Możesz zrobić log, a możesz podać tylko wartość podczas pracy na wolnych.
druga przepływka i to samo :( Jedna rzecz mnie zastanawia- przepływomierze jeden jak i drugi na jałowym pokazują od 2 do 6 gram (bo faluje silnik) jak wcisnę pedał gazu żeby się wkręcił do 3tyś obr/min to z ledwością wchodzi na 60g. Natomiast odpinając przepływomierz, sterownik silnika podstawia sobie wartość 360g. Czym mogą być spowodowane zaniżone...
spróbuj zamienić przepływke na inną, skasuj błędy i bedziesz wiedział czy to wina przepływki, jeśli nikt ze znajomych nie ma takiej w swoim samochodzie to podjedź do jakiegoś warsztatu i spróbuj sie tak dogadać, że na chwile ją zamienicie i jeże li po skasowaniu błędów problem zniknie to ją kupisz u nich. Pozdrawiam
Zrób diagnostykę, trzeba sprawdzić wartości z przepływomierza i oczywiście sonde sprawdzić.
Jest jakiś program lub strona, na której będą podane poprawne wartości pracy silnika? Np. wartość dla przepływomierza na jałowym biegu - 200-250mg/R dla 1.9tdi
proponuje sprawdzić wartość masy zasysanego powietrza (przepływomierz) oraz wielkość ciśnienia doładowania (turbina)
Błąd 17549 pojawia się gdy sygnały z sond lambda ,czujnika podciśnienia, przepływomierza , oraz danych o otwartych zaworach EGR i EVAP nie zgadzają się względem siebie dla dla danych obrotów i otwarcia przepustnicy. Powodem tego najczęściej jest dziura w dolocie ,dziura w przewodach podciśnienia łącznie z serwem , zaniżający wartości przepływomierz...
Tak pytam bo mam problemy z mocą, a ostatnio, czasami się dusi, do zupełnego gaśnięcia, jedyny błąd to w Polski Vag 16486 Wskazania przepływomierza to 0. jutro podjadę do sklepu, ale to będzie dobór na podstawie katalogu, zobaczymy, ale to mówicie że zamienniki lepiej omijać? tak pytam bo szkoda mi inwestować 10% wartości auta w jedną część.
MAF przyjmował tylko 2 wartości według komputera. Na czym fizycznie polega awaria tego przepływomierza?
Robiłem logi i w logach tak jak pisałem wychodzi że przepływka zaniża. W czasie jazdy? W zależności od tego czy jedziesz z górki czy pod górkę będzie ogromna różnica w tej wartości.
Vag mógł nie wykazać uszkodzenia przepływomierza, bo przepływomierz moze być sprawny, ale pokazuje błędne wartości.
Jakie wartości to wiem tylko nie jestem w domu i potrzebuje co na jakim pinie jest bo jest u 6 pinowa złączka. Pozdro
W 99% powodem spadku mocy w tych silnikach jest zabrudzony przepływomierz powietrza.Takie właśnie są objawy.Sprawdzenie jest możliwe laptopem.W bloku wartości mierzonych,w 3 grupie jest możlowość sprawdzenia przepływomierza.Warunek-jazda na 3 biegu,obroty silnika ok.3000.Na 2 pozycji jest umieszczona wartość jaka powinna być w danym momencie,na 3 pozycji...
przepływomierz klapowy z Opla Ale to wciąż klapowy. Ale działa, jeździ i kosztuje równowartość flaszki. Znajdź teraz kogoś, kto zrobi ten konwerter, zapytaj się ile w sumie będzie kosztował, plus koszt nowego przepływomierza termicznego, a potem odnieś to do wartości dwudziestoletniego, popularnego auta.
Wrzucę jutro logi z bloków 3 i 8 jednocześnie. Które wartości wskazują na nieprawidłowe działanie przepływomierza? Postaram się w weekend przełożyć przepływkę z Passata i zobaczę jak auto będzie jeździło.
Tu jest zero jakby przewod sygnalowy urwany. Gdyby przewód sygnałowy był urwany (sygnał spoczynkowy<1V), to sterownik wszedłby w tryb awaryjny, przyjmując wartość zastępczą bodaj 550mg/str. Tak że przepływomierz do wyrzucenia - jest statyczną atrapą.
podłącz pod VAGa sprawdź błędy zapisane,a diagnozę można postawić po odczycie bloków wartości mierzonych
Faktycznie przepływomierz dziwnie wygląda w tym samochodzie, zobaczę czy znajdę coś na podmianę, niemniej patrząc na logi przepływomierz zmienia wartości, myślę jeszcze sprawdzeniu katalizatora i reszty wydechu. Dziękuję za sugestie, będę próbować dalej.
