrotami na biegu jałowym. Po odpaleniu kilka sekund chodzi normalnie po czym obroty spadają , silnik zaczyna się dławić i gaśnie. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd p0100-001 . diagnoza przeplywka. Mechanik rozebrał przepływomierz i okazało się że jeden listek jest...
Masz na myśli główną rurę, która łączy przepustnice z przepływomierzem? Jeśli tak, to po jej SZCZELNYM zablokowaniu silnik musi zgasnąć. Masz nieszczelność. Jakie wartości ma przepływomierz?
Pętla otwarta bo sterownik przeszedł w tryb awaryjny. Wówczas sonda nie jest uwzględniana przez sterownik. Odpal silnik ponownie i wówczas sterownik będzie próbował przejść w tryb zamknięty. Wartość przepływomierza 10,4 kg/h powietrza dla wolnych obr i nagrzanego silnika jest prawie wzorcowa. Wzorcowa jest 11 kg.
Niekoniecznie trzeba mieć renault clipa. Są różne marki uniwersalnych interfejsów. Prawdopodobnie na wolnych obrotach auto nie złapało błędu przepływomierza. Jak będzie podpięte pod komputer to warto sprawdzić jakie wartości pokazuje przepływomierz.
A sam MAP sprawdzałeś czy nie zawyża ? Co pokazuje na zapłonie ? Brakuje tutaj jescze" duty cycle" dla "n75" MAF i APP. W aucie poprzedni właściciel zaślepił EGR, przez co przepływomierz pokazuje za wysokie wartości. Przepływomierz pokazuje właśnie normalne wartości bo przy WOT EGR i tak jest wyłączony.
Chodzi o wskazania przepływomierza na wolnych obrotach (903obr/m) wartość wymagana wynosi -2700 mg/h a wartość mierzona wynosi -4000 mg/h a z tego co wiem powinny się zgadzać tak jest w kilku innych TDI , które podłączałem pod vaga tam wartości pokrywały się , a impuls otwarcia zaworu EGR wynosił około59% u mnie wynosi 46% , czyli jest za mało otwarty...
Trochę odgrzeje kotleta. Rozwiązałem swój problem? Ktoś ci pomogł? Jakie powinny być poprawne wartości przepływomierz? Mam trochę podobny kłopot.
z tyłu przepływomierza wywierc otwór, zacznij od fi 3 i sprawdzaj przepływ i korekty
Turbo późno wstało i dalej obcina dawki przez niskie wartości z przepływomierza.
Przepływomierz powietrza,0.00 kg/h - na biegu jałowym Czy tak ma być? No to jak myślisz....silnik nie potrzebuje powietrza na wolnych obrotach...
Turbo bije ile wlezie zamiast 1950 mbar bije w opór 2570 mbar. Wartości z przepływomierza raczej ok. Wiec obstawiam zacinające się turbo (nie zdejmuje doładowania - klasyka) .
spróbuj zamienić przepływke na inną, skasuj błędy i bedziesz wiedział czy to wina przepływki, jeśli nikt ze znajomych nie ma takiej w swoim samochodzie to podjedź do jakiegoś warsztatu i spróbuj sie tak dogadać, że na chwile ją zamienicie i jeże li po skasowaniu błędów problem zniknie to ją kupisz u nich. Pozdrawiam
Pompka nr na granicy korekty +2.6 i wyżej. Pytanie czy była wyregulowana po montażu? Oraz czy gniazdo na nią nie było rozjechane a przynajmniej nie miało ostrych krawędzi? Nowe uszczelnienia poszły? Jak wszystko było zrobione sugerował bym zamianę nr 1 z nr 3 czy wartości pójdą za pompowtryskami. Drugi problem to wartości z przepływomierza. Nie przekraczają...
Zacząłbym od dogięcia styków we wtyczce przepływomierza i EGR. Potem trzeba przejechać się z komputerem i sprawdzać wartości przepływomierza(dane z niego sterują otwarciem EGR) , czy wartości zadane i rzeczywiste się pokrywają. U mnie dopiero wymiana przepływomierza zlikwidowała wszystkie błędy EGR
Kolego, sam wiele razy pisałem jakie te wartości powinny być.
Grupa 3 nastawy podstawowe. EGR cyklicznie się otwiera i zamyka. Jakie mają być wartości przepływki podczas EGR ON i EGR OFF??
