https://youtu.be/wuMwoL5LzGU?si=zjWy9e5B...
Odpowiem ci po chłopsku -kłania się prawo Ohma to raz , a dwa ,to najlepiej spraw sobie przewody od małej spawarki i profesjonalne krokodylki.Odpalą każdy samochód ( o ile drugi akumulator jest ok.)
Ja tak robilem kilka razy i nie mialem problemow (alternator chodzi jak zloto) na cale szczescie nigdy nie bylem biorca :D chyba ze mialem farta :D
Zależy w co jest wyposażony ciągnik. Jeżeli prądnica to plus na masę ( coś metalowego np jakaś śruba ) a minus do śruby z nakrętką przy bendiks przy rozruszniku jeżeli jest założony alternator to bieguny na odwrót. Jeżeli jest założony stary akumulator to polecam tam się podpiąć, będzie pewność że wszystko jest w porządku. Jeżeli jednak się przy rozruszniku...
Pewnie masz chińskie kable pięć drucików w środku.P
Swoją drogą, jeśli autor użył przewodów tzw. marketowych, to ich marna jakość być może uratowała akumulatory ;)
Nie wiesz czy nie idzie tam Jakiś przekaznik czy cos? Dla przekaźnika, zmiana biegunowości nie ma znaczenia, ale dla elektroniki już tak. Rozumiem że sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki a nie tylko ten jeden ?
Jak są o wystarczającym przekroju to czemu nie... Tylko trzeba na plus uważać żeby nie zwarł do masy.
Mozna przyjac w duzym przyblizeniu 10A/mm2 i jak przyjmie sie 200A to tak na krotki impuls to nawet chyba 16mm2 wystarczy nastepny chyba jest dopiero 25mm2 (nie jestem pewny) ale taki to juz by starczyl na naprawde duzy prad. Kable z hipermarketu maja max 4mm2 i to pozostawie chyba bez komentarza.
Na dolnej śrubie elektromagnesu może być jedynie taśma - blacha wchodząca do rozrusznika, i nic więcej. Na zdjęciach widzę podłączoną klemę i jeszcze coś. Czyż się mylę? Pozdrawiam. Przewód od aku. i altka powinien być na górnej. Ten czerwony na górnej śrubie , jeśli jest "prądowy" - wystarczał do prądnicy, do altka może być zbyt "chudy".
Przy zwarciu zawsze jest temperatura,nawet gdy trwa ułamek sekundy. Objaw normalny. Ładowanie można sprawdzić profilaktycznie.
Może żeby nie zaiskrzyć przy samym akumulatorze w momencie podłączania drugiego bieguna (masy) ale mnie się wydaję że badziej chodzi nie o wybuch co o podłączenie ujemnego bieguna "dawcy" bezpośrednio na solidną masę silnika w celu mniejszych strat ( i tak kable rozruchowe są długie i wprowadzają straty).
Polaczenie wygladalo nastepujaco: + od dawcy podlaczylem do mojego plusa a moj - do czegos co wydawało mi sie - biorcy a okazalo sie ze jest polaczone z +. To nie była ZAMIANA biegunowości więc tak jak pisałem o elektronikę możesz być spokojny.Mógł oberwać tylko akumulator.
naciag paska za luzny to typowe dla seicento naciagnij i po klopocie
Kolego, na tych kablach odpalałem swojego Opla Sintrę, Diesel 2200 cm³ Bez podładowywania. Dlatego zrobiłem takie a nie inne.
Do osobówek OK. Ale coś mi te przewody na rysunkach na 50mm² nie wyglądają (kiedyś ojcu taki sprzedali. Przy Dieslu dym z nich poszedł. Jak tam było 4mm² to wszystko, resztę kupę izolacji, która na zimnie gwałtownie twardniała). W hurtowniach LgY 50mm² kosztuje dla zwykłego Kowalskiego około 21zł netto za 1m. Czyli 2*6*21*1,23= 310zł...
