A może nie cudować z dodatkowymi światłami dziennymi, tylko zastosować obniżenie mocy za pomocą PWM świateł mijania podczas jazdy w dzień. Tu opis jak to zrobić: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Taki sposób ma wiele zalet, łagodny start, lepsza trwałość żarówek, nie trzeba "pilnować" np. przełączenia na światła mijania...
Chyba właśnie takie rozwiązanie, jakie podał Kolega Andrzej20001 teraz Koledze rysowałem: http://obrazki.elektroda.pl/3744921700_1... Jest bardziej poprawne, prąd dziennych nie obciąża stacyjki - a spełnia wszystkie wymogi. Dioda dowolna, prostownicza - konieczna w razie włączenia pozycyjnych BEZ ZAPŁONU (wówczas przekaźnik także by...
Nie ważny rozmiar światła muszą mieć znak homologacji a ta listwa to raczej do szafki kuchennej.
Wejdź w menu i sprawdź czy są włączone.
A ja pytam, czy jak są podłączone poza lampą czy działają? Czyli silnik odpalony, a przewody od paska wprost do akumulatora.
Masz kogoś na diagnostyce to podjedź. Ja swoje zakładałem zaraz po poprawce Zarządzenia Ministerstwa Infrastruktury dopuszczającej stosowanie DRL bez tylnych świateł pozycyjnych. Woziłem ze sobą wydruk zarządzenia bo trzeba było nieraz uświadamiać drogówkę, że przepisy się zmieniły. Lepsze to, niż zabranie dowodu rejestracyjnego i wycieczka na diagnostykę....
Światła mają świecić po przekręceniu stacyjki i zgasnąć przy włączeniu świateł postojowych.
Witam Kupujesz przekaźnik 561 i podłączasz jak niżej : 86 - masa 85 - plus od świateł postojowych/mijania 87 - nie podłączony 87a - plus od świateł dziennych 30 - plus po stacyjne/alternator i wszystko w tym temacie.
To nad akumulatorem to nie wiem co to ale reszta jak na obrazku: http://obrazki.elektroda.net/25_12732438...
Śmiało można tam podłączać. Tylko tak wpiąć ten adapter żeby obwód świateł dziennych też był zabezpieczony, czyli żeby nie działały po wyjęciu bezpiecznika.
Witaj! Po przekręceniu kluczyka będziesz miał napięcie 12v tu należy wstawić wyłącznik i bezpiecznik. Musisz wstawić przekaźnik gdzie do jednego ze styków podłączasz zasilanie przychodzące od wyłącznika a do drugiego lampy świateł dziennych. Cewka przekaźnika- jeden styk do świateł postojowych drugi do mijania. Po załączeniu dodatkowego wyłącznika i...
Jak mają automat to po chwili zgasną po minucie góra 2 jak są to takie najprostsze to niestety ale musisz znaleźć sobie plusa po stacyjce i wtedy będą gasnąć od razu po zgaszeniu silnika. Czerwony właśnie to ten plus biały to plus przy postojówce ( tak zakładam ty masz schemat żebyś ich czasami nie zamienił) czarny wiadomo. Jest coś jeszcze na kablach...
Zapnij woltomierz na przednią postojówkę, nie włączaj świateł i wciśnij hamulec. To wiele wyjaśni...
Potrzebujesz sterownika świateł dziennych, chyba że chcesz się bawić w rzeźbę i montowanie przekaźnika (NC) pod kontrolkę alternatora..., kosztowo wyjdzie to samo bo sterownik 22zł i nic nie zepsujesz przy okazji.
Czy w takim razie można zastosować tu diody 3-6V? Jak najbardziej. Proponuję jednak wymianę całego kompletu diod. Chodzi o możliwą rozbieżność parametrów między fabrycznymi i dokładanymi LED-ami.
Prosze bardzo o narysowanie schematu jak to podłaczyc. Chodzi tez o to zeby światła jazdy dziennej gasły po właczeniu świateł postojowych. Po włączeniu świateł przeciwmgłowych tez paliły sie światła jazdy dziennej Dioda D1 nie wiem czy jest potrzebna, ale na pewno nie zaszkodzi. Nie wiem jak mocne te światła, diodę dobierz z zapasem i to dużym. Przekaźnik...
