Miałem podobny problem w Almerze. Uszkodzony był czujnik położenia wału korbowego. Problem nie występował na zimnym silniku i wtedy zapalał zawsze od strzała. Natomiast kiedy zgasł podczas nagrzewania się lub kiedy już był gorący, to z odpaleniem było różnie. Błąd czujnika nie był rejestrowany. W tym przypadku najrozsądniej byłoby wziąć z sobą diagnostykę...
W samochodach jest tzw. serwo hamulcowe, które wspomaga hamowanie. Brak pracy silnika powoduje brak wspomagania hamowania (w Dieslach może być nieco inaczej), ale nie może powodować całkowitej utraty hamulców.
IMMO nie odłączy silnika w czasie jazdy!!!!! usterka na pewno jest w innym układzie bezpieczniki luźne, przekaźniki wypalone, przewody przetarte bo 2000rok, lub uszkodzenia na złączach/wtyczkach, ewentualnie kostka stacyjki. czy odczytałeś błędy w sterownikach?
Miałem kiedyś podobnie w touranie po wymianie aku po kalibracjach jazda próbna ostro ruszyć , zahamować kierownica w prawo w lewo najlepiej na ostrych zakrętach i dopiero po takiej jeźdie zgasło wszystko i wspomaganie się włączyło , a zanim zgasło to jazda trwała około 10 km. Przed tym należało by naprawić ten czujnik abs ale spróbuj dłużej ostro pojeździć.
dalej korygujesz ta druga srubką wolne obroty na cieplym silniku i włączonych światłach żeby potem nie zgasł, jazda próbna i zobacz jak się sprzęt zachowuje. spotkałem się tez z takim przypadkiem ze świeca była do wymiany i tez świrowała i miał podobne objawy do twoich
Problem z którymś przewodem masowym na silniku/skrzyni biegów.
Witam . Udalo sie rozwiazac problem ? Mam podobny przypadek
Brak paliwa na pompę.
Samochód w czasie jazdy zgasł. Ten błąd nie powinien "zgasić" auta... Może pomiar ciśnienia sprężania...
Witam skuter Barton huragan 50 podczas jazdy zgasł i nie chce odpalić iskra jest paliwo jest jak się porusza manetka przy odpalaniu próbuje załapać ale nie daje rady może miał ktoś taki problem
A co z czujnikiem wałka rozrządu? To wszystkie przewody muszę po kolei sprawdzić co idą do komputera? Od cewek to całe dwa.Kody błędów też można sobie wymigać.
Po wymianie filtra paliwa,odpowietrzeniu odpalił za pierwszym razem z pomocą ręcznego pompowania.Niestety na desce zapala się żółta lampka silnika i na obd wyskakuje błąd p1086.Błąd można skasować lecz po ponownym uruchomieniu jest to samo.Co to może być?
Skoro nie ma kompresji to chyba logiczne gdzie szukać problemu. Przez ten czas co siedzisz i piszesz posty już dawno byś zdemontował cylinder i wszystko by się wyjaśniło.
Pompa sią włącza po włączeniu zapłonu? Słychać ją jak kręcisz rozrusznikiem? (najlepiej słuchać we dwie osoby)
witam, mam vivaro 2.0CDTI 2007r i kilka dni temu dostał takich samych objawów, czyli zgasł silnik podczas jazdy i czerwona lampka stop, z taką różnicą że po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu silnik odpalił i ruszyłem dalej po 200metrach jazdy znów zgasł, ponownie wyłączenie i włączenie zapłonu i pojechałem dalej, do domu miałem jakieś 10km i na...
Moze więcej danych?
Bezpieczniki lepiej sprawdzić niż tylko obejrzeć. Jeśli zgasł podczas jazdy, żadnych kontrolek ani nie kręci to za dużo problemów na raz. Stacyjka albo elektronika. Czasem któryś z czujników.
A ja raczej obstawiłbym rozrząd, dokładnie to dolne koło rozrządu, na wale.
Bezpieczniki i masy do sprawdzenia.
Mógł się zepsuć.Bezpieczniki sprawdziłeś?
jak w temacie astra2 1,7dtl 1999r. zatankowałem sie na orlenie i p 16 kilometrach auto mi zgasło i już nie zapalił do teraz :( ponad 6 godzin :( moj mechanik jest chry a d innych w mojej miejscowości sie boje oddać bo już jeden sie popisał. prosze o jakąmś podpowiedz co może być nie tak to może z znajomym coś zdziałam ale musze wiedzieć gdzie najpierw...
