Witam wszystkich. potrzebuję schemat elektryczny autka, a dokładnie chodzi mi o czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Auto raz chodzi normalnie a raz ma spalanie stukowe i kopci jakby jeździł na koks, w środku wtedy czuć ropę. Wymieniłem już czujnik i nic. Na pinach względem masy ma 5V na jednym i drugim pinie (trzeci to masa) Może ktoś pomóc ?? Pozdrawiam...
To jest Iveco, ale powinno byc to samo. http://www.przeklej.pl/plik/iveco-ksiazk... Pozdrawiam!!
Wygląda na uszkodzony.
(Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym) (montowane opcjonalnie). Podzespół <Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym> znajduje się przy kadłubie silnika, od strony zasysania. Według bosch esitronic.
Uszkodzony był zawór ciśnienia paliwa.
Jaki silnik .... 1.3 JTD ?
czujnik należy sprawdzić oscyloskopem !!!
Zna ktoś sposób na sprawdzenie czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR oraz regulatora ciśnienia paliwa w pompie ?Oczywiście w warunkach domowych.Wiem,iż należy najpierw zrobić diagnostykę ale jest problem - gaśnie po kilku minutach. Dla wyjaśnienia-bak wyczyszczony,pompka paliwa sprawdzona,filtr paliwa nowy a z miesiąc temu na diagnostyce wywaliło...
Panowie, A co więcej udało Wam sie zdiagnozować, oprócz próby adaptacji czujnika ciśnienia ? Co z immo, czy jest wyciety czy oryginal ?
Do sprawdzenia obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo oraz wiązkę i połączenia wtyczek do czujnika ciśnienia w szynie rail.
Witam wszystkich. potrzebuję schemat elektryczny autka, a dokładnie chodzi mi o czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Auto raz chodzi normalnie a raz ma spalanie stukowe i kopci jakby jeździł na koks, w środku wtedy czuć ropę. Wymieniłem już czujnik i nic. Na pinach względem masy ma 5V na jednym i drugim pinie (trzeci to masa) Może ktoś pomóc ?? Pozdrawiam...
No właśnie nie wiem bo mam osłonę na dole i muszę się tarzać , ściągać itp
W 2.4 jtd jak najbardziej jest szyna/listwa CR, tylko nie idą do niej żadne wężyki a przewody stalowe. Czujnik ciśnienia paliwa też jest na listwie. Tak czy owak zamiast zgadywać to trzeba się zaopatrzyć w fejsik KKL (cena poniżej 50 zeta) i jakiś stary laptop, moze być 20-letni na XP. Do tego FES/MES i wszystko pięknie diagnozujesz :)
Sprawdź wiązkę od czujnika ciśnienia , przemierz ja od ecu do czujnika .
Witam sprawdź wydech czy nie jest przypchany i zajrzy do filtra paliwa od tego bym zaczął. Zakładam że czujniki ciśnienia i sterowanie podciśnieniem jest sprawdzone
ten błąd oznacza blednę działanie czujnika ciśnienia na szynie
Podmień czujnik ciśnienia na listwie.
P0190 Obwód czujnika ciśnienia paliwa 1/otwarty Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 3 Pompa paliwa
Regulator upuszcza ciśnienie w powrót paliwa i działa tak że po podaniu napięcia się tak jakby mocniej domyka, czyli zwiększa ciśnienie, więc np przerwa w obwodzie elektrycznym by powodowała że ciśnienie było by zbyt niskie. Można by też skontrolować czujnik ciśnienia, czy prawdę pokazuje.
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok
nie ma takich kodów błędów jak podałeś natomiast wiązka przeciera sie w tej obudowie plastikowej przy wtryskiwaczach, na jej rogach - czujnik ciśnienia jest na kolektorze - idz od jego złącza do tej obudowy - tam jest przetarta Lokalny P0100 Przepływ zbyt duży Lokalny P0100 Przepływ zbyt mały Lokalny P0100 Niezgodność sygnału Lokalny P0101 Przepływ...
