neronik1, również używasz programu PCMSCAN? Jakie wyrzuca Ci komunikaty? Używam programu FIATECUSCAN ale specjalnie dla Ciebie zrobiłem próbę z PCMSCAN. W FIATECUSCAN wchodzisz w ustawienia (ważne prędkość 38400) i robisz test wtedy mruga diodami i dodatkowo widzisz czy interfejs odpowiada na komendy.PCMSCAN robiłem połącz i też czerwona świeciła stale...
https://allegro.pl/oferta/elm-327-adapte... Ten działa absolutnie ze wszystkim w tym aucie, z poduszkami, z silnikiem, z parkowaniem, z radiem fabrycznym nawet gada. Z ABSem również. Z modułami po protokole KKL nie pogada (np ABS w Fiat multipla 2001 ) trzeba KKL
Ostatnio kupiłem identyczny ELM327 1.5. W środku te same układy, co opisane w wątku. Identyfikator urządzenia taki sam. Próbowałem wszystkich istniejących sterowników - jedyne sterowniki współpracujące z tym urządzeniem to automatycznie wgrywane sterowniki Microsoftu oraz FTDI w dowolnej wersji. Urządzenie po podpięciu niby funkcjonuje - w menedżerze...
Witajcie potrzebuje porady. Doblo 1.9D 2003 z rana nie odpala jak powinien. Nie gaśnie czerwona lampka i zapala pracując na 900obr bez możliwości dodania gazu. Pompa Epic Lukas DCU3f. Kupiłem interfejs kkl i program fiatecuscan który w nowszej wersji obsługuje moją pompę i co się okazuje błąd P0254 uniemożliwia poprawny rozruch. Rotor position sensor...
A ja mam tez pytanie do Was drodzy eksperci. Czy w clio 3 1.5 dci da sie podlaczyc kabel po liniach KL. Opis do kabla byl taki; Technologia wykonania . Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między...
A jakieś inne programy? Może Fiatecuscan podobno działa z VAG KKL : http://www.fiatecuscan.net/Default.aspx Co o tym sądzicie?
Visa - interfejs euroscan na 2 comy Fiatecuscan - interfejs vag kkl + ewentualnie przejściówka 3 pinowa do fiata. Przy FES z poduchami powinieneś się połączyć. Na przyszłość przy wymianie podświetlenia najpierw podłącz licznik a później dopiero włącz stacyjkę i sprawdzaj. Jak odłączysz licznik i przekręcisz stacyjkę to załapiesz błęda airbaga.
Witajcie potrzebuje porady. Doblo 1.9D 2003 z rana nie odpala jak powinien. Nie gaśnie czerwona lampka i zapala pracując na 900obr bez możliwości dodania gazu. Pompa Epic Lukas DCU6f. Kupiłem interfejs kkl i program fiatecuscan który w nowszej wersji obsługuje moją pompę i co się okazuje błąd P0254 uniemożliwia poprawny rozruch. Cz Samochód po kilkukrotnej...
Dobrze z tematem poprawnej instalacji ELM'a 327 na Windows 7 ultimate 32bit już sobie poradziłem, w menadżerze zadań w zakładkach PORT COM i LPT po podpięciu ELM'a pojawia mi się poprawnie zainstalowany interfejs wyświetlany jako USB SERIAL PORT (com3), pomogło zainstalowanie układu FTDI nie wiem co się zmieniło bo robiłem to już wcześniej, ale tym...
Mam interfejs FiatEcuScan wersja 2.6.Tylko jakie parametry sprawdzić
Zadnym interfejsem nie usuniesz błędu airbag dopóki nie naprawisz usterki. Interfejsem z linka i jakims programem np. fiatecuscan powinienes sie połaczyc ze sterownikiem airbag, jak nie od razu to po jakiejś tam przeróbce/usunieciu opornika. Zdiagnozujesz dlaczego swieci się kontrolka. Wydaje mi sie jednak że szybciej, taniej i może bezpieczniej w twoim...
diagnozuję benzynę programem FIATECUSCAN i wtedy pojawiają się takie parametry, do gazu dopiero zamierzam kupić interfejs
Robisz to ELM 327? A masz pewność że to oryginał? Bo jeśli jest to podróbka to takie rzeczy dzieją się. Wzrokowo po obudowie interfejsu nie ocenisz. Co do tej rozpiski to wymontuj skrzynkę bezpieczników w kabinie razem z body komputerem. Do body idą wszystkie przewody od wskaźników tylko do różnych gniazd, jest ich chyba z 7 sztuk. P.s. Jaki masz interfejs...
