kabel tam idzie brązowy z białym paskiem
Ustawiony na minimum albo uszkodzony dimmer, a jak go nie ma ( astra classic) to była zwora na przewodach dimmera, na kablu szary z zielonym paskiem.
Siedzenie odkręć, pewnie kable brązowy z granatowym paskiem? :lol: Standard że zgnite.
Niebieski - masa(-) Niebieski z brązowym paskiem - plus (+) Powodzenia w montażu:D
Ja bym sprawdził jak się zachowuje alternator, to raz. Dwa- przysłuchał bym się pompie czy wydaje jakieś dźwięki w chwili kiedy nie pompuje. Trzy- jak to astra G z 2000 ale po sierpniu to pompa ma już diagnozę ( kabel brązowy z białym paskiem we wtyczce pompy). Może podpiąc pod tester? Do sparcoo1410 - a jaka ma być? TRW.
Dojdzie, dojdzie. Nie wiem po co ma rozbierać obudowę kolumny, jak może zdjąć gumową nakładkę na okrągłej wtyczce znajdującej się nieopodal aku i na kablu czerwony/z czarnym paskiem ma sygnał startu.
pod osłoną przy klamce maski w kabinie jest złącze tylnej wiążki sprawdż czy tam nie ma nadpalonych styków przewód czerwony z niebieskim paskiem ( gruby) ten kabel idzie do pompy. podakj na niego +12 v ( przez żarówkę reflektorową lub bezpiecznik) i zobaczysz czy pompa pracuje ,jeżeli nie zajaży żarówka to sprawdż mase na pompie . A sprawdziłeś bezpiecznik...
To ja powrócę do sterowania, jeśli pozwolicie ;) Mam pilota już od Astry G i przy nim są takie przewody: brązowy (domniemam, masa) brązowy z białym paskiem - SWC szary - podświetlenie Niebieski z czerwonym paskiem ?? Czy prawidołowo rozpoznałem kolory kabli ? Mam też drugie pytanie: Mam z Astry G (Astra II) wyświetlacz TID. Zawsze w TIDach był szary...
Jeszcze dodam, że kierunkowskazy w lampach to kable czarne z białym i zielonym paskiem, pozycyjne- szare z czarnym i czerwonym, masa- brązowy, stop, czarny z czerwonym
To trzeba zrobić tak-zamontować w kabinie termistor o rezystancji 5k przy 25 st. i zrobić układ, że przełącznikiem będziesz sobie przełączał pomiędzy czujnikiem zewnętrznym a wewnętrznym. Kable do czujnika idą niebieski/niebieski z białym paskiem, wystarczy że jeden będzie wspólny dla obu czyjników a drugi kabel będzie przełączany
Jak masz fabryczny centralny,to jest sterowany dwoma minusami,zamykanie na brązowym z czerwonym paskiem,a otwieranie na brązowym z białym paskiem kablu,znajdującym się w prawym dolnym progu
Brązowy przewód masa (-) Szary z czarnym paskiem światła pozycyjne. Czarny z żółtym światło stopu. Czarny na lewej stronie (może tez być na prawej) Czarny z zielonym kierunkowskazy. Odetnij zbędne. Żarówka do oświetlenia bagażnika jest sterowana z wyłącznika umieszczonego gdzieś lekko nad zderzakiem. Dodano po 46 I kup sobie jakiś tzw.przyrząd. Dwa...
Witam, Mam zamiar podłączyć halogeny. Nie mam niestety instalacji kompletnej. Zacząłem szukać i znalazłem, że nie ma przekaźnika w miejscu gdzie powinien się znajdować przekaźnik od przednich halogenów. Wiązka przewód wychodzi z wnętrza samochodu i nie mam pojęcia, do którego momentu. Gdzieś wyczytałem, że w okolicach akumulatora powinno znajdować się...
http://obrazki.elektroda.net/100_1254425... Wtyczka 4 bolce Zielony ( z ceweczki) Zółty (z ceweczki) Biały Fioletowy z bialym paskiem Wtyczka 3 bolce Kablel podwójny Brązowy żółty
To teraz tylko dla pewności trzeba by było sprawdzić ten przewód co leci z ecu do alternatora, czy podaje sygnał do wzbudzenia tak ? Bo jeśli jest sygnał to wszystko jest sprawne i facet przerobił wzbudzenie bo wstawił nie taki mostek tak? A jeśli nie ma na nim sygnału to facet celowo przerobił wzbudzenie bo w instalacji auta jest coś uszkodzone, dobrze...
