W B5 fl centralny idzie po kablu.
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
Lampy są zasilane z pierwszego BCM, W tym samochodzie jak driver w bcm nie "zobaczy" stosownego obciążenia w obwodzie, to nie poda napięcia
O ile mnie pamięć nie myli to jeden z nich to masa podłączona tylko do konstrukcji fotela. W VAG brązowy to masa. Reszta nie ma znaczenia.
1. Po podlaczeniu wszystko wroci do normy 2.Nie powinienes zapowietrzyc. Ale gdyby nawet,to pokrecisz kilka sekund rozrusznikiem i odpali. No stress. 3.Znajdziesz na pewno. Szukaj po prawej stronie. Tam jest duuuuzo kabli.
Kup vcdsa z Ali
kable i jeszcze raz kable
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
ecu silnika z wyłączonym immo wtedy nie trzeba puszki immo ,kluczyka itd... mniej kabli.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Zobacz jeszcze kabel zasilający czy jest 12V
witaj w oryginale miałeś ISO załatw sobie kawałek miernika - najważniejsza sprawa znajdz + (plusa stałego 12V) i plusa który jest z kluczyka (12V tylko jak przekręcisz kluczyk) a masa jak to we wszystkich VW najgrubszy kabelek (sprawdź sobie dla pewności buzzerem w mierniku czy masz przejście np ze stacyjką) a głośniki to już zabawa 10 minutowa - poprostu...
Chodzi ci także o zasilanie? wiem ze w marce vw idzie uszczelka w okolicy sprzęgła i tamtędy można przecisnąć kabel zobacz zresztą sam.
W plastiki prawym bagażnika jest złączka wiążki klapy z wiążką wewnętrzną. Sterownik pod schowkiem pasażera .
Tak ta guma, tam idzie wiązka do klapy i od zginania jej ze starości się kable połamały.
Ja tylko słyszałem o tym że można go wyjąć i tam będzie podane. Słyszałem też że w passatach są raczej liczniki vdo. Nie traktuj tego za coś pewnego, mogę się mylić. Osobiście bym ci proponował spróbować kablem vagtacho z ali
kablem,poleci VAS'em
Leć po kablu diody
A->2 B->4 C->5 D->3 E->1 http://obrazki.elektroda.pl/4587664500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8039717700_1...
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Tak,to ten element,dotyka boczka zamknietych drzwi.Oslona pod kierownica to dolna czesc kokpitu wlasnie pod kierownica.Po jej zdjeciu ukaze ci sie taka plastikowa konstrukcja z przekaznikami.Na jej dole bedziesz miec i+12V i zaplon i mase
Poi pierwsze czy masz pełną wersje programu bo to on jest tu ważny a nie kabel.
Pytałem kolegi, który pytał o kolory kabli....
Masz zwarcie na instalacji, nie szukaj po bezpiecznikach czy przekaźnikach, tylko żarówka do ręki i sprawdzać który kabel przetarty
Może to resztki zabezpieczenia antykradzieżowego.Usuń wszystko i tyle.Nie jest to fabryczne.
Sprawdź CAN na zwarcie do masy/plusa/ciągłość i zmierz rezystancję (przy odłączonym zasilaniu), sprawdź na nim napięcie przy samym komforcie. Moduły w drzwiach muszą mieć poprawną masę i zasilanie nie tylko CAN. Zgnilizna albo przelotki w drzwiach nic innego jak chodzi o kable.
Nie da rady.
Auto przed podłączeniem komputera odpaliło na 15/20 sekund A w jaki sposób wystąpiła ta usterka? Podczas jazdy się to zdarzyło czy na postoju? Może jakiś zwierzak poprzegryzał kable?
Przelotki w drzwiach albo szukaj zieleni w kablach koło modułu
Tak, jak masz taki alternator, to pewnie masz nawet podciągnięty kabel do zegarów.
Przerabiałem to samo. Zmieniłem kabel i poszło.
Nikt nie napisał, że interfejs KKL nie zadziała w aucie, w którym jest CAN czyli w tym Passacie.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Witaj, przez ten czas co pisałeś ten post już dawno byś to sobie sprawdził. Wystarczy żarówka W5W i dwa kable. Jeden do masy drugim szukasz poszczególnych funkcji.
szukaj przy przekaźnikach bezpiecznika takiego jakie są widoczne (3 sztuki) z prawej strony fotki pod przekaźnikiem nr 409, srebrny z zieloną główką - jest od elektrycznych szyb i centralnego zamka : http://obrazki.elektroda.net/15_12423802...
Brązowy to masa. Bierzesz miernik, żarówkę, próbnik i -załączasz postojowe i szukasz gdzie pojawi się napięcie -załączasz mijania i szukasz gdzie pojawi się napięcie -ten jest od drogowych i po co tu schemat.
Może pomyliłeś kable w ktłórejś kostce?
Jak podpiąć kable zapłonowe? Nie zrobiłem zdjęcia Passata B5 1.8 bez turbo ADR.
Puścić kable bokiem.
Sprawdzić kabel antenowy choćby na początek.
