na vcds przeszedl test pare dni temu, wczoraj jak sie wpialem to go nie przeszedl a wszystko bylo tak samo ustawione...mozliwe ze ten kabel jest poprostu do tylka wlozyc. Mam trzy kable, fiatecuscan od viakena, vag kkl od viakena i elm 327, żaden z nich nie przechodzi testow, dodam ze fes-em lacze sie bez niczego z AR 156 1.9 jtd czyta i kasuje wszystko
Witam serdecznie. Posiadam kabel diagnostyczny Vag-Com którym łącze się bez problemu z samochodami grupy Vag. Na portalach internetowych znalazłem kilka aukcji kabli 2w1 Vag + OpelTech, w takim razie są one w jakiś sposób zamienne? Czy wygląda to w ten sam sposób co kable FiatEcuScan z przełącznikiem ecu - abs - airbag i wystarczy tylko zamontowac przełącznik...
A nie będzie prościej dokupić pastylkę BT za parę złociszy? Ustawić tylko potem odpowiedni port COM w menadżerze urządzeń i powinno być po sprawie. Masz na myśli moduł BT na USB do komputera czy interfejs OBD2 z BT do samochodu ? Mod. Przepraszam, miałem na myśli moduł BT na USB do laptopa. :)
problem z tym ze nie mam zadnego z tych urzadzen. Tylko kabel + komp + Fiatecuscan. mowisz zeby to sprawdzic bo podejrzewasz cos jeszcze innego? Sama wymiana czujnika pomoze? Jestem w stanie zrobic to samodzielnie?
Dobrze Zastanów się na czym będzie polegała Twoja praca stricte elektryka czy tylko mechanika z domieszką elektryki by sprawdzić co boli....najnowszy CDP+ ma sporo funkcji ale też nie jest super uniwersalny, np do fiata kup kabel pod FiatEcuScan (są anie odpowiedniki) grupa VW Seat Audi -Commander z mnostwem funkcji (tylko trzeba dobrze znać) Ford ogólnie...
Witam! Potrzebuje zakodować pilot ponieważ młodszy brat wyjął mi baterie i pilot się rozkodował. Czytałem, że da się za pomocą kabla elm327 i programu FiatEcuScan. I moje pytanie jest takie: Jaki potrzebuje kabel elm327 aby dostać się do body. Bo czytałem, że niektóre trzeba przerabiać żeby dostać się do body. (coś z tranzystorami)
Co powiedział FiatEcuScan? Dodano po 10 Sprawdziłeś kable idące od wtyczki w głąb? Dodano po 13 Zdejmij osłonę za kierownicą, na górze wypnij wtyczki z manetek, weź kabel z najmniejszym bezpiecznikiem jedną stronę podłącz do masy a drugą dotykaj pinów w prawej wtyczce (unikaj żółtych kabli) (stacyjka on) pierwszy od prawej to zmiana wskazań przebieg,...
Wersja pelna i demo tez sprawdzalem, opoznienie ustawione na 1 a kabel vag kkl usb z przelaczniliem
Jezeli mowa o zimnym silniku to szukaj przyczyn w przepływomierzu. Natomiast jeżeli dzieje sie tak sam na rozgrzanym to prawdopodbnie masz uszkodzoną sondę lambda. Czy masz laptopa?? Jak tak to polecam program FES (FiatEcuScan) i kabel KKL
Vag KKL działa z programem Fiatecuscan (sprawdzałem darmową wersje ze strony http://www.fiatecuscan.net/Default.aspx ). Mam kabel bez przeróbek - można odczytać i skasować kody błędów silnika.
kabel obojętnie vag elm . z silnikiem to bez przepinania pinów. osobiście z lancią nie łaczyłem ale 156 robi z tym silnikiem tyle ze ja mam opłaconą licencje wer. 2.4 sa nowsze.. ale nie w licencji jest problem połaczyć się powinieneś najwyżej nie wszystkie funkcjię bedą aktywne... jaki komunikat ci wyskakuje i czym się łaczysz.
Ok, diagnostyka robiona nie była, bo z tym też jest mały problem. Mam na laptopie program FiatEcuScan i odpowiedni kabel, ale nie łączy się z ECU samochodu, nie może nawiązać połączenia. Dlatego też boję się robienia czegoś co może nałapać błędy. Natomiast na liczniku wszytskie kontrolki gasną tak jak powinny więc chyba większych problemów z elektroniką...
