pompy wysokiego cisnienia a dokladnie zaworu w niej.
Masa jest stałą więc jak nie chcesz pruć albo szukać tego punktu masy to możesz pociągnąć nową od masy karoserii i podłączyć do wiązki nie odcinając jej z wiązki.
do wczytania regulator
BEZPIECZNIKI DESKI ROZDZIELCZEJ PO STRONIE KIEROWCY Bezpieczniki A (amper) Przyporządkowanie 12 7,5 Światło mijania prawe 13 7,5 Światło mijania lewe - Korektor ustawienia refl ektorów 31 7,5 Zasilanie przekaźnika 32 10 Oświetlenie wnętrza minibus - Światła awaryjne 33 15 Gniazdo 12 V z tyłu 34 - Nieużywany 35 7,5 Światła cofania - Czujnik obecności...
Adaptacja czujnika powinna pomóc. Z jakiej przyczyny byl wymieniany czujnik?
udało się zdiagnozować, co było nie tak? Bo mam ten sam problem
Witam Mam problem z Jumperem 2,8 HDi 2004 r. Auto nie odpala i teraz pytanie: czy po przekręceniu kluczyka powinno wychodzić paliwo na szynę, czy dopiero w trakcie kręcenia rozrusznikiem? Pompka ze zbiornika daje ciśnienie i leci przelewem, ale nie na listwę.
Mam błąd zwarcia do masy wskaźnika paliwa
Witam. W tych silnikach istotną czynnością jest ustawienie pompy wysokiego ciśnienia. Na kole wałka rozrządu są dwa otwory z których jeden jest do ustawienia samej pompy paliwa. Jak wymieniałem silnik tego typu DW10, to na glowicybpo stronie pompy wysokiego ciśnienia paliwa była naklejona informacja z ustawieniami.
Do sprawdzenia na początek akumulator, rozrusznik, filtr paliwa oraz wtryskiwacze na przelewy.
Pompa paliwa podaje 4 bary - potrzeba min. 250, żeby zapalił. Układ paliwowy zapowietrzony lub uszkodzony zawór CR.
moc ma? wymiana zaworu byla bezcelowa. sprawdz w parametrach cisnienie paliwa gdy gasnie oraz podczas rozruchu gdy nie odpala
cytryna junper 2.5 td Model/generacja/rok produkcji? Jak nie wiesz, to zdjęcie licznika/wskaźnika (zdjęcie/wideo podczas włączania zapłonu wytłumaczyłoby wszystko bez żadnych słów) najprawdopodobniej licznik do wymiany Idąc tym tokiem myślenia wymień całe auto. Niesprawne urządzenia się naprawia, nie wymienia.
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
witam. mam pytanko do was koledzy. chodzi o jumpera 2007r wiadomo 2,2 hdi 120km. praktycznie codziennie mam brak mocy w czasie jazdy, odpala normalnie i jedzie normalnie a przychodzi moment i słabnie, redukuje i cały czas traci moc aż stanie i zgaśnie chyba że gasze go sam jak już czuje że traci moc i odpalam go od razu na nowo i wszystko jest OK jedzie...
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy udało się rozwikłać problem z danym citroenem. U mnie stała się taka rzecz po generalnym remoncie silnika i niestety nie mogę dojść jaka jest tego przyczyna.
Trzeba to jeszcze sprawdzić, dla pewności niech Kolega poda, która to kontrolka
Masa ECU A2, A4, A6 Sprawdziłeś zasilanie na przekaźnik w BSM? Bezpiecznik F18 7,5A (wyżej opisałem) ma być na czarnej kostce pin 12+ mierzone bez odpinania wtyczki przewód czerwono zielony. Z tego samego plusa zasilany jest też bezpiecznik przekaznika pompy paliwa F21 15A Pozostaje podpiąć na stole zobaczyć czy się w ogóle połączy EDIT: chyba powinno...
Dziękuję serdecznie za informację, ale przyczyna była całkiem inna. A mianowicie jak zdjąłem obudowę przewodów do kostek od wtrysków i zacząłem iść po przewodach w stronę ECU to znalazłem przetarte dwa przewody, które były zwarte ze sobą i odpowiedzialne za kostkę od czwartego wtrysku. Przeciąłem, polutowałem, dobrze zaizolowałem i wszystko chodzi jak...
