Kabel do prawego mijania wychodzi z modułu SAM usytuowanego na prawej, bocznej ścianie pod deską rozdzielczą, przez prawymi przednimi drzwiami. Wtyczka B1, pin nr 1. Po drodze do reflektora nie ma żadnych dodatkowych wtyczek - kabel idzie bezpośrednio. https://obrazki.elektroda.pl/2866042800_...
1005108
Sprawdź sobie tutaj. Powinien tam ten schemat być. Nawet jednak jak go nie ma, to taki zestaw schematów na pewno ci się przyda.
Aby pompował musi by zwolniony chamulec ręczny. Pod autem przy tylniej osi masz czujnik położenia, na trzech kablach.
Witam dla ułatwienia gdzie szukać centrali, czyli muszę ją znależć po kablu syrenki to mercedes vito 115, kabel od syrenki załoznej po stronie kierownicy idzie w drugą stronę w stronę bezpieczników czy centrala może być pod schowkiem pasażera, po czym poznam że to centrala? odpisuje jak jestem przy laptopie i sprawdzam wiadomości. Pozdrawiam
Jedynie co sam mogę zrobić sprawdzić akumulator miernikiem na sucho i po włączeniu silnika (ogólnie też pomyślałem żeby to sprawdzić jako pierwsze ). Na naprawie samochodów się nie znam, ale chciał bym poprostu wiedzieć co to jest. Ogólnie rozrusznik wydaje mi się że kręci dobrze. No nic sprawdzę na początek ten akumulator :) Dodano po 5 Nie miałem...
Błędy nie wyskoczą.Rozrusznik najwygodniej w wiązce wychodzącej ze stacyjki. Przewód oznakowany"A122".
być może licznik bez obrotomierza miał w innym miejscu kabelek od czujnika oleju, porównaj obie wtyczki jak są ułożone kable.
Sprawdź pod przednią, lewą listwą progową. Tam jest sporo kabli puszczonych.
Przedzwonione kable od kostki czujnika do kompa. Połóż równolegle na próbę te 3 kable A co z kablami do zaworu?
a niema tam kontroli światel? jesli jest to moze padła? do sprawdzenia bezpieczniki, zarówki, i ciagłośc kabli
Hej odświeżę temat, czy udało się zamontować LEDY z przodu? Kupowałeś tego typu kable: https://www.need4street.de/Cable-set-ret... Czy poza lampami i tymi kablami coś jeszcze z części kupowałeś? p.s. czy tylne lampy wystarczy tylko zamienić na LEDy beż żadnego programowania, dodatkowych...
Według instrukcji i schematu za doprowadzenie prądu kablem czerwono-szarym odpowiada bezpiecznik nr 35 w jednej z dwóch, dwudziestodwubezpiecznikowych skrzynek w skrzynce głównej, w komorze silnika. Ma wartość 20A. Każdą z tych skrzynek można łatwo odkręcić żeby stwierdzić od spodu istnienie wspomnianego kabla.
Najczęściej gniną kable przy wtyku sprężarki lub/i czujniku temperatury. Awarie samej sprężarki także się zdażają. Przy 0,5bar też się uruchomi, ale nie będzie chłodzenia.
Komputer takiej usterki nie wykryje. Nie mam przed nosem schematu, ale Mercedes stosuje zazwyczaj do świateł pozycyjnych kola szary lug szary z kolorowym paskiem. Jesteś pewien ze sprawdzasz dobry kabel?
Może udam i się go dzisiaj podpiąć pod komputer bo bezpieczniki i kable są ok.
Pokaż to co zostało. kabel antenowy sprawny?
Witam ponownie. Czy to znaczy, że nikt mi nic więcej nie podpowie w sprawie tego błędu? Dodano po 12 Może ktoś mi podpowie jaki program i gdzie szukać, żeby jakoś lepiej zdiagnozować Vitka po kablu OBDII?
No właśnie problem w tym że są wszędzie, można patrzeć po kablach ale tak też nie dopatrzyłem się żadnej zasady
Witam,czy ktoś posiada schemat lub wie jak podłączyć impulsator (dwa kable) do licznika w Vito TDI ?Zmieniana była skrzyna automatyczna na manualną,zegary i kontrolki działają ,lecz prędkościomierz i obrotomierz zamilkł.
