zapewne chodzi Ci o stacyjke z rozruchem elektrycznym tu masz schemat elektryczny 126p FL on wszysko wytłumaczy
30-główne zasilanie 50-rozrusznik 15-zasilanie po zapłonie W-radio 15a-wentylatory
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
tą kostke wymienia sie bez zdejmowania kierownicy.Ja wykręcałem odpowiednio wygiętym śrubokrętem.
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
A kostka mi wysiadła i nie potrafie jej samemu wymienić
rozwiązałem problem- tkwił w jednym z kabli ( kostka stacyjki). To tam należało szukać
Jak złączka pod dywanikiem pusci to nie masz prądu wszędzie. Po prostu zobacz czy masz prąd na kablach niebieski i czarny kostki stacyjki.
Brązowa pewnie jest to wkładka stacyjki która powinna być zamontowana do stacyjki. (jest tylko kostka bez kabli?), Druga biała zapewne z kablami powinna być zamontowana do brązowej. Jak coś to daj foto.
pewnie spalony styk w stacyjce, zrób zworkę w stacyjce do tego kabla w 3 pinowej kostce stacyjki w której nie ma prądu, tak przez żarówkę, najlepiej H4 bo musi być to żarówka dużej mocy (nie od migacza czy pozycji) wg tego co znalazłem narysowałem Ci schemat, oczywiście żarówka wpięta z założonymi kostkami stacyjki https://obrazki.elektroda.pl/6494305400_...
Jeśli nie ma immobilizer to wystarczy zdemontować kostkę stacyjka to z kablami i przekręcić. Jak odpali to jesteś do przodu.
Dzięki
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
Szukam schematu kabli do kostki stacyjki volvo fm7
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
pewnie umarł rozrusznik, albo kostka stacyjki, trzeba zaciągnąć ręczny (lub podłożyć cegły pod koła jak ręczny nie trzyma) wrzucić luz w aucie, podpiąć dodatkowy kabelek do tego cienkiego kabelka w rozruszniku i drugi jego koniec przytknąć do plusa akumulatora, jeśli będzie też tylko pykać to rozrusznik do wymiany, jeśli będzie normalnie kręcić silnikiem...
Bezpiecznik f42 zasilany z przekaźnika nr 11 w skrzynce bezpieczników nad nogami kierowcy (drugi od lewej najniższa półka). Przekaźnik opisany jako odciążenie styku X. Z przekaźnika wychodzi kabel czarny żółty, sterowany z kostki stacyjki bezpośrednio po zapłonie (15).
Masz kilka usterek. Zacznij od sprawdzenia kabli z kostki stacyjki do bsi.
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Na kablu od świateł postojowych w kostce stacyjki nie ma prądu, dalej nie sprawdzałem.
To nie jest brak masy, różnica między klemą a silnikiem max 0.4V napięcia nawet na ciepłym silniku. Po przekręceniu kluczyka napięcie na elektro magnesie ok 11.5V, omijając kostkę stacyjki tak samo (mostkowanie na wtyczce kostki). Świece żarowe pobierają tyle prądu. Na kablu do kostki stacyjki jest 12.7V. Może tu jest problem na kablu z stacyjki do...
Sprawdź jakość zasilania kostki stacyjki. Prawdopodobnie spadek napięcia występuje na kablu zasilającym kostkę stacyjki stad takie problemy. Pozdrawiam
Tak, tylko nie ma kabli i kostki
Np. czarno/żółty kabel w kostce stacyjki.
W kostce ISO masz dwa kable-zolty i czerwony-Jeden jest od stacyjki a drugi od aku.W radiu masz tez zolty i czerwony-skrec te kable razem i podepnij pod zolty lub czerwony z kostki ISO-nie pamietam ktory :) Pozdrawiam P.S. Ale namieszlem :) jak by co to pisz
Teraz się kapnąłem że nie wiem co to za auto ale chyba B5. Tak czy tak licznik jest zasilany po zapłonie z linii 15, a tą załącza bezpośrednio stacyjka. Więc jak nie ma przerw w kablach to wychodzi na to że kostka stacyjki.
