nie rozrząd bo go nie rozbierałeś,tylko żle ustawiłeś kąt zapłonu
No tak, fejs jest a lampy nie ma. Powinno być na odwrót. Nie ustawisz nic statycznie tak jak ma być, zresztą zobacz co ci z tego wyjdzie-ustaw silnik w znaki na kole zamachowym i aparat ustaw tak, żeby palec połową szerokości styku celował w rysę na obrzeżu aparatu, a potem zobacz co na lampie wyjdzie. To pierwsze co podałem to procedura montażu aparatu,...
Gol 3 94-96r, przemiennik mag. Nie ustawia się.
pewne VAG potrzebny
ku mojemu zaskoczeniu i pewnie waszemu odkryłem co było powodem takiego zachowania się ślinika i był to czujnik spalania stukowego , który najprawdopodobniej źle wpływał na kąt zapłonu .
Cześć Albo nie doczytałem albo nic nie piszesz czy jest sprawdzone poprawne ustawienie kąta zapłonu?
Przede wszystkim zawory w takiej sytuacji nie klekotają, to tylko potoczne błędne mniemanie. Czy świece masz ok?
Ustawiałeś na lampę? Przyświec na znaki i zobacz jak masz! Aparat się ustawia na znaki, mam to w całej procedurze, ale nie wiem jak "wyciąć" to co trzeba, styknie tyle? http://obrazki.elektroda.net/98_12043976...
Tak jak mówiłem oto fotka ustawienia wyprzedzenia zapłonu przez wariator. http://obrazki.elektroda.net/78_12558241... Ja u siebie trochę potestowałem z ustawieniami zapłonu i wyszło, że na mapce którą wkleiłem wyżej jest w moim odczuciu najlepiej tzn. autko lepiej się wkręca na obroty, jest żwawsze na wciskanie pedału gazu. Przyspieszenie porównywalne...
Wiesz że czasem takie szukanie w elektronice może byc bez sensu w tym silniku . Bardzo czesta przyczyna takich zachowań to nieszczelnośc ukłau dolotowego - czyli słynna guma pomiedzy kolektorem ssącym a monowtryskiem ale spotkałem sie też z żle ustawionym kątem zapłonu.
Zobacz jak się zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu.
Tyle że ten błąd oznacza że sterownik silnika nie widzi czujnika. Uszkodzony czujnik bądź wiązka. Można podłączyć komputer i zobaczyć w blokach pomiarowych czy kąt nie przestawia się podczas pracy na biegu jałowymi i czy jest cały czas taki sam. Ogólnie jeżeli sterownik wykryje spalanie stukowe to zmienia kąt zapłonu.
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu
Na wejściu jest impuls "masy" wygenerowany w halotronie znajdującym się w aparacie zapłonowym i skorygowany przez ecu w celu uzyskania odpowiedniego kąta wyprzedzenia zapłonu.
Z tym silnikiem, warto również sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu.
Silnik dostaje samozapłonu.jak wciśniesz gaz to do dusisz i gaśnie.Sprawdzić trzeba kąt ustawienia zapłonu.
witam. A czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda kwestia ustawiania zapłonu w T4 2,5 benzyna? Czy można go ustawić ręcznie czy jest zapłon automatyczny sterowany przez komputer?
Kolego tak jak piszą inni jeszcze raz od podstaw rozrząd i kąt wyprzedzenia zapłonu. Pozdrawiam
Może źle ustawiony kąt zimnego zapłonu (czy jak tam mówią kąt początku wtrysku paliwa)...
Sprawdzenie zapłonu Temperatura powyżej 80 st. Wszystkie odbiorniki wyłączone Wentylator wył. Brak błędów 01 - 04 nastawy podstawowe kanał 001 na 4 pozycji wszystkie cyfry "0" lampą stoboskopową sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu powinno być 6 +/- 1 st.
Jak ta rurka idzie z pompy do kolektora - to jest to do turbo , a mechanik przed redulacja ustawienia kąta wtrysku to powinien odpowiednio napiąc pasek.
