Czyściłeś rurę powietrza kompresor aps ? Zdejmij tłumik hałasu od zaworu aps, sprawdź czy zdrowo spuszcza zawór . Kompresor nowy czy po remoncie .
Nie rozwiązałem tematu, bo to nie było u mnie w warsztacie i nie miałem ze sobą narzędzi ani też czasu się zagłębić.
W otworze wokół obudowy wtyczki jest pieścień Siegera. Trzeba go ścisnąć i wyjąć.
To jest zawór bezpieczeństwa.
spróbuj coś takiego https://allegro.pl/oferta/koncowka-weza-...
Z tego co widziałem na zdjęciach takich zaworków, to gwint jest prawy. Dobrze by było to podgrzać przed próbą wykręcania jakimś małym palnikiem, lub w ostateczności opalarką, bo widać że na klej wkręcone.
1. Uszkodzony zawór i nie podaje ciepłego płynu 2. Zakamieniona centralka 3. Problem z obiegiem wody To jest do sprawdzenia na początek. Tak zawór jest od strony komory silnika, pod podszybiem, łatwo znaleźć bo idą węże gumowe w ścianę grodziową
Zawór kulowy przy kompresorze pomijasz . Zbędny będzie .
Zawór KRAMP CLRV6LLKOMK10 służy do systemów smarowania, w sprężarce może nie być wystarczająco szczelny.
Nie ma różnicy, jak nie ma kondensatu to nic nie zamarznie.
Zacznijmy od tego czy jest tam w ogóle magnes czy nie ma?? Mi się wydaje że tam jest bezzprzęgłowa sprężarka. Spójrz czy wał sprężarki (środek kółka) się w ogóle kręci? Dodano po 2 Jak tam nie ma sprzęgła to do sprawdzenia czujnik klimatyzacji i zawór regulacyjny kompresora ewentualna wymiana tych elementów. Sprawdź jeszcze wcześniej czy prąd dochodzi...
w takim razie, chciałbym zapytać, czy on musi iść do wyłącznika ciśnieniowego, nie można w inny sposób tego rozwiązać?? gdyż poprostu nie mam wyjścia na to, Mój wyłącznik ciśnieniowy, ma zawór bezpieczeństwa... Co mogę zrobić z tym wyjściem?? Przewód mam ten specjalny...
Złóż zawór tak, jak był. Doprowadzić napięcie do zaworu. Przedmuchać zawór kompresorem. Wyłącz napięcie i sprawdzić szczelność.
Szukaj pod hasłem "Zawór zwrotny kompresora". Mam nadzieję że o zaworze bezpieczeństwa nie zapomniałeś.
[postid]21140441[/postid] Czyli wychodzi na to, że ani w kij, ani w oko, sam tego bez sprzętu diagnostycznego nie ogarnę. A że jeszcze zadam Ci głupie pytanie, gdyby tak podać zasilanie bezpośrednio na zawór kompresora, do którego ono nie dochodzi, jak już wspominałem, istnieje szansa, że klima by ruszyła? (Zakładam, że na pełnej wydajności, jeżeli...
Gdzie pomiary ciśnień? Bez tego nie ma co wróżyć. Autocom trochę słaby do tego wozu. Jeżeli Autocom pokazuje ten parametr poprawnie to masz uszkodzony kompresor (możliwe że jest zatarty i zerwane jest sprzęgło) lub uszkodzony zawór regulacji wydajności kompresora. Tutaj nie ma żadnego przekaźnika. Kompresor działa cały czas a zawór zmienia wydajność...
Może niesprawny zawór?
Najpierw wymienia się zawór później kompresor jeśli dalej nie będzie działać. Kupowanie używanego w ciemno to w zasadzie proszenie się o zonka, jeśli już to regenerowany, kto wie skąd ten używany, może leżał pół roku w garażu u Zdzicha z otwartymi króćcami i rdzewiał.
