szukaj przy przekaźnikach bezpiecznika takiego jakie są widoczne (3 sztuki) z prawej strony fotki pod przekaźnikiem nr 409, srebrny z zieloną główką - jest od elektrycznych szyb i centralnego zamka : http://obrazki.elektroda.net/15_12423802...
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Zamek do naprawy albo wymiany. A jeszcze może dojść zalanie modułu ,kable w drzwiach jak i zgnite kable w okolicach progu/komfortu.
Sprawdź wyłącznik w siłowniku w drzwiach kierowcy i kable w ich przelotce
Teraz pozostaje suszenie i szukanie przyczyny nie działania zamków w drzwiach Na kablu czerwonym z niebieskim paskiem musi być +12V, gnije punkt łączenia tych kabli w okolicy pięty prawego buta kierowcy (gdy ten trzyma nogę na spoczniku)
sprawdź kable w drzwiach kierowcy, od panelu do kabiny :)
Problem z linią can. Zaczął bym od przelotek i modułu komfortu co w tych pasatach jest notoryczne. Szukaj śniedzi i połamanych kabli w drzwiach lub pod fotelem kierowcy.
Nie ma tam przewodów od zamknij otwórz. Ten sygnał idzie po can do sterownika w drzwiach kierowcy. Analogowe podłączenie tylko w drzwiach kierowcy.
witam.mam problem z centralka w passacie 1.8t 1998.po zlaczeniu przegnitych kabli kolo modulu po zamknieciu otwieraja sie samoczynnie drzwi kierowcy i tylne prawe.czy ktos wie o co chodzi.
Dobra. Mamy to głośnik podpięty pod radio, gra czyściutko. No dobra, czyli teraz zacznie się zabawa z wymianą instalacji. Dodano po 2 Jednak to nie instalacja w drzwiach. Chyba po prostu ta przejściówka do głośników ma coś w sobie. Jak same kable podpinam na luźno w starą kostkę, gra świetnie.
szyby i centralny dzialaja, bo do tego panelu od szyb i zamka jest glowny inny kabel, i od glownego mam jedna kostke ktora nigdzie nie pasuje, i druga wolna ktora napewnooo powinna byc gdzies wpieta co idzie z lusterka. i u mnie jest sam silniczek od szyb a nie jak czasem jest w necie ze jest tam jakis "komputerek" gdzie da sie jeszcze wpiac jakies...
Zamykam drzwi to zamyka wszystkie ale kierowcy otwiera jak otwieram to otwiera wszystkie ale zamyka kierowcy bez względu czy pilotem czy kluczem czy od środka ciągle to samo kupiłem nowy zamek to samo moduł suchy kable też
Pozdrawiam,to pierdolka-zobacz kable przy sterowniku w drzwiach kierowcy,pewnie zielone.
a gdzie się wpinałeś do modułu ? zdejmij boczek i sprawdź czy działa zamek. a jak zamykasz kluczykiem drzwi kierowcy to resztę drzwi zamyka,może jakiś kabel się przerwał w wiązce drzwi a po trzecie dlaczego zakładałeś pilota ????
Tu masz wszystko jak rozebrać , mikro styk jest od spodu na blaszce czerwony i niebieski kabel. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=1...
Mikro włącznik chyba jest ok bo jak zamykam auto na pilota to jak są otwarte drzwi kierowcy to się nie zamykają. To nie ma związku.
Dwa kable sterujące ustaliłem Sterowanie impulsami masy. Czerwono/niebieski - otwieranie. Czerwono/zielony - zamykanie. Wiązka przewodów zamka drzwi, wewnątrz drzwi kierowcy.
kable albo moduł komfortu zalany jest pod dywanikiem pod fotelem kierowcy
W 2 lata młodszym Passacie miałem podobne efekty - nie zamykały się tylko drzwi kierowcy :cry: W serwisie zaproponowano mi wymianę całej wiązki kabli w tych drzwiach. :cry: Na podstawie jakiejś strony niemieckiej użytkowników Passata, gdzie wskazano, że w B5 bardzo często śniedzieją styki w zamkach drzwiowych - oczyściłem i przelutowałem wszystkie styki...
Kable, przelotki sprawdzone?
Zamek kierowcy do wymiany. Drugie drzwi rozbierasz mierzysz napięcie żarówką 5W na zasilaniu silniczka zamka podczas zamykania i otwierania. Jeżeli jest to wymieniasz drugi zamek, jeżeli nie ma lub żarówka tylko żarzy to sprawdzasz kable w przelotce drzwi i dalej.
