zmień świece i kable
Kable nie mają nic do TID-a, jeżeli włożysz nie oryginalne radio, bez wejścia na trzecią kostkę, to dopiero wtedy nie będziesz miał.
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Wtyczki przy ecu nie były zalane ? Okablowanie całe ? Sprawdź bezpiecznik F33 15A on odpowiada za wszystkie 4 rzeczy które Ci głupieją ( EGR,sondy i przepływka) a potem leć po kablach
Pod lewym reflektorem jest kilka mas przykręconych do karoserii tam szukaj. Brązowe kable do masy.
Niewielka różnica widać ja gołym okiem Interfejs to układ który łączy auto z PC. Tester to urządzenie które diagnozuje auto bez użycia PC. Interfejsy są tanie, testery są drogie. Do swojego auta możesz kupić interfejs działający z programem o mylącej nazwie tech2 – tani, lub drogi tester TECH2. Najlepszym zakupem jest OPCOM cena około 3000 zł...
Jak stop dalej się świeci a podejrzewasz sterownik to po prostu odłącz od niego większą wtyczkę, tą z której wiązka kabli idzie do nadwozia
są przytaśmowane do instalacji .Jeżeli patrzysz we wnętrze szczeliny na radio to po lewej stronie widzisz wiązkę kabli ,dłonia wyczujesz tam zgrubienie.Jest to kostka radia.Nożykiem do tapet musisz rozciąć tasme izolacyjną,kostka jest nią zamaskowana.Kostka jest koloru niebieskiego.
zerknij na tą stronkę tam jest wszystko: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
tu powinno być: http://www.corsa-b.cba.pl/ele.htm
Jeżeli zaczął działać po wymianie świec to przyjrzyj się kablom wysokiego napięcia.
nie zawiera odpowiedzi na moje pytanie. To w pliku "Schemat4.pdf" co niby jest? Chyba nie nazwiesz tego schematem ideowym...
i co znalazłeś to miejsce na przepisy kabla? (at)ElektrodaBot n?
Czujnik ,przetarte(słaba masa) kable, ECM. Nic więcej.
Różne radia mają inne połączenia na początek podaj na żółty(pomarańczowy) i czerwony +12V a na czarny masę. Oczywiście tylko dla kostki ISO. Głośników na razie nie podłączaj radio powinno zadziałać. Zerknij tu: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
podaj kolory kabli
Pasują do siebie. Z auta wystaje duża,z przejściówki podobna ,tylko męska . Potem zostają dwie iso do radiowej przejściówki.
Sprawdź na samostarcie ale być może paliwo przymarza w filtrze paliwa bo jeździsz na rezerwie i woda skrapla się w baku bądź pompa paliwa "się kończy". Ponadto do sprawdzenia kable WN.
Juz 3 dzień marnuje na szukaniu opisu pinów w tym gnieździe a tu kolega mi wszystko wyjaśnił ale moim głównym problemem jest to że nie posiadam tej wtyczki z tymi kolorami kabli i muszę wiedzieć jaki pin w gnieździe jest od czego!!! PLIS HEEEEEEEEELP! Totalna despera! tu jest fotka gniazda http://obrazki.elektroda.net/3_125390483...
Zamienić miejscami plus po kluczyku z plusem stałym i odciąć z kostki kabel z sygnałem prędkości.
Ja miałem coś podobnego i był ugnity kabel przy zawiasie.
Wystarczy. Podstawa pisana w tym dziale to jakaś mała znajomość budowy silników i ich systemów sterowania. Tu tej podstawy nie widać.
Spróbuje jeszcze raz w poniedziałek zobaczyć dokładniej te kable
dziwna sprawa ,teraz błąd 0136 się pojawił !!!a zniknął 141 jak poruszałem kablami
Chyba pomyliłeś przewody. Sprawdź ciągłość między masą zapalniczki a masą za radiem, musi być niezależnie od zapłonu.
Głośniki wysokotonowe.
Witam, moja wina oczywiście pod pin.7. Przepraszam. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Tak myślę, że stacyjka jest do wymiany ale chciałbym jeszcze wiedzieć który to kabel.
Kabel zapłonowt,lub kopułka paratu.Ale podmień wierw kabel.
