Witam, mam ostatnio takie objawy w Jumperze 2004 2.2HDI, że przykopca na jałowym, ale tez nie zawsze. Czasem mu się odwidzi i jest dobrze, a potem zaczyna dymić paliwem. Czy to jest zawieszający się wtrysk i trzeba dać do czyszczenia/regeneracji? Ogólnie auto śmiga bardzo dobrze, poza tym nie ma najmniejszych problemów. Filtr paliwa był wymieniany na...
Do sprawdzenia na początek akumulator, rozrusznik, filtr paliwa oraz wtryskiwacze na przelewy.
Pod maską w prawym górnym rogu za skrzynką z bezpiecznikami. Czarna puszka a wewnątrz wkład. Najlepiej odkręcić dwie śruby na klucz 13 trzymające obudowe do grodzi i wyciągnąć na zewnątrz. Tak jak kolega wyżej pisał dwa przewody na szybkozłączke i jedna albo dwie wtyczki w zależności od wersji do rozpięcia.
Witam serdecznie wszystkich, mam Peugeota 3008 rocznik 2018 - 2 l diesel - jak większość użytkowników mam problem ze zbiornikiem od AdBlue. Zdemontowałem zbiornik, rozkręciłem całą elektronikę i pomierzyłem parametry. W części nie rozbieralnej, wstawiłem rezystor 10kohm na przewodach żółtych od płytki podgrzewania. Reszta po zmierzeniu parametrów wydaje...
Podepnę się pod temat; Citroen Jumper 2.8 HDI 2003r. Przebieg 430 tyś ( przynajmniej na liczniku) Czy ten zawór ciśnieniowy na pompie w ogóle się wymienia? Chodzi o to,że auto samo gaśnie.Po wyłączeniu stacyjki i odczekaniu kilku sek auto odpala. Już kilka razy mechanik czyścił mi ten zawór i po każdym wymontowaniu i czyszczeniu jakiś czas działa ,aczkolwiek...
sprawdź czy filtr paliwa został prawidłowo zamontowany,może się zapowietrza
Witam, szukam rozwiązania problemu z Citroenem Jumperem 2.2 HDI 2004. Auto gaśnie przy dynamicznej jeździe, przy normalnej troche dłużej pojeździ, ale też zgaśnie. Jak już zacznie gasnąć to potem coraz częściej i łatwiej to wymusić. Wyłącza się silnik, zapala check engine, lexia wywala błąd P0191, czyli niepoprawny sygnał ciśnienia. 1) wtryski były...
Filtr paliwa oczywiście nowy, na czujnikach położenie walka i wału 5v , brak prędkości obrotowej silnika. Błędy czytam launch x431 pro
Kolego zerknij jak wygląda filtr paliwa
może regulator cisnienia.... rozumiem że po tych naprawach dobry filtr paliwa dałes
Koledzy mam wielką prośbe może mi ktoś podpowiedzieć gdzie i jak podłączyć Komputer do Citroen jumper 2.8 Hdi i z rocznika 2001. jeśli jest taka możliwość chciałbym sprawdzić błędy Cisnienie itp. bo zaleciałem do Kolegi do Niemiec i odmawia posłuszeństwa chodzi wszystko niby cacy a nagle zgaśnie wymieniłem filtr paliwa wyczyściliśmy zawór Cisnienia...
filtr paliwa wymieniony , świece żarowe wymienione i na 100% grzeją auto było na "komputerze" nie ma żadnego błędu wszystkie ciśnienia ok
Witam! Piszę na prośbę znajomego. Citroen Jumper II 3.0 HDI 2010 przebieg około 140 000km. W jumperze został wymieniony filtr paliwa, po czym popracował minutę i zamilkł. Po resecie kompa po próbie kręcenia brak błędów, kontrolka silnika cały czas się pali, podaje dane które odczytałem przy kręceniu: 1. 0B Intake Manifold absolute Pressure: min: 99kPa...