A więc nie były to żadne objawy pocenia. Tylko poważny wyciek. Powód uszkodzona uszczelka. W citroenie ciężko jest wykręcić te części z silnika ponieważ są mocno zapieczone.
Witam. Mam problem z wyciekiem paliwa z pompy ciśnieniowej w citroenie jumper 2.2 hdi z 2006r. Silnik pracuje bardzo ładnie nie przerywa ma moc, a z pod pompy leje się paliwo. Jaki może być powód wycieku?
O ile dobrze pamiętam to jeśli otworzysz maskę to po prawej stronie tak bliżej ściany grodziowej.Musisz wypiąć trzy przewody paliwowe i wtyczkę elektryczną i wyciągnąć w całości.
Witam, mam ostatnio takie objawy w Jumperze 2004 2.2HDI, że przykopca na jałowym, ale tez nie zawsze. Czasem mu się odwidzi i jest dobrze, a potem zaczyna dymić paliwem. Czy to jest zawieszający się wtrysk i trzeba dać do czyszczenia/regeneracji? Ogólnie auto śmiga bardzo dobrze, poza tym nie ma najmniejszych problemów. Filtr paliwa był wymieniany na...
Sprawdź immo, synchronizację i będzie wiadomo
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
Witam . Sprawdzałem u mnie w P508 połączenia i parametry .od poziomu mocznika mega większe wartości lub 0 . Na zegarach niby ponad 5000km . Czujniki temp. po kilka ohm . (?) -jeszcze raz sprawdze . Temp.mocznika w DBoxie 0 C . Błąd P20e8 , co skasuje to wraca po kilku km . Pompa na krótko działa , elektrozawór też . W bloku pompowym czyściutko , sucho...
Siemens SID?
Wyciągają wszystkie bezpieczniki jakie tylko są w aucie i sprawdzaj miernikiem.
W tym francuskim wynalazku jest jeszcze podgrzewanie paliwa w jego filtrze. Może ten podgrzewacz cały czas działa? Przekaźnik podgrzewacza sterowany jest z modułu świec żarowych, wypnij wtyczkę przy filtrze paliwa i próba.
Witam, Citroen Jumper 2,2 HDI w czasie jazdy zgasł i nie odpala. Na początku zapalił, zgasł, teraz zero reakcji. Dodam, że na placu chodzi, komputer wymieniony, pętelka z kluczami podmieniona, wszystkie listwy z przekaźnikami podmienione, czujnik obrotu wału nowy, pompa paliwowa nowa, czujnik ciśnienia paliwa nowy, wtryski na przelewowo sprawdzone i...
Zresztą korekty nie są aż takie miarodajne. Zrób próbę przelewową. Wtedy zobaczysz różnice. Dodano po 4 Przy korektach 4 jeszcze będzie działał. Ale to nie ulega dyskusji że tu coś jest za dużo na + na trzech i ten jeden co kompensuje minusem. Zrób przelewy jak będą równe wtedy kompresję zmierz. Szkoda że jak miałeś wtryski wyjęte nie zmierzyłeś. Zresztą...
Sprawdź pompkę paliwa w zbiorniku. A paliwo OK?
Podepnę się pod temat; Citroen Jumper 2.8 HDI 2003r. Przebieg 430 tyś ( przynajmniej na liczniku) Czy ten zawór ciśnieniowy na pompie w ogóle się wymienia? Chodzi o to,że auto samo gaśnie.Po wyłączeniu stacyjki i odczekaniu kilku sek auto odpala. Już kilka razy mechanik czyścił mi ten zawór i po każdym wymontowaniu i czyszczeniu jakiś czas działa ,aczkolwiek...
Problem rozwiązany,przyczyną był zacierający się regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnieni.
EGR czysty pompa daje na rozruchu 256bar pompka paliwa w zbiorniku daje 3.5bara wtryskiwaczy niemam jak sprawdzić Dodano po 1 Może się wiedza się kończy może nie a może już to wszystko zostało zrobione dlatego jest zapytanie kolego
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
Filtr paliwa oczywiście nowy, na czujnikach położenie walka i wału 5v , brak prędkości obrotowej silnika. Błędy czytam launch x431 pro
Witam mam problem z cytryną. Nie odpala, napięcie na zaworze ciśnienia paliwa to 1.5 V. Na obu pinach, zawór przy pompie ma 8.5 V . Paliwo nie wychodzi z pompy, na listwę paliwo dochodzi do pompy . Podłączyłem na krótko zawór i dalej nie idzie paliwo na listwę. Nie mam kompa aby sczytać błędy . Zauważyłem, że paliwo które dochodzi do pompy ma wystarczające...