Wartości z przepływomierza grubo zaniżone przy doładowaniu zakładanym 1950 mbar masz 2200 mbar ale przepływomierz widzi wartość przepływu na poziomie 750 mg/suw a powinien coś około 950-1000. Albo jest dziura w dolocie przed turbo albo EGR jest zablokowany w pozycji delikatnie otwartej lub też intercooler jest przypchany albo dolot czasem wałek rozrządu...
Czy ktoś mógłby mi podać prawidłowe wartości dla przepływomierza EGR-u ,Turbiny itp. dla 900obr. oraz 3000.Z góry dziękuje i pozdrawiam!
Jeżdżę tak najgorzej to wieczorem jak ktoś jedzie za mną na ledach lub xenonie to widać te kopcenie. Najprawdopodobniej przepływomierz coś mi pokazuje rozbieżne pomiary. Nie mam żadnych błędów. Czy ktoś ma wartości przepływomierz ? W opcom
Mógłbyś chociaż dodać jaki silnik, no można też dodać jakie auto, wtedy jakoś tak lepiej można poradzić cokolwiek.
Nieszczelność to także fałszywa wartość z przepływomierza.
Sprawdź wartości przepływomierza. Oczekiwane i rzeczywiste.
Jakie błędy w ecu? Jakie wartości pokazuje przepływomierz i jak zachowuje się ciśnienie paliwa ?
Sprawdź szczelność dolotu, razem z odmą, egr, filtr powietrza, bo przepływka bardzo mało mierzy. Szczelność sprawdziłem wcześniej, jest ok. filtr też ok. spróbuje zaślepić egr na próbę. Dodano po 14 Wrzucam pozostałe logi które zrobiłem. http://obrazki.elektroda.pl/6755145500_1... http://obrazki.elektroda.pl/4183733900_1...
Witam ! Pompa ma dwa zawory, przekręć je wielkim śrubokrętem muszą być pionowo. https://obrazki.elektroda.pl/4191510200_...
Silnik ciągnie powietrze ale jak turbina nie pompuje to tego powietrza ciągnie mniej niż z turbiną więc przez to tak niskie wartości na przepływomierzu. Tryb awaryjny objawia się też błędem oraz odcięciem mocy - wtedy nie ma sensu robić logów gdy jest tryb awaryjny, trzeba wyłączyć zapłon i znów będzie dobrze do pojawienia się trybu awaryjnego.
Błędne wskazanie przepływomierz zwykle generuje błąd w sterowniku. Przepływomierz, to precyzyjne urządzenie i wstawienie tam rezystora nie załatwi sprawy. Nie da się kupić tego przepływomierza ??
Podmieniałem bez zmian. O dziwo sprawdzałem już 4 pasaty i każdy ma inną wartość przepływomierza mój ma ok 330 Następne 240, 340, i 440 to dość spora różnica o dziwo wszystkie rozgrzane i te same obroty na jałowym Spalanie też każdy inne na wolnych jeden 0,5 drogi i trzeci 0,6 a mój bez klimy 0.8 skąd taka różnica. ? Dzisiaj założę jeszcze nowy przetwornik...
Przepływomierz dobrze dobrany? Masz dwa błędy: 1. Wartość z przepływomierza nie pasuje z resztą odczytów 2. Turbo nie osiąga zadanego ciśnienia. Teraz wypadało by albo przejrzeć parametry live data ,albo zrobić loga. Szczególnie ciśnienie doładowania (rzeczywiste/zmierzone) oraz wartość z przepływomierza którą widzi sterownik. Bo albo jest za duży przepływ...
Jak jest LPG to nieszczelność układu dolotowego możesz mieć w miejscach gdzie gaziarz wkręcał się dyszami w korektor + na wężykach od gazu. (w skrajnym przypadku wtrysk gazu może być zawieszony.) Sprawność przepływomierza najlepiej na komputerze - diagnostyka Ciśnienie w listwie paliwa - manometr (bmw w benzynie nie ma tam czujników) (przeważnie powyżej...
sprawdziłem przepływomierz jest ok, cały druciki są w dobrym stanie Nic nie sprawdziłeś. Podejrzyj w parametrach czy przepływomierz podaje prawidłową wartość przepływu powietrza.
Często się zdarza się że regenerowane turbiny są źle wyregulowane. Ale zacznijmy od podstaw. Podciśnienie jest? Po odpaleniu zaciąga sztangę od gruszki? Jak przepływomierz? Jakie wartości podaje? Wypadało by zrobić log z ciśnienia doładowania i wartości z przepływomierza.