Z tego co kojarzę to nie możesz wpisać mniejszego niż masz aktualnie zapisany, tak piszę w opisie funkcji w FES-ie. Mam opis pinów licznika z Doblo, ale punto ma taki sam licznik. W pliku wysyłam zrzuty z Fiat Description , znajdują oznaczenia pinów od zegarów oraz jakie sygnały ,jakim sposobem są wysyłane. Jeszcze znalazłem coś o programowaniu tablicy...
Diagnostykę chcę zrobić jutro, czy ten czujnik też potrafi dawać w kość na zimnym silniku? Wszystkie posty które czytam na forach to przeważnie na rozgrzanym silniku, tak samo jak ja miałem kilka lat temu. Czy samodzielne poprzez kabel i programy Polski Vag oraz FiatEcuScan też jestem w stanie zdiagnozować tą usterkę czy raczej serwis i jakieś lepsze...
Witajcie. A więc moja diagnoza była trafna. Sterownik za 250 zeta z alledrogo z czystym softem który sam się adaptuje do silnika i do immo. Po założeniu auto po chodziło sobie na wolnych obrotach parę min i znów wróciło do żywych ;) Tak więc z tego co zauważyłem to podpowiem - może komuś się przyda. Miga nam check na desce i czuć, że nasz Fiacik chodzi...
Kabel daje mi masę na diodę led zamiast + szukam przyczyny. To chyba jasne jak słońce do wymiany FT232.
Fiatecuscan pokazuje takie pierdoły właśnie. Jakie masz błędy w sterowniku.
Ten programik wymaga rozdzielonej linii tx i rx, może w tym tkwi problem (budowa kabelka). Poza tym jeśli chodzi o przejściówki USB->RS232 sprawdzone z tym programem są chipy FTDI, ponieważ obsługują prędkość transmisji kolo 7820 bodów, wykorzystane po uzyskaniu połączenia komp<->ECU. Rozumiem, że kabel masz zainstalowany w systemie jako port...
Witam Mam następujący problem, przyjechał do mnie Fiat Stilo 1.9jtd 2005r. Klient zażyczył sobie abym włączył mu mruganie kierunkami na znam zamknięcia/otwarcia auta. Więc podłączyłem kabelek odpaliłem fiatecuscan wchodze w body computer klikam połącz a tu zonk bo interfejs wywala komunikat abym podlaczyl kabel elm327/obdkey wiec zmieniłem w ustawieniach...
Poszukaj Fiatecuscan jest to program do fiatów i na dodatek darmowy , działa z elm jak i z vagiem.
Witam! Posiadam Fiata Sienę 1.6 16v 1998 r. (ECU Magneti Marelli IAW 1ABB.92) Mam kabel OBD2 i przejściówkę na 3 piny. Jakim programem można połączyć się z tym ECU?? FiatECUScan nie działa.
Cześć. Podłączam się pod ten wątek. Sterownik IAW-16FM.EC Seicento 900 2001 rok, złącze 16-pinowe OBD pod kierownicą w kabinie. Nie mogę skomunikować się ze sterownikiem. Próbowałem różnymi czytnikami OBD ( iCar Pro , SXC1011), ale doczytałem na forum, że to nie zadziała. Dlatego kupiłem kabel pod złącze RS232 do laptopa Dell D630 z Win XP. Żaden z...
Znalazłem w sieci coś takiego i u mnie pomogło po 30 min pilot zaczął działać Witam, opiszę co dziś zrobiłem może komuś się przyda. Więc, nie posiadałem oryginalnego pilota(scyzoryka) od alfy a zawsze chciałem mieć:) natomiast miałem grot i pestkę immo w innym scyzoryku. Czytałem, szukałem na różnych forach i nie znalazłem nic na temat pilota wszyscy...
Witam. Zakupiłem kabel VAK KKL z przejściówką na 3 piny do diagnostyki Fiata, wraz z programem FiatECUScan 2.1. Problem polega na tym, że w żaden sposób nie mogę się połączyć z komputerem w moim Fiacie Palio Weekend 1.6 16v 1999rok. Może ktoś podejmował już próbę połączenia komputera w tym samochodzie za pomocą tego interfejsu i jest w stanie coś podpowiedzieć....