Jaki zawór dać na ikarusa?? Zawór Zwrotny Kompresor GW 3/4" X GZ 3/4'' za 78 zł czy może Zawór Zwrotny Kompresora Sprężarki 1'x 3/4'Mosiądz za 69 Tak w ogóle to gdzie jest wlot a gdzie wylot w zaworze ? zł https://obrazki.elektroda.pl/8866388000_... https://obrazki.elektroda.pl/1632652400_...
Zawór zwrotny do kompresora. Wyjście do którego przykręcasz miękki wężyk idący do presostatu, łączy wyjście sprężarki z odprężnikiem, także wyjście na odprężnik jest bardzo ważne żeby mieć.
Przed tankowaniem otwieram zawór przelewowy, ten blisko zamkniętego zaworu kompresora. Otwieram zawór pomiędzy pompą oleju i uruchamiam pompę oleju. Pompa pracuje do momentu pojawienia się oleju w zaworze przelewowym. Wyłączam pompę, zamykam zawór przelewowy i zawór napełniania. Otwieram zawór kompresora i sprężam olej w butli do 1,5 atm. Zbiornik jest...
dziękuję, to naprawdę ten zawór
Witam. HS24 to sprężarka z ciągnika URSUS jak się nie mylę. Zastosuj ten silnik, dobierz przekładnię, olej kupisz w każdym hipermarkecie z kompresorami, zawór zwrotny na pewno nie zaszkodzi, zawór bezpieczeństwa przeznaczony do wody spokojnie swoje zadanie spełni. Pozdrawiam.
Odwrotnie wkręcony ? Chodzi Ci o tą metalową część czy gumowy grzybek ?
Uszkodzony zawór bezpieczeństwa skoro kompresor jest 8 barowy to zawór bezpieczeństwa jest zawsze przynajmniej 10% a nawet do 20% Wystarczy odczytać jego wartość. Oczywiście istnieje też możliwość że manomet przekłamuje i to co koledzy pisali wyżej że presostat się rozregulował.
Miał ktoś może przypadek błędów: "Błąd zaworu 1" "Błąd zaworu 2" "Błąd zaworu 3" "Błąd zaworu 4" "Błąd dmuchawy" Wszystkie pojawiają się po kolei. W trybie ręcznym wszystkie zawory działają. Kompresor działa. Automat też normalnie przełącza zawory po odpowiednim czasie. Skąd te błędy? Jak się ich pozbyć? https://obrazki.elektroda.pl/4508750800_...
Słyszałem teorię że zawór wyłączania kompresora przepuszcza powietrze do oleju i wyrzuca olej z panewki, która daje olej na kompresor
Okazało się że miałem przerwę w środku wtyczki przy zaworze kompresora. Żarówka świeci powyżej 3000obr, mruga poniżej 3tys. Nie zamawiałem tranzystora, sterowanie działa prawidłowo. W układzie na dodatek brakowało 120 gram czynnika. Juz tak nie ryczy kompresor. W serwisie powiedzieli, że zaczęliby pierw od zaworu dławiącego przy następnej wizycie za...
No ok ale samą automatykę pompy jak podłączysz pod HA? musisz robić wtyczkę i modlić się żeby się np nie zawiesił bo wtedy PC pójdzie w samopas. Przecież w PC jest kilka momentów na które trzeba reagować, czytać ciśnienia i temp i regulować zawór i kompresor, przełączać zawory grzanie rozmrażanie, wentylator, pompę obiegową CO.
Witam tak jak w temacie mam problem z zaworami elektromagnetycznymi wiadomo pewnie ze starości niby elektrycznie działają no ale nie do końca i teraz mam pytanie czy ktoś przerabiał jakieś zamienniki które by dały radę?? I drugie pytanie może banalne ale czym się różni A50 od N50 ??? Po za pompą oleju który jest który Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi
W niektórych autach sterownik silnika ma inne oprogramowanie w wersji z klimą, m.in. monitorowanie ciśnienia czynnika i obsługę sprzęgła kompresora, gdzie wersja bez klimy nie monitoruje tych parametrów. Wejdź w parametry sterownika i sprawdź, czy masz odczyt ciśnienia klimy oraz czy możesz wysterować sprzęgło, czy też zawór kompresora. Jeśli nie, to...
