Sprawa jest prosta, gdy stacyjka jest wyłączona, dwa styki są zwarte, jeden idzie do cdi, drugi do masy (gaszenie). Natomiast gdy przekręcisz kluczyk wspomniane styki są rozwarte, a druga para zwarta, ona z kolei jest podłączona do plusa akumulatora i odbiorników (klakson, kierunkowskazy, stop)
Jako że nie podałeś; jaki to model czy rok produkcji. Przykładowy schemat tak jak poniżej.
Jak podłączyć stacyjkę do wiązki elektrycznej w Rieju MRT 50 2021? Jak dopasować kolory przewodów, gdzie podłączyć BAT, IGN, KILL, masa, światła postojowe?
Tu jest shemat http://www.republika.pl/arecki113/schema...
Trzeba poszukać schematu.
Cześć Pawełku. Poszedłem do garażu, wyciągnąłem sprzęcik. Sprawdziłem u siebie w kosiarce z podobnym silniczkiem. Opisałem na kartce jak umiałem najprościej. https://obrazki.elektroda.pl/6759107800_... https://obrazki.elektroda.pl/9451307600_... kolory kabli: B.- biały B./ Brązowy - brązowawy, ma gniazdo w bloku izolowane...
Audi a4 b5 ADR .Topi się niebieski kabel od stacyjki,podczas rozruchu.Ponoć idzie on do kontrolki ładowania.Ostatnio świeciło się brak ładowania,na chwilę gasło,lub migało.Pierwsza myśl alternator.Ale czemu przewód stacyjki się topi.Teorytycznie np.uszkodzony przewód alternatora miałby na to wpływ? 1. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie użytkownika:...
http://www.scootcustom.com/schemas-elect...
Witam https://obrazki.elektroda.pl/5654869500_...
Tak, "może mieć".
Sygnał ze stacyjki wykorzystywany jest do: -odcięcia zapłonu -programowania centralki alarmowej -wyzwalanie alarmu (sytuacja alarmowa) -zamykanie centralnego zamka po załączeniu stacyjki. Podłącz do przewodu na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka. UWAGA nie może znikać podczas rozruchu silnika.
Cewki świec sterowane są minusami a plus mają stały (załączany po stacyjce)
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
Typowe podłączenie stacyjki.
Kabel ze stacyjki (plus po kluczyku) - żarówka - kabel do alternatora tak w skrócie to ma wyglądać (bo nie rozumiem tego razem jeśli do dwóch biegunów kontrolki to ok).
Może ktoś zamienił kable w stacyjce....
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Kolego stosując emulator puszkę immo wywalasz całkowicie. Przewodów od pierścienia przy stacyjce czyli anteny immo nigdzie nie podłączasz. Jeśli auto nadal odpala na dwie sekundy i gaśnie to ciągle je trzyma immo. Do emulatora podpinasz tylko cztery przewody masę, +12 po kluczyku i połączone ze sobą przewody linii W i K.
Skoro działało, to logiczne jest, że źle podłączyłeś. Podłączanie starej nic nie da.
sprawdz sobie podłączenia tzn kable do stacyjki czy ci nie zaśniedzial lub przepalony etc
Tam są tylko 3 kable. 1. Zasilanie (+) 2. Zapłon 3. Rozrusznik Znajdź który to plus nawet zwykłą żarówką dotykają kabla zapewne czerwonego i minusa akumulatora. Jak znajdziesz plus łączysz go na chwilkę raz z jednym raz drugim i już wiesz który to zapłon który to rozrusznik. Stacyjkę musisz też sprawdzić który pin z którym się łączy. Jeden będzie wspólny....
zapewne chodzi Ci o stacyjke z rozruchem elektrycznym tu masz schemat elektryczny 126p FL on wszysko wytłumaczy
Kolego do stacyjki nie idą kable od rozrusznika tylko sterowanie do elektromagnesu rozrusznika. Masz stacyjkę z układem połączeń https://www.google.com/shopping/product/...