Błędy w jaśkach jakieś są? Zobacz czy zamki życzą sobie się otworzyć. Zasilanie posprawdzaj na ABS. Mogły być odwrotnie podpięte kable rozruchowe, bardziej prawdopodobnie dostał szpilkę napięciową.
nie osłonięty fragment karoserii pojazdu (sam silnik też się do tego nadaje) Silnik nadaje się w szczególności. Powód jest taki, że droga prądu skraca się o odcinek kabla łączący klemę ujemną akumulatora z masą silnika. Jeżeli tam jest spadek napięcia (np. wskutek skorodowanego styku) to różnica w obrotach na rozruszniku będzie znacząca.
Jak się nie mylę to przy silniki w skrzynce bezpieczników nad prawym nadkolem. Masz autoalarm?
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
Hej! Mam zamiar nabyć prostownik do ładowania akumulatorów samochodowych i kable, których można użyć do odpalenia auta z wykorzystaniem innego auta. Jestem laikiem, więc nie wiem, co wybrać. Polecicie jakiś dobry sprzęt? Jeśli jeszcze jakieś dane są potrzebne do właściwego wyboru, to pytajcie. Dzięki z góry, Jacek Ja polecam aby nie zapuszczać tak...
Bezpiecznik MAIN na styczniku rozrusznika zapewne się przepalił, ale po takiej sytuacji do sprawdzenia regulator napięcia gdyż mógł tego nie przeżyć (regulatory w Suzuki palą się nawet podczas normalnej eksploatacji).
Sprawdź dobrym testerem ten który masz w aucie, zobacz czy w innych modułach nie masz błędów napięcia, zapnij drugie na kablach rozruchowych. Pozycz od kolegi i podłóż.
Spróbuj na kable rozruchowe od sąsiadów zapalić
Kolego nie rozmawiamy tutaj o kablach rozruchowych, tylko o innym problemie wiec nie wiem po co ten komentarz. Skoro nie potrafisz znaleźć tak banalnej usterki to jest duże prawdopodobieństwo że kabli rozruchowych też nie umiesz podłączyć. Podaj wartość napięcia na akumulatorze podczas próby rozruchu.
Poproś kolegę, sąsiada czy kogo innego żeby pomógł Ci odpalić auto z kabli rozruchowych, jak odpali to akumulator szrot, jak nie to trzeba szukać dalej
A co to za pojazd? Bo normalnego samochodu nie da się odpalić z akumulatorem rozładowanym do 2V. Trzeba użyć np. kabli rozruchowych albo prostownika z taką funkcją. A wtedy napięcie w instalacji wzrośnie do okolic tych 12V więc będzie możliwość wzbudzenia alternatora.
Żadne wyrównanie potencjałów. Prześledź - Podłączam plus pierwszego auta i z krokodylem na kablu idę do drugiego, gdzie bym w nim nie dotknął to nic się nie stanie bo nie ma zamkniętego obwodu. Dołączam drugi plus i wtedy sięgam po kabel minusowy. Zapinam go na pierwszym aucie i idę do drugiego. W razie nieuwagi jest wielce prawdopodobne że dotknę jakiejś...
Na początek spróbuj solidnym kablem rozruchowym spiąć minus akumulatora z metalowym elementem nadwozia. Nielakierowanym.
Przydatne jest również miejsce na przechowywanie takich porządnych, długich i wygodnych kabli :-) Bedzie walizeczka i miejsce w busie. W osobówce to szkoda było by mi bagażnika ale w busie to mogę wozić cały rok:)
Podczas ładowania dużym prądem sprawdź czy nie grzeje się za mocno kabel do akumulatora. Ja kupiłem na jakiejś wyprzedaży kable rozruchowe. Do rozruchu to one się średnio nadawały, ale jako kable do akumulatora są ok.
Hej, miejsce na akumulator mam w bagażniku. Pod maską wyjście na plus od akumulatora. Padł mi akumulator i postanowiłem wziąć go do domu podładować tylko że po wyjęciu akumulatora bagażnik się zamknął a zamek mi nie działa. Od środka tez nie da się dostać do bagażnika. Czy jak podlacze inne auto kablami rozruchowymi pod maską to czy pojawi się napięcie...
Zwróć uwagę przy zakupie krokodyli, żeby miały w środku taśmę (plecionkę) spinającą ramiona, wersja bez tego połączenia często zamyka obwód przez sprężynę, przy prądach rozruchowych rzędu 300A musi się to skończyć jej rozhartowaniem
Co byś nie zrobił, to i tak będzie lepsze od tego chińskiego badziewia, gdzie izolacja jest wielokrotnie grubsza od żyły przewodzącej.
