Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
Jeżeli podwyższone obroty utrzymują się w czasie gdy samochód się jeszcze toczy,a zaczynają spadać po całkowitym zatrzymaniu, to jesze jeden eksperyment może coś wyjaśnić. Powinien tam być czujnik prędkości pojazdu. Taki łącznik na lince szybkościomierza przy skrzyni biegów. Zdejmujemy wtyczkę z niego i jazda próbna. Tylko uwaga ,sterownik zapisze kod...
W samochodach jest tzw. serwo hamulcowe, które wspomaga hamowanie. Brak pracy silnika powoduje brak wspomagania hamowania (w Dieslach może być nieco inaczej), ale nie może powodować całkowitej utraty hamulców.
Skoro nie ma kompresji to chyba logiczne gdzie szukać problemu. Przez ten czas co siedzisz i piszesz posty już dawno byś zdemontował cylinder i wszystko by się wyjaśniło.
Problem z którymś przewodem masowym na silniku/skrzyni biegów.
Pompa sią włącza po włączeniu zapłonu? Słychać ją jak kręcisz rozrusznikiem? (najlepiej słuchać we dwie osoby)
Regulator na pompie - wyczyść na początek. Ale coś mi się widzi że zaczynają się problemy z którymś wtryskiwaczem.(przelew)
Witam wszystkich. Po regeneracji wtrysków jakiś czas miałem spokój aż pojawił się nowy problem. Mianowicie gdy samochód dłużej postoi np. przez noc to owszem zapali na dotyk ale lubi czasami po chwili zgasnąć i w tedy trzeba trochę pokręcić żeby znowu zapalił. Dalsza jazda cały dzień bez problemów. Na mój gust to wygląda tak jakby paliwo spływało z...
Witam, mam problem z seicento gdyz gasnie na gazie. Na benzynie działa idealnie, jednak jak tylko przełącze na gaz to samochód gaśnie. Póki co wymieniłem filterek gazu przy elektrozaworze ale to nie pomogło. Dodam że usterka pojawiała sie stopniowo a z w koncu od razu gasnie. Wczesniej w czasie jazdy na gazie przy gwałtownym hamowaniu potrafił zgasnąć...
Jak uruchomie silnik i przy otwartej przepustnicy podam mu zmywacz do hamulców to nie wkręca się. Ciekawa metoda, jednak ten środek ma inne przeznaczenie. Nie uważasz? Może jednak oddać auto w fachowe ręce, zanim większego bałaganu nie zrobisz? Np. że zmywaczem do paznokci?
Przy x16szr ten od ciepłego powietrza znad kolektora nie miałem w ogóle bo nie miałem już ten osłony nad kolektorem. Nic tam nie zaślepiałem lub blokowałem. Nie było poprostu żadnej tej rury. Do tego w oryginalne w miejscu gdzie ci zakleił taśmą wlot na przód to tam ten wąż (z uskokiem jest specyficzny) dałem w dół i tyle w temacie. TObie to działa...
Z opisu można wnioskować o zlej dawce paliwa (za małej), sprawdź ciśnienie paliwa manometrem, zmień filtr paliwa na nowy. Sugestia kolegi wyżej też możliwa :)
Albo gdzieś się przetarł przewód i zwiera do masy.
Skoro wyskoczył błąd EDC to odczytaj kody migowe i podaj tutaj na forum.
Sprawdź: - bezpieczniki - klemy na akumulatorze - punkty masowe pod maską - błędy za pomocą VCDS
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
Cewka,wiązka, ECU.Miernik i do dzieła.
Z tego opisu wychodzi na czujnik temperatury chłodziwa .
Sprawdź czy na module masz stałe zasilanie i czy masz dobre bezpieczniki pod schowkiem.P
Jaki silnik ? Próbowaleś dać na krótko zasilanie na zawór na pompie wtryskowej ?