Tak na "oko" to z 1/3 kabli przy stacyjce brakuje. Posprawdzaj żarówki, bezpieczniki - i to tyle. Reszta dla elektryka.
po pierwsze żeby mieć gaszenie podłączasz masę osobnym kablem do styku stacyjki nr 27; a żeby mieć światła masa osobnym kablem musi być podłączona do przełącznika świateł krótkie-długie do styku po prawej stronie tego dolnego
znalazłem serwisówkę dla tego modelu. Na stronie 24 jest schemat elektryczny z opisem kolorów przewodów może to coś pomoże.Pozdrawiam
Skuter Zipp toros F16, proszę o pomoc w ogarnięciu kabli od stacyjki, a więc oberwana kostka strona męska i żeńska. Czy kable można podpiąć na te wsówki bezpośrednio i zaizolować? Od stacyjki wychodzą 2 zielone, czerwony, czarny i czarno-biały, jeśli ktoś się zna jak to ogarnąć proszę o pomoc :) Dodano po 25 Zdjęcie instalacji w załączniku
Zły dział, przenoszę z: Schematy inne!
daj osobny kabel na + od pozycji tylko tamte odepnij i przykręć do pinu stacyjki nr. 58 i zobacz czy też będzie świecić na włożonym kluczyku a założę się ze nie :) jeżeli będzie tak jak mówię to masz potopione gdzieś kable.
https://obrazki.elektroda.pl/2850060000_... Stacyjka w pozycji II zwiera styki 16 i 55, kabel czerwony z iskrownika z niebieskim idącym do przełącznika długie/krótkie, z niego kable idą do oprawki żarówki
pd maskom jest komputer sterujący pracą silnika po jego wyjęciu (nie odpięciu) znajdzieasz pszekażniki poszukaj opisanego nr 219 i zrób odcięcie"+"sterującego pszekaznikiem 0.5mm czerony przewód skutecznie unieruchamia silnik sukces zabezpieczenia polega na nietypowym umieszczeniu pszełącznika skrzynka bezpiecznikowa za siedzeniem w popielniczce itp.są...
No fakt.Nie doczytałem.A jeszcze pompa w baku w dieslu?Może w nowych jest ale mechanikiem nie jestem.Pozostają kable od stacyjki.
Dzięki, ale te schematy już widziałem i nic one mi nie dają ponieważ nie znam się na instalacjach . Potrzebuję aby mi ktoś prosto opisał gdzie co podłączyć. np. gdzie napięcie z akumulatora , świece żarowe ,pompę paliwa i rozrusznik . Pozdrawiam.
Co powiedział FiatEcuScan? Dodano po 10 Sprawdziłeś kable idące od wtyczki w głąb? Dodano po 13 Zdejmij osłonę za kierownicą, na górze wypnij wtyczki z manetek, weź kabel z najmniejszym bezpiecznikiem jedną stronę podłącz do masy a drugą dotykaj pinów w prawej wtyczce (unikaj żółtych kabli) (stacyjka on) pierwszy od prawej to zmiana wskazań przebieg,...
Przewód 50 - rozrusznik. Namierzysz w kilkanaście sekund za pomocą probówki z żarówką.
50 - żółty z rozrusznika i czarny z zestawu przekaźników, 30 - czarny z zestawu przekaźników i czerwony z obwodu świateł mijania, 16 - przewód z lampki kontrolnej układu hamulcowego, 15 - czarny z cewki zapłonowej i zestawu przekaźników.
W VW podbierało się plusa po stacyjce z wtyczki do climatronika który masz zaraz pod radiem. Weź miernik i w 3 minuty będziesz wiedział czy u Ciebie też taki kabelek istnieje?
Masz przy stacyjce kolory kabli o których pisałem?
Sprawdź najpierw kable, wsuwki przy stacyjce, czy masa dobra jest. Spróbuj podłączyć światła prosto z cewki, jak będą to cewka dobra, jak nie to stacyjka.
