Zapodaaj zdjęcie Aku od strony klemy+. Diagboxa ma wersje rozwojowe, pewnie wiesz że dodawane są kolejne dane? Patrzyłeś oscyloskopem co biega po tym kablu do alternatora?
Tak. Kolego ECU do wymiany ale sterownika nie dało się przegrać musiał być przelutowany procesor,ale i tak emulator nic by nie dał bo sonda i kable były dobre sam sterownik źle ją widział.
Witam. W moim 3008 II gen. 2020 r. mam problem z wieloma systemami (ABS, ESP, radar, hamulec ręczny i wiele innych). Po diagnostyce wychodzi problem z czujnikiem ABS tylnego prawego koła. Po wymianie czujnika nadal to samo. Czeka mnie sprawdzanie wiązki. Czy w tym modelu jest jakieś newralgiczne miejsce, gdzie mogła się przetrzeć? Czy ma ktoś schemat...
Do czujnika idą 2 kable , jeden idzie na masę a drugi do sterownika ABS. Do sterownika wpięty pod pin 14 , niestety nie powiem Ci jakie mają kolory czy numery kable bo nie mam opisu.
Peugeot Partner 2007: Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek. Sterownik powinien być ustawiony na sterowanie zamkiem elektrycznym czyli około 0.5s. https://obrazki.elektroda.pl/7388318200_...
odkopałem... ma ktoś może schemat kabli ?
Może masz gdzieś kabel przywarty do masy niekoniecznie w którymś sterowniku jest usterka.
Hehe 🤣 ten błąd ogólnie to że jest przerywany sygnał , z przepustnicy tylko teraz jest pytanie czy to w niej coś nie łączy czy kable lub w sterowniku może jaki zimny lut
Na zdjęciu kabel masowy do sterownika BSM. Wygląda kiepsko
Jest podpięta do sterownika silnika, przemierz kable od przepustnicy do sterownika. Sprawdź, czy się nie blokuje.
Pod skrzynką beżpieczników jest komputer pokładowy, który odpowiada za wszystkie ww. rzeczy. Sprawdź dwa czerwone kable =12V. Jeśli napięnie jest to pozostaje programowanie sterownika oczywiście w serwisie 400zł.
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
https://obrazki.elektroda.pl/5691350600_... Zasilanie - gruby czerwony przewód w dwupinowej kostce w BSI Masa - oczko do śruby za klapką z lewej strony deski rozdzielczej Kierunkowskazy - czarna 16 pinowa kostka piny 13 i 14 Otwieranie - Przecinasz biały kabel pin 15 szarej 16 pinowej wtyczki. Kabel NC (otwieranie) na 15 pin, kabel...
sprawdź zasilanie czyli bezpieczniki pod maską jeśli są ok. to zdejmij kostkę i zobacz czy dochodzi do niej zasilanie plusowe i masa. tylko pamiętaj, jak dobrze kojarzę to muszą być dwa kable + i dwa- jeśli dochodzi napięcie to padł sterownik na pompie ale to da się uratować też
Witam Nie ma takiej mozliwisci, nie można połączyć się nawet oryginalnym sprzętem peugeota. Można tylko komputer silnika i ogrzewanie dodatkowe diagnozowac. Zero błędów. I tu jest twoj problem. Albo kable, albo sterownik klimatyzacji.
2002 rok. U mnie za cholerę nie dało rady znaleźć przewodu od zamykania w drzwiach. Wszystkie kable sprawdzałem kilkukrotnie na różne sposoby. W końcu przeciąłem po kolei i sprawdzałem różne kombinacje ale bez powodzenia. Działało jedynie otwieranie przy zetknięciu jasnozielonego kabelka z masą. Dopiero kiedy podpiąłem się pod przełącznik zamykania...
