pompy wysokiego cisnienia a dokladnie zaworu w niej.
Mam błąd zwarcia do masy wskaźnika paliwa
do wczytania regulator
cytryna junper 2.5 td Model/generacja/rok produkcji? Jak nie wiesz, to zdjęcie licznika/wskaźnika (zdjęcie/wideo podczas włączania zapłonu wytłumaczyłoby wszystko bez żadnych słów) najprawdopodobniej licznik do wymiany Idąc tym tokiem myślenia wymień całe auto. Niesprawne urządzenia się naprawia, nie wymienia.
Witam. Mam problem z wyciekiem paliwa z pompy ciśnieniowej w citroenie jumper 2.2 hdi z 2006r. Silnik pracuje bardzo ładnie nie przerywa ma moc, a z pod pompy leje się paliwo. Jaki może być powód wycieku?
udało się zdiagnozować, co było nie tak? Bo mam ten sam problem
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
F20 jest w komorze silnika i jest od podgrzewacza paliwa. Paczka ze schematem i rozpiskami bezpieczników.
BEZPIECZNIKI DESKI ROZDZIELCZEJ PO STRONIE KIEROWCY Bezpieczniki A (amper) Przyporządkowanie 12 7,5 Światło mijania prawe 13 7,5 Światło mijania lewe - Korektor ustawienia refl ektorów 31 7,5 Zasilanie przekaźnika 32 10 Oświetlenie wnętrza minibus - Światła awaryjne 33 15 Gniazdo 12 V z tyłu 34 - Nieużywany 35 7,5 Światła cofania - Czujnik obecności...
Do sprawdzenia na początek akumulator, rozrusznik, filtr paliwa oraz wtryskiwacze na przelewy.
Masa jest stałą więc jak nie chcesz pruć albo szukać tego punktu masy to możesz pociągnąć nową od masy karoserii i podłączyć do wiązki nie odcinając jej z wiązki.
Kolego zerknij jak wygląda filtr paliwa
Adaptacja czujnika powinna pomóc. Z jakiej przyczyny byl wymieniany czujnik?
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
czy jest tak jak mówi mój mechanik że to naturalne objawy pocenie chodzi o te plamy. Haha naturalne to nie jest :D Widać że jest nieszczelność...
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
A więc nie były to żadne objawy pocenia. Tylko poważny wyciek. Powód uszkodzona uszczelka. W citroenie ciężko jest wykręcić te części z silnika ponieważ są mocno zapieczone.
moc ma? wymiana zaworu byla bezcelowa. sprawdz w parametrach cisnienie paliwa gdy gasnie oraz podczas rozruchu gdy nie odpala
Witam, próbuję zlokalizować filtr paliwa w Citroën Jumper 2.2 hdi 120 KM 2009 ROCZNIK. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
...a co "mówi" diagnostyka komputerowa o poziomie paliwa? Może uszkodzony jest sam wskaźnik?
Sprawdź pompkę paliwa w zbiorniku. A paliwo OK?
Witam, mam ostatnio takie objawy w Jumperze 2004 2.2HDI, że przykopca na jałowym, ale tez nie zawsze. Czasem mu się odwidzi i jest dobrze, a potem zaczyna dymić paliwem. Czy to jest zawieszający się wtrysk i trzeba dać do czyszczenia/regeneracji? Ogólnie auto śmiga bardzo dobrze, poza tym nie ma najmniejszych problemów. Filtr paliwa był wymieniany na...
Macie tam elektryczną pompę paliwa w baku, jak przestanie odpalać, zrzuć przewód z filtra i sprawdź czy po włączeniu zapłonu buduje jakieś ciśnienie paliwa.
Sprawdź immo, synchronizację i będzie wiadomo
Kup chińczyka np. https://www.vevor.pl/nagrzewnica-na-olej... Mają tylko jedną wadę, kiepskie pompki paliwa.
