Może bariera. Zmierz jakie jest napięcie pomiędzy nimi w stanie spoczynku, podczas zamykania i otwierania. EW, podłącz pomiędzy nie (jak będzie pomiędzy nimi napięcie) żarówkę sprawdź czy jest podtrzymanie zamykania, a jak będzie to w czasie jazdy rozłącz i zobacz co się będzie działo.
To jest kontrolka o błędzie w układzie wtryskowym. Pierwsza sprawa to konkretną diagnostyka i clipem radzę żeby sie nie orobic później na darmo. Ogólnie masz problem z przepustnica, kablami, wtyczka, lub sterownikiem silnika. Jeśli okaże się że sterownik pisz na priv pomogę. Ale na początek diagnostyka i po koleji. Przepustnica wtyczka kable sterownik....
Witam. Przetarty był kabel zasilania sterownika silnika i zwarł z masą. Dzięki za porady.
Można przez obudowę sterownika silnika.
Tak to jest to samo. A błąd esp jest przez nierówna pracę silnika. Pozostaje przepustnica kable sterownik silnika
Zobacz czy linia diagnozy nie jest zwarta do masy ( przetarte kable), jak nie to szukaj sterownika.
Sterowanie alternatora odbywa się bezpośrednio z nogi 75 sterownika silnika . Kabel niebiesko-brązowy
Brak sychronizacji sterownika silnika z immo.To musisz sprawdzic.Lub gdzies kable przetarte,zasniedziałe od immo.1635 to uszkodzony sterownik swiec zarowych.Gdzies masz problemy z canem od sterownika silnika .Moze poprostu sterownik padł.
Rozumiem, że mam wypiąć przewód z alternatora i na nim sprawdzać oscyloskopem na włączonym silniku. Tak ,ten kabel leci do sterownika silnika,możliwe że zgnity gdzie.
Do silnika napewno nie idzie i napewno wraca do sterowania bo silnik jest sterowany przekaźnikami. Zobacz że kable od silnika dochodzą do sterownika tam są 2 lub trzy przekaźniki od sterowania silnika. Dodano po 1 W silniku masz jeszcze krańcówki sprawdz je najpierw.Jak są padnięte to miłej wymiany. ;-)
Wyłącznie nowym sterownikiem. Są takie na Allegro, np. https://allegro.pl/oferta/fbld40c-orient... Poproś Allegrowicza, to Ci kawałek kabla z wtykiem doda do tego sterownika.
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Witam . Jeżeli ma to być tylko do pcb - ewentualnie jakieś grawerowanie czołówki to takie silniki powinny wystarczyć . Co do śrub to może pomyśl nad napędem na paskach zębatych . W sumie to może zrób jak radzi kol. piotrjub - tam znajdziesz wszystko . I faktycznie - 500pln to raczej zapomnij - tyle to wyjdą sterownik , zasilacz i kable do sterowania...
dear Madar I thank you very much.
No właśnie też nie bardzo rozumiem w czym problem. Po prostu nie działa. Silniczek na pewno sprawny, bo już go podłączałem prosto do kabla.
to przewód lampki check silnika, połącz te kable i zobacz czy zaświeci lampka na desce. Sterowana masą.
Bardziej 12V maksymalnie 15V . Sterownik nie obniża napięcia. Podaje takie jakie jest. 24 V może być za dużo dla silnika i sterownik może paść od za dużych prądów. Jeszcze tak teraz widzę dopiero drugą wtyczkę na silniku jest coś jeszcze z kabli oprócz tej wtyczki i wyjść U V W. Silnik da się obrócić ręcznie?
Witam. Można by było sprawdzić przewód idący do kontrolki pod kontem zwarć. W Boxerach 2,2 HDI z tych lat często spotykałem się z różnymi usterkami, które spowodowane były złym podpięciem kabli rozruchowych. Uszkadzało to sterowniki, silniki wycieraczek itp. Sprawdź w pamięci błędów ECU czy nie ma tam czegoś więcej. Pozdrawiam.