Mogę bezpośrednio tym jednym kablem ze sterownika czy musze przez diody prostownice?
okazalo sie,ze ugnil kabel od sterownika, dziekuje za pomoc i zamykam temat
Próbówka w rękę , kluczyk w zamek , podczas próby otwierania kluczykiem szukaj - na przewodach, może być też tak , że sterowanie otwieraniem i zamykaniem jest na tym samym kablu, tylko np. otwierasz -12v a zamykasz -6v, niektóre fordy tak mają. próbówka prawdę ci powie
Zlokalizowałem usterkę. Uszkodzony był kabel sterujący w wiązce, pomiędzy BSM i sterownikiem silnika. Wiązka przechodzi obok filtru powietrza. W celu lepszego dostępu zdemontowałem dolot powietrza i obudowę filtru powietrza. Wypiąłem wiązkę z BSM i wyciągnąłem ją. Wiązka oryginalnie idzie w dół, przechodzi przez otwór i wychodzi koło silnika. Wyciągnąłem...
jakimś prostym programem coś tam odczytasz. Najlepszy do Peugeotów jest oryginalny program Peugeot Planet, ale to wymaga odpowiedniego kabla.
pod maską masz bezpiecznik 20a numer 1 to jest od ecu i wentylatora a nawet odłącz wentylator bo może on ci obciążenie robi i sprawdz dużą żarówką czy tam ginie też na tym bezpieczniku jak tu będzie ok to leć po kablu dalej w strone sterownika
Ale gdy jeździłeś na benzynie odpięty był kabel dostarczający informację o obrotach dla sterownika LPG?
Witam mam ten sam problem dosłownie to samo sie dzieje. Też kompa podmienialem przepustnice nowe wtyczki kable od sterownika do przepustnicy nowe i dalej to samo.
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: https://obrazki.elektroda.pl/9810568100_... oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy....
ale jak obciążę zasilanie i siądzie napięcie to muszę wiedzieć dokąd kabelek sięga albo jak can nie łączy się fizycznie ze sterownikiem to też schemacik by się przydał. Dlatego ponawiam prośbę i dziękuję za podpowiedź. Darek
Na module wspomagania masz wtykę z dwoma grubymi kablami, jest na nich 12v i masa?
to teraz proszę o przerzucenie tego na wtyki, bo według tego, co jest w linku, to we wtyczce b53 pin 25 powinien być stały plus, a ja w ogóle nie mam w tej wtyczce w pinie 25 żadnego kabla.
Witam serdecznie, posiadam manetkę sterownik kierownicy do radia w Peugeot 206. Są dwa kable tylko! Poproszę o ich opis https://obrazki.elektroda.pl/8839602900_...
Poproszę o jakieś wyjaśnienie jak mam podłączyć sterownik zamka centralnego firmy motokey do samochodu peugeot 206 2004, bardziej mnie interesuje do których kabli mam sie podłączyć w samochodzie ;) Zamieszczam sterownik wraz z kablami,jak i instrukcje, Instrukcja dla mnie nie jest jasna, który zamek mam wybrać? (interfejs centralnego) Wiem , że mam...
Witam! Mam problem z zapisem wsadu w Peugeot 607 2.0hdi kablem galletto 1260 sterownik bosch w samochodzie. Odczytałem wsad bez problemu. Problem polega na tym jak zaczynam zapisywanie do podczas wykasowania wyskakuje ERROR.
Dzięki za pomoc, działa tak jak należy. Gdyby ktoś kiedyś robił takie auto to w drzwiach kolor kabla niebieski(zamykanie), fioletowy (otwieranie).
Byłem na przeglądzie . Gościa nawet nie obchodziła naklejka, firma . Spojrzał tylko na sterownik . Przyniósł kabel od Zenita , podłączył i wszystko się wyświetliło.
Ok. Idzie ok. Zamyka i otwiera. Tyle że zamienione jest zamknięcie z otwarciem. Rezystor po wpięciu na biały kabel otwiera i zamyka prawidłowo z przyciskami na pilocie. Chciałbym Panowie podłączyć jeszcze sterowanie sygnalizowania kierunkowskazami . Ktoś wie gdzie wpiąć brązowe dwa kable ze sterownika uniwersalnego do której kostki ?