To resztą podepniesz się na komforcie. Możesz wysterować zamek z wkładki bagażnika ale nie domkniesz szyb bez wbicia się w kable wkładki w drzwiach kierowcy, bez zwalenia boczka nie zrealizujesz wszystkich funkcji
Najpierw sprawdź bezpieczniki jeśli dobre to pod dywanikiem od kierowcy masz moduł komfortu, musisz wytargać dywanik i go wyjąć, pewno już kable zgniły albo sam moduł jest wodą zalany.
Chodzi o kable które dochodzą bezpośrednio do silnika? I dlaczego po naprawie zamka kierowcy stało się takie coś w innych drzwiach?
miałem podobny problem mianowicie otwierały sie tylko drzwi od kierowcy a reszta dopiero jak włączyłem zapłon a usterka polegała na tym ,że jeden kabel sie zerwał sprawdź wszystko po kolei :)
na forum vw passata był taki sam problem należy się dobrać do centralki umieszczonej pod nogami kierowcy, tam zawsze jest zawilgocenie. Niektóre kable mogą mieć sparciałą izolacje, należy przelutować wszystkie złączki a najlepiej przenieść centralkę trochę wyżej można też obejrzeć tylnie drzwi bo mogą być ponacinane kable
To nie jest dziwne, zważywszy na wannę, w jakiej położyli te kable z komputerkiem. Trzeba się starać, żeby coś takiego wytłoczyć.
fajnie tylko nie mam pojecia ktore to kable Uzyj wyszukiwarki temat powielany wiele razy. Michu10
Tylko że ja jestem trochę ciemny w tych sprawach i może ktoś się orientuje który to dokładnie kabel odpowiada za zamknięcie szyb. Z tego co wyczytałem to wiem że mam szukać go w wiązce która idzie w progu drzwi kierowcy.
Czyli najlepiej w tych tylnich drzwiach wymienić zamek lub sprawdzić kable może już są rdzą zalane.Bo jak mówił to musiał wymienić moduł komfortu sprawdzał kable otwierał drzwi od pasaże, kierowcy a i tak do końca nie zrobił tylko skasował mnie nieźle.I szukałem na YouTube tematu parę osób mówiło że przyczyna w mikrostykach na zamkach że przez to drzwi...
W sieci jest pełno info ze zdjęciami jak podłączyć sterowanie zamkiem w tym aucie.Wszystkie kable dostępne w drzwiach kierowcy po zdjęciu boczka drzwi,wiązka z zamka do modułu silnika szyby,tylko kierunków tam nie ma.
U mojego są poduszki i ABS a alarmu fabrycznego nie ma Ja mam ABS i poduszki i nie mam alarmu kolega ma takiego samego(ciut starszy) i też nie ma Panowie, a Wy w ogóle wiecie, jak ten "alarm" tam wyglądał? Bo to że o nim nie wiecie, to nie znaczy że go musiało nie być. Uruchamiany jest kluczykiem - poprzez przekręcenie wkładki w drzwiach - po to klamka...
Witam forumowiczów. Mam problem z sterownikiem centralki carprotect bx -20 do Vw Passata. Zamontowałem, zlokalizowałem kabelki w drzwiach kierunki itp. Jak podłączyłem sterownik w wiązkę kabli to mi otworzyło szyby i przestał działać oryginalny centralny. Z kluczyka zamyka tylko drzwi kierowcy. Proszę o pomoc. I pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów.
Wystarczy sprawdzić zamek od strony kierowcy tam jest główna płytka z mikro wyłącznikami , od strony pasażera jest tylko mikro wyłącznik centralnego zamka tych drzwi uszkodzenie objawia się tym że podczas zamykania drzwi z pilota cycek chowa się i za chwile wyskakuje. Zamek drzwi kierowcy tam występuje Twój problem
Domykanie jest na kablu ,, zamknij,, z wkładki drzwi kierowcy i tam podłącz zielony. A moduł komfortu nie siedzi w drzwiach
Częstą bolączką b5 jest kabloteka po stronie kierowcy pod siedzeniem lub wtyczka między słupkiem a drzwiami . Warto to sprawdzić bo dzieją się tam dziwne sprawy { woda , śniedź , przerwane kable}.
