Po pierwsze musisz mieć lutownice. Kabel z paskiem do środkowego bolca we wtyku, a bez do tej zewnętrznej blaszki.
Tak, kabel z paskiem dajesz na plus do głosnika albo czerwoną kropke na głosniku, zawsze tak jest
masz jakiś głośnik nie duży nie mały, podłącz go na szybko do zasilacza jak mebrana pójdzie do przodu, to znaczy że jest plus tam gdie jest na tych złączach
Witam żółte kable z zielonym paskiem to uziemienie masz nawet oznaczenie
Rozepnij kostkę na wiązce wychodzącej przy silniku i pomierz rezystancję na kablach z paskiem czerwonym i niebieskim idącym w kierunku "do silnika". Względem masy powinno być na jednym około 150 ohm a na drugim około 450 ohm . Napisz jakie miałeś odczyty. Ale na początek to ,do modułu CDI powinien wchodzić czarny kabel z białym paskiem , możesz go wypiąć...
Do sterownika, czujnik do deski jest jedno przewodowy, brązowy z białym paskiem kabel o ile pamiętam.
Odetnij z wtyczki radia kabel ciemnoczerwony z niebeskim paskiem.
Z modułu wychodzi kabel czarny z białym paskiem, po zwarciu go do masy silnik powinien gasnąć. Posprawdzaj kable i przełączniki czy nie ma gdzieś przerw.
Kabel żółty z czerwonym paskiem zewrzeć do masy i patrzeć co zrobi termometr.
Kabel niebieski z białym paskiem, zasuwa do okrągłej wtyczki.
Pewnie przywarty do masy kabel szary z niebieskim paskiem we wtyczce radia.
Wypnij moduł, zmierz przy włączonym zapłonie czy nie jest zwarty do masy kabel czarny z białym paskiem. Pomierz oporności na kablu z czerwonym paskiem powinno być około 470 omów a na kablu z niebieskim paskiem około 150 omów.
Do przerobienia na ISO w kilkanaście minut. Kable głośnikowe maja nawet kolory w standardzie ISO, do tego dochodzą dwa zasilania, masa i masz gotową wiązkę. Białe-LP Szare-PP Zielone-LT Fioletowe-PT Kable z paskiem to minusy. Do kości męskiej lutujesz męskie ISO, do żeńskiej ISO żeńskie.
przewody głośnikowe są podwójnie pierwszy jaikiś tam kolor,drugi tego samego koloru z paskiem.
Dokładnie tak. Żółty i czerowny z radia do czerwonego z auta. Czarny do czarnego. A żółty z paskiem do pomarańczowego z radia, jeśli jest. Ten może być spokojnie niepodłązczony. JAk przećwczysz, to daj znać o efektach. A przed robotą sprawź, czy nie zrobiłeś już jakiegoś zwarcia i czy na tym czerwonym w aucie masz prąd.
Kabel z czarnym paskiem powinien być -.
Witam. Na metce widać oznaczenie że kabel z paskiem to "-", a kabel bez paska to "+". O to chodzi?
Za gaszenie silnika odpowiada idący od modułu zapłonowego kabel, czarny z białym paskiem. Po podłączeniu go do masy skuter powinien gasnąć.
Teraz pozostaje suszenie i szukanie przyczyny nie działania zamków w drzwiach Na kablu czerwonym z niebieskim paskiem musi być +12V, gnije punkt łączenia tych kabli w okolicy pięty prawego buta kierowcy (gdy ten trzyma nogę na spoczniku)
Zobacz czy w kostce iso radia jest podłączony pin 1, kabel niebieski z białym paskiem, to jest gala (impulsy z nadajnika prędkościomierza)
"katoda do FBUS RX, anoda do FBUS TX" Katoda to strona diody oznaczona kreska (paskiem)
Sprawdź impulsator, powinien mieć oporność około 150 Omów. Sprawdź też kabel czarny z białym paskiem, czy nie jest zwarty do masy.
kabel tam idzie brązowy z białym paskiem
Stycznik sprzęgła podłączasz do kabla szarego z białym paskiem i jego drugie wyprowadzenia do masy https://obrazki.elektroda.pl/7272763900_... https://obrazki.elektroda.pl/3776434300_...