W tym francuskim wynalazku jest jeszcze podgrzewanie paliwa w jego filtrze. Może ten podgrzewacz cały czas działa? Przekaźnik podgrzewacza sterowany jest z modułu świec żarowych, wypnij wtyczkę przy filtrze paliwa i próba.
Czy udało się rozwiązać problem, pytam bo też zginęło mi napięcie na zaworze regulacji ciśnienia paliwa, sprawdziłem co mogłem i jest tylko 0.47v na zapłonie a przy kreceniu 8v
Siemens SID?
Tak jak mówiłem, diagnostyka układu wtryskowego w ruchu (ciśnienie, zadana dawka paliwa, korekcje itp), nie tylko odczyt błędów (chociaż też się przyda).
sprawdź czy filtr paliwa został prawidłowo zamontowany,może się zapowietrza
Teraz auta przez forum się trafnie naprawia a nie u mechanika. Sprawdź ogranicznik ciśnienia i zrób test przelewowy, sprawdź filtr paliwa.
Problem rozwiązany,przyczyną był zacierający się regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnieni.
Wygląda na uszkodzenie wtryskiwaczy, dzwięk i dym oznaczają zwiększoną dawkę paliwa. Na początek sprawdź wtryskiwacze oraz wymontuj i wyczyść regulator ciśnienia paliwa.
może regulator cisnienia.... rozumiem że po tych naprawach dobry filtr paliwa dałes
Pierwsza sprawa to patrzysz jak buduje ciśnienie paliwa. Świece żarowe to mu w ogóle nie potrzebne, w największe mrozy pali bez zająknięcia bez grzania jak wszystko inne sprawne.
Rozebrałem sterownik nie widać żadnej wody
Masz dziadostwo na smoku do paliwa. Wykręć i przeczyść. Zwykle razem z tym do wyczyszczenia pompka paliwa na filtrze- nie tylko przedmuchać ale rozebrać i przeczyścić. U siebie możesz mieć inne rozwiązanie.
Zresztą korekty nie są aż takie miarodajne. Zrób próbę przelewową. Wtedy zobaczysz różnice. Dodano po 4 Przy korektach 4 jeszcze będzie działał. Ale to nie ulega dyskusji że tu coś jest za dużo na + na trzech i ten jeden co kompensuje minusem. Zrób przelewy jak będą równe wtedy kompresję zmierz. Szkoda że jak miałeś wtryski wyjęte nie zmierzyłeś. Zresztą...
witam. mam pytanko do was koledzy. chodzi o jumpera 2007r wiadomo 2,2 hdi 120km. praktycznie codziennie mam brak mocy w czasie jazdy, odpala normalnie i jedzie normalnie a przychodzi moment i słabnie, redukuje i cały czas traci moc aż stanie i zgaśnie chyba że gasze go sam jak już czuje że traci moc i odpalam go od razu na nowo i wszystko jest OK jedzie...
Spróbuj wyjąć i wyczyścić zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie (przedmuchać go).Często zbierają się tam opiłki z pompy CR i pojawiają się podobne problemy z ciśnieniem paliwa.
Sprawdź filtr paliwa, bo może być przytkany i przez to silnik nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa.
Błąd świec żarowych nie powinien w niczym przeszkadzać. Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa i zobacz jakie będą efekty.
Może być zły moment wtrysku, może być słaby silnik,zabity filtr powietrza i wiele innych przyczyn.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy udało się rozwikłać problem z danym citroenem. U mnie stała się taka rzecz po generalnym remoncie silnika i niestety nie mogę dojść jaka jest tego przyczyna.
Ostatnio miałem jumpera 2.2 HDi i wyrzucał błąd czujnika stopu. Rano źle odpalał i glupial na obrotach. Winna w filtrze paliwa i się zapowietrzal mimo pompy elektrycznej.