Na stacje masz zazwyczaj cztery kable. Dwa to gaszenia ,a dwa inne to start. Tu masz raczej poprawny schemat elektryki kojota. https://obrazki.elektroda.pl/29_12666087... Wystarczy poszukać. Daj zdjecie kostki, kabli, od stacyjki.
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
Sprawdź czarny kabel idący od kostki stacyjki. Ma na nim być +12V po włączeniu zapłonu.
Możliwości są dwie, ew. trzy - brak iskry - przerwa w kablach, kostce stacyjki, do naprawy aparat zapłonowy; brak paliwa - niesprawna pompka, zatkany filtr, brak kluczowania wtryskiwaczy -> uszkodzony komp. przerwa w kablach, immo. Musisz wpierw wykluczyć czego brak. Schemat prosty - EFI-6, bądź EFI-S, praktycznie identyczny we wszystkich odmianach...
Zabezpieczenie abyś nie uruchomił rozrusznika podczas pracy silnika. 2 kable z kostki stacyjki wystarczy razem podpiąć pod przycisk. Dalej już szukaj u wujka google które.
Witam. Ktoś kiedyś połamał kostkę kabla plusowego od stacyjki, którą wpina się do rozrusznika i zarobił kabelek konektorem, wsunął na pin w gnieździe kostki rozrusznika. Pin wypadł razem z konektorem na kablu. Czy jest jakiś sposób, by wzbudzić rozrusznik dając zasilanie ze stacyjki, aby silnik odpalił i dojechał na warsztat? https://obrazki.elektroda.pl/3216981400_...
Sprawdź czy na kostce "2", po przekręceniu stacyjki na zapłon, jest napięcie +12V na dwóch pozostałych kablach, względem grubszego brązowego (masy).
O ile dobrze pamiętam to z kostki stacyjki wychodza kable sterujące zapłonem i pozostałymi urządzeniami. Proponuję sprawdzić kostkę stacyjki.
Zrobić światło stop z bezpiecznika od sygnału. Odnaleźć spadek napięcia na kierunkowskazach ( sprawdzić styki na przełączniku od awaryjnych, skrzyka bezpiecznikowa, kostka stacyjki oraz połączenie przy cienkim kablu akumulator - zasilenie instalacji. Pozdrawiam.
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Tam nie będzie żadnych bezpieczników na głównych liniach nie trudźcie się . Od samego aku prąd idzie do kostki stacyjki. I jak nie ma żadnego alarmu to albo kostka stacyjki albo nie podłączone poprawnie kable. A co nie podłączył ? Może przedstawi zdjęcia kabli obok aku co on na to?
Immo raczej można wykluczyć bo ono odcina rozrusznik, a nie piszesz że przy występującym problemie rozrusznik nie kręci. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym: a) świece żarowe czy są sprawne i grzeją za każdym razem (połączenie z listwą elektryczną świec żarowych przy bagnecie) b) kabel prądowy od akumulatora do skrzynki bezpieczników c) kostka stacyjki
czerwony kabel który wchodzi do stacyjki: kostka wpięta, wbicie próbówki w kabel, przekręcam stacyjke na zapalanie i pojawia się prąd na próbówce więc ta kostka przy tej stacyjce odpada
Nie ma nic po drodze,kabel czarno-czerwony zasuwa od kostki pod stacyjką prosto do elektromagnesu rozrusznika. Trzeba sprawdzić czu masz prąc na styku 50 rozrusznika jak dajesz kluczyk w pozycję rozruch. W autach z automatem jest prąd na sterowanie odłączany przez układ przełącznika wielofuncyjnego,chodzi o to abyś nie odpalił inaczej jak na D albo...
No ale czego mogłem nie podpiąć? Przecież tam jest tylko jedna kostka. Odpinałem tylko kable od kierownicy i tą kostkę. Czy do stacyjki dochodzą jeszcze jakieś kable? Aha nowa kostka jest produkcji VEMO
Czy po tym odłączeniu radio traci pamięć? Jeśli nie to zmostkuj w kostce +12v z aku z tym od stacyjki, (oczywiście wtedy lepiej odłączyć z kostki kabel od stacyjki po stronie wtyczki od samochodu, ale nie wiem czy to zrobi różnicę)
W pierwszej kolejności sprawdz kostkę stacyjki. Gdy kontrolki się nie zapalą weż probówkę 12v i zmierz zasilanie, na wszystkich kablach z kostki stacyjki oprócz jednego ( na którym pojawi się zasilanie tylko w momęcie rozruchu) ma być 12v. Jeżeli nie bedzię na którymś z nich zasilania kostka stacyjki do wymiany. Jeżeli będzie to do sprawdzenia przekażnik...