Możesz podłączyć napięcie na kabel który idzie do drzwi do siłownika, ale musi być ten kabel odłączony od sterownika . Nie wiem czy będzie łatwo znaleźć który to jest kabel, jeżeli nie masz dojścia do siłownika w drzwiach i czy są tylko 2 przewody, czy więcej. Wlasnie to zrobil. Egon, podaj mi VIN na PW. Pozdrawiam, Georges
Witam Sprawdź czy w ogóle napięcie dochodzi do kostki, jeśli nie to może być wina samego przełącznika, bezpieczników. Jeśli dochodzi napięcie to moduł do sprawdzenia lub sama mata. Przeczyść jeszcze raz, albo najlepiej kup i wymień kostkę na nową. https://www.youtube.com/watch?v=EuByxwAJ... https://www.autocentrum.pl/usterki/peuge...
dodatkowo może gnić instalacja pomiędzy skrzynką bezpieczników a sterownikiem - do sprawdzenia zasilanie ECU (kable) milimetr po milimetrze
Witam temat rozwiązany przerwane dwa kable łączące BSI Z sterownikiem i BSM wiązce pod sinikiem, utlałe od wody . Dziękuje Bardzo pozdrawiam
A da się wyzerować ten licznik poprzez eeprom albo wsad ecu ? Bo mój kabel ma tylko funkcje zerowania statystyk coś w ten deseń, noestety sterownik odmawia wykonania polecenia
Takie potencjometry lubią być wielościeżkowe, to, a szczególnie kable idące do sterownika oraz co sterownika z nich czyta (jakąś diagnostyką) bym sprawdził.
U mnie w C4 (trochę inny rezystor) zaniosłem to elektronika i mi wymienił w środku tranzystor i działa, różnica taka, że u mnie chodził cały czas na maksymalnej mocy. Była to zima, więc bez nawiewu nie dało się jeździć, więc połączyłem dwa najgrubsze kable od sterownika zwykłym włącznikiem i ręcznie go załączałem, co tym samym możesz sprawdzić czy działa...
Sprawdzę dla pewności na nowym. Wrócę z nocki to będę przy nim grzebał. To pierwszy silnik przy którym szlak mnie już trafia i czuję się bezradny Dodano po 5 Wymienilem na inny czujnik, podmieniłem sterownik, pomierzyłem przejścia na kablach i nadal to samo...
Jaka instalacja? Żeby przełączyć na gaz samochód musi osiągnąć odpowiednią temperaturę pracy . Sprawdź, czy nie brakuje płynu chłodniczego, albo czy nie jest urwany kabel od czujnika temperatury płynu. Trzeba by też sprawdzić kabel sygnałowy zapłonu. Jeśli to jest ok to pozostaje diagnostyka.
Kalkulator silnika - czyli sterownik umieszczony przed puklem po stronie pasażera(stojąc przy otwartej masce) w komorze silnika, odkręcałem tam wszystko i tylko te trzy wtyki a pod blachą na której jest komp nie ma już żadnej elektryki a tym bardziej przekaźników. Francuski nie przeszkadza jakby jakieś foto albo scan, mam problemy z identyfikacją pinów...
W 20 letnim aucie bez canu? A czy te auta występowały tylko z CAN? No właśnie nie bo były różne wersje w których jest VAN a to też jest magistrala danych więc obstawiam przy swoim że takiego kabla nie znajdziesz. Podaj jeszcze jaki masz sterownik silnika.
Więc musiałby upalić się kable, ew. zgnić pin we wtyczce przy przedziale sterownika. Nie wiem gdzie tam się to rozgałęzia. Ew. jak masz LPG to popatrz gdzie i w co gaziarz się powcinał.
na pewno nie jest to protokół zgodny z ISO-9141 to auto nie posida takiego protokołu. Sterownik jest MM więcej nie powiem.
