Cześć. Podłączam się pod ten wątek. Sterownik IAW-16FM.EC Seicento 900 2001 rok, złącze 16-pinowe OBD pod kierownicą w kabinie. Nie mogę skomunikować się ze sterownikiem. Próbowałem różnymi czytnikami OBD ( iCar Pro , SXC1011), ale doczytałem na forum, że to nie zadziała. Dlatego kupiłem kabel pod złącze RS232 do laptopa Dell D630 z Win XP. Żaden z...
A ja mam tez pytanie do Was drodzy eksperci. Czy w clio 3 1.5 dci da sie podlaczyc kabel po liniach KL. Opis do kabla byl taki; Technologia wykonania . Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między...
Znalazłem w sieci coś takiego i u mnie pomogło po 30 min pilot zaczął działać Witam, opiszę co dziś zrobiłem może komuś się przyda. Więc, nie posiadałem oryginalnego pilota(scyzoryka) od alfy a zawsze chciałem mieć:) natomiast miałem grot i pestkę immo w innym scyzoryku. Czytałem, szukałem na różnych forach i nie znalazłem nic na temat pilota wszyscy...
Vag KKL działa z programem Fiatecuscan (sprawdzałem darmową wersje ze strony http://www.fiatecuscan.net/Default.aspx ). Mam kabel bez przeróbek - można odczytać i skasować kody błędów silnika.
na vcds przeszedl test pare dni temu, wczoraj jak sie wpialem to go nie przeszedl a wszystko bylo tak samo ustawione...mozliwe ze ten kabel jest poprostu do tylka wlozyc. Mam trzy kable, fiatecuscan od viakena, vag kkl od viakena i elm 327, żaden z nich nie przechodzi testow, dodam ze fes-em lacze sie bez niczego z AR 156 1.9 jtd czyta i kasuje wszystko
Witam serdecznie. Posiadam kabel diagnostyczny Vag-Com którym łącze się bez problemu z samochodami grupy Vag. Na portalach internetowych znalazłem kilka aukcji kabli 2w1 Vag + OpelTech, w takim razie są one w jakiś sposób zamienne? Czy wygląda to w ten sam sposób co kable FiatEcuScan z przełącznikiem ecu - abs - airbag i wystarczy tylko zamontowac przełącznik...
Dobrze Zastanów się na czym będzie polegała Twoja praca stricte elektryka czy tylko mechanika z domieszką elektryki by sprawdzić co boli....najnowszy CDP+ ma sporo funkcji ale też nie jest super uniwersalny, np do fiata kup kabel pod FiatEcuScan (są anie odpowiedniki) grupa VW Seat Audi -Commander z mnostwem funkcji (tylko trzeba dobrze znać) Ford ogólnie...
Wersja pelna i demo tez sprawdzalem, opoznienie ustawione na 1 a kabel vag kkl usb z przelaczniliem
Diagnostykę chcę zrobić jutro, czy ten czujnik też potrafi dawać w kość na zimnym silniku? Wszystkie posty które czytam na forach to przeważnie na rozgrzanym silniku, tak samo jak ja miałem kilka lat temu. Czy samodzielne poprzez kabel i programy Polski Vag oraz FiatEcuScan też jestem w stanie zdiagnozować tą usterkę czy raczej serwis i jakieś lepsze...
Witam Mam następujący problem, przyjechał do mnie Fiat Stilo 1.9jtd 2005r. Klient zażyczył sobie abym włączył mu mruganie kierunkami na znam zamknięcia/otwarcia auta. Więc podłączyłem kabelek odpaliłem fiatecuscan wchodze w body computer klikam połącz a tu zonk bo interfejs wywala komunikat abym podlaczyl kabel elm327/obdkey wiec zmieniłem w ustawieniach...
Ten programik wymaga rozdzielonej linii tx i rx, może w tym tkwi problem (budowa kabelka). Poza tym jeśli chodzi o przejściówki USB->RS232 sprawdzone z tym programem są chipy FTDI, ponieważ obsługują prędkość transmisji kolo 7820 bodów, wykorzystane po uzyskaniu połączenia komp<->ECU. Rozumiem, że kabel masz zainstalowany w systemie jako port...