Wolałbym przez przekaźnik żeby było tak jak być powinno... ale dzięki za radę. Dodano po 2 Doszedłem że mógłbym silniczek opuszczania przednich szyb podłączyć w ten sposób: http://obrazki.elektroda.pl/6246719300_1... Silniczek szyb uchylnych mógłbym podłączyć w ten sposób: http://obrazki.elektroda.pl/6865409300_1... Dodano...
Dla potomnych. Miałem podobne objawy okazało się że pod fotelem kierowcy nie stykał bezpiecznik nr 24 i viciak wariował aż wkońcu przestał kręcić rozrusznikiem. Po czyszczeniu owego styku Odpala normalnie.
Nie mam schematu pod ręką, ale zasilanie idzie ze stacyjki. Działa to tak: w pozycji "0" stacyjki (możliwość wyjęcia klucza) ten styk jest zwarty i zasilanie przechodzi. Wsadzamy kluczyk, zostaje on rozpoznany i blokada się odbezpiecza. Do stacyjki wraca sygnał o odbezpieczeniu umożliwiający przekręcenie kluczyka. Kluczyk przekręcamy (w domyśle: chcemy...
Nie do końca widzę kolory kabli ale od prawej patrząc na Twoją fotkę. Plus, masa, plus, linia komunikacyjna. Na 100% dwa plusy minus i linia. Tak probówką 12V masz sprawdzić.
Dokładnie. Najlepiej zacząć od rozebrania zamka, przeczyszczenia wszystkiego dokładnie i powinno działać. Jeśli to nie pomoże to prawdopodobnie zalało kable pod siedzeniem i nie mają styku.
Problem rozwiązany, uciekła gdzieś masa. Kable które podłączałem bezpośrednio pod masę akumulatora były za cienkie. Dopiero po podciągnięciu masy silnika grubym kablem do akumulatora auto odżyło.
Po prostu: najprawdopodobniej przełamane kable w przelotkach przy zawiasach drzwi.
Witam; Mam problem z wysterowaniem włanczania nadmuchu w vito 06' konkretnie chodzi mi o to czy jest możliwość odpalenia klimatronika w vito 06' którymś kablem... :D może ktoś z Was ma jakiś ciekawy pomysł...
Witam byl wymieniany alternator , ten co sie popsul mnial gniazdo na dwa kable a ten ma ma jeden
Nie wiem - jakoś mam wrażenie że mówimy o dwóch różnych autach. Ja ci coś sugeruję, ty i tak robisz i szukasz po swojemu, potem coś się znajduje (jak te bezpieczniki pod siedzeniem), nic z tego co piszesz nie zgadza się z moimi schematami (np bezpiecznik 60 A z którego wychodzi fioletowy kabel i którego zwarcie do masy powoduje uruchomienie rozrusznika)...
Koledzy serwisanta zamowilem 10.09 przez serwis viessmana I do dziś się nie pojawił. Ale jest sukces. Przeczytalem instrukcje I zauwarzylem iż instalator kotla jie doatosowal sie do uwagi w zakresie prowadzenia przewodow sygnalowych o napieciowych. Mianowicie zebral wszystkie kable razem, pouponal I puscil w jednej lini. Po rozdzieleniu przewodow, osobno...
rozumiem że nie ma znaczenia polaryzacja i nic nie popalę jak podłączę kable losowo do 1 lub 2? Nie ma najmniejszego znaczenia.
Drugi akumulator w pojeździe to także konieczność zamontowania mocniejszego alternatora. Pokrywającego zapotrzebowanie na energię dodatkowych urządzeń oraz drugiego akumulatora . Podłączenie ruwnoległe do akumulatora w pojeździe grubymi kablami konieczne jest.
Witam, jestem przed montazem tempomatu do mojego vito 639 109cdi, manualna skezynia. Manetkę z kablem nabylem, czy potrzeba zmiany pedalu? Czy udalo Ci sie juz ogarnac samemu montaż? Jakie napotkales trudnosci. Z góry dzięki za info. Dodano po 1 Witam, jestem przed montazem twmpomatu so mojego vito 639 109cdi, manualna skezynia. Manetkę z kablem nabylem,...