Od strony kierowcy masz BSI i bezpieczniki..... Sprawdź czy dochodzi napięcie do tego sterownika (rezystor/opornik) te dwa najgrubsze kable kostka 6pin... Mam rozumieć, że to i to jest to samo tylko zależy czy z klimą czy bez? To nie jest to samo, jest jedno albo drugie i jest zależne czy klima manualna czy bez lub czy klimatronik Pierwszy sterownik...
Witam temat rozwiązany przerwane dwa kable łączące BSI Z sterownikiem i BSM wiązce pod sinikiem . Dziękuje Bardzo pozdrawiam
Witam, Dlaczego wszyscy upieraja sie zeby rozrywac wiazki drzwi? Sterownik centralnego zamka jest pod deska rozdzielcza z prawej strony przy slupku drzwi (zlaczka 9 pinowa brazowa). Piny 8 i 5 (nry kabli 6293 i 6292) odpowiednio zamykanie i otwieranie masa. Pin 6 (kabel 6265) sygnal z pilota - zamykanie/otwieranie na zasadzie flip-flop. Popdpiac sie...
Witam wszystkich. Nawiew klimatyzacji nagle przestał działać sprawdzając na szybko wiem tyle że nie ma napięcia na kablu zasilającym sterownika dmuchawy. Na początek pytanie gdzie szukać bezpiecznika nawiewu?
przebieg to 185000, jak ponownie odpale to już jest ok, oczywiście jak pochodzi chwilę i nagrzeję się do jakiejś swojej temperatury. Szukam wszelkich wskazówek, po weekendzie oddam auto do elektryka i niech poszuka, posprawdza, świece - napięcia, wszelkie kable czy nie ma nigdzie uszkodzeń przewodów od czujnika do sterownika.
Jak zdejme kostke z brązowego czujnika wentylatory sie załączaja. Zakładam z powrotem i się wyłaczaja. Objawy jak na ten model peugota chyba normalne. Mostkowanie pinów we wtyczce nic nie daje jest tylko i wyłacznie reakcja on off podczas wpiecia kostki. i jej zdjęcia. Autko pracuje kilka minut. Węze od nagrzewnicy sa jeszcze letnie i.... odpala sie...
Kabel, komp, program, zaprogramować, a najłatwiejszy sposób zamówić sterownik do centralnego zamka z dwoma pilotami, podłączyć według schematu i cieszyć się nowym pilotem i centralnym zamkiem ?
Witam chciałbym podłączyć centralny zamek w swoim peugocie 306 94rok.Problem pojawia się iż nie posiadam instalacji :( udało mi sie zakupić sterownik z zamkami i okablowanie drzwi, ale nie wiem który kabel gdzie podłączyć.Jeśli ktoś by posiadał lub wiedział to był bym bardzo wdzięczny za pomoc.Podam zdjecia sterownik abo słyszałem że są dwa różne...
Własnie podejrzewam ze sterownik uwalony bo kable ok. Dziwi mnie tylko to że pp2000 nie widzi żadnych parametrów. Przy teście elemętów wykonawczych tylko wiatrak chłodnicy reaguje..
miałem to samo wczoraj tylko w peżocie expert, ale też HDI okazał się zgnity szary przewód między BSM a komputerem, ktory steruje przekaźnikiem załączajacym +12V na komputer. szary przewód w środkowej wtyczce BSM (chyba pin 6), idzie do srodkowej wtyczki komputera, nie pamietam który pin, ale szary tam jest tylko jeden po zmostkowaniu innym kablem problem...
Błąd sterownika analogowego wskazuje na problemy z pętelką- zasilanie, kable, itp. Z tą kontrolką ładowania to dziwna sprawa. Kostka stacyjki oczywiscie sprawdzona.
