Najlepiej miernikiem, kabel plusowy do diody, minusowy do obudowy silnika. Napięcie zmienia się wraz z obrotami, przy 3600 ob/min powinno być około 14 V. Na takich obrotach należy mierzyć, przy niższych będzie mniejsze. Oświetlenie o mocy 70 watów, napięcie wzrasta z 8V przy 2400 obr/min do 12V przy 3600 obrotach (prąd zmienny).
W komplecie z ładowarką może nie być kabli do ładowania akumulatora. Trzeba dokładnie wypytać sprzedawcę.
Nie będzie za duży przekrój ale jak to będzie wyglądało. Nawet zarobienie przyłączy to trochę trudne. ! m przewodu 2,5 - 4 mm kw to pewnie ze trzy PLN.
Hm... skoro można takim kablem ładować akumulatorki to skąd jeszcze dwa pokazane przeze mnie wejścia?. ... . Instrukcja obsługi gryzie? Opis gniazd na obudowie. Górne wejście ładowania, dolne wyjście napięcia.
Jeżeli akumulator jest rozładowany, a alternator nie ładuje, to odpalenie na kable nic nie da. Musisz na czas przejazdu wrzucić sprawny, naładowany akumulator.
Ile wynosi spadek napięcia między plusem akumulatora a plusem alternatora po włączeniu pełnego obciążenia? Samo kupno używanego alternatora nie załatwi sprawy, równie ważne jest aby był mały spadek napięcia na kablu ładującym akumulator, w tak wiekowym aucie styk końcówki kabla z drutami kabla ładowania jest tak zaśniedziały, że dla dużych prądów stanowi...
Witam serdecznie.Czynności jakie masz zamiar wykonać nie zmienią sytuacji.Oczywiście i nie zaszkodzą.Skoro wszystko już posprawdzaleś to sprawdź jeszcze masę i kabel prądowy alternatora.Pozdrawiam.
Witam . Brak tego połączenia nie pozwoli na ładowanie , bo nie ma napięcia na wirniku alternatora.
Co to jest według Ciebie "masa". Z akumulatora co idzie na" masę"? + czy -? Jeżeli - z akumulatora idzie na" masę pojazdu a ten gruby który pokazujesz też jest z "masy" to podłącz go do śruby mocującej rozrusznik do silnika.Do dolnej śruby na elektromagnesie rozrusznika podepnij gruby kabel+bezpośrednio z akumulatora (niedokręcona nakretka na zdjęciu)...
Pierwsze ten niebieski to też PWM. Mppt 30A do tego panelu kosztuje 500zł. Nie widac instalacji ale jakiej średnicy kable dałeś miedzy regulatorem a akumulatorami ( wyglada to jak spadek napiecia na kablu i regulator odcina wczesniej.
jakiej grubosci kable zastosowac Jak ma tylko go ładować to myślę, że 4 mm2 wystarczy.
Przecież alternator zasila całą elektrykę i elektronikę w samochodzie, więc do akumulatora idzie jakaś część energii. Natomiast prostownikiem zasilasz (ładujesz) tylko i wyłącznie akumulator, czyli cała energia z prostownika idzie do akumulatora. Pomijam straty na łączach kablach itp.
Przewody 4mm to masz bez problemu. Co do akumulatora 20Ah najlepiej nie przekraczać 2A ładowania.
Mam 3-letni aparat Panasonic Lumix TZ-80. Od jakiegoś czasu akumulatorek dość szybko się rozładowywał. Kupiłem wiec nowy (zamiennik). Niestety okazało się, że co prawda był fabrycznie naładowany w 100%, jednak nie chciał się po zrobieniu kilkudziesięciu zdjęć naładować w aparacie. Czerwona dioda - kontrolka ładowania szybko gasła. Ze starym akumulatorkiem...
Tak, "może mieć".