Jumper 2.0 hdi bluehdi. Błędy uczenia wtryskiwaczy, błąd p035 o ile dobrze pamiętam, podniesione obroty biegu jałowego na ok 1200, Ciśnienie paliwa w kolektorze ok. 550 mpa. Co może być powodem takiego stanu? Dodano po 6 Korekty wtryskiwaczy każdy po ok. +1.0.
Kolego zerknij jak wygląda filtr paliwa
Błąd świec żarowych nie powinien w niczym przeszkadzać. Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa i zobacz jakie będą efekty.
Mam problem z boxerem mianowicie rano odpalił po przejechaniu 15 km zgasiłem i po 30 kręci a nie chce zapalić. W czasie jazdy nic nie przerywał nie szarpał miał moc. Na plaku pali ale jak przestanie psikac to gaśnie Na chińczyku Delphi błędy od EGR oraz świec żarowych Pokazuje - obroty silnika - ciśnienie w listwie 470bar podczas kręcenia - immobiliser...
Peugeot boxer/fiat ducato/citroen jumper - CAŁOŚĆ: nieszczelne podszybie, wiązki drzwi tylnych,, przepustnice w 3.0 f30dt w owym modelu, egry w puma 2.2 forda w owym modelu, pękające zawiasy drzwi tylnych, rezystory dmuchawy, mechanizm wycieraczek, zalewane lampy przednie (nie działa korektor), pękające/przecierające się przewody klimatyzacji, skrzynie...
Hej, mam problem z kamperem na podwoziu Citroena, auto z 2017 roku z przebiegiem 34 kkm. Raz na jakiś czas samochód nie odpala, kręci rozrusznikiem ale nie odpala (nie ma żadnych symptomów żeby chciał). Akumulator jest sprawny. Po około 15-30 minut, podchodzę do samochodu i wtedy odpala od strzała. Co zauważyłem: a) nie dzieje się tak gdy jest zimny,...
2005r 2.2hdi wyskakują błędy czujnik ciśnienia paliwa i przepływomierz powietrza. podmieniłem od drugiego busa i jest to samo Jakie dokładnie błędy ? Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego...
Witam ,mam pytanie w jaki sposób i czy da się wymienić regulator ciśnienia paliwa ten co jest na pompie w prosty sposób , gdzie on się znajduję? czy z od dołu trzeba go wykręcić , lub szukać go z góry, chciałbym go wymienić sam lecz nie wiem czy normalnie go da się wymontować,jeżeli ktoś z was zna temat to z góry dziękuję,,
Ostatnio miałem jumpera 2.2 HDi i wyrzucał błąd czujnika stopu. Rano źle odpalał i glupial na obrotach. Winna w filtrze paliwa i się zapowietrzal mimo pompy elektrycznej.
może regulator cisnienia.... rozumiem że po tych naprawach dobry filtr paliwa dałes
Samochód Citroen Jumper 1,9 TD rok 2001. Wskaźnik paliwa nie pkazuje faktycznego zużycia tylko zawyża, a wskaźnik temperatury utrzymuje się na poziomie kreski tuż przed środkową oznaczającą temperaturę 90 stopni. Oba wskaźniki umieszczone są w jednym polu na niebieskich zegarach.
Po trasie 100 km zatrzymałem się odpalilem auto ruszyłem około 50 metrów nagle zgasł kręcił i nie chce odpalić. Wstępna diagnoza mechanika po sprawdzeniu swoim okiem ze ma słabe Ciśnienie i pompa do wymiany wtryskowa zakupiłem sprawdzoną z samochodu 100tys przebiegu i to samo. Pozniej proba z plakiem odpala i chodzi do momentu gdy dostaje plaka , ale...
Witam wszystkich serdecznie mam problem z citroenem jumperem 2006 r 2.2 HDi 120km silnik puma układ wtryskowy Denso otóż mój problem z którym się borykam jest to że czasem samochód nie chce odpalić na 40 razy odpali za pierwszym a czasem zdąży się że 10 razy pod rząd nie zapali , rzeczy które już zostały zrobione : Czyszczenie zbiornika paliwa Czyszczenie...