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
oporność się zgadza jeśli kable ok to sterownik trzeba podłożyć
Silnik 2.5 pompowtryski.
Podłącz woltomierz pod ten różowy kabel i obserwuj, czy nie znika 12V podczas pracy silnika. Z przekaźnikiem masz rację. Sterownik podaje mu masę jasnoniebieskim kablem z pinu 58. Niestety nie wiem, gdzie jest ten przekaźnik.
Jest podpięta do sterownika silnika, przemierz kable od przepustnicy do sterownika. Sprawdź, czy się nie blokuje.
Jaki kabel od sterownika do silnika skoro mechanizm masz w sterowniku którego zdjęcie zamieściłeś?
Wtyczka 6 pin ma 5 kabli. Ewentualnie sterownik wspiera szósty przewód na którym podłącza się czujnik temperatury silnika.
Po takich pytaniach wnioskuje, że nie masz o tym bladego pojęcia. Dlatego taniej dla Ciebie będzie zgłosić się z tym do poważnego specjalisty. Może być problem z wtryskiwaczem, kablami, sterownikiem silnika, pompą wysokiego ciśnienia, lub jakimś czujnikiem. Bez odpowiedniego sprzętu i rzetelnej wiedzy nie ugryziesz tematu.
Witam. Hulajnoga Kugoo Kirin M4. Podczas jazdy wyłączyła się. Silnik szarpał. Wymieniony na nowy i to samo. Grzeją się kable, styki na kostce od silnika. Co padło? Sterownik?
Obudowa jest plastikowa wiec raczej nie, ale sa dwa miejsca pod sruby, zobacze. Rzeczywiscie moze brac mase w miejscu przykrecenia, chociaz w tym aucie nawet masa jest przykrecona do masy :) wiec mam wrazenie ze mimo wszystko bylby kabel...
Weź omomierz i zmierz oporność pomiędzy każdym wyprowadzeniem - w ten sposób określisz, pomiędzy którymi są uzwojenia. Jeśli ten opór się nie zmienia, to najpradwopodobniej jest to silnik krokowy (przeskoki przez ciebie opisane właśnie to sugerują). Cztery kable - zapewne bipolarny, ale oznaczenia są jakieś trefne. Jeśli dobrze myślę to może być silnik...
p kablu ze sterownika silnika
Sorry ze odkopuje temat Przypadłość mam taka we frugal impulse naprzemiennie blad e14 i e16 z komunikatami dzwiękowymi dostałem ją ze zwartymi przewodami od silnika przy sterowniku wymienilem mosfety i profilkatycznie kabel od silnika reszta elementów przy sterowniku sprawna. po w/w czynnościach błędy są nadal... zero reakcji na manetke miał ktoś tego...
Ja u mnie znalazlem przyczyne, mimo, ze mam wtyczke przy kierownicy na manetke i wytczke do czujnika sprzegla, to i tak gdzies instalacja jest nie kompletna. rozwiazaniem bylo podciagniecie nowych kabli pod sterownik silnika,
Różowy zasilanie grzałki +12V po bezpieczniku. Biały masa grzałki ze sterownika silnika. Siwy i brązowy czujnik sondy ze sterownika. Podałem dane w aucie a teraz trzeba poszukać jaka to sonda i dopasować kable kolorami.
tylko to a kabli do sterownika silnika nie trzeba ciągnąć?
Nie ustawisz tym kablem. Potrzebujesz kabla dedykowanego do posiadanego sterownika instalacji gazowej i wiedzy jak to zrobić, z zakresu działania silnika spalinowego i instalacji gazowej.
Na PRACUJĄCYM silniku zobacz czy masz plusa na grzałkach , EGR, EVAP. Jeżeli niema zacznij od sprawdzenia bezpiecznika od tego obwodu. Masy sterownik silnika wystawia na oddzielnych kablach więc tu usterka jest mniej prawdopodobna. Przekaźniki sobie odpuść bo w przypadku ich awarii silnik nie pracowałby wcale.