Witam, kable biały i żółty są odpowiedzialne za ładowanie i zasilanie świateł. Za zapłon odpowiada kabel z czerwonym paskiem, to zasilanie CDI- powinno być około 470 omów. Kabel z niebieskim paskiem jest podłączony do impulsatora,pomiar powinien pokazać około 150 omów, jeżeli jest inaczej to impulsator do wymiany. Jeżeli powyższe pomiary będą OK pozostaje...
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Połącz parami i kolorami kable z emulatora wtrysku:zielony-zielony z paskiem itd. Odepnij kable z centralki gazowej podłączone do sondy i kabel dopięty do obwodu DIS Zdejm konektor z cewki na parowniku. Od tego momentu znów jeździsz na benzynie,zresetuj ECU i kontrola. romoo,już to pisał Dalej wszystkie podciśnienia i odpowietrzenia <muszą być szczelne>
Przylutować w odpowiednim miejscu - tyle.
sprawdziłem, z odłączoną wtyczką obroty spadają ale silnik normalnie pracuje musisz mieć jakieś zwarcie gdzieś albo brak masy sprawdź, czy na cewce na kablu czarnym z białym paskiem jest ciągle plus po stacyjce i czy nie ginie jak odłączysz ten zawór i na aparacie zapłonowym tak samo chyba jest taki czarny z białym paskiem - to w suzuki zawsze kabel...
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Witam, do sprawdzenia impulsator- kabel z niebieskim paskiem powinno być względem masy około 150Ω, cewki zasilające CDI- kabel z czerwonym paskiem, powinno być około 450- 500Ω. Z modułu wypnij kabel czarny z białym paskiem, odpowiada on za gaszenie pojazdu- jeżeli jest zwarty do masy nie będzie iskry. Obwód świateł, klaksonu itp. nie ma nic...
No więc tak: Po kolei od prawej strony: szary kabel dwuzyłowy z czerwonym paskiem szary kabel dwuzyłowy z niebieskim paskiem żółty kabel dwuzyłowy z czerwonym paskiem żółty kabel dwuzyłowy z niebieskim paskiem Te kable nie mają na sobie zadnych karteczek...może coś Ci mówią kolory? Jedziemy dalej: Szary kabel dwuzyłowy z karteczką: RIGHT SIGNAL INPUT...
Mam schematy połączeń i opis wtyku i gniazda. Dla mnie to wystarcza. Jest tak jak napisałem. Kabel z paskiem oznaczający minus na głośnik spotkałem w złączu radia samachodowego. w tym wypadku jest całkiem odwrotnie. Zeby się dokładnie przekonać czy mam rację, to rozmontuj kolumnę i zobacz do czego połączony jest kabel z paskiem.
kabel z czarnym paskiem to przewod masowy. polaryzacja w systemach audio ma znaczenie. czasami zdarzaja sie kable z czerwonym paskiem wtedy to jest plus.
Czarny z czerwonym paskiem, kabel o przekroju 2,5mm²
Kierunki masz na jasnonieiskiem i jasnoniebieskim z czerwonym w skyrznce bezpieczników. Centralka od zamka wydaje mi się że koło pasażera jest. Czujniki drzwi czarny z jasno niebieskim paskiem też w skrzynce bezpieczników bodajże szara wtyczka. Klapa bagażnika to musisz od lampki pociągnąć kabel czarny z pomarańczowym paskiem. Przelotke pod maske to...