Zmierz oscyloskopem sygnał z czujnika ciśnienia na listwie
Dlaczego wymieniasz na pałę.Dlaczego nie weźmiesz miernika i nie sprawdzisz co się dzieje na czujniku ciśnienia? Dlaczego nie robisz diagnostyki- nie stawiasz diagnozy tylko wymieniasz?
Mam ten sam błąd w Iveco Daily 2012 r., silnik 3.0 diesel, wymieniłem EGR na nowy, przy okazji DPF, bo był już w słabej kondycji, i czujnik różnicy ciśnienia. Błąd EGR nadal się świeci, czy to może chodzić o zwykłą przepustnicę, a nie o EGR?
Witam mam problem z autem fiat freemont 2.0 jtd 170km 4x4 została wymieniona turbina ,turbo po regeneracji przed wymianą nie gwizdała a teraz po regeneracji zaczęła gwizdać i wyświetla się błąd podłączyłem komputer żeby sprawdzić jaki błąd pokazało Złącze czujnika ciśnienia oleju silnikowego Kod błędu to P0521-00
Jeśli ciśnienie za wysokie to po prostu na 99% wina regulatora ciśnienia. Z awarią czujnika spotkałem się tylko raz, za to regulatora ciśnienia dziesiątki razy w CR Boscha.
...jakieś dalsze działania w celu ustalenia przyczyny błędów ciśnienia paliwa? Trzeba sprawdzić czujnik, regulator, pompę, wtryski.
JTD to układ rail, pompa nie wymaga ustawienia w fazie , funkcję kąta wtrysku nadzoruje EDC15, masz czujnik wysokiego na listwie oraz regulator na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia
Aha zapomniałem dodać że przy starcie silnika mryga mi przez jakieś 30 sek kontrolka świec żarowych (spirala). Czyli są błędy w sterowniku silnika, tylko nie masz ich czym odczytać... zgasić ten silnik mogą nieprawidłowe sygnały z 3 czujników: położenia wału, położenia wałka i ciśnienia na listwie. Nie myl "odczytania błędów" z diagnostyką komputerową...
Podmień czujnik ciśnienia na dolocie. Może wężyki na zaworze turbiny pozamieniane?
Jak już coś chcesz mierzyć woltomierzem to proponuję napięcie na czujniku ciśnienia w listwie. Powinno być ~1.3V podczas kręcenia.
Wtryskiwacz , pompa , czujnik cr , regulator ciśnienia , czujnik temp. itp na razie to podłącz pod tester i zobacz co siedzi w pamięci ecu
Witam na początek pasowałoby sprawdzić układ zasilania, pompa paliwa w zbiorniku czy nie jest zapchana, filtry paliwa i czujnik ciśnienia paliwa do którego odnosi się ten błąd.
Ducato 2011 2.0 jtd nie odpala , pompa w zbiorniku podaje paliwo przez filtr do pompy wysokiego ciśnienia i koniec dalej nie przepływa , zawór blokuje przepływ paliwa dodam jeszcze że zasilanie do zaworu podczas kręcenia rozrusznikiem wynosi ok 3 volt a według mnie to za mało , przewody z ecu do zaworu sprawdzone i z czujnika ciśnienia i co dalej bo...
A czy sprawdzany/podmieniany był czujnik ciśnienia paliwa na railu oraz jego wiązka?
Kolego nie wiem co chcesz pokazać tymi linkami- to że ktoś coś wymyślił a inni, włącznie z Tobą powielają błędną nazwę? Powtarzam, czujnika Halla nie zmierzysz byle miernikiem sprawdzając jego oporności bo go uszkodzisz(aby zakończy dyskusje proszę o zabranie głosu osoby posiadające wiedzę w temacie czujników Halla) A tak na marginesie W internecie...
Nic tym nie steruje, to jest ciśnienie jakie wytwarza turbina, ECU ma możliwość jej odłączenia ale sterowania (zmiennej geometrii) w tym aucie nie ma. Same błędy niewiele mówią, bo np. ten może być spowodowany m.in. mechaniczną usterką turbiny, nieszczelnością w obrębie układu dolotowego bądź awarią czujnika ciśnienia doładowania.