Normalnie jeździł, tylko raz stracił moc po tym, jak pomogłem gościowi i odpalił auto na kabel z mojego. Wymieniłem sterownik silnika i od razu z rozrusznika dym.
Dżizasss, cewka mu się hajcowała a ten o kablach gada. Sterownik silnika pada, dlatego ją tak rozpucyło.
1. Przewód z sygnałem przerywającym zaekranować przy czym masa przyłaczona do ekranu tylko z jednej strony od strony sterownika. Masa biegnąca do licznika energii od sterowanika razem z kablem przerywającym w wspólnym ekranie. 2. Oddalić sterownik od silnika i dać metalową przyłaczoną do masy obudowę. 3. Dać osobne zasilanie (na osobnych trafach) do...
Dopiero teraz przyjrzałem się zdjęciom - nie podłączysz tego sterownika do tej nagrzewnicy - tak aby wykorzystać jego możliwości - przynajmniej nie bezpośrednio. Masz sterownik do nagrzewnicy AC, a twoja to EC - czyli silnik sterowany napięciowo.
Pin 3 5V pin 4 12V Źle podane wartości!!! Podłącz swoją przepustnice u kolegi i odczytaj błędy, poza tym masz dwa bratnie auta, włącz zapłon i porównaj pomiary. Dodano po 2 W sterowniku silnika, odpowiednio pin 74,62,75,69. W przepustnicy 7 pin, prawdopodobnie brązowy przewód to masa, ją też sprawdź. Dodano po 50 Sprawdź przejścia, jeśli zasilania są,...
Problemem była wiązka kabli dochodzące do sterownika silnika.
Właśnie obok sterownika silnika był przymocowany kabel do karoserii, był urwany i nie mam pojęcia, do czego on idzie.
witam Przestała mi działać hulajnoga 250W 24V Sprawdziłem akumulatory w porządku. Pożyczyłem manetkę do gazu i sterownik. Podłączyłem wszystkie kable i silnik kręci przez cały czas bez przekręcenia kluczyka w stacyjce (kluczyk wyłączony) manetką też nie przekręcam. Później ze sterownika podłączyłem tylko kabel do silnika i akumulatorów reszty nie podłączałem,...
Więc musi tam być jakiś dodatkowy moduł przekaźniki albo sterownik silników
Witam. Jakie macie patenty na wypadający kabel z kostki od sterownika, komputera silnika w ford? Kostka zapina się dobrze lecz mam obawy że piny się nie zapinają bądź są luźne i nie łączą tak jak należy.
Potrzebna Ci rozpiska pinów sterownika silnika tak żebyś kablami wpiął się w piny bezpośrednio w sterownik. Po podaniu zasilań i mas w odpowiednie piny i po wpięciu linii diagnozy k na odpowiednim pinie powinieneś mieć połączenie i odczytasz błędy. Podaj numery ze sterownika silnika.
Dołącz zasilanie sterownika od baterii i rozłącz kable od sterownika do silnika ( 3 fazy ). Multimetrem ustawionym na sprawdzenie przejść ( piszczek )jeden przewód multimetry + daj na zasilanie + a drogi do trzech faz po kolei i odwrotnie a. Na wejście zasilania+ daj - multimetry i drugi przewód multimetry na trzy fazy po kolei. W jednym i drugim przypadku...
Kupiłem, pojeździłem. Rzeczywiście jeździ mizernie ale co ważne - nie pokazuje prędkości i przebiegu, oraz są ślady " dłubania ) na kablu do silnika. Prawie na pewno uszkodzony kabel i sterownik nie widzi hallotronów. Prosta robota tylko czas trzeba znaleźć
czyli nic nie zrobię przez ten kabel? ze sterownikiem silnika połączy się, ale już z poduszkami nie - vag-com
Żaden z tych rysunków nie opisuje układu który nadaje się do Twojego silnika, Twój silnik jest bipolarny http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46... W załącznikach masz bardzo ciekawy układ, jest też program, trzeba dobrać tylko dowolne tranzystory pnp i npn ogólnego przeznaczenia i schrittmotor powinien fahren http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46...
