Nie da rady.
Ja tylko słyszałem o tym że można go wyjąć i tam będzie podane. Słyszałem też że w passatach są raczej liczniki vdo. Nie traktuj tego za coś pewnego, mogę się mylić. Osobiście bym ci proponował spróbować kablem vagtacho z ali
szukaj przy przekaźnikach bezpiecznika takiego jakie są widoczne (3 sztuki) z prawej strony fotki pod przekaźnikiem nr 409, srebrny z zieloną główką - jest od elektrycznych szyb i centralnego zamka : http://obrazki.elektroda.net/15_12423802...
Może to resztki zabezpieczenia antykradzieżowego.Usuń wszystko i tyle.Nie jest to fabryczne.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
W plastiki prawym bagażnika jest złączka wiążki klapy z wiążką wewnętrzną. Sterownik pod schowkiem pasażera .
Pod + żarówki wstecznego (kamerka ma działać kiedy cofasz), więc najprościej będzie w lampie.
załączm opis
Ten kabelek mi nie wygląda na fabryczną instalacje.
Zobacz jeszcze kabel zasilający czy jest 12V
Chodzi ci także o zasilanie? wiem ze w marce vw idzie uszczelka w okolicy sprzęgła i tamtędy można przecisnąć kabel zobacz zresztą sam.
Przerabiałem to samo. Zmieniłem kabel i poszło.
Tak, jak masz taki alternator, to pewnie masz nawet podciągnięty kabel do zegarów.
Masz zwarcie na instalacji, nie szukaj po bezpiecznikach czy przekaźnikach, tylko żarówka do ręki i sprawdzać który kabel przetarty
Sprawdzić kabel antenowy choćby na początek.
Witam właśnie montowałem sterownik maxicar 686 do mojego auta VW Passat B5 z 97 roku i porobiłem fotki.Pokażę jak podłączyć same zamki w drzwiach(bez kierunków,klapy i domykania szyb),powód brak czasu :? ZASILANIE STEROWNIKA PODŁĄCZ NA SAM KONIEC PRACY ABY NIE ZROBIĆ ZWARCIA !! http://obrazki.elektroda.pl/9944383500_1... Zdj nr.1 Po...
witam to napewno kabel sam tak miałem polecam do Audio zastosować osobny kabel 2 żyły w ekranie i ma wszystko grać
Tak powinien musisz według schematu sprawdzić który kabel jest komunikującym między immo i komputerem głównym.
Antena dachowa? To tylne słupki, uchwyty, i delikatnie odgiąć podsufitkę. Odpiąć kabel i odkręcić śrubę. Ale ostrożnie z podsufitką, lubi się załamać. Najbezpieczniej by było zdemontować całą.
Żółty kabel złącz z czerwonym i połącz z (+) akumulatora.
Oryginalny kabel antenowy gnije przy wtyczce anteny, spływa z niej woda i dostaje się do złącza
Kabel czerwono-niebieski wychodzący z modułu po 20cm łączy się z innymi tam jest zgniły .powodzania
Kabel żółty z czerwonym paskiem zewrzeć do masy i patrzeć co zrobi termometr.
Pewnie przywarty do masy kabel szary z niebieskim paskiem we wtyczce radia.
od tyłu kierownicy są dwie dziurki przez które trzeba włożyć imbusa lub torksa( już nie pamiętam ) są tam śruby ( pamiętaj żeby wcześniej odłączyć akumulator bo jak odepniesz kabel od poduszki na zapłonie to będziesz musiał kasować błąd poduszki koszt ok 50 zł
W poprzedniej Octavii miałem wpięte w skrzynkę bezpiecznikową też coś podobnego https://obrazki.elektroda.pl/8030894900_... pod deską rozdzielczą takie gniazdo https://obrazki.elektroda.pl/4268439000_... a do niego wtyczka zasilacza. Kabel do kamerki był ukryty obok szyby.
ale nie wiem gdzie podłączyć pin 2 2 to masa, kluczowa dla działania modułu, więc dość gruby kabel (2,5²) najlepiej bezpośrednio do klemy - akumulatora
bezpiecznik jest dobry przekaźnik też brak zasilania sterującego przekaźnikiem to rozwiązałeś problem wiec po nitce do kłębka został ci tylko jeden kabel a potem to już sterownik jeśli dobrze diagnozujesz bo jeśli się mylisz wracamy do akumulatora
Wentylatory w B5 i B6 nie są zamienne, to dwa różne systemy. W dużym wentylatorze jest sterownik obsługujący oba wentylatory, odłącz cienki kabel idący do dużego silnika (kabel żółto/fiolet), jeśli silniki i moduł są sprawne to oba wentylatory powinny się włączyć po włączeniu zapłonu.
Zgniły kabel brak zasilania +12V do zamków. Norma. Diagnoza była, ale nie obeszło się bez walki ;D uroki forum.
Przedewszystkim sprawdz mase silnika i akumulatora i kabel który idzie z alternatora do rozrusznika i z rozrusznika na akumulator i jestem pewny że tam znajdziesz przyczyne swoich problemów POZDRAWIAM gumiś_rzesz
mozesz miec : - zapowietrzony filtr paliwa - odkrec od pompy przelew, zalacz zaplon i za pomoca jakiejsc prozniowej pompki lub ust :-) poprostu przelej filtr i pompe :-) - diesel dosc mocno drży i moze masz przerwany kabel od elektrozawru przy pompie? podlacz zawor + bezposrednio z aku i wtedy sprawdz czy nadal przerywa.