A remote podłączyłeś ?? (złącze pomiędzy plusem a masą) Rem służy do włączania wzmacniacza jak co :) Podajesz tam 12V z radia (w kostce ISO niebieski kabelek przeważnie, niekiedy niebieski z białym paskiem). Przy kablach sygnałowych masz kabel służący do połączenia wzmacniacza z radiem)
Zwracam się z pytaniem na forum odnośnie tego alarmu bo myślę, że fachowcy są wstanie coś doradzić obojętnie czy to alarm STIG czy jakiś inny. Idea chyba taka sama. Akurat to nie takie obojętne jaki to alarm - jeżeli to ten Stig to mówiąc niezbyt grzecznie z gówna złota nie ulepisz. Diody podłączasz paskami do wyłączników - np na kablu z lampki z tylnej...
Zmierz rezystancję względem masy na kablu z paskiem niebieskim i czerwonym wychodzącymi z silnika. Kable mają być odpięte od modułu zapłonowego.
Brązowy-masa, czarny z żółtym paskiem-stały plus, szary z jakimś paskiem-plus po wyłączniku, 4 kabel-plus przy wł spryskiwaczu Jak nie masz napięcia na żadnym kablu to do sprawdzenia przelotka klapy i bezpieczniki
Witam, jack63 dobrze "gada", omomierz w rękę i jazda, cewka zasilająca CDI ma mieć około 470 omów, z niej wychodzi kabel z czerwonym paskiem, impulsator ma mieć około 150 omów, od niego idzie kabel z niebieskim paskiem. Warto również z modułu zapłonowego wypiąć kabel czarny z białym paskiem, jest on odpowiedzialny za gaszenie pojazdu, jeżeli jest zwarty...
Załóż przekaźnik odciążający na tej złączce rozrusznika co jest na ścianie grodziowej, chodzi o tą wtyczką co ma dwa poiny i kabel cienki niebieski i grubszy czarny z czerwonym paskiem. Przekaźnik wstawiasz na tym grubszym, proste jak drut zbrojeniowy.
Witam, niedawno również zamontowałem przekaźnik do swojego centralnego. Mam problem z kierunkowskazami podłączyłem je do kabli czarny z białym paskiem a drugi kabel do kabla czarno z zielonym paskiem i tu zaczyna się kłopot. Zamiast mignięcia migacza to migają mi światła pozycyjne. Co zrobiłem źle , bo powine działać kierunkowskazy a nie pozycyjne światła...
Wsadź diodę prostowniczą(paskiem w kierunku leda) na kablu sterującym między modułem a diodą led
Zielony, pomarańczowy, niebieski i brązowy. Po każdym odpowiednio każdy z paskiem poprzedniego koloru. Kabel jest 1:1 Ten oryginalny jest identyczny :/ Zmień na biało-pomarańczowy pomarańczowy biało-zielony niebieski biało-niebieski zielony biało-brązowy brązowy
Witaj ten sterownik jest nie od tego kompletu ,jeśli chceszgo odpalić to naprzykład przy pomocy zagara easystart E .Zegarek ze zdjęcia realizuje tryb załączania podając 24v na kabel żółty ,a ty takiego nie masz w komplecie . Tak na 100 procent też nie jestem przekonany czy napewno to tak odpali bo widzę też linie CAN a ona może blokować ADR i podawąć...
Wyjmij z modułu kabel czarny z białym paskiem, odpowiada on za gaszenie silnika, jeśli jest zwarty do masy nie będzie iskry. Pomierz oporności cewki zasilającej CDI(kabel z czerwonym paskiem około 470 omów) oraz impulsatora (kabel z niebieskim paskiem około 150 omów). Kondensatora jako takiego tam nie ma, jest tam zapłon AC CDI.
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
Witam . Sorry ale nie zauważyłem że chodzi o diesla a tam lepiej nie kombinuj tylko tnij kabel czarny od stacyjki ( najlepiej gdzieś jak najgłębiej żeby nie było zbyt łatwo ). W benzyniaku na pompe jest kabel żółty z zielonym paskiem za osłoną przy lewj nodze od strony kierowcy. Ew. możesz w dieslu przeciąć cienki przewód przy komputerze pod maską....
