takw esco 1,4 na gaźniku jest klasyczny układ zapłonowy z hallotronem.Zdejm wtyczkę z aparatu,odłącz kabel w.n. idący od cewki od kopułki i przybliż na odległość około 1 cm od karoserii,włącz zapłon i cyklicznie zwieraj środkowy pin wtyczki aparatu z masą.Powinna przeskaiwac iskra.
Witam. Na schematach to raczej słabo się znam ..wiec Ci go nie daje. Jak "sposobem" zasiliłeś moduł zapłonu, to również (wtedy) zasiliłeś sterownik (ECU) i wstecznie poprzez ten bezpiecznik całą szynę plusową, która powinna dostać napięcie ze stacyjki. Zauważ, że również bezpiecznik 34 (tj. drugi pod 32 (15A)) opisany jest jako <Sterowanie silnikiem>,...
Witam . Na dyszę idzie (+).Cewkę jaką posiadasz ,olejową czy suchą?.Jeżeli masz tradycyjny układ zapłonowy z aparatem to wyjście z cewki łączymy z aparatem ,a na aparacie kondensator 0,22µF.Cewka sucha pracowała przez t.z.w rezystor drutowy (taki przewód niebieski,gdyż ta cewka wymaga niższego napięcia zasilania,jedynie jak startowało się rozrusznikiem...
Po pierwsze trzeba sprawdzić twoja hipotezę o końcówkach transoptora. Można by było go wylutować z płytki. Jeżeli chcesz go umieścić w motocyklu, to sadzę że i tak trzeba będzie to zrobić. Pewnie od spodu są jakieś opisy. Jednak na początek proponuję użycie multimetru na zakresie pomiaru diod. Podłącz końcówkę miernika COM (ja podłączam tam czarny kabel...
Wiązkę całą wyjąłem i kable zaizolowałem. Jeden który był cały spalony i sąsiedni brązowy też, dla pewności wymienię je. Jeżeli chodzi o aparat to rozebrałem go i nie zauważyłem żeby z kablami było coś nie tak. Co w takiej sytuacji ? Nie wiem jak sprawdzić sprawność tego aparatu ?
Panowie ...gdybają. A jakby tak sprawdzić sprawność układu zapłonowego i mieć połowę problemu diagnostycznego "rozwaloną". Świecą out. Fajna z kabla, o ile się da. Kabel do głowicy na ok 5mm i "kopiemy". Iskrzenie ma skakać cięgle i być " tłusta". Potem co ok 1 mm odsuwamy kabel WN od głowicy (masy) aż iskra przestanie przeskakiwać. Dla sprawnego układu...
O matko zwykle kable.skad ja znam tą instalacje he he przerabialem już ten problem u siebie tylko w e39 lift. Cewki masz nowe czy kupiłeś używane bo oczywiście świece na pewno masz nowe :-) Zobacz piny we wtyczkach od cewek, oczyścić i lekko po doginac.mozesz zrobić druga instalacje że zwykłych kabli tyko takiego samego przekroju.
Sprawa wygląda tak przy włączonym zapłonie podczas sprawdzania zapłonu spaliła mi się cewka zapłonowa w fiacie 126p oraz wcześniej była walnięta ponieważ po nagrzaniu traciła właściwości więc przyszedł czas na zmianę cewki lecz problem tkwi w tym że wyczytałem że ma iść przewód oporowy do cewki a nie jestem pewien czy taki się tam znajduje jestem amatorem...
Zdjąć magneto, wyczyścić układ zapłonowy (platynki) i ustawić przerwę oraz wyprzedzenie zapłonu, wymienić kondensator, sprawdzić świecę zapłonową oraz jej przerwę, skontrolować kabel wysokiego napięcia pod kątem przebicia no i próba.
Kolejnośc zapłonu to 1-3-4-2.
http://obrazki.elektroda.pl/3774864100_1... Oczywista oczywistość ale.....