Sprawdź silnik wzniosu zaworów. Pewny nie jestem ale coś mi się kojarzy że w tych okolicach w tym sterowniku jest jego sterowanie. Silnik może pracować lecz będzie pobierał kilka razy większy prąd. Witam, tez myśleliśmy ze to nastawnik (siłownik )wałka , ale mój silnik go nie posiada.☹I kabli w kości również 😐
Witam, czy moze mi ktoś podpowiedzieć jak podłączyć wtryski benzyny z instalacją lpg kme diego g3? Do listwy wtryskiwaczy od ecu dochodzą tylko trzy kable, zielony, żółty i jeszcze jeden, a od sterownika kme wychodzi 8 kabli. Nie bardzo wiem jak to połączyć. Proszę o podpowiedź.
Sa dwie mozliwosci. Przetarty/pekniety kabel w miejscu zginania sie. Dokladnie przy lewym zawiasie klapy/dachu. Uszkodzony sterownik dachu. Daj vin i kody bledow to Ci napisze co mowi na ten temat pan Carlos Tabarez i jego ekipa 🤭
No to teraz sprawdź kable idące do cewki tego przekaźnika i jak ustalisz skąd przychodzi sygnał (a pewnie będzie to któryś pin w sterowniku) to blisko źródła sprawdź żarówką.
Kurcze, nie pamiętam teraz, co jeszcze obsługuje ten bezpiecznik. On znajduje się w BSI. Chyba F11. Na 100% ma być 5 A. Też skłaniam się do zwarcia gdzieś na wiązce, gdyż przed wymianą wentylatora palił się sporadycznie, a teraz to już zaraz po włożeniu. Na tę chwilę i tak czekam na sterownik, gdyż auto już nie odpala i wywaliło kilkanaście błędów....
witam Udał się naprawić Po sprawdzeniu sterownika okazało się że sterownik jest dobry a wentylatory dalej się nie kręcą Okazało się że kabel plusowy do przekaźnika jest przerwany
witam mam 405ke GL, postanowiłem założyć centralkę, kupiłem oryginalną z tego modelu, mam wszystkie kable siłowniki, ale nie mam żadnego sterownika... i moje pytanie brzmi: czy żeby mieć centralkę otwieraną normalnie kluczykiem od strony kierowcy potrzebny jest jakiś sterownik ? czy wystarczy kable jakoś po podłączać do + i - ??? czekam na wskazówki...
Czujniki mają zasilanie. Jak wyżej pisałem że czujnik pedału gazu ma na kablu 5V a przepływka 12V , wiec czyżby sterownik sie wysypał i głupieje?
Najczęściej uszkodzeniu ulega przekaźnik podwójny pod maską. Możesz także zmasować dodatkowym przewodem obudowę sterownika silnika. Kiedyś kiedyś miałem przypadek uszkodzenia wiązki elektryki sterownika silnika, chyba biały kabel szarpnij za kable na odpalonym silniku i zobaczy czy bd reakcja.
Problem mam taki że w wtyczce od sterownika silnika skrapla się trochę wody co jakiś czas , i auto zaczyna głupieć , i czytałem że może tam się przedostawać woda po przez kable. I chciałbym sprecyzować jakie podzespoły m.in są podłączone do tej wtyczki aby zminimalizować poszukiwania
Po wpisaniu złego kodu będzie piszczeć i zaświeci czerwoną. Prawdopodobnie brak łączności między klawiaturką i sterownikiem. Tak jak pisał Elektrit sprawdź kable. Oczywiście można dość prosto wywalić to cudo.
Tak sa Cale. Bede wdzieczny jak ktos podesle mi schemat polaczenia zasilania do sterownika . Moze poprostu zamienie Kabel i dam Plus besposredno z baterji . Moze ktos ma schemat bezpiecznikow z opisem . Pozdrawiam
Tak żarówka jest sprawna.instalacja raczej dobra sprawdzałem kable idące do sterownika i do tego modułu przekażnikowego.Albo to sterownik albo immo tylko jak to sprawdzić?
