Jeśli tego oleju nie usuniesz przed wykręceniem świecy to możesz rozwalić silnik. KOmpresor 10bar i ognia potem benzynka i do czysta i sucha. Uszczelkę na odtłuszczony metal + uszczelka w paście erling. Dodano po 31 Zresztą świec nie musisz wykęcać jak nie ma potrzeby. Dodano po 41 Zresztą świec nie musisz wykęcać jak nie ma potrzeby.
UV nadaję się do instalacji otwartych, gdzie cała instalacja jest dostępna wzrokowo. Do chłodziarko-zamrażarek, ponieważ znaczna część obiegu jest ukryta w izolacji jej stosowanie nie na większego sensu. Ja wykorzystuję do SPRAWDZENIA szczelności układu zespól manometrów z zaworami i pompę próżniową, pozwala to bardzo dokładnie ustalić czy układ jest...
To na 99% problem z zaworami lub uszczelką...
Odpowiem co do zaworu zwrotnego. lepiej będzie gdy zastosujesz redukcję i zamontujesz większy np 1". Ponad to szukaj zaworu gdzie środek wykonany jest z metalu. Zawór jest rozbieralny i należało by wymienić uszczelkę na olejoodporną. Z praktyki powiem, zawór taki przy kompresorze sprawuje się lepiej niż nie jeden oryginalny.
Najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą, trzeba dorobić z tekturki (najlepsza jest z bloku rysunkowego, szara z obu stron) Mogą też to być zaworki /blaszki jak pisał kolega Dzg4. Z zaworami może być trochę więcej roboty Nie ma wyjścia musisz zdjąć głowiczkę.
Nieszczelne pierścienie,pekniety tłok. Innej opcji nie ma. Tym bardziej że mówisz o braku ciśnienia. No chyba że zawory źle założyłeś i masz zamknięte na ssaniu.
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Było 25 jest 15 cos nie tak ,uszczelka grubsza załozona ? Luzy zaworowe ok? Dmuchaj przez świecę jak kolega pisze kompresorem w przy zamknietych zaworach
Jak wspomniałem mój zawór jest dziwnej budowy (kompresor z leroy) Uszczelka to taki grzybek ok 5mm średnicy Nie bardzo wiem gdzie tego szukać, zrobię rundkę przez miasto przy okazji może ktoś mnie czymś poratuje.
Mogły się podwiesić zawory (blaszki) na jednym z fylingrów. Albo wyleciała uszczelka.
Może nie tyle uszczelka co zaworki w głowicy, to może być prawdopodobne.
Witam! Matrix który w pewnym momencie przestał napełniać zbiornik, Czyli nie jest to zuzycie z powodu wyeksploatowania tylko awaria, gdyby bylo inaczej sprezarka stopniowo miala by problemy z nabiciem zadanego cisnienia a nie od razu spadek do 2bar Moze zaczniemy od poczatku Jezeliu sprezarka nie nabija cisnienia to albo bedzie to brak kompresji -...
Witam Od kolegi dostałem sprężarkę od stara wojskowego, służyła ona do pneumatyki dodatkowej, np do wysuwania masztu radiostacji. Teraz z tej sprężarki chcę zrobić kompresor warsztatowy np. do pompowania kół czy do kluczy pneumatycznych, malowania... Tabliczka znamionowa sprężarki jest zatarta. Proszę Was o identyfikację jej modelu, bo muszę dokupić...
Sprawdzałeś dodatkowy odprężnik ułatwiający rozruch zamontowany między głowicami ? A gdzie on tam jest? https://obrazki.elektroda.pl/4472236000_... Jeśli filtry ssące są Ok i nie ma nieszczelności na uszczelkach to tylko te zawory albo pierścienie lub rysy na cylindrze.
Zawory, jako takie - raczej nie, natomiast uszczelki na pewno. No i może mieć to wpływ na działanie zapłonu
Witam. Posiadam Aprilia sr 50 na wtrysku rocznik 2004 silnik piaggio. Od niedawna kompresja wynosi 5-6 bar. Coraz trudniej go odpalić i zaczyna lekko przerywać podczas jazdy i po przekręceniu manetki na zimnym silniku. Cylinder w bdb stanie a tłok w dobrym (są lekkie przedmuchy ale przerwa między tłokiem a cylindrem wynosi 0.06 mm czyli bardzo mała)....