Sprawdz w nastawach podstawowych dynamiczny kąt wyprzedzenia zapłonu
Sprawdź czy nie przycina się podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Witam, Volkswagen T4 2.5 TDI 1998 r. kilka lat temu przestał palić, ale ktoś postanowił go ożywić. Niestety, napinacz paska na pompie się rozpadł, a pasek przeskoczył. Po zamontowaniu nowego zestawu i ustawieniu na znaki, nadal cisza i nie odpala, ale na placku odpala. Definitywnie problem z paliwem. W sterowniku nie ma błędów, wykluczam immo. Z tego,...
Kilkadziesiąt razy wymieniłem rozrząd w tego typu silnikach, a w tym przypadku występują problemy. Na starym rozrządzie ten silnik przebiegł na oleju z uszkodzonej turbiny rok temu, został zmuszony na biegu. Od tego czasu są problemy z tym silnikiem Przyjacielu, musisz sprawdzić rozrząd i kąt statyczny zapłonu. Jeśli jest dobry, to ustawianie na komputerze...
Sprawdzić pod kątem wypadania zapłonów, czyli diagnostyka się kłania.
Sprawdź podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu w aparacie zapłonowym. Możliwe jest złe ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu. Jak odpala na zimnym silniku?
Trzeba najpierw sprawdzić a potem skorygować wartość kąta wtrysku a do tego potrzebne jest podpięcie auta pod interfejs diagnostyczny na rozgrzanym silniku. Wszystko wskazuje, że u Ciebie kąt wtrysku jest mocno opóźniony. Gdyby przyczyną była wina przekaźnika to z pewnością zauważyłbyś, że przy nieudanej próbie uruchomienia silnika nawet nie mignęłaby...
Kolego najpierw pod komputer i należy sprawdzić kąt zapłonu. Przyczyn takiej sytuacji może wyć wiele.
Sprawdzane byly juz luzy zaworowe i co wyszło z tego sprawdzenia (popychacze hydrauliczne)? to było pytanie retoryczne można nie odpowiadać. Co było robione w tym aucie, bo domyślam się że aparat nie został zdjęty dla zabawy? jaki jest w tej chwili kąt wyprzedzenia zapłonu?
Do tego silnika, nie potrzeba praktycznie żadnych blokad, tylko zwykłe wiertło lub śruba do zblokowania pompy, i płaskownik do (chyba 4mm grubości) do zblokowania wałka rozrządu. Są tacy co potrafią zrobić to za pomocą korektora, ale kto da Ci gwarancję że Ci się nie przestawi? Jeżeli pompa była do tej pory dobrze ustawiona to nie powinno być potrzeby...
Przeróbka na auto sportowe to chyba inne forum, ale może się mylę.
Witam. Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku tzn. jakiego można użyć programu aby np. z laptopa zmieniać parametry zapłonu.
Innymi przyczynami grzania sie silnika i barku mocy mogą być: niewłaściwie ustawione fazy rozrządu. Nieodpowiedni kąt wyprzedzenia zapłonu. Zbyt uboga mieszanka. Zatkany wydech.
VAG pokazuje takie wyprzedzenia jakie ma być, a nie jakie jest.
Czy wiesz gdzie znajdę jakąś dobrą instrukcję Jak przekopiesz fora VW to na pewno na coś trafisz. czy da się to jakoś mocno schrzanić Zależy co uznajesz za "mocno". Nie połamiesz niczego, ale możesz doprowadzić do stanu w którym samochód nie odpali. Żeby zrobić jak najmniej destrukcji najpierw sobie wszystko zaznacz markerem. Położenie kół względem...
Witam Mogę się mylić, ale w moim autku, które także ma silnik ze stajni VW jest tak, że komputer wytrysków gubi swoje nastawy kiedy akumulator odpięty jest na czas dłuższy niż kilka minut . Kąt zapłonu i skład mieszanki ustawia się wtedy na standardowe wartości fabryczne, które nie mają nic wspólnego z najbardziej ekonomiczną pracą silnika. Są one jednak...