Zobacz czy tam na pompie jest zaworek elektromagnetyczny z paliwa jak dobrze pamiętam to od góry z jednym kablem i sprawdź czy jest tam napięcie 12V jak samochód nie chce zapalić. Najlepiej zbadaj to podłącz tam kabel z żarówką i będziesz widział jak nie zapali a żarówka się nie świeci to nie puszcza pompa paliwa.
ustawiłem rozrząd od nowa,nawet pasek był bardzo luźny, teraz jest lepiej ma wyższe obroty, ale mam jeszcze jeden mały problem. od czau kiedy wymieniłem czujnik poziomu paliwa jumper nie chce wchodzić dobrze na wysokie obroty. Jak pod pompuje go na ręcznej pompce to jest ok ale tylko na chwile. po prostu muli go na całym gazie. przeczyściłem filtr paliwa...
Witam jak bezpiecznie wyciągnąć zapieczony wtrysk paliwa w citroen jumper rok 2008 3,0 hdi 160 km. Czy zna ktoś markę jakiegoś płynu aby to namoczyć przed wykręceniem.
Wyciągają wszystkie bezpieczniki jakie tylko są w aucie i sprawdzaj miernikiem.
Trzeba mu diagnostyki, odczyt błędów, podgląd parametrów pracy, ciśnienie paliwa itp itp itp.
Te silniki są bardzo czułe na precyzyjne ustawienie kąta wtrysku. Jak widać na zdjęciu nie ma dostępu do śruby dawki paliwa. Albo wtryskiwacze albo kąt wtrysku.
Masa ECU A2, A4, A6 Sprawdziłeś zasilanie na przekaźnik w BSM? Bezpiecznik F18 7,5A (wyżej opisałem) ma być na czarnej kostce pin 12+ mierzone bez odpinania wtyczki przewód czerwono zielony. Z tego samego plusa zasilany jest też bezpiecznik przekaznika pompy paliwa F21 15A Pozostaje podpiąć na stole zobaczyć czy się w ogóle połączy EDIT: chyba powinno...
Samochód Citroen Jumper 1,9 TD rok 2001. Wskaźnik paliwa nie pkazuje faktycznego zużycia tylko zawyża, a wskaźnik temperatury utrzymuje się na poziomie kreski tuż przed środkową oznaczającą temperaturę 90 stopni. Oba wskaźniki umieszczone są w jednym polu na niebieskich zegarach.
Witam ,mam pytanie w jaki sposób i czy da się wymienić regulator ciśnienia paliwa ten co jest na pompie w prosty sposób , gdzie on się znajduję? czy z od dołu trzeba go wykręcić , lub szukać go z góry, chciałbym go wymienić sam lecz nie wiem czy normalnie go da się wymontować,jeżeli ktoś z was zna temat to z góry dziękuję,,
Jumper 2.0 hdi bluehdi. Błędy uczenia wtryskiwaczy, błąd p035 o ile dobrze pamiętam, podniesione obroty biegu jałowego na ok 1200, Ciśnienie paliwa w kolektorze ok. 550 mpa. Co może być powodem takiego stanu? Dodano po 6 Korekty wtryskiwaczy każdy po ok. +1.0.
"Cytrynka "pali. Przyczyna- spalony bezpiecznik od immo , pompa nie podawała paliwa na wtryski. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Czy jest możliwość podłączenia się do licznika w renault master po 2012 oraz do citroena Jumpera po 2009 i zczytywanie analogowo (poziomu napięcia) dla wskaźnika paliwa oraz temperatury silnika? Ewentualnie czy ktoś może podesłać rozpiskę przewodów jakie są bezpośrednio podłączone do liczników w tych autach?
Witam, Citroen Jumper 2,2 HDI w czasie jazdy zgasł i nie odpala. Na początku zapalił, zgasł, teraz zero reakcji. Dodam, że na placu chodzi, komputer wymieniony, pętelka z kluczami podmieniona, wszystkie listwy z przekaźnikami podmienione, czujnik obrotu wału nowy, pompa paliwowa nowa, czujnik ciśnienia paliwa nowy, wtryski na przelewowo sprawdzone i...