Haallloooo....?? Czy to koniec pomocy...? Co się dalej okazało.... Pogrzebałe w szpargałach i znalazłem fabrycznie nową głowicę do 1,0 Fire. Prawie kompletną bo z zaworami ! Ale... Głowa ta leżała sobie w wydawałoby się suchej piwnicy, jednak nieco delikatnego rudego pyłku wokół gniazd zaworów wydechowych się zgromadziło... Czemu tylko wydechowych..?...
Witam. Autko ma następujący objaw. Na zimnym silniku jak wciśniemy pedał gazu do spodu to autko kręci się tylko do 2000 obr. i tak odbija dziwnie od 2000 do 1800 i strasznie kopci na biało. Zapach typowo parafiny. Jak pochodzi chwilę i się zagrzeje wszystko jest OK. Autko miało wymieniane pół roku temu przezemnie o ile pamiętam dobrze zawory, uszczelkę...
Poprawka. Sprężarka to Sanden SD7V16. Pytałem o Denso w poście a nie mam spreżarki Denso. Sytuacja wyglada następująco na teraz. Zmieniłem oszuszacz, zawór rozpreżny, chłodnice, kompresor na regenerowany, oraz uszczelki, zrobiłem próżnie. -70 hg 4 h odczekałem troche i podciśnienie trzymało. napełniłem bez załączenia na 50 psi. Uruchomiłem, sprzęgło...
Powinien pompować w około 3 minuty 45 sekund. Najprawdopodobniej sprężarka się zużyła i wymaga remontu (zawory, pierścienie, tłoki, cylindry). Możliwe też że ślizgają się paski, albo masz nieszczelności w orurowaniu, przed zaworem zwrotnym, może uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Dotarł do mnie EA8010 z usterką jak w temacie. Po rozkręceniu musiałem go przedmuchać kompresorem ,bo zmielona i rozpuszczona kawa w dużej ilości była nie tylko w młynku, ale wszędzie. Po wyczyszczeniu wymieniłem uszczelki na tłoku zaparzacza, prowadnicy, siłowniku i zaworze 2 barowym. Wymieniłem też pompę, podczas jej pracy ekspres dostawał takich...
Potrzebuję kompresor do polakierowania kilku pojedynczych elementów w swoim samochodzie, pistolet mini jaki posiadam ma zapotrzebowanie poniżej 130l/min, zastanawiam się czy kupić jeden z tych pseudo kompresorów za ok. 400 zł, czy pobawić się i poskładać sobie własną konstrukcję? Mam w domu silniki 3fazowe - 1,1kW i 3kW i pompę od Ursusa HS11, musiałbym...
Witam. Kiedyś przerabiałem temat wymiany uszczelniaczy zaworów w swoim Mondeo. Można zmienić uszczelniacze bez rozbierania silnika. W miejsce świecy zapłonowej (lub żarowej) wkręca się króciec i po zablokowaniu wału korbowego podaje ciśnienie do cylindra (z kompresora). Przy zamkniętych zaworach w głowicy można wyjąć uszczelniacze i ponownie zamontować....
Wymiana samej uszczelki nic nie pomoże u mnie wyczyszczenie zaparzacza pomogło na jeden raz. Teraz za każdym razem jak chcę mieć kawę muszę zamknąć zaparzacz ręcznie i przedmuchać kompresorem. Winny chyba jest zawór pod srebrnym sitkiem. Chyba że pompa nie daje takiego ciśnienia aby zawór puścił wodę przez zawór w zaparzaczu. Czytałem wiele postów typu...
Jasne ze tak tylko okazało sie dziś po demontażu, że hydropopychacze są zawieszone.. odziwo na 3 cylindrze tez no i oczywiscie wogole nie podomykalo zaworów pytanie tylko jak to mozliwe jak przed zalozeniem głowicy wszystkie zawory siadały idealnie... Zdemontowalem miske ale jest wszystko igła tak wiec jutro szmelcedes zapewne wyjedzie.
Co to da skoro widze że zawór działa jak powinien, wszystko ok i wszystko działa ale brakuje wydajności kompresora moge wywalic sprężyne zaworu i powietrze pojdzie cały czas a nie gdy ciśnienie w zbiorniku go otworzy ale boje sie o hamulce z przodu dla mnie to trudniejszy temat :) skoro zawór wydaje sie ok to jakim cudem wymiana jego da poprawe, zawor...