Witam Mam następujący problem, przyjechał do mnie Fiat Stilo 1.9jtd 2005r. Klient zażyczył sobie abym włączył mu mruganie kierunkami na znam zamknięcia/otwarcia auta. Więc podłączyłem kabelek odpaliłem fiatecuscan wchodze w body computer klikam połącz a tu zonk bo interfejs wywala komunikat abym podlaczyl kabel elm327/obdkey wiec zmieniłem w ustawieniach...
Wypustka na dolnym kole rozrządu musi trafić w otwór w kole pasowym. Jak nie ma wypustki musisz ustawić na prosto jej "pozostałości" . Inaczej czujnik położenia wału źle sczytuje sygnały i silnik albo nie odpali albo będzie wariował. Koło ma siedzieć prosto, nie może "kolibać" się na boki. Co do serwisówki, to jako takiej nie ma, ale ten silnik jest...
Do starych FIATów (3-pin) to w zasadzie jedyny dostępny interfejs w cenie poniżej 500zł... ma wejść obsługa tych sterowników w FiatECUScan ale kiedy - nie wiadomo. Z Astrą gorzej, próbowałem się połączyć z 1.4 8V z Gliwic i połączyć się połączył ale w parametrach bzdury były. Problem z COMami jest jednak dość poważny - bo muszą być dostępne pod czystym...
Witam ja mam opla astre 2 rok 1999 zakupilem INTERFEJS KABEL DIAGNOSTY VAG USB OBD VW AUDI SEAT i ten pan mowil ze do mojego opelka pasuje tez. I mam takie pytanie bo wiem ze do mojego opla pasuje ten program opelscan ale chcialbym sie dowiedziec czy ten program diagnostyki FiatECUScan czy by dzialal tez do mojego opelka prosze o pomoc i odpowiedz w...
Na obu laptopach taki sam system XP SP2, ta sama wersja vag'a 3,11. W obu przypadkach interfejs USB-KKL. Sterowniki FTDI w asusie były zmienione na najnowsze, bez rezultatu. Kombinowane było z czasem opóźnienia w zakresie od 1 do 16 ms. P.S. Podpowiedź - asus łączył się z ecu, ale został zainstalowany na nim FiatEcuScan i łączył sie pomyślnie za pomoca...
A może jednak wybrać jakiś zestaw złożony z tańszych ale kilku interfejsów lub testerów ? Zależy mi na oplu. volkswagenie, francuzach i fiacie. Wiem że do VW najlepiej VCDS. Do Fiata FiatEcuScan w zestawie z interfejsem CanTieCar v2.0 MULTIPLEXER. Po za tym interfejs obsługuje mnóstwo softu po szynach K L i CAN ****************************************...
Kabel daje mi masę na diodę led zamiast + szukam przyczyny. To chyba jasne jak słońce do wymiany FT232.
MULTIECUSCAN jest super !!! używam go od lat jeszcze miał nazwę FIATECUSCAN, najlepiej pełną wersję kupić i interfejs z f-my VIAKEN
Elm wybornie współpracuje z fiatowskim FiatEcuScan-em.
Do złącza diagnostycznego wewnątrz samochodu dochodzą dwa przewody. Wykorzystana jest środkowa końcówka i jedna z bocznych. Posiadam interfejs vagkkl+fiatecuscan plus przejściówka 3PIN. Przełącznik na interfejsie ustawiony na nr.3 gdzie jest napisane airbag. Korzystam z programu fiatecuscan. Dodano po 2 dodam jeszcze, że sterownik interfejsu zainstalowany...
Może wina leży w samym ELMie? Czy sprawdzałeś już go pod innym autem? Można szybko go przetestować , należy pobrać ze strony http://fiatecuscan.net/ program FiatEcuScan 3.4.2 następnie wybrać Ustawienia -> Interfejsy -> ELM i TEST .
mam już taki kabelek: http://allegro.pl/interfejs-fiatecuscan-... ale nim nie dostane się do body ;/ pisze, że potrzebuje elm327
Do tego fiata to najlepszy jest euroscan ale na 2 comy, można też spróbować vagiem z przejściówką do fiata tylko nie wiem czy fiatecuscan obsługuje ten silnik.