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... Do kolegi od piekarni ... wyżej napisałem że taką opcje stwierdził mechanik a was się doradzam
Problem polega na dość dziwnym zachowaniu się silnika a mianowicie, po uruchomieniu po kilku sekundach silnik gaśnie.Po ponownym rozruchu zapala bez problemu chodzi kilka sekund i znów gaśnie,wystarczy dodać gazu i trochę przytrzymać i silnik pracuje,aczkolwiek praca nie jest zbyt równa słyszalne są przerwy w spalaniu.Dodam że wtryski sprawdzone filtr...
test przelewowy robiłem i robili też w aso pierwszy wtryskiwacz odbiega delikatnie od reszty, filtr paliwa wymieniałem 8tys km temu, jeżeli chodzi o wtryskiwacze to na pewno nie mają one z tym nic wspólnego, pytanie gdzie jest ten ogranicznik ciśnienia ?
ustawiłem rozrząd od nowa,nawet pasek był bardzo luźny, teraz jest lepiej ma wyższe obroty, ale mam jeszcze jeden mały problem. od czau kiedy wymieniłem czujnik poziomu paliwa jumper nie chce wchodzić dobrze na wysokie obroty. Jak pod pompuje go na ręcznej pompce to jest ok ale tylko na chwile. po prostu muli go na całym gazie. przeczyściłem filtr paliwa...
Witam panowie, 2 tygodnie temu kupiłem citroena 2.5d furgon maxi, wszystko bylo okej. Wyruszyłem nim do pracy jeden dzień, potem drugi, no i pewnego dnia jak go zgasiłem i wróciłem ze sklepu nie umiałem go zapalić nawet na popych po poł godzinie zaglądania pod maske, resztką nadzieji sprubowałem zakręcić i odpalił od strzała, no. I od tamtej pory co...
przeczyściłem filtr paliwa, niby troszkę lepiej, ale i tak ta samo się dzieje. zastanawiam się czy ta złączka co łączy czujnik paliwa przy baku, morze ona dobrze nie trzyma i równocześnie ciągnie paliwo i troszkę powietrza i idą bąbelki do filtra a później do pompy?? i przez to przy większych obrotach tak się dzieje ,bo wtedy potrzebuje więcej paliwa...
jezeli swiece wymieniłes, filtr paliwa również, aku kreci normalnie i mimo ze po zagrzaniu nie chce palic na zimnym to pozostaja jeszcze trzy mozliwości... 1.sprawdzic czy dawka paliwa na zimnym silniku jest ok? 2.koncowki wtryskow leją przez co na zimnym ma kłopot z zaplonem 3.sprawdzic kompresje w silniku.... z 2007 roku to i moze mies juz spokojnie...
Witam. Od kilku tygodni próbuję znaleźć przyczynę trudności z odpalaniem jumpera.Bus jak już odpali to jeździ normalnie, spalanie bez zmian. Mechanik wymienił filtr paliwa i bez zmian.Po podłączeniu pod kompa wyświetlało błąd z egr(sprawdzone,działa) i przepływomierz(podstawiony był inny i bez zmian).Po odpaleniu, silnik chodzi bez zarzutu, nie szarpie,...
Witam. Problem jak w temacie. Założyłem nowy filtr paliwa po tym jak stary zamarzł . Teraz kręcę i kręcę a auto nie odpala . Odkręciłem przewody paliwowe na wtryskach, i nic nie idzie, za to przelewem ropa leci. Zastanawiam się czy mam go kręcić aż spale rozrusznik ? Czy może na hol ? A może jest na pompie jakiś elektrozawór który blokuje przepływ ropy?...
filtr paliwa wymieniłeś???? On tez może zamulać,poprzez mały przepływ 1,9D PSA jest bardzo żywotny i ciężko ubić ten silnik, to jest muł do roboty, olej bierze ???? A jeśli chodzi o punkty rozrządu to ma, jak każdy francuz. Nie powiem ci jakie, musisz poszukać schematu, z tego tylko co pamiętam z 2,5D to na pompie na kole zamachowym i na kole rozrządu,...
Fiat ducato/jumper/boxer Silnik forda,notorycznie rozklejające sie koła pasowe które jeśli sie w porę nie zdiagnozuje przecinają osłonę rozrządu Zacinająca sie stacyjka Wieczne problemy z układem elektrycznym pękające/urywające sie kable Korodujące styki Dostęp do filtra paliwa dosyć dobry po zdemontowaniu lewego reflektora Wszystkie te atrakcje znajdziesz...
Ostatnio miałem jumpera 2.2 HDi i wyrzucał błąd czujnika stopu. Rano źle odpalał i glupial na obrotach. Winna w filtrze paliwa i się zapowietrzal mimo pompy elektrycznej.
