O ile pamiętam przewody przy tym złączu ułamują się kawałek od korusu więc z łączeniem jedyny problem to mała ilość miejsca. Natomiast inne zagadnienie to fakt, że występuje tam napięcie przy podłączonym akumulatorze więc iskierki mogą się posypać i bezpieczniki także. A bezpieczniki w BSI. Jakby co to mowa o IC 97gdzie: 6290, 6216 styki zamka; 6201,...
Przyjrzyj się bardzo dokładnie, jeśli jest potrzeba to przemyj kable, powinny być jakieś paski cienkie lub napisy. jeśli oba kable są identyczne to idz po wiązce i zobacz czy się nie łączą w którymś punkcie.
szukaj przy przekaźnikach bezpiecznika takiego jakie są widoczne (3 sztuki) z prawej strony fotki pod przekaźnikiem nr 409, srebrny z zieloną główką - jest od elektrycznych szyb i centralnego zamka : http://obrazki.elektroda.net/15_12423802...
Sprawdz jak kolega pisze te przelotki. Lutowalem w trzech drzwiach kable.
To ja źle przeczytałem. Musisz sprawdzić styki w drzwiach kierowcy. Odłącz na chwilę kabel odpowiedzialny za otwieranie z drzwi kierowcy i sprawdź czy działa z pilota.
Sprawdź kable w gumowej przelotce drzwi kierowcy, lubią się połamać i robić zwarcia. Do czego idą kable na zdjęciu ?, ściągnij sobie .pdf z instrukcją montażu centralki zamka, to będziesz wiedział do czego słuzą
Przerwany kabel w drzwiach kierowcy
Po prostu podłącz pod kokpitem czerwony kabel od modulu do czerwonego w istalacji sam. a czarny lub brazowy od modułu do brazowego i już jest zasilanie modułu zamka. Do drzwi kierowcy zrób wiązkę z kabli zielony niebieski brązowy biały czarny i to jest wiązka do siłownika drzwi kierowcy (te kable powinieneś mieć w wiązce od centralnego który kupiłeś...
Kontrolką z masy musisz nakłuć kable idące od drzwi kierowcy do środka auta, powinieneś znaleźć dwa kabelki sygnałowe na które jak podasz masę to zamknie i otworzy, jak nie możesz znaleźć kabli to zdejmij tapicerkę z drzwi i kable co idą do zamka nakłuj.
Zwarcie między różnymi kablami w harmonijce łączącymi drzwi kierowcy z kabiną. Tam kable pracują, izolacja się przeciera i pęka, co może objawiac się np tak jak opisujesz. Na chwilę, wystarczy może poprzesuwanie kabli we wiązce względem siebie i związanie ich żeby nie wróciły na swoje miejsce. Porządniej, trzeba znaleźć które i naprawić uszkodzone przewody.
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
Najczęściej przełącznik w drzwiach kierowcy, lub uszkodzona wiązka kabli w drzwiach kierowcy.
Sprawdź sobie kable na zgięciu drzwi kierowcy.
Ale czy wystarczy podłączyć tylko 3 kable w drzwiach kierowcy i tyle? Dobrze rozumiem? Nie muszę przepuszczać do każdych drzwi?
Witam. jest tam typowy centralny zamek sterowany dwoma minusami. Znajdz 2 kable wychodzace z przelotki drzwi kierowcy: - brazowo/bialy otwieranie - brazowo/czerwony zamykanie Podepnij do kabli od centalki sterujacej, wpinajac sie w oryginalne a nie przecinajac je i gotowe :) pozdrawiam
Może być, że któryś kabel w drzwiach kierowcy jest zużyty, szczególnie w miejscach, gdzie się zginają przy otwieraniu i zamykaniu. Przy ciągłym zginaniu w końcu się mógł przerwać w izolacji, nie zobaczysz na oko, trzeba mierzyć ciągłość.
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Sprawdź okablowanie centralnego, zwłaszcza w przejściu do drzwi kierowcy. Możesz mieć poprzecierane kable. Pozdrawiam.