Sprawdzić kabel łączący alternator z rozrusznikiem i kabel łączący rozrusznik z akumulatorem. Ten pierwszy może mieć zaśniedziałe styki bądź być przełamany. Jeśli napięcia są różne, to napewno jest spadek napięcia na drodze alternator - akumulator. Domyślam się, że napięcie mierzone na alternatorze jest właściwe (13,8-14,3 V) To tyle.
Model radia? Chcesz słuchać podłączając kabel czy poprzez BT?
Witam, najłatwiej kabel przerzucić przez czarną skrzynkę z komputerem sterującym pracą silnika, stojąc przed autem przy podszybiu po prawej stronie, nad gumowym przelotem z fabryczną wiązką do silnika jest tzw. "cycek" który ucinasz, rozbierasz skrzynkę i dalej do środka, w zależności od wersji i silnika możesz mieć jeszcze dostęp do gumowej przelotki...
żaden silikon kup ori uszczeli nie są drogie 11zł miedzy monwtrsyk a mikser ,a tam gdzie masz ten plastik pod wtryskiem dorób sobie sam z materiału na uszczelki , bo tak na serwisie wcisna ci nowy. Podłącz pod waga nie jest drogi (35zł dałem za vaga 2,5pl na llegro oryginał wiecej nie potrzebujesz)do tego kabel gazowy i ustawiasz sobie sam . Pomyśl...
Sądzę, że on ma sterownik z magistralą, a deskę wstawił bez magistrali. Wtedy pociągnąć kabel z impulsami obrotów.
Skoro podłączyłeś plus zapalniczki pod radio i radio przestało Ci się wyłączać po wyjęciu kluczyka, to znaczy że w oryginalnym przewodzie zapalniczki jest napięcie (bo rozumiem, że go nie odłączyłeś tylko połączyłeś oba razem)... A moge do tego bezpiecznika ktory jest od zapalniczki ? On jest pod kierownica moge pod ten? Nie tylko możesz, ale i powinieneś,...
No ja wiem... ? Pytałem osoby sprzedające na allegro alarmy z wbudowanym sterownikiem i mówią że jeżeli pisze ze jest wbudowany cały sterownik centralnego zamka, to znaczy ze nic nie dokładam (mam na mysli dodatkowe układy), tylko przecinam kabel sterujący w którym jest na przemian + i - wpinam te dwa kable i tyle? Pytałem kilka osób i wszyscy powiedzieli...
Proszę bardzo schemat do B3 każdego rocznika. Po wypakowaniu otwórz rocznik 91 przejdź do strony 7 i masz wszystko rozpisane łącznie z kolorami kabli. Posprawdzaj wedle schematu. Mam nadzieje że znasz angielski. Podpowiedz Wiper oznacza wycieraczka. Co do punktów to się nie martw, podarowałem ci 100.
Vcds vcp odis-service
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
Tak ale podłączenie do głośnika przez specjalny transformator. Konieczne też będzie pociągnięcie zasilania i przewodu sterującego do wzmacniacza. Więc i tak trzeba zdjąć osłony progów :). Jeśli wybierzesz taki model jak na zdjęciu to kabel sterujący odpadnie bo po wykryciu sygnału podaje sterowanie na wzmacniacz. http://obrazki.elektroda.pl/6878176100_1...
saly, sprawdź czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapali się i zgaśnie po chwili kontrolka świecy żarowej, jeśli nie to po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon sprawdź czy na pompie wtryskowej dochodzi napięcie 12V do elektrozaworu N109 - jest to elektrozawór umieszczony na górze części pompy, z której wychodzą przewody wysokiego ciśnienia do...
Czekam na kolejny G202 , zobaczymy jutro, jak nie to trzeba będzie przedzwonić każdy kabel Jak widzę nikt nie ma problemu z tym dziadostwem, szczęściarze :-)
Nie wiem co z tym sprzęgłem, póki co wszystko jest ok, biegi wchodzą dobrze, autem nie trzepie ani przy gaszeniu, ani przy odpalaniu, w sieci piszą ze to normalne, że się ciężko wciska i zaczyna łapać przy samym końcu (ale żeby dopiero przy samej górze?), może ktoś z was ma ten silnik w swoim autku i mi pomoże? Ne przejmuj się. W moim przypadku sytuacja...
Miałem tak samo w audi a6. Przyczyną było nie oryginalne radio. Po odłączeniu radia bez problemu połączyłem się z silnikiem.
Witam Kabel nie wygląda na oryginalny, więc być może było to zasilanie czegoś co zostało wymontowane przed sprzedażą np. CB radio,zobacz skąd idzie , przekaźnika nie ma bo go nigdy tam nie było. Sprawdź dokładnie bezpieczniki 6, 14, 38. Sprawdź okablowanie (połączenie buda - drzwi kierowcy). Działa ci podświetlenie panelu sterowania szyb, i sterowanie...
www.viaken.pl -tutaj .
miałem ten sam przypadek z przewodem niebiesko-czerwonym jesli dobrze pamietam jest to zasilanie komfortu,łaczenie tego przewodu jest po stronie kierowcy(w połowie progu) wzdłuz wiazki która idzie na tył auta(trzeba izolacje rozciac zeby sie dostac),jest tam chyba 4 kable niebiesko-czerwone które sie rozchodza w wiazke i sa zacisniete takim mosieznym...
passat kabel kabel wzmacniacz passat brązowo zielony kabel passat
wymiana grzałki zmiana jasność ekran komputer telwis
hydraulika siłowa hydraulika siłowa
Schemat złącza drzwi kierowcy Hyundai ix35 Konfiguracja pinów złącza drzwi Hyundai ix35