Witam No nie koniecznie musi to oznaczać śmierć modułu, po prostu odłączy kolega wspomniany w/w postach kabel brązowy z białym paskiem można go bez problemu wypiąć z kostki podważając wsuwkę po czym należy podłączyć w miejsce wypiętego kabla niedługi przewód z odizolowaną końcówką po to żeby po ewentualnym uruchomieniu (z kopniaka nie z rozrusznika)...
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa.
To są 2 cewki, jedna na dole dla cylindrów 1 i 4, druga na górze dla 2 i 3. Między 1 i 2 możesz sobie zamieniać dowolnie, tak samo między między 2 i 3, i nic to nie zmieni.
Dlaczego w kuchence gazowej iskra zapalnika przeskakuje tylko wtedy, gdy jest płomień? Jak nie ma ognia iskra przeskoczy raz na jakiś czas. Przyczyną tego problemu może być kilka czynników. Oto kilka z nich, które warto sprawdzić: 1. Wilgotność lub zabrudzenia: Jeżeli elektrody zapalnika są wilgotne, pokryte tłuszczem lub brudem, przewodność elektryczna...
Witam Podepnę się do tematu - mam problem z odpalaniem porannym w temperaturach poniżej zera jeśli w nocy spada temperatura rano nie mogę odpalić swojego tikacza, do tej pory chodził wzorowo - rok temu pojawił się problemu z odpalaniem - został rozwiązany, samochód odpalał bez problemu w dni pogodne, a w wilgotne i mgliste w garażu z rana odpalił bez...
Jak kolega pisał środkowy kabel od aparatu zapłonowego do masy jeśli będzie iskra to aparat jeśli nie to moduł lub cewka.
Wystarczy. Podstawa pisana w tym dziale to jakaś mała znajomość budowy silników i ich systemów sterowania. Tu tej podstawy nie widać.
Szary kabelek nie styka sie z masa, fajka tez ok. Tylko, że kabel świecy i moduł stanowią nierozerwalną część, więc sprawdziłem omomierzem między fajką,a rdzeniem wynik 13k omów, trochę dużo?? Do wymiany komplet? jak znam życie pewnie drogo. http://images43.fotosik.pl/295/2a69c27a5...
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
Przewody WN firmy ZEM - Ełk: http://www.zem.elk.pl/produkcja.htm# Przewody WN firmy Sentech - Pabianice: http://www.sentech.pl/pobierz-katalog/#1 Przewody WN firmy NGK: http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-produk... Forum FSO: http://www.forum.fsoautoklub.pl/
Najprościej na zimnym, wtedy gdy nie pali, wyciąg jeden kabel zapłonowy i przytrzymaj czymś przy masie (lepiej nie reką, bo może cie nieprzyjemnie trzepnąć) I obserwuj czy jest iskra - druga osoba musi wtedy zakręcć rozrusznikiem oczywiście. Zeby sprawdzić czy niskie napięcie w momencie rozruchu jest ok, najlepiej byłoby podpiać drugi samochód z zapalonym...
Jak zamienisz miejscami 3 z 2 i dalej nie będzie 3 pracować to sprawdź luz na zaworach jeżeli tam jest 1.3 OHV, a jak będzie ok to ciśnienie sprężania. Zdejmij jeszcze przewód z 3 cylindra włóż świecę i zobacz czy jest iskra, tylko gwint świecy zmasuj z silnikiem.
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
Pacjentem jest chiński skuter 4T Baotian bt49-5 na silniku 139qma. Po zagrzaniu kiedy odłaczy się ssanie - gaśnie na biegu jałowym jak podjeżdżam do świateł i muszę ciągle dodawać gazu manetką aby motor pracował - myślę że traci iskrę. Jak zapalę co robi z trudem - dodam gazu pracuje i muszę gaz trzymać na wyższych obrotach. Cewka nowa, świeca nowa,...