Dobra, to tu jest link do przetwornicy: https://botland.com.pl/przetwornice-step... Dodano po 38 https://obrazki.elektroda.pl/4105931100_... Tą przetwornicę trzeba przypiąć do konektora a do konektora w pełni naładowany akumulator Milwaukee i wyregulować przetwornicę kręcąc tymi śrubkami...
Plus z plusem, minus z minusem. Jak podłączysz odwrotnie to pierwsze wyparują diody mostka w prostowniku a jak będą mocne to usmażą się kable
A jeżeli dałbym rezystor mocy(załóżmy 1ohm, 30watt) na kabel ładowania akumulatora, to prąd by się odlozyl, a spadek napięcia by był odpowiedni żeby ładować akumulator, to by działało? Zastanawia mnie nadal to, że z tyłu żarówki się nie palą, a jak już się palą to po dłuższym czasie, a nie po pół godzinie jazdy.
jak podłączyć kable żeby mi alternator ładował akumulatory w ursusie 60????????
Kolega wyżej ma racje sprawź napięcie bezpośrednio na alternatorze jeśli będzie wyższe to musisz kombinować z połączeniami masa albo kabel+.:)
Wyprowadź sobie kable z pudełka. Możesz kupić gniazdo z 6 stykami, dołączyć do akumulatorów, zrobić sobie kabel i wtykać go w to gniazdo oraz w ładowarkę.
Wielkie dzięki ale instalacja została opanowana, z cewki zapłonowej wychodził kabel potrzebny był do gaszenia a reszta kabli to ładowanie akumulatora. Teraz zaczyna się problem z gaźnikiem, ktoś też go wymienił na podobny.
Ja w starych samochodach usterkę tą usuwam prowadząc nowy kabel od alternatora do klemy akumulatora i ładowanie pewne.P
Nie wiem czy coś to pomoże ale ja kiedyś miałem dosyć podobny problem z PS3 winny był brid w gnieździe konsoli a kolejna kwestia że ładowały się tylko przez orginalny kabel i tylko po podpięciu do portu konsoli
mozna jeszcze zwiekszyc ładowanie biorąc niebieski kabel z zapłonu i połaczyc go z zółtym z zapłonu który idzie do mostka diodowego w ten sposób bedzie mocniejsze ładowanie
Witam, ja też mam podobny przypadek: akumulator nowy. Na konsoli informacja "brak ładowania", po wyjęciu baterii działa na kablu, również jak jest naładowany, akumulator działa bez kabla.
Wyjście jest tam gdzie kable. Ale to najlepiej wie kolega.
Czy ładowanie ładowarką 5V było dozwolone dla akumulatora 3,7V? Próbowałeś ładować ją przez kabel usb? Jeżeli akumulator byłby sprawny to pozostaje jeszcze możliwość uszkodzenia ograniczników lub regulatorów zasilania, czyli mniej więcej tak jak wcześniej było rozpatrywane(uszkodzenie części pomiaru napięcia zasilania). Moja mp4 przeżyła tyle, że naprawde...
Jeśli podczas ładowania powinna być czerwona a po naładowaniu zielona to pewnie albo uszkodzony kabel albo uszkodzony akumulator
Witam posiadam taki pojazd jak napisałem w temacie. Od soboty tj od 4 dni nie mogę go odpalić...Próbowałem na kable, ładowałem akumulator i nic...stoi pod chmurką..Czy warto zastosować samostart do disla?
Powinno dać się naładować popularnym modułem TP4056 podpinając pod czerwony i czarny przewód (biały przewód to zapewne czujnik temperatury).
Masy sprawdzone kabel alternator też zmian brak
Cieńki kabelek D+ wzbudzenie, do kontrolki ładowania. Gruby zacisk B+ do plusa akumulatora.
bo mam również taki stary woltomierz To chyba jest amperomierz, ale może sie mylę? Paliwomierz albo manometr do opon w siewniku? Dramat z Wami, panowie traktorzyści. Ten instrument włącza się szeregowo do instalacji, za (+) akumulatora, ale za grubym kablem do rozrusznika. Pokazuje on wtedy czy akumulator jest ładowany (+) czy rozładowywany (-) i jaka...