W takim razie moje auto nie posiada BSI:) wiec gdzie moge wpiąć alarm, żeby domykal drzwi?:( Wystarczy ze weple się w kable przy słupku od strony kierowcy czy muszę podłączać się pod sterownik centralki?
Usterką okazał się sterownik silnika, kupiony używany był tez uszkodzony i namieszał mi w głowie bo pokazywał te same błędy .. po założeniu kolejnego używanego auto odpaliło, teraz muszę go wyczyścić, jeśli ktoś wie proszę o podpowiedź czy trzeba odciąć linię immo po operacji i który to kabel bo wg schematu sterownk z bsm łączy się poprzez CAN..
Okazało się, że złączka 10pin na tym kolorowym 10 żyłowym kablu była odwrotnie zaciśnięta czyli pin 1 był na pin 10. Czy to mogło uwalić ten sterownik ?? Teraz nie wykrywa go a odpięcie zasilania ze sterownika skutkuje wykryciem i przy 9% wyskakuje ten błąd.
Kable sprawdzone i niby ok. Normalnie łączy się ze sterownikiem i bsi. Masy posprawdzane.Robi to elektromechanik ja jestem właścicielem auta. Stoi już miesiąc, próbowałęm dwoma swoimi kluczykami i nic
To juz nic z tego nie rozumiem, do naprawy sterownik ? Jakby byl walniety, zamoczony to podobno caly czas wywalal by bledy.... Kazdy mowi co innego, musze zakupic wlasny kabel.... Ale faktem jest, ze planet (china) pokazywal 30stC
tester diagnostyczny "Ctools OBD2" . pasuje do gniazda komputera w Citroenie z rocznika 1999r do 2004r. Odczytuje 1890 kodów usterek (dołączona broszura z tłumaczeniem wyświetlanych kodów) oraz je usuwa ze sterownika silnika (komputera). Współpracuje z silnikami http://www.mari.pl/
Odpalił na sekundę na innym sterowniku, teraz na żadnym, jedzie człowiek z kablem, zobaczymy co będzie. I się mechanik nie skomunikował. Co tu jeszcze posprawdzać? Jak nie idzie zasilanie na cewkę jakie są możliwe przyczyny?
Prawdopodobnie ocalały, ale kable nie pasują do 16c34 niema szans z tego co się dowiedziałem.Może jestem w błędzie.
Grzałki sond są zabezpieczone bezpiecznikiem . Na tym obwodzie idzie też zawór evap, ale też wtryski ,cewka ,pompa. Także gdyby bezpiecznik był uszkodzony to powinno łapać błąd drugiej grzałki. A jak by obwód był uszkodzony to był by problem z resztą tych podzespołów. Na jednym z pinów grzałki ma być 12v podczas pracy silnika. A na drugim ( PWM ) masa...
Witam. W Peugeot 807 z 2003 roku (modelowo 2001) z silnikiem PSA 2.0 16V o mocy 136 KM, EW10 J4, padł mi ECU, BSI oraz immobilizer. Kupiłem zestaw startowy z Peugeotem 807 z 2004 roku, z silnikiem 2.0 16V o mocy 140 KM, EW10 A. Potrzebuję przenieść kable we wtyczkach do ECU, ponieważ istnieje znaczna różnica w podłączeniu. Mój sterownik silnika ECU...
No fakt, że na kacu wstałem ;) Jak kibicujesz, to super, VF36JUHZJ21558919 2.7 HDi, a następny VF36DXFVJ21561080 to 3.0 V6. W obu przypadkach są te same kalkulatory i też full wypas, czyli aktywne wydechy i wersja sport, czyli utwardza się zawieszenie. Instalacja rozkłada się, ale dziwnie na pół samochodu, czyli można ją wymienić, ale nie chce mi się...
