http://obrazki.elektroda.pl/3774864100_1... Oczywista oczywistość ale.....
To sprawdź przekaźniki silnika. Sprawdź czy skrzynka pod podszybiem nie pływa.
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
A ktoś może mi podać jak podłączyć na kopułce kabelki bo u mnie nie ma żadnego oznakowania co do 1 cylindra, a że wymieniałem czujnik halla to zapomniał zaznaczyć kolejność . Motor to 1,6 8v AEE golf 3
w swoim aucie miałem przebicie n astarych kablach, łatwo jest się przekonać o nim wystarczy przesunąć rękę nad kablem albo wziąć kabelek od miernika jeden koniec przeswać nad kablem a drugi trzymać na masie iskra jest tak silna że w biały dzień ją widać a jak przebicie jest przy bloku silnika to je słuchać i widać. Po wymianie kabli przez jeden dzień...
O matko zwykle kable.skad ja znam tą instalacje he he przerabialem już ten problem u siebie tylko w e39 lift. Cewki masz nowe czy kupiłeś używane bo oczywiście świece na pewno masz nowe :-) Zobacz piny we wtyczkach od cewek, oczyścić i lekko po doginac.mozesz zrobić druga instalacje że zwykłych kabli tyko takiego samego przekroju.
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
Poeksperymentować z ustawieniem składu mieszanki, ale obu śrubkami: także wkrętem pod plombą - nie tylko ustawienie przepustnicy - o tym już pisałem. Nie zaszkodzi wymiana kabli zapłonowych. Sprawdzić można czy nie poluzował się czujniczek Halla Od strony alternatora, na kole pasowym silnika. No i to wszystko co mi przychodzi na myśl. Może jeszcze źle...
Kolejnośc zapłonu to 1-3-4-2.
Jak zamienisz miejscami 3 z 2 i dalej nie będzie 3 pracować to sprawdź luz na zaworach jeżeli tam jest 1.3 OHV, a jak będzie ok to ciśnienie sprężania. Zdejmij jeszcze przewód z 3 cylindra włóż świecę i zobacz czy jest iskra, tylko gwint świecy zmasuj z silnikiem.
Zorientuj się czy ten serwisant który był u Ciebie, dobrze zna ten model kotła. Czy jest na liście serwisowej www.junkers.pl.... Dalej, zanim wymieni się płytę należy wyregulować ciśnienie startowe na palniku i ciśnienie maksymalne. Dalej wyczyścić i poprawnie ustawić elektrody, ewentualnie wymienić ale kable zapłonowe o grubsze izolacji. Sprawdzić...
To są 2 cewki, jedna na dole dla cylindrów 1 i 4, druga na górze dla 2 i 3. Między 1 i 2 możesz sobie zamieniać dowolnie, tak samo między między 2 i 3, i nic to nie zmieni.
To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
Zdejm kable zapłonowe ze świec na których nie pali,przybliż do metalowych części karoserii lub silnika,i sprawdź czy będzie niebieściutka iskra. Pewnie nastąpiła pradoksalna sprawa-zamienione kable pomiędzy oboma cylindrami,widziałem takie kwiatki
Wystarczy. Podstawa pisana w tym dziale to jakaś mała znajomość budowy silników i ich systemów sterowania. Tu tej podstawy nie widać.
Może zapłon za wczesny i go blokuje? Kręciłeś dla sprawdzenia bez podpiętych kabli zapłonowych czy jest różnica?
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
Przewody WN firmy ZEM - Ełk: http://www.zem.elk.pl/produkcja.htm# Przewody WN firmy Sentech - Pabianice: http://www.sentech.pl/pobierz-katalog/#1 Przewody WN firmy NGK: http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-produk... Forum FSO: http://www.forum.fsoautoklub.pl/
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Wygląda na przebicie w cewce. Kable zapłonowe sprawdzone?
Pierwsza rzecz - kable zapłonowe do wymiany. Jak jest zimny, kable się pokrywają rosą i dopóki nie odparuje, możesz mieć przebicia i gubi iskrę.
gdybym wiedział jak to sprawdzić nie pytałbym - uwierzcie.