Wyłącznik przeciążeniowy czy raczej inercyjny ( ten który rozwiera obwód przekaźnika pompy paliwa )??? Jeżeli to ten... to on podaje masę tak jak na schemacie :( Pozdr.
Citroen nie odpala, brak paliwa na listwie, pompka w baku sprawna, brak napięcia w wiązce, przekaźnik dobry. Co mogę zrobić, bądź sprawdzić, żeby działał?
Po podłączeniu pod kompa wyskoczyły mi takie bęedy jak w załączniku . pojawił się nastepny problem , gdzie znajde przekaznik pompy paliwa w skrzynce z bezpiecznikami go nie ma i nie ma go pod kierownica ? a przekaznik ponoć wygląda tak jak w załączniku . pomóżcie mi to dziadostwo oddaleść
Citroen jumper 2002 2,2 hdi. Wskaźnik poziomu paliwa nie pokazuje. Pomiędzy fotelem kierowcy a pasażera jest okienko w podłodze. Odkrecilem ale tam jest tylko pompa. Kostka ma dwa przewody i po ich odłączeniu silnik odrazu gaśnie. Przeszukałem cała podłogę i nie ma tam nic więcej a przecież poziom paliwa musi być jakoś odczytywany. Gdzie jest pływak?[/code]
https://obrazki.elektroda.pl/5985576900_... Witam czyli wchodzę w bloki pomiarowe po odpaleniu patrze jakie jest ciśnienie paliwa
"Cytrynka "pali. Przyczyna- spalony bezpiecznik od immo , pompa nie podawała paliwa na wtryski. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Auto jak wyżej 2003 r silnik ten sam co w Ducato 2.8JTD.Cierpi na kompletny brak mocy.Wchodzi na max.3.5K obr. -MAF wolne obroty-ok.50 mg/cp dawka obliczona ok.400 mg/cp -MAF obciążenie -ok.400 mg/cp dawka obliczona ok.1300 mg/cp dodam,że wymieniany na starym było podobnie -dawka paliwa ok 10 mg /cp -ciśnienie turbiny na całym zakresie prędkości obrotowej...
Witam jak bezpiecznie wyciągnąć zapieczony wtrysk paliwa w citroen jumper rok 2008 3,0 hdi 160 km. Czy zna ktoś markę jakiegoś płynu aby to namoczyć przed wykręceniem.
Zobacz czy tam na pompie jest zaworek elektromagnetyczny z paliwa jak dobrze pamiętam to od góry z jednym kablem i sprawdź czy jest tam napięcie 12V jak samochód nie chce zapalić. Najlepiej zbadaj to podłącz tam kabel z żarówką i będziesz widział jak nie zapali a żarówka się nie świeci to nie puszcza pompa paliwa.
Mam pytanko mój citroen jumper2.5d w czsie jazdy zaczął kopcić na czarno i wydawał dziwny dzwięk oraz nie chciał przyspieszyć brakowało mu mocy.sprawdziłem była dziura w tłumiku , zaspawałem ale to i tak nic nie dało.Samoćhód elegancko przyjechał z Holandii .Po 2 dniach przestał kopcic ale brak obrotów i nie jedzie nawet nie wyciągnie 30km /h .Mam wrażenie...
ustawiłem rozrząd od nowa,nawet pasek był bardzo luźny, teraz jest lepiej ma wyższe obroty, ale mam jeszcze jeden mały problem. od czau kiedy wymieniłem czujnik poziomu paliwa jumper nie chce wchodzić dobrze na wysokie obroty. Jak pod pompuje go na ręcznej pompce to jest ok ale tylko na chwile. po prostu muli go na całym gazie. przeczyściłem filtr paliwa...
Koledzy mam wielką prośbe może mi ktoś podpowiedzieć gdzie i jak podłączyć Komputer do Citroen jumper 2.8 Hdi i z rocznika 2001. jeśli jest taka możliwość chciałbym sprawdzić błędy Cisnienie itp. bo zaleciałem do Kolegi do Niemiec i odmawia posłuszeństwa chodzi wszystko niby cacy a nagle zgaśnie wymieniłem filtr paliwa wyczyściliśmy zawór Cisnienia...
filtr paliwa wymieniony , świece żarowe wymienione i na 100% grzeją auto było na "komputerze" nie ma żadnego błędu wszystkie ciśnienia ok
Trzeba mu diagnostyki, odczyt błędów, podgląd parametrów pracy, ciśnienie paliwa itp itp itp.