Mam trochę inny rodzaj działaności ale nie wyobrażam sobie takich dodatków do rachunku - a nie robię tanio i nie dziaduję na fakturze Dodano po 1 Roboty nie raz na pięć minut a tu trzeba latać z kablami ,ładować akumulatory ,a jak byś miał komuś DPF-a dopalić awaryjnie to musisz najpierw jechać zatankować jeszcze bo na rezerwie a procedura się nie uruchomi...
Sprawdź też ładowanie, bo mogłeś diody w alternatorze usmażyć.
W tych motocyklach był akumulator , to kable wychodzące z cewki jaki one miały cel ? Ładowały akumulator ?
Czyli miało by to tak wyglądać: http://obrazki.elektroda.pl/1015370800_1... Pod jeden zacisk na amperomierzu: kontrolka, odbiorniki i kabel od ładowania a pod drugi zacisk kabel do akumulatora ?
Musi byc woda destylowana. Kabli w samochodzie nie odpinaj. 50 Ah akumulator powinien byc ładowany 5 A ( lub mniej ).
Wygląda na to, że akumulator nie ładuje się. Problem może leżeć gdzieś w połączeniach kabla USB, portu lub układu ładowania akumulatora. Skupiłbym się na początku na tej części płytki: https://obrazki.elektroda.pl/6763927700_... Układ U3, to najprawdopodobniej ładowarka akumulatora Li-Ion. Sprawdź wszystko w okolicy portu micro USB...
Tyrystor. Ale regulacja progów będzie niedokładna, bo przy ładowaniu przesuwają się na skutek oporności kabli.
Odświeżę temat, czy można ładować akumulator EFB zwykłym prostownikiem i czy można w razie rozładowania uruchomić pojazd "na kable" z innego pojazdu? Czy jednak BEZWGLĘDNIE MUSI być to prostownik dostosowany do tego typu baterii?
Sprawdź bezpieczniki, prześledź dokąd idą kable od akumulatora i sprawdzaj elementy po kolei.
Myślę że taka oprawa będzie bezproblemowa tylko dać dobrze zaprasowane konektory lub jak masz praski to zalutować kabel do konektora i skręcić nakrętką w miarę mocno.
Ładowanie wynosi 14.3V , napięcie akumulatora 12,3V a jeszcze dodam wracając do zaistniałej sytuacji że po odpaleniu na kable z innego samochodu nic nie robiłem z akumulatorem ,nie ładowałem go i odpala bez problemu???
Nikt Ci nie powie, co się dzieje, bo nikt poza Tobą nie zrobi pomiarów. Historia jest taka: 1. Deska działała 2. Deska zepsuła się, wylądowała w magazynie (dawniej lamus) 3. Uszkodzony silnik został wymieniony (nie wiadomo jak zdiagnozowano usterkę silnika i czy po wymianie urządzenie działało) 4. Bateria nie ładuje (kogo, czego nie ładuje?), nie daje...
Cytując: "Radio może być zasilane z gniazdka 230 V oraz za pomocą baterii. Radio posiada również wbudowany akumulator który ładujemy za pomocą załączonego kabla sieciowego." A mowa zapewne o SONIC S-242
Może być jeden 12V. Autko zawsze ciągnie z obu ponieważ na akumulatorach jest zwykła zwora i nie ma osobnego kabla dla każdego aku. W efekcie dwa akumulatory 6V połączone szeregowo zworą dają 12V.
tak będzie napięcie na tych kablach
tak to dobry schemat ale musisz pamietac o jednym podpiecie pod swiatla jest ryzykowne za cienkie sa przewody poza tym przelacznik moze nie wytrzymac obciazenia robilem takie cos ale zawsze na osobnym zasilaniu grubszym kablem
Tak, takie coś na akumulatorze z kablami i blaszkami, te blaszki to bezpieczniki tak w ogóle.