Wykręć świece zapłonowe, i po ustawieniu kolejnych tłoków w dolnej pozycji przed suwem sprężania(zamknięte zawory), dmuchaj powiertzem z kompresora , jednocześnie obserwując płyn, w słynnej już butelce z wodą. Podejrzewam że boooombelki się pokarzą na jednym z cylindrów. W najlepszym wypadku uszczelka podgłowicowa,w gorszym mikropęknięcie w okolicy...
Poodłączaj węże. Nabij do 8 bar. Sprawdź środkiem pianotwórczym (specjalnym w sprayu lub ciepła woda + mydło/płyn do mycia naczyń) najbardziej prawdopodobne miejsca, czyli wszelkie gwinty manometrów i złączek, zawór odwadniający (od tego zacznij), zawór bezpieczeństwa, szybkozłączki. Możesz też nabić kilka bar i otworzyć ręcznie na chwilę zawór bezpieczeństwa,...
Koszt to pompy ,silnik ,koło pasowe silnika ,zbiornik powietrza .Resztę części bierze się ze złomu . Rzecz jasna części wpływające na bezpieczeństwo jak zawór bezpieczeństwa ,wyłącznik ciśnieniowy ,termik powinny być nowe. Mnie całość kosztowała 1400zł .Silnik udało się kupić 20 letni ale nigdy nie uruchamiany ,ot przeleżał 20 lat . Kompletny remont...
Wkładu nie zmieniałem, jeszcze nie jego czas. Właśnie tak jeżdżę i w zasadzie nie zamula go, tylko ten odczyt z lambdy stoi sobie np. na 0,08 , a na wolnych widać, że chodzi sonda. Poprzednio nie miałem kompensacji, bo nie wiem o co chodzi i nikt nie potrafił mi tego wytłumaczyć. Może Ty wiesz o co chodzi, bo szczerze wróciłbym do poprzedniej konfiguracji...
Witam. Autko jak w opisie. Otóż. Lał olej spod wału, wałków prawa i lewa. Wymieniliśmy uszczelniacze (widać było ich znaczne uszkodzenie) i poskładaliśmy rozrząd (wcześniej zrobiliśmy znaki bo kiedy ustawiłem wszystko na GMP pompa wtryskowa była całkiem inaczej niż jak "fabryka" podaje) Autko odpaliło ale kopciło strasznie na czarno. W każdym momencie...
Też tak mi się wydawało. Cena była okazyjna za tyle kupił bym jakiegoś chińczyka, sprzęt działa, ciśnienie oleju też ok. wydajność ponad 800 l/min byłem w szoku bo silnik 7,5kW Chciałem ją rozebrać i złożyć na nowo ale chyba odpuszczę jak działa poczekam do awarii po co ruszać. EDIT Jednak rozbieram , wymienię uszczelki oraz wyczyszczę zawory oraz dam...
sebap dzięki za szybką odpowiedź! Zaintrygował mnie ten syczący w czasie ostatniego testu EGR - przepustnica zatkana od góry, w waż od podciśnienia od lpg (jednocześnie odcięte podciśnienie od lpg) podpięty pistolet od kompresora i podane impulsowo ok 3 bar. Zawór ten jest przerdzewiały na wierzchniej strony flanszy, powietrze wylatuje koło metalowego...
https://obrazki.elektroda.pl/4679060900_... Witam, chciałbym zaprezentować mój pomysł na kompresor do warsztatu samochodowego. Kompresor ten zbudowałem ok. 6 lat temu, założenie było, że ma być wydajny, w miarę cichy, bezobsługowy. Po takim czasie eksploatacji 24h 6 dni w tygodniu stwierdzam, że spełnia wszystkie moje wymogi i warto...
kompresor uszczelka uszczelka kompresor uszczelka zawora
mechanizm podnosić wyświetlacz brother schemat łączenia przedłużacza
kew1021r kew1021r kyoritsu kew1021r kew1021r kyoritsu
Volvo FH 2015 500KM – lokalizacja zaworu sterującego VEB 2. i 3. stopnia D13K Schemat układu dolotowego Mazda CX-3 1.5 Skyactiv-D diesel – opis, czujniki, EGR, turbo