Mercedes Vito - rozpiska kabli do alarmu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Central - pod schowkiem jest sterownik zamka centralnego (małą czarna skrzynka z białą naklejką), wymontuj go, wyjmij elektronikę z obudowy, podłącz kostki, i próbnikiem żarówkowym zapnij się o masę i dotykaj po kolei styki pod podwójnym przekaźnikiem,...
Było już o tym na forum dużo razy - połamane kable w harmonijce gumowej pomiędzy drzwiami i nadwoziem.
Witam niestety rano znowu sie restartowal. Wczoraj mial ustawione wszystkie parametry jakb byl na nowo ustawiony (sila normalna). O dziwo dzis po restarcie jak sie go znowu wylaczylo z kontaktu, nie wylacznikiem na kilka minut (z reguly 10), pozniej normalnie szedl. Co za czary sa w tym piecu Droga eliminacji juz chyba wszystko podmienione I sprawdzone...
Mój carsoft niby ma zestawy kabli połączeniowych ale np vito mam okrągłą wtyczke i na niej mi nie łączy ale na kabelkach z igłami powtykanymi w odpowiednie piny łączy. Z kolei na kablu OBD2 s-klase i c-klase łaączy bezproblemowo. Z tego co się orientuje nie posiada multiplexera.
Ok ale drzwi są zamknięte a w zamkach nie ma żadnych czujników ani kabli. to znaczy gdzie mam szukać problemu ?
Witam czy poradziłeś sobie z błędem 2633 podobny problem mam?Błąd zaraz po przełączeniu zapłonu. Kable od sterownika do czujników sprawdzone, czujniki podmienione z innego pojazdu .vito ten sam rocznik i silnik
Problem rozwiązany. ABS to rzeczywiście czujnik a tempomat nie działał ponieważ kabel przetarł się o wentylator.
centralkę znajdziesz po kablu od czujki
Koledzy jak rozwiązałem ten problem bez serwisu otóż tak kable od górnego switch odcięłem czyli styk jest rozwarty kable zaizolowałem a oddolnego switch odciełem ale jest ze sobą połączyłem czyli styk jest zwarty wszystko działa bez serwisu
Wentylator jest pod kierownicą z lewej strony,dość głęboko patrząc od spodu.Sprawdź czy po włączeniu przełącznika nawiewu pojawia śię napięcie na kablu do silnika. Jeśli wentylator VALEO to na 99% szczotki.Robiłem ostatnio dwa takie wentylatory i była ta sama usterka.Kiepskie dojście ale można wyciągnąć bez rozbierania plastików.
Witam Kolegów, pozwolę sobie włączyć się w dyskusję. Zeszłej zimy miałem okazję sprzedać kilka kompletów kabli rozruchowych na allegro , w tym sezonie mam podobny plan. Dla większej wiarygodności nagrałem samodzielnie filmiki z odpalania na moich kablach: - http://www.youtube.com/watch?v=3emMaVMJO... tutaj Vito 2,3 TD kable z 16mm2, jak widać dały rady...
A nie prościej zobaczyć co zdziałała z kablami ścianka grodziowa plus sprawdzenie bezpieczników?
Witam posiadam Vito w639 115 CDI, niestety został skradziony akumulator wraz z kablami ,potrzebuje informacji co znajdowało się na kablu plusowym (przekaźniki bezpieczniki ? ) i czy można podpalić jakoś na krótko?
Czyli jak od transformatora jest >150m to SPD nie jest wcale wymagany? Jeżeli od trafa do budynku jest kabel ziemny ZE. WLZ + kabel ziemny ZE. ja chcę zrobić osobny uziom a elektryk chce podłączyć do ZKP. Nie na odwrót. Tylko potrzebuję argumentów żeby się upewnić że mam rację. To nie będzie działać, ze względu na dużą impedancję. Dlatego uziom musi...
