Cześć Wam, mam Citroena C4 benzynę, samochód był u mechanika. Jak go odebrałem, otworzyłem maskę i zauważyłem jakiś kabelek luźno wiszący. Wygląda na to, że nie jest podpięty. Proszę o pomoc, gdzie go podłączyć. https://obrazki.elektroda.pl/1843172700_... https://obrazki.elektroda.pl/9688795100_... https://obrazki.elektroda.pl/9517552000_...
Sprawdź tak jak ci napisałem. Kabel przy kostce od czujnika. Jest biały i żółty kabelek na pewno jest tam przegniły.
Rozbierasz tapicerkę drzwi, dobierasz się do wiązki od wkładki zamka i przywierasz do masy przewody przez żarówkę, jak brak efektu to przywierasz do plusa, jak nadal się nic nie odzywa to zamykasz auto i tak samo przywierasz do masy a potem do plusa. W końcu coś zareaguje. Cos kojarzę że niebieski kabelek ale pewien nie jestem. Zajrzyj tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Wypnij kabelek z kostki. Jeśli jest podawana cały czas masa to wtedy widzi drzwi otwarte
Posprawdzaj wtyczki bo lubią się w nich właśnie masy upalać. Pierwsze kabelek weź gdzieś dobrze przypnij go do karoserii i podłącz taką mase bezpośrednio do lampy. Powinno pomóc.
Sygnał o pracy silnika brany jest z kontrolki ładowania. Gaśnięcie tej kontrolki powoduje załączenie przekaźnika. Tak samo wygląda sprawa w wersjach z BSI tyle, że przekaźnik wbudowany jest w ten moduł. Wystarczy odpiąć kabelek kontrolki z alternatora i już przekaźnik/BSI "myśli", że silnik pracuje i załacza przekaźnik.
Okazało się że został przerwany kabelek
Ja bym profilaktycznie zrobił "by-pass", kabelek pomiędzy 7pinem przekaźnika a wyjściem sterownika
Był urwany jeden kabelek
Jeśli znajdziesz te złącza to musisz tylko ustalić, który kabelek gdzie prowadzi w BSI - chodzi o płaskie złącze 6 pinowe, które jest w aucie i posiada tylko wykorzystane chyba 3 piny. Potem już tylko pomiar/identyfikacja uciętych kabelków kupionej wiązki i poprawne połączenie ich z autem. Can zawsze jest skręcony więc łatwo te dwa kable zidentyfikować...
Witam, Citroen C3 II 2016 r problem z ładowaniem, Jakaś banalna sprawa, alternator nie ładuje gdy odpalam silnik, ale jeżeli odepne kabelek wzbudzania alternatora, na którym jest cały czas okolo 12V to nastepuje lekkie zerwanie silnika i alternator zaczyna normalnie ładować, jak ten kabelek znów dopne to nastepuje uśpienie alternatora, jeżdżę juz tak...
Biały konektor to : 1379118-2 Dzięki Artur. Gdzie idzie ten kabelek po CAN , co to za moduł i gdzie jest zamocowany ?
Realnie każdy ten silnik robi to samo. Dolutowałem dodatkowy kabel na wejście przekaźnika w 1 samochodzie pomogło działa do teraz. W drugim nie pomogło, bo i nóżka przekaźnika była ładnie dolutowana, ale dałem kabelek tak na przyszłość. Przekaźnik itp opis wcześniejsze posty. Ostatecznie teraz przy 220 tyś. km. Czyszczenie przepustnicy tak przy okazji...
Po wymianie termostatu należy sprawdzić, jak zachowuje się nowy termostat, ponieważ najczęściej zakładamy nieoryginalne, tylko zamienniki, oraz przeskanować, czy nie ma błędów w komputerze. Miałem taki przypadek i okazało się, że nowy termostat po wymianie miał problem z otwieraniem dużego obiegu i temperatura wtedy dochodziła nawet do 110 'C. Po zeskanowaniu...