Mam podobny problem astra c14nz... gaśnie jak sie nagrzeje do 95*C...Myślałem że znalazłem przyczynę - przeczyściłem kable masowe przy silniku i doklepałem oczka młotkiem...było chwilę lepiej ale w końcu okazało się ze problem nagle powrócił ...już nie wiem co to może być!!! Czy ktoś wie jak sprawdzić aparat zapłonowy tzn. który kabel jest od czego?...
http://autokacik.pl/showflat.php?Number=...
podpinam kondensator pod zacisk 1 na cewce Nie do końca..., Kondensator, który masz koło cewki, to kondensator przeciwzakłóceniowy, ma za zadanie tłumić zakłócenia pochodzące z układu zapłonowego, tak aby nie były słyszalne w radiu na falach średnich i krótkich (AM), dziś już chyba nikt nie używa w samochodzie takich zakresów, więc ten kondensator...
KABLE ZAPŁONOWE w TDI !!! Szacun koledzy..
Witam Czy cewka zapłonowa jest nowa oraz jakiej firmy? To samo z kablami i świecami - podaj firmę. Możliwe przyczyny to: - Źle dociśnięta wtyczka do cewki zapłonowej - Niedociśnięte kable zapłonowe od cewki oraz do świec - Wadliwa cewka, kable zapłonowe (w szczególności najtańsze zamienniki) Jakieś objawy podczas jazdy np. szarpanie, niepokojące dźwięki...
Cześć jestem nowy na tym forum więc jak popełniłem jakiś błąd przy dodawaniu posta to przepraszam. Potrzebuję pomocy pacjent to skuter longljia 50cc 2t a mianowicie brak iskry Wymieniłem cały aparat zapłonowy, cewke zaplonowa, regulator napięcia moduł cdi, świeca nowa sprawdzałem miernikiem cewka ma prąd i prod dochodzi na kabel i na fajkę a na ilu...
Najpierw trochę informacji o autku: alternator, 6 diodowy, Ok 40A (ile dokładnie to jest tajemnica wojskowa - nie umiem znaleźć takiej informacji). Bezstykowy aparat zapłonowy, cewka zapłonowa 0.9 Ohm, prosty tranzystorowy moduł zapłonowy czyli teoretycznie impulsy zapłonowe mogą mieć 12A na niskim napięciu (tutaj mogę błądzić). Światła pobierają 150W...
Sprawdzałem iskrę na przewodzie od swiecy podłaczając inną świecę. To sprawdz iskre wkładajac swiece w kabel prosto z cewki zapłonowej przed rozdzielaczem, to pomoże wykluczyc uszkodzenie rozdzielacza zapłonu. Cewka zapłonowa to zwykły transformator sprawdż na nim luty ... nie sądzę żeby rozgrzewała sie aż tak aby zmieniała tak znacznie swoją rezystancję....
Trzeba sprawdzić czy nie ma iskry (najbardziej prawdopodobne), kompresji czy paliwa (najmniej prawdopodobne). Jak brak to układ zapłonowy do weryfikacji, czyli świeca, kabel lub cewka. Wyjmij świece i porównaj z tego co nie pali do pozostałych, może będzie inny kolor świadczący o zalewaniu paliwem, olejem bądź płynem chłodzącym. W reszcie jak brak paliwa...
witam. Po zgaszeniu auta samochód nie odpala.stwierdziłem brak iskry(aparat zapłonowy lucasa).po wykręceniu aparaty z silnika i kręceniu go ręką słychać jak odzywa sie wtryskiwacz(jednopunktowy wtrysk)oraz słychać pompkę paliwa a iskry dalej niema , kabel od cewki do aparatu sprawny ,podejrzenie padło na cewkę , pożyczyłem od kolegi z opla 1,4 ,i nic...
Świece i kable zapłonowe powinno wymieniać się regularnie. Kable zapłonowe nieraz co dwa lata...- ale kto to w Polsce robi :-( W ciemnym garażu, lub wieczorem, mnożna zastosować spryskiwanie góry silnika mgiełką(!) wody z atomizera lub spryskiwacza. Widać wtedy gdzie przeskakuje iskra.