Ok, a jaka powinna być wartość na przepływomierzu dla wolnych obrotów w takim sprawnym silniku?
tak jest to możliwe... jednak podczas pracy na biegu jałowym, przepływ EGR pokazuje idealne wartości ( poprzez przepływomierz )z wartościami zadanymi, to samo turbo sprężarka . pozdrawiam
A po skasowaniu został jakiś,? Jak ruszasz na zimnym to masz ssanie bo trzyma obroty wyżej to nie gaśnie sprawdź czujnik temperatury wartości przepływomierza i lewe powietrze
I tak sprawdziłem wartości z przepływomierza jest ok 2,7g/s na jałowym czyli się zgadza. Skąd wiesz, że to wartość poprawna? Gdzie to wyczytałeś?
Typowo grupy od ciśnienia doładowania i wartości z przepływomierza.
Właśnie nie ma ale miałem golfa 3 i potem 5 w tdi bez katalizatora i aż tak zle nie było. Gofry tak na szaro bardziej dymiły przy obciążeniu bez kata i nie aż tyle co busik purta Zastanawia mnie jeszcze wartość przepływomierza czy nie ma gdzieś zwężenia w dolocie w postaci nagaru czy coś w tym stylu
Pytanie do znawców nivona. Czy jest w tym ekspresie tryb serwisowy tak jak w saeco gdzie można wysterować każdym elementem np. Pompą wody i odczytać wartości z przepływomierza ? Jeśli tak to jak tam się dostać.
Witam. BMW E90 320d 163 km. Po chipe wartość przepływomierza zmierzona jest dwa razy większa od oczekiwanej. Auto kopci, na wolnych obrotach po mocnym wciśnięciu gazu puszcza chmurę dymu. Przepływomierz podmieniony i te same wskazania. Czy możliwe że skopany program?
Witam Mam problem tego typu posiadam sterownik siemens S7-300 313-5BE01-0AB0 gdzie jest podłączony do niego Przepływomierz Proline Promag W 400 Enderess Hauser, na przetworniku zasymulowałem wartość przepływu przykładowo 500m^3 i na sterowniku ta sama wartość została odczytana i wyświetlona w programie, zaznaczam że sterownik i przepływomierz jest podłączany...
Odpal auto, weź komp i sprawdź czy jest stabilna wartość przepływomierza powietrza i praca zaworu egr. Miałem taki przypadek że mimo odpietego egr'u jego wartość wahała się od 2 do 70 % owtarcia przez co była inna wielkość zasysanego powietrza i ciśnienie paliwa falowało od 230 do 450 bar. Też podmienilem pompe wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem...
Witam Do sprawdzenia parametry. Temperatura płynu, wartości przepływomierza,
Jakie wartości przepływomierz pokazuje podczas jazdy dynamicznej (jaki maksymalny przepływ pokazuje) ?
Ja w omedze 2.0 DTI miałem takie wartości Przepływomierz powietrza,407.7 mg/suw Sensor barometru,0.97 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.85 bar Ciśniemnie ładowania,0.98 bar Temperatura powietrza wlotowego,24 °C Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C Temperatura oleju silnika,81 °C Temperatura paliwa,40 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2...
A przy jakich obrotach cię te wartości przepływomierza interesują.
Jak mniemam ELM oblicza doładowanie silnika poprzez wartości, które podaje przepływomierz, a więc z wykresów wynika, że moje turbo ładuje 1.3 bara, co jest niemożliwe, bo powinno być jak się nie mylę w granicach 0.6-0.7 bara, czyżby przepływomierz przekłamywał wartości powietrza przepływające przez niego? Bez przepływomierza auto będzie jeździć, ale...
Ten błąd odnosi się do EGR . Przyjrzyj się wartością przepływomierza i ciśnieniu w kolektorze. Porównaj z wartościami zadanymi.
Wygląda na to że urządzenie nie czyta wartości z przepływomierza. Proszę zwrócić uwagę czy przyłącze nie jest skorodowane, zawilgocone. Przepływke można rozkręcić- potrafi się coś dostać i blokuje obrót turbinki warto sprawdzić. Czasem coś siedzi w przyłączu weżyka- proszę nie pomylić przyłączy od węży- strzałki na przyłączach😉 ( we/ wy)
Wartości z przepływomierza sprawdzałeś?