Witam - z opisu wynika że ładujesz helikopter z kontrolera . Możliwe że bateryjki są słabe i nie są w stanie naładować akumulatora. Ładuj bezpośrednio przez kabel USB , który jest w komplecie . Pozdrawiam. Dodano po 59 http://obrazki.elektroda.pl/7041959500_1...
Zarówka nie zaswieciła sie. Podpinająć kable uruchomi się auto na padnietym akumulatorze?
Mam problem tego typu że akumulator sam się rozładowuje. Kupiłem nowy akumulator jakieś 4 miesiące temu. Wszytko było OK. Samochód palił bez problemu. 3 dni pojechałem do siostry i po powrocie (około 4 godzin) samochód już nie odpalił. Dopiero jak przyjechał kolega to odpalił za pomocą kabli. Ładowałem akumulator 24h i po podłączeniu odpalił. Po nocy...
A gdzie tu problem? Akumulator dajesz do bat+ i bat- na płytce. Jak jest w wersji z zabezpieczeniem to dajesz diodę do p+ i p-. Jeżeli nie to bezpośrednio do akumulatora. Może być od strony akumulatora albo od strony płytki. Jeden kabel do diody musi być przez włącznik. Pola na płytce przy USB nie ruszaj bo są do ładowania. A teraz najlepsze. Bez ograniczenia...
Witam, mam problem: auto Astra H Twintop. W sumie to bardziej pytanie. Na teorię, akumulator rozładowany do zera, jak odpalę na kable, ładowanie 12.8. Po zgaszeniu już go nie odpalę. Akumulator, czy szukać zwarcia?
Co może być przyczyną tego stanu rzeczy ? Rozrusznik, alternator, bezpiecznik? Wszystko. Na początek to sprawdź kabel masowy akumulatora a potem ładowanie.
Dołącz równolegle jakieś zewnętrzne źródło napięcia. Choć ten prostownik z biedronki powinien wystartować i od 1,5V. Np drugi akumulator kablami + do +, - do -, po rozpoczęciu ładowania możesz odłączyć drugi akumulator. Dobrze by było uruchomić mu funkcję Recond i poganiać go z napięciem 15,8V
Wg. mnie dziwny wynalazek, w razie awarii regulatora napięcia jakby się nagle pojawiło 16V to nie wiem czy się nie zapali-wolę jednak zwykłą kwasówkę z ołowiem. Co do prostownika masz podane-parametry jak dla instalacji 12V w pojazdach (napięcie 14,4V) i maksymalny zalecany prąd ładowania 3A (ciekawe, czy ma jakieś zabezpieczenia, czy jakby była rozładowana...
Witam, kupiłem używany traktorek kosiarke mcculloch m13597 ,padł mi akumulator podładowałem ,zapaliłem kosiarkę ,zmierzyłem ładowanie na akumulatorze i nieładuje.Sprawdziłem na kablach idących od pradnicy (czerwony z diodą) i jest ładowanie ponad 13V, Ktoś co tam grzebał w kablach(jak na załączonych fotkach) ,jak przywrócić i podłączyć ładowanie ....
To raczej tania lutownica - ok. 30 zł. Marka FERM. Lutuje do 10 cykli i trzeba ładować. Gabaryt jak grubszy długopis. Poręczna z podświetleniem. Nie przeszkadza kabel bo jest na akumulator. Jednak to raczej nie jest top lutownic - ot taka poręczna, bez możliwości regulacji temperatury.
Jeśli twój akumulator jest sprawny i nie ma zwartych celi, to proszę pana trzeba wydubać/obejrzeć plusa grubego od alternatora, bo pewnie gdzieś jest przetarty albo struchlały, dotyka masy i się ci smaży. Odłącz kabel z obu stron i podłącz plus alternatora z akumulatorem zewnętrznym kablem. Przy sprawnym, nierozładowanym zbyt mocno akumulatorze prąd...
