W plastiki prawym bagażnika jest złączka wiążki klapy z wiążką wewnętrzną. Sterownik pod schowkiem pasażera .
Nikt nie napisał, że interfejs KKL nie zadziała w aucie, w którym jest CAN czyli w tym Passacie.
Zobacz jeszcze kabel zasilający czy jest 12V
Może to resztki zabezpieczenia antykradzieżowego.Usuń wszystko i tyle.Nie jest to fabryczne.
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
Kup vcdsa z Ali
Kolego, miernik, potem bateryjka 9V i pomału wszystko się zacznie klarować. Nie wiem jakie masz kolory kabli, ale z tego co widzę na zdjęciach jest brąz i to zapewne jest masa. Rozgryzałem już różne takie instalacje i nie było to szczególnie trudne, niezależnie od samochodu. Miernikiem sprawdzisz czy to masa mierząc względem jakieś śruby, wkręta, zawiasu...
W B5 fl centralny idzie po kablu.
Lampy są zasilane z pierwszego BCM, W tym samochodzie jak driver w bcm nie "zobaczy" stosownego obciążenia w obwodzie, to nie poda napięcia
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
w bmw sterownik jest pod tylnym siedzeniem a passat to prawdopodobnie zamek pneumatyczny
Ja tylko słyszałem o tym że można go wyjąć i tam będzie podane. Słyszałem też że w passatach są raczej liczniki vdo. Nie traktuj tego za coś pewnego, mogę się mylić. Osobiście bym ci proponował spróbować kablem vagtacho z ali
kable i jeszcze raz kable
witaj w oryginale miałeś ISO załatw sobie kawałek miernika - najważniejsza sprawa znajdz + (plusa stałego 12V) i plusa który jest z kluczyka (12V tylko jak przekręcisz kluczyk) a masa jak to we wszystkich VW najgrubszy kabelek (sprawdź sobie dla pewności buzzerem w mierniku czy masz przejście np ze stacyjką) a głośniki to już zabawa 10 minutowa - poprostu...
Witam Wyłącznik możesz rozebrać i przeczyścić,bo ma pewnie styki lekko przypalone.Światła mijania i drogowe masz na 56.Gdy przeczyścisz i zacznie działać puść światła przez przekaźnik,ja tak robię .
Chodzi ci także o zasilanie? wiem ze w marce vw idzie uszczelka w okolicy sprzęgła i tamtędy można przecisnąć kabel zobacz zresztą sam.
ecu silnika z wyłączonym immo wtedy nie trzeba puszki immo ,kluczyka itd... mniej kabli.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
O ile mnie pamięć nie myli to jeden z nich to masa podłączona tylko do konstrukcji fotela. W VAG brązowy to masa. Reszta nie ma znaczenia.
Pod + żarówki wstecznego (kamerka ma działać kiedy cofasz), więc najprościej będzie w lampie.
Nie da rady.
kablem,poleci VAS'em
Model radia? Chcesz słuchać podłączając kabel czy poprzez BT?
A->2 B->4 C->5 D->3 E->1 http://obrazki.elektroda.pl/4587664500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8039717700_1...
Tak ta guma, tam idzie wiązka do klapy i od zginania jej ze starości się kable połamały.
Leć po kablu diody
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Tak,to ten element,dotyka boczka zamknietych drzwi.Oslona pod kierownica to dolna czesc kokpitu wlasnie pod kierownica.Po jej zdjeciu ukaze ci sie taka plastikowa konstrukcja z przekaznikami.Na jej dole bedziesz miec i+12V i zaplon i mase
Ten kabelek mi nie wygląda na fabryczną instalacje.
1. Po podlaczeniu wszystko wroci do normy 2.Nie powinienes zapowietrzyc. Ale gdyby nawet,to pokrecisz kilka sekund rozrusznikiem i odpali. No stress. 3.Znajdziesz na pewno. Szukaj po prawej stronie. Tam jest duuuuzo kabli.