Ten sam problem spotkałem już kilkakrotnie w Mercedesach Vario - właśnie po zmianie tacho z oryginalnego VDO 1381 na Stoneridge 5000. Próbowałem zmieniać ustawienia tachografu, dzwoniłem nawet na Hotline do Stoneridge’a w Szkocji - jak na razie efekt żaden. Albo potrzebuję jakiś specyficzny model, albo coś nie tak z programowaniem. Jak do tej...
Mam taki przekaźnik ale nie bardzo rozumiem jego zasadę działania. Wg schematu to są dwa przekaźniki w jednej obudowie. Chciałbym podłączyć światła do jazdy dziennej tak aby zgasły po zapaleniu pozycyjnych ale żeby świeciły razem z długimi. Czy na tym przekaźniku mogę to zrobić? Możesz o ile to zwykły przekaźnik podwójny. Jeśli nie to proszę o opis...
3A
Gotowe moduły sterujące do DRL bez problemu rozpoznają uruchomienie silnika i włączają światła. Zamontuj DRL Philipsa - są bezawaryjne.
Napiecie po zapłonie masz w w UEC'u, przecież to dziecinnie proste. Ja zawsze z tego miejsca biorę, czy to w zafirze b czy w astrze h. Ten co pisze o stacyjce to jest ciekawy gość, chłopie, to zafira b i nie ma tam dostępu do stacyjki bo ta jest w CIM! Na czarnym kablu wtyczki CIM jest plus po przekręceniu klucza.
sprawdź w menu przede wszystkim .....
Może coś takiego: http://sklep.wesem.pl/7/6663/lampy_jazdy...
Jest to skrzynka w której znajduje się sterownik silnika, a bezpieczniki które się tam znajdują są tylko do zabezpieczenia układu napędowego. Jak napisałem wcześniej w E70 nie ma bezpiczników od oświetlenia zewnętrznego, zarządza tym moduł świateł (FRM). Rozumiem że żarówkę sprawdziłeś i jest OK, jeżeli tak to zostaje ci tylko diagnostyka komputerowa....
Plus po stacyjce daj z jakiegoś grubszgo kabla,przypuszczam źe i nie gaśnięcie po włączeniu pozycyjnego ma z tym związek. Sprawdż bezpiecznik F 48 kabel czerwony. Były dwie skrzynki bezpieczników w tych autach . W jednej był nornalny plus po stacyjcea w drugiej gasnące po paru sekundach.
To źle cię się wydaje. Słyszałeś kiedyś o dwuwłóknowej żarówce?
mi chodzi tylko o to że brakuje mi te 6-7 cm co na jedna stronę daje 3 cm więc myślę że to nie jest aż tak dużo by samochód w dzień stał się nagle niewidzialny dla innych uczestników ruchu... Wygląda, że sam przed sobą próbujesz usprawiedliwić naginanie przepisów, a to nie o to chodzi. Jeździj i się nie przejmuj, bo prawdopodobieństwo, że ktoś się...
Najprościej + z włącznika świateł cofania.
W ofercie brakuje magicznego słowa "homologacja" ktora powinien mieć klosz lampy i a nie żarówka, montaż tego badziewia jest niezgodny z Polskimi przepisami, to taki sam przypadek jak montaż palników ksenonowych w zwykle lampy.
Ale podepnij kontrolkę (lub miernik) pod "-" akumulatora, a 2gą końcówkę kontrolki do kostki od żarówki świateł. Czy na wyłączonych światłach kontrolka świeci? Jeśli tak jest to na światłach jest zawsze plus zasilania a odłączana jest masa. Dość standardowe w starych japończykach rozwiązanie. W takim systemie sterowania światłami sterownik świateł dziennych...
Podłącz go do zasilania cewki zapłonowej. Sprawdź miernikiem na którym masz + po zapłonie. Zgodnie z przepisami powinny one gasnąć automatycznie po załączeniu świateł mijania. Chyba ten biały do plusa świateł mijania podłączasz. Lub zasilasz je przez przekaźnik.
do jazdy dziennej nie sa wymagane pozycje z tylu pozdraiwam
Jak masz możliwość to spróbuj tak. W szereg z przewodem od postojowego włącz diodę prostowniczą, anodą do postojowego. Do katody podłącz plus kondensatora 47uF/25V, minus kondensatora do minusa instalacji. Powinno pomóc.
wew wlacznika beda oznaczenia
Wszyscy tylko piszą weź + z tego czy owego ale nic z tego nie wynika. W mojej skodzie fabii 1,4 75km zrobiłem to tak: 1. kupiłem światła do jazdy dziennej z automatem z allegro http://obrazki.elektroda.pl/5309591100_1... 2. czarny kabelek łatwo pod "-" na akumulatorze, po prostu przykręcić pod śrubkę na klamie. 3. żółty kabelek (do "+"...