Witam, bardzo prosiłbym o pomoc, ponieważ nie wiem jak sobie poradzić z zamkiem centralnym w moim autu. Problem polega na tym że do tej pory nie działał mi centralny jeśli zamykałem auto kluczykiem od strony kierowcy (centralny reagował tylko na drzwi pasażera lub bagażnik). W drugą strunę było tak samo, przy otwieraniu drzwi kierowcy też nie łapał...
Klapka od baku nie idzie przez moduł komfortu więc raczej odpada.. Zdejmij harmonijkę między drzwiami a słupkiem i sprawdź kabelki - będzie tam jakaś katastrofa. Napraw kable i sprawdź czy dalej coś nie działa.
W moim passacie z dnia na dzień przestały działać szyby. Po podpięciu do VAG-a wyskakiwały błędy wtedy, gdy chciałem ruszyć szybę - błąd komunikacji czy coś tam. Jak wykasowałem to i tak nie działały ale błąd wyskoczył wtedy, gdy chciałem ruszyć szybę. Poczytałem trochę o sprawdziłem kable w progu - szok! Kable się zwarły ze sobą, część kabli przetrwała...
Kabel zielony i szary - sterowanie "+". Znajdziesz je przy lewym słupku (przychodzą z drzwi kierowcy ) lub przy pompce. Musisz zastosować, tak jak kolega wyżej napisał, podwójny przekaźnik lub dwa przekaźniki. Pozdr.
Zakładam, że piszesz o pilocie oryginalnym. To jest sprawa oprogramowania modułu komfort - nie ma możliwości, aby zmienić jakąś opcję, tak żeby domykanie szyb działało (VAG-iem). Jeśli nie chcesz zainstalować alarmu, który bez problemu domyka szyby, to zainstaluj sam moduł, który wydłuży impuls zamykania. Trzeba zrobić separację na diodach i podłączyć...
Rozbiesz tabicerke z drzwi kierowcy i tam znajdziesz kable na którch pojawia sie masa przy otw/zam zamka jeśli dobrze skojarzyłem model VW
Po problemie. Pod nogami kierowcy kable zaśniedziałe, w tylnych drzwiach lewych przetare kable w wiązce i przy otwieraniu lub zamykaniu drzwi paliły bezpiecznik i przez to myśle było słychać przekaźniki w drzwiach a nie zamykało. A klapka wlewu również ma sterowanie z tego samego bezpiecznika i już działa. Dzięki wszystkim.
Czyli wskazuje na to że któryś mikrostyk w drzwiach jest zwalony. Żeby nie rozbierać wszystkiego w drzwiach potrzebuję znać kolory kabli w drzwiach które idą do tego zamka chciałbym to zmostkować na próbę i sprawdzić czy działa zamykanie. Mowa o drzwiach kierowcy Które kolory kabelków odpowiadają za mikrostyk drzwi otwarte zamknięte?
Zdemontuj boczek drzwi kierowcy. Żółty i żółto/czarny oraz czarny z dodatkowego sterownika podłącz do masy. Czerwony do stałego +12V, wtedy podczas pracy sterownika na białym i biało/czarnym pojawiają się impulsy sterujące masą - sprawdź czy tak jest zwykłą żarówką 12V. Te kable podłącz do kabli sterujących dochodzących w wiązce przewodów, bezpośrednio...
generalnie w passacie nie jest to takie proste, najlepiej by było do tego zdemontować siłownik ale problem polega na tym że jest on od drugiej strony przykręcony wkrętem. Co do uszkodzenia samego siłownika to sprawdź kable od modułu komfortu pod dywanikiem kierowcy często gniją na odległości ok 40-50cm od modułu, wyjmij też sterownik na stół i zobacz...
Witam. Tak jak w temacie. Czytałem kilka postów ale nie trafiłem na taki problem. Kable w drzwiach dobre. Zamek kierowcy rozbierałem- poprawiłem luty. Nadal po zamknięciu auta co jakiś czas sam otwiera zamki i opuszcza szyby. Co jest grane? Czy może to być moduł komfortu?
Witam. Mam Passat po przekladce z Anglika. Wszystko jest ok tylko jak zapomne wyłaczyć swiatel to tylko brzeczy jak prawe drzwi otwarte czyli dawniej od kierowcy. Jak przelozyc zeby bylo w lewych?? Zamek w lewych drzwiach mam juz europejski zalozony. Czy wystarczy jakos przekodowac?? W zamku lewym teraz od kierowcy wychodzi 8 kabli i idzie do modułu...