Biega jałowy zawsze da się zastosować ale należy odpowiednio operować zaworami odprężnym i odcinającym. Zasadniczo zawór odprężny jest po to aby spuszczać ciśnienie ze samej sprężarki gdy kończy ona nabijanie. Musi być wtedy dodatkowy zawór zwrotny między butlą a intercoolerem. Wtedy zawór odprężny spuszcza ciśnienie z kompresora i chłodnicy. wtedy...
Witam. Dzisiaj musiałem wymienić włącznik ciśnieniowy w kompresorze. Zakupiłem taki. http://obrazki.elektroda.pl/7450510300_1... Ma on wbudowane gniazdo na odprężnik ułatwiający rozruch zaznaczony na zdjęciu http://obrazki.elektroda.pl/5523497800_1... . Niestety na powyższym zdjęciu jest gwint na nakrętkę, a w poprzednim...
Nie wiadomo jaki kompresor ale większość ma zawór zrzutowy ciśnienia, po to by przy rozruchu nie było obciążenia. Może on jest uszkodzony??
Grzebał przy zaworze zwrotnym. Ciekawe czy odcinek zawór - kompresor i zawór-odpowietrznik jak i sam odpowietrznik, szczelny bo wycieku powietrza może nie słyszeć jak działa sprężarka i może dawać złudne uszkodzenie kompresora. Sprawdził bym to jeszcze. Jak nie to nie ma co tu juz wymyślać tylko remont kompresora, zaniżenie ciśnienia to tylko pudrowanie...
Presostat działa prawidłowo, musi być zawór zwrotny. Zrób zdjęcie kompresora, jak podłączony jest presostat do zbiornika, czy jest dodatkowy wężyk lub rurka podłączona do presostatu.
Jest ale co z tego?
Ty nie rób jaj, zawór kompresora do wymiany? Niby jak bez utraty czynnika?
Klucz udarowy poszedł w ruch. Co powinienem teraz sprawdzić żeby potwierdzić, lub nie, że coś nie gra? Wstawiam zdjęcia elementów głowiczki. W którym miejscu znajdować się będzie zawór zwrotny?
Jeśli już bojler to nie stary bo jak rozsadzi to nie będzie z Ciebie co zbierać, do tego celu nadają się różne butle po gaśnicach śniegowych i inne grubościenne najlepiej do tego celu przystosowane. Apropo zaworu to możesz założyć reduktor połączony z zaworem bezpieczeństwa i odolejaczem od jakiegoś ciągnika lub ciężarówki , albo wyłącznik ciśnieniowy...
Tam powinien być presostat, i to on wyłącza silnik przy założonym maksymalnym ciśnieniu, i to on ponownie załącza silnik, gdy ciśnienie spadnie do założonych parametrów.
Witam potrzebny schemat instalacji elektrycznej klimatyzacji chodzi mi głównie o zawór kompresora dokąd idą przewody od tego zaworu
Ten błąd nie ma wpływu na pracę układu. Gdyby miał to sterownik nie pozwoliłby na pracę zaworu (zawór jest wysterowany bo pobiera prąd). Masz zatarty/uszkodzony kompresor albo zerwane sprzęgło (nie mylić z elektromagnesem) przez co wirnik się nie kręci. Może być uszkodzony mechanicznie zawór regulacji wydajności kompresora ale to jest rzadkość moim...
g65 czujnik wysokiego ciś n280 zawór w kompresorze ciśnienie widziane przez tester Co do podania 12V to ja tam w klimach nie siedzę ale znajomy co to robi coś tam nabąkiwał że w tym sprzęcie tak się nie da, bo taki mądry to od razu byłem żeby wytestować. Wiatraka też nie włącza. I racja,sterowanie wydatkiem odbywa się impulsem o zmiennym wypełnieniu....