Bezpieczniki sprawdzone wszystkie probówką. i co jest na nich napięcie? Na odpowiedzialnych za tablice zaplon itd
Z opisu można wnioskować o zlej dawce paliwa (za małej), sprawdź ciśnienie paliwa manometrem, zmień filtr paliwa na nowy. Sugestia kolegi wyżej też możliwa :)
To nie to ,bo auto by w czasie jazdy nie zgasło.
kolego może ci to pomoże niedawno kupiłem mastera i robię silnik, kontrolka z mrugającym silnikiem czerwona pokazuje mi się gdy odłączę czujnik na listwie to moim zdaniem jest listwa.pozdrawiam
Immo nie zgasi auta podczas jazdy a tak to zrozumiałem że zgasło podczas jazdy bo przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Immo off nie problem mogę zrobić skoro tak uważacie.
Jeżeli już chcesz to sam naprawiać to zacznij od sprawdzenia napięcia na cewce na kostce zasilającej bo może bezpiecznik zadziałał.
Albo gdzieś się przetarł przewód i zwiera do masy.
Jak uruchomie silnik i przy otwartej przepustnicy podam mu zmywacz do hamulców to nie wkręca się. Ciekawa metoda, jednak ten środek ma inne przeznaczenie. Nie uważasz? Może jednak oddać auto w fachowe ręce, zanim większego bałaganu nie zrobisz? Np. że zmywaczem do paznokci?
Skoro wyskoczył błąd EDC to odczytaj kody migowe i podaj tutaj na forum.
wymień przewody co idą od pompy do wtryskiwaczy, te małe gumowe razem z tymi trzema trójniczkami Dodano po 6 wymień przewody co idą od pompy do wtryskiwaczy, te małe gumowe razem z tymi trzema trójniczkami Ja miałem taki problem, że po nocy nie odpalała ,po odpaleniu na plaka chodziła normalnie przyspieszała tak jak by nic nie było , pozostawiłem ją...
Na rozrząd ....
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
Sprawdź: - bezpieczniki - klemy na akumulatorze - punkty masowe pod maską - błędy za pomocą VCDS
Cewka,wiązka, ECU.Miernik i do dzieła.
Zawor uderzeniowy sprawdzony?
Z tego opisu wychodzi na czujnik temperatury chłodziwa .
Problem występuje następująco Przy odpaleniu samochodu (nie każdym) kontrolka akumulatora nie gaśnie ,dopiero po przejechaniu paru kilometrów zgaśnie Zdarzy się że odpalę samochód kontrolka odrazy zgaśnie ale zaświeci się podczas jazdy i zgaśnie po przejechaniu paru kilometrów Miałem dokładnie tak samo. Regeneracja alternatora rozwiązała problem.
Sprawdź czy na module masz stałe zasilanie i czy masz dobre bezpieczniki pod schowkiem.P
Jaki silnik ? Próbowaleś dać na krótko zasilanie na zawór na pompie wtryskowej ?
Często jest tak że padnięty sterownik nie pokazuje błędów, jeśli już po wlutowaniu tranzystora wali błędami canu to już sterownik złom. Można zmienić na inny sterownik, ale najlepiej od pompy z tym samym nr. pompy choć można zamiennie stosować niektóre nr. sterowników. jak masz astre 82km to przeważnie jest tam 3 lub 4 zamienna z 11. jak chcesz mieć...
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
Jakie są błędy teraz nie wiem, zastanawiam się na zaworem elektromagnetycznym? Podaj kody błędów, bo nie wiadomo czy to problem z ciśnieniem czy problem elektryczny.
Takich cudów to nie ma... zatankuj, sprawdź rozrząd - znaki, poziom oleju i iskrę na świecach... podepnij ELM i odczytaj błędy. :-) (edit) Bezpieczniki się mi przypomniały... tak na szybko, szczególnie ten od pompy, jeżeli jej nie słychać.
Radio podczas jazdy zgasło i nie włącza się, z głośników wydobywa się dzwięk "bicia serca" stało się to nagle po półtora roku użytkowania, odłączyłem i podłączyłem kostki jednak to nic nie dało, jakieś pomysły? Samochód: Ford mondeo mk3 hatchback 2003r. Radio: Radio podczas jazdy zgasło i nie włącza się, z głośników wydobywa się dzwięk.