W MB Vito miałem kilka usterek i wszystkie były związane z połamanymi kablami, fatalna jakość instalacji. Ale by ci pomóc napisz dokładnie jakie ogrzewanie masz, nie tylko producenta ale i model.W profilu uzupełnij skąd jesteś, to może w pobliżu będzie ktoś kto ci pomoże.
Sprawdziłem jak narazie kable i są OK. Dziś rozbiorę te lampki. Teraz już coraz rzadziej się odpalają i na jeszcze krócej.
pierwsze bym sprawdził czy prąd dochodzi do lampy,może masa jest niewłaściwie połączona jeśli wszystko okej to po kablu idziesz dalej do przekaźników i bezpieczników
dobrze też sprawdzić masy od akumulatora do silnika i do budy, a najlepiej dołożyć drugie grube kable i wtedy sprawdzić - niby oczywistość ale mało komu chce się sprawdzić a potem zdziwienie że "to tylko zgnite oczko"
Źródło z forum mercedesa podaje kilka możliwości: https://mercedes.auto.com.pl/forum/viewt... Radar i ESP są podpięte do jednej z sieci komunikacyjnej auta określanej jako Chassis CAN. Jeżeli auto było w ASO to mają oni dostęp do literatury serwisowej w której identyczne lub podobne przypadki i ich przyczyny są opisane. W przypadku zakłóceń...
Witam, Chciałbym przenieść regulator pieca Vitotrol 300 na piętro - piec Vitodens 200 (Viessmann). Wiadomo nie mam przygotowanego kabla więc szukam rozwiązania bezprzewodowego. Nie chcę (przynajmniej na razie) ładować się w koszty (Vitotrol 200/300 RF + stacja radiowa - +/- 1200/2200PLN) i szukam alternatywnego rozwiązania. Po głowie chodzi mi zamienny...
Najpierw powiedz ile masz na to kasy ?? I tak na poczatek skresl ten kondensator bo bedzie Ci zbedny O kablach pomyslales??
Witam! Dalej walczę z tym prędkościomierzem. Zapytam teraz tutaj. Gdzie siedzi ten czujnik? Z przodu po otwarciu maski na dole, jest taki 2 pinowy rozbieralny kątowy zakręcany ręcznie czujnik, ale czego? Drugi podobny do tych od ABS lub koła zamachowego, siedzi za wybierakiem i jedyne co można przy nim zrobić to go wykręcić, jego kable są zatopione...
Witam, temat jest dość ciekawy dla mnie jako laika. Zainstalowane urządzenia to Vitodens 200 W ze sterownikiem Vitotronic 200 spięty z pompą Vitocal 161-A (moduł 2 wężownicowy) oraz kominek z płaszczem wodnym 12kW. Kominek tylko do C.O. piec C.O. + C.W.U., pompa ciepła jako zasobnik C.W.U. oraz do C.W.U. Pierwszy temat to klasyk przy nowej instalacji....
Kolego o jakiej wiązce piszesz, bo mam ten sam problem w peugeocie. Zmiana z 4 na 3 skutkuje błędem i trybem awaryjnum - auto jedzie tylko na 3cim biegu. Chodzi o kable wewnątrz skrzyni (tu gdzie sterownik) Czy o wiążkę zewnętrzną od wtyczki do kompa ?
Znalazłem kostkę ze od poprzedniego Vito i jest dokladnie tak jak pisales. Jeden brozowy kabel wiecej. Ja tylko stwierdzilem ze pinu 2 nie ma :) Nie wiem moze wszystkie brazowe wystarczy polaczyc. Jak znajde czas to sprobuje.
to sprawdż kable idące ze słupka do drzwi bo to jest stały problem w Vito ja miałem to samo w V-klasie
Mam pytanie , będę podłączał immobiliser bezobsługowy kd 2006 do Vito 2 z 2005r cdi , jaki jest kolor kabla + 12v po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon, i kolor kabla wyłączników drzwiowych wyzwalanych masą. Z góry dziękuję. Czy ktoś ma schemat elektryczny do tego autka?
A od czego idą te kable z wtyczkami podobnymi do palnikowych ? Być może że jedna z wtyczek to zasilanie pompy obiegowej c.o. a druga pompy ładującej podgrzewacz - ale to trzeba dokładnie sprawdzić. 2 czujnik kapilarne ("na drutach") to czujniki zabezpieczające "TR" i "STB" które należy włożyć do dwóch z trzech cienkich dostępnych tulei w tylnej części...