Poczytaj na forum Opla, tam bawili się w wyrzucanie easytrocnica
Witam, mam opla corse 1,5 d isuzu padł mi alternator i kupiłem nowy tylko że stary był na 3 piny a nowy jest na dwa. Czy wie ktoś jak podłączyć kable żeby to grało i coś się nie spaliło, poproszę o opis jaki kabel gdzie no i co z resztą kabli. Corsa bez obrotomierza siedzę kilka godzin i nie znalazłem.
przecież to stara corsa pewnie C12NZ, nie ma stukowego. Zaplon nie sprawdzi, może coś z zaworami? Albo kolejnośc kabli.
44 - odwod lampki kontrolnej. Swieci sie wogole lampka ? 33 - za wysoka rezystancja poduszki pasazera. Pewnie stykologia na kablach albo zapalnik ma przerwe
czerwony plus zielony impulsy z cewki brązowy masa
Jest wiele, dzwon po kablach, od tego bym zaczął. Wyglada jak brak zaslilania/masy przetarty/zgnity kabel, na poczatek.
a dokładniej jeśli można się dowiedzieć jak to działa , dokąd prowadzi ten kabel ?
Witam Bezpiecznik FB1 jest za akumulatorem na kablu corsa c silnik 1,4 diesel W naszym przypadku zalany wodą, skorodował wyczyszczenie i zmiana bezpiecznika pomogła. Radio się resetowało albo dławiło gdy grało głośno(brak prądu) Pozdrawiam
Więc interesują Cię z kostki tylko dwa kable , jeden od kontrolki to wiesz który bo sprawdzałeś kontrolkę /powinien być żółty z czerwonym paskiem/ oraz obrotomierz /powinien być zielony/. Nie interesuje Cię czerwony- stałe zasilanie i czarny zasilanie po zapłonie/ sprawdzić dokładnie. Opis wtyczki dwupinowej chyba masz.P http://obrazki.elektroda.net/95_12734195...
Ewidentnie albo sie cos zwiera albo jest problem z masa/laczeniem kabli.
A ta pompa, chodzi na krótko po zwarciu przekaźnika, czy z dołożonych kabli?
Cześć ! Ja szukałbym w układzie wysokiego napięcia( kopułka, palec, kable , świece).
Łap puki nie "wystygło" do końca: https://web.archive.org/web/201802041620...
Transponder masz dobry. Problem prawdopodobnie tkwi w kablu.
Kurde, jaki wężyk, co wy piszecie.. Jemu pompka nie chodzi. Zobacz czy napięcie dostaje ta pompka. Tam masz dwa przekaźniki do sterowania tą pompką, K74 i K70. Steruje nimi Body Computer. Tam jest taka logika, że ta pomka raz się kręci w jedną stronę a raz w drugą w zależności czy psikasz na przód czy na tył. A zasilanie całego bajeru masz z bezpiecznika...
Którędy idzie kabel zasilający pompę paliwa w zbiorniku . Opel Corsa C Z12XE
Dowolny mostek prostowniczy. Do wyprowadzeń +i - podłączasz buzzer, do wyprowadzeń ~~ kable od świateł i zapłonu znalezione w kostce radia.
Drut? No chodziło mi o zwykłą linkę, taką jak np. w lampkach biurkowych To nie używaj nazewnictwa, którego nie rozumiesz. A może chciałem na sztywnym kablu położyć.
Corsa zrobiona wszystko działa połoczenie kabli jak pisał gregoriano_k.Dziekuje za pomoc
Temat zakończony przerwany kabel przy sterowniku.
Ten sterownik nie dostaje żadnej informacji o prekości.Jest co prawda połączenie z deską,ale tylko do kontrolki.Idzie do niego 6 kabli
Temat zakończony,okazało się,że trzeba było wymienić tylko świece i kable i corsa smiga :) dziękuje tym którzy próbowali mi pomóc.
...i do kompletu warto sprawdzić kable WN. Może poupalane?
Dokładnie. Siłowniki nie są zamontowane i nie były nigdy wcześniej chcę je samodzielnie zamontować i wykożystać instalację fabryczną- przygotowaną chyba pod wyższy standard. Chodzi o to że kable wchodzące do samochodu przez przelotkę (jest ich naprawdę sporo) idą jakby na tył samochodu. Kostka pod którą- jak sądze- podpięty jest fabryczna centralka...