Jak nic nie poszło więcej to realne. W Oplu rozrząd to poezja można rzec zabawa. Sobie wymieniałem w godzinkę. Niestety ruda go brała i rozstaliśmy się z "Asią"
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Okazało się że na pedale gazu jest płytka z potencjometrem która była przekręcona. Po ustawieniu potencjometru obroty są prawidłowe. Kontrolka mi zgasła po zmianie stacji benzynowej. Zatankowałem do pełna po przejechaniu dosłownie 5km po mieście (normalna jazda) kontrolka sama zgasła. Mam nadzieję że teraz będzie wszystko w porządku
Uszkodzony któryś sterownik. Znalazłem na pewnym zamkniętym forum informację, poza tym po wklepaniu w google też wyskoczy trochę info na ten temat.
Loncin podczas jazdy zgasł jak wróciłem do domu sprawdzić co się stało okazało się że nie ma iskry co się zadziało
Kolego sterownik pompy do naprawy i jak filter brudny do połowy to pewnie uszczelniacze na wtryskiwaczach do wymiany jesli tak to będzie zatarty tłok przestawiacza kąta i stąd ta usterka sterownika, zadzwoń to porozmawiamy
No to żarówka do ręki najlepiej H7, i podłączyć w miejsce zasilania pompki paliwa, będziesz wiedział czy to wina braku zasilania do pompy czy samej pompy. Możesz także spróbować na krótko zasilić pompę paliwa z chociażby lampki bagażnika i zobaczyć czy auto odpala. Ja najczęściej spotykałem się w tym modelu z uszkodzonym przewodem zasilania pompy.
Witaj Nikt nie jest wstanie Ci doradzić na taką odległość. Jeżeli Ty nic nie potrafisz sprawdzić to pozostaje Ci tylko fachowiec lub serwis. Powodzenia
Przed całą akcją w trakcie jazdy zgasło mi podświetlenie panelu klimatyzacji i cały ten panel nie działał. Nie nie wiem czy ma to powiązanie
Witam posiadam liger dci 2010rok i co oznacza kontrolka nad grzaniem świec i jeszcze podczas jazdy zgasł i nie odpala świeci silnik (at)elektrooonik
no więc tak dzisiaj stało mi się to samo olej jest płyn też a paliwo tym bardziej było zatankowane silnik zgasł ale po próbie uruchomienia odpalił bez problemu i dalej jazda,a co do tego brzydkiego zapachu to farba z kolektora się wypala bo po remoncie był malowany silnik.
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
Makaron Ci na uszy nawija. Mówiłem sprawdź dokładnie te atrapy złączy jak nie pali. Wtedy łatwo. W szczególności wału i wałka.
Czyli rozrząd do kontroli na początek.
Nie widzi obrotów wału.
Moje zdanie jest takie: auto zostało zalane z powodu dziurawego pływaka lub innego defektu gaźnika. Bardzo częsta usterka przy gazie tzw. I generacji. Do sprawdzenia świece, iskra a następnie gaźnik i pompka paliwa. W tym aucie benzyna nic nie smaruje, bo nie ma co. A i przede wszystkim naładować rozładowane aku. :-)
Witam, Po pierwsze sprawdzić mechanikę, a nie komputer. Może poleciał pasek i zblokował się w górnym położeniu tłoków. Wpierw wyeliminować mechaniczne sprawy a dopiero. Elektronika. Tak będzie bezpieczniej. Może przewód masowy się rozłączył - pomiędzy silnikiem i budą i wiele różnych spraw. Najpierw trzeba ustalić czy silnik można bezpiecznie próbować...
Wyjmował ktoś z was może silnik z vito? I czy lepiej kupić zamknięty łańcuch czy otwarty? Zamknięty jest sporo tańszy. Można by go później rozpiąć i spiąć? Oczywiście, że wyjmowałem! Sporo roboty, ale cóż - bez pracy, nie ma ... Każdy łańcuch da się rozpiąć i spiąć - kwestia odpowiednich narzędzi... Jak już będziesz miał silnik na wierzchu, to bez...
W niektórych wersjach simsona żarówka przednia ma 35W , cewki na statorze mają inne parametry i w tych modelach cewka WN jest zasilana z akumulatora. W ŻADNYM ori Simsonie NIE było zapłonu bateryjnego! Najpierw najbardziej typowe iskrowniki z podwójną cewką (jak w Romecie) potem iskrownik z wydzielonym transformatorem (tak to działa) WN czyli przez...