Wiązkę całą wyjąłem i kable zaizolowałem. Jeden który był cały spalony i sąsiedni brązowy też, dla pewności wymienię je. Jeżeli chodzi o aparat to rozebrałem go i nie zauważyłem żeby z kablami było coś nie tak. Co w takiej sytuacji ? Nie wiem jak sprawdzić sprawność tego aparatu ?
http://autokacik.pl/showflat.php?Number=...
Ma być taki kondensator [url=https://sklep.regmot.com.pl/kondens...
Nic nie wiemy o przebiegu... Świece, kable zapłonowe sprawdzić!
Zdjąć magneto, wyczyścić układ zapłonowy (platynki) i ustawić przerwę oraz wyprzedzenie zapłonu, wymienić kondensator, sprawdzić świecę zapłonową oraz jej przerwę, skontrolować kabel wysokiego napięcia pod kątem przebicia no i próba.
jak wykręciłeś i wyczyściłeś świece to może być wina kabli zapłonowych sprawdź ich opór. pozdr
Złącza, złacza , złacza.... Koło komputera, czujników, pośrednie kostki na instalacji. Cewka zapłonowa/ cewki (nie pamietam tego silnika) sprawdzane pod katem pęknięć obudowy. Na poczatek trzeba zostawić sprzęt za 70 tysiecy a pobawić się spryskiwaczem do wody za 2 zł. Opryskać pracujacy silnik dokładnie i wychwycić gdziew woda powoduje nierówną pracę....
JA bym jeszcze raz sprawdził cały układ zapłonowy: świece kable kopułkę palec. Może nie wymieniać ale umyć i dokładnie przeglądnąć czy nie ma śladów przebicia. Jeżeli jest możliwość to sprawdzić czujnik temperatury.
KABLE ZAPŁONOWE w TDI !!! Szacun koledzy..
Lub wina kabli zapłonowych -warto sprawdzić
Ponieważ coś to auto dławi na 3 cylindrze iskra na kopule. NO nie dziwne że nic nie dało, co to iskra na kopule? Piorun strzelił w jakiś dach? Zrobić diagnozę komputerową i mechanicznie sprawdzić ciśnienie.
Witam Czy cewka zapłonowa jest nowa oraz jakiej firmy? To samo z kablami i świecami - podaj firmę. Możliwe przyczyny to: - Źle dociśnięta wtyczka do cewki zapłonowej - Niedociśnięte kable zapłonowe od cewki oraz do świec - Wadliwa cewka, kable zapłonowe (w szczególności najtańsze zamienniki) Jakieś objawy podczas jazdy np. szarpanie, niepokojące dźwięki...
Świece i kable zapłonowe powinno wymieniać się regularnie. Kable zapłonowe nieraz co dwa lata...- ale kto to w Polsce robi :-( W ciemnym garażu, lub wieczorem, mnożna zastosować spryskiwanie góry silnika mgiełką(!) wody z atomizera lub spryskiwacza. Widać wtedy gdzie przeskakuje iskra.
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
Witam, Po prawie miesięcznej batalii z samochodem i sprawdzeniu większości rzeczy mechanik się poddał... Otrzymałem informację, że próbował wszystkiego i pierwszy raz spotkał się z taką sytuacją... Co dotychczas zostało zrobione: Sprawdzone i podmienione obie sondy - sprawne Wyczyszczenie i adaptacja EGR i przepustnicy. Drożność układu wydechowego -...
Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Owiń izolacją kabel zapłonowy albo załóż koszulkę termokurczliwą.
Na początek sprawdź, czy wał się obraca, na 2 bieg na ten przykład i BEZ WŁĄCZONEGO ZAPŁONU popchnąć i zobaczysz czy wał się obraca, sprawdzić masę na silniku, choć przy jej braku za zwyczaj palą się linki gazu i ssania. Poza tym nie napisałeś czy odpalany ze stacyjki czy na linkę, rocznik coś by wyjaśnił. ...Gdy wlacze zaplon to z tylu jeden kabel...
sondę odłącz i zobacz jaki będzie efekt, sprawdź ciśnienie sprężania, sprawdź układ zapłonowy (może kabel ma przebicie), sprawdź świece zapłonowe,
Sprawdź na samym kablu, bez fajki, wyłącznik zapłonu też wypadało by sprawdzić. Odłącz od cewki zapłonowej ten cienki kabelek i ponownie sprawdź iskrę.