Zauważyłem jedynie pod deską jakiś czarny kabel wystający z wiazki ok. 4mm średnicy zerwany ale nigdzie nie znalazłem drugiego końca i wygladał na przerwany dawno Jeżeli to przewód podciśnieniowy (a nie kabel) - to tak ma być
Do pompki mam dostęp, ale kable idą za kominkiem na drugą stronę do sterownika. Nie da się wypiąć pompki ze sterownika. Jedynie pozostaje po odpowietrzeniu pompy rozpalić kominek i zrobić test.
Witam, mam problem z Vito 2005 rok, po wymianie 2 łożysk z tyłu, 2 czujników ABS oraz oleju w skrzyni mam błędy z czujników prędkości kół tylnych. Lewe według wartości pokazuje dobrze prędkość, a prawe cały czas 4080 km/h, niezależnie czy czujnik jest założony, czy odpięty. Przed robotą usterka nie występowała. AI: Czy sprawdziłeś okablowanie i połączenia...
Bez schematu wraz z informacją jakie tam powinny bezpieczniki się znajdować ciężko mi będzie rozwiązać problem Nie mam rozpiski bezpieczników do tego auta. To, co miałem, to ci podałem. Odchyl skrzynki i zajrzyj na kolory kabli pod spodem. Według tego, co podałem powyżej.
witam U mnie taki problem pojawia co kilka miesiecy. jedyna mozliwosc to tak jak napisal "videc" kabel + program cb2000 i clear memory . nie trzeba nic wiecej robić. pomaga na 100% na kilka miesiecy . pozdro
Kabel wychodzi z klimatronika pozycja C5 (niebiesko/biały) pozycja C9 (niebiesko/czerwony)
zobacz przewód SCV w złaczu zasilania radia, taki sam dochodzi do modułu z.c. odetnij go i po sprawie zobacz tu http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Super sprawa, dzięki wielkie Kolego, za takie pieniądze można się tym pobawić 😊 Zastanawiam się czy można przedłużyć kable czujnika, zakładam, że lepiej jednak będzie dać skrzyneczkę z zasilaczem i tą płytką na strychu (max najbliżej PV) a wyjście przekaźnikowe spuścić do piwnicy ( do pieca, ca 10mb).
Ok dzięki masz rację. No tak dosyć dawno temu miałem ten sam błąd i zapomniałem że coś takiego było. To znaczy mam odpić kabel od EGR ?
Podałem ci konkretny numer wtyczki i dwóch kabli w tej wtyczce - prościej już nie można :-/ Nie możesz sobie wziąć kontrolki i samemu znaleźć ten kabel na skrzynce? - Przecież to zadanie na poziomie szkoły podstawowej.
A napisałbyś coś więcej, jakie kable trzeba dołożyć, czy wtyki podłączeniowe zegarów są takie same? Samo kodowanie to nie problem, juz w Vito dokładałem tempomat - wystarczyło samą manetkę wpiąć i zaprogramować kompa.
Tak było, była odpięta, czyli dobrze. Znalazłem gdzieś instrukcję stacyjki na krótko, kabel do rygla. To chyba ten pojedynczy popielaty. Tam jest napisane, że w tamtym przypadku był winien styk stacyjki. Później działała normalnie? Ale popsuć więcej łatwo?
Są różne układy sterowania: albo z przedniego modułu na centralnej konsoli, albo z dodatkowego panela w tylnej części pasażerskiej - "Vito 115 2009" mi nic nie mówi. Silniczek jest zespolony z regulatorem elektronicznym - na grubych kablach powinno być napięcie akumulatora (sprawdź najlepiej mocną żarówką), cienki kabel to kabel regulacyjny i powinno...
Skoro auto odpala to sterownik żyje. Problemu z brakiem diagnozy szukał bym w instalacji lub sprzęcie owych diagnostów. :) Nie możliwe aby autoryzowany serwis miał zły sprzęt. No i sześciu pozostałych również. Błąd gdzieś na kablach ? Jak szukać i gdzie ? :) pozdrawiam.