LEWY PRÓG – CZERWONY Z NIEBIESKIM PASKIEM. nie wiem do czego jest ten kabel a i jeszce jedno czy do krańcowych drzwi trzeba prowadzić kable do kazdego oddzielnie czy wystarczy wpiac sie w jeden ??.
Sprawdź połączenie kabli oraz naciąg paska klinowego.
Według schematu złącze X98 ma następujące połączenia: 2YE 3BN/YE 4RD/VT 5BN/VT 7 VT 8VT/GN 12WH/RD 13 YE/VT 14 WH/BK 20RD/VT 23YE/RD 24GN 26 BK/YE 30RD/YE2.5 37BN/RD 39BK/BU 40 YE/WH 42 YE/BK 45BK/BN 49 YE 50WH 52GY/VT 53BK 2.5 55BU/VT 56WH 57YE or WH/BU 58RD/BN 59BN/GY Niekoniecznie wszystkie są wykorzystane (zależnie od modelu). Zastanawia mnie pin...
hej mialem podobne objawy i rozwiazalem to dzisiaj... jest taki przekaznik do ktorego idzi kabel +, - i jeszcze czarny z czerwonym paskiem jest on zamontowany gdzies blisko pompy ABS trzeba rozebrac i zlikwidowac zimne luty tam dochodzi do malego przepiecia i abs przestaje dzialac... wystarczy lutownica i 5 minut roboty.... pozdrawiam minio210
Wpiołem ten układ w ten kabel czrny z czerwonym paskiem i czas ustawiłem na ok 1 sekunde (przeważnie tak długo trzyma się manetke spryskiwacza) i załączają się wycieraczki dla mnie wystarczy dziekuję koledze ociz za pomoc w odnalezieniu kabelka teraz czekam na całkiem łądne pogody i biorę się za podsufitke oraz montaż schowka podsufitki z vectry b pozdrawiam
hmm masy nie sprawdzalem, ale odpalam samochód w taki sposób, ze przekrecam kluczyk, na górze silnika jak mamy to duze zlacze kabli tam odnalazlem gruby kabel czarny z czerwonym paskiem w niego wbilem igle i do niej podaje + i auto odpala, czyli wygladalo by na to ze rozrusznik i automat sa ok tylko gdzies chyba gubi prąd na odcinku stacyjka złącze...
Temat pewnie nieaktualny bo trochę czasu minęło ale dla potomnych nie ma co kombinować z oporami ponieważ na aledrogo najtańszy nowy oryginalny termometr kosztuje na chwilę obecną 12 zł + 6 zł wysyłka. Termometr pasuje do większości modeli ale nie do wszystkich. W astrze g masz go pod przednim zderzakiem, w astrze f w rogu zderzaka przedniego od spodu,...
Dobra trochę to ogarnąłem : Odłączyłem centralkę : Pod kostkę od centralki podpinam tak kabelki: Brązowy (masa) + Czarny z Czerwonym paskiem Czerwony (+) + Czarny z Niebieskim paskiem EFEKT : Odblokowanie motoru Przednich drzwi (Tak mi się wydaje bo kiedy nie chce mi otworzyć albo zamknąć drzwi to pierw muszę taki hit zastosować) Brązowy (masa) + Czarny...
hej mialem podobne objawy i rozwiazalem to dzisiaj... jest taki przekaznik do ktorego idzi kabel +, - i jeszcze czarny z czerwonym paskiem jest on zamontowany gdzies blisko pompy ABS trzeba rozebrac i zlikwidowac zimne luty tam dochodzi do malego przepiecia i abs przestaje dzialac... wystarczy lutownica i 5 minut roboty.... pozdrawiam minio210
hej mialem podobne objawy i rozwiazalem to dzisiaj... jest taki przekaznik do ktorego idzi kabel +, - i jeszcze czarny z czerwonym paskiem jest on zamontowany gdzies blisko pompy ABS trzeba rozebrac i zlikwidowac zimne luty tam dochodzi do malego przepiecia i abs przestaje dzialac... wystarczy lutownica i 5 minut roboty.... pozdrawiam minio210
Ta prawa "kostka" powinna wyglądać tak: od lewej : + -czarny z czerwonym paskiem (z czarnym cienkim kabelkiem do "brązowego elementu" :) ) C - ciemny brązowy B - jasnobrązowy z czrnym paskiem Czyli raczej Ci się "machnęły" .