Jak w temacie, zgasł podczas jazdy, paliwo pompka w zbiorniku podaje paliwo do pompy wysokiego ciśnienia, z pompy paliwo nie wychodzi na listwę, pompa podmieniana na drugą i to samo, błąd od czujnika położenia wału korbowego.
Generalnie to odczyt z przepływomierza powinien chronić przed wchodzeniem w obszar zadymienia. Tyle że w przypadku zużytego przepływomierza odczyt powinien być zaniżony, przekładając się na mniejsze dawkowanie paliwa i mniejszą moc silnika. Jedynie nieszczelność EGR w kierunku wydechu mógłby zawyżać odczyt, a to mało prawdopodobne. Czujnik ciśnienia...
Na listwie nie ma ciśnienia. Gdy zatkam przewód od nadmiaru który wychodzi z pompy to pompa daje ciśnienie na listwę, gdzie jest zawór zwrotny?(w pompie czy w filtrze paliwa) Dodano po 3 a jaką wartość oporu powinien mieć czujnik ciśnienia na listwie bo na kompie pokazuje ze jest ciśnienie a jak się odkręci przewód od wtrysku to nie ma ciśnienia.
Liczę na waszą pomoc. Nie umiem znaleźć mapy czujnika ciśnienia doładowania. Zmieniłem z 2,5 Bar na 3,0. Może ktoś będzie chciał pomóc? edc15C7 Alfa 1,9 jtd 0281010332
Dziś wymieniłem czujnik obrotów ,na razie jest ok na krótkich trasach. Zobaczymy jak będzie na dłuższej trasie. Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie klimatyzacji . Jak ją włączam to słyszę taki świst ale zimne powietrze nie leci , ciekawe co jest nie tak .Morze mało płynu chłodzącego. 2 pytanko czy czujnik ciśnienia doładowania ma na wpływ mniejszego...
Co może być spowodowane takimi błędami. Raczej czym mogą być spowodowane te błędy. P0704 - obwód czujnika pedału sprzęgła. Prawdopodobne przyczyny to uszkodzony czujnik (styk), zwarcie na wiązce lub usterka... mechaniczna sprawiająca, że pedał sprzęgła nie wraca do pozycji spoczynkowej. Błędy P0480 i P0481 dotyczą wentylatorów chłodnicy/klimatyzacji....
Witam, mam problem z punciokiem zaczął mi więcej palić o litr, spadła mu moc i głośniej chodzi, tak jakby wibruje. Jak jadę na 5 biegu z gazem w podłodze to czuję pod nogą jak chodzi całe auto. Wymieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze, sprawdziłem turbo, próbowałem przepalić ale nic nie pomaga. Podpowiedzcie koledzy co jeszcze może być przyczyną takiego...
Dzięki, kolego, załatwię nowy zaworek w najbliższych dniach. Zastanawia mnie jeszcze, dlaczego po zmianie biegu, gdy daję więcej gazu, auto kopci mi na czarno, zanim turbo się rozpędzi. Dzieje się to nawet, gdy przepnę z jedynki na dwójkę i mam poniżej 1500 obrotów, a wiadomo, że przy takich obrotach turbina nie napompuje natychmiast. Było tak na starych...
(at)emeryt2 Ja wiem, że rail to listwa, ale analizując podobne przypadki, czerpiąc wiedzę z internetu dowiedziałem się, że to może być - czujnik ciśnienia na railu, regulator na pompie, wtryski, pompa i ew. kable.
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
A autko jakoś nadmiernie nie kopci? -nie bierze oleju? silniki jtd cf3 te miały turbinę ze zmienną geometrią łopatek;może się zapiekły? albo coś z czujnikiem ciśnienia doładowania...Po przekroczeniu ok 3k obrotów wywali błąd-marchewa. Jedz na kompa (lub kup kabel +FES) i będziesz miał diagnozę. Po odpięciu przepływki nie zaświeci ci się marchewa zostanie...