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Masz prawdopodobnie antene ze wzmacniaczem -więc przewód antenowy do wejścia odb. a przewód zasilający do odpowiedniego pin-u przy kostce z radia ( na którym napięcie zasil. pojawia się po wł. odbiornika).
załączm opis
Kolego, miernik, potem bateryjka 9V i pomału wszystko się zacznie klarować. Nie wiem jakie masz kolory kabli, ale z tego co widzę na zdjęciach jest brąz i to zapewne jest masa. Rozgryzałem już różne takie instalacje i nie było to szczególnie trudne, niezależnie od samochodu. Miernikiem sprawdzisz czy to masa mierząc względem jakieś śruby, wkręta, zawiasu...
na forum vw passata był taki sam problem należy się dobrać do centralki umieszczonej pod nogami kierowcy, tam zawsze jest zawilgocenie. Niektóre kable mogą mieć sparciałą izolacje, należy przelutować wszystkie złączki a najlepiej przenieść centralkę trochę wyżej można też obejrzeć tylnie drzwi bo mogą być ponacinane kable
Co mam zrobić z tym kablem
Dziękuję za pomoc jeszcze mam pytanko czy znajdę gdzieś na forum instrukcje jak sprawdzić te kable?
Na pewno nie, sprawdz kable 30 cm od niego
Czy ja dobrze widzę, ze mierzysz na śrubie B+ alternatora z odłączonym kablem ?
Moze byc,zabezpieczyc kable(zaizolowac)i jezdzic dalej
Sprawdź w programie VCDS jeśli masz oryginalny kabel.
Pod + żarówki wstecznego (kamerka ma działać kiedy cofasz), więc najprościej będzie w lampie.
Jeszcze jedna rzecz mie zdzwila acz kolwiek patrząc do przepływomierzq zauważyłem że na 5 wychodzących pinów 4 są podłączone chodzi o czarny kabel.
w bmw sterownik jest pod tylnym siedzeniem a passat to prawdopodobnie zamek pneumatyczny
Jakieś zwarcie możesz mieć, sprawdź kable.
Gdzie wpiety to sie okaze po kablach. Zrob na fabryke i będzie ok
Witam Wyłącznik możesz rozebrać i przeczyścić,bo ma pewnie styki lekko przypalone.Światła mijania i drogowe masz na 56.Gdy przeczyścisz i zacznie działać puść światła przez przekaźnik,ja tak robię .
Stwierdzono że klapy powietrza nie chodzą Brak kabli
Trzeba zajrzeć w moduł komfortu, często woda się dostaje, obejrzeć kable oraz pcb
a gdzie konkretniej szukac kabli?
Szukać po kablach ?
Nie. Obojętnie jaki plus? Byle do lusterka? Hinzugefügt nach 41 Jutro spróbuję. Hinzugefügt nach 5 Dziwne jest, że obydwa lusterka nie grzeją. Naraz dwa kable zepsute?
Po dobrej korekcie nigdy do tego nie dojdziesz a już na pewno nie tym kablem.
podać plus na czerwony kabel.
Passat B5 98r sedan. Podłączenie sterownika bx10 do centralki w drzwiach. Krążę po forach w poszukiwaniu konkretów na temat montażu ,fotoreportaż kolegi ,,maciares" rozwiał prawie wszelkie moje wątpliwości moje ale zostało mi jeszcze kilka pytań mianowicie _ z koro w vw b5 98r sterujemy plusem to dlaczego oba żółte przewody podłączamy pod masę? kolejne...
Oba są sygnałowe, bo to czujnik indukcyjny, trzeci to tylko ekran. Niedawno miałem takiego z uszkodzonym czujnikiem, pęknięty przewód przy samej wtyczce, to chodził normalnie albo gasł całkowicie jak się kablem poruszyło a błędów 0.
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Może najpierw warto wymienić palec, kopułkę i kable?
witam ja osobiscie kompletnie nie znam sie na elektryce otrzymalem na tym forum taka podpowiedz o zamianie plusa na minus i odwrotnie bo moj zamek w drzwiach od pasazera odwrotnie dzialal niz pozostale wiec znalazlem w wiazce kabli po zdjeciu boczka te ktore sa odpowiedzialne za zamkniecie i otwarcie i zamienilem je i wszystko dziala tylko mam pytanie...
Skąd możemy wiedzieć gdzie ktoś, kto montował drl się podpiął ?, trzeba szukać po kablach
Tez mam passata B4 kombi i zastanawiam sie nad wstawieniem glosnikow w tylnych drzwiach. Czy tam juz sa poprowdzone kable fabrycznie???
U mnie właśnie jest problem z pompą wtryskową bo tam gdzie w pompie powinien być olej to jest mieszanka z ropą i jak jest ciepło to odpalała tak że złapała z począdku ale zaraz zgasła ale już za drugim razem odpalała dobrze. to tak jak by ropa dobrze nie dochodziła.
Nie zamawiaj modułów , oglądnij kable na harmonijce na pewno załamane
Z auta z łatwością podzielisz na zasilania i głośnikowe. Zasilania określisz próbówką , a głośniki jak kiedyś rozróżniłem przy użyciu mp3 i kabla. Po kolei podłączałem i nasłuchiwałem który gra.