Czyli tak jakby efekt psucia postępował coraz bardziej. Układ zapłonowy został już wykluczony czy nie? bo jak nie to wartało by sprawdzić zapłon. Czyli pierwszy tłok w górę na znaki tak jak się rozrząd ustawia, i palec powinien być w miejscu gdzie wychodzi pierwszy kabel na 1 tłok. może być troszeczkę wcześniej jakieś 10 stopni wcześniej.
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Postanowiłem że dziś pojadę do mechanika - mojego wujka :) Lecz rano... samochód nie chciał odpalić :| Zapalał na 1 cylinder, wykonał może 2-3 obroty wału i gasł. Kręciłem wiele razy i postanowiłem sprawdzić który "gar" nie chodzi. Najpierw z cewki zapłonowej zdjąłem kabel WN od cylindra położonego bliżej koła (silnik leżący) - efekt był taki sam -...
Owiń izolacją kabel zapłonowy albo załóż koszulkę termokurczliwą.
Poprawiłem.P
Pewnie juz problem jest rozwiązany. Warto sprawdzić jeszcze ... zapomniałem że to jest moduł zapłonowy a nie kopułka, więc nie pomogę (-:
Jakie kable zapłonowe zamontowałeś?
wymień kable zapłonowe i po kłopocie
Sprawdź kompresję. Cewka była nowa czy używana ? Podmień kable zapłonowe
Witajcie. Tłok który teraz jest założony to Vertex.... (dobrze dobrany bo w hondzie). A co do prądów to iskra jest ale skąd pewność że "nie ginie"(np kabel ma przebicie). chce sam od początku zacząć instalację a nie ma sensu kupować cewek nowych(trochę kosztują) skoro mogą być dobre (jakieś tam wartości mają).Osobiście obstawiam moduł(ale nie wiem jak...
Odsuń miernik od kabli zapłonowych i wtedy mierz.
Witam, taki objaw miałem jak czujnik Halla był niesprawny -jak było wilgotno to samochód miał problem z zapaleniem (prawdopodobnie przebicie miedzy ekranem kabla a kablem sygnałowym.) Możesz również sprawdzić kable zapłonowe i świece.
Czarny plus za stacyjką,brązowy masa,zielony do cewki (zacisk pierwotny) cienki czerwony plus zasilania hallotronu,cienki brązowy masa hallotronu,cienki zielony sygnał wyjściowy hallotronu.
Silnik zalany, tak na początek. Nie dziw się że świeca jest mokra. Dobrze abyś dobrze sprawdzić zapłon. Masz moduł zapłonowy umieszczony obok akumulatora? Wylewający się elektrolit może spowodować korozję przewodów, co za tym idzie na początek przebicia (zapłon wariuje) a później utratę iskry względnie utratę masy i iskra występuje wielokrotnie. Sprawdź...
A czy próbowałeś w tym czasie gdy nie można odalić zapalić na zaciąg lub na pchnięcie. Czasami zdarza się , że rozrusznik rozgrzany pobiera zwiększony prąd i iskra jest zbyd słaba do zapalenia paliwa. Można także sprawdzić iskrę - zdjąć kabel ze świecy i podłączyć do niego dodatkową świecę i wówczas pokręcić rozrusznikiem. Bywa też taka sytuacja, że...
To, że iskra jest niebieska niewiele mówi o sprawności układu zapłonowego. Sprawdza się max szczelinę powietrzną jaką jeszcze przebija iskra. Poczytaj. Schemat jest, więc przy pomiarach posługuj się kolorami przewodów. Czy wiesz co i jak mierzyć? Układ zapłonowy jest niezależny od reszty instalacji! No może poza masą i stacyjką. Popatrz na schemat....
Wracam do tematu bo dopiero dziś moja asterka mnie zawiodła od tego czasu. Zamieniłem moduł zapłonowy nic nie pomogło również cewke i dalej nic. Elektryk ze mnie nie jest i że tak powiem pojęcia nie mam na ten temat wedle regulaminu nie powinienem pewnie tu pisac ale prosze was bardzo o pomoc ponieważ mam dosyć tego problemu i nie mam kogos kto może...