Masz zwarcie na instalacji, nie szukaj po bezpiecznikach czy przekaźnikach, tylko żarówka do ręki i sprawdzać który kabel przetarty
Witaj, przez ten czas co pisałeś ten post już dawno byś to sobie sprawdził. Wystarczy żarówka W5W i dwa kable. Jeden do masy drugim szukasz poszczególnych funkcji.
Miałem tak samo w audi a6. Przyczyną było nie oryginalne radio. Po odłączeniu radia bez problemu połączyłem się z silnikiem.
Tak, jak masz taki alternator, to pewnie masz nawet podciągnięty kabel do zegarów.
Jak podpiąć kable zapłonowe? Nie zrobiłem zdjęcia Passata B5 1.8 bez turbo ADR.
szukaj przy przekaźnikach bezpiecznika takiego jakie są widoczne (3 sztuki) z prawej strony fotki pod przekaźnikiem nr 409, srebrny z zieloną główką - jest od elektrycznych szyb i centralnego zamka : http://obrazki.elektroda.net/15_12423802...
Przerabiałem to samo. Zmieniłem kabel i poszło.
Przelotki w drzwiach albo szukaj zieleni w kablach koło modułu
Nie pytaj o kolory przewodów bo tego chyba nikt nie zna na pamięć. Jeśli nie masz miernika, to weź żaróweczkę 12V z kabelkami i sprawdź które przewody służą do zasilania radia. Do żółtego podłącz przewód na którym jest stale +12V. Do czerwonego podłącz przewód na którym +12V pojawia się po włączeniu zapłonu i zanika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (chyba...
Sprawdzić kabel antenowy choćby na początek.
Brązowy to masa. Bierzesz miernik, żarówkę, próbnik i -załączasz postojowe i szukasz gdzie pojawi się napięcie -załączasz mijania i szukasz gdzie pojawi się napięcie -ten jest od drogowych i po co tu schemat.
Zawsze był żółty od krótkich i biały od długich.P
Może pomyliłeś kable w ktłórejś kostce?
załączm opis
Witam Sprawdź przewody do czujników olelu,jeden przy fitrze oleju drugi na z boku głowicy silnika od strony skrzyni biegów.
Można bez problemu.
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Pytałem kolegi, który pytał o kolory kabli....
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
A czy któreś z kabli były podwójne? Np. W T5 orgilnal instalacja jak ma haka to wpierw wiązka idze do haka a z haka rozdziela się na lampy, może być prosta naprawa kup miernik z funkcją pip pipppp w necie napewno znajdziesz opis kosci haka 13 pin i 6pin i łatwo Dojdziesz które kable są od czego i z kostki 13 pin zrobisz 6pin, wystarczy miernik, kontrolka...
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Masz prawdopodobnie antene ze wzmacniaczem -więc przewód antenowy do wejścia odb. a przewód zasilający do odpowiedniego pin-u przy kostce z radia ( na którym napięcie zasil. pojawia się po wł. odbiornika).
Z auta z łatwością podzielisz na zasilania i głośnikowe. Zasilania określisz próbówką , a głośniki jak kiedyś rozróżniłem przy użyciu mp3 i kabla. Po kolei podłączałem i nasłuchiwałem który gra.
Testowałem i brak komunikacji. Na 99% padł kabel ponieważ dzisiaj sprawdzałem swoje auto innym urządzeniem do diagnozy i było ok także kabel.
Witam, mam taki problem że mam kabel diagnostyczny roos techa, do jakiegoś czasu działał bez zarzutu ale zaczął zrywać połączenie między laptopem HP 4520s a moim autem Volkswagen Passat variant B6 2007r. Podejrzewam że może coś z kabelkiem ale kabel test przechodzi i przy połączeniu z interfejsem VW zaczyna wariować, raz połączy się bez problemu i po...
Na pewno nie, sprawdz kable 30 cm od niego
Moze byc,zabezpieczyc kable(zaizolowac)i jezdzic dalej
Gdzie wpiety to sie okaze po kablach. Zrob na fabryke i będzie ok
Poi pierwsze czy masz pełną wersje programu bo to on jest tu ważny a nie kabel.
