Wygląda na kabel albo od czujnika poziomu albo zaworu dozującego (pompki) płynu eolys
Pin 5, kostki ISO.
Pink 9 Przełączy wtedy na na obraz z kamery przy zapaleniu światła wstecznego.
To znaczy że kabel zasilający wcale nie musi być daleko od instalacji elektrycznej. Co innego tyczy się kabli sygnałowych rca które nie powinny znajdować się w pobliżu kabla zasilającego wzmacniacz ani instalacji elektrycznej auta.
wylutuj
dzięki wielkie jutrom będę próbował przełożyć kable.
Dzień dobry, mam urwany kabel od radaru w Peugeot 3008 1,6 HDi. Mam schemat, ale nie wiem, co to za moduł i gdzie się znajduje? Moduł izolacji sieci. https://obrazki.elektroda.pl/5527192400_... https://obrazki.elektroda.pl/8015462800_...
https://obrazki.elektroda.pl/5691350600_... Zasilanie - gruby czerwony przewód w dwupinowej kostce w BSI Masa - oczko do śruby za klapką z lewej strony deski rozdzielczej Kierunkowskazy - czarna 16 pinowa kostka piny 13 i 14 Otwieranie - Przecinasz biały kabel pin 15 szarej 16 pinowej wtyczki. Kabel NC (otwieranie) na 15 pin, kabel...
W tym miejscu co pokazuje instrukcja musisz znalezc kabel swiatel stopu. Wcisnij hamulec i na ktoryms pojawi sie napiecie. Jak znajdziesz to podpinasz ten zielony zlaczka z zestawu. Cala filozofia.
czerwony akumulator(+) czarny (+)po załączeniu stacyjki zielony masa(-) czarno-biały gaszenie połącz kabel czerwony i czarny ze sobą (będziesz miał całe zasilanie światła itp.) połącz zielony i czarno-biały jak chcesz zgasić silnik (pamiętaj czarno-biały jest do gaszenia) Dodano po 8 Ale ja na twoim miejscu w takie rzeczy bym się nie bawił tylko kupił...
Witam jestem totalnie zieolny w tym temacie. Już piszę o co mi chodzi. Mam zamiar wymienić radio samochodowe w peugeot 407 z oryginalnego na od pioneera. I problem polega w tym że kabel od radia pioneer wychodzący i kostka od samochodu nie mają prawa pasować jak widać na obrazu. Pytanie brzmi następująco. Jaki adapter trzeba kupić by to podłączyć bo...
To przewód do włączania najczęściej łączymy go z wyjściem sterowania anteny. Można również podłączyć go przez niewielki rezystor do plusa jednak wtedy wzmacniacz będzie stale włączony.
W fabrycznej kostce Peugeota będzie zapewne tylko stały + bo radio włącza ramka wysyłana po can, ale to sobie sprawdź żarówką, w razie braku plusa komutowanego dociągnij sobie kabel z bsi
Sprawdź porządnie akumulator i rozrusznik. Przy okazji kabel od masy.
bierzesz żarówkę np od migacza, jeden kabel żarówki do masy, drugi w garść włączasz zapłon (kluczyk) włączasz 1 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po kolei do tych kabli aż zaświeci - podpisujesz kabel 1 włączasz 2 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po kolei do tych kabli aż zaświeci - podpisujesz kabel 2 włączasz 3 bieg dmuchawy, przytykasz żarówkę po...
Tu masz schemat: https://obrazki.elektroda.pl/2484262000_... Wynika z niego że jeśli nie działa mijania prawe to tylko masa, kabel do skrzynki albo bezpiecznik F12
Peugeot Partner 2007: Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek. Sterownik powinien być ustawiony na sterowanie zamkiem elektrycznym czyli około 0.5s. https://obrazki.elektroda.pl/7388318200_...
sprawdz również pozostałe kable w wiązce - objaw taki jakby Ci zwierało kabel sterujący z siłownika z masą pojazdu.
Albo kabel przy kole od czujnika ABS.
Witam Peugeot Partner 2011 1,6 HDi.. Problem z lewą szybą Przy wsiśnięciu przycisku szyby w górę, szyba szła w górę, przy przyciśnięciu w dół, szyba szła w górę !!! Przyczyna : przetarta wiązka przewodów miedzy drzwiami a nadwoziem ( urwany cienki niebieski kabel od silnika szyby) Trzeba zdjąć drzwi żeby to naprawić i zaopatrzyć sie w nowy zestaw spinek...
utnij kabel nr x i jak wskaznik opadnie to będzie ten...