Witaj autorze tego postu. W twoim autku przepływka zachowuje sie prawidłowo,wcale nie musi na biegu jałowym wartość powietrza być na poziomie 800mg(przy max obr).Kolega który pracuje w serwisie napewno wie że procedura sprawdzania przepływomierzy polega na obciążeniu silnika gdy jest nagrzany(80st min) i rozpędzeniu auta na 3 ,4 biegu ,pedał gazu 100%...
Przecież VAG pokazuje wartość oczekiwaną i rzeczywistą, zmierzoną. Różnią się znacznie, czy to tylko hipochondria?
Nie wiem jak tu jest odma ale zazwyczaj odma jest podłączona do układu ssącego przed przepustnicą a za przepływomierzem więc odma ma wtedy znaczenie. Jeżeli odma jest nieszczelna to robi się taki bypass i przepływomierz podaje do ECU mniejszą wartość zasysanego powietrza niż to co silnik naprawdę zasysa.
Oczywiście! W tych sinikach kalibruje się przepływomierz i dawkowanie paliwa. Można to wykonać przy użyciu interfejsu VAG porównując wartość mierzoną do wymaganej. Pozdrawiam
Jaki to błąd? a te 550 to włąsnie wartość wyuczona cos mi sie wydaje że błąd dotyczy zwarci ado plusa czy tak?
Przyczynął był nieszczelny przepływomierz powietrza - pokazywał błądne wartości a komputer próbował się dostosować - po wymianie wszystko OK.
ori program ... sprawdź VAG'iem wartości na oryginale - czy nikt nie próbował fizycznie obniżyć ciśnienia doładowania - regulując sztangę ?? jak wygląda 01->08->003 (przepływomierz) czym go czytasz KWP/Galletto/programator ??:|
Wkleiłeś te logi i nic, żadnego opisu co i jak a patrząc na nie to widać, że tylko ostatnie zarówno z grupy 011 jak i 010 były zrobione z podciśnieniem podpiętym bezpośrednio pod ten trójnik przy pompie podciśnienia a gruchę (o co prosiłem) i wreszcie widać, że turbo jest w stanie osiągnąć pełen zakres ciśnienia doładowania. Więc szukaj nieszczelności...
Dzięki za zainteresowanie. EGRa nie rozbierałem, z wierzchu czysty, a pod komputer podłącze się jeszcze raz jak tylko będę mógł. --------------------------------------- Problem rozwiązany, wszystkiemu winna była przepływka. Ta, którą podmieniałem wcześniej też była niesprawna (kumpel miał w zapasie używaną). Po podłączeniu do komputera przy próbie statycznej...
Jesli chodzi o przeplywomierz to sprawdzaj w bloku 03 drugie okienko pokazuje ci wartość wymagana a po prawej rzeczywista sprawdz przy 3000obr pedal gazu full i powinno byc wart rzecz powyzej 850mg/h.
Witajcie. Passat B5 1.9 AJM 2000 rok. Nagle, od rzekomo pół roku zaczęło się nagrywanie, szarpanie na biegu jalowym po nagraniu się silnika. Na dzień dobry przy okazji wymiany rozrządu zrobiłem oringi na PD. Korekty wtrysków wzorowe, BIPy nie przekraczają 25. Błędów brak, wszystkie czujniki z silnika podają realne sensowne wartości. Po odpięciu przepływomierza...
Ciekawe kiedy użytkownicy aut z brakiem mocy zrozumieją że na ten brak mocy nie ma uniwersalnej recepty. I że wymiana części na pałę generuje tylko koszty. Tylko rzetelna diagnostyka pozwala ożywić takie auto. Analiza parametrów pracy silnika, wartości wymagane i zmierzone, zarówno przez komputer jak i zwykłymi mechanicznymi miernikami.
Witam. Moja przepływka zaniżała trochę wartość więc spróbowałem wykąpać ją w wanience z IPA, niestety po wysuszeniu jej i podpięciu VAG pokazuje wartość równą 0... Po chwili jazdy wskakuje 550 w trybie awaryjnym i tak już zostaje do wyłączenia zapłonu. Czy to możliwe, by przepływka padła z powodu działania ultradźwiękami? Przepływomierz lizak BOSCH.