Zwal pokrywę zaworów i próbuj odłączyć kolejno i zobacz czy zniknie błąd zwarcia przekaznika tak chyba będzie na razie najłatwiej
Najprawdopodobniej padł kondensator, ale sprawdź przerwę na platynkach jeszcze. Chyba, że to któryś z tych nowych rometów.
Niby sprawdziłeś a dalej nic nie wiadomo. Ile bar daje wstępna i jakie to ciśnienie przy rozruchu? Do sprawdzenia synchro wałek wał i sterowanie na wtryskach. Ale to musisz mieć oscyloskop. A napięcie to jakieś 80 volt w piku i prąd max około 20A.
Ukręcony wirnik turbosprężarki i zatkany w części gorącej wylot spalin. Standardowa przyczyna. Sprawdz to , otwórz korek wlewu oleju i kręć, jeżeli będzie dmuchał i chciał odpalić to masz sprawę rozwiązaną.
Witam mam nietypowe zdarzenie jadąc mercedesem viano po wymianie maglownicy na ustawienie zbieżności w czasie jazdy pojawił się komunikat ESP i auto zgasło podczas jazdy. Wróciło auto do warsztatu diagnoza rozrusznik po wymianie rozrusznika ZNOW JAZDA PROBNA BLAD ESP i to samo . Proszę o pomoc z gory dziękuję. mercedes Viano 3,0 v6 diesel 2013 rok
Witam kolego mam prośbę i jak wiadomo co było bo ja właśnie mam taką samą usterkę silnik podczas jazdy zgasł szarpnelo nim i tak samo wyciek oleju na tylnej części silnika powiem ze auto kręci olej w normie al za fiksa nie zapali
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Rozrząd w porządku, głowica w porządku, elektrozawór też ok, paliwo nie dochodzi do wtrysków, samochód nie odpala....
Odstawić autko na porządną diagnozę . Mogą być pompki ale bardziej obstawiałbym np czujnik wału . Zerknij w bloki mierzone i zobacz co tam widzi .
Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI 150km, podczas jazdy zgasł i nie odpalił, wcześniej ciężko odpalał. Brak kodów usterek, na plaka nie odpala, rozrząd sprawdzony, ciśnienie paliwa przy rozruchu pokrywa się z zadanym, rozrząd sprawdzony na blokady (widzi obroty wału i wałka), uchylony był EGR (zaślepiony), odkręcony wydech, w aucie jest dpf off, podczas...
Wszystkie połączenia elektryczne skontroluj, przede wszystkim grube przewody od akumulatora - też sprawdź przewód łączący alternator z baterią. Następnie jeżeli to wszystko jest okej, wyciągnij alternator i zawieź do fachowca, co je regeneruje.
Powinien odpalić, w czasie jazdy (raczej nie zgasnąć, przy tym błędzie) ale kto przy nim manipulował i jakie są objawy ?
a jak już odpali to potrafi zgasnąc podczas jazdy?
Sprawdź ładowanie.
Masz problem ze sterownikiem pompy wtryskowej-regeneracja,naprawa.
Takie przerywanie-rozłączanie rozrusznika jest oznaką spadku napięcia zasilania gdzieś. Na ogół powszechna usterka wyłącznie elektryczna, bo określenie "przeskakuje" przypisałbym do mechanicznej. Przyrostu ciśnienia nie wiązałbym w żadnym wypadku ze skutkiem "odcinki" wtryskiwaczy (brak błędów), tylko regulacją (np. brakiem sterowania) po stronie elektrycznej.
Wszystko to co koledzy napisali może być . Ale autor powinien co nie co sam zdiagnozować.
Komputerem. Pozdrawiam.
Witam . Peugoet Expert 2.0Hdi 136km Auto podczas jazdy zgasło i już nie pali. Mam takie błędy: https://obrazki.elektroda.pl/3309732600_... Gdzie szukać przyczyny ?
rozrusznik kreci?
Ależ nawet nie śmiem się śmiać, poradziłem całkiem poważnie aby poszukał tam, gdzie wskazałeś :) Dodano po 1 Zostaw sterownik, rób co mówimy, to odpalisz szybciej. Podałem Ci co masz sprawdzić, z opisem pinów. Do dzieła.
Ten urwany przewód to pewnie zawór elektromagnetyczny a nie masa,podłącz i sprawdź czy działa.
A no to sorry, wszystko co pisałem pomińcie.
