Tak, robi się to poprzez zółtą wtyczkę znajdującą się okolicy skrzynki bezpieczników, ta wtyczka stanowi zakończenie równie żółtego kabla.
Witam, miałem ten sam problem z mazdą 323f a elektryka jest podobna do hondy civic, u mnie za podtrzymanie pamięci odpowiedzialny jest przewód niebieski z czerwonym paskiem i zasila on również zegarek, po wstępnych pomiarach miernikiem okazało się ze jest gdzieś przerwa w obwodzie więc rozebralem wszystkie plastiki pod kierownicą, rozizolowałem całą...
Tak to niby wygląda ale ja bym odciął kabel przy ECM i wtedy zobaczył.
Zacznij od zamka drzwi kierowcy i przelotki między drzwiami a słupkiem (połamane kable)
Witam pod kierownicą przy bezpiecznikach cztery kable dochodzą dwa musisz zmostkować
W sumie ja miałem w ciągniku przetartą izolacje w jednym miejscu to powiem CI że też spalony był po całości .... ja bym zmienił kabel na nowy i może to przetarcie wyelminował. Ale tak na serio to jedz do elektro mechanika No chyba że nie masz kasy albo takiego speca , to spubój dojść od czego jest ten kabel.
http://obrazki.elektroda.net/69_12511404... polecam zobaczyc który to i od czego on jest, zbadac czy nie ma zwarcia w kablach
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Zacznij od sprawdzenia świec i kabli.
sonda lambda określa czy spalanie jest prawidłowe.jeśli tak nie jest informuje cie o tym kontrolka silnika. jeśli nic się nie dzieje to po co się martwic na zapas.a jeśli ja sobie połączyłeś w taki sposób jak piszesz to nie powinno być żadnych problemów.
Mam schematy Honda Civic 97 Jesli to samo to wkliknij Email, wysle schematy. Pozdrawiam amicar
dziwna sprawa kłopot z szatkowaniem znikł sam, ale i tak nie do końca chodzi dobrze, chyba zainwestuję w nowe kable.
Hm.. czyli większy altek odpada :/ a o co chodzi dokładnie z tym dodatkowym kablem ?
Witam, mogą być przegryzione kable w innym miejscu.
Tylko z alarmem niestety.
Włącznik w większości przypadków (biorąc pod uwagę wszystkie samochody) jest na skrzyni biegów. Znajdź włącznik i idź po kablach
W sumie, takie wyjście było by najprostsze. Tylko czy da radę podłączyć to w miejsce oryginalnego modułu? Chodzi mi o to, żebym nie musiał przeciągać nowych kabli :-)
W oryginale na niebieskim pojawia się masa po całkowitym zjechaniu szyby do dołu, lewa szyba jest sterowana impulsowo z modułu w panelu sterującym szybami. Silnik powinien zatrybić po podaniu mu zasilania na oba czerwone, nie działa to śmietnik
jak nie ma silniczka krokowego? on chyba inaczej sie tez nazywa czujnik bniegu jałowego czy jakos tak ja zadnym fachowcem nie jestem z góry przepraszam jak cos źle napisze. to moze byc tez wina kabli?
Połącz ze sobą te dwa grube czarne kable wychodzące z centralki i wywal alarm na stałe
Iskra i kable ok.
No a jak to jest kostka to inaczej tych kabli nie podłączysz
Zielony i niebieski kabel do akumulatora.
chlopie zebys widzial ile dziadostwa wyebalem z boxera 2016r 40ktys przebiegu przez ostatnie 3 dni to bys sie zaplakal https://obrazki.elektroda.pl/7839662500_... https://obrazki.elektroda.pl/6483968300_... np te kable wisialy sobie tak bez izolacji pod zderzakiem, zgnilo 20cm kabla...
Jak ubożasza wersja Civica ,to będziesz musiał dołożyć siłownik w drzwi kierowcy, troszke zabawy będzie z przeciągnieciem kabla przez przepust z drzwi kierowcy do środka auta . Trzeba rozwiercić kostke w drzwiach i przepychać kable.
spalone rezystorki dmuchawy. Znajdują sie pod schowkiem w obudowie dmuchawy. Wtyczka z 4 kablami.
blind44 sorki za czas odpowiedzi dłuuugi.. mam civica aerodecka 2.0, r98... co do błędów... wyczyściłem koronkę z przodu po prawej stronie i jest lepiej, ale jest chyba problem z przewodem z tyłu... jak nim potarmoszę to zapala się ABS... i sam ABS działa w zależności jak się kabel ułoży przy wahaczu... może przejechać 150km bez zająknięcia a przy...