Błąd sondy powoduje falowanie obrotów.Tutaj może być problem z kablami.
Nie baw się w reset bo i tak nie zrobisz,chcesz kierownicę wyprostowac za pomocą kabla ?.
Jak mozna najszybciej dojść do tego czy to kable czy zawory o ktorych piszesz?czy jezeli rozbiore tunel to bede cos tam widzial odnosnie tych kabli?
Przetwornik jest w skrzyni biegow taki na trzy kable.
Witam poszukuje rozpisu kabli, który odpowiada za poszczególne opcje który kolor do czego należy podpiąć Ma ktoś dostęp do rozpisu/schematu podłączenia potrzebuje to do Passata b5 1999 a tak to wygla http://img186.imageshack.us/i/pilotk.jpg... http://img545.imageshack.us/i/dsc00504u....
Jutro sprawdzę napięcie, są dwa białe przewody, napięcie mierzy się na dwóch czy pojedynczo masa i biały kabel?
Tak ,ale żarówką nie miernikiem. Na grubych kablach ,poznasz które bo już je widziałeś w przelotce.
Dzięki jorgpa znalazłem co chciałem Przy okazji modułu komfortu w pasacie współczuje wszystkim którzy wymieniali wtyczki i lutowali zaśniedziałe kable
Standardowy do diagnostyki VagCom 311.2 i kabel VAG KKL
Zastanwiam się czy nie podmienić świec i kabli zapłonowych
Model radia? Chcesz słuchać podłączając kabel czy poprzez BT?
Czarodziejski kabel!
Wyciągnąłem go wczoraj co się też okazało to woda dostała się do kabli i popekaly. Zrobiłem póki co na skrętkę i zaizolowalemto zaczęły działać światełka w kabinie. Zastanawiam się też czy może też jakiś przekaźnik ? Może wymienić całe kable ?
Częściej ten na listwie. Sprawdź czy nie ginie plus na tych zaworach kabel niebieski-czerowny.
Witam prosty temat. Jakie są kolory kabli w radiu passat B4 i jaki za co odpowiada. mam nowe radio sony i podam wam jakie mam kolory i do czego służą żólty plus z akumulatora, czarny masa, niebiesko biały to do anteny i wzmacniacza, i czerwony kabel który niby jest do odłaczania zasilania. I teraz jak te kable polaczyc z kablkami od samochodu jaki kolor...
Podłączenie kabli passat 97 3B - fotele 2000 3BG kolory kabli w podłodze passata wg/schematu elektryka wrzesień 1997(model 98 wg VIN) kable w fotelu 3bg wg/schematu elektryka maj 1999 kierowca:N199 brąz - w kostce oddzielnej - brąz żółty z niebieskim paskiem - niebieski żółty z zielonym paskiem - czarny pasażer:N200 brąz - w kostce oddzielnej - brąz...
Dwie śruby wystarczą. Plus kable oczywiście.
A moge do tego bezpiecznika ktory jest od zapalniczki ? On jest pod kierownica moge pod ten? Dodano po 1 Chce miec prad na stałe bo tak jest w passatach pod zapalniczką ze jest prąd stały i mam narazie pod radio podłączony plus i ten plus chce gdzies wlasnie podpiąć
W fabrycznej kostce radia, tam gdzie w standardzie iso jest komutowany + (kabel niebieski) vw puścił k-line
Można bez problemu.
TYLKO WYLUT, chcesz sobie oszczedzic czas wlutuj podstawke ;) , albo kup auto z PD EDC15P dziala po kablu.
Sprawdź styki, może są zabrudzone i gdzieś nie łączy.
ten program uciągnie kabel Viakena?
Testowałem i brak komunikacji. Na 99% padł kabel ponieważ dzisiaj sprawdzałem swoje auto innym urządzeniem do diagnozy i było ok także kabel.
Ale one mają się zapalać wraz ze światłami drogowymi a nie mijania. Przepraszam może nie sprecyzowałem na początku ze tak ma być . Maja się zapalać tylko i wyłącznie z drogowymi (czyt. długimi). Edit. Podobno można ukraść prąd od przesłony xenona, wie ktoś który to kabel ?
czy nie lepiej sprawdzić czy pojawia się iskra na 2 cylindrze w takim przypadku będzie lepszy dostęp do świec niż do cewki aby przełożyć kable? Czy szybciej będzie sprawdzić czy jest iskra na tej świecy kręcąc rozrusznikiem? Czy dobrze myślę? Nie za bardzo. Co innego iskra na powietrzu a co innego wewnątrz cylindra. Co masz za problem przełożyć kable...
passat kabel kabel wzmacniacz passat brązowo zielony kabel passat
wykrywanie zwarcia impulsator prędkościomierza brother pasek wydruk
skanowanie budynków widzenie przez ściany
Jak zmienić załączenie pompy obiegowej w piecu Termet? Pralko-suszarka Beko HTV8733XS0 - podwójny sygnał dźwiękowy, pranie nie startuje