Zmień akumulator, bo pewnie zdycha. Względnie popraw przewody przy rozruszniku :P . Bo z takiej przesiadki rozrusznik powinien to dźwignąć. Na próbę podłącz akumulator np od samochodu na kablach rozruchowych, jak zakręci jak głupi to ci akumulator zdycha.
Potem zauważyłem, że na moim akumulatorze jest naklejka, żeby najpierw podłączać + a potem -.. Wszystkie tego typu informację są tylko w jednym celu - by zmniejszyć ryzyko niebezpieczeństwa. Jeśli na początku połączysz oba minusy akumulatorów, a potem trzymasz kabel plusowy, podpięty z jednej strony do akumulatora - to jeśli wypadnie Ci on z ręki,...
dostałem kable rozruchowe. Próba rozruchu przy padniętym akumulatorze po 5 minutach podładowania wyszła nie pomyślnie. Czy dobry rozwiązaniem będzie kabel linka 10 mm kwadrat o długości 5 m Proszę zapoznać się z tym: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... tematem.
Jak odwrotnie wpiąłeś zasilanie to uwaliłes diode na zwarcie. Teraz pozostaje dopalić diode kablami rozruchowymi i dobrym alumulatorem, a diode wstawić na zewnątrz.
Na zgaszonym mamy 12,5V a na zapalonym 14,4V. A co gdy wykończymy akumulator dawcy? Chyba jednak lepiej na zapalonym bo mamy pewność że dawca odjedzie w razie czego...
Też tak robię, ale ściskam praską do tulejek a jak nie mam pod ręką to ściskam dwoma cybantami, takimi zaciskami kabłąkowymi do linek, tylko ta tulejka musi być długa żeby dwa zaciski się zmieściły, obrócone o 180 stopni, trzyma wyśmienicie. Potem te zaciski można zdjąć a jak nie przeszkadzają to zostawić. Tak mam zrobione kable rozruchowe i działają...
to wychodzi żę chyba silnik stoi dęba albo ta masa się wysrała Sprawdź plecionkę (lewa podłużnica -> skrzynia biegów. Podaj masę na rozrusznik (lub okolicę) bezpośrednio z akumulatora np. kablem rozruchowym. Weź klucz i zakręć wałem, albo spróbuj przepchnąć samochód na wysokim biegu.
Regulator w altku umarł
Kilka dni temu zmieniałem w takim alternator po tym jak odwrotnie podłączyli kable rozruchowe i diody padły. Z nowym alternatorem napięcie ładowania na mrozie dochodzi nawet do 15.5V, im cieplej tym niższe. Więc domyślam się że tak ma być.
Witam Kolegów, jak radzą koledzy przewód spawalniczy na pewno będzie super, to już zupełny wypas. Jednak zwykły przewód 16mm^2 jest po niecałe 7,50 więc kable audio nie zachęcają ani ceną ani parametrami. Co do krokodyli, to ważne by nie plastikowe bo mogą pękać na mrozie. A inne, nawet stalowe są całkiem w porządku. Bajki, że stalowe są to kitu są...
Sprawdz wszystkie bezpieczniki .
Wpierw kolego to spróbuj podstawić inny/sprawny/ akumulator, i to wyjaśni całą sytuację. Ten twój chyba zakończył swój żywot. Nawet nie zapytam o jakość kabli rozruchowych jakich użyliście do prób odpalenia auta- pewnie jakieś "marketowe super G".
Jak masz kable rozruchowe to spróbuj na dwa akumulatorki Jak napięcie podczas rozruchu spada do 10 V to raczej akumulator jest coś nie tak. Spróbuj podładować akumulator i potem kable podłącz i odpalaj na dwa akumulatory. Będziesz miał jasne czy to wina akumulatora.