No kable to tak na oko fi6-7 z gumą :P samej miedzi moze fi3-4. Chyba od kabli zacznę.
A to nie było by tak że jak by było coś źle połączone to by nie odpalał nawet z kabli ? czy jak ?
Ok, wszystkie sruby ktore znajde to odkrece i bede podwazal:) Na poczatku balem sie ze te plastiki na progach sa klejone, ale teraz dzieki Waszej pomocy zrozumalem ze sa na zaczepy. Dzieki! P.S. Czy ktos z Was rozkrecal srodkowa konsole, tam gdzie jest zamontowane radio,nawiemy i inne, w civic 6 generacja?? Chodzi mi o to ze tam trzeba 2 elementy podwazyc...
To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
za te 600zl to trudno bedzie subwoofer i wzmacniacz, nie wspomne juz o wzmacniaczu na system przedni... W sumie jak chcesz na przod 1000zl i na reszte 600zl - to mamy razem 1600 :) Mysle ze cos takiego bylo by ok: http://www.essa.com.pl/oferta/index.php?... Z tym ze musisz dodac jeszcze na kable i wytlumienie....
jak radza koledzy. przede wszystkim przeczyscic wymienic swiece, sprawdzic kable wysokiego napiecia.
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Brakuje masy na auto, proszę czytajcie co zostało napisane. Gdyby było zwarcie w rozruszniku, świeciłyby się kontrolki w pierwszej pozycji lub zwarcie ekstremalne, przewód prądowy rozrusznika stale zwarty do masy, "świeciłyby" się kable rozruchowe" :)
A pod jaki kabel podpiąłeś zamknij C.Z?
Kabel masowy nie kontaktuje.
Moje fusy podpowiadają uszkodzenie w obrębie któregoś czujnika prędkości - pierścień sygnałowy, przełamany kabel czujnika, różne obwody kół. Podłączyć tester i/lub oscyloskop, podejrzeć prędkości kół i generowany sygnał.
Pomyliłeś kable dlatego słabo domyka.
Dziwnym zbiegiem okoliczności padły nagle kable WN po wymianie działa.
Jeśli Honda z fabrycznym centralnym zamkiem, to na początek sprawdź sterownik w drzwiach kierowcy i kable przy zawiasach tych drzwi.
Honda juz odpalila.. powod byl przetarty kabel od immo prz kolektorze ssacym,
Witam Od dłuższego czasu mam problem z silniczkiem krokowym... Nieregularna praca silnika falujace obroty itd. Po sprawdzeniu błędów na komputerze niby jest wszystko ok. Wymienione świece wymienione kable WN sonda itd... Po odłączeniu silniczka krokowego nic się nie zmienia przy pracy silnika. Moja diagnoza jest taka że silniczek krokowy załącza się...
przewody wymienione na nowe świece również przeczyściłem też kopułkę jedno mrugnięcie czyli wszystko niby jest ok komputer nie wykrywa żadnego błędu ładowanie ok 14.4 bez obciążenia i z obciążeniem..co do tych świateł montowanych w zderzak widziałem kiedyś na allegro 500zl komplet 2 halogeny kable włącznik
zobacz czy pasek alternatora nie przetarł kabla od czujnika wałka.
Czy twój głośnik wygląda tak? http://www.unbase.com/n/9090748232
Hej. Zakładam, że termostat i same czujniki sprawdzałeś i są ok... Sprawdź przy czujnikach temperatury czy któryś kabel nie jest luźny albo nie dotyka masy. Z podobnym przypadkiem spotkałem się w golfie z tym że obroty podskakiwały prawie na max...