Witam, mam podobny problem. Wymieniłem filtr paliwa i czujnik ciśnienia na pompie. Po załączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwowa w zbiorniku. Po zmianie pompy w zbiorniku taka sama sytuacja. Co mogę zrobic? Prosze o szybką odpowiedz.
Kolego możliwe przyczyny to wtryskiwacz,czujnik ciśnienia listwy paliwowej lub sam układ paliwowy ewentualnie elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia, w razie pytań pisz na PW Pozdrawiam
prawdopodobnie zawór regulacyjny ciśnienia na pompie wysiadł albo map sensor, lub jakiś inny czujnik, ale nie jak widać nikt nie może pomóc a mechanicy się nie znają.
Witam. Mam corse 1,3cdti i podobny problem. Jak kupiłem auto to też nie chciał palić. Problem pojawił sie po 2 tankowaniu w Polsce, ale od razu sprawdziłem ciśnienia na szynie i przy rozruchu ledwo dochodziło do 110 bar (aby uruchomić silnik trzeba więcej niż 150bar). Moje podejrzenie okazało się trafne, bo wymieniłem na wstępie regulator ciśnienia...
Posprawdzaj kostki elektryczne, głównie na czujniku ciśnienia paliwa i na zaworze regulacji ciśnienia. Potrafią wyrabiać się piny pod wpływem drgań(lekko podoginaj). Filtr paliwa oczywiście wymieniony?
Czesc chciałbym zapytać co jest przyczyną zwiększenia spalania w aucie? Jest to Fiat GP 1.3 JTD 90km 2006 spalanie średnie cały czas wynosiło 4.5L/100km, od pewnego czasu wzrosło do 5.0L i mam wrażenie że rośnie bo na dzień dzisiejszy pokazuje już 5.1😅 (przejechane 500km od ostatniego resetu licznika). Niedawno wymieniałem czujnik ciśnienia doładowania...
Jak masz możliwość to sprawdź ciśnienie paliwa na listwie. powinno być >150 bar jeśli nie ma to sprawdź niskie ciśnienie na pompie jaka idzie z baku powinno być 1,8 - 3,0 bar. jeśli wszystko oki to możesz mieć uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie(zasilanie 5V) lub solenoid regulacyjny ciśnienie paliwa na listwie(zasilanie 12V opór 2-4 omów)
]Zastanówcie się co piszecie. Świecąca kontrolka od oleju po samoczynnym zgaśnięciu silnika jest normalnym zachowaniem. W końcu brakuje ciśnienia oleju, a zasilanie mamy. Tak samo jak przed rozruchem. W sumie to racji trochę masz, jak się jeszcze raz przeczyta, to można podejrzewać, że opis autora jest trochę niespójny. Ale, jak jest to "stary" samochód,...
Witam Mam problem z moja alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 KM 2002 rok. Mam ja od prawie dwóch miesięcy. Do tej pory jeździła bez problemów. Przed wczoraj wieczorem wstawiłem ja do garażu a wczoraj rano juz nie odpaliła. Wcześniej nie było żadnych objawów żeby coś złego zaczęło się z nią dziać. Wszystko w jak najlepszym porządku. Silnik kreci łapie dosłownie...
Witam Auto z silnikiem F1AE0481B. Trzeba kręcić długo auto zapali pochodzi 3 sekundy i zgaśnie po kręceniu rozrusznikiem wyskakuje błąd: P005F - Czujnik ciśnienia paliwa nieprawidłowy sygnał. Ciśnienie zadane i rzeczywiste na listwie zgadzają się. Choć badam to CDIF więc wszystko możliwe. Podmieniony czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdzony rozrząd na blokadach....