Błąd wałka rozrządu może mieć wpływ na obniżona moc silnika. Problem z paleniem wynika z uszkodzonego kabla czarnego z żółtym paskiem który idzie sygnał immo pin x1/8 na małą wtyczkę ECU. Jest to sygnał z FFR pin x6/18 jako pojawiające się napięcie (50). Brak tego połączenia objawia się brakiem możliwości uruchomienia silnika lub opóźnionym startem.
Ten w środku to sygnałowy ( + ) a ten dłuższy z zaciskiem to masa, z paskiem zazwyczaj to - Pozdrawiam.
Cz ta izolacja ma kolor brązowy lub brązowy z jakimś paskiem?
W każdej instalacji gazowej są 3 podstawowe kable do zasilania instalacji,przeważnie takie same kolory ,czyli czarny (-)masa do bieguna (-) na aku,czerwony z bezpiecznikiem -zasilanie 12V do bieguna (+) na aku,i przeważnie czerwony z czarnym paskiem 12V po kluczyku ,czyli włączający prąd z chwilą włączenia zapłonu (przeważnie też na nim jest bezpiecznik...
Jaki znów kabel z niebieskim paskiem?
Jeśli to Motronic 1.5, to wtedy przez bezpiecznik 10A i kontrolkę CE podajesz napięcie po stacyjce na 22gi pin, czyli kabel czerwony z białym paskiem, lub brązowo-niebieski. DIAG masz na 13 i 55, czyli brązowo zółty i brązowo biały. Przy motronie 1.5, ale po roku 1994 wtedy przez bezpiecznik 10A i kontrolkę CE podajesz napięcie po stacyjce na 22gi pin,...
Witam. Ty to radio chcesz podłączyć do auta, czy na tzw. "stole"? Kod do tego radia posiadasz? Czerwony i żółty to: plusy. Czarny to: masa (-). Niebieski to: sterowanie anteną. Biały i biały z czarnym paskiem to: głośnik. Siwy i siwy z paskiem to: drugi głośnik.
Witam, podłącz akumulator i jak będzie zwarcie to wtedy będziesz się martwić, tutaj masz schemat; http://www.arecki113.republika.pl/schema...
sprawdzić czy w oryginalnej wiązce samochodu co idzie do radia kabel czerwony z zielonym paskiem jest połączony razem z kablem czarny z fioletowym paskiem.
Przecież to jest normalne !!!, w każdym praktycznie aucie po włączeniu świateł panel przygasa, aby nie oślepiać kierowcy w nocy. Po wprowadzeniu obowiązku jazdy na światłach całą dobę stało się to uciążliwe, bo na wyświetlaczu słabo widać w dzień. Możesz sobie przeciąć dochodzący do niego kabel niebieski z białym paskiem, nie będzie przygasał, ale będzie...
Zazwyczaj K, czyli pin 7 był kabel szary bądź szary z białym paskiem. Pin 4 czyli masa to z pewnością nie czarny, bo czarny w VW to plus za stacyjką; będzie to kolor brązowy. Cały czas odnoszę się do tego, że masz uciętą wtyczkę w samochodzie.
Witam, Zakupiłem dzisiaj głośniki na tył lecz nie bardzo wiem który przewód gdzie podłączyć. No więc, głośniki na tył to Dynora 1500W są tam 2 punkty do przylutowania kabli czerwony i czarny, który to + a który -. Podejrzewam, że czerwony + a czarny - ale chcę się upewnić ;) http://obrazki.elektroda.net/90_12234480... ?? Kolejny problem to...
Zdaje się niebieski i niebieski z białym paskiem.
zazwyczaj ten z białym paskiem ale moze być inaczej. To tak samo jak byś sie pytał czy kobieta która się do ciebie uśmiecha ma na ciebie ochote czy się śmieje z Ciebie.
W "Baleronie" oświetlenie konsoli i radia idzie po kablu szarym z niebieskim paskiem. Jak poświecisz wgłąb otworu po radiu, zobaczysz miejsce, gdzie schodzą się wszystkie takie kable z podświetlenia elementów konsoli, skręcone w jednym miejscu śrubką.