Witam, Citroen C3 II 2016 r. Problem z ładowaniem. Jakaś banalna sprawa, alternator nie ładuje, gdy odpalam silnik, ale jeżeli odłączę kabelek wzbudzania alternatora, na którym jest cały czas około 12V, to następuje lekkie zerwanie silnika i alternator zaczyna normalnie ładować. Jak ten kabelek znów podłączę, to następuje uśpienie alternatora. Gdzie...
https://obrazki.elektroda.pl/2886594600_... https://obrazki.elektroda.pl/8943748200_... Dodano po 1 Temat rozwiązany winny był urwany kabelek od wiązki skrzyni biegów idący od sterownika skrzyni doechanizmi wykonawczego TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
Witam, kupiłem citroena c3 z 2007r. niestety poprzedni właściciel odciął fabryczną kostkę od radia i wlutował coś innego. kupiłem kostkę fabryczną ale jest problem u mnie w aucie jest 13 kabli a z kostki wychodzi 12 kabli mogę dołożyć brakujący kabelek tyle że jest jeszcze różnica w kolorach pomocy. Jak to poskładać żeby radio działało, dodam że u mnie...
To jak tak już rzeźbić to proponuje założyć taki typowy przełącznik od szyb. Odciąć przy złączu BSM i puścić kabelek dwużyłowy do środka do przycisku. Dodano po 6 A ten przełącznik to można przecież rozebrać i spróbować naprawić. A nawet widzę że dostępne są same manetki . Patrząc kolego na twoją specjalizację to raczej żadne wyzwanie dla ciebie.
U mnie było podobnie i okazało się że masa miała słaby styk. Oczyściłem i poprawiłem wtyczki lamp i kabelek od masy obok akumulatora.
Temat do zamknięcia, zagadka rozwiązana, biały kabelek od EGR urwany. Pozdrawiam
Jak ja wymieniałem w Peugeocie 807 to udałem się do serwisu. Sam dolewałem tego płynu ale błąd pozostał w komputerze (tak mi powiedzieli w serwisie) dlatego warto uzbroić się w gotówkę i wycieczkę do serwisu albo kabelek diagnostyczny. Swoją drogą 1200zł ja płaciłem 500zł !
Okazało się że stały plus 2g4 jest przerwany - (niebieski) kabelek idący do BCM.
Wsad do licznika 9815286180 z C4 Picasso II Exclusive wersja krótka, przedlift, przebieg 93tkm kamery ParkAssist360 rozpoznawanie znaków radar aktywny tempomat parkowanie automatyczne prostopadłe i równoległe (ale nie wiem czy to się wyświetla na liczniku) wyświetlanie czujników PDC razem z kamerą O inne funkcje, które cię interesują pytaj. Czerwony...
Panie Arturze, ten błąd P1718 występuje w pełnym automacie, bo właśnie go mam i szukam co go powoduje. Sprawdziłem styk od Stopu, manetkę od biegów, znalazłem jeszcze film na YT, że przerywa się niebieski kabelek w wiązce przy akumulatorze do komputera, ale tego jeszcze nie ruszałem. Efekt przy załączeniu auta i wrzuceniu wstecznego - nie wyłącza hamulca,...
Masz jakiś tester czy nic? Może być niskie ciśnienie czynnika, uszkodzony BSM ,BSI albo przerwany kabelek itd.
A kabelek jest tam więcej https://obrazki.elektroda.pl/4059915000_...
Po dłuższym czasie od naprawienia........ Zajrzałem jeszcze raz do "czerwonego pudełka" i stwierdziłem.... E U R E K A !!!!!! Ktoś Kiedyś Jakiś Janusz wyjął bezpiecznik od EHP i włożył z powrotem, nie wiem, prosto, czy krzywo, czy za mocno, w każdym razie: w tej skrzynce jest kilka bezpieczników, ich zasilanie jest rozprowadzone z płytki miedzianej...
witam kolegów taki sam problem miałem w swoim berlingo przyczyna :posypał się kabelek w wiązce łączącej kompa z modułem BSI
Są dobrze zaciśnięte. Też o tym pomyślałem i z drugiej strony podłączyłem kabelek masowy od bloku silnika do kostki . Zanim podłączyłem przewody najpierw z tych miejsc na krótko dotykałem żarówki i świeciła dobrze, dopiero potem przykręciłem. https://obrazki.elektroda.pl/3668399300_... Dodano po 4 A to nie jest tak że napięcie jest...