Sprawdz tez przy radiu. Zdaza sie ,ze ludzie podlaczaja radio ,reszte kabli od wtyczki ucinaja i nie izoluja. Wtedy kabel podswietlenia dotyka o obudowe radia i powoduje zwarcie.
to 16 mohm ma znaczyć mili czy mega Tez mi sie nasuwa taka watpliwosc ;) Przechodzac do rzeczy: Nie jest to zwykly czujnik indukcyjny. Wedlug zapewnien producenta jest to rzeczywiscie czujnik Halla - pomimo, ze ma tylko dwa kable. Pomiaru dokonuje sie megaomomierzem w dwoch temperaturach: ok. 20 stopni i ok 60-80 stopni celsjusza. W jednym kierunku...
Vitotrol 200 podpięty kablem 2x1 na odległość około 5m. Wszystkie ustawienia działają poprawnie oprócz temperatury. Można przełączać tryby, eko i party, poprawny odczyt temp. zewnętrznej.
AUX, to nie wyjście lecz wejście sygnału z zewnętrznego źródła np. mp3, ipod i t.p. A opis podłączeń znajdziesz tutaj: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Dzień dobry, mam w domu piec gazowy Vitopend 100, do którego jest podłączony sterownik Salus 091FLRFv2 (nadajnik). Chciałbym podmienić go na sterownik (relay switch) Fibaro Smart Module FGS-214. Nie mam doświadczenia w elektryce, ale poczytałem instrukcje montażu sterowników do Vitopenda, instrukcję Salusa i instrukcję do Fibaro. Wynika z nich, że:...
Kolego czy ten mostek wypinamy i wpinamy się kablami regulatora czy zostawiamy i dodatkowo wpinamy kable regulatora .Pozdrawiam Tomasz Dodano po 55 Czy zostawiałeś ten mostek i dodatkowo wpiąłeś te kable regulatora ?
Witam Chciałbym odczytać prawdziwy przebieg auta 2.2 cdi. z 99r. Licznik był raz wymieniany, a do tego przy kupnie był pewnie cofnięty. Co jeszcze poza licznikiem zapisuje km? Imo, ecu modul komfortu a może dogrzewacz silnika? Jakim kablem można by to odczytać? tylko SD czy coś "amatorskiego" tez sobie poradzi?
niestety to był program, jakaś darmówka z netu, pokazało check skasowaliśmy i błąd się skasował na chile:( jest jakiś program do ściągnięcia który pokaże numer błędu??? jaki potrzebny jest kabel ten który był użyty to OBD2 Pozdrawiam
kolego tenczujnik u góry z trzema kablami to map sensor on musi byc podłonczony wężykiem do kolektora ssącego
Witam. VITODENS 100 bez zasobnika. Po 18 latach i czterech trzech naprawach we własnym zakresie pieca VITOPEND 100 z OKS , wymieniłem go na kondensata VITODENS 100 , przerabiając podłączenie i komin. Rozczarowanie przyszło bardzo szybko: wadliwy firmware doprowadzał do przegrzania wody pozostającej w wymienniku płytkowym i przy chwilowym przerwaniu...
W ramach zamykania tematów, dopiszę, że zamontowałem kamerkę bezprzewodową ale zrywała sygnał i zmieniłem na zwykłą po kablu i pięknie teraz działa. Ładnie wygląda i ładnie obraz pokazuje. Polecam.
Jak oryginalny to masz połamane kable w przelotce z drzwi do nadwozia. Najprawdopodobniej w drzwiach kierowcy. Na forum jest schemat - poszukaj. Ten sam schemat był dla Sprintera i Vito.