Masz dziadostwo na smoku do paliwa. Wykręć i przeczyść. Zwykle razem z tym do wyczyszczenia pompka paliwa na filtrze- nie tylko przedmuchać ale rozebrać i przeczyścić. U siebie możesz mieć inne rozwiązanie.
dla mnie problemy typu gasnie po dodaniu gazu, gasnie pod obciazeniem, gasnie przy energicznym wcisnieciu gazu, to ewidentne problemy z ukladem paliwowym, nie koniecznie pompa, wystarczy ze filtr paliwa bedzie zabity. Podstawa to komputer i diagnostyka.
Może być zły moment wtrysku, może być słaby silnik,zabity filtr powietrza i wiele innych przyczyn.
Witam,mam problem z odpaleniem Citroena Jumper 2007 silnik 2,2 HDI, po wymianie świec,filtra paliwa,akumlator nowy dobrze kręci ale nie można odpalić,dopiero za 5-6 razem z gazem po dłuższym kreceniu zskoczy. Co może jeszcze być przyczyną,przebieg ma 190 tyś,ciepły pali Dzieki za pomoc
Witam, mam problem z Citroenem Jumper 2.8 HDi z 2004 roku. Ciężko odpala za drugim razem. Podczas jazdy na wyższych obrotach, np. 2.5 tysiąca, albo gdy chcę mocno przyspieszyć, to mam szarpnięcie przy 2.5/3 tysiącach obrotów na 3, 2/2.5 tysiąca na 4. biegu. Na 5. biegu 1.7/2 tysiące obrotów. Wymieniłem rozrząd, czujnik położenia wału, filtr paliwa,...
Pojazd jak w temacie, rocznik 2014. Wiem, że problem może leżeć w kablach, świecy w zaworze par paliwa, przekaźniku, itd., więc grzebię, ale trochę w ciemno, bo brak schematu. Świeca ma zmierzoną rezystancję 1,2 Ω, więc wychodzi, że ok. W wiązce znalazłem stopiony czarny przewód idący od wtyczki przy BSM do wtyczki od świecy. Na żółtym, który także...
Witam. Mam jumper 2010r 3.0 156km. Wszystko było z nim w porządku do czasu wymiany czujnika ciśnienia paliwa (regulator) wiem że mechanik sciagal też podstawę filtra oleju na potrzebę wymiany filtra. Obecnie sprawa wygląda tak ,że auto odpala a nie raz trzeba mu pomóc odpalić w każdym razie jak już chodzi na jałowym to chodzi równo nie skacze. Lecz...
Hej. Jumper nagle zgasł i nie odpalał. Dobrałem się do pompy, bo nie było jej słychać i podłączyłem na krótko. Okazało się że działa. Na wtyczce od pompy jest +, ale nie ma masy. Wtyczka przy filtrze powietrza w ładnym stanie. Gdzie dalej idzie ta masa, bo wchodzi w grubą wiązkę a nie chcę pruć na ślepo. Doraźnie podłączyłem masę bezpośrednio z punktu...
do ziober77 mam taki sam problem z jumper 2.5D z rana odpali troche popracuje i trzeba znów go kręcići tak pare razy aż sie ustabilizuje paliwo w filtrze jak podpompuje ręcznie( jak pompuje to słychac jak ciągnie paliwo ze zbiornika) to jakby lepiej a może bym wstawił zaworek zwrotny przed pompką czasami mam go dość nie wiem co w nim jest
Mam mam nadzieję mały problem. Silnik w trakcie przyspieszania czasami szarpie. Są to pojedyncze szarpnięcia i nie ma w nich żadnej regularności. Czasami na niskich czasami na wyższych obrotach. Nieraz 3-4 razy w ciągu godziny, a nieraz zapominam o szarpaniu. Na silniku zimnym i ciepłym, na niższych i wyższych biegach. Chciałbym prawidłowo zareagować...
Witam wszystkich serdecznie mam problem z citroenem jumperem 2006 r 2.2 HDi 120km silnik puma układ wtryskowy Denso otóż mój problem z którym się borykam jest to że czasem samochód nie chce odpalić na 40 razy odpali za pierwszym a czasem zdąży się że 10 razy pod rząd nie zapali , rzeczy które już zostały zrobione : Czyszczenie zbiornika paliwa Czyszczenie...