Sprawdź czy masz prawidłowo dobrane świece i ustaw przerwy na świecach.
Po za kolejnością zapłonu, czy dobrze podpinasz kable do aparatu zapłonowego - kopułki? Sprawdź sobie położenie palca rozdzielacza, gdy masz pierwszy tłok w górnym położeniu. Z innego silnika V6: Jak widać, zapłon jest 123456, ale w kopułce są zamienione piny. Sprawdź miernikiem swoją kopułkę - może jest podobnie. https://obrazki.elektroda.pl/8471601100_...
Świeca, kabel, cewka, moduł zapłonowy, uszkodzona wiązka. Do sprawdzenia wszystko ale zaczął bym od świecy.
Jakie kable zapłonowe zamontowałeś?
wymień kable zapłonowe i po kłopocie
Silnik jest tam 1.1 benzyna świece i sonda lambda były wymieniane oraz te kable zapłonowe co by należało teraz sprawdzić? Silnik przerywa najczęściej przy podjazdach pod górkę coś nim dziwnie cyka. Chyba się nie obejdzie bez wizyty u mechanika. Dodano po 3 Aha i jeszcze czujnik temperatury nie działa czy to może mieć coś wspólnego?
Poprawiłem.P
Odsuń miernik od kabli zapłonowych i wtedy mierz.
Najpierw sprawdź czy cewka zapłonowa dobrze masuje do ramy i sprawdź wszystkie styki instalacji. Kabel w/n masz dobry nie łapie przebicia gdzieś?
polecam www.bmanual.com
A kable zapłonowe kolega sprawdził ?, najlepiej w ciemnym garażu otworzyć maskę i zobaczyć czy iskra gdzieś sobie ujścia nie znajduje :).
Witam, mam problem z moją WSK 175, kupiłem ją niedawno, już nie chodziła. Podłączyłem kable zapłonowe, sprawdziłem probówką prąd na kablach ładowania żółtym, brązowym i niebieskim - prąd był ale iskry nie było. Złapałem za cewkę była gorąca, na obu kablach z cewki pokazywało prąd, tak chyba nie powinno być pierwszy raz mam do czynienia z WSK 175 i nie...
sprawdź kable i świece. Miałem podobny problem który zniknął po "pogłaskaniu" świec zapłonowych (elektrod) szczotką stalową, i poprawieniu styków na kablach wysokiego napięcia
Ok, chcesz wymieniać Ecu ale czy Twój mechanik sprawdził świece, cewki/kable zapłonowe oraz ciśnienie na cylindrach?
Cewka jest po prawej stronie na grodzi silnika. Odchodzi od niej 1 kabel WN do kopułki zapłonowej. Możesz wieczorem podnieść maskę i sprawdzić czy obok cewki nie tworzą się łuki elektryczne. Możesz ją wymontować i sprawdzić czy nie ma uszkodzeń mechanicznych
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
O kablu numer 4 który idzie do świecy. Kable sprawdzone miernikiem.
Kolejność zapłonu to 1 3 4 2. Zdejmujesz kopułkę palec ustawiasz na znak, masz tam pierwszy cylinder, dalej podłączasz według kolejności jaką podałem. Aparat kręci się w prawo. A najlepiej po prostu poszukaj zdjęcia silnika i podłącz według tego.
Do sprawdzenia świece i kable zapłonowe oraz cewka, tak na początek.
Witam Posiadam wyżej wyminiony samochód, problem jest taki ze, auto nie reaguje na pedał gazu, jeśli wcisne pedał gazu do konca to nic nie reaguje, jeśli bede powoli(bardzo powoli) wciskał pedał gazu to auto wkręci się na obroty, zostały wymienione kable zapłonowe (miały przebicie), sprawdzony stycznik przepustnicy (jest dobry), porszę o jaknajszybsze...