1. Ładowarka służy do ładowania akumulatora lub baterii akumulatorów. To, co ma Autor, nie nadaje się do tego. Kto nie wierzy, niech spróbuje ładować jakikolwiek akumulator lub baterię bez dokładania czegokolwiek innego niż kable pomiędzy "ładowarkę" a ładowany akumulator lub baterię akumulatorów. 2. Autor ma zasilacz, który dostosowuje się do zasilanego...
Kolor koszulki akumulatora nie ma znaczenia. Kupujesz akumulator do konkretnego zastosowania. Warto sprawdzić model starego akumulatora i porównać go z nowym. Nowy nie może być gorszy - mniejszy prąd rozładowania, mniejsza pojemność. Kup akumulator z blaszkami - będzie łatwiej przylutować kable. Tam był jeden akumulator czy więcej? Im pojemniejszy akumulator...
Odłącz od mostka prostowniczego kable uzwojenia "ładowanie akumulatorów" - może być uszkodzony i robić zwarcie. Jeśli po tej czynności silnik będzie pracował prawidłowo, to zrezygnuj z funkcji "ładowanie akumulatorów" i korzystaj tylko z napięcia - 230 V.
Jedyna przeróbka, to grube kable wyprowadzone na zewnątrz. Akumulatory są zimne, UPS też. A jak długo ładuje? Mniej więcej trzy lata. :-)
To nie moduł zapłonowy! To dławikowy układ ładowania. Zielono-czerwony kabel do bezpiecznika połączonego z cewką ładowania a czerwony przez bezpiecznik do akumulatora
Ale czy to możliwe ze rozrusznik ani rusz przy odpalaniu z drugiego auta na kablach? akumulator ładowałem niecałe 6h... a może zrobiłem gdzieś zwarcie? w elektronice jestem ciemny...
Zależy to od jakości kabla i prądu ładowania.
Miałem pomysł żeby każda "parę kabli" ładować osobno. Tylko czy zwykła ładowarka do akumulatorów posiadam LiitoKala Lii-202 Li-Ion da radę??
Witam. Problem wygląda tak: nie świeci kontrolka alternatora i świec żarowych. Alternator wydaje się być sprawny ponieważ bus robi kilometry z włączonymi światłami i osprzętem, ale nie ładuje akumulatora. Na kablach pali bez problemu, świece grzeją. Dziękuję za pomoc, Tomek
Witajcie, mam zamiar wymienić w kontrolerze SIXAXIS lub Dualshock3 baterię na jakąś o większej pojemności. Znalazłem informację, że oryginalnie w tych kontrolerach montowane są akumulatorki litowo jonowe 3.7v o pojemności 1200mAh. Chciałem się zapytać o dwie rzeczy: 1. Czy można wymienić ten stary akumulatorek i zastąpić go akumulatorkiem np 3.7v ale...
Pewnie, że da radę a bezpiecznik zakładasz stosownie do pobieranego prądu na przewodzie zasilającym (kablu), szeregowo np. szklany w takiej obudowie: [url=https://www.avmarket.eu/gniazdo-bez... lub nożowy w takiej obudowie: [url=https://sklep.avt.pl/pl/products/gn...
Obciążenie nie musi być kilkaset watów, Odniosłem się do jednej z twoich uwag, że przyczyną może być mokry lub przegrzany przewód łączący akumulator z alternatorem Zdaję się, że ostatnio pisał o całkowitym odłączeniu kabla do akumulatora. Zdaje się czy tak pisał? Sprawdź.
Niestety nie ładuje po podłączeniu do mocno rozładowanego akumulatora, Nie kombinuj z prostownikiem. Mam nadzieję, że jeszcze nie uszkodziłeś prostownika. To prostownik inteligentny i nie będzie ładował mocno rozładowanego akumulatora, akumulatora z innym napięciem znamionowym lub przy odwrotnym podłączeniu kabli. Nie wykazuje też napięcia jeżeli nie...