Witam mam problem, silnik który mam to XF08, sterownik kt36v jadąc wczoraj silnik zaczął nagle głośno hałasować odstawiłem rower na troche odczekałem ponownie włączyłem i dalej to samo a do tego znacznie stracił na mocy najbardziej czuc to przy ruszaniu, odstawiłem rower i następnego dnia chce ruszyć z manetki a kolo stoi w miejscu i, słychać tylko...
Witam. Mam taki dziwny problem, auto nie zalacza sprężarki klimatyzacji, podświetla śnieżynkę i nic się nie dzieje. Podpinając się inpa do klimatyzacji mogę ją wysterować z poziomu programu. Błędów w silniku i klimie brak. Kable wszystkie przedzwonione i są dobre. Czujnik ciśnienia ok, przekładany z innego sprawnego. Zresztą, jak dawałem inne napięcie...
Witam,Silnik nie ma żadnych elementów do regulacji prędkości. Zresztą tak jak pisałem w 1 poście - jak tylko bieżnia zaczęła falować to żeby sprawdzić czy to wina silnika czy sterownika , podpiąłem kable silnika do sterownika sprawnej bieżni (stoją obok siebie) i z konsoli 1 bieżni regulowałem obroty silnika z pasem biegowym 2 bieżni. Wszystko było...
Miskę zostaw w spokoju - jeśli silnik był faktycznie pojony Superolem, to możesz już się z nim powoli żegnać. Co do czujnika G28 to poczytaj - jest sporo na jego temat - od uszkodzenia samego czujnika, poprzez jego kabel, do sterownika silnika. To tyle.
a czy jest zasilanie na cewke (iskra na świecy), słychać pompkę paliwa? jeżeli nie możesz połączyć sie ze sterownikiem silnika to w innych sterownikach powinien być błąd na "komunikacje ze sterownikiem silnika" np wskażniki, abs itp. Jeżeli taki są to sprawdź przekaźniki obok sterownika jeżeli dobrze pamiętam to któryś daje zasilanie sterujące (cienkim...
Padło powyżej pytanie o dane auta - nie jesteśmy wróżkami, a Sprinter jest już ćwierć wieku w produkcji. Aktualnie to czwarta generacja, a w każdej były silniki benzynowe. Gdzie te wtyczki znalazłeś? Mogę się domyślać - ale w imię czego? Chyba tobie powinno zależeć - a nie nam. Jak kable idą do sterownika silnika to nie jest wiązka kabiny!
witam kolegów otóż zabrałem się za budowę buggy wszystko szło ok do momentu w którym trzeba było włożyć silnik którego nie miałem. po paru dniach poszukiwań dostałem silnik ze skrzynią od escorta 1.8TD i tu moje pytanie czy da się uruchomić ten silnik bez kilometra kabli i sterownika silnika??? w prawdzie sterownik też mogę załatwić ale wątpię aby się...
86 plus, 85 masa po stacyjce ze sterownika silnika. A świece żarowe grzeją? Bo plus na 86 w/g schematu podawany jest ze sterownika świec. Prześwietl kable czerwono-czarny od sterownika świec do do przekaźnika pompy oraz brązowo-czerwony od 85 do pinu 75 sterownika silnika.
Jaki masz czujnik ciśnienia klimy? Jakie auto i silnik? Klimatronic? W klimatroniku możesz zobaczyć warunki włączenia kompresora. Jak nie masz klimatroniku to w sterowniku silnika. Sprawdź bezpiecznik 16 w desce rozdzielczej, zasilania sterownika wentylatorów, pognite kable, i sam sterownik.
Dość typowa usterka, najczęściej uszkodzona jest skrzynka bezpieczników pod maską (wilogoć, należy podnieść wszystkie przekaźniki od pcb oraz sprawdzić wszystkie przekaźniki), rzadziej kable od sterownika silnika do skrzynki bezpieczników.
ma ktos może schemat połączeń wężyków podciśnień w silniku G4CR (1600 16V DOHC 1994r) ? I jeszcze sprawa obrotów : na zimnym silniku ciężko go zapalić, przeważnie gasnie-po przytrzymaniu przez ok.30s obrotów w granicach 2000 nie gaśnie. Po nagrzaniu podobnie-zapalenie powoduje że ma bardzo niskie obroty (ok500) po krótkim czasie dochodzi do normy. Co...