Odświeżam kotleta :) Mam punto 1.3 multijet, a więc silnik taki sam jak w merivie i corsie 1.3. Kupiłem go kilka miesięcy temu i wracając do domu zaskoczyło mnie b.niskie spalanie- w trasie przy prędkości 100-120 km/h spalił średnio 3.5l/100km !!! Niestety paliła się kontrolka silnika co poprzedni właściciel tłumaczył problemami z przepływką. I rzeczywiście-...
Witam, potrzebuję podłączyć się do w/w fiata, posiadam już program Fiatecuscan. Potrzebuję wiedzieć jakim kablem się podłączyć i gdzie jest gniazdo, oraz jeżeli ktoś posiada schemat el. to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
Witam jak w temacie Punto II 1.2 16v musiałem zdemontować kolumnę kierownicy, został problem z świecąca kontrolką poduszki powietrznej. Próbowałem podłączyć się cdif2 z multiplex erem nic kablami uniwersalnymi nic, launchem diagunem, masterem, programem FiatEcuScan z interfejsem vag. Nie migają diody od komunikacji np w cdifie, czy launchu. Wiem że...
A ja mam tez pytanie do Was drodzy eksperci. Czy w clio 3 1.5 dci da sie podlaczyc kabel po liniach KL. Opis do kabla byl taki; Technologia wykonania . Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między...
Posiadam Seicento 900 z 2002 roku, które ma już zainstalowane 16-pinowe gniazdo OBD w kabinie. Szukam kabla diagnostycznego, którym będę mógł się połączyć z autem. Znalazłem dwa typy, jeden to zwykły VAG KKL, drugi to wersja "VAG KKL + FIATECUSCAN". Różnica pomiędzy nimi jest taka, ten drugi posiada przełącznik czteropolowy umożliwiający dodatkowo diagnostykę...
Do Punto II wystarczy Ci interface na bazie ELM327 v1.3 (lub nowszy) wraz z programem FiatEcuScan, który zmienił nazwę na MultiEcuScan. Do niektórych sterowników może być potrzebny KKL. Na stronie http://www.multiecuscan.net/ jest tabela jakie samochody obsługuje i jakie interface'y wymaga do poszczególnych sterowników.
Witam ja mam opla astre 2 rok 1999 zakupilem INTERFEJS KABEL DIAGNOSTY VAG USB OBD VW AUDI SEAT i ten pan mowil ze do mojego opelka pasuje tez. I mam takie pytanie bo wiem ze do mojego opla pasuje ten program opelscan ale chcialbym sie dowiedziec czy ten program diagnostyki FiatECUScan czy by dzialal tez do mojego opelka prosze o pomoc i odpowiedz w...
Błąd był sczytany programem FiatEcuScan. Co do połączenia ze sterownikiem to nie sądzę, bo silnik sczytuje się w innej "zakładce" i z innym ustawieniem przełącznika na kablu. Poza tym jeśli dobrze się orientuję i widzę, to w tym silniku nie ma EGRu :) Poziom płynu sprawdzałem od początku i jest w normie, nie jest to też problem z czujnikiem od ręcznego,...
Do starych FIATów (3-pin) to w zasadzie jedyny dostępny interfejs w cenie poniżej 500zł... ma wejść obsługa tych sterowników w FiatECUScan ale kiedy - nie wiadomo. Z Astrą gorzej, próbowałem się połączyć z 1.4 8V z Gliwic i połączyć się połączył ale w parametrach bzdury były. Problem z COMami jest jednak dość poważny - bo muszą być dostępne pod czystym...
Witam, Samochód tj. Audi A3 z 2001 roku zawsze sprawdzam poprzez VAG-COM 3112 na Laptopie Dell Latitude D631 z Windows XP. Niestety nie miałem go pod ręką i zainstalowałem na szybko VCDS-Release-16.8.4 - kliknąłem potem mimo to kontynuuj i uruchomiłem program.. Wcześniejszą wersją bezproblemowo testowałem kabelkiem VAGKKL+FIATECUSCAN na kanale 7. http://obrazki.elektroda.pl/2045433000_1...