Alternator siedzi na gumach i MUSI mieć masy, te cienkie to masy na sterownik silnika. Zrób tak, trochę wyżej masz miejsce na dwa gwinty m8, do górnego może być przykręcony ucho serwisowe. (na zdjęciu te dwie wystające śruby) Tam właśnie zamontuj kabel który podłączysz do górnej łapy alternatora (od strony paska, tak aby oczko nowego kabla dotykało...
Witam, zmieniłem radio w samochodzie i nie wiem jak podłączyć radio za kluczykiem. Problem polega na tym, że nie mam kabla +12 z kluczyka. Wcześniej radio było nie-iso i jakiś łeb wyciął wszystko razem z kostką. odnalazłem całą wiązkę kabli i mam tak: Czerwony - 12V na stałe Brązowy - masa Niebieski i niebiesko-brązowy - lewy przód Żółty i żółto-brązowy...
Rozebrałem lewy słupek, faktycznie pompa była odcięta... przywrocilem kabel od pompy, odciąłem te od centralki(zostały tylko kable na czujniki i syrenke ale te pewnie sobei zostawie na przyszlosc)....ale..no właśnie ale.. Samochód odpala, lecz dostaje 3 tysiące obrotów i bardzo powoli ..rośnie. Wydech strasznie głośno wyje(jakbym nie mial koncowego...
mi się tutaj w ogóle coś nie zgadza. Przemierzyłem wspomnianą diode miernikiem- wygląda na sprawną. Nie wiem czy nie jest coś czasem popierniczone z instalacją. Kabel od przekaźnika idący z instalcaji ma barwe zółtą z czerwoenym paskiem. Po stronie alternatora ma barwę białą z niebieskim paskiem. Idąc dalej wpada na listwe z trzema diodami wzbudzenia...
Bo masz wersję clasic, natomiast instalacja jest przystowana pod ściemniacz (pokrętło poniżej obrotowego włącznika świateł- klikaj na link http://img110.imageshack.us/my.php?image... ) tam często dochodziło do awarii.Teraz nie pamiętam, jezeli nie było ściemniacza to złacze do niego było polaczone kawałkiem zwory która się lubiała rozłączać,...
niebiesko czerwony to sterowanie przekaźnika pompmy paliwa Raczej czerwony z niebieskim paskiem, może też być brązowy z niebieskim. Druga sprawa że może to być Motronic M2.5 z rozdzielaczem zapłonu lub M2.8 z DIS-em.
Odepnij złacze od alternatora,tę okrągłą kostkę na cztery piny(chyba taka tam jest jeśli dobrze pamiętam) i sprawdz wówczas zachowanie przekażnika.Masy przekaznika sprawdziłeś? Dzisiaj trochę pogrzebałem w swoje "asi"-odpiąłem przewód od alternatora(niebieski z białym paskiem) załączyłem zapłon kontrolka od świec zgasła i co i cisza, odpaliłem silnik(zimny)...
Auto ma swoje lata więc. Wpierw do kontroli -czyszczenia klemy akumulatora, stan zakucia na kablach. Kontrola kabli masowych silnik karoseria. Kontrola ładowania alternatora , spadki napięć na kablach aku- alternator. Kontrola stanu napięcia paska wielorowkowego.
Sprawdź czy wychodzi Ci napięcie +12 out z radia (niebieski z czerwonym paskiem). W kostce ISO pod radiem w tym miejscu są dwa kable w jednym konektorze. Jeśli masz to napięcie i dochodzi do TID,a to pozostaje Ci tylko sprawdzić luty w TID'zie (wyświetlaczu). Często w corsach spotykam się z przypadkiem że wychodzi kostka w całości z płyty.
chodzi o ten którego kabel wychodzi z obudowy koło paska rozrządu
co do tej stronki co mi podalej to ten drugi gelhard wydaje sie byc blizniaczym (prawie) modelem zlacze wydaje sie takie same i sa podobnienstwa w kablach, tzn szary z czarnym paskiem to to samo oraz czarny to masa. Podaje tu ta specyfikacje Gelhard model: GXR944S (możliwe, że inne) styk sygnał kolor przewodu 1 - - 2 głośnik FL+ zielony 3 głośnik FL-...