Witajcie. Mam do Was pytanie, bo może ktoś montował taki moduł z Aliexpress. To zestaw zastępujący tradycyjną mechaniczną stacyjkę na kluczyk w aucie. Zestaw to moduł,okablowanie,przycisk" start stop engine", pętla aktywacyjna wraz z pastylkami,instrukcja. Noszę się z zamiarem zamontowania go w aucie. Wypina się kostkę ze stacyjki i podpina kable z...
Jak w temacie chcę zrobić obejście kostki stacyjki ? Prosze o dokladna pomoc poniewaz jestem poczatkujacym , czy jest znaczenie jakim kabelkiem to bede robil???
Proponuję wmontować ze stacyjki "kostkę" i sprawdzić czy problem jest "mechaniczny" czy "elektryczny" jeżeli stacyjka blokuje się mechanicznie (częsta usterka w felicji, szczególnie w wersji nowszej tj. z kluczykiem który ma nafrezowany rowek "w śrdku") musisz wymienić całą stacyjkę, jeżeli nie "kontaktuje" elektrycznie wystarczy wymienić kostkę.(to...
Gdzie tak jest napisane? Zdjalem kable z kostki stacyjki, prąd jest Jak widać zasilanie na stacyjkę dochodzi ale nikt nie sprawdzał czy wychodzi, przecież rozrusznik kręci. prąd jest Więc reszty idzie się domyślić.
Dzięki wielki za pomoc z imo tak zrobiłem że wyciągłem pastylkę z tego czerwonego kluczyka i przyczepiłem do reszty i jest spoko tylko nie mogę znaleź żadnego zdjęcia żeby były kolory kabli jak idą w kostce przeważnie jest sama stacyjka bez kostki co się wpina w nią z kablami
Do sprawdzania głównych zasilań używaj żarówki np H7. Albo masz uszkodzony przekaźnik silnika ,albo zgnite połączenia lub kable ,albo np coś z kostką stacyjki.
Stacyjka ok. W pierwszej kolejności zanim skręciłem obudowę kolumny to: Nowa kostka podłączona do kabli wisiała na tych kablach. Kluczyk w stacyjce (poz1 bo immo) Nową kostkę przekręciłem śrubokrętem. Efekt identyczny.
Miałem trzy przypadki z rozrusznikiem w A klasie i każdy inny. 1.Uszkodzony rozrusznik po wymianie na nowy klient zadowolony pojechał. 2.Uszkodzona kostka stacyjki i tu były podobne objawy jak u ciebie raz palił a raz nie. 3.I tu była najdłuższe szukanie usterki kabel który idzie od kostki stacyjki skorodował przez korozje aluminiowego wspornika który...
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
Tylko czy 12V 35A akumulator wytrzyma? Jeśli jest to wzmacniacz dedykowany do Car Audio, to nie ma obaw, przecież jest zaprojektowany do pracy a aucie. Generalnie gdziekolwiek byś go w samochodzie nie podłączył, zawsze będzie korzystał z akumulatora.. Kwestia włączania radia bez stacyjki, to masz bałagan w kablach. W kostce ISO auta masz pin, na którym...
Szukam schematu elektrycznego traktora kosiarki . Wypięła mi się stacyjka a właściwie z kostki wypadły kable bo były tak skorodowane i nie wiem jak podpiąć przewody . Teraz jak podpiąłem to nie ma gaszenia a ładowanie akumulatora włącza się jak stacyjka jest wyłączona, jak przekręcę kluczyk w stacyjce to ładowania nie ma
Zobacz ten schemat co podałem wyżej i będziesz miał odpowiedź. W Audi pod radio są podłączone tylko przednie głośniki dlatego też w pomarańczowej kostce są 4 kable. Te puste były by do tylnych głośników ale w tym aucie są one zasilane zewnętrznym wzmacniaczem które łączy się z radiem za pomocą tej 3 kostki. A co do czarnej kostki ISO to nie ma tam tylko...