Komputerek i test ewentualnych błędów. Sytuacja jest deczko skomplikowana, bo kabel ze stacyjki nie idzie bezpośrednio na rozrusznik, tylko po drodze przechodzi przez wnętrze modułu silnika. Oprócz tego wiązka silnika lubi się przecierać w różnych miejscach - zwłaszcza na wspornikach.
czerwony akumulator(+) czarny (+)po załączeniu stacyjki zielony masa(-) czarno-biały gaszenie połącz kabel czerwony i czarny ze sobą (będziesz miał całe zasilanie światła itp.) połącz zielony i czarno-biały jak chcesz zgasić silnik (pamiętaj czarno-biały jest do gaszenia) Dodano po 8 Ale ja na twoim miejscu w takie rzeczy bym się nie bawił tylko kupił...
Czarny.
Witam. Proszę o pomoc. 1. Na dołączonym schemacie alarmu mam kabelek żółty, który powinien iść do stacyjki a moje pytanie to: czy mam go podpiąć do kabelka, który ma 12v po załączonym zapłonie czy przy stałym 12v? Drugie pytanie to: Od przekaźnika idą 4 kabelki (żółty, pomarańczowy, i 2 różowe) a chciałbym zrobić tak, żeby zapłon pojawił się np. po...
ok już ogarnąłem. pokombinowałem posiłkując się tym co znalazłem w tym temacie [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... U mnie to wygląda tak: pierwsze 15 - kabel czarny zlutowany z czarno-niebiesko-zielonym. drugie 15 - kabel czarno-biały. P - kabel czarno-czerwony. 30 - czerwony (ten, od którego odchodzi czerwono-zielony...
W takich przypadkach zaczynam od sprawdzenia wiązki pomiędzy silnikiem i skrzynia - od spodu auta. Tam jest zarówno kabel ze stałym zasilaniem i ten "po stacyjce". Tam bardzo często ulega uszkodzeniu izolacja kabli, a potem naturalna koleją rzeczy kable zgrzewaja sie ze sobą.
Jak się nie mylę to przy silniki w skrzynce bezpieczników nad prawym nadkolem. Masz autoalarm?
Dokładnie jak kolega milejow wczesniej napisał. Jeżeli masz ori radio, to podpiecie urządzenia diagnostycznego wiele powie. Diagnostyka BCM, poszukac w parametrach "STYK S" stan. Jezeli po wylaczeniu, wyciagnięciu luczyka ze stacyjki nadal bedzie "załączony" to albo ta malenka kostka stacyjki uwalona, ale wtedy bedzie blad w Kolumnie kierownicy (adres16)...
Jak to jak? Odkręcić stacyjkę- śruby zrywalne, nawiercić otwór średnicy 3-4mm w odpowiednim miejscu, wsadzić kluczyk, w nawiercony otworek wsadzić bolec i wyciągnąć wkład stacyjki. Pierścień z grubym kablem to imo.
Nie wiem jak jest w Citroenie, ale w wielu samochodach są takie bezpieczniki wysokoprądowe w postaci blaszek zaraz przy akumulatorze. Z tego co ustaliłem, to w przedziale silnikowym powinieneś mieć skrzynkę zawierającą 4 bezpieczniki. Bezpiecznik nr 3 i 4 zasilają stacyjkę. Dodano po 15 Na naszym forum znalazłem takie foto, może coś Ci pomoże, chociaż...
Ale i tak tych z czarnym nie łącz z innymi.
Zasilacz 12V 5A, wtyczki dedykowane do ecu, ''stacyjkę''. Kable, fejsy, komputer.
Jesli chcesz sprawdzic rozrusznik to najlepszym sposobem jest na samym rozruszniku ( po upewnieniu sie ze samochod jest na luzie ) zewrzec kabel ze stacyjki ( najmniejszy) z plusem na bendixie. Jesli tak odpala to rozrusznik OK . Jesli nie to stacyjka . Albo wiazka
Na czarnym pojawia się napięcie po włączeniu stacyjki.Na brązowym jest cały czas. Najprościej.
No tylko , że ja się bardziej zajmuję silnikami niż elektryką ;) Dodano po 2 Nie wiem za bardzo czy w stacyjce mają być dwa plusy podłączone czy plus i minus ;] I myślę , że ktoś co się więcej zna ode mnie mi pomoże . Jeśli nie to nie.