Czy jest możliwość podłączenia się do licznika w renault master po 2012 oraz do citroena Jumpera po 2009 i zczytywanie analogowo (poziomu napięcia) dla wskaźnika paliwa oraz temperatury silnika? Ewentualnie czy ktoś może podesłać rozpiskę przewodów jakie są bezpośrednio podłączone do liczników w tych autach?
witam mam citroen jumper 2.2hdi. 2009r. po kapitalnym remoncie silnika zakupie nowego turba regerowanych wtryskòw nowego regulatora ciśnienia paliwa auto po odpaleniu na wolnych obrotach po lekkim dodawaniu gazu słychać dziwnie metaliczny dźwięk jak by ktoś tłòkł młotkiem z góry w tłoki ale jak przekroczyć powyżej 1500 obrotów dźwięk znika...
Silnik rozebrany z powrotem. Docieram zawory bo nie wiedziałem że trzeba w nowej głowicy. Góra była cała w oleju także pompa oleju chodzi. Co zauważyłem to że sworzen tłoka z jednej strony delikatnie ale to delikatnie ciężej chodzi niż był bez montażu wchodził jak po maśle. Okładzina sprzęgła odśrodkowego też jest wytarta ale tu będę zakładał osobny...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc lub sugestię. Poszukuje schematu BSI jumper boxer 2006> Po przekręceniu kluczyka nie pali się kontrolka oleju, ładowania i immo . poziom paliwa też zero. Sinik kreci jak trzeba,oczywiscie nie zapala błędy w silniku to u1700?? brak komunikacji z sterownikiem skrzyni..?? (CDIf2). w ABS i Poduszcze podobnie U1700.. BSI...
Tu czytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Pompe niskiego cisnienia w zbiorniku(czy gdzies tam) masz ? Dziala? No i jak pompuje skoro nie pompuje wlasciwie.... Skoro odpala na starterze to znaczy , ze paliwa jednak nie dostaje.
Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa oryginalny firmy denzo i dalej nic. Przejechałem 30 km i auto znowu zaczęło tracić moc, wpada w tryb awaryjny. Panowie co to może być, tak jak pisałem wcześniej wtryski sprawdzone.
sprawdź czy nie masz przetartej wiązki elektrycznej ja miałem i kierunkowskazy świeciły jak chciały przód dobrze tył raz były raz nie pozycje lewa świeciła prawa nie do tego żarzyły sie podświetlenie tablicy rejestracyjnej problem był na wysokości zbiornika paliwa na przejściu wiązki z kabiny na zewnątrz samochodu zgniły tam kable
witam mam problem z citroenem jumper 1995r 1.9d. Zamula na dużych obrotach. było wszystko dobrze do czasu kiedy wymieniłem czujnik poziomu paliwa. od tej pory nie chce wejść na maksymalne obroty na 5biegu 80km/h. przepatrzyłem rurkę czujnika jest wszystko dobrze nie jest za pchana. w czasie pracy na jałowym biegu samochód chodzi normalnie normalnie...
Kamarafal, z tym cofaniem paliwa to nie szukaj, bo w tym silniku nie występuje takie zjawisko - ma pompę w zbiorniku. A Ty opamp pomyśl zanim coś napiszesz.
test przelewowy robiłem i robili też w aso pierwszy wtryskiwacz odbiega delikatnie od reszty, filtr paliwa wymieniałem 8tys km temu, jeżeli chodzi o wtryskiwacze to na pewno nie mają one z tym nic wspólnego, pytanie gdzie jest ten ogranicznik ciśnienia ?
Witam Panowie. Pacjent Jumper 2.2hdi 2008r. Po właczeniu zapłonu pojawiaja sie błedy zwiazane z sygnał przepływomierza immo pamiecia eeprom 3wtrysk włacznik hamulcow 1bueg wentylatora egr w załaczniku zdjecia. Nastepnie błedy mozna bez problemu skasowac auto odpala i niby wszystko jest ok gasimy auto ponownie odpalamy i nadal ok problem pojawia sie...