Witam! Może nie do końca w tym dziale ale zasada działania silnika zaburtowego myślę nie różni się od działania silnika w samochodzie. Otóż mam taki kłopot; zakupiłem silnik zaburtowy Mercury 50HP 1989 rok produkcji. Przed sprzedażą silnik odpalony chodził jak zegarek. Silnik kupiłem bez urządzenia sterującego (manetki) - sprzedający zostawił sobie...
w takim razie do których cylindrów jest pierwsza cewka od góry?
Witam wszystkich serdecznie! Z góry przepraszam, jeżeli już taki temat powstał, lecz ja go nie znalazłem - szukałem na innych forach i odpowiedzi również nie znalazłem, tak więc jest to moja ostatnia nadzieja. Tak więc nie będę owijał w bawełnę i przejdę do rzeczy. Od października przerabiam crossa, robiłem go, czyściłem itp. Teraz niedawno go złożyłem...
polecam www.bmanual.com
Pierwsza rzecz - kable zapłonowe do wymiany. Jak jest zimny, kable się pokrywają rosą i dopóki nie odparuje, możesz mieć przebicia i gubi iskrę.
No właśnie zrobiłem coś takiego. DO Timer 0 i 1 zliczają impulsy przez 20ms następnie na nóżce B.0 jest generowany puls o szerokości zależnej od zliczenia timera 0 na nóżce B.1 jest generowany puls o szerokości zależnej od zliczenia timera 1 LOOP END Niestety mam tylko jeden generator zrobiony na ne555 i kabel do oscyloskopu tylko na jeden kanał i nie...
Tak jak zapowiadałem dzisiaj trochę pogrzebałem przy silniku i nieco zdziałałem. Przepływomierz poskręcałem śrubami M3 i uszczelniłem dokładnie. Klapka porusza się lekko i bez zacięć/zgrzytów. Powinno być dobrze, przynajmniej do następnego strzału gazem....... http://a.imageshack.us/img230/6509/20100... http://a.imageshack.us/img230/4410/20100...
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
Świece bym wymienił. NGK BUR6ET dedykowane do Twojego auta to około 15zł sztuka czyli znacznie mniej niż kable zapłonowe.
Kolejność zapłonu to 1 3 4 2. Zdejmujesz kopułkę palec ustawiasz na znak, masz tam pierwszy cylinder, dalej podłączasz według kolejności jaką podałem. Aparat kręci się w prawo. A najlepiej po prostu poszukaj zdjęcia silnika i podłącz według tego.
Co ma błąd wtryskiwacza do kabli zapłonowych? A nie masz może gazowni? może ECM gazu miesza? Jak nie, to nie widzę nic innego jak dalej uszkodzony ECM silnika albo wiązka. Pod warunkiem że masy i zasilanie jest ok.
Romek, to jakaś podpucha? Zobacz, czy nie są zamienione kable zapłonowe obu cewek, albo kostki idące na uzwojenia pierwotne.
w swoim aucie miałem przebicie n astarych kablach, łatwo jest się przekonać o nim wystarczy przesunąć rękę nad kablem albo wziąć kabelek od miernika jeden koniec przeswać nad kablem a drugi trzymać na masie iskra jest tak silna że w biały dzień ją widać a jak przebicie jest przy bloku silnika to je słuchać i widać. Po wymianie kabli przez jeden dzień...
Mierniczek w ręke,powyciągać kable zapłonowe,wziąć je na stół i pomierzyć.Jeżeli rezystancja któregos wynosi ponad 15 kilo-do kosza z nim.
Podłączasz tak: 1-4-2-5-3-6 (dla pewności zarzucam foto): http://obrazki.elektroda.pl/4223449200_1...