Witam Poszukuję instrukcji dotyczącej wymiany rozrządu w vw caddy z silnikiem diesla 1,6. Na kole zamachowym i kole od pompy wtryskowej są cechy natomiast nie widzę żadnej cechy na kole od wałka rozrządu na głowicy. Czy przy tym silniku ustawia się jakiś kąt wyprzedzenia zapłonu ( na kole zamachowym) czy ustawia się dokładnie na punkt. Pozdrawiam dareks_ss
Tam nie ma gaźnika! Jest monowtrysk elektromechanik takie rzeczy pisze. Co do ustawienia zapłonu to lampę stroboskopową w ręke, nagrzej silnik do temp. co najmniej 80st.C, poluzuj uchwyt mocowania rozdzielacza zapłonu, wyjmij zaślepkę otworu kontrolnego w obudowie sprzęgła i odpowiednio ustaw lampę aby muc obserwować znak nieruchomy i podziałkę kątową...
"darko b" chyba masz racje(odnośnie ogrzewania), ten typ tak ma, bo jest dokładnie tak jak mówisz natomiast odnośnie odpalania to w zasadzie moe być różnie, słyszałem o konieczności regulacji kąta zapłonu, jak i ,ze jakiś czujnik nawalił
http://obrazki.elektroda.pl/1276047300_1... Na zdjęciu widać elektrozaworek, którego w ADZ nie ma bo kąt wyprzedzenia zapłonu jest regulowany przez ECU. W RP w aparacie jest mechaniczny przyspieszacz. Żółta wtyczka jest od czytania błyskowych kodów błędów. Jeszcze z tym się zapoznaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Wiesz ty, co to jest ustawienie zapłonu? Przecież aparatu nie można wyciągnąć i go sobie potem ot tak włożyć! Aparat ma być ustawiony na znaki i z poprawnym wyprzedzeniem zapłonu. To "urządzenie", to podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu. Po pierwsze należy sprawdzić jego szczelność. Po drugie ma być zamontowany tak, by był zaczepiony i...
W grupie 04 nie zmieniasz dawki tylko kąt wyprzedzenia zapłonu, jeśli masz tam co innego niż to co napisałem to znaczy ze ktoś mieszał w adaptacjach. Kąt statyczny to kąt który ustawiasz przestawiając pompę, i jest on potrzebny do odpalenia silnika i ma wynosić w BS dla tego silnika od 52-58. Kąt dynamiczny to kąt regulowany zaworem wyprzedzenia kąta...
witam wszystkich, mam niewielki problem z moim VW Golf 1,9 TDI 110km z 98r silnik AHL, zle ustawiony kąt zapłonu?? i czy na diagnosie komutera mozna sprawdzic czy jest prawidlowy?? Można sprawdzic.
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
Hmmm A czyjnik wału korbowego jest na 100% dobry. Bo jak piszesz ze skaczą obroty na ciepłym i nie sypie błędami to może być oże być coś z czujnikiem ze ma gorszy odczyt. Daje wtedy inne korekty, i trzęsie silnikiem jakby nie odpalał i lub chodzi silnik z przestawionym zapłonem. Z twojego opisu.... BTW... warto by zrobić "skanowanko" większość interfejsów...
Podejrzewam że musisz mieć możliwość w parametrach sprawdzenia kąta wyprz zapłonu. Powiem Ci że te padaki są bardzo czułe na ten kąt, ale można trafić na piechotę. Powodzenia
Nic nie zmienisz i nic nie przerobisz - wymagało by to przeróbki na sterownik np. simos, bądź multec z Opla - poczytaj o obydwu. Kwestia pokazania sterownikowi na którym cylindrze aktualnie powinien wystąpić zapłon, w praktyce realizowana kołem zębatym (fonicznym) z czujnikiem indukcyjnym generującym sygnał pierwszego i kolejnych cylindrów dla potrzeb...