przeczysc regulator ciśnienia w pompie CR i czujnik na listwie wtryskowej,mialem kiedyś taki problem w ar 156,regulator był padniety,a w stilo dwa wtryski trochę laly
a wtyczki ecu silnika ? , nie pamiętam czy uszkodzony czujnik odłącza pompkę ale wiem że bez niego nie zapali wymień cały filtr z obudową koło 250zł z tego co pamiętam
Witam! Pacjent : fiat Bravo 1.9 jtd 120KM 8V 2008r , 100 tys przejechane. Podczas przyspieszania raz na 15 razy odetnie zapłon lub straci moc. Błędy jakie występują to P0091 i P0092. Sprawdziłem pompkę niskiego ciśnienia , wtryski, czujnik ciśnienia na listwie. Te elementy które wymieniłem powyżej są na 100 procent sprawne. Ostatnie co mi zostało to...
Po ponownym zapaleniu się kontrolki wystąpił tylko błąd: czujnik ciśnienia doładowania, (tylko nie bardzo wiem gdzie on jest) i zastanawiam się czy to on powoduje ten problem czy może to być spowodowane uszkodzonym przepływomierzem.
Poszukuję informacji na temat opisu koloru przewodów do zamontowania alarmu w Fiat Stilo MW 1,9 JTD 2003r. Wiem ze prawie wszystko w tym aucie jest porozdzielane i schodzi się do body komputera, ułatwiło by to montaż znając kolory przewodów. Gdzie najłatwiej podłączyć się pod kontrolę obrotów obrotomierza lub czujnika ciśnienia oleju (kolory przewodów...
Ciśnienie podczas rozruchu ok 100-115 barów według źródeł powinien normalnie zapalić A gdzie tam, zagada dopiero jak pod 200 dobije. Ostatnio męczyłem temat w Ulysse JTD, też Bosch-owski CR. Przyczyny były 2 syf w układzie który ciągle zapychał regulator ciśnienia i wtryski puszczały przelewami.
Sprawa rozwiązana spalił się bezpiecznik 7.5A pod nogami kierowcy umieszczony w najwyższym rzędzie bezpieczników. Tylko teraz check świeci mi się ale to chyba będzie błąd z czujnika ciśnienia na pompie bo autko trochę zapowietrzyło się albo z immobilajzera tylko nie wiem czy sam skasuje się na razie odłączyłem akumulator.
temat nieco stary, ale zawsze ciekawy miałem ostatnio na warsztacie ducato 2,8 jtd - gasł jak chciał i kiedy chciał - nigdy na wolnych obrotach, czasem mogłem nim jechać 170/h i nie było problemu - jak zgasł, zgłaszał błąd "czujnik ciśnienia paliwa - sygnał poza zakresem" (to ten na CR). Podmieniałem pompę, wtryski, czujnik, zawór na pompie, oczywiście...
Hej . u mnie identyczne objawy .... na jednym przewodzie zasilania ścieżki potencjometru pedału zamiast 5V było 1.68 . Okazało się że ten sam obwód zasilał czujnik ciśnienia klimatyzacji na którym było zwarcie bo był zardzewiały , wystarczyło go odłączyć , lub wymienić. ale co się naszukałem to się naszukałem . Pozdrawiam
raczej nie... Może dotyczy to silnika benzynowego. U mnie na klapie bezpieczników narysowany jest symbol "check engine". Jeszcze sprawdzę czy to nie czujnik stopu, ale nie sądzę. Dodano po 7 Sprawdziłem - czujnik stopu to nie jest. Zaczynam podejżewać regulator ciśnienia paliwa, zamontowany w pompie wysokiego ciśnienia. Czy to możliwe, by to przez niego...