Bo Drzw kierowcy nie mają siłownika Kolego,wypisujesz bzdury. Siłowniki sterowane +, kable podpięte odpowiednio (do wiązki w drzwiach), Sterowanie masą,czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij.
Mam pytanie ,pewnie było to już omawiane ale nie mogę znaleźć odpowiedz na mój problem,otóż najpierw podczas otwierania tylnych drzwi nie zapalało się oświetlenie wnętrza a teraz przy drugich drzwiach, pomierzyłem miernikiem przejście z krańcówek przy wtyczkach w słupkach i przejście jest i w jednych i w drugich drzwiach,podczas otwarcia drzwi styki...
W B5 komfort uwielbia się zalewać wodą. Zaczął bym od grzebania pod dywanem kierowcy, tam siedzi cala centralka. Do tego gniją wiązki przewodów będące w okolicy. Później sprawdził bym czy nie pękają kable w przejściach między drzwiami a słupkami.
po lewej stronie tak jakby w slupku tuz obok sprzegla ale jak zobaczylem ile jest tam kabli to sobie odpuscilem a wole sam sprobowac to naprawic niz dawac bez potrzeby samochod do elektryka zeby wzial bog wie ile kasy za cos co moze sam bym byl w stanie zrobic Zaprowadź ten samochód do elektryka, bo jak zajrzysz głębiej pod dywan pod nogami kierowcy...
Witam Kabel nie wygląda na oryginalny, więc być może było to zasilanie czegoś co zostało wymontowane przed sprzedażą np. CB radio,zobacz skąd idzie , przekaźnika nie ma bo go nigdy tam nie było. Sprawdź dokładnie bezpieczniki 6, 14, 38. Sprawdź okablowanie (połączenie buda - drzwi kierowcy). Działa ci podświetlenie panelu sterowania szyb, i sterowanie...
Na drzwiach masz stały plus 30 a moduł komfortu daje zezwolenie na otwieranie szyb inaczej szyby działałyby cały czas ze swoich przycisków Do modułów w silniczkach szyb dochodzą 2 przewody +12V, czerwony z żółtym, to jest kl30 do zasilania CZ i czerwony z niebieskim, kl30 do szyb, te kable, a w zasadzie ich łączenie najczęściej gnije w wiązce w okolicach...
W zależności od wyposarzenia B4 miały różne rozwiązania el. szyb, posiadały też moduły przy silniczkach (często pękały luty) albo też moduł głęboko pod kierownicą. Pod kanapą w B4 pakowali ster do ABSu a w B3 chyba było tam coś od szyb. A może kolega Buleczka w końcu zdejmie ten boczek i sam powie jak wygląda silniczek i sam choćby sprawdzi kable w...
witam napisze o swoim przypadku usterka leżała po stronie przewodów lesących w progu po stronie kierowcy jest tam rozdzielenie do wszystkich drzwi plusa prawdopodobnie kabel ( czerwony z niebieskim paskiem) i to było zkorodowane i objaw był taki sam, stawiam na to .pozdrawiam
Witam. Opiszę swój problem: Naprawiałem niedawno zamek w moim passacie, bo nie działał centralny. Przelutowałem płytkę i teraz ładnie wszystko działa oprócz jednej rzeczy-lampki w drzwiach. Dodam, że pozostałe oświetlenie działa bez zarzutu. Nie działa tylko lampka w drzwiach kierowcy. Napięcie na kablach jest 12V względem masy. Sterowanie jest tu oczywiście...
Na podłodze (pod wykładziną podłogi) pod fotelem kierowcy sucho? Rok temu miałem parę pośniedziałych kabli, które reanimowałem, poza tym sucho jak pieprz.
A gdzie znajduje się ten moduł komfortu i gdzie idą kable gdzie ich szukać Dodano po 2 Proponuje sprawdzić połączenia przewód idących z modułu komfortu do drzwi. Wygląda jakby było zbyt niskie napięcie. Łączenia przewodów potrafią kwitnąć w tym aucie. a gdzie znajduje się moduł komfortu i gdzie idą kable gdzie ich szukać dodam że na progu kierowcy pod...