Witam! Posiadam Fiata Sienę 1.6 16v 1998 r. (ECU Magneti Marelli IAW 1ABB.92) Mam kabel OBD2 i przejściówkę na 3 piny. Jakim programem można połączyć się z tym ECU?? FiatECUScan nie działa.
Poszukaj Fiatecuscan jest to program do fiatów i na dodatek darmowy , działa z elm jak i z vagiem.
Odświeżam kotleta :) Mam punto 1.3 multijet, a więc silnik taki sam jak w merivie i corsie 1.3. Kupiłem go kilka miesięcy temu i wracając do domu zaskoczyło mnie b.niskie spalanie- w trasie przy prędkości 100-120 km/h spalił średnio 3.5l/100km !!! Niestety paliła się kontrolka silnika co poprzedni właściciel tłumaczył problemami z przepływką. I rzeczywiście-...
Witam Witam A wiec kabel w 100% sprawny nie mam co pisać do autora programu bo tu też nie ma winy dziś chciałem skorygować licznik do stanu jaki miałem wcześniej programem Fiat can przy wysyłaniu stanu licznika wskaźniki mrugają podobnie jak przy osiowaniu wiec problem napewno polega w komunikacji :/ na kablach bo przy pobieraniu danych nie ma problemu...
Witam. Zakupiłem kabel VAK KKL z przejściówką na 3 piny do diagnostyki Fiata, wraz z programem FiatECUScan 2.1. Problem polega na tym, że w żaden sposób nie mogę się połączyć z komputerem w moim Fiacie Palio Weekend 1.6 16v 1999rok. Może ktoś podejmował już próbę połączenia komputera w tym samochodzie za pomocą tego interfejsu i jest w stanie coś podpowiedzieć....
Witam ja mam opla astre 2 rok 1999 zakupilem INTERFEJS KABEL DIAGNOSTY VAG USB OBD VW AUDI SEAT i ten pan mowil ze do mojego opelka pasuje tez. I mam takie pytanie bo wiem ze do mojego opla pasuje ten program opelscan ale chcialbym sie dowiedziec czy ten program diagnostyki FiatECUScan czy by dzialal tez do mojego opelka prosze o pomoc i odpowiedz w...
Witam jak w temacie Punto II 1.2 16v musiałem zdemontować kolumnę kierownicy, został problem z świecąca kontrolką poduszki powietrznej. Próbowałem podłączyć się cdif2 z multiplex erem nic kablami uniwersalnymi nic, launchem diagunem, masterem, programem FiatEcuScan z interfejsem vag. Nie migają diody od komunikacji np w cdifie, czy launchu. Wiem że...
Do starych FIATów (3-pin) to w zasadzie jedyny dostępny interfejs w cenie poniżej 500zł... ma wejść obsługa tych sterowników w FiatECUScan ale kiedy - nie wiadomo. Z Astrą gorzej, próbowałem się połączyć z 1.4 8V z Gliwic i połączyć się połączył ale w parametrach bzdury były. Problem z COMami jest jednak dość poważny - bo muszą być dostępne pod czystym...
Witam posiadałem jeszcze do niedawna Fiat'a Marea 1.8 z 98r i na przejscowce 3pin z autocomem 2011.3. polaczyl sie z ABS lukas ,z silnikem nie (sterownik Hitachi MPI)poduszek nie podłączałem, ale kupłlem sobie kabel wtyk OBD2 z wyprowadzonymi tylko przewodami ,kombinowałem ,kombinowałem i płączył sie z silnikem !! :D ale nie dało sie obejrzec ani skasowac...
A nie będzie prościej dokupić pastylkę BT za parę złociszy? Ustawić tylko potem odpowiedni port COM w menadżerze urządzeń i powinno być po sprawie. Masz na myśli moduł BT na USB do komputera czy interfejs OBD2 z BT do samochodu ? Mod. Przepraszam, miałem na myśli moduł BT na USB do laptopa. :)
Co powiedział FiatEcuScan? Dodano po 10 Sprawdziłeś kable idące od wtyczki w głąb? Dodano po 13 Zdejmij osłonę za kierownicą, na górze wypnij wtyczki z manetek, weź kabel z najmniejszym bezpiecznikiem jedną stronę podłącz do masy a drugą dotykaj pinów w prawej wtyczce (unikaj żółtych kabli) (stacyjka on) pierwszy od prawej to zmiana wskazań przebieg,...