Z lampami nie było instrukcji ? Z opisu wnioskuję że : 1. Czarny - masa 2. Czerwony i żółty 50/50 % jeden do kierunku drugi do świateł ;-)
Masz dwie lampy rozetnij umiejętnie drugą to się dowiesz :)
Sprawdzała napięcia? Zacznij od tego, o ile to nie problem, następnie dołącz radio i sprawdź jeszcze raz i porównaj wyniki, przyjrzyj się dokładnie czy wszystkie ledy świecą, może to problem z lampami, masa może słaba...
Jeśli podajesz napięcie na przewód off i nie reagują to coś jest uszkodzone w lampach. Rozwiązaniem jest zastosowanie przerywacza rozwiernego.
Prościej dorobić "pstryczek" załączający tylko krótkie, przełącznik w pozycji wyłącz, pstryczek podaje + z kabelka zasilającego na kabelek św. krótkich, i już. A "geograficznie" to proponuję na południe od przełącznika świateł, probówka i wszystko jasne.
Gdyby w pozycyjnych była żarówka 55W światła by działały. Ale nie jest... Dodano po 1 Wstaw na przewód żółty zwykłą diodę, powinno być ok.
Witam. Mam te same zdjęcia, które już widziałeś na forum Insigni ;)
Wystarczy, 12V x 5 A w uproszczeniu daje około 60W.
No ja niewiem. Wyobraź sobie że jest noc. Odpalasz auto i nie widzisz nic na desce dopóki nie wlączysz świateł... . Kolego, a wyobraź sobie, że przy światłach dziennych nie masz też podświetlenia tylnych lamp. Jazda bez świateł grozi tym, że ktoś ci w tyłek wjedzie, i tak jak kolega napisał Bo bez świateł mijania w nocy nie możesz jechać. .
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
Prosta rada - wstaw WŁAŚCIWE źródło światła w postojówki, to problem zniknie.
Jeżdżę na normalnych i nie zamierzam kombinować, jakie zalety ma jazda na ,,światłach dziennych'', opowiastki o oszczędnościach paliwa nie przyjmuję na serio, to, że się sprzedają z korzyścią dla sprzedawców owszem....
Jeśli "altek" nie ładuje, to albo padły diody prostownicze lub zużyły się szczotki alternatora. Miałem w Passacie przypadek, że urwało się zasilanie wirnika (cienkie niebieskie przewody), ale kontrolka wówczas świeciła się stale. Następnie dołączyły się jeszcze od ABS-u i poduszek (jazda na św. dziennych i spadek napięcia). Uważaj, bo w przypadku uszkodzonych...
Poszukaj takich Fristom FT-300 LED cenowo dobre mają 3 kable i nie zakłócają radia
Nie będę Ci tutaj pisał o regulaminie, zakazie przerabiania oświetlenia, itp. Ja jednak proponowałbym doprowadzenie instalacji oświetlenia w tym samochodzie do stanu 100% fabrycznego. Wtedy sprawdź, czy pojawiają się jakieś błędy, itp. Kolejnym krokiem niech jest montaż świateł do jazdy dziennej LED i eliminacja ewentualnych błędów z tym związanych....
Na oszczędności paliwa nie ma co liczyć bo na pewno będą nieznaczne o ile w ogóle będą... Można jednak próbować to policzyć. Dane nie są precyzyjne ale chodzi tylko o rząd wielkości. Zakładam: - średnią prędkość całego rocznego przebiegu - 50 km/h - średnią moc silnika,potrzebną do jazdy dla całego rocznego przebiegu 25 kW - moc żarówek (minus moc...
Co do tego które,to Philipsy zakładam i nie narzekam. Jeżeli założysz zgodnie z wymiarami ,oraz schematem, to nie powinni się o to czepiać.
Dodam że niektóre modele R posiadają światła do jazdy dziennej zamiast p.mgielnych i też nie opisałeś tej informacji. Przewód od świateł dolnych drogowych to właśnie filoletowy w wiązce lewej strony kabiny biegnący bezpośrednio z Visa to nim zasterujesz przekaźnik.
Tam światła do jazdy dziennej są realizowane przez styk TFL we włączniku świateł.