Witam tak jak w temacie punto 2 FL silnik 1.3 multijet, szukam schematu do kostki (kabel 3 żyłowy) czujnika ciśnienia freonu. Pozdrawiam
Peugeot na Boschu potrafi tak zrobić gdy ma zwarcie na wiązce z czujnika ciśnienia paliwa. Także wiązka pokolei do sprawdzenia. Jeśli nie to zostaje sterownik silnika. Dodano po 8 Sprawdź jeszcze czy masz masę na obudowie sterownik silnika. Tak był problem z korozją na lewej podłużnicy i brakowało masy na pęku kabli.
sprawdziłem złącza przy czujniku ciśnienia na listwie i przy regulatorze ciśnienia, przy komputerze nie sprawdzałem ale to zrobię, nie sprawdzałem także przewodu paliwowego doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia pod katem nieszczelności - też sprawdzę
Dzień dobry, mam problem z nowo kupionym Ducato 244 2,8 jtd kamper. Po zakupie std. serwis olejowy (był zalany 10w40 semi) a nie wiem czy za pierwszym razem nie zalali go mineralnym. Efekt: po odbiorze długo nie gaśnie kontrolka oleju ok 10-15 s, jak już zgaśnie jest ok ale jak silnik się zagrzeje albo jak temp. na zew. rośnie to przy wyższych prędkościach/obrotach...
Co Ty z tym mierzeniem oporu. Tam jest cewka więc pomiar rezystancji nic nie daje i nic nie wyjaśnia. To nie czujnik żeby tak mierzyć. Regulator jest sterowany sygnałem PWM, ale żeby go zmierzyć to potrzebny jest oscyloskop lub ewentualnie częstotliwościomierz. Te 1000 bar rozumię że to dane z komputera? Jaka jest wastość napięcia na czujniku ciśnienia...
Witam. Piszę w związku z problemem w Fiacie. Po uruchomieniu silnika komputer wchodzi w tryb awaryjny i daje 1500 obr/min silnika i zapala kontrolkę silnika. Nie reaguje na pedał przyspieszenia. Wymieniłem na inny używany, zero reakcji. Po wypięciu kostki z potencjometru na pedale kontrolka gaśnie a obroty powoli maleją do ok 900. Po wpięciu niezależnie,...
Wiele silnikow ma takie objawy w momencie kiedy koncza sie wtryski. Np w 1.9 jtd ludzie zmieniaja u elektronika dawki rozruchowe zeby szybciej zapalal. Co do czujnika to jesli jest uszkodzony to caly czas pokazuje bledne wartosci, niemniej dla swietego spokoju mozesz podmienic na szrocie kupisz za jakies 15zl. Dodano po 33 Wiele silnikow ma takie objawy...
pokazuje zbyt niskie ciśnienie tzn jest błąd zbyt niskiego ciśnienia, czy ciśnienie faktycznie jest zbyt niskie podczas krecenia rozrusznikiem, lub podczas pracy?? Jak już wszystko wymienione to wtryski do sprawdzenia, czy nie leją przelewem. Czujnik wału piszesz, że sprawdziłes, ale ja tylko mogę stwierdzic czy działa czy nie działa przez sprawdzenie...
Mam problem z porannym odpalaniem silnika Fiata 1.9 jtd o mocy 115km. Mimo że czas pracy rozrusznika nigdy nie przekracza 1 - 1,5 sekundy czasami silnik odpala "brzydko". Zazwyczaj łapie zdecydowanie na wszystkie gary z takim uderzeniem i od razu chodzi. Zdarza się jednak że tego uderzenia nie ma, silnik przez chwilę "przebiera", zatelepie budą i dopiero...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Witam, może przyłączę się do tematu, jeśli autor nie będzie miał nic przeciwko. Takie samo Punto JTD 1.9 2002 86KM. Co jakiś czas auto gaśnie i zapala się "check". Na komputerze pojawia się błąd P0191 - Fuel Rail Pressure - Brak sygnału . Po wyłączeniu zapłonu auto odpala i można jechać dalej, czasem już w danym dniu się to nie powtórzy. Podejrzewałbym...
witam ponownie! Sprawa się wyjaśniła dzięki koledze mechanikowi. Kazał mi zrobić test przelewowy, sprawdzić napięcie na czujniku/regulatorze ciśnienia, na wtryskiwaczach, a w między czasie wspomniał czy czasem nie zamieniłem przewodów paliwowych dochodzących do filtra paliwa. Niestety miał rację. po teście przelewowym, a następnie stwierdzeniu, że za...
a probowałes gazu dodawac przy odpalaniu mam almerke 2.2 i tez ciezko pali po dodaniu gazu na chwile przy kreceniu zapala odrazu ponoc cos ze paliwo sie cofa albo cos takiego Próbowałem, bez efektu, zaczynam podejrzewac ze to cos z czujnikiem ciśnienia paliwa moze byc cos nie tak, chociaz nie wiem bo jak stoi w garazu to normalnie odpala, moze ktos...