W sterowniku silnika szukaj kabli niebieski-czerowny (2-3szt) to zasilanie po przekaźniku, musi być tam +12V po kluczyku. Jak nie ma +12v to nie ruszy ECU. Niestety z opisu wychodzi że wysypał się sam ECU i pewnie trzeba będzie go wymienić.
Zobacz schemat tego silnika, miernikiem przedzwoń wg. schematu kable od pedału gazu do sterownika silnika, sprawdź jeszcze bezpieczniki i zasilania sterownika, zobacz czy sterownik silnika nie stoi w wodzie bo też jest to prawdopodobne.
Zlokalizowałem usterkę. Uszkodzony był kabel sterujący w wiązce, pomiędzy BSM i sterownikiem silnika. Wiązka przechodzi obok filtru powietrza. W celu lepszego dostępu zdemontowałem dolot powietrza i obudowę filtru powietrza. Wypiąłem wiązkę z BSM i wyciągnąłem ją. Wiązka oryginalnie idzie w dół, przechodzi przez otwór i wychodzi koło silnika. Wyciągnąłem...
Przedzwoń kable pomiędzy skrajnymi stykami wtyczki cewki a stykami 58 i 59 sterownika silnika ( dostęp do wtyczki po odmontowaniu zbiornika płynu wspomagania) Jak gra na ciągłość to zobacz czy nie wali gdzieś na masę ( przytapiało wiązkę o gorącą rurkę czujnika ciśnienia sprzężenia spalin). Jak kable masz ok to wykręć cewkę i zobacz czy nie pęknięta....
Kable pozostawiłem niepodłączone, sterownik silnika działa, skrzynia też.
Problem rozwiązany. Mój mechanik stwierdził że nie dochodzi do wtryskiwacza napięcie w kablu plusowym od sterownika silnika do 3cyl. Dziękuje wszystkim za pomoc
Kolego mówimy o złączu sterownika silnika. Masz na schemacie zaznaczone kolory kabli, już po tym możesz zidentyfikować wszystko. Zobacz, w tej kasecie też masz podpisne piny. Nawet na zdjęciu widać. Obudowa, wewnątrz gniazd ma cyferki, to rzędami numeracja pinów. Oczywiście liczysz z pustymi polami. 1 ----- 5 6 ----- 10 Tak to przykładowo wygląda. I...
Wymień cewkę znowu. Skoro błąd nie daje się skasować, a nie wiesz w końcu czy to przerwa czy zwarcie, to kup nówkę, najlepiej oryginał. Sterownik silnika widzi nieprawidłowe obciążenie na kablu i tyle.
szukam rozpiski pinów sterownika silnika. tzn. który kabel odpowiada za jakie urzadznie
https://obrazki.elektroda.pl/3181246700_... https://ep.com.pl/kursy/notatnik-konstru... Możesz zapiąć oscyloskop 3 kanałowy na 3 grube kable i zobaczyć czy sterownik w ogóle próbuje zakręcić silnikiem. Jak nie masz 3 kanałów to dwu lub jedno też coś zobaczysz choćby po jednej fazie sprawdzać....
Dziękuję bardzo za pomoc ale rozwiązanie okazało się lekko odbiegać od oczekiwanego. Przyczyną okazały się przerwy na złączne między przegrodą od silnika i sterownika. Poprawiono kable i wszystko wróciło do normy. Dziękuję za zainteresowanie
Masy na silniku , skrzyni i sterowniku wykręć , wyczyść połączenia , poszarp za kable. Czasem masa w Fiacie trzyma się tylko na jednym ,dwóch drucikach oraz izolacji.