Witajcie. Posiadam Citroena C4 Picasso 1.8. Niedawno doszło do samozapłonu i na szczęście udało się szybko ugasić. Postanowiłem spróbować naprawić. Przejdźmy do rzeczy: - Udało mi się zreanimować instalację (wymiana wtyczek, kabelek po kabelku i po numerach), choć w jednym przypadku mam wątpliwość (skręcone ze sobą przewody biało-różowe wychodzące...
Nie włączy się, bo tylko Grundig i Balupunkt mają logikę zapłonu. Musisz spiąć żółty i czerwony kabelek razem, i podłączyć do stałego zasilania. Fiat ma standardowy rozkład pinów w iso, a jak nie to jest opisana kostka na obudowie fabrycznego radia. Wtedy możesz włączyć niezależnie od stacyjki, ale musisz pamiętać żeby wyłączyć jak na dłużej wychodzisz...
alternator się kończy. sprawdź voltomierzem jak chodzi na wolnych i jak dasz mu gazu jakie napięcie pokazuję. Lub jakiś kabelek czasem nie łączy.
Bardziej obstawiam błąd elektroniczny bo zawsze kiedy temperatura osiągnęła już tą 1 kreske to nie odpalał, a teraz cały czas jest tą jedną kreska i nie pali wcale. Jak obstawiasz sam to po co pytasz? Pisali ci sprawdź ciśnienie na CR a ty masz to gdzieś. Objaw typowy dla pompy albo właśnie wtrysku nawet jednego. Ten kabelek który pytasz idzie w okolice...
Z wiązki radia masz kabelek brązowy i czarny. Jak dobrze myślę to jest wejście analogowego sterowania czyli tzw. drabinka rezystorowa. Zakupiony interfejs to właśnie konwerter magistrali VAN na sygnał udający drabinkę rezystorową. Skoro brak tego kabelka ze złączem mały jack (nie cinch) to trzeba ustalić jaki gdzie jest łączony oraz pod jaki standard...
Z tego co ja widze to sygnal sterujaacy idzie po canie a decyduje o nim ECU oraz BSI na podstawie danych z chujnikow patrzac po schemacie z innego silnika do modulu GMV wentylatora leci 1 + staly z bezpiecznika maxi, 1 prawdopodobnie + po zaplonie z przekaznika R1 w module BSM oraz 3 kable ze sterownika silnika. Najwazniejsze jest podpiecie pod dobry...
etam niema szans, ja to rozcinam gumówką bez wyjmowania pompy, i żabą wyłamuję na silniku, co prawda nie w aucie, po prostu jak kupię na złomie taki silnik to to rozdłubuję żeby wywalić elektronikę z zaworka żeby można było normalnie odpalać, ale i w aucie jest to do zrobienia, tylko jak się chce żeby to immo było to trzeba delikatniej, żeby nie rozwalić...
nie ma to znaczenia jak je podepnę, byle wszystkie tak samo PS: najczęściej kabelek "z paskiem" to plus
Witam panowie i dizeki za odpowiedzi. Dzis zminilem pompe na innego lucasa ale nadal to samo. po podlaczeniu elektrozaworu pod baterie cos tam paliwa daje ale tylko symbolicznie. Co sie okazuje jakis specjalista zle ustawil rozrzad.....najdziwniejsze jest to ze palil. Autko kupilem 2 tygodnie temu i palilo normalnie po wiezdzie do ogrodu nie moglem...
Nigdzie nic nie ma,w kostce od kierowcy jest tylko pęknięty kabelek ale w środku wygląda cały fioletowy kolor,zresztą jak miałem odczepianą kostkę to dalej robiło bip bip,rano jak wsiadłem do auta przez godzinę nic,zgasiłem samochód gdy wróciłem odpaliłem i zacząłem jechać problem wrócił. https://obrazki.elektroda.pl/7678310800_...