Połącz kablem rozruchowym (tylko porządnym, nie za 9,90 z tesco) klemę - akumulatora z silnikiem, zobaczysz, że zacznie normalnie kręcić i przestanie się smażyć masa do cewki
Skocz sobie do jakiejkolwiek stacji benzynowej albo 24 godzinnego marketu i tam dostaniesz kable rozruchowe. Polecam również czteropak piwa, będzie łatwiej znaleźć chętnego do pomocy z odpaleniem auta. Aby odpalić samochód podłącz kablami plusy (ze sobą) i masy pojazdów, odpal dawcę i poproś aby poczekał kilka minut. Wtedy podejmij próbę odpalenia swojego...
możesz podać ich fotkę lub podobnych? ja znalazłem takie: http://obrazki.elektroda.pl/3304027900_1...
Poczytaj:http://www.auto-swiat.pl/eksplo...
Mnie się wydaje, że zwiększenie mocy silnika wiąże się też z większym rozrusznikiem, a co za tym idzie większej pojemności akumulatorem z odpowiednio dużym prądem rozruchowym. Jeśli będzie to zachowane, to przez nie potrzeba żadnej pomocy, żadnych pożyczek prądu.
Pewnie sprubuję dzisiaj z akumulatorem i kablami rozruchowymi, dam znać wieczorem jak poszło. Tylko nie to. Życie Ci obrzydło? :) Takie podłączenie to zwarcie, które może doprowadzić do wybuchu akumulatora.
Witam. Można by było sprawdzić przewód idący do kontrolki pod kontem zwarć. W Boxerach 2,2 HDI z tych lat często spotykałem się z różnymi usterkami, które spowodowane były złym podpięciem kabli rozruchowych. Uszkadzało to sterowniki, silniki wycieraczek itp. Sprawdź w pamięci błędów ECU czy nie ma tam czegoś więcej. Pozdrawiam.
Napiszę lakonicznie. Pojazd sprawny, akumulator do wymiany. Dalsze dywagacje bezcelowe, chyba, że Kolega przez zbyt duże spadki napięcia w czasie rozruchu lub kombinacje z kablami rozruchowymi, położy elektronikę auta. Wtedy zapraszamy.
Potrzebny jest jeszcze większy prekroj? Długość to wydaje mi się że wystarczy. Przekrój jest wystarczający. Przecież rozruch trwa chwilę. Natomiast kable ITO są moim zdaniem lepsze, gdyż połączone z przewodem mają obie szczęki krokodyli. Kup zatem ITO.
Na początek sprawcy świece żarowe manualnie jeżeli grzeją zostają wtryski Jak je sprawdzić Wykrecasz je kable rozruchowe i do obudowy świecy podpinasz - masę do części z małym gwintem podpinasz + w ciągu ok 3s powinna się rozpalić Jeżeli nic się nie dzieje świece uszkodzone
Czy taki przekrój nie będzie za duży dla większości samochodów benzynowych starszych marek jak np. Polonez, czy Audi 80 Co to oznacza, za duży? Masz na myśli, że nie wejdzie pod maskę, czy że mała elatyczność kabla urwie klemę akumulatora? Bo jeśli masz na myśli, że popłynie za duży prąd, to tu Cię uprzedzę. Kable ani nie podwyższają napięcia, ani...
Pierwsze pytanie to jakich użyłeś kabli do rozruchu? Były to oryginalne kable rozruchowe czy jakieś z tanie z supermarketu. Mogłeś chwilkę poczekać z podpiętymi kablami. Jesli akumulator jest dobry to powinien się w niedługim czasie podładować i autko powinno zapalić. jeśli jednak akumulator jest padnięty musisz mieć grube kable żeby odpalić samochód
Teraz pomiary. Sprawdzić jeszcze masę na karoserię, tą co idzie z ujemnej klemy akumulatora. Bez pomiarów to właśnie takie szukanie po omacku. Jak masz kable rozruchowe, takie porządne, nie supermarket, to podłącz masę z akumulatora, bezpośrednio do silnika. Zobacz czy zapali. Jak nie, to tym kablem, daj zasilanie na śrubę rozrusznika. Znowu spróbuj.
http://obrazki.elektroda.net/6_127071291... Firma Michelin przedstawiła inteligentne kable rozruchowe. Zazwyczaj aby uniknąć pomyłki przy podłączaniu kabli i ewentualnych uszkodzeń kable są pokolorowane na różne kolory. Jednak nowe kable Michelin są całe niebieskie. W środku przewodów znajduje się małe pudełeczko wypełnione elektroniką. Po...