Kable masz mieć połączone jak było a masę(tylko przez żarówkę) podajesz na czerwony z fioletem aby zamknąć i jasno niebieski z brązowym aby otworzyć wg opisu który podałeś.Profilaktycznie włącznik drzwiowy wciśnięty,zapłon wyłączony. Gdy nie zadziała weź kontrolkę i podawaj masy na ten moduł aż znajdziesz lub na kable wychodzące z drzwi kierowcy. Dodano...
Może uszkodzona przelotka kabli w drzwiach kierowcy, albo styk zamknij w siłowniku pneumatycznym tych drzwi.
Urwane kable.
Uszkodzona kaseta zamka wewnątrz drzwi kierowcy lub uszkodzone kable w "przelotce" drzwi kierowcy.
Nie ma rozpiski do Rav4. Przewody "blokowanie" wpinasz do przewodów masowych sterowania zamka. Powinny być pod lewym słupkiem w kablach wychodzących z drzwi kierowcy. Jeden otwierający, drugi zamykający. Zasada jest taka, że jak otwierasz lub zamykasz drzwi z przycisku, tego koło szyb elektrycznych, to alarm dostaje masę na przewody "blokowanie" i wie,...
Jeżeli chodzi o ten problem z drzwiami kierowcy to trzeba sprawdzić cienki pomarańczowo-czerwony kabel od kostki w drzwiach kierowcy do sterownika. U mnie pomogło i działa jak powinno.
Problem zniknał w trakcie prób zaglądnięcia w kable pod gumą kierowcy. Teraz to nawet nie przepala 20A bezpiecznika. Ale dostęp do kabli drzwi kierowcy to masakra, tam pod kierownicą. Wygląda że jest wtyczka do wiązki do drzwi, ale tak trudny dostęp że bałem się ja rozłaczać bo nie było by jej jak załączyć. Udało mi się trochę odsłonić kabli pod gumą...
Miałem coś podobnego w Jeepie. Przerwany kabel masy na zgięciu drzwi kierowcy. Tajemnica dla mnie jest do tej pory, dlaczego ogrzewanie nie działało, ale po naprawie kabla wszystko wróciło do normy.
U0172 to błąd od czujnika który znajduje się w drzwiach kierowcy. A problemem okazał się przerwany kabel w przelotce pomiędzy drzwiami a nadwoziem. Pozdrawiam
Sugeruje uszkodzone kable w przelotce drzwi kierowcy.
sprawdź kable w drzwiach kierowcy, od panelu do kabiny :)
Myślę, że w zamku drzwi kierowcy nie ma siłownika tylko samo sterowanie pozostałymi zamkami w drzwiach, stąd 3 kable z zamka-masa,otwórz i zamknij. Drzwi kierowcy zamykasz/otwierasz mechanicznie poprzez przekręcanie klucza, reszta drzwi zamyka się/otwiera już elektrycznie Jeśli tak jest to musisz w drzwiach zamontować uniwersalny siłownik zamka i wysterować...
Chodzi mi o to żebym mógł zamykać samochód tym "dzyndzlem" drzwi kierowcy wewnątrz samochodu. Nie chce też ciągnąć dodatkowego kabla przez drzwi kierowcy.
Sprawdź dokładnie wiązkę kabli do drzwi kierowcy. Może być uszkodzony przewód
nie pamiętam by w fieście trzeba było robić doktorat z przeciągania kabli na drzwi, wstaw fotkę drzwi<=>buda to coś podpowiem, chyba że nie skumałem chcesz przeciągnąć kable wewnątrz drzwi od przelotki do siłownika, ja zawsze wywlekam kable na zewnątrz i prowadzę po wierzchu.
Witam. Na 3 kostce zacisk A5 kabel z drzwi kierowcy zielono-niebieski przy otwartym centralnym powinien być +, a przy zamkniętym - (pasażer A11 kabel żółto-niebieski).
Rozłącz wiązkę kabli drzwi kierowcy - rozepnij złącze i sprawdź czy objawy uszkodzenia centralnego zamka ustały. Sprawdź pilotem czy centralny zamek znów działa. Następnie drzwi kierowcy połącz tak jak powinno być i rozłącz złącze dla kolejnych drzwi. W ten sposób odszukasz te drzwi w których masz uszkodzony zamek. Za każdym razem ma być rozpięte złącze...