Brak wzbudzenia. Powyzej 3tys obr ten alternator sam sie wzbudza i zaczyna ładować. Najczęściej urywa sie kabelek przy wtyczce tuż przed rozrusznikiem. Podnieś maskę i popatrz czy przed rozrusznikiem nie ma urwanego kabelka. Dwupinowa wtyczka, dwa kabelki nie pamietam juz dokladnie koloru ale chyba fioletowy idzie do wzbudzenia. Jak nie tam, to trzeba...
Akumulator ma ok. 2 lat, sprawdzany był w punkcie sprzedaży i jest OK, poza tym czy ładowanie/kable albo sam akumulator nagle cudownie "naprawiają się", jak się zrobi ciepło? A tego problemu nie ma, jak jest 10 stopni albo więcej. Problem występuje przy ujemnych temperaturach lub koło 0. Co do regeneracji, sam tego nie zrobię, w jednym miejscu chcą...
Podłączylem ten kabel na akumulator ładowanie wygląda tak że odpalam traktorek sprawdzam ładowanie pokazuje 12.6v i powoli ciągle rośnie do góry do 14v chciaż tarzeba poczekać kilka minut aby dobił to tego napięcia, silnik oczywsiście na wysokich obrotach. Potrafiłby ktoś wyjaśnić dlaczego tak się dzieje?.
Prawdopodobnie jest uszkodzony układ odpowiedzialny za ładowanie akumulatora, próbowałeś użyć inny kabel ?
Udało się obydwa białe kable są podłączone pod plusa i ładuje akumulator czarny został luzem Panowie dziękuję serdecznie za udzielenie inf
Niestety u mnie dioda zaczyna migać na zielono i akumulator nie jest ładowany. Nie znam tej ładowarki, lecz czy nie jest tak że gdy LED miga, to właśnie akumulator jest ładowany a po naładowaniu ona gaśnie ?. Ja sprawdziłbym napięcie akumulatora przed podłączeniem ładowarki a następnie np; po godzinie ładowania. Według instrukcji nie, trzymałem podpięty...
Ten kabel z diodą to ładowanie akumulatora. W traktorku są światła lub sprzęgło elektromagnetyczne załączania noży?
Ładowanie akumulatora i sprawność alternatora po prostu sprawdza się multimetrem czy następuje ładowanie akumulatora czy nie. Jeśli akumulator się ładuje do ok 14,4v -14,7v to alternator jest sprawny. Jeśli ładuje mniej albo więcej to jest uszkodzony alternator.Nie ma co odłączać kabla B+ od alternatora i robić innych eksperymentów bo to nic nie da....
Witam, mam buggy z Fiata 126p i robię instalację. Chciałbym podłączyć kontrolkę do ładowania akumulatora. Od tej kontrolki wychodzą dwa kable: plusowy i minusowy. Czy może wie ktoś, jak to zrobić?
Napięcie za małe bo pewnie ładowarka kuleje i nie daje rady ładować akumulatora. Bez różnicy czy akumulator zrobiony przez Chińczyka czy przez Japończyka. Sprawdź czy to się ładuje. Podłącz zasilacz, zmierz napięcie akumulatora. Jak się uda, to zmierz prąd ładowania. Amperomierz włączasz pomiędzy płytkę a akumulator (np. pomiędzy czerwony kabel z płytki...
A może masz gdzieś przetarty gruby kabel któy ładuje akumulator i gdzieś dotyka do masy. Zwarcie na nim na 100% rozwali regulator. Drugim przypadkiem są pozwierane cele akumulatora (Aku kręci ładnie silnikiem ?). Zbyt duże obciążenie dla alternatora również spowoduje rozwalenie regulatora.
Sprawdziłem i po podłączeniu żarówki w czasie rozruchu zero prądu dopiero jak silnik pracuje jest prąd, miernik po przekreceniu stacyjki pokazuje 0,7V w czasie rozruchu dalej 0,7 no i jak silnik pracuje już 14,4 Druga sprawa z podłączeniem kabelka niebieskiego od wtyczki do akumulatora + I zapaleniu silnika dalej mamy żółty akumulatorek na kompie. Jakieś...