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
uszkodzona ceweczka w aparacie zapłonowym. Podłącz omomierz, delikatnie ruszaj kablem.
Czarny plus za stacyjką,brązowy masa,zielony do cewki (zacisk pierwotny) cienki czerwony plus zasilania hallotronu,cienki brązowy masa hallotronu,cienki zielony sygnał wyjściowy hallotronu.
Podłączasz tak: 1-4-2-5-3-6 (dla pewności zarzucam foto): http://obrazki.elektroda.pl/4223449200_1...
Jaki rok i moc? Dodano po 1 Motor REBA to firing order 1 4 2 5 3 6 cylinder MEBA to samo kolejność zaplonow
Popryskaj spryskiwaczem z wodą ,wtedy gdy jest ciemno w garażu. Jak będziesz widział iskry to kable do wymiany.
Świece bym wymienił. NGK BUR6ET dedykowane do Twojego auta to około 15zł sztuka czyli znacznie mniej niż kable zapłonowe.
Ustawienie pływaka ma wpływ na zużycie paliwa, ale nie tylko. Trzeba sprawdzić zapłon, stan świec, kabli zapłonowych. Musisz też sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy, i czy zawór iglicowy jest szczelny.
kable dobrze podpięte, sprawdziłem, przemieniałem , trudno mu było nawet odpalić , na tym ułożeniu pali od razu
Co ma błąd wtryskiwacza do kabli zapłonowych? A nie masz może gazowni? może ECM gazu miesza? Jak nie, to nie widzę nic innego jak dalej uszkodzony ECM silnika albo wiązka. Pod warunkiem że masy i zasilanie jest ok.
Sprawdź luzy zaworowe. Sprawdź iskrę gdy zgaśnie ale na SAMYM KABLU bez fajki. Czy ssanie jest zamknięte?
Korzystaj z gwarancji puki możesz. Kocioł trzeba sprawdzić: elektrody, kable zapłonowe, ciśnienie gazu min-max, szczelność, stan palnika itd. Wybuchowego zapłonu nie można lekceważyć.
Romek, to jakaś podpucha? Zobacz, czy nie są zamienione kable zapłonowe obu cewek, albo kostki idące na uzwojenia pierwotne.
Od pewnego czasu średnio co 3 dni wyskakują mi błędy F.28 i F.29 (losowo). Zaobserwowałem raz, że przy próbie zapłonu nie było iskry, więc przeczyściłem elektrodę zapłonową i tydzień był spokój. Przerwa pomiędzy elektrodami wydaje się OK. Dziś znów wyskoczył mi błąd F.28. Sprawdzałem uziemienie i kabel zapłonowy - wszystko OK. Zastanawiam się nad płytą...
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to. Dużo rzeczy może być. Najpierw sprawdź takie które nic nie kosztują. Najpierw wyczyść przepływomierz. Sprawdź silniczek krokowy, sondę lambda. Może być też zapchany katalizator. Czasami jak jest przebicie na kablach, to z cewkami zapłonowymi może być problem.
Bezpieczniki sprawdziłeś?
kable zapłonowe raczej nie mają przebicia . sprawdzę to co wyżej napisaliście .
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
Wyczyśc połączenia między aku a rozrusznikiem i alternatorem, sprawdź pobór prądu, czy nie jest zbyt duży, a co do iskry, teraz jest duża wilgotność, sprawdź czy układ zapłonowy nie jest zawilgocony, sprawdź stan kabli zapłonowych, może nadają się już do wymiany?
Sprawdź dokładnie kable zapłonowe na ciągłość obwodu.
Sorki. Sprawdziłem świece i kable zapłonowe sa dobre bo nie całe 2 tyg temu wymieniane filtr paliwa jest czysty nie ma żadnych zabrudzeń. I nie dostaje też nigdzie lewego powietrza bo to sprawdziłem. Jakieś sugestie
tak jak pisze kolega wyżej liczone od strony koła zamachowego, ale jaki rozdzielacz? tam są 2 cewki o ile się nie myle (bezrozdzielaczowy)
Mierniczek w ręke,powyciągać kable zapłonowe,wziąć je na stół i pomierzyć.Jeżeli rezystancja któregos wynosi ponad 15 kilo-do kosza z nim.