Witam. Potrzebuje pomocy :) Samochód Passat b5fl Nie działa mi żadne radio jakie podłącze do samochodu (wcześniej działało) Sprawdziłem bezpieczniki te przy drzwiach kierowcy i wszystko git, napięcie w kostkach na kablu czerwonym i żółtym po 12v z kawałkiem (masę brałem i z samochodu i z kabla czarnego przy kostce wiec 0 też raczej jest) Dodam że radia...
Ja w takim passacie to zaczął bym od rozkręcenia śruby przy klemie plusowej i odłączenie kabla co idzie do środka do auta, w ten sposób ustalisz czy jest pobór w aucie czy pod maską, potem odepnij wszystkie bezpieczniki, przy sterowniku również, przekaźniki, komfort obejrz czy nie zalany w środku, moduł w drzwiach kierowcy, w skrzynce w środku auta...
Mam problem z passatem B5,zamyka mi drzwi kierowcy po przekręceniu kluczyka ale reszta pozostaje otwarta,i nie ma oświetlania wnętrza i brzęczyka,z prawej strony dziala oświetlenie progu i kabiny,Zamykająć z pilota jest to chyba alarm cobra ,centralka votex ,zamykają się wszystkie zamki ale juz nie mruga dioda przy drzwiach.Po ściągnieciu tapicerki...
witam zalozylem w pasacie alarm, w passacie jest oryginal central na pilota w kluczyku (nie dziala pilot) alarmem wpielem sie w dwa kable przed drzwiami od kierowcy siwy i zielony. problem jest taki wlaczam alarm to sie zamyka central no i wszystkie szyby jak sa otwarte i cacy ale jak wylaczam alarm centralny sie otwiera ale przez moment otwieraja sie...
Ireneo lampki świecą mi sie tylko i wyłącznie w drzwiach kierowcy żadne inne nie są podswietlene i przez to winę ma te jeden kabel czerwony z czarnym paskiem? A tylko po otwarciu drzwi z kluczyka od strony kierowcy szyby opadaja w dół. A już jak otwieram drzwi z kluczyka od strony pasażera wszystkie dinksy wyskakują auto otwarte i żadne szyby nie opadają
Witam Mam passata b5 po lifcie. Pewnego mroznego ranka przyszedlem do samochodu i nie moglem zapalic (rozladowany akumulator). Zatrzymalem mila zgrabna laske rozciagnalem kable i odpalilem. Jednak od tego czasu pilot ktory jest w kluczyku (scyzoryk) otwiera tylko drzwi kierowcy. Z samochodu przyciskiem na tapicerce otwiera sie normalnie wszystkie drzwi....
Wiązka kabli które są w drzwiach kierowcy i jest nią połączony - moduł w drzwiach z modułem konfortu - pozostała z modelu 98 . Natomiast został zmieniony tylko moduł przy silniczku od podnoszenia szyby kierowcy. Więc złącze które jest w przednim słupku kierowcy zgadza się ( tyle samo kabli po stronie drzwi co po stronie słupka) . Pozostaje tylko sprawdzić...
Walczyłem parę dni z elektryką w moim pasku. Rozebrałem drzwi kierowcy i faktycznie wiązka była pocięta. Wstawiłem wszystkie kable nowe lecz problem dalej był. Ponownie wyjąłem wiązkę w progu i do modułu, odwinąłem każde połączenie i faktycznie było trochę kwiatków, niektóre przewody trzymały się na dosłownie jednym "włosku". Zrobiłem porządek, nasmarowałem...
przelotka w drzwiach nie ma nic do rzeczy odepnij w lewym przednim słupku koskę z drzwi i oberwuj, jak masz wkładkę w prawych to też, jak dale lipa to odłącz klape tył bo przerwane kable na przelotce lub zaśniedziały switche w zamku klapy, jak nie pomoże to dostań się do komfortu pod nogami kierowcy. albo ruszaj klapą lub jej wkładką, lub drzwiowymi....
Kupiłem niebieski kabel KKL i śmiga aż miło na vagcom. Narazie mam za dużo błędów bo poodpinane przełączniki z wszystkich drzwi - tapiceruję boczki. Szyby z tyłu rozwiązałem - wystarczyło odkręcić silniki i zsunąć szybę trochę ręką i zamontować silniki. Przeczytałem na forum Passata, że lamelki na silnikach lubią się palić w VW. Jedna sprawa nie daje...
Sprawdz kable przechodzące przez drzwi i słupek. Miałem to samo w Golf III A tak poza tym nie ma tam nic skomplikowanego poprostu sprawdz dokładnie wszystkie kable. A komfort może jest oryginalny. Niewiem jak passat ale golfiki miały go na pewno oryginalnie(nie wszystkie) Pozdrawiam.