Wlasnie wczoraj sprawdzalem i domykanie z klucza nie dziala a jest to dosc bogata wersja i z 96r - dziwne a szyby jezdza po chwilowym wcisnieciu - gora i dol czytalem ze w progu wystarczy zewrzec 2 kable brazowo-czerwony od centralnego i brazowy z jakims innym paskiem (nie pamietam teraz) ale nie wiem czy to dziala jak wlasnie nie ma domykania z klucza-...
Witam serdecznie. Wiem, że takich tematów było już sporo na forum, czytałem je, natomiast nigdzie nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Otóż kupiłem sterownik centralnego Steeli Men (bez większego znaczenia ale tak dla informacji podaję) i staram się go zamontować. Szukając na forum informacji do jakich kabli co podłaczyć w wiązce idącej...
EURO TV- do EURO w telewizorze EURO VCR- do EURO w nagrywarce ANT OUT- do wejścia ANT IN w nagrywarce Przy takim połączeniu mam wyszukane w nagrywarce TVP 1 i 2 -szumiące i Canal + sport z przechodzącym paskiem z lewej na prawą stronę. Mimo, że powyższe podwójne połączenie dekodera do nagrywarki nie jest błędem to prawdopodobnie powoduje zamieszanie...
mam atre w ktorej odcieto wszystkie kostki od radia z dwoma dalem sobie rade ale z ta od wyswietlacza nie wiem co zrobic wradiu mam 3 sygnaly sda scl mrq we wiazce sa 3 kabelki w kolorach brąz z białym paskiem dodatkowo maja paseczki jeden czerwone drugi czarne trzeci nie moge odgadnac moze ktos wie jak to zesoba polafczyc mam schemat od tego opla ale...
Jak jest elektryczny układ wspomagania to tak jak kolega napisał, jeśli układ z pompą proponuje sprawdzić naciąg paska klinowego.
Kupilem radio JVC i gdy radio jest podlaczone to niestety znika data po przekeceniu kluczyka. Wiem ze trzeba usunac jakis kabelek przy złaczu wyswietlacza. Na stronie http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... jest podana rozpiska . Czy należy usunąc przewod nr2 radio/data - czerwony z białym paskiem grubszy ?? czy jakis...
Witam, Czy ktoś mądry może mi pomóc. Mianowicie mam problem ze zbyt niskim napięciem zaworu EGR. Zawór został wymieniony na nowy u mechanika i dalej jest to samo, samochód nie ma mocy, zawsze przy 140km włącza się "check" i spada moc, samochód kopci. Nie jest to raczej wina zaworu, gdyż jest on nowy. Mi wygląda na to, że zawór się po prostu nie zamyka....
Witam serdecznie w moim pierwszym poście na forum ;) Jak zasygnalizowałem w temacie - mam problem z alarmem. Samochód: Opel Astra F Classic, silnik X16SZR, alarm Lagenford nie wiem jaki dokładnie ponieważ nie udało mi się dostać do centralki która jest sprytnie zablokowana za bezpiecznikami (trochę powyżej chyba nawet). Objawy: któregoś ranka samochód...
Problem pojawił się po wymianie paska klinowego Tam alternator jest mocowany na poduszkach gumowych i masę zapewnia mu kabel, którego końcówka jest pod śrubą napinającą pasek
Witam Jak by ktoś pomógł w rozpisce kolorów kabli w astra oplu na wyświetlacz lcd w aucie, mam radio fabryczne i chcę wstawić, a ktoś obciął kostkę i nie mogę dojść jaki kolor kabla z jakim kolorem paska na nim ma iść, tam trzeba-sda-scl-mrq-diagnose-, 4 przewody. Pozdrawiam.
Nie chce Ci niczego narzucać czy niezaprzeczalnie sugerować. Świece wieloelektrodowe trudniej "zalać", więcej wytrzymują przebiegu(iskra przeskakuje tam gdzie ma bliżej i chłodniej, zmęczy jedną elektrodę "idzie" do drugiej to tak mój rozumek). Tylko gdzieś też czytałem, że nie ma sensu na siłę uszczęśliwiać konstrukcji przewidzianej początkowo do zwykłej...