Witam Buduję kompresor do zastosowań modelarskich. Powstaje z tego co mam - agregat lodówkowy, butla po gaśnicy, części z pompy do podlewania i takie tam. Wszystko jest budowane na wężykach 6mm i złączek na 1/4 cala. Mam jednak problem z doborem zaworów zwrotnych. Będę takowe potrzebował gdyż agregat lodówkowy ma być stosowany zarówno do wytwarzania...
Bardzo dziękuje za radę, nie wpadłbym na to żeby ten zawór wyczyścić. Tak jak pisałem wcześniej - pusty kompresor startuje, ale czuć że silnik musi pokonać jakiś opór (może kondensator)....albo ten zawór
Piszesz, że dzieje się tylko wtedy gdy kompresor stoi kilkanaście minut z ciśnieniem. Najpewniej jest tu winien zawór zwrotny. Sprawdź czy wyłączając kompresor, powiedzmy przy czterech atmosferach i włączając go zaraz ponownie silnik startuje normalnie. Jeżeli tak, to zawór zwrotny przepuszcza, jeżeli buczy to może coś z silnikiem.
Olej smaruje układ korbowotłokowy i chłodzi sprężarkę, powinno go być do połowy oczka. Ten zaworek jest odpowiedzialny za odprężenie sprężarki co ułatwia jej ponowny rozruch po napełnieniu butli. Jeśli olej wraz z powietrzem leci przewodem na butle i jest go dość znaczna ilość to wskazuje to na zużytą już sprężarkę a dokładnie tłok, pierścienie, cylinder.
Nawalił wyłącznik ciśnieniowy dlatego zawór bezpieczeństwa się otwiera.
na 100 % uszkodzony odpreżnik tez tak miałem ,cienka rurka idzie do pretostatu , zawór przed wylaczeniem kompresora musi syknac i podniesc dzwignie w pretostacie
Mam podobnie. U mnie uszkodzone są membrany w elektrozaworach. Udało się naprawić?
Sprawdziłeś inne przyczyny: - mało płynu lub powietrze z kompresora w układzie - zawór przełączający zimne - ciepłe?
Witam Jestem na etapie zabierania się za budowy pompy ciepła i mam kilka pytań odnośnie wyboru systemu. Czy lepszy jest system z bezpośrednim odparowaniem czy z glikolem??? Mam pytanie odnosnie systemu z bezpośrednim odparowaniem czy skraplacz w takim systemie nie bedzie za maly dla tak dużego prowcza. Z doświadczenia wiem ze wielkość skraplacza to...
U mnie pierwsze kilka sekund "popiarduje" a dopiero później się zamyka. I zauważyłem to już w niejednym kompresorze firmy krzak.
Witam, piszę z zapytaniem jakiej firmy wybrać zawory? do kompresora ingersoll z sinikiem deutz
Do tego kompresora pasują zawory od 3JW60 28x24x125. Aby wyciągnąć zawór musisz wykręcić rurkę. Warto też sprawdzić drugi zawór znajdujący się obok. https://obrazki.elektroda.pl/5935665400_...
Możesz też między sprężarką a zaworem zwrotnym dać trójnik i na wolnym końcu zamontować zwykły zawór. Otwierasz zawór, włączasz, zamykasz zawór.
Skręcałem połączenia gwintowane tradycyjnie,pakuły nasączone jakąś starą olejną farbą.Już ze 2 lata i święty spokój z połączeniami.Wcześniej musiałem ciągle dokręcać.Nie pamiętam co dawałem na uszczelnienia pozostałych połączeń.Raczej nie była to miedź czy guma,ale uszczelka fibrowa.Także uszczelniło bez problemu.Sprawdź jak będziesz wymieniał zawór,połączenia...
Na razie to jest zamęczona a nie za słaba - kiedy wymieniałeś separator i resztę? W zbiorniku prawdopodobnie masz masz ponad 13 bar a na wylocie 4 - dociera coś do ciebie? Czy tylko potrafisz odkręcić zawór ?