Jaką wersję programu masz? Wersja free czy registered? Na czerwono są podane opcje dostępne po wykupieniu pełnej wersji programu. Jak im interfejsem się łączysz? Opóźnienia ustawione prawidłowo?
Akurat fajne bo Fiatecuscan niema tych sterowników. Planujesz , że będzie to śmigać na kabelku od Vaga, czy będzie potrzebna jakaś modyfikacja? Dodano po 1 A dobra znalazłem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
A może znacie jakiś inny, lepszy program współpracujący z moim interfejsem? Oczywiście FiatECUScan bardzo dobry do fiatów pod ELM, pokaże przebieg pracy sondy. Przyznam że sam czasem robię fiata tym programem i uważam że ma większe możliwości od niektórych profesjonalnych uniwersalnych testerów diagnostycznych.
Dobrze Zastanów się na czym będzie polegała Twoja praca stricte elektryka czy tylko mechanika z domieszką elektryki by sprawdzić co boli....najnowszy CDP+ ma sporo funkcji ale też nie jest super uniwersalny, np do fiata kup kabel pod FiatEcuScan (są anie odpowiedniki) grupa VW Seat Audi -Commander z mnostwem funkcji (tylko trzeba dobrze znać) Ford ogólnie...
Kupiłem VAGA i dodatkowo wbudowałem przełączniki do przerzucania PIN-ów. Chodziło o połączenie z ABS,AIRBAG,ELEKTRYCZNYM WSPOMAGANIEM KIEROWNICY. Natomiast ELM 327 używałem do kasowania serwisowego inspekcji olejowej. Łączy sie także z centralką silnika. Teraz mam nowe BRAVO 2007 1,9 150 KM. Używam ELM 327 w którym polutowałem na stałe PINY. Diagnozuje...
a próbowałeś interfejsem ELM327 ? z przejściówką do fiata ? to przejściówka http://www.viaken.pl/pl/viaken-professio...
Witam jak w temacie Punto II 1.2 16v musiałem zdemontować kolumnę kierownicy, został problem z świecąca kontrolką poduszki powietrznej. Próbowałem podłączyć się cdif2 z multiplex erem nic kablami uniwersalnymi nic, launchem diagunem, masterem, programem FiatEcuScan z interfejsem vag. Nie migają diody od komunikacji np w cdifie, czy launchu. Wiem że...
A nie będzie prościej dokupić pastylkę BT za parę złociszy? Ustawić tylko potem odpowiedni port COM w menadżerze urządzeń i powinno być po sprawie. Masz na myśli moduł BT na USB do komputera czy interfejs OBD2 z BT do samochodu ? Mod. Przepraszam, miałem na myśli moduł BT na USB do laptopa. :)
Mam interfejs Viakena VAGKKL+FIATECUSCAN, z przełącznikiem, dokładnie taki jak pod linkiem: http://obrazki.elektroda.pl/6737392900_1...
Do Punto II wystarczy Ci interface na bazie ELM327 v1.3 (lub nowszy) wraz z programem FiatEcuScan, który zmienił nazwę na MultiEcuScan. Do niektórych sterowników może być potrzebny KKL. Na stronie http://www.multiecuscan.net/ jest tabela jakie samochody obsługuje i jakie interface'y wymaga do poszczególnych sterowników.
http://www.viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/in... Mam taki kabelek, czy on mi coś pokaże? Czy trzeba mieć bardziej profesjonalny sprzęt? Używałem tylko FiatECUScan ale może lepiej sprawdzić jeszcze Alfadiagiem?
ELM327 współpracuje z dedykowanym do FIATa programem FiatEcuScan, niestety to program na PC i do tego interfejs na BT nie jest zalecany. Tzw. uniwersalne programy są głównie dla samochodów z OBD-2 (czyli rynek USA), rzadziej EOBD (europejskie, po roku 2003) i podają jedynie niewielki zestaw parametrów standaryzowanych normą. Jest też FESmobile, dla...