Światła stopu - od tyłu: Masa przy lewej lampie - żarówka w lewej lampie - kabel Czarny z czerwonym paskiem - wtyk K pin 4 do skrzynki bezpiecznikowej - wtyk E pin 3 ze skrzynki bezpiecznikowej - kabel czarny z czerwonym paskiem - wyłącznik stop przy pedale hamulca - kabel czerwony z żółtym paskiem - wtyk E pin 4 do skrzynki bezpiecznikowej - bezpiecznik...
słuchaj, sprawa jest prosta-masz zgnitą wiązkę na prawym progu, na wysokości siedzenia pasażera. Tam na zasilanie zamka idzie jeden kabel i odchodzi od niego pięć, jest to zataśmowane, ale zawsze gnije na łaczeniu, zaraz jak wiązka wchodzi w taka plastikową rynienkę Kabel pomarańczowy w bodaj niebieskim paskiem. Bezpieczniki od tego są nad kolanami...
Na pinie 3 (W) powinno byc napiecie.Nie wiem jak liczysz piny.Kolor orginalnego przewodu brązowy z jakims paskiem chyba szarym.Ten kabel idzie do wtyczki zegarow pin 19.Sprawdzic ciąglość przewodu. Sorry ale jak widze takie sztukowane przewody,ledwie wetkniete w zaciski to mnie szlag trafia. Rozpiska pinow zegarów na rys.
A więc tak w moim skuterze nie ma iskry został wymieniony moduł CDI i dalej nie ma kiedy załączę czarny kabel z białym paskiem (chyba od gaszenia) to mi pali bezpiecznik i kabel się grzeje na załączonym zapłonie na nim jest 11V rezystancja na niebieskim kablu z żółtym paskiem jest 149 omów od iskrownika Pomóżcie mi !!!
Złączka w okolicach akumulatora. Kabel czerwony z czarnym paskiem.
W fordach koło akumulatora jest pojedyncze złącze kabla czarnego z fioletowym paskiem, to jest 50 rozrusznika, wystarczy podpiąć do + aku kawałkiem kabla
są wg teściowego schematu o O br Br g G b B, ale to raczej nie znaczenia. Ma znaczenie i to duże. Prawidłowo pary powinny być na pinach: 1-2 (tak masz), 3-6 (tu masz kawałek brązowego, kawałek zielonego, po pół pary), 4-5 (znowu po pół pary brązowej i zielonej) i 7-8 (tu masz prawidłowo parę). Takie połączenie, jak masz zrobione, mimo że sprawdzając...
Hej Kiedyś spisałem rozpiskę od benzyny: Witam Jako że dziś rozbebeszałem instalację to oblookałem piny kolory i oznaczenia w stacyjce w mercu W201 190E(1.8e), opis pewnie będzie pasował to każdej wersji benzynowej, możliwe że również do benzynowych 124 i częściowo innych modeli. Również częściowo będzie się odnosiło do diesli, ale to trzeba zweryfikować!!...
Oznaczenie modułu jak na zdjęciu: 4VP-20, moduł ten ma być do BWS 50, stary moduł ma oznaczenie 4VP-00, gość co mi go sprzedał twierdzi że te dwa moduły niczym się nie różnią, tylko 2 kable w obu modułach mają inne kolory. EDIT: Znalazłem jeszcze jeden moduł, który, poniekąd też powinien pasować do Yamahy BWS 50, lecz jest na 6 kabli: - czarny z paskiem...
Trochę pogmatwałeś ale tak. W CAT5 nie ma czerwonego ;) jest zielony, brązowy, pomarańczowy, niebieski (i odpowiedniki z białym paskiem).