Po prostu w czasie jazdy zgasł a silnik się nie zatarł bo próbowaliszmy go w 2 na spych wziasc to silnik się kręci jak byłby zatarty to jak bym kręcił go z kluczyka to światła y przygasaly
Witam ponownie, auto ponownie nie uruchamia się. Podczas jazdy zgasło i nie odpaliło. Paliwo dociera do wtryskiwaczy, nie ma na nich zasilania, ECU zasilanie ma, błędów oprócz EGR żadnego, z plaka startuje, obroty wału 250 obr pokazuje, ktoś ma jakiś pomysł? Dodam, że na początku tygodnia też miałem problem z gaśnięciem, komputer wskazywał na czujnik...
Przyczyną okazała się cewka zapłonowa.Po jej wymianie oraz po ustawieniu obrotów silnika samochód odpalił i jeździ prawidłowo. Dziękuje wszystkim za pomoc.
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
Audi A4 B5 1996 1.9 TDI 90 KM. Podczas jazdy zgasł. Komputer nie pokazuje błędów. Rozrząd ustawiony. Nowa pompa z 110 wtryskami sprawdzona. Każdy bije 1500 bar. Chodzi tylko na płaku, a jak odpali sam z siebie, to po chwili gaśnie.
tak przejrzałem wszystkie, wiązka niedawno wymieniona
Skrzynka jest taka sama dla benzyny i diesla, różnica jest chyba tylko w przekaźniku nr 3 (sterowanie ECU/EDC) i nr 12 (przekaźnik pompy paliwa/świec żarowych). Ciebie interesuje czy na wyjściu skrzynki w kostce G1 pin 7 pojawia się masa w momencie kręcenia rozrusznikiem (ona załącza ten przekaźnik) oraz czy w tym samym momencie jest na tej samej wtyczce...
Miałem już pare takich przypadków, np w 203, ML czy sprinterze. Czujniki jak były zimne działały sprawnie i bez problemu, auto pali i jeździ normalnie, gdy silnik się nagrzał wraz z nim nagrzewają się czujniki i wtedy zaczyna jeden z nich przesyłać złe dane i auto potrafi podczas jazdy zgasnąć lub więcej nie odpalić. Dopiero gdy ostygnie znowu zapala....
obok info z przejechanymi kilometrami pod zegarami widniała informacja "Service". To informacja o tym iż jest do wykonania obsługa (wymiana oleju itp), resztę dowiesz się po podłączeniu auta pod tester i odczytaniu błędów.
W moim Roverku (identyczne objawy) powodem była uszkodzona kopułka i palec rozdzielacza (chociaż przy sprawdzaniu na kablach na szybko iskra była, ale nie dawała zapłonu :cry: ). Warto też sprawdzić cewkę "WN".
Ok, rozumiem. Więc przy okazji spytam, jak zmierzyć czujnik położenia wału korbowego 1.9 TDI 105 KM BLS i jakie powinien mieć wartości? Dodam, że autko podczas jazdy zgasło nagle, potem po kilku minutach odpaliło, ale po 10 sekundach gasło, tak 4 razy, potem już nie odzywa się, , rozrząd jest cały. Do tego czujnika jest trudny dostęp, by go zmierzyć,...
Witam pisze do was z takim problemem nie mam iskry na obu świecach. Dokładnie stało się to podczas jazdy stracił moc do puki się nie zatrzymał silnik pracował. Gdy quad się zatrzymał to zgasł kompletnie i nie szło go odpalić po odkręceniu świec niebyło iskry. Proszę was o pomoc o jakięś schematy czy podpowiedź co sprawdzić. :D Z góry dziękuje za pomoc.
bo reszta jest w bardzo dobrym stanie. Sorry, ale żebyś się nie zdziwił... Jak go nie chcesz oddawać, to przynajmniej niech Ci pokryje naprawę... Ludzie, przecież to czyste chamstwo jest!!! Jeden kupi, przemilczy, drugi, trzeci, a handlarzyk zadowolony, pasie się i rośnie w siłę... Tak się nie robi z czystej przyzwoitości.
zgasnąć jazda zgasnąć jazda kontrolka zgasnąć samochód jazda
schemat pralki bauknecht instrukcja centrali paradox schemat genway
archiwizacja danych dysku naprawa obudowy kolumny głośnikowej
Moment dokręcania śruby regulacji zaworów John Deere 4045TL Moment dokręcania zaworów John Deere 4045TL