U gory ,na kolektorze ssącym,taki walec ,coś a'la elektromagnes rozrusznika.dochodzi wtyczka z 5-cioma kablami
Witam, pisaiadam Opel Corsa b 1996r. Nie mam świateł kierunku po włożeniu bezpiecznika 21 działają, lecz przez krótka chwilę, ponieważ się palą.! Sprawdziliśmy bezpieczniki 15 a, 20 A i 30 A i każdy po chwili się spalił. Po spaleniu bezpiecznika, światła awaryjne działają po naciśnięciu hamulca. Temperatura przy godzinie i dacie jest absurdalna. Podczas...
Podłączaj te dwa kable do czujnika. To zależy od czujnika przy jakiej temp. się załączy
wysokie napięcie ,czyli kable ,świece .
Odczyt błędów wykazuje non stop sonde lambda. Przy wyzszych obrotach sonda nie dostaje napiecia tyle wiem... ale co z tym zrobic ? to wina komputera? jakichs kabli?
Jeżeli wyświetlacz Tid lub Mid lub coś w tym stylu to w innym aucie nie GM nie będzie działało nic poza temperaturą,godziną. Chyba że razem z radiem to większa szansa na wyświetlanie nazw stacji.
Zaglądałeś tutaj: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... ?
tech w tym aucie nic nie zrobi.
tzok- a to X10XE ma kable zapłonowe? :)
Z tego co pamiętam to raczej łatwo nie będzie :-(
Lutujesz 4 kable, kluczyk taśmą na stałe do pętli , całość w szczelną puszkę i finito.
Panowie mam Książkę COrsa c Sam naprawiam oprócz tego jakiś tam katalog i nigdzie ale to nigdzie nie ma pokazanych odpływów pod maską i teraz nie wiem co robić z czym to ugryźć ma może ktoś jakiś schemat albo coś do tego ?? w których miejscach są te odpływy a uszczelka pod kompem dobra tam gdzie kable idą w tej plastikowej puszcze.
Ciekawe jest też to że na popych nie odpala ale na kablach już tak
Do Brzeska jest niedaleko, podjedzie to się jej to zrobi, o ile kondycja silnika jest ok, bo z tymi 16 gwizdkowcami w rekach kobiety jest różnie. Apropo-sonda jaka-z czarnym czy fioletowym kablem?
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... na tej stronie masz tak jak powinno być.
Masz trzy opcje cenowe. Najdroższa, naprawiać dalej samemu. Tańsza, zatrudnić kogoś do ruszania kablami. Najtańsza, oddać auto do fachowca. Więcej na forum nie pomożemy.
Pamiętajmy iż kable zapłonowe oraz świece lubią szwankować na gazie. Te paliwo jest mniej odporne na przebicia itp. Odpal silnik, włącz na gaz i w nocy zerknij pod maskę czy nie świecą się kable.
Szczerze? Wolałbym tak nie kombinować. :) Nie jestem elektrykiem i dlatego chciałbym kupić gotowy kabel, ale dzięki za chęci. :)
Kable albo sterownik.
żarowke na kabelku podłączyć w miejsce cienkiego kabelka? + z akumulatora w miejsce grubego kabla na rozruszniku?
cudów nie ma, sprawsz czy masz wogóle napięcie na tym bezpiczniku, leć po kablach a znajdziesz przerwę, w korsie nie ma aż tak dużo kabli, znajdziesz szybko
Instalacji auta nie ruszać, odłączyć od wiązki radia kabel opisany jako ,,remote,, to najczęściej kabel w kolorze niebiesko/białym.
To nic że idą iskry, zawsze ila jak są inne układy które są w stanie czuwania, jak chcesz możesz zrobić pomiar upływu prądu, podłączysz między kleme aku. a kabel amperomierz, ustaw na największy zakres i sprawdź ile leci... ale jeśli jest faktycznie zwarcie spalisz bezpiecznik w mierniku. Jak podłączysz grzeją się kable?
Kolor zielony pierwszy kabel od strony prawej
Sprawdz połaczenia kabla prądowego na alternatorze.
Sposób Mc Gaywera WD 40 spryskać przewody i instalację zapłonową srodek ten ma własciwości wypierające wodę i impregnuje,czasami pomaga. Sposób żukoje.cy. WD40 to nie jest magiczny preparat na wszystko! Tym bardziej nie nadaje się do ochrony styków elektrycznych, jeśli gdzieś jest słaby kontakt to WD tylko pogorszy sprawę. Najpierw wyczyść wszystkie...
świece, kable WN , rozdzielacz zapłonu.
Corsa nie odpala na zimnym silniku. Pompa paliwa, czujnik temp., kable, świece wymienione, co może być przyczyną?