Witam, Jak w temacie, kupiłem Citroena Jumpera 1.9D, i pali kosmiczne ilości paliwa. Zmieniłem wszystkie filtry,oleje. Wymieniłem wtryski bo na starych nie równo pracował,na tych obecnie jest ok. Okazało się że wężyki między wtryskami są zniszczone,także wymieniłem na nowe. A spalanie po przeliczeniu wychodzi ok 17L na 100Km, dodam że auto jest w miarę...
Na dzień dzisiejszy majster wykręca wtryski (350tys km i od początku nie ruszane).Wczoraj sprawdzał właśnie odcinek pompka w baku-filtr paliwa i nic. Zawór regulacji ciśnienia na pompie WC już podmienialiśmy i to samo. Dzięki za zainteresowanie tematem, jak już znajdzie się przyczyna, to dam znać. Pozdrawiam
Witam ponownie..Wszystkim dziękuję za zainteresowanie aczkolwiek proszę o schematy elektryczne tego modelu bo mam kilka niedociągnięć w instalacji oraz z racji zawodu. Lubię elektrykę sam naprawiać. Odnośnie pompy paliwa to wyłącza się dlatego bo silnik nie został odpalony przy odpaleniu pompa się załącza ponownie. Wskaźnik temperatury jednak niema...
Odwrotnie wyciągnąłeś wnioski, silnik dostał za mało powietrza, albo zapchany wydech, albo sterownik do zrobienia. Zakładam, że dolot szczelny a przepływka sprawna. Wu Wudech szczelny, drozny dpf wypalony, wiadomo ze jesli przed sonda spalin mass nieszczelnosc to wsepja nieprawidlowsci w pracy motoru. Obstawiam sterownik lecz dlaczego ten jumper idzie...
witam kupiłem niedawno jumpera 2.0 hdi wszystko jest ok. oprócz dymienia na ciepłym silniku. Dodam że auto ma nie całe 50 000 oryginalnego przebiegu. lecz stało dość długi czas nie używane i może to ma jakiś wpływ na takowe dymienie. Przy kupnie nie zauważyłem dymienia, po przyjeździe do domu zalałem paliwa bo świeciła rezerwa i tak auto stało kilka...
Tak taką usterkę powoduje niewłaściwe smarowanie panewki lub zapchanie kanału doprowadzającego olej do niej. Lub za duża dawka paliwa tzn przelewa wtrysk, miałem przypadek ze wywalilo korbowod bo zassal płynu chłodniczego, może się to stać np od zassania oleju z turbiny. Przyczyn jest wiele, ale to chyba widać na wale i panewce czy się zatarla czy...
jezeli swiece wymieniłes, filtr paliwa również, aku kreci normalnie i mimo ze po zagrzaniu nie chce palic na zimnym to pozostaja jeszcze trzy mozliwości... 1.sprawdzic czy dawka paliwa na zimnym silniku jest ok? 2.koncowki wtryskow leją przez co na zimnym ma kłopot z zaplonem 3.sprawdzic kompresje w silniku.... z 2007 roku to i moze mies juz spokojnie...
Witam, Jumper 2.2 hdi silnik PUMA 120KM, wykonywałem procedurę wpisywania kodów (programowania ) wtryskiwaczy, Lexia kody akceptuje, później przechodzi w tryb Programowania tj, oprogramowanie prosi o uruchomienie silnika (warunki temp głowicy 70 i paliwa 30 stopni C.) Silnik uruchamiam , warunki spełnione uruchamia się procedura , po ok minucie wywala...
Citroen Jumper 2002r. 2.2HDI. Przebieg ±250 tyś km. Gdy silnik ostygnie nie można go uruchomić kręcąc rozrusznikiem, natomiast "na popych" zapala od razu. Nie dymi, ma swoją moc, rozpędza auto bez problemów, zużycie paliwa w normie. Silnik po pierwszym uruchomieniu i wyłączeniu można bez problemu uruchomić "z kluczyka". Najgorzej jest rano, zwłaszcza...