Winowajcą może być kostka stacyjki , kable od czujnika położenia wału i od cewki do sprawdzenia
Najpierw sprawdz kable przy kostce stacyjki, lamia sie przy odchylaniu kierownicy. A moze swieci sie ladowanie i poziom plynu silnika po odpaleniu? Jezeli tak to jest przerwany przewod od alternatora ktory zabezpiecza przed przypadkowym kreceniem na zapalonym silniku (taki przypadem mialem w Scania 420 PDE, mozliwe ze na pompie jest podobne zabezpieczenie...
na kostce zasilającej radio masz + 12v stałe i +12v po stacyjce
Trzeba przekręcić kluczyk, nacisnąć blokadę i ją wyciągnąć w całości razem z kostką i kablami. Jak nie możesz przekręcić kluczyka, to lipa, bo trzeba wiercić
»pilnie potrzebny opis kabli przy stacyjce» »wyrwałem z kostki kable Regulamin pkt 11. Uzupełnij temat! <Błażej>
W samochodowej kostce iso zazwyczaj są 2 grubsze kable i to jest stały + i masa. W kostce iso stały plus jest koloru żółtego a stacyjka czerwonego, jeśli nic w kostce iso od samochodu nie było grzebane to powinna wystarczyć zamiana kabli w kostce iso od radia czerwony z żółtym ale tylko w niektórych samochodach. Jakbyś podał zdjęcia jak to wygląda to...
Panowie, czy da się naprawić tą kostkę? jest rozbieralna? Które srubki odkręcic aby wyciągnąć całą stacyjkę, Wymienia się całą kostkę. Aby wymienić kostkę nie musisz odkręcać stacyjki. Aby zdemontować to najlepiej zdjąć kierownicę, następnie zdemontować osłony kolumny kierownicy. Odpiąć kable od kostki stacyjki, odpiąć kostkę (jest montowana na zatrzaski)...
Stacyjka w pozycji gdzie świecą wszystkie kontrolki. Z akumulatora podaj kablem plusa na rozrusznik tam gdzie dochodzi ten cienki kabel, jeżeli samochód zapali kostka stacyjki do wymiany.
Zerknij na stronę: http://motocykle.svasti.org/index.html?s...
Panie administratorze niech pan nie krzyczy, że nie wnoszę nic do tematu, ale myślę że każda podpowiedz naprowadzi kolegę na rozwiązanie. Kiedyś tato miał radio z takim filtrem pamiętam że dwa kable były + a jeden - dalej szło to do kostki w radiu i dopiero z tej kostki do stacyjki.
Jeśli masz takie objawy, to dlaczego nie szukasz miejsc zwarć i przetarć kabli. W zależności od wyniku badań usterki może zajść potrzeba rozebrania obudowy kierownicy (plastiki). Pewnie usterka występuje podczas skręcania kierownicą lewo-prawo, a może podczas skręcania "wyrywasz" kable (kostkę) ze stacyjki. Może w aucie było coś ostatnio naprawiane,...
jak radzi kolega wbrew pozorom to proste , poszukaj jakiegoś czarnego kabla w kostce weź multimetr przełącz na omomierz jednym końcem do kabla drugim do masy auta np : stacyjka )) potem poszukaj w ten sam sposób tylko na woltomierzu 12V NA INNYM KABLU kostki też przy wyłaczonej stacyjce jak znajdziesz to sprawdź czy po przekręceniu kluczyka zasilanie...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam traktor Deutz dx 3.70 i mam problem z kontrolką ładowania. Kontrolka po przekręceniu stacyjki i odpaleniu traktora świeci cały czas pomimo że alternator ładuje. Do kontrolki idzie jeden kabel od alternatora a drugi czerwony jest dolutowany ale nigdzie niepodłączony. Z informacji jakie mam od innych użytkowników Deutza...
Ciekawe jest to że po wyłączeniu stacyjki światła i zegary nadal się świecą. Może masz zwarcie pod kierownicą jakieś przetarte kable albo po prostu kostka stacyjki jest uszkodzona.