Dźwignia (wyłącznik prawo-lewo) przy kierownicy dopiero rozdziela prąd na prawy lub lewy obwód. Bzdura. TO JEST CORSA C!!!!!! Jak dojdziesz do manetki kierunkowskazów ( od razu jest przełącznikiem światła długie/krótkie) to zobaczysz że tam idą 4 cieniuteńkie kable. Wiesz czemu?
Wszystkie śruby i plastikowe zatrzaski odpiołem, ale nie mogę wysunąć przy szybie. Tam są metalowe klamry. Prawdopodobnie tak jak mówisz to sie wysuwa do góry, tylko w takim razie bardzo mocno. Dziekuję i pozdrawiam /M
Witam problem polega na tym iż wskazówka od temp cieczy chłodzącej zawisła nieruchomo na temp ok 95 st C. Po wyłączeniu zapłonu powinna opaść. A ona stoi nieruchomo. Uderzenie pięścią w licznik nie pomaga. Jaka może być przyczyna?? czujnik czy wskaźnik?? , a może kable ?? opel corsa 1,5 TD 2000r isuzu Pkt 11,1 prosze poprawić. goldwinger
Żeby być pewnym zmierz napięcie bezpośrednio na alternatorze bo alternator może dawać dobre napięcie tylko będzie się traciło na kablach.:)
Witam, Mam problem z przepuszczeniem kabla od akumulatora do kabiny. W większości aut jest możliwość puszczenia kabli przez dziure - zaślepkę... Niestety tutaj nie mam żadnej zaślepki, dziury ani nic by przepuścić kabel z aku do kabiny. Patrzałem z lewej strony, z prawej i nie mam nic. Może ktoś ma jakiś pomysł ? Opel Corsa Comfort 2001 r. Auto jest...
Świece i kable w nienagannym stanie?
Podepnę się pod temat. Też robię Sama na Isuzu 1,7D.Jak podłączyć kable zielony i biały.Czerwony wiadomo.
Znajdź drugi koniec kabla , będziesz wiedział
Może być wina czujnika światła cofania Czujnik jest na górnej części skrzyni przy wybieraku biegów. Przekręć koła na max w lewo i powinien się ukazać . Rozpoznasz go po kablach do niego idących.
żeby wyeliminować "kable" Jaki masz tam silnik w tej Corsie C ? Z kablami WN ?
Przydałby się link do twojego radyjka bo wyskakują podobne , ale czy takie same ? 1. głośniki mogą być źle podłączone 2. brak połączenia CAN lub niewłaściwe ustawienia 3. opel stosował wzmacniacz antenowy zasilany kablem antenowym , być może brak tego zasilania
Jak możesz to uściślij "masy". Czy to znaczy punkt dokręcenia przewodu (-) do karoserii, czy np dodatkowe kable "masy" przykręcone do obudów. wszystkie powyższe... :D :D
Do stacyjki też wczoraj patrzyłem . Kontrolką patrzyłem po przekroczeniu kluczyka w pozycje rozruch pojawia się plus na jednym kablu . A jest możliwość że immobiliser zablokował rozrusznik
ok sprawdze, ale jeszcze mam tam taki przycisk ogrzewania tylniej szyby jak go wcisna- wlaczam to i tak nie dziala. wiec moze jakies kable? albo powazniejsza usterka?
Miałem podobny problem w omedze , woda przedostawała się w otulinie wiązki kabli idących z silnika.
Prąd jest w oprawkach? Ja bym obstawial na zasniedzialłe oprawki czy kabel zgnity przy nich. Musisz szukać gdzie te kable lecą i sprawdzać. Sprawdź czy w bezpieczniku dochodzi prąd. Jak się nie uda znaleźć to może trzeba przeciągnąć kabel z zasilaniem z światła pozycyjnego tylnej lampy.
No jeszcze tylko zamknąć z powrotem obwód który był rozcięty.
Napięcie sprawdziłeś? Kable nie oberwane lub niezaśniedziała masa?
mam podobny problem tylko ze ja niewiem jak podlaczyc wszystkie kable do kostki
kolory kabli corsa corsa kolory kabli corsa poprowadzenie kabli
schemat wzmacniacz tonsil bosch panel suszarka prosty regulator oświetlenia
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Jak zatrzymać pulsujące podświetlenie klawiatury? Piekarnik elektryczny nie działa po wywierceniu otworów w obudowie