Witam posiadałem jeszcze do niedawna Fiat'a Marea 1.8 z 98r i na przejscowce 3pin z autocomem 2011.3. polaczyl sie z ABS lukas ,z silnikem nie (sterownik Hitachi MPI)poduszek nie podłączałem, ale kupłlem sobie kabel wtyk OBD2 z wyprowadzonymi tylko przewodami ,kombinowałem ,kombinowałem i płączył sie z silnikem !! :D ale nie dało sie obejrzec ani skasowac...
Mam problem z Alfą 159. Auto, gdy się rozgrzeje zaczyna gasnąć, szarpie podczas jazdy. Jedyny błąd jaki występuje to błąd przepustnicy - zwarcie do plusa, a w fiatecuscanie: trothle valve circuit. Błąd ten nie wywołuje zapalenia kontrolki od silnika. Do wtyczki od przepustnicy dolutowany jest kabel nigdzie nie podłączony, na którym jest 12V po zapłonie....
Witam wszystkich, piszę w sprawie zasięgnięcia wiedzy w temacie poprawnej instalacji interfejsu diagnostycznego ELM327 (posiadam cała płytkę ze sterownikami). Interfejs jest mi potrzebny do poprawnej komunikacji / diagnostyki z Alfa Romeo 159. Do tego posiadam Multiecuscan (wcześniejszy Fiatecuscan) w wersji zarejestrowanej. Przeglądałem wszystkie możliwe...
Podpięcie do komputera za pomocą programu FiatECUscan ... dodatkowo w parametrach silnika ciśnienie doładowania stoi w miejscu tak jakby turbo nie pompowało, solenoid doładowania cały czas no active. Sprawdziłem organoleptycznie, po dodaniu gazu węże twardnieją. Podmień na próbę czujnik ciśnienia doładowania , ale najpierw obejrzyj dokładnie kabelki...
Rozumiem, że kolega w poście wyżej miał rację, czujnik wymieniłeś i auto działa. Pod kompa trzeba było podłączyć brykę i sporo by się wyjaśniło (program FiatEcuScan, laptop i kabelek za mniej niż dwie dychy potrzebny). Po podłączeniu wyskakuje błąd P1320 i w głowie robi się jaśniej. Oszczędność czasu i niepotrzebnie wydanej kasy na nietrafione diagnozy.
http://www.viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/in... Mam taki kabelek, czy on mi coś pokaże? Czy trzeba mieć bardziej profesjonalny sprzęt? Używałem tylko FiatECUScan ale może lepiej sprawdzić jeszcze Alfadiagiem?
Do Punta I/II potrzebujesz najtańszy kabelek OBD-II/EOBD na FTDI FT232 (VAG-COM USB), do mk.1 dodatkowo przejściówkę na FIAT 3-pin. Do Punto I program masz w moim podpisie, do mk. 2 masz Multi ECU Scan. Zamówiłem przed chwilą ELM 327 1.4b za 45zł oraz adapter Fiat 3pin za 19,50zł Ściągnąłem też program z twojego podpisu do mk1. Do Punta II widzę że...
Na obu laptopach taki sam system XP SP2, ta sama wersja vag'a 3,11. W obu przypadkach interfejs USB-KKL. Sterowniki FTDI w asusie były zmienione na najnowsze, bez rezultatu. Kombinowane było z czasem opóźnienia w zakresie od 1 do 16 ms. P.S. Podpowiedź - asus łączył się z ecu, ale został zainstalowany na nim FiatEcuScan i łączył sie pomyślnie za pomoca...
Witam, zakupiłem na allegro interfejs OBD2 do mojego fiacika. Niestety spaliłem złącza USB w laptopie. Nie wiem co się stało. Interfejs podłączałem zgodnie z instrukcją. Sprzedający sugerował, że może piny w gnieździe OBD2 zamienione. Sprawdziłem 4 i 16 - biegunowość ok. Podłączyłem komputer stacjonarny i to samo, jak tylko spiąłem auto z kompem..trach...
fiatecuscan interfejs kable fiatecuscan fiatecuscan multi
volvo silnika piece ekogroszek ustawienia transformator ferrytowy
Wymiana tarczek WOM w Massey Ferguson 6180 bez rozpoławiania Klucz pneumatyczny Praxide 310 C6 - wyciek oleju i oznaczenia techniczne