Nie pomieszałem. Na moim kole Zamachowym jest tylko jeden znak - Gmp. W golfach trzeciej generacji nie ma znaku do ustawienia zapłonu. trzeba mieć lampę z regulacją kąta. Ja taką mam ustawiłem na 9°
Sonda lambda wymieniona na nową i problem dalej występuje. Regulacja z sondy lambda wynosi ok -15. Podciśnienie w kolektorze ssącym 420 mBar. Kąt wyprzedzenia zapłonu waha się od -2 do +2. Czujnik temperatury płynu chłodzącego jest sprawny. Na co jeszcze zwrócić uwagę ?
W dieslach nie ma kąta ustawienia zapłonu. Można tylko ustawić wyprzedzenie wtrysku paliwa. Paliwo jest wtryskiwane w ostatnim momencie spreżania, to właśnie ten moment się ustawia na pompie wtryskowej. Jeśli kopci z rury przy zapalaniu, to może być to wina wtryskiwaczy. Nie rozpylają paliwa, tylko sączy sie do cylindra. Dlatego kopci. Jeśli pali z...
Tak taka była praca tego silnika , kąt zapłonu ma tu duże znaczenie . Dla pewności sprawdziłbym wtryski jeżeli są w porządku to tak musi pozostać .
Obroty silnika są utrzymywane na stałym poziomie, ale przecież obciążenie stałe nie jest i musi być jakiś mechanizm odpowiedzialny za utrzymywanie stałych obrotów niezależnie od obciążenia. Podobne rozwiązanie jak proponujesz masz w silnikach z zapłonem Digiplex, tyle, że to układ rozdzielaczowy. W swoim poprzednim poście dodałem schemat podłączenia...
Testerem VAG-iem podejrzeć parametry po włączeniu zapłonu kąt otwarcia przepustnicy, po uruchomienie silnika, czas wtrysku. Będzie wiadomo czego brakuje.
jest tylko usterka związana z czujnikiem kąta skrętu . wszystkie czujniki pokazują prawidłową temperaturę. Wentylator załącza się po chwili i osiąga najwyższy bieg i się wyłącza i ponownie to samo.
bo w tym silniku aparat zapłonowy ma być bez odśrodkowego i podciśnieniowego przyspieszacza - odpowiedni kąt wyprzedzenia ustala kalkulator inaczej mówiąc aparat to tylko czujnik obrotów i rozdzielacz zapłonu
Jeśli nie chce ci się lutować i próbować samemu, to ten MZPK jak najbardziej. A jeśli chcesz robić coś samemu, to faktycznie układy z odcięciem jak najbardziej polecane (odłączenie cewki jeśli brak impulsów z przerywacza). Znajdziesz też trochę bardziej skomplikowane układy z możliwością dodatkowej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. To jest dopiero...
przekręcając aparat zmieniasz tylką kąt wyprzedzenia zapłonu więc nie powinno mieć to znaczenia jeżeli ustawisz z powrotem tak jak było,
jeszcze raz powtarzam jesli na danych rzeczywistych wynika że wszystkie wartości sa w normie i był sprawdzony czujnik temperatury oraz przestawienie kąta zapłonu nic nie pomaga i wyczerpały się wsztkie możliwe próby włacznie z podmianą pompy wtryskowej to zwiększyć dawkę rozruchową w programie Pozdrawiam
Takie ustawianie jest niedoładne,Te trzy sruby sa po to żeby można było ustawić pasek(naprężenie) przy zakołkowanej pompie (to jest ustawienie zapłonu).Piastka jest ustawiana przy regulacji pompy na stole probierczym.
Juz odpowiadam . Loginy i kody znalezione min na elektrodzie . WSC same zera i tam nic nie zmieniałem . Wchodziłem w logowanie potem kodowanie . Próbowałem vcds i odis ale bez skutecznie . Widzę że popełniłem błąd bo po kodowaniu wyłączałem zapłon bez kalibracji g85. Dziś sprawdzę jeszcze całą procedurę łącznie z kalibracją g85 . Dodam,że są 2 błędy,...