Teraz sprawdzałem po kolei żarówką, i tak w kostce od modułu szyb(silniczka) w drzwiach kierowcy, gdzie dochodzą dwa kable prądowe czerwono-biały gruby było ok, natomiast drugi czerwono-niebieski cienki po podłączeniu żarówki świeciła ale bardzo słabo, po kilku próbach zaświeciła całą mocą, czyli był za słaby przepływ prądu w tym kablu, szukając po...
Kolego miałem podobne przygody, tak jak koledzy piszą: sprawdzić wiązki w przelotkach do drzwi i z tego co widzę jeszcze tego nie robiłeś: od modułu komfortu odchodzą wiązki (fotel kierowcy zdemontuj i wykładzina do góry), rozplącz wszystkie i posprawdzaj fabryczne złączki na kablach, czyli wszystkie rozgałęzienia w szczególności masy i zasilania idące...
Pilniue potrzebuje dowiedzieć się jak zarejestrować sterownik drzwi kierowecy? Po naprawie więzki ( nie działał moduł komfortu bo zalała go woda) uruchomiłem vaga i ożywiłem moduł okazało sie że nie ma komunikacji z drzwiami (zgniły połączenia kabli kabli w wiązce|) po reanimacji wiązki wszystko ożyło oprócz szyby drzwi kierowcy zamiast zamykać się...
Odświeżam,problem z dużym fizem czyli odwrotna prezentacja otwartych drzwi siedzi w komforcie,niestety nie da się go przekodować zeby wskazywał poprawnie,trzeba wymienić moduł komfortu dopisać piloty i po kłopocie.Dlaczego tak się dzieje? To bardzo proste,sygnał do licznika idzie po canie,silnik kierowcy z którego idzie sygnał ląduje po stronie kierowcy...
Wszystko już naprawiłem, szyby się otwierają, nowy pilot zakodowany i zamyka ładnie cztery drzwi i nawet secure lock funkcjonuje bo miga dioda w drzwiach kierowcy, więc temat zamykam. Dodano po 4 Cała usterka związana z brakiem otwierania okien była spowodowana przez uszkodzone kable w tylnych drzwiach jak również przez wodę pod dywanikiem.
Tak jak kolega pisze VAG bloki pomiarowe i pokaże które drzwi ale pewnie kierowcy. Krańcówka odpowiedzialna za sygnał jest w zamku. Choć sprawdziłbym jeszcze kable w przelotce do drzwi (pękają i lubią zwierać). Tu masz pokazane jak się dostać do zamka [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... demontażu
Witam koledzy Mam problem z centralnym zamkiem w Passacie z 98 roku, kiedy zamykam auto z kluczyka wszystko działa ok, natomiast przy zamykaniu od środka ( z przycisku na drzwiach kierowcy) zamki sie zamykają ale po ok 1s tylne lewe drzwi otwierają się samoczynnie. Dodatkowo dla informacji, otwarcie tych drzwi nie powoduje włączenia światła w kabinie....
Problem z oświetleniem rozwiązany. Kabel czerwono-czarny od modułu odpowiada za oświetlenie i on idzie aż do bagażnika i wraca pod fotel kierowcy i rozchodzi się dalej tym samym kolorem i wchodzi w kostkę która znajduje się po lewej stronie od kierowcy i dalej idą z jednej kostki dwa kabelki czerwono-czarny i brązowo biały do góry i tak jest oto +,...
norbert a próbowałeś wysterować bezpośrednio motory siłowników? jeżeli nie to spróbuj, ja podałem bezpośrednio napięcie na kable sterujące i chodzą siłowniki bez problema... i połączyłem je z tylnimi siłownikami(kablami do nich) i widać że chodzą raz po raz i z przycisku i z pilota, więc chyba tak zostawie gdyż nie chce brnąć dalej i dociekać co jest...
Witam. Mam identyczny problem w PASSACIE B5 z 98 roku. Z tego co zauwazylem na 100% nie dziala krancowka w zamku w tylnych lewych drzwiach. Rozebralem ostatnio wszystko na czynniki pierwsze i okazalo sie, ze nie kontaktuje wtyczka, ktora jest wlaczona do zamka. Krancowka jest OK i kable takze na 100%. Wyczyscilem wszystko i po kilku dniach znowu to...