Re: BOSS JE 10-40 schemat Dzisiaj podłączyłem płytkę condesatora jedną stroną do B+ na sterowniku tam też podłączyłem plus z włącznika bezpieczeństwa i cienki kabelek zasilający . Condesator ma taką małą płytkę 2 otworami , do niej podłączyłem dwa kable jeden idzie do 1 stycznika jest to stycznik zmiany obrotów podłączyłem do oznaczenia minus plus na...
Ja posiadam 2 kostki do sterownika silnika
W pierwszej kolejności sprawdź kable od wtrysków do sterownika silnika jak auto ma instalację gazową sekwencyjną to była ingerencja właśnie w te kable.
Kable sterujące silnikiem krokowym wyglądają następująco: 4 kable podłączone do portów(P1.0-P1.3) wysyłają sygnały do interfejsu sterownika, a stamtąd 4 inne kable wprost do silnika (Porty --> 4kable --> sterownik --> 4kable --> silnik). Udało mi się odkryć, że program działa poprawnie kiedy odłączę 4 kable idące od portów do sterownika. Jednak kiedy...
Na początek zmierz oporności grzałek obu sond. Potem trzeba przedzwonić kable między sterownikiem silnika a odbiornikami, a przede wszystkim tego plusa na wtryski, sondy, i zawór oparów.
Brak zasilania dwóch + i burdel w kablach .
W Audi, w którym ogarniałem elektronikę po przekładce zamontowałem czujnik sprzęgła, pociągnąłem dodatkowy kabel do modułu hamulca postojowego w bagażniku i kabel do sterownika silnika, ale w sumie to nic nie dało, bo ręczny nie miał funkcji auto-hold, jeśli Twój ma taką funkcję (dodatkowy przycisk), to zabawa ma sens. Światła cofania. W wersji z automatem...
Czyli albo pomieszane kable albo sklejony stycznik lub też problem w samym sterowniku. Silnik raczej mało prawdopodobny, bo sekwencja załączania styczników powoduje najpierw załączenie kierunkowych a potem hamulcowego. Pomierz napięcie to zobaczymy.
Sterownik kupiłem na aukcji - sprawuje się do dziś bardzo dobrze Zmianę kierunków obrotu zrobiłem na 2 przekaźnikach samochodowych + mały przełącznik A te cienkie kable podłączone są do oporników zatopionych w korpusie silnika i odpowiadają za biegi w silniku. Sterownik podłączyłem pod 2 najgrubsze kable (czerwony i czarny)
witam Przestała mi działać hulajnoga 250W 24V Sprawdziłem akumulatory w porządku. Pożyczyłem manetkę do gazu i sterownik. Podłączyłem wszystkie kable i silnik kręci przez cały czas bez przekręcenia kluczyka w stacyjce (kluczyk wyłączony) manetką też nie przekręcam. Później ze sterownika podłączyłem tylko kabel do silnika i akumulatorów reszty nie podłączałem,...
Więc spróbuj jeszcze z diodą (tą dużą ze zdjęcia). podłącz ją szeregowo (katodą do sterownika) a za nią wstaw kondensator 2200uF/25V plusem do diody a minusem do kabla minusowego. [syntax=bash] + ------|>|------- |+ aku === sterownik | - ------------------ [/syntax]
Witam, chcę założyć klimatyzację do kombajnu. Posiadam pełną klimatyzację manualną z vw golfa 4. Większość przewodów podłączyłem. pozostały mi wolne przewody wychodzące ze sterownika od klimatyzacji do sterownika silnika.I tu się rodzi pytanie: Czy muszę je podłączać czy jeśli to ma być zamontowane w jakieś tam maszynie to wystarczy podłączenie sterownika...
niestety nikt nie wie co może być przyczna problemów nissana :/ może być ich wiele- za duże napięcie ładowania, lużny pasek rozrządu, zwarcie na kablach pomiędzy sterownikiem a silnikiem, czujnik położenia wału itp... szok :O
masz przerwę w wiązce. czujnik poziomu adblue jest podłączony do sterownika silnika. Schemat jest tutaj na forum bo godzinę temu ktoś o to też pytał (!)