Połącz z masą kabel czujnika temperatury, jak wskaźnik sprawny to wskazówka pójdzie na max
Witam, zdjecia fatalne ale wyglada na standardowe radio z civic'a VII, nie ma tu ani bluetooth ani USB wprostnie podlaczysz. Masz kilka opcji: - telefon, wyjscie sluchawkowe, tlumik, wejscie aux wszytko po kablu - dokupujesz zewnetrzny FM transmiter z BT i gotowe, sam mam takie rozwiaznie Pozdrawiam
Witam. Mam problem z moją Hondą civic:( Ostatnio kupiłem nowe kable org.japońskie (stare miały przebicie). Przejechałem może 2 tysiące na tych nowych i znowu mają przebicie ;/ Czy to normalne? Czy coś jest winnego? Z góry dziękuję. Pozdro.
Nie ma napięcia na cewkę podczas kręcenia silnikiem. zapala się tylko jak przekręcasz na zapłon na chwile. Aparat sprawdzony w innej hondzie wszytko chodzi. Wygląda jak by czujnik wałka nie dawał sygnału bo obrotomierz się nie podnosi. Ale aparat jest cały na pewno dobry bo odpala w innej hondzie normalnie. Wiec coś po kablach tylko co?
Co w tym: radio, nagłośnienie przód, wzmak, sub, kable, wygłuszenie Auto: Honda civic 6gen sedan Pod electro, techno, house, hardstyle i tym podobne klimaty. Co proponujecie? sub Hertz HX 300 D - nadał by się do zestawu? Czy coś mocniejszego?
Na początek wykonaj podstawowe rzeczy. - Czyszczenie kopułki i palca aparatu zapłonowego. - Czyszczenie przepustnicy. - Wymiana świec i najlepiej też kabli z fajkami (podmiana na inne do testów). Bardziej mu przeszkadza niska temperatura, czy wilgotność powietrza?
Ja bym zmienił koncepcje. 400zl radio uzywane pioneer alpine glosniki powerbass wzmacniacz jakis uzywany xetec axton alpine v12 lub wyzsza polka jakis u-dimension do tego wygluszenie drzwi panele pod glosniki kable ...
probowałem podłączyć bezposrednio kabel z aparatu zaplonowego do obrotka ale nie wiem czy to wystarczy jeden kabel... czy jest ich wiecej??
No właśnie problem w tym, że nie wiem jak pogodzić te kable z wtyczki 6P które są w kolorach całkiem innych niż kable siłowników. Samochód to Honda Civic V Hatchback rocznik 93.
kable w peszlu klapa bagaznika-karoseria.
Mój dieselek umarł. Odpala, bo nowy aku nie zamierza się poddać, kręci aż do skutku. Chodzi ale mam kaszę w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. To się po kilku minutach jazdy przegrzewa, bo lód zatyka obwód. Po drugie, pękł przewód paliwa, i sika ropą po odpaleniu. Jest weekend, nie mam jak kupić nowego przewodu i płynu, i co gorsza rozdzielacza,...
ok zakupie jakis siłownik. moze dla was jest to oczywiste, ale o co chodzi z tymi zasilaniami na różowych kablach?
wygląda to na cewkę - jeśli nie podstawisz drugiej to na 100% się nie dowiesz w jaki sposób mierzyłeś napięcie po stronie wtórnej? może kabel cewka-kopułka jest uszkodzony?
Jeśli to hb to ma dość ciasno żeby go podgrzać bez rozbierania,nad nim znajduje się dolot powietrza dość rozbudowany.Ja obstawiam na jakąś wadę rozrusznika żeby dokładnie zdiagnozować trzeba go wyjąć.Ewentualnie jak przedmówca,któryś z kabli nie styka ale to małe szanse.
Kończe temat bo alarm śmiga niezle , musiałem oczywiście rozpoznac kabelki miernikiem . Pozdrawiam
Raster pewnie 2.54mm, więc można by ewentualnie coś porzeźbić z "kanda 14 pin". Albo wpisz w wyszukiwarce "14 pin rca", są jakieś gotowe kable.
https://obrazki.elektroda.pl/9902518500_... https://obrazki.elektroda.pl/5715633500_... Nigdzie tego kabla nie mogę znaleźć mam tylko obd i z drugiej strony kabel niebieski idzie do dmuchawy
Świece, kable, diagnostyka sterownika, pomiar ciśnienia paliwa.