Witam. Mam problem z zamontowaniem sterownika jak w tytule do passata B5 '96 1.9TDI 110KM. Próbowałem już kilku ustawień ale nic to nie dało. Jeśli ktoś może to niech napisze pod jaki dokładnie kolor kabli podpiąć kable ze sterownika. Poniżej umieszczam schemat dołączony do sterownika. http://pictureshare.org/images/e56669469...
mam problem z elektrykom w passat 2006 20 TDI (140km) dość często pali sie kontrolka otwartych drzwi kierowcy zapala sie i gaśnie w czasie gdy drzwi są zamknięte . czasami pali sie przez sekundę co jakiś czas a czasem nic sie nie dzieje przez kilka dni . wymieniłem już zamek w drzwiach na nowy i nową baterie , po wymianie baterii miałem 2 tygodnie bez...
Witam. Problem z Passatem b5FL zaczął się od zamka pasażera z przodu. Zamek zaryglował się i za żadne skarby nie idzie go otworzyć ani z pilota ani z kluczyka. Następnego dnia zawiesił się zamek pasażera z tyłu za kierowcą po przekątnej. Mało prawdopodobne żeby dwa zamki uszkodziły się mechanicznie. Wyjąłem moduł comfort, przeczyściłem go okazuje się...
Naprawiałem podobną usterkę w Passacie B5, przyczyną było zgniłe połączenie kabli w wiązce znajdującej się na podłodze przy lewym progu (pomiędzy progiem a siedzeniem kierowcy). W tym niefortunnym miejscu narażonym na kontakt z wilgocią producent połączył czerwone kable zasilające moduły w drzwiach. Jak rozwiniesz wiązkę na podłodze to znajdziesz zaizolowane...
Witam ponownie mam następujący problem, posiadam golfa 4, 3 drzwiowego, Problem wygląda następująco dokładałem centralny z pilota ponieważ myślałem że uniknę wymiany mikro włączników w zamkach. Od strony kierowcy gdy zamykałem z patentu po jakimś czasie przestały się zamykać kolejne drzwi z centralnego tzn raz sygnał załapał a raz nie, po jakimś tygodniu...
trafiłem na taki sam przypadek passat rocznik 2000 przy zamykaniu drzwi otwiera bagaznik brak błedow w module komfortu podstawiłem identyczny moduł znow to samo odpiołem jednostke sterujaca w drzwiach kierowcy znow nic nie pomogło zamiana kabli w siłowniku nie wchodzi w gre bo siłownik działa tylko w jedna strone cała instalacja sprawdzona wszystkie...
A więc tak miernik w rękę i: w slupku tylnich drzwi sprawdź czy czerwono-czarny to jest to samo co dochodzi do obu przenich drzwi również czerwono-czarny, jeśli tak to z tym kablem masz już spokój. Czerwono-bialy (gruby z drzwi) możesz dociągnąć do przednich słupków, ale to może nie być konieczne, sprawdź czy we wtyczce w tylnim słupku masz jakiś gruby...
Witam serdecznie, Przeczytałem kilkanaście tematów na temat sygnalizacji awaryjnymi centralnego zamka niestety nadal mam wątpliwości i proszę o ich rozwianie. Passat B5 97r. fabryczny alarm i centralny zamek Zamieszczam schemat mojego rozumowania. http://obrazki.elektroda.pl/8816235100_1... Rozumiem, że biorę najzwyklejszy przekaźnik...
Witam Mam dość ciekawy problem z passatem z 97 roku. 4 szyby i central z pilota wszystko fabryczne. Temat wygląda następująco. Centralny zamek działa z kluczyka, pilota i z przycisku. szyby można otworzyć i zamknąć tylko za pomocą wkładki zamka, układ nie reaguje na przyciski szyb z panela kierowcy jak i poszczególnych przycisków w drzwiach, Panel kierowcy...
Zrób jak pisze DZUL może bateria, a jak nie to poszukaj kogoś kto ma kabel VAG-owski, podłączy i będzie wiedział co jest nie tak. Obstawiam moduł komfortu który znajduje się pod siedzeniem kierowcy. Cos mu się poprzestawiało. Jak coś napisz na PW to cie pokieruje dalej.