Podmieniałem bez zmian. O dziwo sprawdzałem już 4 pasaty i każdy ma inną wartość przepływomierza mój ma ok 330 Następne 240, 340, i 440 to dość spora różnica o dziwo wszystkie rozgrzane i te same obroty na jałowym Spalanie też każdy inne na wolnych jeden 0,5 drogi i trzeci 0,6 a mój bez klimy 0.8 skąd taka różnica. ? Dzisiaj założę jeszcze nowy przetwornik...
Pewnie padł ci przepływomierz....błędu pokazac nie musi bo nie wykracza po za zakres normalnej pracy a jednak przekłamuje jak masz kogos to podmień sobie na jakis czas a jak nie ,,,niestety diagnostyka w aso (pewnie wartośc nowego przepływomierza ....)
podłącz go pod vaga i zrób próbe rozpedzania podczas jazdy z zapisem logów poszczególnych kanałow Najważniejszy kanal 003- wartości przepływomierza, kanał 010 i kanał 011 ciśnienie doladowania turbiny, otwarcie zaworu EGR itp. Po analizie tych wartosci mozna bedzie cos wiecej powiedziec.
dzisiaj jeszcze troche popatrzyłem w wartości "rzeczywiste" i zauważyłem ze jak przepływomierz jest podpięty to obciążenie silnika wynosi 17-18% a jak sie odepnie to wskakuje na 22-23% czy to nie za duża rozbieżność???????
Witam Mam problem z Passatem 1.9TDI 1996 110KM Auto nie ma mocy, w komputerze brak błędów został wymieniony przepływomierz, zawór sterujący trubiną w ogóle praktycznie wszystko zostało już sprawdzone, a auto dalej nie ma mocy. W parametrach wartość powietrza zmierzona przez przepływomierz wynosi 600mg a wyliczona przez komputer wynosi 800mg ale przepływomierz...
Nie opornik, tylko termistor iat, nie we wszystkich był montowany na zewnątrz, przepływomierz określa temperaturę powietrza na innej podstawie. Na pewno jego brak nie powoduje opisanych problemów, zresztą zerknij w bloki wartości, wskazania temp powietrza powinny być w normie
chodzi o MAP sensora wartosc z niego powinna spadać do zera lub blisko zera wraz z wzrostem obrotów silnka , czyli na wolnych obrotach duża wartość - wysokie obroty bliżej zera Kolego to jest diesel
0Nie odwrotnie powietrze przepływa przez dolot jest mierzone przez przepływomierz (duża wartość) ale relatywnie nie ma ciśnienia w dolocie (a przy tej wartości z przepływomierza powinno być ponad zadane i to grubo). Takie wartości można wytłumaczyć błędach w pomiarze (czujnik ciśnienia lub przpływmierz) albo dziura w dolocie (zamiast dobić ciśnienie...
Mam podobny problem w silniku 2E. Wymieniłem już pompe paliwa, bo padła. Objawy są takie, że pracuje jak napisałeś, czyli nie wchodzi na obroty. Na forum doczytałem się , ze może to być potencjometr przepływomierza. Zaraz idę sprawdzać wartości napięcia. Drugą sprawą może być sonda lambda. Jakbym zrobił, a mam taką nadzieję, to odpiszę. Pozdrawiam.
Przepływka była sprawdzona na kompie Po prostu odepnij wtyczkę od przepływomierza i odpal-przejedz się. To już na samym początku było sprawdzone, zresztą jest napisane powyżej: "Przepływka była sprawdzona na kompie na zasadzie wartość żądana i mierzona (wartości pokrywały się). Dodatkowo odłączyłem czujnik, żeby sprawdzić czy obroty przestaną falować,...
Bo nikt nie bierze pod uwagę, tego, że jak zaślepi egr, to na wolnych i średnich obrotach, przepływomierz wskazuje prawie 2x więcej niż oczekuje sterownik. Patrząc po logach, przepływka ok, turbina ok Turbinka i sterowanie n75 potwierdzam ze OK. ale to co jest w takim razie nie tak? Chodzi tu o to, że z przepływka pokazuje za małe wartości a nie za...
Mechanik Cię jednak widzę nie ominie. Dwie, a nawet trzy sprawy: - po pierwsze źle zakładasz klapę antystrzałową, ona ma zabezpieczyć przed rozsadzeniem przepływomierza, - po drugie nie sprawdziłeś układu pod kątem brania fałszywego powietrza - a układy z zewnętrznym zaworem obejściowym są na to niezmiernie wrażliwe, - po trzecie układ zapłonowy - albo...