Dokladnie o to mi chodzilo co pan napisał a posiada pan może jakiś link do tego zaworu albo namiary gdzie można go kupić bo jakoś nie mogę sobie poradzić szukając go na internecie Dziekuje
No ale ja do tego zestawu jest potrzebny zbiornik. A ja mam bez zbiornika. Od razu z kompresora
Bez przekaźników czasowych się nie obejdzie. Dociążenie (tłoczenie) ma się załączyć po kilku sekundach od rozruchu, zwykle jest to zbieżne z wejściem silnika na "trójkąt. Rozłączenie zaworu dociążającego nastąpi po osiągnięciu ciśnienia i do tego przekaźnik z opóźnionym rozłączaniem - od wyłączenia zaworu po 5 min. wyłącza silnik, jeśli nadal jest ciśnienie...
Dziękuję za ten katalog, masa cennej wiedzy ;) Upieram się ze względu na koszty. Układ, który buduję wymaga ośmiu słowników. Jeden kosztuje od 350 zł. za chińczyka do 650 zł. za polską produkcję. Do tego zawory, kompresor i drobiazgi. Nie jest to maszyna do celów komercyjnych, więc na siebie nie zarobi...
Ciśnienie nastawiasz na zamkniętych zaworach. Bieg jałowy jest wysoki. Jakieś 1400obr/min. Jak wybija zawór to nie zamyka przepustnicy lub masz nieszczelność na ssaniu. Oczywiście zapachach separator daje podobny efekt. Załóż inny manometr, by sprawdzić czy ten poprawie pracuje.
Ładnie wszystko wygląda tylko nie widzę zawory zwrotnego ??
Ogromne dzięki za podpowiedzi! Rzeczywiście gumowy tłoczek zaworu jest wytarty i niedokładnie przylega. Spolerowałem go i na razie przestał przepuszczać, ale to prowizorka - muszę rozglądnąć się za nowym zaworem albo samą gumką. Jeszcze raz dziękuję.
może masz źle skręcony zawór bezpieczeństwa?
Czyli że ty z Brzeska jesteś ? A w sprawie tego kompresora to w poniedziałek postaram się rozkręcić go i te zawory sprawdzę:)
jak kompresor na cewce, to napiecie na cewke 12v, jak na zaworze to napiecie jest w porządku wtedy uszkodzony jest zawór w kompresorze.
Jeżeli pojawi się za dużo oleju na wylocie problem może tkwić w oleju nie spełniającym parametrów-zabrudzenie filtra separatora , za duży poziom oleju , zapchana linia skaweningowa. Kompresor powinien sam sobie wyregulować ilość sprężanego powietrza domykając zawór.
Gdyby zacinał się zawór ssący to kompresor pracował by na jałowo. Nie grzał by się i nie obciążał silnika. Dokładnie wczoraj kolejny z moich ( a mam pod opieką osiem śrub) zaczął zdradzać identyczne objawy. Temperatura w kosmos, błąd przeciążenia falownika. Po demontażu łożyska w stanie agonalnym. Wirniki i korpus na szczęście przeżyły. Jeszcze kilkanaście...
Sprzęgło kompresora kręci się lekko bez oporów, ale się nie załącza. Tu nie ma elektrycznego sprzęgła, jest zawór sterujący ciśnieniem kompresora. Czynnik w klimie jest, jakie ciśnienie HP?
Tak wiem, że się nie da. Ale do kogo nie pojadę, to okazuje się, że ludzie, którzy mają maszynę, nie za bardzo wiedzą, co robią. Ile było coś Kenia, to stwierdzili, że kompresor ci było mylne, bo chodzi o zawór na kompresorze, on z jakiegoś powodu odcina. Odwiedziłem kilku specjalistów i wszyscy chcą wymieniać kompresor lub bsm. Kompresor 3 razy zmieniony....
Więc do jednego podłączasz zawór zwrotny, do zaworu kompresor a do rurki łączącej zawór z kompresorem przewód odprężający idący do presostatu, a do drugiego sam presostat i co tam potrzebujesz mieć na wyjściu (osuszacze, regulatory ciśnienia, przyłącza) Jeżeli zawór zwrotny masz taki jak pokazałem na zdjęciu to jasno masz pokazane że przewód odprężający...