Witam. Mam problem. Założyłem sobie żarówki LED do jazdy dziennej i teraz w radiu mam zakłócenia. Kupiłem 5 filtrów, 2 zamontowałem na próbę i nic nie dało. Czy zakładać inne, czy szkoda czasu na to? https://obrazki.elektroda.pl/3474754500_...
Dziś opisu w kolejnych zakładkach menu nie pamiętam ale trudno tam przejść bo nazwa nie odnosi się do świateł drogowych a jakby oświetlenia radia lub szoferki. Łatwiej wyłączyć niż włączyć to może być nawet przypadkowe nawet nie wiadomo kiedy kontrolka na tablicy zgaśnie.
Masz w nim ksenony lub światła do jazdy dziennej, oraz dokładny miesiąc produkcji i jaki silnik bo schematy się różnią.
Jak ma homologację i da sie zamontować zgodnie z przepisami, to nie ma problemu, montuj. Do sprawdzenia zostaje wysokość zamontowania, minimum 25cm od podłoża, ale diagnostów bardziej interesuje papier, policję też, więc woź xsero homologacji ze sobą. Jak świecą pmgielne z pozycyjnymi, to masz raczej przytopione krzywki we włączniku świateł.
O co ci chodzi? Auto musisz mieć oświetlone z przodu i tyłu i musisz mieć oświetloną tablicę rejestracyjną, tak? To załatwiają ci ŚWIATŁA POZYCYJNE. Więc MUSZĄ one być włączone. Wtedy też możesz włączyć swiatła do jazdy dziennej. Jednak mają one gasnąć w momencie włączenia świateł głównych (mijania), bo przejmują one rolę świateł do jazdy dziennej....
Sprawdź na początek czy ta nowa żarówka jest na 12V czy 24V
Jezeli policaj potraktuje to jako halogeny to nie zabardzo to widze poniewaz halogenow uzywa sie w uzasadnionych pzypadkach/zobacz w kodeksie/. A swiatla do jazdy dziennej swieca oczywiscie razem z ze swiatlami pozycyjnymi ale montowane w niektorych autach fabrycznie.W 126p montowano swiatla do jazdy dziennej ze wzgledu na oszczednosc energi ale pracowaly...
"Dokładane" światła dzienne mają tą wadę, że trzeba je "dołożyć". Poprowadzić odpowiednią instalację, zamontować dodatkowy wyłącznik. Po "dołożeniu" trzeba pilnować włączenia/wyłączenia w zależności od warunków jazdy, np. jazda w tunelu. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest kompleksowe podejście do problemu i obniżenie mocy za pomocą PWM świateł mijania...
Szkoda, że się nie wzięli za tych, którzy mają pomontowane te śmieszne ledy w zderzakach jako dzienne.
Jestem za jazdą na światłach mijania a nie do jazdy dziennej. Połowie osób mających światła do jazdy dziennej powinno się zabrać dowody rejestracyjne. Nie za montaż tylko za strumień świetlny tych świecidełek. Jazda na światłach pomaga zauważyć samochód jak jedziesz pod słońce oczywiście to tylko moje zdanie.
Dzień dobry! Chciałbym zamontować światła do jazdy dziennej w VW Polo 9N rok 2004 z włączonego plusa na światła mijania. Niestety VW nie udostępnia żadnych schematów. Więc: zapłon włączony i tym samym światła mijania włączone, nic więcej. Kto może pomóc?
vcds i kodowanie prawdopodobnie dlugie
http://obrazki.elektroda.pl/8753646100_1... Witam, Przedstawiam moją ostatnią konstrukcje - Światła LED do jazdy dziennej w Fordzie Scorpio MKII. Projekt zrobiłem w formie tunningu (ciekawy efekt wizualny), a także aby zaoszczędzić nieco paliwa i żarówek podczas jazdy w dzień. Wykorzystałem "super jasne białe diody" kupione na allegro...
Proponuję przeczytać wątek pod tym adresem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59... Okazuje się jednak że takie światła są legalne.Poniżej cytat: Pozwólcie, że dorzucę garść konkretów, bo z lektury wątku przebija totalny chaos. Polska jest członkiem porozumienia UN, w którym określa się cały zestaw norm dla wyposażenia pojazdów. Światła do...
Oto łopatologiczny (ale zawsze) schemat krążący po sieci: 86 - masa 85 - plus od świateł postojowych/mijania 87 - nie podłączony 87a - plus od DRL 30 - plus po stacyjne/alternator Dodano po 1 Jak chcesz to podaj adres na PW, mogę Ci przysłać pocztą ten przekaźnik za darmo... Ty jedynie opłacisz przesyłkę!