Jak dobrze rozumiem, kroki które powinienem wykonać to: -szukanie nieszczelności w układzie dolotowym -przepływomierz (wymieniłem go rok temu) - jakich wartości się spodziewać na biegu jałowym? -układ pochłaniania par paliwa - kontrola działania (czy w vagcom znajdę jakieś parametry pracy tego? jeśli tak to jakie są pożądane?) Czy coś pominąłem? Proszę...
Panowie poszukałem w internecie dość długo i znalazłe gościa co dokłądnie miał ten sam problem tyle że w subaru.\. Wszystko to samo. 1.Szarpanie na zimnym 2.Przerywanie na 4 biegu 3. Przeciąganie biegu z 2 na 3 Winowajcą u niego był filtr oleju w skrzyni. Możliwe że mój się zapchał po remoncie całej skrzyni? Albo założyli jakiś lipny. Podłączyłem kompa...
Do pełni szczęścia brakuje wyższych wartości z przeplywomierza. Bez nich dawka paliwa jest ograniczona i turbo może późno wstawać. Odepnij przepływomierz konkretnie wtyczkę od niego i zrób loga bo coś czuję że jest brudny albo do wymiany.
Wyżej napisałem 😁 Mam passata b6 2006 rok 2.0 TDI kod silnika BMR Samochód zgasł podczas jazdy i nie odpala sprawdziłem wtryski sprawdziłem pompę w baku teraz czas na czujnik położenia wału tylko problem tkwi w tym że nie mam pojęcia gdzie są jego wartości w Delphi 150 mam wersję ta z 2017 roku Jutro jeszcze spróbuję go na plaka odpalić dzisiaj...
Witam!!! Posiadam samochód VW Passat 1.9tdi 110KM 1997rok (zielone zegary) Od niedawna samochód stracił na mocy, to znaczy odpala normalnie i nawet przyśpiesza, ale gdy się rozpędzę do 100-120km na 5 biegu nagle samochód traci moc i już nie chce się tak zbierać i przyśpieszać, dopiero po zgaszeniu i odpaleniu znowu jest ok, ale nie zawsze. VCDS pokazuje...
Omomierz, zakres na kiloomy, znależć styki o wartości rezystancji w kiloomach,klapka spiętrzająca wpołozeniu spoczynkowym rezystancja 4 do 5,5 kilo, a na drugich stykach mały opór 3,8 do4,2 Ohma. Tyle jest w instrukcji od podobnego ukladu w passacie ( też jettronic) Pozdr. J.
To i ja sie dołącze . Passat B3 1.9 TDI silnik 1Z . Miał robiona głowice i turbine . Odpala pięknie . Chodzi równo . Bardzo wolno wkręca sie na obroty na luzie . Słychać ze działa turbina . Choć wg vaga ciśnienie dobicia nie przekracza 1400 . Auto przy cieżkim bucie nie puści nawet czarnej chmurki tak jak by nie było regulacji dawki paliwa i był cały...
Witam, Panowie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim nieszczęsnym VW Passatem, 1,8 z 1997roku. Autko sprawowało sie super , ale od kilku miesiecy nie sposób nim jeździć. Mam sekwencyjną instalację LPG. Od pewnego czasu auto dusi się i dławi, obroty falują , nie da się wyprzedzic, ani przyspieszyć. Ciągle wychodzi błąd przepływomierza. Wybaczcie...
Witam pacjent passat b5 1.8 adr benzyna z gazem.Mam problem z praca silnika na zimnym jak i rozgrzanym silniku.Po dodaniu gazu i odpuszczeniu nogi obroty silnika normalnie podnosza sie i podczas spadania dochodza do 560 620 obr po czy spowrotem wracają do ustalonej wartości (840 obr).Na zimnym autko potrafi nawet zgasnąć,dodam że na benzynie jak i na...
Cześć Niestety nie mam pełnej wersji vag coma a chciałbym sprawdzić przepływomierz i turbinę. Czy mogę zrobić w ten sposób że: Przepływka - wchodzę w blok 003 i robię test, temperatura 90C, auto na 3 bieg, obroty 1500, gaz w podłogę i obserwuję wartości oczekiwaną i aktualną do momentu osiągnięcia obrotów 4500 ? Analogicznie dla bloku 011. Druga osoba...
Witam, mam pytanie - ktoś zna 1,8 turbo silnik? to jest starsza odmiana AGU z przepustnicą mechaniczną (z linką) odpowiednik wzdłużnego AEB (Passat B5, Audi A4 B5) auto się zamuliło, turbo słabiutko wstaje, od ok 3,5 tys obrotów i praktycznie czuć moc tylko na II biegu, przy ostrym deptaniu, oczywiście jak się rozkręci do tych 3,5 tys. III, IV, V bieg...