problem z tym ze nie mam zadnego z tych urzadzen. Tylko kabel + komp + Fiatecuscan. mowisz zeby to sprawdzic bo podejrzewasz cos jeszcze innego? Sama wymiana czujnika pomoze? Jestem w stanie zrobic to samodzielnie?
kabel obojętnie vag elm . z silnikiem to bez przepinania pinów. osobiście z lancią nie łaczyłem ale 156 robi z tym silnikiem tyle ze ja mam opłaconą licencje wer. 2.4 sa nowsze.. ale nie w licencji jest problem połaczyć się powinieneś najwyżej nie wszystkie funkcjię bedą aktywne... jaki komunikat ci wyskakuje i czym się łaczysz.
Witam! Potrzebuje zakodować pilot ponieważ młodszy brat wyjął mi baterie i pilot się rozkodował. Czytałem, że da się za pomocą kabla elm327 i programu FiatEcuScan. I moje pytanie jest takie: Jaki potrzebuje kabel elm327 aby dostać się do body. Bo czytałem, że niektóre trzeba przerabiać żeby dostać się do body. (coś z tranzystorami)
Jezeli mowa o zimnym silniku to szukaj przyczyn w przepływomierzu. Natomiast jeżeli dzieje sie tak sam na rozgrzanym to prawdopodbnie masz uszkodzoną sondę lambda. Czy masz laptopa?? Jak tak to polecam program FES (FiatEcuScan) i kabel KKL
Kabel daje mi masę na diodę led zamiast + szukam przyczyny. To chyba jasne jak słońce do wymiany FT232.
Ok, diagnostyka robiona nie była, bo z tym też jest mały problem. Mam na laptopie program FiatEcuScan i odpowiedni kabel, ale nie łączy się z ECU samochodu, nie może nawiązać połączenia. Dlatego też boję się robienia czegoś co może nałapać błędy. Natomiast na liczniku wszytskie kontrolki gasną tak jak powinny więc chyba większych problemów z elektroniką...
Fiatecuscan pokazuje takie pierdoły właśnie. Jakie masz błędy w sterowniku.
Witajcie. A więc moja diagnoza była trafna. Sterownik za 250 zeta z alledrogo z czystym softem który sam się adaptuje do silnika i do immo. Po założeniu auto po chodziło sobie na wolnych obrotach parę min i znów wróciło do żywych ;) Tak więc z tego co zauważyłem to podpowiem - może komuś się przyda. Miga nam check na desce i czuć, że nasz Fiacik chodzi...
Posiadam Seicento 900 z 2002 roku, które ma już zainstalowane 16-pinowe gniazdo OBD w kabinie. Szukam kabla diagnostycznego, którym będę mógł się połączyć z autem. Znalazłem dwa typy, jeden to zwykły VAG KKL, drugi to wersja "VAG KKL + FIATECUSCAN". Różnica pomiędzy nimi jest taka, ten drugi posiada przełącznik czteropolowy umożliwiający dodatkowo diagnostykę...
Do Punto II wystarczy Ci interface na bazie ELM327 v1.3 (lub nowszy) wraz z programem FiatEcuScan, który zmienił nazwę na MultiEcuScan. Do niektórych sterowników może być potrzebny KKL. Na stronie http://www.multiecuscan.net/ jest tabela jakie samochody obsługuje i jakie interface'y wymaga do poszczególnych sterowników.
Witam, potrzebuję podłączyć się do w/w fiata, posiadam już program Fiatecuscan. Potrzebuję wiedzieć jakim kablem się podłączyć i gdzie jest gniazdo, oraz jeżeli ktoś posiada schemat el. to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
Witam, Samochód tj. Audi A3 z 2001 roku zawsze sprawdzam poprzez VAG-COM 3112 na Laptopie Dell Latitude D631 z Windows XP. Niestety nie miałem go pod ręką i zainstalowałem na szybko VCDS-Release-16.8.4 - kliknąłem potem mimo to kontynuuj i uruchomiłem program.. Wcześniejszą wersją bezproblemowo testowałem kabelkiem VAGKKL+FIATECUSCAN na kanale 7. http://obrazki.elektroda.pl/2045433000_1...