Witam -po kruszały pancerze- to nie wiem o co?- chodzi chyba o to że pokruszyła się izolacja. Po tej "twórczości" którą widać na zdjęciach proponuje zadzwoń po jakiegoś dobrego elektryka żeby zrobił z tym porządek. Taka instalacja ( w tym wykonaniu) grozi sporymi uszkodzeniami auta lub nawet pożarem.
Zdejm kable zapłonowe ze świec na których nie pali,przybliż do metalowych części karoserii lub silnika,i sprawdź czy będzie niebieściutka iskra. Pewnie nastąpiła pradoksalna sprawa-zamienione kable pomiędzy oboma cylindrami,widziałem takie kwiatki
Jaki rok i moc? Dodano po 1 Motor REBA to firing order 1 4 2 5 3 6 cylinder MEBA to samo kolejność zaplonow
Palnik trzeba dobrze oczyścić od środka w inżektorach. Armatura gazowa ma regulację ciśnienia startowego (mały otworek na mały płaski śrubokręt) do tego potrzebny mikromanometr. Dalej wymiana kabli zapłonowych na czerwone silikonowe o lepszej izolacji. W ostateczności płyta główna... Jeżeli chodzi o c.w. warto wymienić wkręcany/zanurzeniowy czujnik...
tak jak pisze kolega wyżej liczone od strony koła zamachowego, ale jaki rozdzielacz? tam są 2 cewki o ile się nie myle (bezrozdzielaczowy)
Kolejność zapłonu to 1.3.4.2 A gdzie jest pierwszy to nie wiadomo.Wykręć świecę z cylindra 1 tłok u samej góry i zobacz na którym jest palec.I od tego 1.3.4.2.Jak nie zadziała obrót o 180 kabli.
Zorientuj się czy ten serwisant który był u Ciebie, dobrze zna ten model kotła. Czy jest na liście serwisowej www.junkers.pl.... Dalej, zanim wymieni się płytę należy wyregulować ciśnienie startowe na palniku i ciśnienie maksymalne. Dalej wyczyścić i poprawnie ustawić elektrody, ewentualnie wymienić ale kable zapłonowe o grubsze izolacji. Sprawdzić...
dzięki
Tak, zwykły spray silikonowy będzie dobry. Koszt opakowania to dosłownie kilka złotych. To praktycznie jest to samo, co drogie dedykowane "specjalne" środki do zabezpieczania kabli zapłonowych. Po oczyszczeniu miejsc montażu trzeba obficie spryskać same kable, "fajki", kopułkę i wszystkie widoczne elementy. Środek, który dostanie się do wnętrza fajki,...
A o czym ja piszę ?, w uno jest 4 pinowa kostka na cewce wn połączenia w niej tak U U do niej przychodzi z samochodu +12V i ew obrotomierz, a wychodzą dwa kable do modułu, na obu (o ile silnik nie pracuje) będzie dokładnie po 12V, możesz sprawdzać nawet żarówką 21W i nie zauważysz różnicy, bo rezystancja uzw pierwotnego cewki jest za mała
Jak podpiąć kable zapłonowe? Nie zrobiłem zdjęcia Passata B5 1.8 bez turbo ADR.
Aktualizacja: Po wymianie kabla zapłonowego problem zniknął.
A ktoś może mi podać jak podłączyć na kopułce kabelki bo u mnie nie ma żadnego oznakowania co do 1 cylindra, a że wymieniałem czujnik halla to zapomniał zaznaczyć kolejność . Motor to 1,6 8v AEE golf 3
Orientuje sie ktoś od czego ten kabel Kabel może być tylko do układu zapłonowego.
Aha i jeszcze czujnik temperatury nie działa czy to może mieć coś wspólnego? Który? Ten od wskaźnika - nie.
Na początek sprawdź, czy wał się obraca, na 2 bieg na ten przykład i BEZ WŁĄCZONEGO ZAPŁONU popchnąć i zobaczysz czy wał się obraca, sprawdzić masę na silniku, choć przy jej braku za zwyczaj palą się linki gazu i ssania. Poza tym nie napisałeś czy odpalany ze stacyjki czy na linkę, rocznik coś by wyjaśnił. ...Gdy wlacze zaplon to z tylu jeden kabel...