Sonda w 207 emce a raczej jej kable leca bezposrednio do sterownika nie majac po drodze skrzynki z bezpiecznikami Tylko "minusy"...."plusy" mają bezpiecznik
w starszych autach czesto byla instalacja robiona na "wyrost" w niektorych autach stercza puste kostki, a np w mojej c5 x7 w obudowie gdzie mam ECU sterownik skrzyni i bsm mam 4 luzne kable obciete nie zaizolowane (w innych tez tak jest bo sprawdzalem :D)
Nie było wymieniania przekażników. Najprostsza diagnostyka to demontaż tapicerek pod siedzeniem kierowcy (wyjęcie fotela) i dostanie się do kabli na sterowniku. Teraz manualnie zadajemy napięcie na silnik nie działających drzwi. Jak lipa, to silnik ma rozwalony rotor (też da się naprawić). Jak działa to znajdujemy przekażnik sterujący i zadajemy na...
Kupiłem uniwersalny sterownik z pilotem do sterowania otwarciem i zamknięciem, ponieważ nie mam oryginalnego pilota. Chcę wszystko prawidłowo podłączyć. Które przewody odpowiadają za co i jak je podłączyć z centralką, aby działało sterowanie zamkiem, domykanie szyb i kierunkowskazami? Przewody w drzwiach: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam wszystkich. Szukałem w 'lupce' ale niestety nie znalazłem podobnego tematu. Czy ktoś z was dokładał uniwersalny sterownik centralnego zamka do modelu 207SW z 2008 roku? Znalazłem dwa filmiki ale nie do końca widać na nich w, które kable się wpinać (w drzwiach kierowcy). Czy ktoś posiada rozpiskę z pinami w kostkach drzwi kierowcy lub sam podłączał...
Witam Samochód peugeot partner 1999 rok z tyłu prawe drzwi przesuwane. Nie mogę zlokalizować sterownika CZ. W/g innych postów powinien być przy prawym tylnym nadkolu miedzy podłogami. Tam znalazłem jedynie wiązkę przewodów i dwie wtyczki. Nad radiem znajduje się oryginalny moduł do sterowania, ale podanie masy na odpowiednie kable nie daje żadnego skutku....
A sprawdziłeś czy instalacja LPG nie wnosi zbyt dużego obciażenia (okresowe zwarcie) na 15 które pewnie jest podpięte pod przewód zasilający cewke? Jaki masz bezpiecznik na kablu zasilającym LPG (czerwony okolice cewki). Może byc przetarty przewód pod autem.
czyli kabel który dochodzi do Sondy 12 V ZWAR się z kablem od sondy masowym To prąd poszedł na Sterownik i go usmażyło. To wersja pesymistyczna. A bardziej prawdziwe jest to,że poszedł tylko bezpiecznik.Może ECM nie jest zasilany bo też często pada przekaźnik w BSM. Szukaj narazie problemów z zasilaniem i spalonych bezpieczników.
Do objawu opisanego w poście nr.3 - sprawdzić ciśnienie paliwa na wtrysku , na wolnych i w czasie depnięcia na pedał. Podglądnąć czas otwarcia wtrysku. Przepustnica zmotoryzowana , zwykłym omomierzem sprawdzić ścieżki na obydwu potencjometrach - na przetarcie. Jaki masz silnik - typ (TU9M?), bo w mojej papudze nie widzę ani przepływomierz ani MAP sensora...
Witam posiadam Peugeot 307 2.0HDI z 2001r . Proszę o pomoc ponieważ nie mam odczytu temperatury zewnęcznej . Wiązka z lusterka idzie do sterownika w drzwiach gdzie ktoś wyciął 2 kable po podłączeniu z powrotem nie działa opuszczanie i podnoszenie szyb . Oczywiście nadal niema odczytu temperatury (--). Dodam jeszcze że nie działa regulacja lusterka w...