Szukaj kolejnych uszkodzonych kabli w okolicy sterownik silnika. Odłączenie wtyczki nie ma wpływu chyba że źle została podpięta.
Sprawdź przewody WN. Sprawdź czy nie ma możliwości łapania lewego powietrza za przepustnica(wysokie obroty biegu jałowego). Sprawdź stan okablowania czujników w skrzyni do sterownika tak samo stan kabli do sterownika silnika. Sprawdź stan czujników w kolach (ABS) odpowiadają także za (TC). Jeśli nic nie odnajdziesz Diagnostyka Komputerowa.
Witam. Ja zanim zmieniłem ecu to przedzwoniłem kable żeby mieć pewność że sygnały dochodzą. Zamieniałem S na P dla silnika AFN.
Jaka lokalizacja? Dodano po 9 A ma może ktoś opis błędu hydrostat SG 49, 55, 60? 49 - jest od zaworu cofania. Zawwyczaj potrafiły ugnić kable od cewki. 50 - to błąd sterownika Hydrostatu być może jakieś zwarcie go przypaliło albo jakieś kable sa pognite lub ktoś coś pozamieniał w coś kablach. 60 - prawdopodobnie uszkodzona instalacja przy sterowniku...
Dzien dobry. Mam problem z moim Audi a6 c6 3.2 AUK mianowicie, po dluzym postoju, silnik odpalam ladnie wszystko chodzi, po paru min na wilnych zascieca sie blad esp, po zgaszeniu i ponowym odpaleniu jest juz ok w trakcie jazdy to samo dzieje sie tak po dluzyszm postoju, bledy na komputerze 18728 Regulator cisnienia paliwa 2 sygnal za wysoki staly W...
Kod silnika. Tam był problem z kablem od diagnostyki. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
200 W mocy i prąd ponad 10 A. Sterownik niby do zdalnego sterowania. Jeszcze trzeba poszperać czy on się nie zdziwi, jeśli jeden silnik będzie odłączony. Nie wiadomo, co tam sobie producent wymyślił i czy sterownik coś kontroluje, czy podaje zasilanie w ciemno.Może uda się odłączyć choć jeden kabel z jednego silnika i sprawdzić czy sterownik działa?...
Przy zalozeniu ze cos sie rozlaczylo ktore kostki, przekazniki, kable w pierwszej kolejnosci sprawdzac? Slyszalem ze taki blad to rowniez moze byc uwalony sterownik silnika lub kable idace do niego. Gdzie ten sterownik sie znajduje?
Nie ma prawa włączać póki silnik nie chodzi. To napisz, po którym kablu sterownik ,,wie,,że silnik pracuje bo ja takiego nie widzę???
Wentylatory w B5 i B6 nie są zamienne, to dwa różne systemy. W dużym wentylatorze jest sterownik obsługujący oba wentylatory, odłącz cienki kabel idący do dużego silnika (kabel żółto/fiolet), jeśli silniki i moduł są sprawne to oba wentylatory powinny się włączyć po włączeniu zapłonu.
Cześć zrobiłem jak doradziłeś , i działa ok. Natomiast problem jaki napotkałem to kiedy chcę wyłączyć silnik , wysyłam stan wysoki na wejście EN. To powoduje że kable zasilające silnik ( które są podłączone do sterownika ) się topią. Problem nie występuje gdy silnik chodzi. Zastanawiam się czy aby na pewno problem leży po stronie kabli , czy czasem...
Siemanko szperam i szperam i nie mogę znaleźć szczegółowego schematu kabli dla silnika pinout BAM AMK Potrzebuję listę za co każdy kabel odpowiada, bo sterownik montuję do innego silnika... MOże ktoś by się podzielił schematem najlepiej w pdf
kable sterownika silnika mercedes czyszczenie sterownika silnika awaria sterownika silnika
schemat silnika pralki siemens silnik mercedes atego temperatura schemat oprawy oświetleniowej
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Zamiennik lampy ECH81: 6AJ8, ECH84, ECH83 Piec węglowy nagrzany do 70°C nie grzeje kaloryferów