Junak jak i większość starych motocykli miał stały kąt wyprzedzenia zapłonu. Nanoplex jak najbardziej na miejscu. szczególnie że czujnik położenia wału jest niewielki i nie będzie bardzo szpecił. Do tego cewka zapłonowa jest malutka. Na uwagę zasługuje również zapłon halotronowy pochodzący z VW (czujnik hala + "cewkomodół" ). Uważam , że dla siebie...
Jeżeli dysza wolnych obrotów ma elektrozawór to go sprawdź, może się zawiesił. On właśnie służy do tego celu aby silnik nie dostawał samozapłonu. Iglica powinna pracować lekko i bez zacięć a po podłączeniu napięcia elektromagnes ma ją wciągać. Zdarza się, że elektrozawór przestaje się otwierać i wtedy obcina się iglicę aby były wolne obroty. Być może...
przyczyn może być kilka, na początek sprawdz zapłon i aparat zapłonowy, może nie przyspieszać kąta zaplonu
mam jeszcze jedno pytanie, jak rozpoznać lejący wtryskiwacz bez wyjmowania go z silnika. silnik nie dymi, ładnie pali, na wolnych obrotach cicho pracuję ale w czasie jazdy słychać jakieś buczenie ? kolejne pytanie czy na kole rozrządu jest wycięcie na klin bo spotkałem się kilka razy że nie było tego wycięcia, maże coś z fazami rozrządu. silnik vw 1.9...
w tych silnikach zdażały się usterki sond tak przed jak za katalizatorem. Sprawdź na początek pracę sond, później sprawdź mapę wtrysku lpg, złe ustawienie mogło spowodować przekroczenie dopuszczalnej wartości adaptacji mapy wtrysku w sterowniku silnika i błędy dotyczące sond i korektorów paliwowych. Czujnik położenia wałka rozrządu znajduje się za kołem...
Witam mam problem golfem przed świętami postawiony na parkingu w stanie wzorowym a po świetach nie odpala. Problem jest w tym że iskra jest, paliwo jest , a na vcds brak błędów oprócz czujnikiem temperatury zwarcie do masy. Dziwne jest to że wcześniej chodził na tym. Na vcds nie pokazuje wartości kąta wyprzedzenia zapłonu , sa kreski . Proszę o sugestie...
Dodatkowo brak komunikacji z kierowcą (błąd czujnika kąta skrętu), brak możliwości adaptacji czujnika G251 (kanał nie dostępny), podmieniony moduł komfortu, stacyjka, gateway, żadnej różnicy....
Kup blokady, koszt 40 -50 zł , poskładaj go na blokady będziesz miał pewność że wał jest oki. bo może według blokad nie będzie idealne zero w okienku, i wtedy zobaczysz jak będzie pracował wiedząc ,że rozrząd na pewno jest dobrze, albo pożycz od kogoś na tą godzinkę czy dwie. kąt zapłonu zobaczysz później w programie i skorygujesz jak coś. Przy rozbiórce...
Miałem taką sytuacje ze na ciepłym mi kręcił tak do 5 sek i wtedy zapalił. Zmienił mi wtedy mechanik kąt zapłonu tak ze juz od roku na ciepłym pali od strzała. A dodam ze razrząd mam robiony ok 2 lat temu.
W vag 1551 (lub vag-com) nic ciekawego nie odczytasz odnośnie kąta wyprzedzenia zapłonu. Jest inny przyrząd do tego vag17cośtam (mamy taki zabytek w pracy). Sam program ustawia silnik w pewien tryb pracy w którym odczytuje się lampą stroboskopową znaki na silniku. I tak ustawiasz zapłon kręcąc odpowiednio rozdzielaczem. dokładną instrukcje w którą stronę...
viper555, dzięki wilekie za zainteresowanie. Fakt, że to stary gruchot, natomiast chciałem go używać do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu w silnikach takich jak np. ABS lub AEX w vw, wiem też, że można obejrzeć przebieg napiecia alternatora, co czasem też się przydaje. Dostałem sprzęcior za darmo, wygląda jak nówka i szkoda mi go wywalić na złom,...