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
Takich cudów to nie ma... zatankuj, sprawdź rozrząd - znaki, poziom oleju i iskrę na świecach... podepnij ELM i odczytaj błędy. :-) (edit) Bezpieczniki się mi przypomniały... tak na szybko, szczególnie ten od pompy, jeżeli jej nie słychać.
Kolego sterownik pompy do naprawy i jak filter brudny do połowy to pewnie uszczelniacze na wtryskiwaczach do wymiany jesli tak to będzie zatarty tłok przestawiacza kąta i stąd ta usterka sterownika, zadzwoń to porozmawiamy
Jakie są błędy teraz nie wiem, zastanawiam się na zaworem elektromagnetycznym? Podaj kody błędów, bo nie wiadomo czy to problem z ciśnieniem czy problem elektryczny.
Uszkodzony któryś sterownik. Znalazłem na pewnym zamkniętym forum informację, poza tym po wklepaniu w google też wyskoczy trochę info na ten temat.
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Jak nic nie poszło więcej to realne. W Oplu rozrząd to poezja można rzec zabawa. Sobie wymieniałem w godzinkę. Niestety ruda go brała i rozstaliśmy się z "Asią"
Bezpieczniki lepiej sprawdzić niż tylko obejrzeć. Jeśli zgasł podczas jazdy, żadnych kontrolek ani nie kręci to za dużo problemów na raz. Stacyjka albo elektronika. Czasem któryś z czujników.
Witam, mam problem z moją Laguną 2 1.6 z 2005 112 KM, czysta benzyna. Z tego co zdążyłem zauważyć to był już przerabiany przez wielu użytkowników na różnych forach i wielu znajduje na niego różną odpowiedź, a jeszcze większa ilość osób nie znajduje wcale nawet po wymianie połowy samochodu czego wolałbym uniknąć. A mianowicie auto gaśnie po wciśnięciu...
Seat ibiza, 2000r. 1.6sr B+G Witam. Mam problem ze swoim seatem. Ostatnio zauważyłem że po przejechaniu około 20-30 km samochód zaczyna szarpać podczas przyśpieszania jak i podczas stabilnej jazdy. Dzieje się tak co jakieś 5-6 sek, natomiast podczas przyspieszania co 2-3 sekundy i ciężko mu jest wejść na wysokie obroty (3,5k). Dwa razy zdarzyło mi się...
No to żarówka do ręki najlepiej H7, i podłączyć w miejsce zasilania pompki paliwa, będziesz wiedział czy to wina braku zasilania do pompy czy samej pompy. Możesz także spróbować na krótko zasilić pompę paliwa z chociażby lampki bagażnika i zobaczyć czy auto odpala. Ja najczęściej spotykałem się w tym modelu z uszkodzonym przewodem zasilania pompy.
Nie wiem jak się robi reset ECU, ale samochód stał 4h bez AHU i teraz na to patrząc chłodno - to po tym czasie przestał w ogóle odpalać. Sekwencja była taka że, wymieniłem czujnik położenia pedału sprzęgła, zrobiłem RZ005 11FF, odpaliłem pochodził z minutę po czym go zgasiłem i wyciągnąłem ACU celem podładowania. Po 4h samochód już nie odpalał, odpalił...
"Dokładane" światła dzienne mają tą wadę, że trzeba je "dołożyć". Poprowadzić odpowiednią instalację, zamontować dodatkowy wyłącznik. Po "dołożeniu" trzeba pilnować włączenia/wyłączenia w zależności od warunków jazdy, np. jazda w tunelu. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest kompleksowe podejście do problemu i obniżenie mocy za pomocą PWM świateł...
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
Żółta kontrolka oleju w tym aucie po zgaszeniu oznacza wg instrukcji dolej oleju przy najbliższej okazji. Powinna sama zgasnąć tylko nie pamiętam, czy po kilku minutach czy kilkudziesięciu sekundach. Jeśli nie masz oleju na minimum i nie pałujesz silnika (upalanie, szybka jazda autostradowa) to albo olej niewłaściwy (dla czujnika, one są kapryśne w...