Tez mam passata B4 kombi i zastanawiam sie nad wstawieniem glosnikow w tylnych drzwiach. Czy tam juz sa poprowdzone kable fabrycznie???
Trzeba zajrzeć w moduł komfortu, często woda się dostaje, obejrzeć kable oraz pcb
Wywal ten miernik do śmietnika. Radio odepnij i próbuj.
Puścić kable bokiem.
Tak ,ale żarówką nie miernikiem. Na grubych kablach ,poznasz które bo już je widziałeś w przelotce.
Generalnie żeby to zrobić to grzebanie we wsadzie licznika czyli Vag tacho albo bezpośrednio z pamięci licznika.
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Nie zamawiaj modułów , oglądnij kable na harmonijce na pewno załamane
ok, mój błąd, oczywiście kabel czerwony w którym miejscu passata kable z sufitu schodzą do poziomu podłogi ? Dodano po 1 ok, problem rozwiązany. upalił się przy wtyczce modułu komfortu kabel numer 16 w kolorze czarno-czerwonym. polutowałem go bezpośrednio do modułu komfortu i jest ok.
miałem ten sam przypadek z przewodem niebiesko-czerwonym jesli dobrze pamietam jest to zasilanie komfortu,łaczenie tego przewodu jest po stronie kierowcy(w połowie progu) wzdłuz wiazki która idzie na tył auta(trzeba izolacje rozciac zeby sie dostac),jest tam chyba 4 kable niebiesko-czerwone które sie rozchodza w wiazke i sa zacisniete takim mosieznym...
ściągnij z forum passata schemat instalacji tam masz wszystko
Oba są sygnałowe, bo to czujnik indukcyjny, trzeci to tylko ekran. Niedawno miałem takiego z uszkodzonym czujnikiem, pęknięty przewód przy samej wtyczce, to chodził normalnie albo gasł całkowicie jak się kablem poruszyło a błędów 0.
kolego to ci zapali bład czujnika lepiej przetnij kabel 15 stki do sterownika napewno czarny cienki :)
chce sam podlaczyc radio ale potrzebuje schemat kabelkow.sa tam kostki iso.wiem tylko ze jedna do zasilania druga do glosnikow a trzecia do zmieniarki.moze ktos pomoze. dzieki.
Proszę bardzo schemat do B3 każdego rocznika. Po wypakowaniu otwórz rocznik 91 przejdź do strony 7 i masz wszystko rozpisane łącznie z kolorami kabli. Posprawdzaj wedle schematu. Mam nadzieje że znasz angielski. Podpowiedz Wiper oznacza wycieraczka. Co do punktów to się nie martw, podarowałem ci 100.
W fabrycznej kostce radia, tam gdzie w standardzie iso jest komutowany + (kabel niebieski) vw puścił k-line
Jest to Passat B5 1,9TDI 110PS rok 98 Kolory jakie wychodzą z drzwi to: - pomarańczowo zielony - pomarańczowo brązowy - szaro niebieski - szaro żółty - czerwono szary - brązowy----------------gruby ok4mm2 - czerwono biały---------gruby ok4mm2 + 2 przewody to głośniki
Tak powinien musisz według schematu sprawdzić który kabel jest komunikującym między immo i komputerem głównym.
[url=http://allegro.pl/interfejs-usb-2w1... np.
Sprawdź CAN na zwarcie do masy/plusa/ciągłość i zmierz rezystancję (przy odłączonym zasilaniu), sprawdź na nim napięcie przy samym komforcie. Moduły w drzwiach muszą mieć poprawną masę i zasilanie nie tylko CAN. Zgnilizna albo przelotki w drzwiach nic innego jak chodzi o kable.