W Puncie I tym kabelkiem nic nie zrobisz, tutaj pogadasz tylko przez VAG-COMa z przejściówką. W mk.2 też więcej zrobisz VAG-COMem ale do "pełni szczęścia" potrzebujesz obydwu interfejsów (ew. OBDKey lub CANtieCAR). ScanTool.NET i PCMScan to ogólne skanery OBD, nie dedykowane do żadnej konkretnej marki, poza odczytaniem (nie wszystkich) kodów błędów...
Sciągnąłem sobie FiatEcuScan, i mam kilka pytań. W spisie obsługiwanych aut jest Lancia Kappa, ale jeśli chodzi o silnik 2,4 JTD, to tam jest tylko wybór rocznia 98. Czy Lancie po roku 2000 były na szynie Can? Podobno, żeby mieć łączność z innymi modułami oprócz silnka, trzeba zamieszć coś z pinami w interfejsie KKL, czy ktoś może powiedzieć coś więcej...
Witam, Nie wiem czy dobry dział, ale myślę że tak. Od czasu do czasu w aucie pojawiają się błędy związane z pracą silnika na biegu jałowym a dokładnie z regulatorem obrotów i jego ze stykiem w środku. Nie zawsze załapie, pojawia się błąd i silnik bardzo szarpie. Pomaga ponowne zapalenie silnika ale cieżko podczas jazdy to zrobić. Regulator jest nowy...
Witam. Zakupiłem kabel VAK KKL z przejściówką na 3 piny do diagnostyki Fiata, wraz z programem FiatECUScan 2.1. Problem polega na tym, że w żaden sposób nie mogę się połączyć z komputerem w moim Fiacie Palio Weekend 1.6 16v 1999rok. Może ktoś podejmował już próbę połączenia komputera w tym samochodzie za pomocą tego interfejsu i jest w stanie coś podpowiedzieć....
Po rozgrzaniu autka wychodzą mi takie pomiary pokazane na załączniku, Wentylator załącza się przy około 96 – 97 stopniach C. najniższe napięcie ładowania po włączeniu wszystkich możliwych odbiorników ( pomiar miernikiem bezpośrednio na AKUMULATORZE jest nieco wyższy w spoczynku bez dociążenia 14,18 V) Proszę o opinie co do sondy, czy jej wymiana...
Mówiąc w połączeniu, miałem na myśli w instalacji. Chodzi o zły styk np w kostce a dokładnie na wtyczce od przepustnicy lub/i na regulatorze biegu jałowego. Pisałem o tym w tym temacie - post nr 12 i 14 i w innych postach. Konektorki były przegrzane i utlenione a także straciły swoją sprężystość i to wprowadzało błedy. Co do regulatora to ważny jest...
Witam wszystkich, piszę w sprawie zasięgnięcia wiedzy w temacie poprawnej instalacji interfejsu diagnostycznego ELM327 (posiadam cała płytkę ze sterownikami). Interfejs jest mi potrzebny do poprawnej komunikacji / diagnostyki z Alfa Romeo 159. Do tego posiadam Multiecuscan (wcześniejszy Fiatecuscan) w wersji zarejestrowanej. Przeglądałem wszystkie możliwe...
I poduszki idzie robić też? Dodano po 45 Bo słyszałem że do airbag i chyba abs trzeba właśnie tą przejściówkę: https://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/adapt...
A do FES czasem nie trzeba modyfikować KKl-a? https://www.viaken.pl/pl/pakiet-interfej...
Witam, zakupiłem na allegro interfejs OBD2 do mojego fiacika. Niestety spaliłem złącza USB w laptopie. Nie wiem co się stało. Interfejs podłączałem zgodnie z instrukcją. Sprzedający sugerował, że może piny w gnieździe OBD2 zamienione. Sprawdziłem 4 i 16 - biegunowość ok. Podłączyłem komputer stacjonarny i to samo, jak tylko spiąłem auto z kompem..trach...
kabel fiatecuscan fiatecuscan multi kable fiatecuscan
funkcje prania candy schemat kostki radia volvo bistabilny przełącznik tranzystorze
odprowadzenie skroplin odprowadzenie skroplin
Lokalizacja kabla kierunkowskazów w skuterze 4T Lokalizacja bezpiecznika w mikrofalówce Whirlpool W7MD440NB