Trochę odgrzewam kotleta. Brak mocy i szarpanie było spowodowane swiecami. Ale nie zmieniło to spalania. Teraz występuje błąd na VAG zbyt bogatej mieszanki 537. Chciałbym dobrze sprawdzić ten przepływomierz (jakie wartości powinien wykazywać i na jakich blokach, na postoju czy w ruchu) bo ogólnie za bardzo skąd podmienić nie mam a żeby kupić nowy od...
Sprawdzałem wartość napięcia na 1 pinie przepływomierza i po włączeniu zapłonu jest 0.59 V na wolnych obrotach jest 0.67 V po dodaniu gazu zmienia się delikatnie o kilka setek. Przeopływki jeszcze nie rozbierałem i jak zaglądne do środka to napisze coś więcej. Czy przepłytomierz powinien być z klapką czy z gorącym drutem bo po budowie wygląda mi na...
Wyjaśniło się. Komputer pokazywał cały czas jedną wartość, bo wszystkie kable do przepływki z napięciem były dobre, tylko ten co prowadzi sygnał do ECU był uszkodzony i komputer ogóle nie widział przepływomierza. Teraz już jest ok(komputer nie wyświetla żadnych błędów). tylko nie wiem czy turbina nie wstaje za późno. Zrobiłem logi i proszę kogoś kto...
turbina, przepływomierz, ciśnienie - VAGiem. Przepływomierz przekładany był również z passata na próbę. O logi się postaram, znajomy je pobrał i ma dać znać za kilka dni (pewnie szuka info na innych forach). Pompowtryski były wielokrotnie wyjmowane, wkładane, ustawiane. Jeden z nich przed czyszczeniem miał gorsze wartości od innych (ok. 3, po przeczyszczeniu...
Witam. Mam pytanie do innych, bo kończą mi się pomysły. Czy wie może ktoś, co oznacza, gdy w logu w grupie 8 silnika 1.9 TDi, ogranicznik dymienia ma dużo niższe wartości niż powinien, ok. 22 na biegu jałowym? Turbina przeładowuje ze względu na problem z geometrią. Przepływomierz, EGR i wtryski, bez zastrzeżeń w logach. Z góry dzięki.
Przepływomierz powietrza pokazuje ok . Wartości zadane pokrywają się z rzeczywistymi. Czujnik wody ok paliwa też pokazuje jakieś 50 stopni. Czy ta dawka paliwa w grupie pierwszej nie informuje że przypadkiem wtryski puszczają i pokazuje takie małe wartości żeby skorygować bieg jałowy? Na pompie zwykłej wystarczyło ruszyć nastawnikiem, tu niestety takiej...
Witam mam problem passat 1.8 20v adr 99r. instalacja gazowa brg rano ma nie równe i gaśnie jak juz załapie to są stałe obroty ale długo trzyma ssanie do czasu przełączenia na gaz ( ponadto zaznaczę że przy odłączeniu przepływomierza jest ok ) poźniej już jest wszystko ok na benzynie i na gazie podłączony pod kts komp boscha (może pomyliłem sie w nazwie...
Czy ma ktoś jeszcze jakis pomysł co może być przyczyną braku mocy ?? Przepływomierz odepnij to komputer przyjmie wartości domyślne i zobaczysz czy jest różnica. Jak dla mnie to albo zaburzony przepływ spalin(zatkany kat), albo zamało gazów wylotowych (źle ustawione pompki). Pierwszy wariant sprawdzisz rozpinając wydech. ...ale mogę się mylić.
Nie mam możliwości - mam commandera a tam nie da się sprawdzić na vcds czekam ma być za 2-3 dni :) lecz nie wiem jakie powinny być prawidłowe wartości a przepływomierz jest nowy , zresztą podmieniłem też od kumpla i to samo ... Dodano po 1 ogólnie z samochodem nic się nie dzieje , jeździ normalnie ale ten " check engine " irytuje troszkę
Kolego (at)losiek177, zanim zamówisz przepływkę zdobądź kabel diagnostyczny i sprawdź jakie wartości podaje na jałowym a jakie pod obciążeniem. Potrzeba tylko kabla, komputera i kogoś do pomocy, żeby samemu nie ciągnąć auta pod 140 km/h patrząc w laptopa. Wiem, że w seryjnym 1.8T pod obciążeniem przy ok. 5000 rpm przepływomierz powinien wskazywać około...