Przepływomierz umarł (mogą jeszcze być przewody ale raczej mała szansa) . Wartość jaka powinna być to około 550 mg a jest 10mg potem 6mg klasycznie uszkodzony przepływomierz.
Wartość z przepływomierza poniżej zadanej jeszcze.
Jesli dobrze rozumiem to impulsy z przepływomierza będą podawane na jedno z wejść S7-300. To wejscie należy użyć w programie podłaczająć jako wejście CU dla licznika zliczającego "w górę". Wyjście licznika CV należałoby zapisać w jakimś bloku danych np.w pierwszym wolnym bloku danych jako "słowo" danych np. DB1.DBW1. Tą wartość wykorzystujesz poźniej...
to 0,02 czegoś na coś (nie zapamiętałem) Jeszcze raz-jakie wartości zostały zmierzone?
Pokaż wartości z przepływomierza i ciśnienia doładowania (zadane plus rzeczywiste).
podepnij się pod kompa i z czytaj wartości przepływomierza turbo wtrysk jak nie umiesz jeć do jakiego diagnosty niech ci zrobi logi
Wie ktoś może jaka powinna być wartość przepływomierza np. na biegu jałowym w mb a160?
Dawka obcięta i to mocna bo przepływomierz widzi niskie wartości. Odepnij przepływomierz moc powinna ciut wzrosnąć (MAF mierzy 435 mg a po odpięciu podstawi wartość wyższą ponad 500mg). Trzeba by się przyjrzeć czy nie będzie wtedy kopcił. Bo albo faktycznie coś jest przytkane ,albo dziura za przepływomierzem a turbo (spróbuj wyjąć filtr na chwilę czy...
.Jaka powinna być wartość przepływomierza? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... post numer cztery.
Jakie wartości pokazuje przepływomierz na jałowym biegu,przy 2500, 5000 ?
W logach jedynie widać podniesione wartości na przepływomierzu i podejrzaną wartość temperatury zasysanego powietrza 41 C.
Błąd 17549 pojawia się gdy sygnały z sond lambda ,czujnika podciśnienia, przepływomierza , oraz danych o otwartych zaworach EGR i EVAP nie zgadzają się względem siebie dla dla danych obrotów i otwarcia przepustnicy. Powodem tego najczęściej jest dziura w dolocie ,dziura w przewodach podciśnienia łącznie z serwem , zaniżający wartości przepływomierz...
Jest lekka rozbieżność w wartościach przepływomierza. W jakim stanie jest filtr powietrza. Przepływkę warto wyczyścić. Błędów Ci VAG żadnych nie wyrzuca w Engine?
chodzi mi kolego o rezystancje tego mniejszego rezystorka, abym mogl go kupić i wlutowac, stary poprostu sie urwal i nie mam go nawet aby go pomierzyc ot caly problem... a chcial bym znac rezystancje aby ecu dostawal dobry odczyt temp. Dodano po 5 niezbyt kumam... czyli wynika z tego, ze nie wlutuje ustrojstwa? to wyglądalo jak malutki niebieski oporniczek...
A zmierzyłeś miernikiem starą grzałke ? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Mierzyłem ale nie pamiętam już dziś wieczorem wkręcę ja i sprawdzę Dodano po 1 A tak z innej beczki jaki powinien być wartość przepływomierz? Bo u mnie na wolnych pokazuje 9kg/h A nigdzie nie mogłem znaleźć informacji.
Nie zauważyłem jakiegoś specjalnego dymu podczas kręcenia czy po odpaleniu, ale zajrzę do tego kolektora. A wartości z przepływomierza mam sprawdzać w jakich warunkach? Obciążenie? bieg jałowy? Poza tym jeśli ciśnienie sprężania było by niskie nie miał by problemów z zapalaniem również gdy silnik jest rozgrzany? Wtedy pali na obrót wału
zrobiłem logi dynamiczne przepływki no i wartości zadane różnią się znacznie od rzeczywistych,przepłwyomierz był podmieniany i dalej jest tak samo,a u kolegów na tych przepływomierzach co od nich pożyczałem jest dobrze,gdzie szukać wady czy to coś z instalacją,czy poprzedni właściciel mógł coś namieszać w sofcie kompa,czy coś innego, niestety logów...
Rozgrzej auto, zrób zdjęcie wartości sondy na biegu jałowym - to chyba bloki 30 - 33. Pokaż też co pokazuje przepływomierz czyli wartość MAF (powinno to być widoczne w pierwszych blokach pomiarowych) będzie w gramach na sekundę lub w kilogramach na godzinę. Nic jeszcze nie jest do wymiany. Sonda nie pokazuje wartości w %. Te 20% co podałeś to może by...