Od czego jest ten czarny kabel przy kostce do stacyjki? od świateł zewnętrznych przez przełącznik Łączysz brązowy z fioletowoczarnym i dokładasz na rozruch przewód czerwony - na czas rozruchu!
Równie dobrze mogli nie spiąć dwupinowej kostki z plusem stałym i plusem za stacyjką ( kable czarny i czerwony) która łączy instalację wtrysku z instalacją komory silnikowej. Jest ona albo na ścianie grodziowej, albo na wsporniku jak się silnik łączy ze skrzynią.
Szukam schematu do podłączenia kabli do kostki stacyjki Vw Scirocco rok 1991. Ktoś chciał mi ukraść auto i powyrywał kable z gniazda.
Potrzebujesz miernik lub kontrolkę do sprawdzania napięcia i opis kostki ISO. Kostki już masz, choć dziwaczne jeśli chodzi o kolorystykę przewodów (będzie trudniej amatorowi) i w średnim stanie. Musisz dopasować zasilanie stałe z zasilaniem po stacyjce do kostki ISO.
A kolory przewodów nie pasują w kostce??
Dopiero dzisiaj podszedłem do naprawy stacyjki. Zdjąłem obie obudowy pod i nad. Z lewej strony mam czarną kostkę z 5 kablami. Z prawej strony nad stacyjką biała kostka wpięta w przełącznik świateł. Również z prawej strony biały kabel w czarnym peszlu wpięty w plastikową obudowę wlotu stacyjki. PYTANKA: 1.którą kostkę odpiąć w celu sprawdzenia jak chodzi...
Nie ma znaczenia immo,będzie kręcić. Kabel czerwony z czarnym kostki stacyjki zasuwa na styk 50 rozrusznika. Na stacyjce jest nie sama petla,a cały immobiliser.
Jest mały problem. Kostka zasilająca u mnie nie ma kabla z zasilaniem po stacyjce, sprawdziłem multimetrem inne przewody w kostkach i też one nie odpowiadają za to. Gdzie mogę znaleźć ten przewód, szukam po innych kostkach do fabrycznego radia i ciągle nic.
Mam motorower Zipp Manic 50, jest kupiona nowa instalacja, wszystkie wychodzące kable pozostały na miejscu np. od stacyjki zegarów są do kostki te, co były. Jak podłączyć nowe kable do tych wychodzących, bo stare kable różnią się kolorami od tych w nowej instalacji, ponieważ stara instalacja była kiedyś przerabiana. Dziękuję
Tak, ma wielki wpływ, tak trudno odczepić kable od zamontowanej kostki, podpiąc do tej wyjętej, przekręcić i popatrzeć czy będzie tak samo, czy coś się zmieni?
Witam wszystkich mam problem zwiazany z MFA w golfie 2 GT 1.8 ben-gaz..... problem polega na całkowitym braku reakcji ze strony MFA działa tylko zegarek . wszyzstko działało do czasu gdy zmieniłem cała skrzynke na bezpieczniki plus kable do kostki stacyjki swiateł itp.... wszystko to jest od passata po zmianie skrzynki nie działa mi mfa.. czy to wina...
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
ACC to czerwony kabelek idący do radia - trzeba połączyć oba przewody razem z tego miejsca gdzie idzie plus na stałe (w złączu są dwie opcje - albo oba do czerwonego albo oba do żółtego) - wnioskuję, że +12V jest na pewno tam gdzie teraz jest podłączony żółty kabel. Kostka przy stacyjce może być przyczyną - widzę, że w VW to nie pierwszy przypadek.
Dzięki za podpowiedzi. Tylko nie rozumiem w takim razie dlaczego na bezpieczniku pod maską od radia (F8) jest przejście od + na stacyjce? Przez ten sam bezpiecznik idzie też zasilanie do kostki stacyjki innym kablem? Mógłbyś mi powiedzieć czy nie ma żadnych innych bezpieczników w instalacji od radia oprócz tego F8 pod maską? Czy masz jakieś wskazówki...
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Na czerwonym plusie nie ma w ogóle napięcia, na żółtym jest, ale tylko wtedy, kiedy jest kluczyk w stacyjce.