Ludzie już nawet z maluchem nie potrafią sobie poradzić. . . :) Skoro kontrolki przygasają to albo masz akumulator złom, albo połączenia rozrusznika z zasilaniem są uszkodzone. Sprawdź to biorąc (dobry!) kabel rozruchowy i łącząc masę akumulatora z silnikiem, drugim plus akumulatora z rozrusznikiem.
Koledzy Wtrysk zregenerowany! Auto odpala lepiej., co prawda nie ma mrozu póki co, ale różnica jest nawet na ciepłym silniku - rozrusznik krócej kręci, szybciej zapala. Błąd USTERKA WTRYSKU przy wyprzedzaniu ( mocniejszym wdepnięciu gazu w podłoge) już nie świeci!!! aż głupio się jedzie..wcześniej dawało to znać kiedy się za szybko jechało..heh:) TEMAT...
Sprobuj odpalać z kabli rozruchowych z akumulatora samochodowego. Wydaje mi się ze wal korbowy ma za male obroty żeby bez problemu odpalić z oryginalnego akumulatora. Ten nieszczęsny dekompresator na 100% działa jak należy? Czy po zwiększeniu luzu zaworowego na wydechu nie odpali lepiej?
Najprościej zaopatrz się w 2 duże kleszcze (krokodyle), takie jakie są w kablach rozruchowych do samochodów, podłącz do nich przewody, które z drugiej strony przylutuj do żarówki. Nie zapomnij o wpięciu w jeden przewód gniazdka na bezpiecznik 5A. Będziesz jednak musiał nosić akumulator do ładowania... :-)
Jakie jest napięcie na aku jak odpalasz? Może spadek jest za duży? Podepnij kable rozruchowe z rana i sprawdź.
Bardzo dobry opis,dodał bym tylko że silnik dawcy powinien być wprowadzony na wyższe obroty (ok.3000)
Zaczął bym od sprawdzenia masy silnika względem karoserii. Jak rozumiem rozrusznik nie kręci ? Można zrobić próbę z kablem rozruchowym zapinając go między silnik a masę akumulatora. Albo zmierzyć napięcie między silnikiem a minusem akumulatora przy przekręconym silniku. Jeżeli będzie jakieś to znaczy że brak masy.
Do Twojej Vectry to przy takim przekroju to i 5m będzie ok... pzdr
witam dobre pytanie . ja zaczynam od zadania pytania kliento czy ma kod do radia :) bo potem kłopot zegar sie ustawi bez problemu ale o radio to już potrafią zrobić wojnę :) Kłopot jest w starszych jak nie działa gniazdo zapalniczki i tu patent własny - podpinam 2 aku pod klemy na kablach rozruchowych i dopiero wtedy odpinam stare aku
Witam Przy opisie kabli rozruchowych nie patrz w pierwszej kolejności na wartość prądu, jaki są one w stanie wytrzymać. Raczej pytaj o przekrój żyły i materiał wykonania, czyli czy jest miedziany (a nie: miedziowane aluminium, aluminium, mosiądz, stal miedziowana - różne cuda się zdarzają). Dopiero jak masz przekrój żyły i rodzaj materiału, to można...
Samochodem jeździłem przez godzinę, zaparkowałem pod domem koło godziny 21, rano już miał baterię pustą. Po takim rozładowaniu, gdzie trzeba użyć kabli rozruchowych, trzeba było akumulator doładować prostownikiem. Zanim oddasz samochód do naprawy, zrób jeszcze prosty test. Akumulator wcześniej dobrze naładowany zostaw na noc w samochodzie, ale nie...
Witam. Jak sprawdzić (miernikiem), czy kable rozruchowe o dł 2,5m i nominalnych 400A i 12V, faktycznie będą w stanie przesłać taki prąd? Czy pomiar oporności pozwoli na wyliczenie prawdziwej przepustowości? Jeśli tak to jak to policzyć? Jeśli nie, to jak inaczej sprawdzić jakość przewodów?