Diagnostyka dynamiczna silnika, podgląda parametrów pracy, ciśnienie doładowania, wartość przepływomierza, zrobić logi wrzucić na forum.
Wartości wyuczonych przepływomierza.
Temperatura jest ok silnik nie grzeje się. Jeśli chodzi o przepływomierz zrobiłem próbę i go odpiąłem. Auto kreci się powyżej 4000, lecz spalanie dalej duże. Poprzedni właściciel zamontował przepływomierz nie oryginalny. Jaka mam pewność ze to przepływomierz? A to ze tak dymi to wina recykultatora spalin ? Jaka wartość ma mieć sonda lambda ? jaka wartość...
Rozumiem że to są wykresy robione w tym samym czasie. Niby wartość przepływomierza jest ok ale przydała by się większą dokładność odczytu - może jakaś tabelka w Exelu. Tutaj na wolnych powinno być tak z 7kg/godz. Popatrz na pierwszą sondę - czemu ona trzyma tak niskie napięcie przez kilka sekund? Masz wtedy odczytu że jest uboga mieszanka. Trzeba by...
Bardziej na chłopski rozum się nie da wytłumaczyć. Wiem jakie wartości powinien wskazywać przepływomierz na odpalonym silniku bądź zapłonie, tylko że w moim przypadku jest jakby odwrócona biegunowość bądź ECU robi takie zwarcie.
...,.............................
Przepływomierz MAF actual i specified oraz ciśnienie paliwa, wartości powinny być zbieżne
Właśnie nigdzie nie ma oznak wody ani w ecu ani a podcisnieniach Dodano po 19 Mam jeszcze jedno pytanie jakie wartości powinien pokazywać przepływomierz przy biegu jałowym????
0Nie odwrotnie powietrze przepływa przez dolot jest mierzone przez przepływomierz (duża wartość) ale relatywnie nie ma ciśnienia w dolocie (a przy tej wartości z przepływomierza powinno być ponad zadane i to grubo). Takie wartości można wytłumaczyć błędach w pomiarze (czujnik ciśnienia lub przpływmierz) albo dziura w dolocie (zamiast dobić ciśnienie...
patrzył któryś z tych mechaników na wartości rzeczywiste przepływomierza czy tylko błędy odczytali???
Nie dodałem, że chodziło mi o ciśnienie względne ;) Jak rozwiążę sprawę z p0101 to opiszę co i jak. Odnośnie wartości przepływomierza, zgadzam się, to rzeczywiście musi być jakiś błąd w dekodowaniu/dokumentacji, ponieważ przy tych różnicach, które występują, ECU zgłaszałoby błąd przepływomierza po wyjeździe z salonu.
Wystarczy podłączyć vcds i w parametrach bieżących porównać wartość wskazywaną przez przepływomierz z tą oczekiwaną przez sterownik.
Diagnostyka VAG była, jedyne do czego miałem zastrzeżenia to była przepływka, turbina dmuchała tak jak zadane wartości. Przepływomierz czasami odbiegał troszkę od zadanych wartości. Dziś będę rozbierał i sprawdzał. Na jutro załatwiłem 2 autka z takim samym silnikiem jak cos posprawdzam parametry i podmienię przepływomierz.
Ale z czego czyścić ten czujnik jak on jest czyściutki, jak nowy? Mam go jakimś sprayem odświeżyć czy coś? Kupiłem już nowy Map. Ale dziś go założyłem i podczas jazdy wrzuciłem 6 bieg przy prędkości ok 60km. I wywalił te same błędy. Ale to może przez ten spadek obrotów? MAF zmieniłem na nowy, ale nie nowy fabrycznie. Używany ale sprawny. Może być walnięty?...
Klapki w kolektorze w porządku, wszystkie uszczelki dolotu wymienione oraz uszczelki wtryskiwaczy. Powietrza nigdzie nie ciągnie. Wie ktoś może w którym bloku pomiarowym są wartości przepływomierza i doładowania (zadane i rzeczywiste). pozdrawiam
To samo będziesz miał podpinając oscyloskop. Nie spotkałem się jeszcze z uszkodzeniem gdzie raz by pokazywał dobrze a raz źle - albo oszukuje cały czas albo nie działa. Nie chce mi się teraz w schematy patrzeć ale widać w ramce zamrożonej że masz tam jeszcze podaną wartość przepływu powietrza. Jeżeli ten silnik ma jeszcze przepływomierz to może mu nie...