Tak potrzebuje taka płytkę albo inna ale żeby robią to co ta tej konkretnej nie mogę znaleźć.
Witam mam ten sam problem , czy go rozwiązałes ?
Masz 4 żarówki -mijania na H7 -drogowe na H1 -kierunkowskaz na H21W -postojowe na W5W W czym tu problem ? Doświetlanie zakrętów realizowane jest na żarówkach 55 watowych (H1, H7 lub podobnych). Do jazdy dziennej stosowane są żarówki 21W.
Powiem tak - dla mnie takie np. światła mijania oczywiście muszą być dokładnie takie jak muszą. Żadnego pakowania xenonów w klosz od H4. Ale dzienne?? W środku takiej lampy i tak masz biały odbłyśnik odbijający światło na wszystkie strony tylko nie do tyłu :) Wkładasz LED, porównujesz jasność i jazda. Jak ktoś nie zrobi z dziennych diodowego białego...
Kia Rio 2014r.Niezapalaja się światła do jazdy dziennej CV o może być?
W drzwiach kierowcy jest zamek z przekaźnikiem. Podłączyłem drugi siłownik i centrale.
Ta 21W to światło jazdy dziennej ,podejrzewam że lampy nie pasują do instalacji,a zarazem nie sa od tego auta,skoro na długich włącza się 21W.
Za to od razu zabierają dowód rejestracyjny Pierw poczytaj GDZIE JEST DOZWOLONY MONTAŻ. http://szkolenia.policja.waw.pl/wdz/praw... Może je zamontować zamiast halogenów przednich. NIE SĄ ONE WYMAGANE. Natomiast tylne światło przeciwmgielne tak. Dodano po 1 Światła do jazdy...
Witam prosze o pomoc w podlaczeniu swiatel do jazdy dziennej. Schemat w zalaczniku. Samochod renault trafic 2004 Renault Trafic - Światła do jazdy dziennej Czego nie rozumiesz na tym rysunku ? Prościej być nie może :)
Gdzie tego szukać. Najbliżej masz UPC
Niestety nie wiem, czy oryginał, czy dokładane – były w samochodzie, kiedy go kupiłem z drugiej (w zasadzie z trzeciej) ręki. Nie znalazłem podobnych nigdzie na zdjęciach w Internecie, ale to o niczym nie świadczy. Do samych świateł wchodzą dwa przewody, biały i czarny – potem idą peszlem do większej wiązki, a dalej nie udało mi się już prześledzić....
No to w jaki sposób to podłączyłeś, masz schematy, na schematach zazwyczaj jest wszystko.
Za zasilanie obd odpowiada bezpiecznik nr 15 . a bezpiecznik 29 Wielofunkcyjna jednostka sterująca – funkcje: system antykradzieżowy, centralny zamek, światła do jazdy dziennej, elektryczne szyby, światła awaryjne, reflektory, podgrzewana szyba tylna, podgrzewana szyba przednia, oświetlenie wnętrza, monitorowanie pasów bezpieczeństwa, przekaźnik...
z hamulcem ręcznym ŻADNE światła nie mają prawa świecić, jedyne co to kontrolka. I jak się w zatrzymasz przed światłami na spadku. cykl długi, ręczny sobie zaciągniesz to światła się wygaszą? Bzdura jakaś... Nie czytałem w KD, by były takie wymogi. Takich nie ma, wręcz odwrotne, kluczyk w zapłonie to światła mają świecić. To nie o to chodzi że jak...
Dobrze, że pojawiły się modele z homologacją.... :) , ale ta barwa świecenia, zbliżona do światła dziennego, jest podyktowana chyba tylko i wyłącznie modą. W słoneczny dzień światła o takiej barwie są mniej kontrastowe w przeciwieństwie do tradycyjnych, jakie emitują żarówki. Niech ktoś mi wytłumaczy jaki jest sens, poza modą oczywiście, montowania...
Mam problem z załączeniem się świateł do jazdy dziennej przód. Czy wie ktoś może co jest przyczyną ? Powinny automatycznie się załączyć jednak tak nie jest.
Witam, Światła do jazdy dziennej w formie LED jeżeli już to tylko do miasta. Na trasie taki samochód jadący z naprzeciwka jest kiepsko widoczny, a te "kocie ślipki" widać dopiero z bardzo bliskiej odległości. Kierowcy stosując takie oświetlenie na trasie powodują bardzo duże zagrożenie dla innych i siebie. Podczas przygotowywania się do wyprzedzania...