Moim zdaniem te są lepsze. http://obrazki.elektroda.pl/5641445600_1... 1). Połączenie taśmą/ przewodem pomiędzy szczękami krokodylka. 20. Dodatkowe "porządne zestyki w szczękach, oszczędzają same szczęki krokodylka ponieważ połączone bezpośrednio do kabla i połaczone razem "jeden z drugim" taśmą miedzianą umożliwiają lepszy przepływ...
Może to chińskie 3x2,5 ... Miałem kiedyś podobny przypadek z kablami rozruchowymi do samochodu. Znajomy chciał odpalić auto, ale na jego kablach ledwo rozrusznik się odezwał. Na moich kręcił jak z nowym akumulatorem, mimo, że wizualnie moje niemal 2x cieńsze. Proponuję skombinować skądś przedłużacz ogrodowy, np taki do kosiarki, zwykle są pomarańczowe,...
Nie wiem czy mówisz ironicznie czy nie. Ale zależy mi w miarę na dobrych nie potrzebne mi są na wypasie kable. ... Wcale nie ironicznie tylko całkiem poważnie. [url=https://sklep.intercars.com.pl/pora... masz poradnik w tym temacie. A [url=https://sklep.intercars.com.pl/szuk...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z rozruchem motocykla Yamaha XJ750 oraz z jego elektryką (brak świateł etc.). Postanowiłem wymienić istniejące ponad 20 letnie okablowanie na nowe. Zastanawiam się nad doborem odpowiednich przekrojów kabli. Głównie interesuje mnie przekrój kabla rozruchowego, ponieważ to przez niego płyną największe prądy i występują...
Rozładowanemu akumulatorowi nic się nie stanie jeżeli naładujesz go za tydzień. Ciekawe rzeczy, im dłużej stoi rozładowany, tym zasiarczenie się pogłębia. Zwłaszcza w aucie, gdzie zawsze nawet znikomy prąd jest pobierany. Rozładowanie akumulatora poniżej 10,8V, powoduje jego stopniowe uszkadzanie (zasiarczanie) Mnie uczono 10,5V, a w przypadku Autora...
...jeśli ktoś ma wątpliwości, niech rozgrzeje takie auto, podjedzie drugim, na grube kable rozruchowe podłączy pracujące auto i spróbuje odpalić to nie palące. Tyle że taki test może nie wyjść: - lichy rozrusznik, - spadki napięć w instalacji, - przewody rozruchowe grube ale tylko z zewnątrz bo w środku mniej miedzi niż w przewodzie 2,5mm2 Reszta to...
Nie ma co wróżyć bo i tak nie zgadniemy (przyczyn może być kilka). Taki efekt może nawet przynieść palenie na kable rozruchowe gdy wyładowany akumulator dostaje strzała 100 - 200 A.
Dwa słowa. Spadek napięcia. Im dłuższy przewód, tym większy opór stawia. Napięcie 6-8V, to małe napięcie i nawet niewielka zmiana rezystancji przewodów ma wpływ. A tu zwiększasz ją dwukrotnie. Daj po prostu kabel o przekroju żyły dwu-trzykrotnie większym niż oryginalny. Większy przekrój przewodu, to mniejszy spadek napięcia. Z tego samego powodu trudno...
Na kable rozruchowe odpali.
To podłącz sprawny akumulator do instalacji, nawet samochodowy na kablach rozruchowych i powiedz czy główne światła są zasilane z akumulatora. O ile żarówki są sprawne, nie przepalone.
Kable rozruchowe i drugi samochód / akumulator. Lub podmienić ten co jest na sprawny. Może nie odpalić bo po prostu obroty ma za niskie do odpalenia. Przy słabym akumulatorze to najbardziej w kość dostaje ROZRUSZNIK.
Musiało temu filtrowi to zwarcie zaszkodzić , że się aż zapowietrzył. :D
No to akumulator zdechł. Dodano po 45 Mozesz sprubowac odpalic kablami rozruchowymi z samochodu lub ciagnika.
U nich to wszystko rzadsze... Najlepsze to kable rozruchowe w komplecie z powerbankiem - średnica zewnętrzna 8mm robi wrażenie - a w środku przewód między 0,75mm2 a 1mm2.
wyciągnąć rozrusznik wziąść kable rozruchowe i spróbowac zastartowac na krótko rozrusznikiem, na sucho powiniem kręćić obserwuj bendix podczas wyrzycania korzystając z tego ze masz wymontowany rozrusznik odpal traktor na pycha, jeśli zapali to padniety rozrusznik sasiad miał cos podobnego w transicie a znajomy dawno temu w mercedesie Dodano po 46 to...