Ewidentnie padła sieć VAN comfort. Bez schematów i diagnoskopu pod PSA ciężko to widzę. W tej sieci są: BSI, tablica, ekran, radio, klimatyzacja, czujniki parkowania, zmieniarka CD i nawigacja. Odpiąć te sterowniki, obejrzeć instalację (woda, korozja, uszk. wiązek.. itd.), przedzwonić kable, sprawdzić na zwarcia.
2 przyciski, bez żadnej diody... Dokładnie taki jak ten; http://obrazki.elektroda.net/71_12231176... On jest chyba po lifcie, bo ma chromy w lampach z tyłu, klime, silnik 1.8 16v, ale nie jestem pewien. Powiedz mi po czym moge ustalić dokładną datę produkcji auta to napiszę. Pod kanapą z tyłu kiedyś szukałem tego sterownika, ale nie było tam nic...
Nie było sterownika centralnego zamka między bagażnikiem a środkiem, okazało się że centralny zamek był dokładany na siłownikach uniwersalnych. Alarm miał tylko dwa kabelki na zamknij/otwórz i było dodatkowe urządzenie silicon które sterowało siłownikami i to w tym urządzeniu przekaźniki padły. Dałem nowy sterownik zamka sterujący bezpośrednio siłownikami...
Odświerzam temat, bo mamy postęp. Miałem dziś nieco casu i zacząłem kopać wiązki. Okazało się, że urwało kompletnie kabel zasilający silnik szyby stały plus, gruby zielony. Pęknięcie wystąpiło dokładnie w tej gumie co łączy drzwi z resztą karoserii. Musiałem drzwi sciągac, pina we wtyczce lutować, kabel wymieniać. Inne kable też popękane, ale nie urwane....
Witam!! jak mówiłem dzisiaj miałem napisać dokładne informacje co do błędów Po podpięciu kompa i odczytaniu: P0262- wtrysk cylindra 1 wysoki sygnał P0201- wtrysk cylindra 1 usterka P0271- wtrysk cylindra 4 wysoki sygnał P0204- wtrysk cylindra 4 usterka Jak się dłużej pododaje gwałtownie gazu to wywala błędy na wszystkich cylindrach P1327- nie wiem dokładnie...
Mea Culpa! Macie racje, Koledzy. Dawno juz nie "grzebalem" w takiej (moze dlatego, ze byly pewniejsze w dzialaniu). Nie zmienia to duzo w radzie dla Piotra: jesli nie ma komunikacji ECM-BSI, to trzeba sprawdzic kable 820 i 821. Funkcja immo, mimo, ze jest oddzielny sterownik, tez tamtedy przechodzi. Pozdrawiam, Georges
Peugeot 407/2005r/1,6hdi/9hz mam ma warsztacie peugeota w którym przywracam filtr dpf . W aucie jest oryginalny sterownik silnika ale nie ma sterownika dodatku , kable wiszą , wtyczki poobcinane . Auto nie kopci , jest moc ale musi być też dodatek do paliwa , zanim to skompletuje i ogarnę auto będzie używane i muszę ręcznie dodać dodatku do paliwa ,...
Udało mi się rozwiązać problem. Okazało się, że był przerwany przewód +12V, podłączony do dodatkowego urządzenia znajdującego się obok sterownika Sagem. Przewód wychodził ze skrzynki z bezpiecznikami. Pod ten przewód jest podpięty kabel od instalacji gazowej. Czeka mnie trochę lutowania i muszę dokładnie przejrzeć instalację. :)
kabel peugeot sterownik peugeot peugeot sterownik
wektor napięcia router talktalk ustawienia czcionki
prestigio firmware update zelmer meteor schemat
Audi A3 1.6 2003 – stałe napięcie na silniku wycieraczek, brak reakcji, bezpiecznik F31 Vaillant auroSTEP VIH SN 250 i – instrukcja podłączenia, schematy, armatura, czujniki