STEINHOF to producent oem na pierwszy montaż do fiata i często do alfy. Na fiatach nikt lepiej nie zrobi układu hamulcowego jak oni, sprawdzone w wielu modelach ! Przed laty nawet w przygotowaniu rajdówek fiata mówiło się że po fabryce nie poprawia się hamulców i kabli zapłonowych - i to była prawda. reasumując STEINHOF powinien być bardziej niż dobry.
Może następować zjawisko upływu WN na zabrudzonych lub popękanych elementach np. mikropęknięcia kopułki. Trzeba kopułkę oraz palec wymyć w płynie do czyszczenia układów hamulcowych i wtedy sprawdzić. Oczywiście kable zapłonowe też mogą być źródłem upływu. Po nitce do kłębka...
Witam Mam pewien problem bo wywala mi błędy na kompie w golfie 4 1.6 sr odnośnie braku zapłonu na cylindrze pierwszym i czwartym. Dopiero co go odebrałem od mechanika który wymienił mi świece i kable zapłonowe i od kas go użytkuje strasznie faluje silnik na niskich obrotach od 750 do 900 w trakcie jazdy rownież sie zdąża a do tego pali rownież dużo...
dzięki
Palnik trzeba dobrze oczyścić od środka w inżektorach. Armatura gazowa ma regulację ciśnienia startowego (mały otworek na mały płaski śrubokręt) do tego potrzebny mikromanometr. Dalej wymiana kabli zapłonowych na czerwone silikonowe o lepszej izolacji. W ostateczności płyta główna... Jeżeli chodzi o c.w. warto wymienić wkręcany/zanurzeniowy czujnik...
To masz pecha - komplet elektrozaworów albo iskra tańczy na różne strony. Załóż izolację na kabel zapłonowy (przy porcelanie) i sprawdź masę.
W moim przypadku uszkodzona była cewka zapłonowa, która powodowała resetowanie ECU. Myślę, że kable zapłonowe, świece to masz oczywiście sprawdzone.
Jak podpiąć kable zapłonowe? Nie zrobiłem zdjęcia Passata B5 1.8 bez turbo ADR.
Cinek, sprawdź czy sterownik gazu jest przykręcony solidnie do karoserii, czy przewody z komputera do elektrozaworów są poskracane do długości wystarczającej do podłączenia. Ja też będę walczył z wyciem z alternatora, i chyba wymienię kable zapłonowe i kopułkę z palcem.
za obroty odpowiada silnik krokowy więc może on . a sprawdź filtr paliwa i kable zapłonowe ok
jak zaolejona to masz już odpowiedź i tu musisz szukać przyczyny szarpania do sprawdzenia kabel zapłonowy ale podejrzewam, że pierścienie tłokowe są zapieczone lub co gorsza popękane -i stąd brak ciśnienia ... najpierw wyczyść świece lub jak masz nową to włóż ją w kabel zapłonowy i zakręć rozrusznikiem tylko nie trzymaj jej w ręce tylko połóż ja na...
po jakimś czasie czuć było benzynę. Czyli do sprawdzenia układ zapłonowy - wymiana świec, kabli zapłonowych.
Kocioł gazowy Buderus Logamax U 004-24K. W ostatnim czasie piec się często samoczynnie wyłącza, sygnalizując zakłócenie poprzez świecącą się środkową diodą. W tym czasie pracuje pompa. Po zresetowaniu piec odpala bez problemów, do kolejnego wyłączenia. Serwisant bez czynności sprawdzających orzekł, że dzieje się tak za sprawą awarii systemu sterującego,...
sprawdzić kabel zapłonowy seicento kabel zapłonowy sprawdzić sprawdzić kabel zapłonowy skoda
montaż szafy wzmacniacz zabezpieczenie przeciążenie drzwi zmywarki opadają
kabel internetowy uziemienie wekta unifon
Opel Vectra C - lokalizacja bezpiecznika świateł mijania Konieczność przytrzymania "D" dla wpisania "E" na laptopie