Przełamane kable w przelotce drzwi kierowcy A to nie jest przypadkiem jakiś przekładany anglik ? raczej nie moga byc przelamane kable w drzwiach kierowcy bo wszystkie elementy dzialaja tzn otwieranie 4 szyb zamykanie otwieranie centralnego zamka itp.
najlepiej podoiac sie pod kable w drzwiach kierowcy
Mam problem z zakupionym kablem od drzwi kierowcy (mój był poprzerywany) w moim był dodatkowy kabel taki jak na zdjęciu w tym co zakupiłem (oczywiście od tego samego modelu) nie ma go (nie jest wycięty, fabrycznie go brak). Teraz przez tą sytuację nie działają mi szyby gdy chcę opuścić samochód zamyka centralnym zamki :). Na zdjęciu stary kabel i zaznaczenie...
Może macie Panowie jakiś pomysł? Rozbierz tapicerkę drzwi kierowcy, odłącz wtyk od kasety zamka i wtedy testuj "otwieranie" przez opornik... Sprawdź kable w przepuście drzwi kierowcy
da sie!!! kabel brazowo zołty- drzwi kierowcy w łaczówce od drzwi, drzwi tylne łaczymy osobno- przewód brazowo biały-szara łaczówka nad kolumna kierownicy, drzwi od pasazera-brazowo fioletowy cienki w tej samej łaczowce, Na kable od drzwi wstawic diody paskiem od centralki i alarm bedzie działał z samouzbrajaniem po przypadkowym otwarciu pilotem mimo...
Z kluczyka zamykanie jest orginalne ,nawet próbowałem się wpiąć w kable w drzwiach kierowcy do siłownika i nic
Witam ! Stary problem rozwiązany, kable w drzwiach kierowcy się złamały przed kostką, w tym ogumieniu, no i kable w końcu jeden po drugim puszczały.
Hej, Przeciąłem kabel oznaczony M6202 w drzwiach kierowcy, chyba zielono żółty i po problemie, czujnik drzwi przestał działać i centralny w końcu zamyka dzwi
pewnie połamane kable na złączu drzwi kierowcy, typowa usterka
Po odłączeniu wiązki kabli drzwi kierowcy która idzie z samochodu do drzwi wszystkie 3 dzwi zamykają się i otwierają normalnie z pilota tak jak powinno być .A gdy podłacze tą "kostke" , po naciśnięciu guzika w pilocie 3dzwi się zamykają i odrazu otwierają A te kierowcy stoją bez ruchu i niereagują.A gdy przekręce kluczyk i zamkne ręcznie kluczykiem...
Zaczął bym raczej od tych w kabinie. Bezpiecznik którego szukasz, ma cały czas zasilanie pomimo wyłączonej stacyjki. Dwa kabelki+ żarówka np. 12V10W , i masz probówkę- albo omomierz. Jak już znajdziesz spalonego fusa, to obejrzyj sobie wiązkę kabli do drzwi kierowcy- mogły tam połamać się, i stąd ten cały ambaras.
Problem na szczęście rozwiązany. Przyczyną była wyrobiona izolacja na kablach od drzwi kierowcy, popękała i przy dotknięciu z innym kablem zwierało. Dziękuję za zainteresowanie.
No to prawdopodobnie centralka albo kable w słupku drzwi kierowcy sprawdź pierw to drugie
Opel Astra f 2002r Po odłączeniu wiązki kabli drzwi kierowcy która idzie z samochodu do drzwi wszystkie 3 dzwi zamykają się i otwierają normalnie z pilota tak jak powinno być .A gdy podłacze tą "kostke" , po naciśnięciu guzika w pilocie 3dzwi się zamykają i odrazu otwierają A te kierowcy stoją bez ruchu i niereagują.A gdy przekręce kluczyk i zamkne...
Zwracam się z pytaniem na forum odnośnie tego alarmu bo myślę, że fachowcy są wstanie coś doradzić obojętnie czy to alarm STIG czy jakiś inny. Idea chyba taka sama. Akurat to nie takie obojętne jaki to alarm - jeżeli to ten Stig to mówiąc niezbyt grzecznie z gówna złota nie ulepisz. Diody podłączasz paskami do wyłączników - np na kablu z lampki z tylnej...
Cześć. Posiada ktoś schemat wiązki kabli przelotki w drzwiach kierowcy golf V wersja 5d.