Zle ustawiona pompa , zapłon przestawiony ( kąt wtrysku)
Wziołbym się za sprawdzenie pompy wtryskowej. Może być że tylko przestawił się kąt początku wtrysku na pompie ( to tak jak w silniku benzynowym kąt zapłonu ) , albo któraś ze spreżynek w pompie wtryskowej ale to już niestety wiąże się z demontażem pompy i jej przeglądem. Takich usterek VAG nie pokaże.
Kolego nie ten VW. Zweryfikuj swoją wiedzę internetową. Ten.C4 nie C5 z VP44. Tu jeszcze VP37.
Skoro jest iskra to jeszcze pozostaje sprawdzić czy jest w czas. Nie pomyliłeś się przypadkiem w ustawieniu paska rozrządu na kole napędzającym aparat rozdzielający iskrę? Jeśli pokrzywiły się zawory po tym przestawieniu rozrządu to sprawdzanie jak jest ustawiony teraz kąt zapłonu nie ma sensu. Oby było sprężanie na cylindrach bo z najlepszą iskrą bez...
Wtryskiwacz rozruchowy jest zasilany za pośrednictwem wyłącznika termiczno czasowego , który koryguje czas jego pracy w zależności od temperatury silnika. Za dużo się nie dowiedziałem :( W tej chwili odpala już dużo lepiej bo wymieniłem uszkodzony czujnik halla w aparacie, i tu przy okazji kolejne pytanie: - jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu?...
przepraszam - 1.4 MPI 8v (60 km w vw polo). obserwuje w grupie 20 i 23 w trakcie normalnej jazdy. brak błędów (ale błędy tu mówią chyba tylko o ogólnej sprawności czujnika)
jeśli masz możliwość to zamiast hybrydy (moduł z cewką) podłącz prosty moduł od np VW golf 2 razem z cewką Te nie robiły nic oprucz zapodawania impulsu na cewkę na wskutek impulsu ze sterownika i taki właśnie powinien u ciebie być Pozatym przy tej modyfikacji masz pewność że moduł zapłonu nie wprowadza zmian kąta i jeśli to zadziała to bez problemu...
https://www.car-auto-repair.com/vcds-cal... Takie tłumaczenie tej strony na nasze: Ta procedura szczegółowo opisuje, jak wykonać kalibrację pozycji zerowej dla czujnika kąta skrętu (G85) w wielu pojazdach VW/Audi wyposażonych w ESP (elektroniczny program stabilizacji). Procedurę tę należy wykonać, gdy wykonywane...
Adaptacja tylko przepustnicy, reset żaden nie wchodzi w grę, co do regulacji gazu to muszę odesłać do gazownika. Wychodzi na to że zbyt bogata mieszanka na gazie powoduje nieprawidłowości na benzynie ? dobrze rozumiem ? Przypomina mi się że klient przyjechał do mnie pierwszy raz na ustawienie kąta zapłonu (było źle) i był już po regulacji gazu. Przy...
czujnika nie wymieniłem pasowało by go podstawić ale czy z innego auta będzie pasowało. Podłączyłem Vag-a i szaleje kąt wyprzedzenia zapłonu przy 850 obrotów kąt to 5 ' a 4400 obrotów 55' i cały czas się zmienia nawet przy utrzumywaniu stałych obrotów kąt się zmienia Proszę o podpowiedzi co do tego problemu Pozdrawiam
Po wprowadzeniu nowego paliwa E10, niektórzy kierowcy także odczuli drobne różnice w pracy silnika, które znikały po zatankowaniu E5 98 oktanów. Między innymi drobne szarpnięcia, nierównomierność pracy silnika, elastyczność silnika, różnicę w zużyciu paliwa. Ja nie zauważyłem żadnej różnicy po wprowadzeniu E10. Silnik konstrukcyjnie przystosowany do...