Co do spustu skroplin to właśnie dzisiaj założyłem w nowo kupionym kompresorze w miejsce spustu (oryginał to zawsze dziadostwo) redukcję 3/8>1/2, kolano 1/2, zawór kulowy i końcówkę do węża. Przy gwałtownym otwarciu można wężem dostać po buzi, ale mało mnie to obchodzi, jak również, czy takie rozwiązanie ma CE. Ważne jest, że zamiast łapać skropliny...
Zdejmij plastykową obudowę, znajdź filtr powietrza wlotowego, wyjmij go, weź w rękę swą WD40 albo inny spray, załącz i delikatnie psiknij do środka. Słychaj czy zmienia się dźwięk i czy rośnie ciśnienie. Inna przyczyna - nie zamyka ci się odprężnik w wyłaczniku ciśnieniowym lub zawieszony zawór zwrotny.
To jest elektrozawór typu NO - otwarty przy braku napięcia. Z tego co opisałeś, to działa on poprawnie. Zawór ten służy odo odprężania kompresora po naładowaniu zbiornika, tak aby silnik mógł ruszczyć bez obciążenia. Jeśli uchodzi z niego ciśnienie przy wyłączonym kompresorze, to problem leży w nieszczelnym zaworze zwrotnym - trójniku do którego ten...
Witam. Podczas ściągania czynnika do agregatu zanim zdążyłem zakręcić zawór gazowy zadziałało zabezpieczenie p. przeciazeniowe sprężarki. Chciałbym wiedzieć czy trzeba je ręcznie resetowac czy jest to rodzaj auto resetu (bimetal?) agregat 3.5kW będzie w nowym miejscu instalować firma chłodnicza ale nie chce żeby się okazało po zamontowaniu agregatu...
W zaworze rozprężnym.
To na 99% problem z zaworami lub uszczelką...
Witam mam kompresor aspa 3jw60 nabija mi do 6barów jak mogę to trochę zwiększyć? Jest jakaś regulacja czy muszę zawór bezpieczeństwa zmienić?
Witam ostatnio kupiłem na złomie kompresor sp 3 za 60zl baniak 56l.Kompresor jest w idealnym stanie. Z jakim silnikiem pracował oryginalnie. Sprawdzałem kompresor i po wyłączeniu z pompy uchodzi powietrze czy zaworki są uszkodzone gdzie kompresor ma zawór zwrotny.
Zawór sprawny.
Interfejs kupiłem na All..., tani chiński, nie polecam. Nie mam dostępu do niektórych modułów. Wymieniałem zepsutą pompę z Webasto, po czym nie byłem w stanie skasować błędu. Wyczytywanie funkcjonowało a próby kasowania kończyły się błędem. Natomiast program to INPA, łatwy w instalacji i obsłudze, posługuję się wersją niemiecką i jestem zadowolony....
Diagnoza była poprawna. Został wymieniony zawór w kompresorze, kompresor zamontowany do auta i wszystko działa tak jak powinno.
Jeżeli po zatrzymaniu sprężarki przez prezostat powietrze ciągle uchodzi rurką odprężnika, to przepuszcza zawór zwrotny. Prezostat w momencie wyłączenia zasilania silnika otwiera zawór odprężnika. Wtedy powinno spaść ciśnienie tylko w układzie sprężarka ➡zawór zwrotny.
Jak nie ma błędów a w blokach pomiarowych 1 na pierwszej pozycji na włączonej klimie jest 0 to stawiam na kompresor (zawór kompresora). Dla pewności do sprawdzenia oscyloskopem sterowanie najlepiej w kostce kompresora ,ma być przebieg prostokątny a wypełnienie zmienia się w zależności od ustawień temperatury. Do sprawdzenia też koło kompresora czy oś...