Witam. Fiat Ulysse z 2003 r z silnikiem 2.0 jtd od pewnego czasu zauważyłem że po odpaleniu silnika mam załączone wentylatory chłodnicy na pierwszym biegu ,po podłączeniu autka do komputera okazało się że jest problem z czujnikiem temperatury , więc go wymieniłem ale to nie pomogło. Postanowiłem że podjadę jeszcze raz na komputer tym razem pokazało...
To tak, problemem była uszkodzona wtyczka od czujnika ciśnienia na pierwszy rzut oka była ok lecz, była obudowa uszkodzona i podczas drgań odpinała się lekko i auto gasło. Dziękuję za pomoc i wesołych wszystkim :)
Witam! Mam problem z Ducato 2.3 JTD 2008r. Auto do mnie przyjechało w częściach po innym mechaniku. Silnik w częściach na pace, poskładałem cały silnik, rozrząd poskładany na blokady jak się należy. Silnik włożyłem do auta próba odpalenia pierwsza z wynikiem negatywnym. Brak paliwa na listwie wysokiego ciśnienia, a co dalej brak paliwa na wtryskach....
Nie wiem czy dobrze zrozumiałeś diagnostykę tego czujnika... kiedy wypniesz wtyczkę z czujnika, na jednym pinie powinieneś mieć masę, na innym 5V, a trzeci powinien być "w powietrzu". Zwierając go na przemian do 5V i do masy (dla bezpieczeństwa przez rezystor 1k) powinieneś obserwować zmianę ciśnienia rejestrowanego przez ECU w programie diagnostycznym....
Witam posiadam fiata ducato 2.8 jtd 2001 i mam z nim taki dziwny problem auto odpala na samostarcie nieważne czy ciepły czy zimny jak już odpali to silnik pracuje równo nie kopci jak go się zgasi już nie odpali i trzeba użyć samostart no i teraz się robi ciekawsze tak samochód się zachowuję na filtrze paliwa firmy na f....n jak go zamieniłem na filtr...
Podłącz jeden regulator ciśnienia obok listwy, jeden zostaw w listwie i obserwuj ciśnienia paliwa. Powinno odrazu do oporu pójść.
Witam. Stilo 1.9 JTD 115KM, mam problem z reakcją na pedał gazu i szarpaniem które jest przez to spowodowane. W pierwszej chwili po odpaleniu silnika jest w miarę normalnie. Po jakiejś minucie/dwóch wciskając gaz bardzo powoli najpierw z oporami dochodzi do niecałych 1200 obr/min. W tym momencie wystarczy wcisnąć gaz jeszcze o milimetr dalej i obroty...
Witam mam problem z alfa 166 2.4 JTD 110 kw .Problem jest taki że auto nie odpala.Jedyny sposób to na samostart lub plak.Błędy w ECU to P0380 oraz P0191.Po skasowaniu błędów pierwszy raz to mimo odpaleń na samostart. Błędy już nie wystąpiły.Świece są dobre 2 wymieniłem.Czujnik ciśnienia paliwa ma napięcia ok czyli 2 x po 5v , a co do regulatora ciśnienia...
Witam . Auto jak w temacie Fiat Marea 2001 rok JTD 110 CF3 . Objaw jest następujący . Co kilka kilometrów nagle mocno zadymi i gaśnie . Po chwili można odpalić i znowu za jakąś chwilę powtórka z tematu . Pojawia się tylko jeden błąd P0191 - czujnik ciśnienia listwy . Czujnik wymieniony na nowy BOSCHA . Po wymianie auto jeżdziło dobrze dwa dni lecz dzisiaj...