Witam, do mojego VW silnik 2.0 16v o oznaczeniu 9a zaadoptowałem gaźniki keihin z yamahy o gardzieli 4x38mm. Aktualnie silnik pracuje na zapłonie podciśnieniowym (i odśrodkowym). Nie jestem zadowolony z działania tego układu, wiem że przy dobrym zapłonie zyskam sporo na mocy i zadbam o kondycje silnika. Wymyśliłem kilka opcji : 1. EDIS 4 + ECC IV +...
auto pali tyle samo gazu co benz. a w dodatku silnik ma większą moc na LPG oznacza raczej wydatki na remont bądź wymianę silnika użytkując auto dłuższy okres. W gruncie rzeczy prawda. Chyba, ze założymy wariator zmieniający kąt wyprzedzenia zapłonu. Wtedy jak dobrze jest wszystko ustawione, to dokładnych pomiarów trzeba, żeby dostrzec różnice pomiędzy...
Witam serdecznie. W vw t5 2.0 bitdi pali mi się bezpiecznik 20A od pompy paliwa niskiego ciśnienia. Silnik pochodzi 3 sekundy i bezpiecznik się przepala i staje silnik. Pompa paliwa na krótko podłączona do akumulatora chodzi z włączonym bezpiecznikiem 20A. Cały problem wynika z tego , iż na biegu jałowym silnik pracował , skończyło się paliwo w zbiormiku...
Witam. Napisz lepiej od czego jest ten inny aparat. Ten "wypust" to siłownik podciśnieniowy do zmiany kąta zapłonu. A co do tej wtyczki na dwu pinowej to nie spotykane rozwiązanie w VW. Jesteś pewny, że jest to czujnik Halla, a nie jakiś magnetoindukcyjny? Zresztą te wszystkie operacje i tak są niepotrzebne, aparat zapłonowy można sprawdzić w 5 minut....
Jest na n75, pompa vacum sprawna, kąt zapłonu ustawiony, dawka też ustawiana od 00mg do 9.0 mg, i tak słabo, na 1,0 mg trochę lepiej ale dostaje częśawki. przepływki podkładane od sprawnych aut
To był pomiar na podpiętym ani w aucie, bez zapłonu, na wtyczce od modułu haka Po odpięciu klemy/aku pomiary są zerowe Jedynie co mam to 65om na can linia pomarańczowy/czarny i pomarańczowy/ szary
Witam ale nie mogę na forum znaleźć takiego przypadku . Aku. pada po odpaleniu na szelkach zapala się kontrolka układu kierowniczego na czerwono z 3 krotnym dźwiękiem . Po wymianie aku. i podpięcia kompa błąd 569 -natężenie prądu silnika układu kierowniczego za niskie ,obwód przerwany stały . Próba skasowania pomogło po dwóch dniach to samo, jak auto...
Czy są jakieś błędy w ABS? Nie właśnie żadnych błędów ABS Dodano po 3 Z tego co opisujesz to wygląda mi to na słaby akumulator. Jeżeli w momencie rozruchu napięcie akumulatora spada poniżej chyba 9v to pojawi się błąd wspomagania. Łatwo sprawdzisz odpalając auto podłączone kablami do innego np. Aku raczej odpada, błąd udaje mi się skasować, po czym...
Witam serdecznie. Mam problem z licznikiem w moim VW Polo 6N 96r 1.0(zwykły bez MFA). Gdy samochód jest odpalony zegary pracują prawidłowo, problem pojawia się przy gaszeniu silnika, a dokładnie po wyłączeniu zapłonu. Wraz z tą czynnością odcina się zasilanie dochodzące do licznika (gaśnie zegarek oraz przebieg oraz obrotomierz zatrzymuje się w ostatnio...