Czy ja dobrze widzę, ze mierzysz na śrubie B+ alternatora z odłączonym kablem ?
witam to napewno kabel sam tak miałem polecam do Audio zastosować osobny kabel 2 żyły w ekranie i ma wszystko grać
Auto przed podłączeniem komputera odpaliło na 15/20 sekund A w jaki sposób wystąpiła ta usterka? Podczas jazdy się to zdarzyło czy na postoju? Może jakiś zwierzak poprzegryzał kable?
Zobacz błędy, często to pomaga w diagnozie poboru prądu.
U mnie w golfie jest podobnie. Przeciołeś przewód czarny którym idzie napięcie po stacyjce do komputera i przez to nie masz kontrolek. Do przewodu żółtego musisz podpiąć inny kabel gdzie idzie +12 V po stacyjce i łączysz żółty kabel z centralki z żółtym kostki przekaźnika 86. Pomaraźczowy z centralki z pomarańcz. kostki przekaźnika 85. A ten czarny...
Jeżeli już się przewiercisz to zabezpiecz jakoś ten otwór bo ostre krawędzie mogą doprowadzić do przetarcia kabla zasilającego.Pozdrawiam!!!
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
Witam, mam problem ponieważ odebrałem samochód od mechanika i zauważyłem ze nie mam podpiętych kabli do klosza świateł mam takie lampy, zaznaczona oblamówka świeciła wcześniej a teraz już nie świeci. Wiecie czy przewody sa powodem nie świecenia lamp czy ta oblamówka padła i juz nie będzie świeciła ? http://obrazki.elektroda.pl/4938443600_1...
Żółty kabel złącz z czerwonym i połącz z (+) akumulatora.
Jak w każdym innym aucie. Trzeba się schylić i spojrzeć. Jak nie wiesz jak, przyjedź, to zrobię...
Zeby w pasacie b5 poprawnie zamontować alarm i podłączyć czujniki krańcowe trzeba zdjąć tapicerki z drzwi i przeprowadzić do nich kable. Może gościu coś tam rozłączył.
Separator antenowy passat b5 golf 4 octavia 1 szukaj.
Passat B5 1.6 1998 benzyna/gaz faluje na wolnych obrotach na benzynie, a na gazie jeszcze bardziej. Wymieniłem cewkę zapłonową, świece i kable. Może ktoś coś podpowiedzieć?
jak podłączyć taki wzmacniacz, żeby nie był łączony chinchami? Po lewej stronie wzmacniacza masz wejście Hi Input, tam podłączasz wyjścia głośnikowe, zgodnie z opisem na obudowie. Bo chinche wolałbym zostawić do suba... tylko po co..? Obok wejść czincz masz też wyjście, czyli możesz podpiąć kolejny wzmacniacz, stosując kolejny (krótszy) kabel sygnałowy.
Sprawdź w programie VCDS jeśli masz oryginalny kabel.
1. Czujnik temperatury zewnetrznej 2. Czujnik braku plynu chlodzacego 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiateł 4. Reset wskazan MFA 5. Masa – jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA 7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow 8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara 9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara 10.Syngal obrotomierza –...
Standardowy do diagnostyki VagCom 311.2 i kabel VAG KKL
A moge do tego bezpiecznika ktory jest od zapalniczki ? On jest pod kierownica moge pod ten? Dodano po 1 Chce miec prad na stałe bo tak jest w passatach pod zapalniczką ze jest prąd stały i mam narazie pod radio podłączony plus i ten plus chce gdzies wlasnie podpiąć
http://obrazki.elektroda.pl/7486566000_1... http://obrazki.elektroda.pl/2430019500_1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Albo brakuje kawałka rdzenia w kablu królewskim (wn łączącym cewkę z kopułką)
Witam poszukuje schematu instalacji elektrycznej Passat B3 1.8 powodem są powyrywane kable z kostki która idzie do licznika
kabel passat kabel wzmacniacz passat brązowo zielony kabel passat
kontrolka silnika actros wekta podłączyć domofon odblokować telefon hasło
skanowanie budynków widzenie przez ściany
Telefon stacjonarny Panasonic - wybór modelu i funkcje Zmiana częstotliwości rezonatora piezoceramicznego po 3 latach