Sprawdź sensor uderzeniowy w drzwiach kierowcy, ewentualnie kable przy zawiasach drzwi.
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Jak ubożasza wersja Civica ,to będziesz musiał dołożyć siłownik w drzwi kierowcy, troszke zabawy będzie z przeciągnieciem kabla przez przepust z drzwi kierowcy do środka auta . Trzeba rozwiercić kostke w drzwiach i przepychać kable.
Tam była różnica w sterowaniu-starsze modele osobno miały otwórz zamknij a w nowszych szło to na jednym kablu.
Pierwsze sprawdź czy masz całe kable między drzwiami a karoserią, drzwi kierowcy.
Wstępnie jest coś nakombinowane, jeśli u kierowcy jest tylko dwa kable to albo Anglik po przekładce lub inne drzwi pasażera. Będzie trzeba rzeźbić lub kupić używany mechanizm od pasażera i pasująca do auta wiązkę drzwi.
Który rok auta? Sprawdź, czy na przewodzie szaro-czerw lub szaro-białym (96 wzwyż) lub zielono-fioletowym (01 wzwyż) w drzwiach kierowcy pojawia się masa po przekręceniu kluczyka w zamku drzwi w pozycję "otwórz". Jeżeli nie, to uszkodzony jest switch w zamku drzwi kierowcy.
Otwarta klapa bagażnika też pokazuje otwarte drzwi , a w przelotce idą wspólnie kable ogrzewania tylnej szyby i zamka. Nie widzę więcej punktów wspólnych no chyba że UCH ale to już inna bajka
Wracam do tematu. Jestem tu nowy. Mam problem z drzwiami podobnie jak napisaliście z czujnikiem. Jak to rozwiazaliscie ? Tylne drzwi są zamknięte a mimo wszystko musze mocno zamknąć kilka razy. Z drzwiami kierowcy mam podobnie, ujade z 5 km i wyświetla mi ze sa drzwi otwarte, zamkne z kilka razy i jest ok. Denerwujace jest pikanie ze drzwi otwarte....
Prawdopodobnie padl sterownik drzwi kierowcy lub kable uszkodzone w tych drzwiach
Uszkodzony kabel napraw i już .
Jeżeli zarówno z pilota jak i z kluczyka otwierają się inne drzwi tylko nie kierowcy, to kable w drzwiach są ok, podobnie jak bezpieczniki i akumulator. Zamek fizycznie nie odskakuje. Nie kojarze w tej chwili jak to wygląda w Leonie, czy jest jakieś cięgno? Może tam byc jakiś silny opór materii jeszcze tylko.
Usterki usunięte. Zamek w drzwiach do wymiany oraz przerwane kable w siedzeniach. Dzięki wszystkim za pomoc.
Fabrycznie w tych modelach nie było siłownika w drzwiach kierowcy. Sprawdź stycznik przy zamku drzwi kierowcy, ewentualnie kabel między drzwiami a słupkiem.
1208.2 kabel czerwony do drzwi kierowcy. Znajdziesz go w okolicy pedału sprzęgła.
Czyli najlepiej w tych tylnich drzwiach wymienić zamek lub sprawdzić kable może już są rdzą zalane.Bo jak mówił to musiał wymienić moduł komfortu sprawdzał kable otwierał drzwi od pasaże, kierowcy a i tak do końca nie zrobił tylko skasował mnie nieźle.I szukałem na YouTube tematu parę osób mówiło że przyczyna w mikrostykach na zamkach że przez to drzwi...
Kable w przelotce drzwi kierowcy uszkadzają się moduł komfortu dostaje szału. Tak samo zamek a konkretnie krańcówka drzwi otwartych w nim. Trzeba by też sprawdzić czy moduł/y w drzwiach nie dostały wilgoci/wody. Czasem stary akumulator powoduje że jazda co dwa 2-3 dni jest bez problemu ale już po dłuższym postoju jest problem.
Szukałem na forum i na necie lecz nic co mnie interesuje nie znalazłem. Kładę instalacje do głośników i interesuje mnie kwestia długości kabli od zwrotnic do głośników czy kable do drzwi kierowcy mogą być o jakieś od 0,5 do 1m dłuższe od kabli do drzwi pasażera, i nie odbije się to na dźwięku.