Dynamiczny 3 i 11 W grupie 003 wartości pozycji 2 i 3 powinny być tożsame, a u mnie nie są. MAF aktualny jest zdecydowanie mniejszy niż MAF zadany, można stwierdzić, iż przepływomierz mierzy nieprawidłowo (zaniża wskazania), a w grupie 11 również ciśnienie aktualne jest mniejsze niż ciśnienie zadane czy przypadkiem nie jest to wina zaworu n75 ?
Witam mam pytanie od pewnego czasu mój passat 3C z 2006 roku silnik 2.0 TDI podczas jazdy nie ma mocy po podpięciu Vaga nie znalazlem żadnej usterki myślałem ze to wina przepływomierza ale jest z nim wszystko ok dodam że auto po wymianie wszystkich filtrów rozrządu itd. Poniżej przedstawiam screen z vaga bo zrobiłem test pompowtrysków pokazuje mi dziwne...
Witam! Pomiar napiecia miedzy pinem 1 i 2 na biegu jalowym nap. ok1,2V przy 3000 rpm ok.1,7V Napiecie zasilania pin 2 i 3 nap. min.11V Dodano po 2 Uwaga zdjecie wtyczki podczas pracy z przeplywomierz grozi uszkodzeniem jednostki sterujacej!!!!!! Dodano po 38 Sprostowanie!!!!!!!!!! do mojego ostatniego postu w pospiechu pomylilem silniki. Sprawdzenie...
Witam wszystkich użytkowników. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 b4 z 1991 roku silnik 2.0 ABK 115km. Mój problem polega na uszkodzonym przeplywomierzu powietrza wiem ze jest do wymiany ale do tego modelu były aż 4 rodzaje które są identyczne różnią się jedynie numerami mój jest 037906301C Pozostałe są takie same maja na końcu inna literę A lub...
[quote="Polon27"]Czytaj ze zrozumieniem: grucha, czyli ten siłownik, który porusza klapką, może być i na pewno jest sprawny, natomiast wewnątrz ta klapka stoi otwarta, nawet w niewielkim stopniu wystarczy, żeby nadmiar spalin robił bałagan. Jest to juz za przepływką, więc komp nie bierze pod uwagę, że ma za dużo dziadostwa wpakowane do garów nie informuje...
Witam Mam problem z moim passatem i jak na razie żaden mechanik nie może sobie z tym poradzić a problem mam taki: Na benzynie i na LPG gdy dojerzam np do skrzyżowania obroty 2000 wbijam na bieg jałowy a obroty parę sekund pozostają np na 1700 lub się same zwiększają świeci mi się non stop ESP i check błędy na vag wyświetlają się takie Benzyna : 17549...
Dzień dobry, po mocnym dodaniu gazu silnik wibruje w momencie najwyższego momentu obrotowego, po przekroczeniu tego punktu wibracje ustają. 1900 - 2400obr/min w tym przedziale akurat w mapie jest ustawione 1,3Bar doładowania. Drgania występują na każdym biegu. W samochodzie wymieniłem już pompowtryski, dwumas na jedno mas, całe półosie z przegubami,...
jak na razie nie wiemy absolutnie nic o wynikach testów zarówno na postoju jak i w czasie jazdy. nie wiemy co widzą czujniki, nie wiemy jakie są rzeczywiste wartości, wiemy za to że: 1. turbinka wyjęta i wyczyszczona, 2. zmieniony czujnik ciśnienia doładowania 3. zmieniony przepływomierz 4. zmieniony ten cały sterownik do którego idą te wężyki podciśnieniowe...
Opisze problem od poczatku , zakupiłem Passata z silnikiem avf . W samochodzie jest turbosprężarka po świeżej regeneracji , ale wstaje dopiero od 2200obr. Przejrzałem dolot brak nieszczelności oraz syczenia. Zaślepiłem egr by wykluczyć zawieszony zawór . Przewody podciśnienia również zmienione , geometria pracuje normalnie nie zacina sie . Przepływomierz...
Chińskie przepływki za 100zł odpuść, jakieś 4max, topran czy master-sport też jakoś mnie nie przekonuje. Bosch, Pierburg i Magneti Marelli robią podzespoły na I montaż, ten ostatni kiedyś robił całą elektronikę dla grupy Fiat, teraz robią również dla VAG (sterowniki silnika, zegary). Ja zamontowałem dziś Magneti Marelli i z logów wynika, że wszystkie...