...nie występuje wtyczka ;) raczej nie występuje komuter ECU . Pewnie pompa paliwowa - uszkodzona -spróbuj podpiąc paliwo z karnistra pomijając filtr zbiornik bezposrednio do pompy. o ile nie pomyliłem silników nad skrzynią przy głowicy jest wymiennik ciepła paliwo/ciecz chłodząca- często ulega awarii ( nieszcelność)
Witam Mam problem z Citroenem Jumperem 2.8 HDI , po wymianie skrzyni z automatu na manual oraz rozrządu,uszczelnieniu pompy oraz wymianie filtra paliwa, powietrza wystąpił problem . Auto odpala jedzi, skrzynia pracuje normalnie ale auto nie ma mocy jak przed naprawą - mozna było jechac 190 , teraz ledwo przyśpiesza do 110 i nie chce więcej, ma 128 km...
Auto jak wyżej 2003 r silnik ten sam co w Ducato 2.8JTD.Cierpi na kompletny brak mocy.Wchodzi na max.3.5K obr. -MAF wolne obroty-ok.50 mg/cp dawka obliczona ok.400 mg/cp -MAF obciążenie -ok.400 mg/cp dawka obliczona ok.1300 mg/cp dodam,że wymieniany na starym było podobnie -dawka paliwa ok 10 mg /cp -ciśnienie turbiny na całym zakresie prędkości obrotowej...
Witam. Auto ogólnie działa dobrze , LEXIA nie pokazuje błędów związanych z silnikiem , parametry bieżące wyglądają poprawnie. Raz na kilkanaście razy pojawia sie problem po hamowaniu silnikiem i ponownym przyspieszaniu. Wtedy słychać grająca zawory i biało-niebieski dym z wydechu. Po ponownym poluzowaniu pedału przyspieszenia i naciśnięciu probkem znika...
Witam, Jak w temacie, kupiłem Citroena Jumpera 1.9D, i pali kosmiczne ilości paliwa. Zmieniłem wszystkie filtry,oleje. Wymieniłem wtryski bo na starych nie równo pracował,na tych obecnie jest ok. Okazało się że wężyki między wtryskami są zniszczone,także wymieniłem na nowe. A spalanie po przeliczeniu wychodzi ok 17L na 100Km, dodam że auto jest w miarę...
Citroen Jumper 2002r. 2.2HDI. Przebieg ±250 tyś km. Gdy silnik ostygnie nie można go uruchomić kręcąc rozrusznikiem, natomiast "na popych" zapala od razu. Nie dymi, ma swoją moc, rozpędza auto bez problemów, zużycie paliwa w normie. Silnik po pierwszym uruchomieniu i wyłączeniu można bez problemu uruchomić "z kluczyka". Najgorzej jest rano, zwłaszcza...
Witam, ASO zostało ostatecznością. To zaczeło się dziać gdy spadły temp. w grudniu. Filtry wszystkie nowe, paliwo tankowane tylko na stacjach BP. Wątpię aby to był czujnik położenia wału, ponieważ nie ma reguły czy czujnik się nagrzeje czy tez nie. Auto potrafi przejechać 600 km i zgasnąć a ponownie potrafi chodzić tylko 2 min.
My na Poczcie mamy same Iveca Eurocargo 5 lub 6 180 KM lub 220 KM. Poczta Polska zakupiła totalne włoskie badziewia na resorach, bez zawieszenia pneumatycznego, zbiorniki paliwa 120L, codziennie trzeba tankować je po trasie około 300 km, palą jak smoki te solówki 23L/100 km, są awaryjne cały czas, albo DPF się zapycha w nich, albo kontrolki oczyszczania...
Witam ! Wiem, że temat był wielokrotnie przerabiany ale po przeczytaniu wielu wątków i artykułów związanych z usterkami w silnikach HDI nie jestem w stanie do końca zdiagnozować usterki silnika. Może zacznę od początku: Dane:Citroen Jumper 2004 silnik 2.2 hdi 74 kW/101 KM, przebieg 270k km. Objawy; silnik nie ma mocy,nie wchodzi na obroty,gaśnie wchodzi...
filtr paliwa citroen jumper jumper paliwa jumper filtr
telewizor blaupunkt audio kondensator iskrzenie montaż relingów dachowych
MeCool KT1 - Pulsująca dioda, twardy reset nie działa Zacinający się pedał jazdy w Husqvarna YTH 24/48