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek.
Zlutuj kabel a będzie ok. Dziś już naprawiałem taką usterke.
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Zlokalizowałem usterkę. Uszkodzony był kabel sterujący w wiązce, pomiędzy BSM i sterownikiem silnika. Wiązka przechodzi obok filtru powietrza. W celu lepszego dostępu zdemontowałem dolot powietrza i obudowę filtru powietrza. Wypiąłem wiązkę z BSM i wyciągnąłem ją. Wiązka oryginalnie idzie w dół, przechodzi przez otwór i wychodzi koło silnika. Wyciągnąłem...
Czyli powyższy schemat jest zły i w takim układzie powinien w nim być już BSM, dlatego sprawa się komplikuje bo sterowanie leci cyfrowo a nie analogowo. Według schematu powinno tam być zasilanie stałe na wszystkich 4 przewodach. Sądzę że coś gdzieś jest nie podłączone albo przegapiliście jakąś drobnostkę. Ewentualnie uszkodzony BSM. Skoro powinno być...
albo to menu co opisalem w innym posiec albo kabel w przepuscie albo uszkodzone ZERO nic wiecej
Z tego co widzę na zdjęciach musisz to podłączyć tak: 1. gruby kabel z filtra do śruby pierwszej(gruby kabel alternatora) 2. cienki kabel do masy 3.wyjście z obudowy filtra do grubego kabla od alternatora
Też miałem taki przypadek i dodałem kabel na tył - nie chciało mi się pruć wiązki lub zasilanie szło jeszcze przez BSI i ono było walnięte.
Jest przy pompie niedaleko prewodu doprowadzającego paliwo. Dochodzi do niego jeden kabel z zasilaniem. Są tam też inne czujniki ale do nich dochodzi więcej niz jeden przewód. Niestety nie mam fotki.
Witam. Na początek to trzeba wyciągnąć radio i zbadać czy głowica radiowa jest sprawna, później czy kabel antenowy nie zwiera lub też nie jest przerwany. A na końcu dopiero weryfikacja anteny, może być zalana, skorodowana. Pozdrawiam.
Możesz podłączyć napięcie na kabel który idzie do drzwi do siłownika, ale musi być ten kabel odłączony od sterownika . Nie wiem czy będzie łatwo znaleźć który to jest kabel, jeżeli nie masz dojścia do siłownika w drzwiach i czy są tylko 2 przewody, czy więcej. Wlasnie to zrobil. Egon, podaj mi VIN na PW. Pozdrawiam, Georges
jeśli chodzi o przewód z bezpiecznikiem 0,5A to jest albo zasilanie podtrzymania pamięci w radiu albo wej. sygnałowe +12V do automatycznego załączania radia po włączeniu zapłonu...to zależy od modelu-firmy radia, w Peugocie 306 na złączu do radia jest podawane +12V (podawane cały czas) i tzw. "ACC- accesory" czyli +12V po włączeniu zapłonu do automatycznego...
mam dokładnie taki sam problem z moim 207 1.4hdi zrobione mam 230000 już, większość kilometrów ja nabiłem, do tego czasu auto nie zawodne, a teraz coś się dzieje, zaczęło się od skrzyni biegów, musiałem wymienić, po około miesiąca auto zgasło nagle, mój mechanik powiedział że może to być czujnik wysokiego ciśnienia, tak więc wymieniłem czujnik i auto...
Więc tak. Spalony bezpiecznik 7 w skrzynce BMS (30A). Wymieniłem na nowy. Zobaczymy co dalej. 7 bezpiecznik ( chodzi o te duże) odpowiadają za zasilanie stacyjki oraz rozruch pojazdu. Częsta awaria w 206. Pozdrawiam. Temat na tą chwilę zakończony. Jak się spali znów to kable 271 lub 241 sprawdzenia. Dodano po 31 Wymiana bezpiecznika.
hahah tam jest kabel ekranowany.... odrazu powinien być wymieniony czujnik zeby nie łapał zakłuceń... a czujniki tej budowy są na to podatne... druga sprawa to niemal kazdy wie ze jak auto chodzi normalnie do nagrzania potem chrycha i prycha a na koncu gasnie i trzeba czekać zeby ostygł i odpala to czujnik wału lub wałka... ja jestem w komfortowej sytuacji...