Kolego masz mnie za durnia czy źle napisałem ?Może źle.Odpinałem cienki żółty kabelek.Na wyjściu z alt. Tam gdzie idzie ten kabelek, jest po rozruchu 13v.Po przekroczeniu 1000rpm jest tam 14.2.To samo jest na głównym obwodzie.Czy kabelek jest wpięty czy nie po przekroczeniu 1000rpm jest 14.2v ładowania.
Adam-T: miałeś dobre przeczucie. Bez wzmocnienia sygnału się nie obejdzie. Po wielu próbach grzebania, okazuje się, że przedwzmacniacz wpięty w linię AUX jest wystarczający do normalnego odsłuchu z kanału AUX. Podczas pierwszych prób ze wspomnianym wyżej przedwzmacniaczem, musiałem niedokładnie wpiąć go w zasilanie, albo po prostu w złe miejsce, bo...
Taki alternator robiłem ostatnio w Peugeot benzyna.Leciał tylko jeden kabelek z BSM. Bez kabelka ładowanie 13.7 po zapięciu kabelka 14.2.Sprawdziłem co tam leci i na pewno leci tam PWM z BSM.Na mierniku było jakieś 11.8v.Przy odłączonym kabelku z alta.Więcej nie sprawdzałem.
Miałem kiedyś podobny problem i winny okazał się alternator. W dieslu czy ten kabelek był odpięty czy nie ładowało normalnie zaraz po odpaleniu. A na wyjściu z altka było 14 v po odpaleniu. A na kabelku z BSM nic. Zaś miałem kiedyś benzynę i bez kabelka nie ładowało. Leciał tam jakiś sygnał cyfrowy. Nie zagłębiałem się nie pamiętam już.
Zielony kabelek pin 1 lub 2
Pomysł ciekawy, nie sprawdzałem czy dochodzi tam 12v po zapłonie ale oczywiście sprawdzę. Po zdjęciu kostki mam rozumieć wywali błąd ? Stały plus będzie prościej znaleźć ale chciałbym uniknąć podłączenia prosto pod akumulator, dodatkowy przeszkadzający kabelek przy wymianie akumulatora.
u mnie był przecięty kabelek w wiązce co idzie z karoserii do drzwi,ale jak było auto zamknięte,to otwierałem pilotem wszystkie drzwi,oprócz kierowcy(tam był przecięty kabelek)A czytałeś coś odnośnie programowania kluczyka?http://www.elektroda.pl/rtvforu...
Witam, czy ktoś tu z obecnych forumowiczów orientuje się, czy znajdę kabelek REMOTE aby podłączyć osobny wzmacniacz w Citroenie C4 z 2014 roku, czy trzeba szukać z miernikiem? :D
a czy podczas otwierania drzwi pasażera (przednich) sytuacja jest podobna? Wg mnie kabelek się przyłamał i masuje - już miałem takie sytuacje.
Nie mogłem wcześniej napisać mały nawał roboty. Juz wszystko wyjaśnione. Bezpiecznik f4 przepalał się, gdyż jeden kabelek robil zwarcie. Pod akumulatorem jest platforma plastikowa, właśnie na niej siedzi akumulator, a pod nią znajdują się przekaźniki. Do tych przekaźników właśnie biegnie kabel z bezpiecznika f4 o wartości 10a. Usterka okazała się prosta,...
Witam jeden plus stały i drugi po 15 na cienkimi kabelku.
zielony kabelek kabelek firewire kabelek akumulatora
pralka uszkodzony programator podświetlenie pokrętła piekarnik amica deska kontrolki toyota
silniczek nagrzewnicy silniczek nagrzewnicy
Wzmacniacz UNITRA WS 432: Potencjometr z odczepem czy bez? Zabezpieczenie cewki przekaźnika 12V – rezystor pull-down, dioda flyback, tranzystor