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
Mechanik spasował nie wie co jest grane. Zaciągnąłem Ducato do elektryka. Wy-telepało go po drodze i odpalił- świeciła się kontrolka od abs i esp kiedy chciałem ruszyć auto znów zgasło.Dodam jeszcze że zaczął działać klakson którego wcześniej nie było. Elektryk dopiero jutro sprawdzi co jest grane ale zajrzał pod maskę i coś mówił o wiązce pod lewą...
Sterownik nigdy nie wykryje uszkodzonych części, to należy do diagnosty. Czy ktoś sprawdził czy ciśnienie jest większe czy mniejsze od wymaganego? Diagnostyka jest po to by pomogła znaleźć przyczynę problemu. Po tej diagnostyce nic nie wiemy. Może zacięta jest geometria turbiny, może nieszczelny układ dolotu, może sterowanie gruszki jest uszkodzone,...
fiat doblo jak w temacie zaczął gasnąć średnio raz w tygodniu w najmniej oczekiwanych momentach (zaraz po odpaleniu, w czasie jazdy, brak reguły), następnie po przekręceniu kluczyka odpalał bez żadnych problemów, trzy wizyty u różnych "fachowców", podłączanie pod komputer, zero konstruktywnych wniosków i diagnoz TYLKO STRASZENIE TO POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA...
Zdemontuj regulator na listwie umyj go w PB, powinno się poprawić, ale na krótko. Mogę i najpewniej jutro tak zrobię bo pomysłu już innego nie mam. Możesz coś rozwinąć ? W cdifi-e wartośc ciśnienia się ciągle zmienia z 123 np do 440 barów, jednak jak dłużej popracuje to pokazuje już okolice 300, czyli tak jak jest wymagane. Dziś jednak odpiąłem go...
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Witam, mam problem z Fiat-em Doblo 1.3 JTD MultiJet z 2006 roku. A dokładnie to auto po odpaleniu pracuje wzorowo, na postoju wchodzi na obroty i równo pracuje. Po podpięciu komputera wszystkie wartości zmierzone pokrywają się z pożądanymi (doładowanie, powietrze, paliwo). Jednak po przejechaniu około kilometra zaczyna dymić na biało z wydechu (spaliny...
od niedawna mam fiata dlatego śledzę ten wątek wcześniej jeździłem vw moim zdaniem powinieneś wymienić czujnik przy pompie gdyż podaje błędne sygnały do sterownika dlatego masz za niskie ciśnienie gdy polewasz go wodą widać nagrzewa sie i w tedy podaje sygnał do zwiększenia ciśnienia moim zdaniem w niskich temperaturach źle działa nie wiem jak jest...
Witam posiadam Alfe Romeo 147 1.9jtd 115km i po wizycie u mechanika pokazuje mi niski poziom oleju czasem nawet zerowy czujnik oleju zmieniałem na nowy i nadal to samo czy mechanik mógł coś na złość zrobić z takimi objawami że pompa raz pracuje lepiej a raz gorzej lub w cale? dałem go do mechanika na wymianę rozrządu. też pojawiły się wycieki przed...
Witam mam problem z fiatem bravo 1.9jtd ktory nie odpala. Paliwo dochodzi do pompy wysokiego cisnienia ktora jest sprawna lecz nie wychodzi paliwo z niej. Podmienilem pompe w zbiorniku ale dalej nie odpala komputer sprawdzony ze jest sprawny byl u elektronikow,licznik podmienialem dlatego poniewaz caly czas mryga kontrolka rezerwy a bak jest pelny....
czujnik ciśnienia boxer immergas czujnik ciśnienia karcher czujnik ciśnienia
instrukcja tester akumulator wspomaganie elektryczne excel filtrowanie danych tabeli
Światła do jazdy dziennej przygasają zamiast gasnąć - przyczyny i rozwiązania Kondensatory MKSE w zasilaczach impulsowych: zastosowanie i ograniczenia