No to spróbuj ją odłączyć i zobaczysz czy odpali... tyle, że pewnie zapali się kontrolka, ale raczej powinien odpalać, może tylko skoczyć spalanie... ale jakoś mi się nie widzi, że to wina sondy... Świece, kable, itd. sprawdzone?
a nie moge bezposrednio podac napiecia na ten niebieski kabel z aku?? i podlaczyc pod aparat?
Witam. Poszukuje schematu instalacji do hondy civic 1.4 d14a3 oznaczenie sterownika p3x. Chodzi mi dokladnie o schemat podlaczenia wszystkich kabli po wyjsciu z ecu. Mam podobny i tam jest wszystko bardzo ladnie pokazane ktory kabelek do jakiego przekaznika itp tylko ze od silnika d16a9. Posiadam tez inny do owego d14 na ktorym sa oznaczenia pinow przy...
Sa to przewody cz.wczasowego
Wszystko okej , powodem były zerwane kable przy skrzyneczce z bezpiecznikami :D
To nie wiem już...Byłem ostatnio w Anglii i wiem,że ci ludzie mają wszystko odwrotnie:D Ale mam plan.Zadzwoń albo jedź do salonu Hondy i zapytaj się o to.Oni mają to na bank to zobaczysz.To już tylko tyle skoro nie możesz inaczej dojść.A co do tych kabli to kable mogą być takie same do różnych rzeczy.Dasz radę.Sądzę,że chyba salon może być dobrą opcją.
Wyłącznik zderzeniowy odcina obwód pompy a nie przekaźnika wiec raczej nie to, jeśli bezpieczniki ok, to prześwietl kabel do sterownika, który steruje przekaźnikiem pompy.
Tak aby było bardziej zrozumiale to kabel plusowy od aku puść pod plastikami przy progu, nie zapomnij o koniecznym zabezpieczeniu go przed przetarciem (najlepiej naciągnąć na kabel nylonowy oplot) i umocuj go najlepiej opaskami plastikowymi. Masę przykręć poprzez porządny konektor oczkowy do mocowania pasów bezpieczeństwa, tam będzie najlepiej. :D No...
1. czyli normlnie bez zadnych przekaznikow etc podpinam sie pod ten przewod? 2. czyli najpierw podpinam 12V stacyjka za tym rozcinam kabel i wpinam sie blokada zaplonu
To czujniki "piezo", tymi pomiarami mogłeś go uszkodzić. Zapamiętaj - tych czujników nie mierzysz omomierzem, tylko montujesz i ma być dobrze. Czujniki lewy i prawy mogą różnić się długością kabli.
problem 2 swiece kable
Witam. Mam ten sam problem z instalacja LPG tej samej firmy. Szukam kabla do diagnostyki. Moze ktos juz kupowal albo sam robił taki kabel?
zawór kupiłem nowy i to samo... już nie powiem co mnie strzela.... wiem, że ten zawór jest sterowany masą. ale w ramach prób podłączyłem go do akumulatora i sztanga zaczęła chodzić. ale to nie rozwiązanie. szukam dalej kable itd też sprawdzone.
Chodzi o te dwa czarne kable w lewym górnym rogu foto (oczywiście jeżeli wychodzą z centralki).
witam moze mi ktos powiedziec ile powinno isc kabli do plywaka w hondzie civic 93r i jak powinnybyc podlaczone bo wakazowka stoi caly czas u gury .dzieki
a jakie dokładniejsze dane co do układu całkującego ? dostałem również podpowiedź zebym sygnał brał z dwóch kabli
Sprawdzałeś klemy na akumulatorze?.Jeśli tak i są ok,to sprawdz czy nie obluzowała sie 'masa" od silnika.W Hondach z reguły w gornej czesci silnika jest gruby masowy kabel przykrecony tez do nadwozia.Mialem kiedys taki sam objaw w Preludzie i głównym winowajcą okazał sie włąsnie masowy kabel łączący silnik z nadwoziem.
wymienilem kopolke,palec,modol, sprawdzana cewka ,kable, wymienione wtryski, filtry paliwa ,powietrza ,swiece
A kable jakies masz do tego ? Czy bez kabli chcesz to odpalic ;)
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... to powinno Ci pomóc niestety nie wiem jakie ma złącze radio z tyłu ale tu jest większość wszystkich złącz z radi i zmieniarek. Kable oczywiście że da się kupić a można także dorobić według potrzeb (długość) Tylko trzeba będzie znaleźć odpowiednie złącza.
a po co ona jest podłączona pod szyby? żeby działało domykanie? Nie, gość wsadził sterownik w drzwi jak montował siłownik, nie miał stałego zasilania to zasilił moduł szyby na stałe hehe :) to elektryk faktycznie zawodowy :)) To faktycznie najlepiej jest jechać z reklamacją niech oddaje pieniądze i albo samemu to podłączyć jak należy albo oddać komuś...