Dobra, dobra ostudźmy emocje :) wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
Witam. Mój problem polega na tym że podczas przyśpieszania następował wyraźny spadek mocy i po chwili lekki przyrost. Zrobiłem wykres vag i okazało się, że przepływomierz pokazuje wartość znacznie niższe niż zakładane. Pomiar na 4 biegu od 40 do 140 km/h. Wykres wyglądał tak: http://obrazki.elektroda.net/72_12242677... Odłączyłem całkowicie zawór...
Na KTS-ie 650 wyskoczył bład 023F i tekst :regulacja ciśnienia doładowania-różnica regulacji. Być może to to samo oznacza co różnica doregulowana. Jak szukałem w ESI to jako możliwe przyczyny błędów podano: -uszkodzony regulator ciśnienia doładowania( pytanie -czy to ten N75?) -przerwa/zwarcie przewodu łączącego -uszkodzony zawór elektromagnetyczny...
Witam ! Ja bym faktycznie stawiał na nastawy podstawowe, adaptacje przepustnicy, ale warto by było dokładnie sprawdzić czy temp płynu chłodzącego nie poszła gdzieć na wartości minusowe (uszkodzenie czujnika temp płynu). A jeśli chodzi o przepływomierz - to on może być uszkodzony a komputer nic nie pokaże - wtedy pozostaje obserwacja parametrów. Może...
Zaczynając od pierwszego zrzutu w grupie pomiarowej 003 w polu trzecim jest za mało świadczyło by to o uszkodzeniu przepływomierza(zmierz napięcie na pinie 5 i podaj ile masz na wolnych obrotach powinno być w granicach 2 V oraz na podwyższonych to jest jak wdepniesz pedał w podłogę ) co do grupy pomiarowej 011 jest wszystjo w porządku Grupa pomiarowa...
Też mam chyba przeładowanie ale nie umiem czytać logów. Właśnie, że masz totalne niedoładowanie. Po pierwsze to przepływomierz ogranicza strasznie dawkę, spróbuj go reanimować jak jest opisywane na kilku forach - płukanie specjalnym spray'em i jeśli po kolejnym logowaniu wartości w polu 3 nie przekroczą tych z pola 2 w grupie 003 oraz wartość dawki...
Rozrząd był robiony w tym roku Zmień mechanika na pierwszy rzut oka, jeżeli był robiony i tak to wygląda :) Koło górne ma regulację, po wymianie rozrządu powinno się wpiąć VAGa i ustawić synch. w okolice 0 (najlepsza sytuacja). Co prawda Twoje wartości mieszczą się w parametrach +/- 3.0 ale sugeruję zajrzeć tam i ruszyć kołem aby to ustawić. Google...
Na wolnych oscyluje w granicach 6 stopni, przy 2000-2500 powinien właśnie mieć 30 stopni, u mnie ma tyle, że strzela w kolektor dolotowy kreska na kole pasowym przestawia się o taki kąt, że znika z pola widzenia, a silnik wydaje się rozlecieć. Najważniejszą rzeczą która mówi komputerowi w jakim położeniu znajduje się wał silnika jest czujnik halla....
Witam wszystkich użytkowników: szukam pomocy, w odpowiedzi co jest z moim samochodem: Otóż w VW Passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z: 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obr/min lub 500 obr/min i momentalnie się odbijają. Historia...
Poniżej przesyłam kilka postów z forum www.toledoclub.pl. sam jestem użytkownikiem toledziaka 1.9 tdi "auto przechodzi w tryb awaryjny i turbawka wtedy nie pompuje pewno po tym mechanik stwierdzil ze nie ma cisnienia wyskoczyl blad 00575?? moga byc 2 mozliwosci duza nieszczelnosc w dolocie wtedy rowniez nie bedzie cisnienia + straszny batory za autem,...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
Tak więc dziś testowałem , sprawdzałem autko może z 4 godziny kod silnika to : ATJ sterownik silnika: Diesel EDC 15P porównanie ilościowe mg/H : zawór 1 -1,01 zawór 2 0,49 zawór 3 0,61 zawór -0,11 kąt wyprzedzenia zapłonu 63,5 stopnia, wartość masy powietrza zadana 250 mg/H a zmierzona 401,5 mg/H, w szynie CAN BUS błąd 0.414 Sterownik błędnie kodowany...
Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy, w trasie jakbym jechał 60km/h to spalanie po podłączeniu do Vag-a pokazuje 3.8-5.0 litrów na 100 km, no ale na przykład jak już jadę 100/h spalanie na VAG-u i rzeczywiste które jest to około 8 litrów ropy, w mieście auto pali średnio...