Cewki tam nie ma. Stabilizator, parę tranzystorów, parę rezystorów, diod, jakiś układ scalony, zobacz co jest napisane na nim, podejrzewam mikrokontroler
u mnie zaklcenia znikly calkowicie po wmontowaniu w obwod zaroweczki, poczatkowo wlozylem zarowke 24v myslalem ze nie spali sie zaszybko ale diody minimalnie swiecily i to tylko 2 pewnie zaduzo to obciazalo, po wlozeniu 5w 12v bylo ok ale nie wiem czy stracily ledy na jasnosci ale jezeli nawet tak to minimalnie.
Możesz zamontować extra lampy do jazdy dziennej. Ale dowiedz się co na to przepisy. Można się popytać jakiegoś policjanta. Te światła nie biorą tyle prądu co mijania - czyli będzie akumulator miał lepiej.
Może masz nie tę opcję sterowania, np TOYOTA ma sterowanie od strony masy.
Witam ja mam podłączone światła jazdy dziennej do przewodu z alternatora, światła z automatem, czerwony przewód z bezpiecznikiem wpięty w przewód do ładowania akumulatora, a czarny do minusa akumulatora ,z chwilą uruchomienia silnika światła się palą , jak włączę postojowe albo drogowe światła jazdy dziennej gasną,nie ma żadnych problemów na przeglądzie...
Lampy mają homologacje, ale nie mają świateł dziennych. Taka wada projektowa producenta. Irytuje mnie jazda na ksenonach w dzień. Szybciej zużywają żarniki. Koszt wymiany kompletu od 400 PLN, bo na wypadek, gdy spali jeden, żarniki należy wymieniać parami. Dlatego chcę modyfikować lampy na światło dzienne. Na zderzaku nie mam zamiaru montować żadnych...
Przyjmuje sie wzrost zuzycia o ok. 0.3L/100km.Stosowanie oswietlenia do jazdy dziennej znaczaco nie zmniejszy zuzycia paliwa, ew. koszt wymiany spalonej zarowki bedzie nizszy(21W zamiast H4).
Witam, posiadam Citroena Berlingo z 2008 roku i zastanawiam się jak założyć LED-y. Wiem, że biały kabel musi być podłączony do normalnych świateł a czarny do masy. Nie wiem gdzie podłączyć czerwony. Zdjęcia w załączniku.
Ja w instrukcji mam zaznaczoną A na górze a C na dole. B nie widzę. Oczywiście obie sekcje znajdują się po lewej stronie od kierownicy pod małym schowkiem.
Witam, Są rozwiązania bardzo proste dotyczące świateł drogowych stosowanych jako światła do jazdy dziennej . Rozwiązanie polega na ich szeregowym łączeniu - jazda dzienna 1/2 napięcia na każdą z żarówek. Po załączeniu świateł drogowych układ przekaźników przełącz na pracę równoległą czyli świecą pełną jasnością. Dlatego żarówki mają możliwość samooczyszczenia...
Musisz zastosować dodatkowy przekaźnik, tak aby światła postojowe sterowały tym przekaźnikiem.
Lampy nawet zasilane z zewnętrznego akumulatora i nie przykręcone do auta (w pudełku) są nadajnikami zakłóceń. Radia i CB nie dało się używać. Pomogłoby może jakieś pełne ekranowanie. Rozwiązanie : Wyrzuciłem ten szmelc i zamontowałem 2x28 LED bez żadnych przetwornic....
Zasilanie kabla czerwonego pod bezpiecznik F23 kabel biały pod światła pozycyjne .Czarny pod masę.Światła działają .Temat uważam za zamknięty .
Witam posiadam Skodę Superb rocznik 2012. Auto w zderzaku ma dzielone światła do jazdy dziennej oraz przeciwmgielne. Mam problem ze światłami do jazdy dziennej ponieważ nie świecą. Jako światła do jazdy dziennej działają tylko przeciwmgielne. Na kierownicy przywracałem ustawienia fabryczne jednak bez skutku. W vcds próbowałem odznaczyć drl z przeciwmgielnych...
dzienny jazda światła jazda dzienny dioda jazda dzienny
toyota radio zasilać dioda przestała świecić fideltronik baterie
Ford Galaxy: Radio wyłącza się przy podgrzewaniu szyby Migająca czarna ikonka na sterowniku - co oznacza?