Zobasz do przewodów podciśnieniowych(takie gumowe rurki) często pękają i są problemy z kątem zapłonu,sprawdź uszczelkę pod ganikem.Stań miernikem na cewce jak go gasisz zobacz czy dalej jest zasilana przez jakiś momęt, jak tak to coś nie bardzo z elektryką.Zobacz jeszcze do zapłonu(kopułka kable WN itp.
Witam po przerwie. Prawie nic nie robiłem i chyba już nie zdążę bo wyjeżdżam za tydzień. Po powrocie będę dalej grzebać. Auto nabrało mocy lecz jeszcze nie tej. Udało mi się ruszyć sztangę turbiny kluczem i po pierwszym ruszeniu (wcześniej zrobiłem 20km żeby nie było, że na zimnym) i dałem w dechę to wyrzygał dość dużo czarnego dymu. Teraz nie ma tego...
Witam. Chcąc zmienić zapłon w silniku VW Passata 1,8 ADZ (Mono Motronic MA 1.7), trzeba wejść VAG-iem w nastawy początkowe i wtedy kręcić aparatem. Inaczej kręcenie aparatem nic nie daje, bo sterownik na bieżąco robi korekty zmienionego kąta wyprzedzenia zapłonu, aby utrzymać taki kąt wyprzedzenia, jaki jest wgrany w mapę zapłonu. W przypadku, kiedy...
WIatam!!! Tez posiadam dokladanie taka Ibize!!! Wprawdzie nie posiadam zadnych materialów na jej temat ale posiadam wiedze ktora zdobyłem przez okres w jakim do tej pory ja użytkuje. Na przykład rozstaw śrub w kołach nie jest taki jak twierdzą nieświadomi swojej niewiedzy sprzedawcy felg czyli 4x100(tak jak VW) tylko 4x98(tak jak FIAT). Oświetlenie...
Cześć, posiadam Polo 1,4 16v BKY 2005 w automacie. Nie pali, do niedawna była tylko jedna iskra na czwartym cylindrze, jak zamieniałem cewki to dawały wszystkie iskrę tylko na tym czwartym cylindrze, teraz nic nie iskrzy, mam nowe świece bezpieczniki wszystkie OK, zasilanie po stacyjce i masy do ECU OK( hyba że coś jeszcze sprawdzić na wtyczce do ECU)...
Witam wszystkich, problem jak wyżej auto działa 15 min i zaczyna się wyłączanie zapłonu kilka razy i po paru razach wyłączy się całkiem na kolejne 10 min. i załączy się sam , podmieniłem stacyjkę i nic nie pomogło podmieniłem moduł bsi i też nic. blokada kierownicy działa normalnie i była sprawdzona pod kątem mikro styków ,jak zapłon się wyłączy to...
mam dokładnie to samo tylko w seacie cordoba (bliźniak polówki). błędy z vaga: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 00561 - Mixture Adaptation 13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached 00533 - Idle Speed Regulation 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent wykasowałem je i już nie powróciły. zmieniłem też sondę...
Chciałem się podzielić rozwiązaniem problemu otóż finalnie udało znaleźć się przyczynę wypadania zapłonów oraz nierównej pracy silnika. Otóż w silniku był zamontowany niewłaściwy wałek rozrządu od silnika AEX o pojemności 1.4, który różni się kształtem krzywki oraz kątem zamykania zaworu wylotowego. Zamontowałem nowy wałek od firmy "Świątek" od AER...
schemat zapłonu zapłonu lampa ustawiania zapłonu zapłonu zapłonu civic
programowanie magic głośne wirowanie pralki konsola nintendo
arduino akwarium marantz serwis
FTDI FT232 Scandal: Driver Bricking, Counterfeit Chips, and Current Status 2024 Seat Ibiza 1.2 TDI CFWA – dymi, gaśnie po odpaleniu, wymieniony przepływomierz i czujnik ciśnienia spalin