Witam auto regularnie serwisowane, usterka: jeden dzień ciężko odpalało, w końcu nie odpaliło. akumulator żyleta, rozrusznik również, prędkość silnika przy rozruchu 260-305obr/min ciśnienie paliwa po zapłonie 2bary, przy rozruchu rośnie do 300bar odpięty zawór wydatku ciśnienie rośnie do 1400bar przepływomierz mase powietrza widzi dawka wtrysku w parametrach...
filtr paliwa wymieniłeś???? On tez może zamulać,poprzez mały przepływ 1,9D PSA jest bardzo żywotny i ciężko ubić ten silnik, to jest muł do roboty, olej bierze ???? A jeśli chodzi o punkty rozrządu to ma, jak każdy francuz. Nie powiem ci jakie, musisz poszukać schematu, z tego tylko co pamiętam z 2,5D to na pompie na kole zamachowym i na kole rozrządu,...
Witam ! Wiem, że temat był wielokrotnie przerabiany ale po przeczytaniu wielu wątków i artykułów związanych z usterkami w silnikach HDI nie jestem w stanie do końca zdiagnozować usterki silnika. Może zacznę od początku: Dane:Citroen Jumper 2004 silnik 2.2 hdi 74 kW/101 KM, przebieg 270k km. Objawy; silnik nie ma mocy,nie wchodzi na obroty,gaśnie wchodzi...
F20 jest w komorze silnika i jest od podgrzewacza paliwa. Paczka ze schematem i rozpiskami bezpieczników.
Bawilem sie tymi funkcjami lecz bez efaktu :| poszedlem dalej i przetlumaczylem ten angielski odpowiednik odnosnie programowania oraz wiazek CN, co prawda ciezko co z tego zrozumiec ale lepszego translatora nie znalazlem. Program P-1 ustawienia O 1/1 turbo timer Auto programu Gdy jest włączona, to funkcja utrzymania silnika w 2 min po drzwi są zamknięte....
Kup chińczyka np. https://www.vevor.pl/nagrzewnica-na-olej... Mają tylko jedną wadę, kiepskie pompki paliwa.
czy jest tak jak mówi mój mechanik że to naturalne objawy pocenie chodzi o te plamy. Haha naturalne to nie jest :D Widać że jest nieszczelność...
Wygląda na uszkodzenie wtryskiwaczy, dzwięk i dym oznaczają zwiększoną dawkę paliwa. Na początek sprawdź wtryskiwacze oraz wymontuj i wyczyść regulator ciśnienia paliwa.
Może być zły moment wtrysku, może być słaby silnik,zabity filtr powietrza i wiele innych przyczyn.
Spróbuj wyjąć i wyczyścić zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie (przedmuchać go).Często zbierają się tam opiłki z pompy CR i pojawiają się podobne problemy z ciśnieniem paliwa.
Te silniki są bardzo czułe na precyzyjne ustawienie kąta wtrysku. Jak widać na zdjęciu nie ma dostępu do śruby dawki paliwa. Albo wtryskiwacze albo kąt wtrysku.
dla mnie problemy typu gasnie po dodaniu gazu, gasnie pod obciazeniem, gasnie przy energicznym wcisnieciu gazu, to ewidentne problemy z ukladem paliwowym, nie koniecznie pompa, wystarczy ze filtr paliwa bedzie zabity. Podstawa to komputer i diagnostyka.
Jak chcesz usunąć problem nie znając źródła ? Co masz na myśli pisząc "silnik nie dostaje paliwa" ? Konkretna sytuacja, test komponentów sterowania silnika ? Sytuacja, którą opisałem to konkretny przykład kiedy silnik nie dostaje paliwa !!!
Witam. Samochód citroen jumper 2002r. Licznik magneti marelli, pamięć 95040. Szukam wsadu do porównania. W aucie licznik sam nabija kilometry, obrotomierz po odpaleniu idzie na max, to samo wskaźnik paliwa. Jeżeli ktoś ma to proszę zamieścić. Pozdrawiam...
Sprawdź czy jest prąd na świecach w pierwszej kolejności a w drugiej czy paliwo nie wraca do baku.
pompa paliwa jumper czujnik paliwa jumper jumper filtr paliwa
układy boost budowa zaworu gazowego słownik język angielski
Krups Coffee Machine PCB Diagram: Models, Service Manuals, Reverse Engineering Tips Ustawienie noża w kosiarce spalinowej a zapłon – Briggs & Stratton, Honda, objawy po kolizji