Witam, jeśli działa centralny zamek (tzn. przy otwieraniu drzwi po przekręceniu kluczyka otwierają się drzwi lub po wciśnieciu bolca blokującego zamykają) to ściągnij maskownice z przednich drzwi od str. kierowcy znajdz "automat" zam/otw. drzwi, z niego wychodzą kable chyba 4, trzeba sprawdzić próbówką lub multimetrem bo 2 z nich w stanie zwarcia zamykają...
Sygały otwórz zamknij znajdziesz tak że kontrolką z masy nabijasz kable w przelotce od drzwi kierowcy powinny być 2 kable sygnałowe od wkładki, pamiętaj że jak sprawdzasz sygnały to śrubokrętem zamknij zamek w drzwiach kierowcy i żeby inne zamki były zamknięte, jeśli nie znajdziesz sygnałów to rozbierz tapicerkę drzwi kierowcy i kable co idą do zamka...
Sprawdzić wiazke kabli w przejsciu drzwi kierowcy-słupek.
https://obrazki.elektroda.pl/5151796200_... wlutowałem się bezpośrednio zielonym kablem z alarmu w kabel krańcówki drzwi kierowcy.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Jeśli Honda z fabrycznym centralnym zamkiem, to na początek sprawdź sterownik w drzwiach kierowcy i kable przy zawiasach tych drzwi.
to tylne drzwi kierowcy, kable w przenim słupku i słupku B wygladaja ok, bezpieczniki w porzadku..
Odczytaj błędy i zobacz który czujnik nie daje odczytu w komputerze. Najpewniej gdzieś ukręcił się kabel, często w przelotce drzwi kierowcy się urywa (największa częstotliwość pracy). Czasami kostka pod fotelem się luzuje. Bez odczytu z kompa będziesz szukał na ślepo.
w starej centralce zostały mi dwa kable W starej, na głównej wtyczce, czerwony to B+, a zielony idzie na krańcówki drzwi. 2 boczne przewody j/w. Tyle tylko, że w CRV sterowanie zamkiem odbywa się jedynie minusem, a sam sterownik centralnego jest w drzwiach kierowcy.
W tym roczniku ('96) bedziesz musiał zastosować schemat 3 (na zmiane + i -) rozcinając kabel idący z drzwi kierowcy do sprężarki. Lub zastosować scemat 2x (-) i pociągnąć kable bezpośrednio do sprężarki i tam wlutować się bezpośrednio w nogi od przekaźników. Jak raczkujesz w temacie to wybierz pierwszy sposób - kabel znajdziesz w wiążce wychodzącej...
Witam.Sprawdziłeś Czy sam sterwonik od lusterek jest sprawny? Najlepiej jechać na szrot wymontować taki sam i spróbować czy działa! Jak dalej nie działa to Najprawdopodobniej Uwalony kabel w drzwiach od kierowcy! Tam gdzie jest osłona gumowa a w niej kablem miedzy drzwiami! Standardowa usterka większości samochodów😊 Także masz tylko dwie opcje!...
przyczyny mogą być różne zimne luty, uszkodzony mikro wyłącznik lub wytarta krawędź rygla który go załącza w zamku, przerwany kabel w przelotce drzwi kierowcy.
Witam Mam problem z zamkiem centralnym w astrze. Nagle przestało działać zamykanie drzwi przez centralke. Otwierają się wszystkie lecz zamykają się tylko od kierowcy, sprawdzałem kable wychodzące od drzwi kierowcy do centrali obok schowka, za zegarkiem, tam jest kostka z której kable idą do małej czarnej skrzyneczki, przejście jest, bezpiecznik sprawny....
brązowy z czarnym z drzwi kierowcy, masa zamyka ok 500-600ohm otwiera. nie w każdej sztuce jest ten kabel
Myślę, że usterka może być w wiązce kabli między drzwiami a kabiną. Najczęściej pękają kable w drzwiach kierowcy, bo najczęściej używane. Zdejmij gumę i dobrze oglądnij kable. Nie rób więcej testów radiem, bo możesz uszkodzić końcówkę mocy, o ile już nie padła. W Philipsach idą dwa scalaki, dlatego tył gra. Możesz, też wyjąć wtyczkę głośnikową z radia...
sterownik mikro ster podpinalem do wiazki kabli idacych z drzwi kierowcy w kabel czerowno/brazowy oraz bialo/brazowy oraz do kabli czerwonego i czarnego przy złaczce konwertorowej.. po odpieciu sterownika tez nie pali....