1. bierzesz żarówkę 12v, jeden kabel do masy drugi w garść 2. wtykasz ten drugi kabel po kolei w kostkę stacyjki, tam gdzie zaświeci to wejście zasilania z akumulatora 3. wkładasz kluczyk i włączasz zapłon i wtykasz w każdy pin i ma świecić w każdym poza jednym 4. w tym jednym ma zaświecić jak przekręcasz na rozruch jeśli tak jest to jest dobrze jeśli...
Wycieraczki do sprawdzenia przekaźnik K11, wszystko co opisujesz idzie sterowanie przez moduł komfortu z wyjątkiem radia a ono idzie z terminalu R więc z kostki stacyjki, chyba zielony kabel tak z pamięci. Sprawdziłbym zasilanie modułu pod obciążeniem bo to wszystko się do niego sprowadza.
Moduł wymieniłem jakiś miesiąc temu kable są ok wymieniłem też kostkę stacyjki
Nie będzie, ale będzie pasować z innych aut PSA np. Saxo czy Berlingo. Musisz się dostać pod kierownicę i sprawdzić układ kabli ze stacyjki tj. liczba kostek i liczba kabli. Najważnejszy problem to jednak immo, więc może lepiej dorobić kluczyk do auta, biorąc wzorzec z wkładki w drzwiach kierowcy. Uprzedając pytania - sam tego nie zrobisz.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Ważne jest prawidłowe podłączenie stacyjki, a posiadasz stacyjkę od SR50. Czerwono biały ten co masz w stacyjce musi być podłączony do masy, a przewód biało-czarny musi być podłączony do 31c EWR. Jest to sygnał do załączenia zasilania na przednią lampę. Napisz tylko ilu masz przewodową stacyjkę, 5 czy 7 przewodów?
Nie ma checka - nie ma zasilania sterownika. Za skarby nie odpadli, sprawdzić kable, przekaźniki, bezpieczniki i kostkę stacyjki, coś nie łączy.
Witam, pisałem już tu kiedyś temat, skuter nie gaśnie, wtedy naprawiłem to czyszcząc, dociskając kostki modułu i stacyjki, ostatnio wjechałem w dużą dziurę(aż felgę z tyłu zgiąłem, zeszło powietrze) od razu po wjechaniu w tą że dziurę skuter już nie reagował na stacyjkę, dziś dociskałem, czyściłem kostki, kable, stacyjkę rozkręciłem, zmieniłem moduł-zero...
Na żółtym kablu względem brązowego ma być 12V, na czerwono białym względem brązowego ma być 12 V po przekręceniu stacyjki, jeśli tak jest radio jest radio ma działać, jak nie to radio uszkodzone. Dodano po 6 W samochodach grupy VAG +12 stałe i +12 ze stacyjki jest zamienione i należy zamienić w kostce iso te 2 kable miejscami, lub w kostce którą kupiłeś...
Schemat jest z książki sam naprawiam renault . Pod spodem są bardzo grube kable , pewnie ponad 2,5 przekrój raczej zdrowe . Zakładam błąd od stacyjki ( kostka) lub coś z kablami od gazu bo to widać ( jakiś słaby fachowiec ) Dodano po 47 Silnik to bęzyna 1,6 16 V z 1999 roku ale to teoria bo mogło być coś zmieniane auto to awaryjny zakup jak widać niezbyt...
Sprawdziłeś w jakim stanie jest złącze z wsuwką, cienki kabel przy rozruszniku, lub kostka w stacyjce do wymiany. Nie potrafię logicznie połączyć Twojej wypowiedzi z postem autora: Czasami wogóle się nie wysuwa tylko słyszę jak rozrusznik jałowo obraca zębatką. Problem się nasilał, z początku to były takie pojedyncze przypadki na X uruchomień - trzymał...
kable stacyjki połączenia kostki stacyjki kostki stacyjki sprinter
wodomierz magnes peugeot boxer kluczyk czcionka chrome
prostownik ideal sharp lodówka
Explorer.exe dla Windows CE – skąd pobrać, legalność, alternatywy, MioPocket, Total Commander CE Kody do pilota Grundig 8w1 - jak zaprogramować?