Witam. Miałem dzisiaj troszkę czasu aby zająć się autem więc mam te logi o które prosiliście i również mam pewne spostrzeżenia. Logi z grup 003, 008, 011, 001, 018, 023 zamieszczam poniżej. Logi zostały wykonane podczas przejazdu około 2-3 km: [url=http://vaglog.pl/log_241392.html]00... [url=http://vaglog.pl/log_241387.html]00... [url=http://vaglog.pl/log_241388.html]00...
Witam wszystkich, Arrkadius czytałem twój temat z problemami odpalania na zimnym silnika 115 km na PD. Ja mam bardzo podobny jeśli nie ten sam problem przy silniku AVB 101 koni na PD, na ciepłym odpala i chodzi dobrze, a na zimnym (po 8-10 godzinach do całkowitego ostygnięcia) sytuacja wygląda tak: zapłon, grzanie świec ok 5 sekund i odpala z obrotu......
Witam wszystkich. Mam bardzo wielki problem. Kupiłem ostatnio Passata no i kurcze auto mi pali średnio 10-12 litrów ropy, w trasie jakbym jechał 60km/h to spalanie po podłączeniu do Vag-a pokazuje 3.8-5.0 litrów na 100 km, no ale na przykład jak już jadę 100/h spalanie na VAG-u i rzeczywiste które jest to około 8 litrów ropy, w mieście auto pali średnio...
witam kolego wlasnie przerabiam pasata 1.9 tdi 94 1z z podobnymi obiawami w moim przypadku jest to pompa . Jak chcesz wykluczyc przeplywomierz to wypnij wtyczke z niego .Komputer przyjmie wartosc domyslna ok 550mg i jezeli bedzie dalej szarpal to przeplywomierz jest sprawny pozostanie pompa lub zasilanie poliwem .Wtryski powoduja trocheinne obiawy
Witam Mam problem z Passatem B5 1997r 1.6 AHL. Problem polega na bardzo dużym spalaniu paliwa i strzelaniu w rurę wydechową po wciśnieęciu i puszczeniu pedału gazu. Kod błędu: 00537 sterowanie lambda: Dolna wartość zatrzymania Zanim auto trafiło do mnie wymienili w nim sondę lambda. Podczas oglądania parametrów zauważyłem że czas wtrysku jest za duży...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Prosze poradzicie co sie stalo i co sie stac moglo Mianowicie , po przypadkowym oddpieciu klem z akumulatora , auto jakby nie to, bo mol straszny i slabo wchodzi na obroty , ledwo do 140 jedzie SPrawdziłem : vag bledow zadnych Parametry bloków wartości mierzonych sa dobre . wymienione wtryski nic wymieniona pompa wtryskowa nic wymieniony przeplywomierz...
2l na pełnym wtrysku mechanicznym 150KM Pomijając to że ten samochód nigdy takiego silnika nie miał, to wtrysk mechaniczny to zupełnie co innego niż Digifant tutaj. Przepływomierz można dopasować - chyba ze starych Opli był zbliżony, silnik poprawnie na nim pracował. Można poszukać kogoś kto zrobi konwersję VAF-MAP, odpadnie kłopot z szukaniem przepływomierzy...
Kompa mam autronica AL-700. Pali mi gazu w miescie ok 18l, a w trasie 11-12, przy czym mowie odrazu, ze mam ciezka noge, nie jezdze o "kropelce". Pali mi o ok. 2-3 litry gazu wiecej jak benzyny. Tylko od kupna auta jeszcze nie mam w nim nic zrobione tak do konca. Ostatnio mialem problemy z kablami WN, a teraz padl mi przeplywomierz. W poniedzialek bede...
No wiec opisze wam co zaobserwowalem: przeplywka, podcisnienia, grucha, itd jest ok. przeplywomierz wkreca sie do o.k 850. sprawdzilem dzisiaj nastepujace rzeczy, pompe paliwa w zbiorniku (byla zasywiala jakis mulisto-smolista substancja), sprawdzilem cisnienie na pompie podwojnej (tej na silniku) min wartosc przy 1500 obr winna wynosic 3,5 bar u mnie...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
jakie wartości przepływomierza wartości przepływomierza prawidłowe wartości przepływomierza
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot hulajnoga elektryczna motus potencjometr cambridge audio
pralka samsung ecobubble pralka samsung zawiesza
Wiertarka udarowa: Silnik działa, brak udaru Silnik Briggs & Stratton - wysokie obroty, przyczyny i rozwiązania