Taki temat już był - nawet na Elektrodzie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... ten już widziałeś https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... tego nie widziałeś A tak nawiasem mówiąc, to wypadałoby może napisać jakie tam masz kolory kabli? My się będziemy eksploatować, a ty będziesz tylko pisał: - "to nie pasuje', "to...
Witam! Panowie robię Buggy na silniku i instalacji od Kingway-a Koyota i oderwały mi się kable od stacyjki. Na stacyjce mi nie zależy tylko który kable ze sobą połączyć żeby niczego nie popalić. Domyślam się że 2 to są +, a dwa to jest masa tylko który jest który? Dołączam zdjęcie kostki. https://obrazki.elektroda.pl/2375089700_...
Sprawa jest prosta. Albo szukasz sobie schematów obu motorowerów i tam na schematach elektrycznych sprawdzasz jak łączą stacyjki w różnych położeniach. Szukasz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42... lub tu: http://arecki113.republika.pl/ lub tu: http://www.google.pl Albo bierzesz sobie miernik w łapę i sam sprawdzasz, jak stacyjki łączą,...
Czy mógłby ktoś sprawdzić napięcie na czerwonym grubym kablu znajdującym się w skrzynce z bezpiecznikami w środku auta? Kabel jest po prawej stronie i wychodzi ze stacyjki (cc, 2001, bezmux). Proszę o zmierzenie na wyłączonej i włączonej stacyjce oraz na uruchomionym silniku (w sumie 3 pomiary). Nie pytam z ciekawości tylko w skrzynce mam zrobione dziwne...
Człowieku przewód zasilający stacyjkę ma być podpięty pod gruby przewód prądowy od akku do rozrusznika.Odkręć nakrętkę (klucz 17mm) na elektromagnesie zdejmij kabel prądowy i załóż kabel od stacyjki i z powrotem podepnij gruby prądowy zakręć nakrętkę dokręć i ma działać.Co to za bzdurny pomysł by podpinać zasilanie stacyjki pod masę jak to niby ma działać???
na stacyjce masz numerki i pod nie musisz odpowiednio podlaczyc kable wedlug schematu na ktorym tez powinny byc te numerki jezeli to dobry schemat, ja taki kiedys mialem z sieci wiec moze poszukaj to znajdziesz gdzies (np. na tym forum) :D pozdro
Sprawdź dobrze kable i wtyczki przy stacyjce i samą stacyjkę.
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
witam miałem tak samo , a awaria polegała na tym że do bendyksa kabel zze stacyjki podłaczony jest zwykłym konektorkiem , który to niełączy ( wiek + zima+sól = zaśniedziały zestyk) wyciągnąłem wyczyściłem ścisnąłem kombinerkami aby ciasno siedział i ok pozdrawiam
miernik do ręki (albo żaróweczka + alumulator-prosownik) i sprawdzasz przejścia przy wszystkich pozycjach. co w tym trudnego...
Ze styku S stacyjki kabel do przekaźnika, załóżmy, że to ten czerwony na zdjęciu, czarne kable przekaźnika to masa. Śruby przekaźnika, jedna do + akumulatora, druga do rozrusznika (grube kable)
jeśli na kablach jest tak jak piszesz to: 1) odłącz całkiem biały i zobacz czy jest iskra, jak sie pojawi to usterki szukaj między końcówka białego kabla i stacyjką- podanie masy na biały powoduje gaszenie iskry(i silnika..) 2)jeśli 1 nie pomoże kup drugi moduł
Witam, czerwony zwarty z czarnym - zapłon, zielony zwarty z czarno-białym gaszenie. Stacyjka gdy zwiera jedną parę styków drugą rozłącza i odwrotnie. Miernik i znajdziesz odpowiednie piny. Pozdrawiam Włodek.