Czy ma ktoś jakiś pomysł? Coś już sprawdziłeś ? Kable biegnące do drzwi kierowcy - sprawdzone ?
Zamek do naprawy albo wymiany. A jeszcze może dojść zalanie modułu ,kable w drzwiach jak i zgnite kable w okolicach progu/komfortu.
witam gdzie najlepiej sie podpiąc pod te czujniki drzwi jesli tylko chce kabine kierowcy podłonczyc tez musze diodowac kable??
Zacznij od zamka drzwi kierowcy i przelotki między drzwiami a słupkiem (połamane kable)
Racja - podepnij tak jak radził Kolega "albino" na wiązce kabli od drzwi kierowcy. Kolory to bodajże biały/czerwony(otw) i czerwony/brązowy (zam). Będziesz miał sterowanie i z klucza i z pilota. Nie powinno być problemów. Pozdrawiam
Sprawdzałem dziś przelotkę z drzwi do karoseri ale nie zauważyłem żeby kable były czy przetarte czy zagiete.
Sprawdź kable w przelotce w drzwiach kierowcy. ;)
Szukaj w zamku drzwi kierowcy + kable obwodu wykonawczego CZ w drzwiach kierowcy.Nie zaszkodzi zajrzeć do modułu CZ i sprawdzić co zrobiła wilgoć
Jaki przekaźnik...?Za w/w usterki odpowiada moduł komfortu i tutaj trzeba szukać...zacznij od sprawdzenia kabli w przelotce drzwi kierowcy.
Prawdopodobnie uszkodzone mikroswitche w samym zamku kierowcy. Ewentualnie przelotka kabli między drzwiami a karoserią.
Witam montowałem wczoraj alarm do tego auta, montowałem w roczniku 99' . W tym samochodzie centralka jest sterowana naprzemiennie masa. Kable w które trzeba się wpiąć to kable w wiązce idącejdo drzwi kierowcy, kable sterujące to żółty i jasno brązowy. Zaznaczam tylko iż w poszczególnch roczikach instalacja może się róznić.
Przed chwilą rozmawiałem z elektrykiem który walczył sporo czasu z tym cetralnym.Mówił że sprawdził wszystkie drzwi,bezpieczniki, kable pod fotelem kierowcy,w nadkolu i gdzieś jeszcze.Na początku marca znowu ją oddaje .Blacharz pomoże rozbierać i zobaczymy czy znajdzie problem.
centralka CZ jest w drzwiach kierowcy pod tapicerką, takie zielone pudełko sterowanie w civicu jest masą, jest taki switch w drzwiach kierowcy który podaje masę jak się zamyka lub otwiera drzwi, dokupujesz tylko master'a bo slave'a masz w drzwiach pasażera, a i jeszcze będziesz miał trochę jazdy z przeciągnięciem dwóch kabli z drzwi kierowcy do wnętrza...
Źle doczytałem ; złe sterowanie lewego siłownika , zalany i zaśniedziały przełącznik siłownika albo porady poprzedników. Rozłącz jeden , a później drugi siłownik w drzwiach przednich i będziesz miał namiar. odłączyłem kabel między drzwiami kierowcy i samochodem, wtedy samochód się bez problemu zamknął z pilota czyli muszę grzebać w drzwiach od kierowcy...
Witam. Mam problem z którym już od dłuższego czasy nie umiem się uporać, a mianowicie: Założyłem sobie alarm . Wszystko pięknie działa , do kabla z centralki informującego o otwarciu drzwi podciągnąłem kable z drzwi kierowcy , drzwi pasażera , klapy przedniej i bagażnika. I teraz gdy otworze maskę to włączają się obydwa światełka w drzwiach i bagażniku...
kabel drzwi kierowca schemat kabel drzwi kierowca passat mikrostyk drzwi kierowca
aktualne klucze windows transformator ferrytowy sprężyna siłownika krups
Czujnik temperatury zewnętrznej - błędne wskazania i diagnostyka Resetting Energy Counter in OpenBeken Firmware