To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
Złącza, złacza , złacza.... Koło komputera, czujników, pośrednie kostki na instalacji. Cewka zapłonowa/ cewki (nie pamietam tego silnika) sprawdzane pod katem pęknięć obudowy. Na poczatek trzeba zostawić sprzęt za 70 tysiecy a pobawić się spryskiwaczem do wody za 2 zł. Opryskać pracujacy silnik dokładnie i wychwycić gdziew woda powoduje nierówną pracę....
1.4 KFX to silnik identyczny w 306, a w 306 bardzo często siadały SL96. Jak mnie pamieć nie myli oficjalna informacja była taka że to kable zapłonowe do świec uszkadzały komputery Sagema. Zmiana komputera na Magneti Marelli z 1.4 KFX (plug&play), zdjęte immo i wszystko działało jak należy.
Witam, poszukuje schematu podłączenia kabli zapłonowych do mercedesa W140 500SE, bardzo proszę o pomoc
jest to częsty problem tych silników, najczęściej winna jest cewka zapłonowa, niestety nie będzie jej błedu na diagnostyce. Kup sobie isol do konserwacji styków, spryskaj cewke i kable zapłonowe, jesli pomoże na dzien to pewnie masz ewke do wymiany i odradzam jazdę z tą przypadłością, może dojśc faktycznie do uszkodzenia sądy lub zapchania katalizatora....
Co ty chłopie bredzisz? Po co te nerwy. Świece dają iskrę ale na powietrzu, wewnątrz cylindra może być za słaba lub nie być wcale. Masz podwójną cewkę zapłonową i iskra przeskakuje jednocześnie w cylindrze 2 i 3. Skoro cylinder 3 działa to znaczy że obwód się zamyka i iskra z cylindra 2 przepływa gdzieś indziej niż na świecy. Spróbuj zamienić wtyczki...
Spróbuj podłączyć kabel zasilający cewkę zapłonową.
Kolego jakby kable były pomylone to by nie palił na 2 cylindry. Raczej szukaj cewki bo może przebijać.
Wszystko na nowe wymieniłeś?
Witam. Są to kabelki do samochodów Vw, skoda, audi, seat do cewki beru z modułem o numerze 040 402 001. Pasują np. do silnika vw 1.6 aft 101KM. Dodam tylko, że w mojej ocenie należą do kabelków z "górnej półki" ze względu na miedziane rdzenie zatopione w silikonie co czyni je raczej bezawaryjnymi.
Okazało się, że to wypadanie zapłonu, wymienili mi świece, kable zapłonowe i jest ok.
Kolejnośc zapłonu w cylindrach 1, 3, 4, 2
Może zapłon za wczesny i go blokuje? Kręciłeś dla sprawdzenia bez podpiętych kabli zapłonowych czy jest różnica?
co mogło się przypalić Pewnie bezpiecznik. zy może jest gdzieś od tego bespocznik? Tak, F63, 20 lub 30A w zależności od rocznika.
lesia napisałeś "Wymieniłem cewkę zapłonową ale to nie cewka.Został tylko moduł Zanim wymienisz moduł to sprawdż cewkę w aparacie czy ma przejście (podczas pomiaru poruszaj lekko kablem pod aparatem zap.).dość często przełamuje się ten kabel.
Sprawdź czy masz prawidłowo dobrane świece i ustaw przerwy na świecach.
kabel zapłonowy sprawdzić seicento kabel zapłonowy sprawdzić sprawdzić kabel zapłonowy skoda
hitachi wyrzynarka automatyczny reset doładowanie turbo renault
zawór spustowy cersanit punkty elektroda
Jak zainstalować dwa systemy na dekoderze Zgemma? Jak rozpoznać moc rezystora? Oznaczenia i rozmiary