30-główne zasilanie 50-rozrusznik 15-zasilanie po zapłonie W-radio 15a-wentylatory
Ja tą rozpiske znam na pamięć, nic niech nie kombinuje, tylko powiedz mu że konsultowałeś to z autoryzowanym serwisem staga i ma podłączyć czerwonoczarny kabel do plusa po stacyjce (o ile mnie pamięć nie myli to jest to czarno niebieski, lub czarno fioletowy kabel) i odhaczyć ptaszka przy okienku sygnał stacyjki podłączony
Nie podajesz nawet roku produkcji więc nie wiem czy schemat trafiony.
przerywacz i kondensator mają być razem nie bardzo rozumiem to : co mam zrobic z kablami ktore pozostana od stacyjki po obejsciu pradnicy ?? I z kablem od cewki zaplonowej ?? kabel od cewki do tego samego punktu co kondensator i przerywacz
Jak nie masz podpisanych numerów to przecież możesz dojść po kolorach. 59- czerwono-biały 2- brązowo biały 30- czerwono-zielony 57a- szaro-czerwony 15- czarny 31- brązowy 56- biało-czarny 86- czarno niebieski
Bo diesel nie ma cewki tylko zawór magnetyczny Tu masz schemat świec żarowych http://obrazki.elektroda.pl/8478671200_1... Od stacyjki ciągniesz + na zawór magnetyczny i kabel gruby ze stacyjki do rozrusznika i już Ci klekot odpali Co jeszcze chcesz mieć w tym traktorku?
Jak mogę sprawdzić elektromagnes? Nie bardzo rozumiem co oznacza "brak sterowania"? Inaczej brak napięcia na kablu idącym od stacyjki do rozrusznika.
Zlokalizuj 2zasilania,ciagle i po stacyjce.To ciagle podlacz do kabla oznaczonego w radiu jalo B+ a to po stacyjce do kabla oznaczonego jakoACC.Najczesciej ten pierwszy jest czerwony a drugi zolty
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
Najpierw wyłącz alarm awaryjnie.
Witam sama naprawiałam stacyjkę w Audi A6 C4 i został mi biały kabel , który nie wiem gdzie podłączyć czy ktoś mi może pomóc. Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/2317523600_1...
Spradzić czy na kablu czerwony z zółtym jest 12V Kabel czarny z białym też 12V po przekręceniu stacyjki Kabel czerwony z białym-ma być napięcie bodaj 5V,przywarcie tego kabla do masy-silnik roby ruch,podanie na niego 12V ruch w drugą stronę. Kable się przełamują na odcinku drzwi-nadwozie,lub gnije wielozłącze
Proszę użyć wyszukiwarki, problem braku iskry w Simsonie był już opisywany wielokrotnie. Forum zawiera opisy, wszystkich możliwych usterek występujące w Simsonach.
Kolego ale nie mam sterowania radiem z kierownicy próbowałem ten kabel z czerwonym i z tymi dwoma pozostałymi ale żadnej reakcji nic nie iskrzy nic się nie dzieje sprawdzałem prąd na zapłonie poniżej 1 A na rozruszniku też nie było więcej jak 1 A czy mogę zapłon zrobić na przełaczniku hebelkowym a rozruch na przycisku chwilowym Nie chodzi o sterowanie...
Witam Stały + (30) na brązowym Rozrusznik (50) na czerwonym Po włączeniu zapłonu napięcie jest na wszystkich kablach oprócz czerwonego Można tez po włączeniu zapłonu podać napięcie do pojedynczej złączki na kablu idącym ze stacyjki do rozrusznika w pobliżu akumulatora Pozdrawiam
Odpinałeś kabel przy rozruszniku biegnący od stacyjki? Jest na nim napięcie?
R to wyjście diod wzbudzenia (idzie na regulator i lampkę ładowania) Odpowiednikiem jego jest złącze D+ w nowym alternatorze M to wyjście jednej ze szczotek.Idzie ro regulatora. Jeżeli masz alternator z regulatorem wewnątrz to: -demontujesz oryginalny regulator ( umocowany na ramie pomocniczej) -szukasz kabla kontrolki,bodaj niebieski (albo zółty? :?...
A ten kabel + po stacyjce to może być ten co idzie do licznika?