Wyłącznik przeciążeniowy czy raczej inercyjny ( ten który rozwiera obwód przekaźnika pompy paliwa )??? Jeżeli to ten... to on podaje masę tak jak na schemacie :( Pozdr.
Tu czytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Pompe niskiego cisnienia w zbiorniku(czy gdzies tam) masz ? Dziala? No i jak pompuje skoro nie pompuje wlasciwie.... Skoro odpala na starterze to znaczy , ze paliwa jednak nie dostaje.
Jak chcesz usunąć problem nie znając źródła ? Co masz na myśli pisząc "silnik nie dostaje paliwa" ? Konkretna sytuacja, test komponentów sterowania silnika ? Sytuacja, którą opisałem to konkretny przykład kiedy silnik nie dostaje paliwa !!!
dla mnie problemy typu gasnie po dodaniu gazu, gasnie pod obciazeniem, gasnie przy energicznym wcisnieciu gazu, to ewidentne problemy z ukladem paliwowym, nie koniecznie pompa, wystarczy ze filtr paliwa bedzie zabity. Podstawa to komputer i diagnostyka.
No to pompa paliwa, ale niech jeszcze jakiś zawodowy mechanik się wypowie.
Witam. Samochód citroen jumper 2002r. Licznik magneti marelli, pamięć 95040. Szukam wsadu do porównania. W aucie licznik sam nabija kilometry, obrotomierz po odpaleniu idzie na max, to samo wskaźnik paliwa. Jeżeli ktoś ma to proszę zamieścić. Pozdrawiam...
Fiat ducato/jumper/boxer Silnik forda,notorycznie rozklejające sie koła pasowe które jeśli sie w porę nie zdiagnozuje przecinają osłonę rozrządu Zacinająca sie stacyjka Wieczne problemy z układem elektrycznym pękające/urywające sie kable Korodujące styki Dostęp do filtra paliwa dosyć dobry po zdemontowaniu lewego reflektora Wszystkie te atrakcje znajdziesz...
Witam . Sprawdzałem u mnie w P508 połączenia i parametry .od poziomu mocznika mega większe wartości lub 0 . Na zegarach niby ponad 5000km . Czujniki temp. po kilka ohm . (?) -jeszcze raz sprawdze . Temp.mocznika w DBoxie 0 C . Błąd P20e8 , co skasuje to wraca po kilku km . Pompa na krótko działa , elektrozawór też . W bloku pompowym czyściutko , sucho...
Trzeba bedzie robić protokoły przyjęć sprzętu do naprawy i spisywać stan licznika, stan paliwa, plombować schowek albo niech klient sam go opróżni do zaplombowanej torby.....
U ciebie nie ma tego wlacznika jest elektroniczny. Jak by byla aktywna crash data to bys nie odpalil. Problem lezy gdzie indziej sprawdz parametry w ecu moze cisnienie paliwa lub odlacz wydech moze byc calkowicie zapchany i dlatego go dusi.
Citroen nie odpala, brak paliwa na listwie, pompka w baku sprawna, brak napięcia w wiązce, przekaźnik dobry. Co mogę zrobić, bądź sprawdzić, żeby działał?
Witam,mam problem z odpaleniem Citroena Jumper 2007 silnik 2,2 HDI, po wymianie świec,filtra paliwa,akumlator nowy dobrze kręci ale nie można odpalić,dopiero za 5-6 razem z gazem po dłuższym kreceniu zskoczy. Co może jeszcze być przyczyną,przebieg ma 190 tyś,ciepły pali Dzieki za pomoc
Witam mam problem z Jumperem 2,2 hdi rocznik 2007 (silnik forda) trudno uruchomić zimny silnik potrzeba kilkudziesięciu prób (ciepły pali bez problemu) zimny odpala i zaraz gaśnie jakby coś odcinało dopływ paliwa . Diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów. Wymweniłem zawór na pompie wysokiego ciśnienia i oczywiście filtr paliwa ciągle to samo. Może ktoś...