Trzeba obserwować wartość zadaną ciśnienia oraz odczytaną, patrzeć jak wysterowany jest elektrozawór od regulacji podciśnienia oraz trzeba patrzeć na wartości przepływomierza gdzie będzie widać czy silnik ciągnie powietrze czy nie i czy jest to adekwatne do doładowania. Lepiej będzie poszukać kogoś z VAGiem i zrobić normalne logi.
Ciśnienie turbo wg loga ok (pytanie czy czujnik nie oszukuje). Jak wyglądają wartości z przepływomierza?
Jeśli padnie tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego, to sterownik podstawia wartość domyślną, żeby mógł w ogóle przeliczyć dane z przepływomierza. Wartość 50°C jest prawie maksymalną, więc zmniejszy nieco dawkę max, zmieni kąt wtrysku itp.
na próbę możesz założyć przepływkę np z pasata 1.9 tdi tylko trzeba przełożyć czujnik temperatury (nawet lepiej chodzą) Innym problemem obniżającym wartości przepływomierza może być zanieczyszczony filtr powietrza , połączenia elektryczne czy np. jak miałem ostatnio zapchany katalizator .
Witam, czy zostały sprawdzone wartości zasilania przepływomierza i przepustnicy?
Jest jakiś program lub strona, na której będą podane poprawne wartości pracy silnika? Np. wartość dla przepływomierza na jałowym biegu - 200-250mg/R dla 1.9tdi
Jakie wartości daje przepływomierz?
Da się to zrobić bez PLC. Typowy układ START-STOP, gdzie START to czujnik "such" a stop to czujnik "SBW". A do przepływomierza to można użyć licznik programowalny. Działanie tego przepływomierza polega na pomiarze częstotliwości sygnału, który trzeba przeskalować na wartość przepływu. Znając wartość przepływu i czas pracy pompy mamy ilość pompowanej...
Na ciepłym(po dłuższej jeździe) samochód jedzie jakby miał tempomat (stała prędkość, stałe obroty). Po wciśnięciu sprzęgła obroty lecą do 4-5 obrotów i nie spadają. Ta wypowiedź wskazuje mi na lewe powietrze na dolocie. Wtedy silnik dostaje za dużo powietrza którego nie umi zredukować przepustnicą i obroty idą do góry a silnik pracuje na dawce ubogiej....
Pytanie jak wartość z przepływomierza bo bez przekroczenia pewnej granice dawka paliwa jest obcinana i turbo nie ma spalin by się rozpędzić. Sprawdź czy z odłaczonym przepływomierzem jest lepiej. Choć najlepiej komp i przegląd wartości widzianych przez komputer
Nic to nie da. Te silniki mają tak zwany zimny vag. Sterownik benzyny bez sensu i bez opamiętania leje wiadra benzyny zanim silnik się nie rozgrzeje. Za takie bzdury powinno się karać. K#rwa, obsługuje łącznie 3 auta z tym silnikiem i każde ma gaz. Co więcej każde przełącza się po osiągnięciu 30 stopni. Pomogę Tobie. Bierz VCDS i zobacz czy są błędy....
Po pierwsze, to trzeba zmienić filtr powietrza. Jeżeli to nie pomoże, to zmierzyć wartości przepływomierza podane powyżej.Strata mocy wynika z niewłasciwej ilości dostarczanego powietrza które reguluje przepływomież.Efekt brak przyśpieszenia i duże zużycie paliwa.To jest ta przyczyna. Gwarantuję!
Turbo faluje (nie trzyma ciśnienia w stosunku do zadanego) i trochę małe wartości z przepływomierza jak na takie ciśnienie ale to przy zewnętrznym chipie mogą być wartości przez niego zmienione a nie rzeczywiste. Kopci na czarno ?
jakie wartości przepływomierza passat wartości przepływomierza prawidłowe wartości przepływomierza
z18xe wymiana silnika wiena mostek pralka blokada polar
obciążalność prądowa przewodów obciążalność prądowa przewodów
Usuwanie plam rdzy z karoserii i śrub – CarPro Iron X, K2 Roton, WD-40 Rust Remover Passat B5 TDI 2002 – działanie ASR/EDS na śliskim pod górę