Tak, da się to zrobić. Najlepiej wyprowadzić sobie oba kable z cewki butelkowej do schowka, dać jej kostkę na normalne konektory. Do tego kabel od kondensatora do którego będzie przy zwykłym zapłonie podpięta cewka zapłonowa. Teraz zaznaczasz sobie to jakimiś kolorami i możesz szybko zmienić instalację z bateryjnego na normalny zapłon. Pozostaje jeszcze...
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
Spróbuj zrobić taki eksperyment: podłącz do wtyczki prędkościomierza (tam gdzie był podpięty czujnik) dwa kawałki kabla, włącz stacyjkę i zwieraj szybko ich końce ze sobą, jak prędkościomierz zacznie wskazywać, to by oznaczało, że fabryczny czujnik to kontaktron. jeśli nic nie pokaże, to prawdopodobnie był tam czujnik indukcyjny. W takim przypadku,...
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Jeśli nie ma immobilizer to wystarczy zdemontować kostkę stacyjka to z kablami i przekręcić. Jak odpali to jesteś do przodu.
Jeśli twoja instalacja jest sparciała rozwalona zbutwiała, to może warto pokusić się o zmianę instalacji masz na allegro całe kompletne instalacje, i nie są jakieś specjalnie drogie. Następny problem może być zamiennik stacyjki bez opisów co dużo utrudnia odpowiednie podłączenie stacyjki. W Simsonie akurat jest trochę tych kabli idących do stacyjki....
Podejrzewam problem ze stacyjką. Zdecydowanie kable W/N kopuŁka , świece akumulator alternator itd. nie mają tu nic do gadania jeśli auto chodzi dobrze po za wŁączaniem świateŁ.
Widzę że to radio nie wspiera CAN i jest już leciwe(ma 5 lat). Gniazdo zapalniczki działa dopiero po przekręceniu kluczyka i wyłącza się po jego wyjęciu? Wiesz że tylne głośniki nie będą grały?
pewnie spalony styk w stacyjce, zrób zworkę w stacyjce do tego kabla w 3 pinowej kostce stacyjki w której nie ma prądu, tak przez żarówkę, najlepiej H4 bo musi być to żarówka dużej mocy (nie od migacza czy pozycji) wg tego co znalazłem narysowałem Ci schemat, oczywiście żarówka wpięta z założonymi kostkami stacyjki https://obrazki.elektroda.pl/6494305400_...
Szczerze na nawigacji nie znam sie wcale. Po pierwsze proponował bym sprawdzić czy nie jest zwarte sterowanie włącznika radia z zasilaniem. Czyli po prostu czy kabel który idzie do stacyjki jest podłączony do zasilania. Ten kabel jest najprawdopodobniej żółty. http://obrazki.elektroda.net/69_12390050...
pewnie umarł rozrusznik, albo kostka stacyjki, trzeba zaciągnąć ręczny (lub podłożyć cegły pod koła jak ręczny nie trzyma) wrzucić luz w aucie, podpiąć dodatkowy kabelek do tego cienkiego kabelka w rozruszniku i drugi jego koniec przytknąć do plusa akumulatora, jeśli będzie też tylko pykać to rozrusznik do wymiany, jeśli będzie normalnie kręcić silnikiem...
Jak już naprawisz, to polutuj to wszystko. Jest też szansa że jest więcej takich kwiatków w innych wiązkach. Badałeś co się dzieje na bezpiecznikach i rzeczonych stykach 8,15 jak zwierasz kable od stacyjki? Widać na zdjęciu ten 1304?
witam ja mam traktorek cub cadet xt1 0R95 i też odłączyłem stacyjkę i nie wiem który kolor kabla do czego stacyjka 7 pinów
kostka stacyjki znajduje sie w obudowie wkadu stacyjki od dolu (tak jakby na przedlużeniu kluczyka)
kable kostki stacyjki podpiąć kable stacyjki kable stacyjki civic
krzyżak bęben indesit cewka heterodyny pionier pralka indesit wgd934tx
wyłącznik selektywny generator synteza
Google AdSense, Ezoic, AdManager Ads Not Showing on Forum – Troubleshooting Integration, Ad Blockers, Consent Mode Przekładnia kątowa Stihl Husqvarna – nie obraca się, przyczyny, diagnostyka, smarowanie