Makaron Ci na uszy nawija. Mówiłem sprawdź dokładnie te atrapy złączy jak nie pali. Wtedy łatwo. W szczególności wału i wałka.
Ukręcony wirnik turbosprężarki i zatkany w części gorącej wylot spalin. Standardowa przyczyna. Sprawdz to , otwórz korek wlewu oleju i kręć, jeżeli będzie dmuchał i chciał odpalić to masz sprawę rozwiązaną.
Witam, Po pierwsze sprawdzić mechanikę, a nie komputer. Może poleciał pasek i zblokował się w górnym położeniu tłoków. Wpierw wyeliminować mechaniczne sprawy a dopiero. Elektronika. Tak będzie bezpieczniej. Może przewód masowy się rozłączył - pomiędzy silnikiem i budą i wiele różnych spraw. Najpierw trzeba ustalić czy silnik można bezpiecznie próbować...
Czyli rozrząd do kontroli na początek.
Moje zdanie jest takie: auto zostało zalane z powodu dziurawego pływaka lub innego defektu gaźnika. Bardzo częsta usterka przy gazie tzw. I generacji. Do sprawdzenia świece, iskra a następnie gaźnik i pompka paliwa. W tym aucie benzyna nic nie smaruje, bo nie ma co. A i przede wszystkim naładować rozładowane aku. :-)
Nie widzi obrotów wału.
Wyjmował ktoś z was może silnik z vito? I czy lepiej kupić zamknięty łańcuch czy otwarty? Zamknięty jest sporo tańszy. Można by go później rozpiąć i spiąć? Oczywiście, że wyjmowałem! Sporo roboty, ale cóż - bez pracy, nie ma ... Każdy łańcuch da się rozpiąć i spiąć - kwestia odpowiednich narzędzi... Jak już będziesz miał silnik na wierzchu, to bez...
W niektórych wersjach simsona żarówka przednia ma 35W , cewki na statorze mają inne parametry i w tych modelach cewka WN jest zasilana z akumulatora. W ŻADNYM ori Simsonie NIE było zapłonu bateryjnego! Najpierw najbardziej typowe iskrowniki z podwójną cewką (jak w Romecie) potem iskrownik z wydzielonym transformatorem (tak to działa) WN czyli przez...
Niby sprawdziłeś a dalej nic nie wiadomo. Ile bar daje wstępna i jakie to ciśnienie przy rozruchu? Do sprawdzenia synchro wałek wał i sterowanie na wtryskach. Ale to musisz mieć oscyloskop. A napięcie to jakieś 80 volt w piku i prąd max około 20A.
Zwal pokrywę zaworów i próbuj odłączyć kolejno i zobacz czy zniknie błąd zwarcia przekaznika tak chyba będzie na razie najłatwiej
Najprawdopodobniej padł kondensator, ale sprawdź przerwę na platynkach jeszcze. Chyba, że to któryś z tych nowych rometów.
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Odstawić autko na porządną diagnozę . Mogą być pompki ale bardziej obstawiałbym np czujnik wału . Zerknij w bloki mierzone i zobacz co tam widzi .
Witaj Nikt nie jest wstanie Ci doradzić na taką odległość. Jeżeli Ty nic nie potrafisz sprawdzić to pozostaje Ci tylko fachowiec lub serwis. Powodzenia
Wszystkie połączenia elektryczne skontroluj, przede wszystkim grube przewody od akumulatora - też sprawdź przewód łączący alternator z baterią. Następnie jeżeli to wszystko jest okej, wyciągnij alternator i zawieź do fachowca, co je regeneruje.
jazda zgasnąć zgasnąć jazda kontrolka jazda zgasnąć silnik
odzyskać zdjąć telefon samsung awaria zmywarka whirlpool pompa czarny ekran telewizora
electronics zasilacz tester diagnostyczny
Ciągle palące się światła stopu w samochodzie - przyczyny Odpowietrzanie układu paliwa Iveco Eurocargo - instrukcja