Próbowałem wczoraj, ale nie mogę się połączyć, ale chyba dlatego że mam tani kabel VAG KKL i Polskiego vaga. Dodano po 14 Wszystko rozumiem, tylko nie rozumiem tego że jeśli odłączę moduł komfortu, to zamki po stronie kierowcy wciąż działają z pilota i przez przycisk na drzwiach. Nie działa tylko oświetlenie. A chyba za to odpowiedzialny jest ten moduł....
weś siępodepnij w drzwi od strony kierowcy, zobacz ile jest kabki w peszelku i który zamyka a który otwiera drzwi. Pozdrawiam Ha, rada super. Każdy by chciał wszystko od razu mieć pięknie podane. Ale jak się weźmie miernik w rękę, to zapamięta się na zawsze, które kable sterują central-em. Pozdrawiam
Witam. Mam pytanie do osób które już to przerabiały;) A Mianowicie problem jest taki że nie da się zamknąć ani otworzyć drzwi kluczykiem (centralnego zamka) od strony kierowcy. Żeby zamknąc centralny lub otworzyć muszę to zrobić z prawych drzwi. Nie robiłem jeszzcze tego w nowszych VW (mam na mysli np GOLF IV lub PASSAT B5), ale wiem że w starych passatach...
Witam. Passat B5 3B 1.9 TDI AHU Już dość dawno zamontowałem sterownik centralnego zamka na pilota. http://www.remotronix.com/product/358828... Lecz ostatnio intensywnie myślę nad tym żeby podłączy osobno bagażnik, i tu jest moja prośba, czy może już ktoś się w to bawił. Tak myślę najszybciej...
miałem taki sam problem w golfie MK3 z USA. Działy się cuda naprawdę :D podpowiem że jeżeli kable między karoserią i drzwiami są ok zobacz przejścia wtyczki jak będą podpięte jeśli jest ok to odepnij kostkę pomiędzy drzwiami a karoserią od strony KIEROWCY i zobacz co będzie się działo.. Nie jestem pewien czy MK3 a B3 mocno różni się okablowaniem ale...
Podejrzany :D przycisk sterowania :!: Proponuję sprawdzić otwieranie centralne kluczykiem - z zewnątrz przekręcasz kluczyk na otwieranie drzwi i w tej pozycji chwilę go przytrzymujesz, aż otworzą się wszystkie szyby. Potem kluczyk w drugą stronę i przytrzymujesz, aż wszystkie szyby się zamkną. W ten sposób przetestujesz kable instalacji (czy nie "pogniły"...
Witam. Mam problem z otwieraniem centralnego zamka kluczykiem od strony kierowcy. Z kluczyka otwiera/zamyka tylko drzwi kierowcy. Centralny zamek w klapie działa, otwiera/zamyka wszystkie drzwi. Z panela wewnątrz również zamyka/otwiera wszystkie drzwi. Z pilota również otwiera/zamyka wszystkie drzwi. Oświetlenie wewnątrz działa, szyby również działają....
Naprawiałem podobną usterkę w Passacie B5, przyczyną było zgniłe połączenie kabli w wiązce znajdującej się na podłodze przy lewym progu (pomiędzy progiem a siedzeniem kierowcy). W tym niefortunnym miejscu narażonym na kontakt z wilgocią producent połączył czerwone kable zasilające moduły w drzwiach. Jak rozwiniesz wiązkę na podłodze to znajdziesz zaizolowane...
kable od klap są pod dywanem w wiązce gdzie można je podłapać i kończą się w konektorach przy module jak w passacie,bo gdzieś muszą dochodzić. Dodano po 4 a ten kabel dociągania z bagażnika też tam pewnie był pod dywanem kierowcy?,tylko dziwi mnie to,że tam musiałeś się wpinać,bo powinno ciągnąć z drzwi na przewodzie zamykania.
Witam, Mam objawy i pewnie przyczyny podobne. Po zarżnięciu akumulatora do zera i próbach odpalania przez kable z samochodu kolegi stało się: * zamykanie drzwi pilotem i/lub kluczykiem powoduje zamykanie wszystkich drzwi - tu jest OK ale * nie miga ta dioda w drzwiach kierowcy (czyli jak rozumiem nie uruchamia się jakiś system bezpieczeństwa w passacie)...
passat drzwi kierowca drzwi kierowca passat kabel drzwi kierowca
pilot zmiennym kodem gniazdka angielskie szlifierka kątowa kondensator schemat
Jak przetestować układ scalony STK4132? Parametry BD139 i BD140 przy testowaniu LCR T4