Błąd był sczytany programem FiatEcuScan. Co do połączenia ze sterownikiem to nie sądzę, bo silnik sczytuje się w innej "zakładce" i z innym ustawieniem przełącznika na kablu. Poza tym jeśli dobrze się orientuję i widzę, to w tym silniku nie ma EGRu :) Poziom płynu sprawdzałem od początku i jest w normie, nie jest to też problem z czujnikiem od ręcznego,...
Mam problem z Alfą 159. Auto, gdy się rozgrzeje zaczyna gasnąć, szarpie podczas jazdy. Jedyny błąd jaki występuje to błąd przepustnicy - zwarcie do plusa, a w fiatecuscanie: trothle valve circuit. Błąd ten nie wywołuje zapalenia kontrolki od silnika. Do wtyczki od przepustnicy dolutowany jest kabel nigdzie nie podłączony, na którym jest 12V po zapłonie....
Do Punta I/II potrzebujesz najtańszy kabelek OBD-II/EOBD na FTDI FT232 (VAG-COM USB), do mk.1 dodatkowo przejściówkę na FIAT 3-pin. Do Punto I program masz w moim podpisie, do mk. 2 masz Multi ECU Scan. Zamówiłem przed chwilą ELM 327 1.4b za 45zł oraz adapter Fiat 3pin za 19,50zł Ściągnąłem też program z twojego podpisu do mk1. Do Punta II widzę że...
Witam wszystkich, piszę w sprawie zasięgnięcia wiedzy w temacie poprawnej instalacji interfejsu diagnostycznego ELM327 (posiadam cała płytkę ze sterownikami). Interfejs jest mi potrzebny do poprawnej komunikacji / diagnostyki z Alfa Romeo 159. Do tego posiadam Multiecuscan (wcześniejszy Fiatecuscan) w wersji zarejestrowanej. Przeglądałem wszystkie możliwe...
Podpięcie do komputera za pomocą programu FiatECUscan ... dodatkowo w parametrach silnika ciśnienie doładowania stoi w miejscu tak jakby turbo nie pompowało, solenoid doładowania cały czas no active. Sprawdziłem organoleptycznie, po dodaniu gazu węże twardnieją. Podmień na próbę czujnik ciśnienia doładowania , ale najpierw obejrzyj dokładnie kabelki...
http://www.viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/in... Mam taki kabelek, czy on mi coś pokaże? Czy trzeba mieć bardziej profesjonalny sprzęt? Używałem tylko FiatECUScan ale może lepiej sprawdzić jeszcze Alfadiagiem?
Rozumiem, że kolega w poście wyżej miał rację, czujnik wymieniłeś i auto działa. Pod kompa trzeba było podłączyć brykę i sporo by się wyjaśniło (program FiatEcuScan, laptop i kabelek za mniej niż dwie dychy potrzebny). Po podłączeniu wyskakuje błąd P1320 i w głowie robi się jaśniej. Oszczędność czasu i niepotrzebnie wydanej kasy na nietrafione diagnozy.
Na obu laptopach taki sam system XP SP2, ta sama wersja vag'a 3,11. W obu przypadkach interfejs USB-KKL. Sterowniki FTDI w asusie były zmienione na najnowsze, bez rezultatu. Kombinowane było z czasem opóźnienia w zakresie od 1 do 16 ms. P.S. Podpowiedź - asus łączył się z ecu, ale został zainstalowany na nim FiatEcuScan i łączył sie pomyślnie za pomoca...
Witam, zakupiłem na allegro interfejs OBD2 do mojego fiacika. Niestety spaliłem złącza USB w laptopie. Nie wiem co się stało. Interfejs podłączałem zgodnie z instrukcją. Sprzedający sugerował, że może piny w gnieździe OBD2 zamienione. Sprawdziłem 4 i 16 - biegunowość ok. Podłączyłem komputer stacjonarny i to samo, jak tylko spiąłem auto z kompem..trach...
fiatecuscan interfejs fiatecuscan multi kable fiatecuscan
w810i unlock philips głośna praca przewód cinch audio
krups ea8240 samsung le32b350 zasilacz
Cadillac CTS 2007 – zmiana licznika z mil na kilometry, przełączenie jednostek DIC Różnice między IGBT 40N60FD a FGH40N60FD1 onsemi – parametry, dioda, zamienność