Witam tez posiadam taki szrot kupiony jakis czas temu w markecie.Na opakowaniu napisane,ze antena pracuje w pasmie 27mhz.Po sprawdzeniu mfj-tem antena pracuje w okolicy 40 mhz. W takich sytuacjach często wycinałem krążek z folii AL i podkładałem go pod gumę. Krążek lutowałem do oplotu kabla paskiem folii, Marek
Bez podpinania tego przewodu masz ładowanie? Do rozrusznika powinieneś mieć ogólnie masę (z silnika), gruby plus i cienki kabel do tego plusa ze stacyjki i tyle.
Witam, zakładałem alarm w BMW 316 compact z 1996 r jakoś poszło o ile dobrze pamiętam zrobiłem to chyba tak ale nie jestem pewien tak ważne notatki zaginęły gdzieś w garażu (zamykanie) Rozłącz na trwale kabel czerwony z zielonym paskiem (mogą być dwa takie same) przestanie działać centralka z drzwi, ale domykanie szyb będzie działało (jeżeli występuje...
Przy kolumnie z głośnikiem kabel z paskiem to ten gorący czyli "+"??Podłanczam go do brazowego i wszystkie normy zachowane. Niestety podłączyłem to odwrotnie. Czy jest sens to wszytko przerabiać??
W dużym wentylatorze podłączyłem ten czarny kabel z białym paskiem z takim samym kablem jak na zasilaczu oraz ten obok tego z tym paskiem białym do minusa na zasilaczu Dodano po 5 A ten malutki to czerwony do czarnego z białym paskiem oraz czarny do czarnego na zasilaczu
Bardzo dobrze kombinujesz Sprawdz wiązkę a dokładnie kabel koloru białego z niebieskim paskiem. Przewód ten idzie wraz z głównym plusem w jednym pancerzu z alternatora za silnikiem. Ja miałem przypadek że był przetarty i stykał do masy. Przedzwoń ten przewód pod względem zwarć i przerwy do samego modułu BCM. Jak jest wsio z nim ok to czeka Ci gorsza...
Viper, tniesz kabel żółty z pomarańczowym paskiem, lutujesz bezpiecznik 20A, drugi kablek do drugiej nóżki bezpiecznika i do 15 stacyjki ( gruby biały kabel).
sprawdź czy kabel z paskiem idzie na ECU auta, czy czasem nei zamieniłeś podczas rozcinania i lutowania, do tego sprawdź czy masz dobrze sparowane wtryskiwacze
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
(at)carrot (at)camer , otóż zdjąłem zabezpieczenie na kable z tej wiązki co kolega (at)camer zaznaczył na zdjęciu, na jednym forum jedna osoba napisała aby znaleźć otwieranie i zamykanie który to kabel w samochodzie to probówkę podłączamy do masy i probówką dotykamy kabli, jeżeli na którymś kablu się otworzy albo zamknie zamek to już wiemy który kabel...
Witam Tak jak kolega pisze.Trzeba odciąć jeden z dwóch kabli na pinie sterujacym wzmacniaczem antenowym. Odetnij ten z czerwonym paskiem. Oczywiscie na kostce zasilajacej z samochodu.
Do czego ta wtyczka musisz zlokalizowac gdzie ten kabel idzie moze to oświetlenie wewnetrzne
Faktycznie trochę tego prądu będzie. Według schematu jaki zamieściłeś, to prawie tak jest, chociaż do każdego kolejnego paska ten prąd zmaleje. Można z zasilacza wyprowadzić nie jeden przewód "+" a 4 przewody i prąd będzie czterokrotnie mniejszy (ok 13A) a do tego prądu już wystarczy 1.5-2.5 mm. Trzeba też uwzględnić długość przewodu (nie wiem jaka...
kolego z twoja wiedza na ten temat to dziwie sie ze to wogule dziala, prosciej sie nie da: na kabel wejsciowy do centrali dajesz 3 diody prostownicze paskiem w strone instalacji auta, i analogicznie w te 3 diody wpinasz sobie bagaznik maske i drzwi. jesli zrobisz tak jak napisalem musi dzialac
Witam Z zdjec wynika że nie ma i nstalacji samochodu wogóle przewodu do podswietlenia radia. Poszukaj moze jest zawiniety izolacja i go nie widac i nie jest podłączony do kostki wogółe.Kolor przewodu szary z niebieskim paskiem Powodzenia
Złącze A pin 3, przewód zielony z żółtym paskiem. Oczywiście chodzi o radio.