Witam. Mam problem z astra h 1.6 benzyna 2005r. a mianowicie nie odpala. Samochód kupiony z zerwanym paskiem rozrządu. Głowica została zrobiona nowe uszczelki odpalamy wszystko gra. Zgasiłem samochód pozniej odpaliłem tak kilka razy w przeciagu 10-20min że względu na sprawdzanie połączeń i ewentualnych wycieków. Niestety przestał odpalać zakręcił raz...
kolejnośc 1342. Łapiesz sobie paluchem rozdzielacza kiedy pali 1 gar (czasami jest ryska na aparacie), i zapinasz kable na kopułce w kolejności zapłonu,uwzględniając kierunek obrotu palucha. 1 gar od strony paska. Stiwen1,przecież to przedszkolne podstawy!!!!!
SDA, SCL, MRQ to zmodyfikoana szyna i2c, ostatnio montowałem radio w astrze, te trzy kabelki są koloru brązowego z białym paskiem, jak je połączyć do radia?, wg. wskazówek kolegi po wyżej. (tzn. studio 24), albo metodą prób (nic nie uszkodzisz). a data i godzina musi zgasnąć w chwili włączenia radia(wyj.ant.)
Witam, chciałem sobie udogodnić życie i postanowiłem zamontować sterowanie centralnego zamka z pilota (magicar 820). Kabelki z modułu podłączyłem następująco czarna kostka - białe kabelki do kierunków (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym), czerwony do zasilania +12V (czerwony), czarny do masy (gruby brązowy) biała kostka - niebieski do otwierania...
No i się zaczeło, porozbierałem autko i dalej nic nie wiem :( Więc po kolei... Rozkręcanie zaczęło się od zdięcia osłony przy nogach, po prawej stronie. Tam gdzie wielu radziło mi szukać "przekażnika świec" znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.net/99_12344389... Następnie, wyjąłem akumulator i po kilku chwilach, z prawej strony bloku...
odnośnie do problemu mam podobny problem ....tzn. objawy narazie- a sprawa jest taka że wczoraj wracając w wilgotnych warunkach poraz pierwszy zauważyłem że lekko świeci się kontrolka ładowania na kokpicie, ale tylko jak włączę dodatkowy sprzęt który pobiera prąd np. ogrzewanie , długie św albo tylną szybę. jak włączę wszystko naraz to już mocno świeci...
A ta druga mase jak podlonczyc no altrrnator na gumowych tulejkach mam mocowany od dolu od gory naciag paska i tam idzie masa tak a te pozostale czyli plus masa i to cos czrnego co jest przykrecone do alternatora
SILNIK C14NZ,po prostu nie wiem gdzie podłączyć kabel wychodzący z wiązki zaraz przy deklu zaworów,obok górnej obudowy paska rozrządu,podejrzewam że to jakiś kabel masowy. Jak wyjmowałem silnik nie zwróciłem uwagi gdzie był przykręcony, być może ma to wpływ na brak iskry.
Mam Opla Astre II ze sterowaniem radia z kierownicy. W samochodzie było założone wcześniej radio Philips CAR 400 i sterowanie w kierownicy działało bez zarzutu. Obecnie zainstalowałem radio VDO CDR 500 i aby zaczęło działać, musiałem zamienić plusy w dolnej kostce wcześniej po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki za każdym razem radio gubiło KOD i musiałem...
Mój dieselek umarł. Odpala, bo nowy aku nie zamierza się poddać, kręci aż do skutku. Chodzi ale mam kaszę w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. To się po kilku minutach jazdy przegrzewa, bo lód zatyka obwód. Po drugie, pękł przewód paliwa, i sika ropą po odpaleniu. Jest weekend, nie mam jak kupić nowego przewodu i płynu, i co gorsza rozdzielacza,...
Witam serdecznie! Od kilku lat mieszkam w Northampton w Wielkiej Brytanii. Jako, ze technika posunela sie do porzodu teraz moge byc blizej Polski niz kiedys. Oczywiscie mam na mysli Polska telewizje cyfrowa. Zakupilem podczas pobytu w Polsce dekoder CYFRY+ (Philips) i zamontowalem go u siebie w domu. Nie kupowalem talerza w Polsce bo stwierdzilem, ze...
kabel paskiem kabel białym paskiem kabel paskiem minus
ciśnienie r407c wsady flash blaupunkt części żelazka
Stały plus w bagażniku Citroen C2 - lokalizacja Kod błędu P0400-00 - przyczyny i diagnostyka