Być może się mylę, ale czy przypadkiem piszesz o zaworze w kompresorze tłokowym ? Czy na takiej samej zasadzie działa to w kompresorze śrubowym ? Pozdrawiam Emil
Witam, Koledzy problem z klimatyzacja w aucie jak w temacie, czynnik, olej wszystko ok, układ szczelny, nie zapchany, wymieniony zawór rozprężny. Po załączeniu klimatyzacji ciśnienie bardzo wolno rośnie od 5 bar do 6,2 zajmuje klika minut. Parametry klimy jak poniżej, i pytanie podstawowe czy obstawiacie kompresor czy może tylko sam zawór w kompresorze...
elektromagnes kompresora był spalony - został wymieniony ( teraz jak dam napięcie 12v na elektromagnes to sprężarka normalnie działa), zawór kompresora również został sprawdzony i działa. Do elektromagnesu dochodzi napięcie ok. 4,8v , gdy włączymy przycisk AC na panelu. Gdy wyłączymy przycisk AC napięcie ginie. Po wymianie BSM udalo się skasować błąd...
Może jakaś nieszczelność? Była sprawdzana czynnikiem z kontrastem? Najgorszy sposób na weryfikację szczelności układu... W masterze jaki kompresor? sprzęgło ? zawór sterujący wypełnieniem kompresora?
To nie czujnik tylko zawór sterujący wydatkiem kompresora, Sprawdź czy przewód sterujący zaworem nie ma zwarcia do masy, odłącz panel klimy, wtyczkę od zaworu i wtedy sprawdź
Jeżeli silnik poprawnie pracuje w całym zakresie ciśnienia sprężarki to trzeba zastosować elektrozawór do odprężenia na czas startu np 1/2cala plus czasówka Tylko po co, jeśli kompresor jest kompletny a zapewne jest to zawór taki jest na wyposażeniu jego. Silnik pracuje ok rozpędza kompresor poprawnie itp ale gdy nabity i powietrze ujdzie zaczyna rozpędzać...
Witam. Mam problem z klimatyzacją w A4 B8 rok 2010. Czynnik nabity, wymieniony zawór w kompresorze, brak jakichkolwiek błędów. Czujniki ciśnienia podmieniane, ciągłość przewodów sprawdzona. Po wciśnięciu przycisku AC przycisk się pali, wentylator rusza, na przewodach od zaworu pojawia się napięcie około 12 V , po czym zanika. Po podaniu bezpośrednio...
Kolektor sciagalem( a raczej odsunolem) by sporawdzic czy rzeczywiscie cos tam nie padlo (i przedmuchalem zawory kompresorem), dzis kolega podjechal do mnie z testerem vag i znowu wykazal mu blad 17925 blad przekaznika,oraz okazalo sie ze jednak iskra jest,ale po ok 2-3 sek zanika-tak jak by cos ja rozlanczalo..czy to moze miec jakis zwiazek z tym przekaznikiem??myslicie...
Kolega sprawdzi zawory na głowicach.
Agregat z jednej strony powinien być gorący ale z drugiej strony zimny - skoro lodowka nie chłodzi, to najbardziej podejrzani są: kompresor i zawór rozprężny.
Jak nie ma , jak glowice maja ok 130'C a zawory duzo wiecej.
Kondensator, rozruchu. Zawór jednokierunkwy. Itd.
W wyłączniku ciśnieniowym jest zawór, który ma za zadanie "zrzucić" powietrze z kompresora po jego wyłączeniu, tak aby nie startował pod ciśnieniem, na butli jest zawór jednokierunkowy do którego prowadzi ten czarny wężyk. Jeśli cały czas przez ten otwór wydostaje się powietrze, to zawór jest uszkodzony
kompresor zawora zawora kompresor zawora sprężarka kompresor
sekcja próbnik junkers sterownik zapłon teleinformatyk egzamin zawodowy
Skoda Octavia III - tryb awaryjny, błędy doładowania turbiny Ekspres Siemens zgłasza "dosyp kawy" mimo pełnego pojemnika