Witam jestem tu nowy ;) Jestem posiadaczem zippa pro 50 ;) Mój problem polega na tym, że poprzedni właściciel nie miał podłączonej stacyjki ( kable obcięte ). Kilka dni temu postanowiłem ja podłączyć ale na daremnie ;/ Ze stacyjki wychodzą 4 kable : -Czarny -Czarny z białym paskiem -Czerwony -Brązowy Podłączenia 3 kabli znalazłem (czarny, czarny z białym...
Zasilacz jest taki od zasilacza do telewizora do podłączenia np dekodera,z tego zasilacza wychodzą 2 kable,obydwa czarne tylko na jednym jest taki biały pasek z wentylatora wychodzą 4 kable:czarny,żółty,zielony,niebieski kabel z zasilacza podłączam czarny do czarnego a ten kabel z białym paskiem do żółtego i nie działa tego zasilacza używam też do wentylatora...
Zgniło łączenie kabli czerwonych z niebieskim paskiem koło lewej stopy kierowcy, dobrać się do tego gdy nie można otworzyć drzwi... No takie rzeczy często robiłem w paskach bo tam często woda stoi, możesz spróbować ściągnąć osłonę progu i podać + na ten kabel czerwony z paskiem otworzyć i wtedy działać.
To co na zdjeciu to sterownik,to nie jest Landi renzo,pewnie myślisz o parowniku. W każdym razie jeśli wypiołeś ten sterownik możesz sprawdzić kontrolką kable w jego kostce przeważnie kabel czarny to masa,czerwony to zasilanie ,czerwony z czarnym paskiem to zasilanie po kluczyku. Mogą być inne tych kabli ale sprawdzisz to który jest który podłączając...
da sie!!! kabel brazowo zołty- drzwi kierowcy w łaczówce od drzwi, drzwi tylne łaczymy osobno- przewód brazowo biały-szara łaczówka nad kolumna kierownicy, drzwi od pasazera-brazowo fioletowy cienki w tej samej łaczowce, Na kable od drzwi wstawic diody paskiem od centralki i alarm bedzie działał z samouzbrajaniem po przypadkowym otwarciu pilotem mimo...
Siedzenie odkręć, pewnie kable brązowy z granatowym paskiem? :lol: Standard że zgnite.
Witam dziś właśnie przyszedł zamówiony moduł i skuter chodzi jak nowy. Podaje rozwiazanie problemu dla zainteresowanych : w kostce od modułu było trzeba wypiąć czarny kabel z białym paskiem. Problem został rozwiązany więc zamykam temat.
Wiązka w progu, w okolicach spocznika lewej stopy kierowcy, kable czerwone z niebieskim paskiem, zgnił punkt łączenia
Zasilania na Gateway kabel czerwony z niebieskim paskiem w skrzynce bezpiecznikow pod maską zgniły.
a wie ktoś gdzie jest czujnik biegu wstecznego w polo? bo wyczytałem żeby tam sę wpiąć tak swoją drogą to po włączeniu świateł mijania na wyłączonym zapłonie nie palą się po włączeniu zapłonu zapalają się więc może wpiąć się w kabel przy lampie od pozycyjnych i zasilanie wziąć z kabelka od świateł mijania? skoro po przekręceniu kluczyka zapalają się...
kabel białym paskiem kabel paskiem minus kabel paskiem astra
thunderbird konfiguracja citroen xsara centralny zamek otwórz pomocą internet explorer
Dźwięk w tablecie HP działa tylko podczas ładowania Termistor NTC ELTH 2790046 - zastosowanie i połączenie