Kup nieoryginalny kabel i będzie ładować się wolno.
Witam poczytałem na innych forach i problem nie został do końca rozwiązany. 1.W moim Larku 35.5 był orginalnie akumulator 650mA i zamieniłem go na Palm Tungsten T5 1350mAh Li-Polymer 3.7V z oporami ale wszedł - teraz nawigacja działa bardzo długo nawet do 5h 2.Próbowałem różne ładowarki sieciowe USB do 600mA i Lark raz chciał się ładować a raz tylko...
Podczas ładowania dużym prądem sprawdź czy nie grzeje się za mocno kabel do akumulatora. Ja kupiłem na jakiejś wyprzedaży kable rozruchowe. Do rozruchu to one się średnio nadawały, ale jako kable do akumulatora są ok.
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Telewizor, laptop, PlayStation powinny działać na tej przetwornicy, którą masz. Napięcie sinusoidalne jest potrzebne do zasilania silników indukcyjnych i transformatorów sieciowych. Połączenie równoległe akumulatorów o jednakowych parametrach to bardzo dobry pomysł. Akumulatorom nic się nie stanie, jeśli przed połączeniem zostaną wyrównane ich napięcia....
Pamietaj amperomierz podłączamy szeregowo Czyli jeden kabel z miernika do akumulatora, a drugi do kabla plusowego w samochodzie? I Na co ustawić wtedy taki miernik?
Więc teraz sama nie wiem, jaką kupić. Teraz, gdy ładuję akumulatory na ładowarce do telefonów, bardzo się grzeje kabel i wtyczka.
Ale już naprawiłem. Rozkręciłem obudowę poruszałem kablami skręciłem i ładuje...
co to tak wlasciwie jest to napiecie na B+ ?? Napięcie na wyjściu alternatora ( zacisk, do którego przyłączony jest przewód idący do akumulatora). Jeżeli jest wtyczka to te grube kable.
Gdybyś chociaż trochę trybił co się do Ciebie mówi to byś wiedział że alternator z akumulatorem jest połączony tym kablem więc dlatego nie ładuje akumulatora i nie startuje rozrusznik.P
W klapce jest taka elastyczna zaślepka aby zasłaniała otwór na kabel od zewnętrznego zasilacza. Jej rola na tym się kończy i bez niej, a nawet całej klapki aparat można używać i wyjmować akumulator do ładowania więc w czy problem?
Jeśli chodzi o kierunki to zapewne nawalił Ci Przerywacz kierunkowskazów, tania sprawa do 30zł. Zobacz jeszcze jakie masz ładowanie na akumulatorze, przepatrz czy kable nie są zaśniedziałe. Co do ciężkiego odpalania na zimnym silniku, czy dzieje się tak jak odpalasz motocykl codziennie? Może gaźnik jest źle wyregulowany i podaje zbyt małą dawkę paliwa?...
Witam. Kupiłem helikopter [url=http://www.symatoys.com/product/sho... s107g Sprawdziliśmy go, dało się nim latać przez kilka minut. W pudełku nie było kabla USB do ładowania akumulatora. Ładowanie kablem z pilota (jest taka możliwość) nie przyniosło efektu. Nie naładował się. Użyliśmy ładowarki od Nokii (5V, więc tyle samo co na USB)....
ładować akumulator kabel ładować drugie akumulator kabel ładować akumulator trakcyjny
odblokować telefon samsung galaxy gwarancja tabliczka znamionowy daily gniazdo
Demuda KDY 60A – aplikacja Android, BLE, konfiguracja PWM, monitoring regulatora solarnego Zanikanie sygnału zakończenia prania w pralkach Bosch, Samsung, LG – diagnostyka brzęczyka i ustawień