Dzieki za pomoc blado rozowy ;)
A w jakim aucie, ja np. w Peugeot 206 mam tak podpięte radio, że jak otwierasz drzwi to się włącza, a jak zamkniesz i nie przekręcisz kluczyka na pierwszą pozycje(jeszcze nie zapłon) to radio zgaśnie za kilka sekund. No chyba, że silnik chodzi wtedy radio gra normalnie. Taka funkcja już była, wystarczyło podpiąć się pod odpowiedni kabel w kostce.
Cewka się nie spali!!!! Nie ważne czy jest na 6, 12 czy ileś tam woltów. Ile razy można powtarzać że to napięcie jest nieistotne??? Z reszta jak się ma spalić jak dostaje króciutkie (ok ms) impulsy rzędu 100-300V. Poczytaj.... Tak o ten schemat mi chodzi. Ciebie interesuje tylko cewka zapłonu i cewka zapłonowa (taka subtelna różnica), czyli butelkowa,...
Mam nietypowy problem z samochodem. Klakson mi nie dziala.Jednak usterka jest bardziej skomplikowana i bez schematu ani rusz. Sam klakson jest sprawny. Kabel elektrycznyy po odlaczeniu jest pod napieciem 12V i to niezaleznie od naciskania wlacznika na kierownicy. Pod obciazeniem napiecie maleje do zera . Czy ktos spotkal sie z czyms takim ? Pozdrawiam...
Ten z foto jest naprawdę dobry. Z zasady przestrzegania regulaminu pewnie będą pisać, że Ω ma się zgadzać. Ja wolę te 4 omowe (takie jak na foto, tylko 4). Zapakuj gąbki ile wlezie, włącz szeregowo solidny µF zgodnie z polaryzacją i do środka, solidny kabel głośnikowy dwukolorowy, sklej obrzeża obu części super-glutem (żeby nie trzeszczał),...
Tak jak napisałem w tytule auto nie odpala nie kręci słychać tylko ,,pyk” . Nie jest to akumulator . dzisiaj znalazłem kabel pod kierownica jakby spalony ... czy ktoś orientuje się do czego jest ? Czy on może być winowajcą
Chodzi o zmianę radia ze zwykłego, na duże oryginalne 2 din dotykowe. Instalację trzeba do niego przerabiać, czy wszystko pasuje? Trzeba dokładać brakujące sygnały + kabel LVDS do ekranu. Poprawny zestaw wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/4139270000_... - ekran - ramka + panel przycisków - antena GPS - kabel LVDS - jednostka...
Jeśli znajdziesz te złącza to musisz tylko ustalić, który kabelek gdzie prowadzi w BSI - chodzi o płaskie złącze 6 pinowe, które jest w aucie i posiada tylko wykorzystane chyba 3 piny. Potem już tylko pomiar/identyfikacja uciętych kabelków kupionej wiązki i poprawne połączenie ich z autem. Can zawsze jest skręcony więc łatwo te dwa kable zidentyfikować...
Rozpiski nie mam właśnie ale na początku sprawdzę wszystkie kable w kostkach i ciekawy jestem czy mam jakieś napięcie. Zrobię to miernikiem i potem jeszcze raz z żarówka 5w, bo mam zrobioną na 21w. Prąd na bezpiecznikach pod maską jest i boję się że może to być jakiś kabel we wiązce walniety.
Skontroluj kabel sterujący.Ten cienki co idzie do ecu klimy.A jaki ten moduł założyłeś oryginał czy ryżowy?
Witam. Poszukuje jakiegos programu i zlacza do tego autka. Kody blyskowe zczytalem ale zalezy mi na podgladnieciu parametrow silnik tak jak torobia w ASO za 180,- Slyszalem ze autodiag moge uzyc tylko nie moge znalesc do niego kabelka.
Problem rozwiązany. Kabel masowy był przerwany, ale nie w drzwiach, tylko dalej pod dywanikami.
Fabrycznie grzałkę zasila moduł drzwi na silniku szyby, najprościej pociągnąć kabel i podłączyć do grzania tylnej szyby.
kabel peugeot rozrusznik peugeot kabel serwisowy kabel sterownik peugeot
maszyna pisać instrukcja oporność głośnik obrotomierz punto
napięcie paneli fotowoltaicznych tania drukarka laserowa
Redukcja szumu w przetwornikach gitarowych Fender, DiMarzio, Fishman – ekranowanie, noiseless, humbucker Mercedes W140 – schemat wiązki alternatora, trasa kabli, zdjęcia, typowe usterki