R C + - , to mi wygląda na francuski przerywacz kierunkowskazów, a nie przekaźnik. Na tym szarym to pewnie się pojawia masa po naciśnięciu klaksonu na kierownicy. Chyba trzeba by sprawdzić... Podłączenie proste - 85 i 30 pod plus, niebieski pod 87, 86 pod załączaną masę z kierownicy.
Witam szukałem na forum i nic nie znalazłem...natomiast,u mnie jest problem taki,że nie chodzi oryginalny centralny z kluczyka,centralka jest w porządku ;/wyłącznik w zamku wymieniony,a zamek chodzi tylko z kluczyka na drzwi które otwieram.Może to jakiś kabel w tej wtyczce za radiem,ponieważ mam tam poobcinane kable i jakiś jest obcięty;/
Witam Mój problem polega na tym, że simering mi puszczał olej do kopułki. Po wymianie simeringu zniknęła iskra, są nowe kable, nowa kopułka i nowe świece.
Bezpiecznik raczej odpada bo nie świecił by się przód miałem podobnie w Citroenie zamienione były kable w wtyczce przyczepki przeciw mgielne z pozycją
oki sprawdzę elektrozawory i na dniach i dam znac filtr wymieniony oraz kable i świece tez szukamy dalej:)
Ok czyli głośniki z tylnej półki podłączam do głośników które mam z tyłu (Dwa Kable Do Jednego)
Dzięki będę probowal Dodano po 2 Pin 3 jest pusty bez żadnych kabli 2 kostce
Witam szukałem i nie mogę znaleźć schematu skrzynki bezpieczników a konkretnie chodzi mi o opis tej zielonej kostki, które kable do czego! http://obrazki.elektroda.pl/1602997000_1...
heh, dzieki za konkretna odpowiedz, ale nie pocieszyles mnie ;p nic tylko wozic kable rozruchowe ze sobą ;p jezdze honda civic coupe, wysokoobrotowy, moze aku 65ah to nie bylby problem?
Chodzi o miejsce gdzie zginają się drzwi z kadłubem auta? to w tym czarnym peszlu ciężko zobaczyć, sam peszel nie jest uszkodzony, zobaczę to tylko niech mi ktoś powie gdzie te kable wychodzą w której części auta?
Brak masy?? ale dlatego tez mogło auto w czasie jazdy zgasnąć ?? i teraz nie odpala nawet z kabli?? Czyli coś się rozłączyło czy akumulator do wymiany?
Witam był przerwany kabel między klapa bagażnika a karoseria robiło zwarcie Pozdrawiam
Honda Civic 2010, "UFO". Zasilanie można też wykorzystać np. do kamery. Co do nawigacji to korzystam z niej "prawie" na co dzień a plątający się kabel przy dźwigni biegów trochę mnie denerwował. Po demontażu nawigacji, kabel bez trudu można schować w podsufitce przy szybie. Jest tam sporo miejsca.
Witam!! Byc moze ze panowie od alarmow nie przewidzieli ze w aucie znajduje sie tzw "gasnacy plus" podczas krecenia rozrusznikiem i wpieli sie wlasnie pod ten kabel. Znajdz np. kontrolka gdzie jest jakis staly plus do zasilania stalego do alarmu, przepnij go z tamtego; tak samo sprawdz czy plus po stacyjce jest "niegasnacy". To powinno pomoc na Twoje...
honda civic kabel kabel zapłonowy honda civic kabel honda civic radio
kosztorysy elektryczne prosty regulator oświetlenia mercedes lusterko prawa
wizjer smart regulator ładowania
Rezonator kwarcowy 25MHz: Jak uzyskać 80MHz? Brak napięcia w tylnych światłach przeciwmgielnych Hyundai I20 2012 - diagnostyka i rozwiązania