Kabel od czujnika poziomu paliwa jest doprowadzony do modułu SAM w skrzynce bezpieczników (pod spodem modułu z bezpiecznikami). Wtyczka 3 noga 2 kolor niebieski to sygnał. Natomiast noga 22 kolor niebiesko żółty to masa wzięta z modułu SAM
Tylko jaka asymetria, napięciowe czy przesunięcia kątowego (fazy). Jeśli napięciowe, to może coś stało z kablem neutral, a może ostatnio dałeś jakieś duże obciążenie na którąś z faz… https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Witam Mam podobny kocioł vitopend 100W Wh1D. Zakupiłem sterownik Tech st 292 V2 bezprzewodowy i mam dwa pytania 1. Czy wystarczy podłączyć dwa kable - NO i COM pod 1 i L i będzie to działać? w sterowniku mam jeszcze złącze nc 2. Mam podłączony rozdzielacz mieszający z dodatkową pompką - podłogówka. Jak mogę podpiąć druga pompkę pod piec żeby z jednego...
No tak tylko problem polega na tym iż manetka od swiatla dlugie, wycieraczki, kierunkowskazy jest ta sama i to nie działa ale klakson jest na innym kablu i to też nie działa po podpieciu pod komputer na chwilę działało i przestało samoistnie i wyskakuje błąd 9090.
Z tego co udało mi się wycisnąć z lakiernika,to akumulator mu padł i odpalał jakimś wynalazkiem podłączając kable gdzieś do skrzynki z bezpiecznikami. Żarówki sprawdzone,elementem malowanym było nadkole,ale po przeciwnej stronie,nie było zdejmowane ,to były małe zaprawki
przekładałem cały centralny zamek do swojego vitka z innego bo mój wogóle nie posiadał, przełożyłem wszystko oprócz zamka klapy i tez zamykał na 2 razy, po przełożeniu zamka tylnej klapy było ok. masz problem z krańcówka, jest nie sprawna i widzi sterownik jedne dzwi otwarte, wyczyść styki przy dzwiach przesównych i na słupku karoseri od dzwi przesównych,...
Była przetarta wiazka koło wentylatora ale nie przerwana!! Jedyne co to że mogło zrobic zwarcie z innymi kablami !! Pytanie czy mogło uszkodzić czujnik a jeśli tak to jak go sprawdzić??
Wykonaj diagnostykę lepszym sprzętem i sprawdź parametry modułu SAM. Dodam do tego że światła awaryjne również nie reagują i sygnał dźwiękowy czyli Tomka też nie reaguje patrząc kable wszystko okej w bezpieczników w skrzynce wszystko gra przełącznik od zmiany świateł włączania wycieraczek też został wymieniony
mam alfe a niestety az tak sie na tym nieznam kiedys cos tam grzebalem w swoim aucie i z ciekawosci dociekalem co i jak ale mysle ze jak spokojnie obejzysz schemat kompa od klimatronika to sporo ci sie rozjasni. niestety nie mam garazu i nie mam jak pojsc zobaczyc co i jak .napewno na przewodzie od nagrzwnicy jest elektrozawor a kable ida do komputerka
Jeszcze takie pytanko, ze stacyjki wychodzi obwód, na którym pojawia się plus po przekręceniu w pozycje "rozrusznik", po jego przecięciu auto faktycznie nie kręci. To pewnie jest i tak jakaś sygnałówka na sterownik tylko, ale czy nie można jej ciąć? Pisałem ci - nie grzeb tam, bo tracisz czas. Sygnał analogowy który znalazłeś jest potwierdzany sygnałem...
Gerri napisał: Taki temat już był kolego: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Na drugi raz zaczynamy od szukania - a dopiero potem zakładamy nowy temat. tak tylko problem widzę dalej nie rozwiązany No to może niedokładnie czytałeś. Jeden z kolegów wymienił czujnik na dobrany wg EPC oryginał i problem zniknął. Ja znam co najmniej dwa...
Z tematem walcze juz troche ponad miesiac, przeszukalem caly internet i nic godziewgo nie znalazlem, dlatego tez postanowilem napisac na elektrodzie, moze ktos mial podobny przypadek, moze ktos podpowie jesli chodzi o elektryke, gdzie np najczesciej wystepuja usterki, gdzie sie lubia przetrzec kable itp. (np wiem ze w VITO czesto przecieraly sie kable...
gniją kable kable wtrysku kable rolet
radiowy pilot sterowa szczotka bosch oryginalny automapa adres
Jak odblokować kartę SIM - kod PUK i PIN Odczyt hasła z panelu HMI Siemens - porady i metody