Witam. Mam Cytryne Jumper 2003r 2.8JTD. Nie działają mi zegary, wskaźniki wody ani paliwa, nie ma podświetlania zegarów, nie można włączyć świateł i kierunków. Cały czas mi pali bezpiecznik 5A, kostka od radia odłączona. Silnik można uruchomić. Gdzie mam szukać zwarcia na desce rozdzielczej czy jeszcze gdzieś? Może ktoś miał podobną usterkę? Z góry...
Po trasie 100 km zatrzymałem się odpalilem auto ruszyłem około 50 metrów nagle zgasł kręcił i nie chce odpalić. Wstępna diagnoza mechanika po sprawdzeniu swoim okiem ze ma słabe Ciśnienie i pompa do wymiany wtryskowa zakupiłem sprawdzoną z samochodu 100tys przebiegu i to samo. Pozniej proba z plakiem odpala i chodzi do momentu gdy dostaje plaka , ale...
witam mam citroen jumper 2.2hdi. 2009r. po kapitalnym remoncie silnika zakupie nowego turba regerowanych wtryskòw nowego regulatora ciśnienia paliwa auto po odpaleniu na wolnych obrotach po lekkim dodawaniu gazu słychać dziwnie metaliczny dźwięk jak by ktoś tłòkł młotkiem z góry w tłoki ale jak przekroczyć powyżej 1500 obrotów dźwięk znika...
na początek to tak: - podłączyłeś elektrozaworek gaszenia na pompie do + po stacyjce? - czy jak gruszką pompujesz ropę to w tym momencie możesz dodać gazu? - mechanizmem przyspieszającym czas wtrysku się nie przejmuj, możesz go spiąć na stałe naciągnięty, będą ciut wyższe obroty wolne ale będzie zawsze dobrze zapalać, ja mam tak naciągnięte w jumperze...
EGR czysty pompa daje na rozruchu 256bar pompka paliwa w zbiorniku daje 3.5bara wtryskiwaczy niemam jak sprawdzić Dodano po 1 Może się wiedza się kończy może nie a może już to wszystko zostało zrobione dlatego jest zapytanie kolego
Pojazd jak w temacie, rocznik 2014. Wiem, że problem może leżeć w kablach, świecy w zaworze par paliwa, przekaźniku, itd., więc grzebię, ale trochę w ciemno, bo brak schematu. Świeca ma zmierzoną rezystancję 1,2 Ω, więc wychodzi, że ok. W wiązce znalazłem stopiony czarny przewód idący od wtyczki przy BSM do wtyczki od świecy. Na żółtym, który także...
Witam, mam od dwóch tygodni problem z Citroenem Jumperem. Samochód nie chce odpalić. Pompa ładuje ciśnienie na rozruch ok 200bar także jest ok. Ale co mnie zmartwiło, to brak impulsu na wtryskiwacze ze sterownika. Komputer nie pokazuje korekty dawki paliwa. Wyświetlane są takie błędy: p0200, p0251- elektrozawór regulacji wydatku paliwa, p062B- obwód...
Znalazłem rozpiskę do ducato czy to będzie pasować: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95... już go mam a jutro będę go męczył. W temacie odcięcie wykonano na rozruszniku ja potrzebuje zapłon albo pompkę paliwa. Czy można bezpiecznie ciąć pomarańczowy wychodzący z złącza stacyjki ??