W okresie letnim mogą to być przewody w osłonie polwinitowej lecz w okresie zimowym polecam przewody w gumie jak zaznaczył mój poprzednik lecz one wymagają odpowiedniego użytkowania gdyż guma w połączeniu z olejami po prostu puchnie. Dodano po 3 To jest napięcie pracy tych przewodów na jakie te przewody posiadają certyfikat.Jak zakupisz przewody w serwisie...
Za pomocą kabli rozruchowych weź masę bezpośrednio z akumulatora i podłącz do silnika na próbę.
Zastosuj kable minimum 16mm2, kupisz w sklepach z artykułami spawalniczymi ( tzw kable spawalnicze). Ale druga wazna sprawa to żabki do nich, wiesz na co tam zwrócić uwagę?
Kulon kupiony :) Od razu po zakupie wymieniłem wentylator na Sunon MF50151V3-A99-A 12 V.Następne w kolejności do wymiany były przewody wyjściowe wewnątrz urządzenia .Dałem 3mm linkę . Zakupiłem kable rozruchowe do samochodu za 22 zł pójdą na wyjście urządzenia + kalibracja :)
Jaki bezpiecznik ? Gdzie się znajduje ?
Zrobiłem synchronizacje ISTA auto odpala, nie wiem co było przyczyną aku nowe miało 12,50v mimo to zapodałem kable rozruchowe i za drugim razem przeszło procedurę.
25 mm² , jak w kablach rozruchowych Tak kupować miedź Tak podłączyć to na akumulatorze w bagażniku klemami typowymi jak pod maskę Tak Jaki do tego dobrać bezpiecznik? minimum 100 A Jaki dobrać przycisk, żeby miał odpowiednią wytrzymałość i się styk nie zespawał? Wpisz w Google frazę: [url=http://bfy.tw/Go9y]wyłącznik akumulatora hebel
Akumulator jest naładowany i jest prawie nowy Wykonaj próbę uruchomienia przy pomocy kabli rozruchowych, przy pracującym na średnich obrotach, innego pojazdu.
Z wirnika wychodzą dwa niebieskie kable, bo to są kable od bezwładościowego odłacznika fazy rozruchowej. Rany Boskie, skąd ty taki silnik wziąłeś? Tak miały pierwsze Franie!
Uszkodzony przewód dodatni od akumulatora do rozrusznika. Prawdopodobnie to wlasnie na rozrusznik idzie także przewód od alternatora, nie pamiętam dokładnie, w każdym razie to by dawało opisywane objawy. Masę między silnikiem a akumulatorem możesz sprawdzić łącząc kablem rozruchowym minus akumulatora z masą silnika. Tak czy inaczej,, auta nie można...
po pierwsze majac autko z silnikiem wysokopręznym powinienes przed zimą zadbac o wymiane oleju na taki który bedzie mial dobre parametry przy niskich temperaturach.Tu nie chodzi o marke producenta tylko o granice zamarzania oleju.Jesli masz jeszcze troszke tego oleju gdzieś w zapasie nalej sobie w szklanke czy kieliszek i pozostaw na mrozie na noc ,rano...
To ja powiem inaczej - samochód działa na instalacji 12V. Tak? Rozrusznik pobiera 200-600A, w zależności od wielkości silnika oraz rodzaju - diesel będzie brał raczej górny zakres tej energii. Miałeś kiedyś kable rozruchowe w rękach? Te w powerbankach, zwłaszcza tych za 250 zł, nie leżały koło nich - bardziej przypominają kabelki z prostych urządzeń...
rozruchowe kable przekrój kable rozruchowe kable rozruchowe lutowanie
kupić układ scalony kontrolka tempomat siemens gigaset zasilacz
telewizor sharp aquos stabilizator mosfet
Dym z nadkoli Audi A4 B6 1.9 TDI 2001 - przyczyny Jak zdjąć blokadę SIM-lock w LG-H440N bez opłat?