sprawdź czy nie masz przetartej wiązki elektrycznej ja miałem i kierunkowskazy świeciły jak chciały przód dobrze tył raz były raz nie pozycje lewa świeciła prawa nie do tego żarzyły sie podświetlenie tablicy rejestracyjnej problem był na wysokości zbiornika paliwa na przejściu wiązki z kabiny na zewnątrz samochodu zgniły tam kable
Witam,proszę o radę,kupiłem niedawno citroena jumper 2,2 hdi 2007ri teraz podcza niskich temperatur niemożna odpalić :cry: .Wymieniłem filtr paliwa,świece żarowe,akumlator jest wsadzony nowy ztym,że 75Ah ale rozrusznik kręci i nawet na prostowniku.Zapali dopiero za 5-6 razem i to trzeba dłogo kręcić z gazem, niewiem co może być przyczyną,ciepły pali...
Kamarafal, z tym cofaniem paliwa to nie szukaj, bo w tym silniku nie występuje takie zjawisko - ma pompę w zbiorniku. A Ty opamp pomyśl zanim coś napiszesz.
Witam, Jak w temacie, kupiłem Citroena Jumpera 1.9D, i pali kosmiczne ilości paliwa. Zmieniłem wszystkie filtry,oleje. Wymieniłem wtryski bo na starych nie równo pracował,na tych obecnie jest ok. Okazało się że wężyki między wtryskami są zniszczone,także wymieniłem na nowe. A spalanie po przeliczeniu wychodzi ok 17L na 100Km, dodam że auto jest w miarę...
Mam mam nadzieję mały problem. Silnik w trakcie przyspieszania czasami szarpie. Są to pojedyncze szarpnięcia i nie ma w nich żadnej regularności. Czasami na niskich czasami na wyższych obrotach. Nieraz 3-4 razy w ciągu godziny, a nieraz zapominam o szarpaniu. Na silniku zimnym i ciepłym, na niższych i wyższych biegach. Chciałbym prawidłowo zareagować...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc lub sugestię. Poszukuje schematu BSI jumper boxer 2006> Po przekręceniu kluczyka nie pali się kontrolka oleju, ładowania i immo . poziom paliwa też zero. Sinik kreci jak trzeba,oczywiscie nie zapala błędy w silniku to u1700?? brak komunikacji z sterownikiem skrzyni..?? (CDIf2). w ABS i Poduszcze podobnie U1700.. BSI...
Auto jak wyżej 2003 r silnik ten sam co w Ducato 2.8JTD.Cierpi na kompletny brak mocy.Wchodzi na max.3.5K obr. -MAF wolne obroty-ok.50 mg/cp dawka obliczona ok.400 mg/cp -MAF obciążenie -ok.400 mg/cp dawka obliczona ok.1300 mg/cp dodam,że wymieniany na starym było podobnie -dawka paliwa ok 10 mg /cp -ciśnienie turbiny na całym zakresie prędkości obrotowej...
Odwrotnie wyciągnąłeś wnioski, silnik dostał za mało powietrza, albo zapchany wydech, albo sterownik do zrobienia. Zakładam, że dolot szczelny a przepływka sprawna. Wu Wudech szczelny, drozny dpf wypalony, wiadomo ze jesli przed sonda spalin mass nieszczelnosc to wsepja nieprawidlowsci w pracy motoru. Obstawiam sterownik lecz dlaczego ten jumper idzie...
Auto jak w temacie 2003r. męczę już go już trochę wysokię ciśnienie w porządku przepływka podmieniona i totalny brak mocy.Obrotomierz idzie do 3K obr i staje jak wryty.Turbina ok.Notorycznie wyrzuca błąd MAF- sygnał poza zakresem.W podglądzie przy obciążeniu ilość powietrza zassana ok. 200mg/cp. a ilość powietrza obliczona ok. 1400 mg/cp. w związku...
Na dzień dzisiejszy majster wykręca wtryski (350tys km i od początku nie ruszane).Wczoraj sprawdzał właśnie odcinek pompka w baku-filtr paliwa i nic. Zawór regulacji ciśnienia na pompie WC już podmienialiśmy i to samo. Dzięki za zainteresowanie tematem, jak już znajdzie się przyczyna, to dam znać. Pozdrawiam
no jak kopci na biło to moze być : albo uszczelka głowicy, lub głowica woda idzie na cylidry, nie do oleju lub za durza dawka paliwa,poprostu leja wtryski i nie przepala wszystkiego i masz cos takiego jak TAD termiczna aparatura dymotwórcza :D to jest zwykły diesel czy turbo
Witam Mam problem z Citroenem Jumperem 2.8 HDI , po wymianie skrzyni z automatu na manual oraz rozrządu,uszczelnieniu pompy oraz wymianie filtra paliwa, powietrza wystąpił problem . Auto odpala jedzi, skrzynia pracuje normalnie ale auto nie ma mocy jak przed naprawą - mozna było jechac 190 , teraz ledwo przyśpiesza do 110 i nie chce więcej, ma 128 km...
Witam wszystkich serdecznie mam problem z citroenem jumperem 2006 r 2.2 HDi 120km silnik puma układ wtryskowy Denso otóż mój problem z którym się borykam jest to że czasem samochód nie chce odpalić na 40 razy odpali za pierwszym a czasem zdąży się że 10 razy pod rząd nie zapali , rzeczy które już zostały zrobione : Czyszczenie zbiornika paliwa Czyszczenie...
Jak na to co opisałeś to wygląda mi że na którymś tłoku zastały się pierścienie i to przyczyna niebieskiego dymu. Po prostu pierścienie nie uszczelniają cylindra i nie zgarniają nadmiaru oleju. Niebieski dym to w 85% spalanie oleju co daje specyficzny zapach spalin. Na zimnym silniku nie widziałeś bo po rozruchu do nagrzania ma zwiększona dawkę paliwa...
To kwestia fantazji programisty licznika. Mam citroena jumpera i nawet hamując silnikiem ze 140km/h zawsze pokazuje 2L/100km. A moje mini schodzi ze spalaniem w czasie hamowania silnikiem do 0. W obu przypadkach czas otwarcia 0ms. I nie ma znaczenia czy masz hamulec górski, czy nizinny, jak silnik napędzasz od d.py strony nie zużywa paliwa.
Mam problem z boxerem mianowicie rano odpalił po przejechaniu 15 km zgasiłem i po 30 kręci a nie chce zapalić. W czasie jazdy nic nie przerywał nie szarpał miał moc. Na plaku pali ale jak przestanie psikac to gaśnie Na chińczyku Delphi błędy od EGR oraz świec żarowych Pokazuje - obroty silnika - ciśnienie w listwie 470bar podczas kręcenia - immobiliser...
2005r 2.2hdi wyskakują błędy czujnik ciśnienia paliwa i przepływomierz powietrza. podmieniłem od drugiego busa i jest to samo Jakie dokładnie błędy ? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego...
Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa oryginalny firmy denzo i dalej nic. Przejechałem 30 km i auto znowu zaczęło tracić moc, wpada w tryb awaryjny. Panowie co to może być, tak jak pisałem wcześniej wtryski sprawdzone.
Przy montażu by było łatwiej wykręciłem taką boczną śrubę z oringiem zabezpieczoną taką "plombą" ale poszła w to samo miejsce bo inaczej się nie dało ta plomba została na swoim wszystko razem się ładnie wykręciło. To jest śruba regulacji dawki głównej paliwa. Nie ma możliwości wkręcenia tak samo. Pół obrotu w nie tą stronę powoduje problemy. Do założenia...
pompa paliwa jumper czujnik paliwa jumper citroen jumper ciśnienie paliwa
czyszczenie głowicy drukarka canon czyste powietrze dofinansowanie panasonic polsat
diora bluetooth zmywarka amica pompa myjąca
Chipy w pilotach HATO 433,92 MHz z kwarcem 26 MHz Listwa zasilająca antyprzepięciowa - zmiana sygnalizacji