co do pyt. 5. Czujnik to tzw MAP-sensor. Rozpoznaje podciśnienie panujące w kolektorze ssącym i tym samym określa obciążenie silnika
mam problem z nadmiernym zuzyciem paliwa 16l na 100km. opel kadett 1.6kombii to gaznik, wtrysk, diesel, czy jaki diabel? Malo danych wypisalas, wrozek tu nie ma: - zmien swiece, filtr palia, powietrza, kable wn, kopulka, palec , ustaw zaplon, sprawdz ustawienie rozrzadu, moze`blokuja hamulce, itd itp.
Witam! Podejrzewam, że sprawność Twojej pompki ze względu na przebieg po prostu spadła. Jeżeli jeździsz na gazie musisz mieć co najmniej 1/3 zbiornika paliwa. To nie przesada. Paliwo w tym wypadku nie służy tylko do napędzania auta, ale do smarowania i chłodzenia elektrycznej pompy paliwa. Spróbuj opróżnić całkowicie zbiornik paliwa i pojeździj na gazie...
Czujnik jest w zbiorniku z czoła szukać pod samochodem.P
Jeżeli jest jakiś przekaznik do urządzenia od instalacji gazowej przez który przechodzi wężyk z paliwem to jest pewnie pompka mechaniczna a ten "przekażnik" to elektrozawór odcinający paliwo po przejsciu na gaz, i w pierwszej kolejności należałoby sprawdzić czy jest zasilany (+12) przy pracy na benzynie, czy ma masę, czy przepuszcza paliwo itd.
Nic się nie stanie!!!!!!!, sam tak zrobiłem ponad 50tys km. i wszystko jest OK, znam osobiście conajmniej kilkadziesiąt samochodów różnej maści którym założono przekażniki i ŻADEN nie ma najmniejszych problemów, latego nie przejmuj się teoriami ,bo praktyka mówi że pompkę i prąd można i należy oszczędzać.
Wygląda na to że masz bardzo dużą dawkę paliwa wymień czujnik wody ten na dwa piny on jest powodwm twego nieszczęścia lub nieszczelny wtrskiwacz musisz do nieg zaglącnoć ja silnik pracuje na wolnych obrotach i czy nie lecą krople benzyny.
To się ładnie po niemiecku nazywa aktivkohlebehalter A po naszemu filtr z węglem aktywnym, przez który jest odpowietrzany zbiornik paliwa
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Ztego co opisujesz to winny za taki stan rzeczy bedzie prawdopodobnie układ zasilania silnika tzn pompa wtryskowa wtryskiwacze albo cos na drodze zbiornik paliwa-pompa wtryskowa(np. Filtr paliwa lub same przewody paliwowe)
POMPA PALIWA JEST W BAKU - DOSTEP OD GORY pod siedzeniem.. jest w baku bo to elektryczna pompa, a jesli jezdzisz na gazie.. i nie bylo paliwa..to pompa standardowo sie przegrzala i spalila... ja sobie zrobilem na gazie odciecie.. gdy przelacze na gaz to pompa sie wylacza... innstalacje kadetta znam juz na wylot.. nawet odpalany mo jest z pilota.. razier...
nie zrozumiałeś moich sugestii 1 czujnik może być dobry ale steronik widzi nietylko opór czujnika ale całe połączenie do sterownika 2 zobacz jak podaje wtyskiwcz ,czy jest widocznie mniej paliwa po zagrzaniu silnika , czy zalewa swiece a kompa da sie naprawic ale to wyższa szloła jazdy dlla amatora nie polecana ,potrzebne doświadczenie
No więc po numerze komputera można stwierdzić że jest to silnik 18E , system wtrysku paliwa LE2 Jetronik. Nie ma on sondy lambda. Podstawą regulowania spalania jest pomiar analizatorem spalin i ew. korekta bypassem na przepływomierzu. Odnośnie kopułki i cewki - nie jestem w stanie powiedzieć Ci czy są one właściwe. Ale jeśli auto dobrze wchodzi na obroty...
Witam ja mam vectre z tym silnikimem i tez miałem takie objawy , wywalało mi kod 42 , 44 i 45 aż nagl zgasła na skrzyżowaniu i pozostał tylko hol ? zaprowadziełm do mechanika kolegi i stwierdził ze aparat zapołonowy jest do wymiany a co za tym idzie , kopułka , palec , swiece i przewody w sumie razem za uzywany aparat kupiony w niemczech zapłaciłem...
no wlanie ja u siebie odlaczylem ja i dzis podlaczylem i jest taki numer ze troche ucichla. Jak zrobiles sobie odciecie pompy? Odciecie zrobilem troche prowizorycznie, ale nie chcialo mi sie przerabiac instalacji elektrycznej. W miejsce bezpiecznika wpiąłem przekaźnik + oddzielny bezpiecznik. Przekaźnik sterowany jest od zaworu gazu. Mogę w każdej...
masy sprawdź, ecy jest masowanykablami na głowicy, w tym miejscu gdzie stare kadety miały pompe paliwa.
Czesc mam problem z oplem kadettem.Samochod posiada instalacje gazowa.Po wymienie przewod laczacego filtr paliwa z pompka paliwowa i filtr paliwa, przestal palic dodam ponadto ze na instalacji gazowej samochod odpala i nie ma rzadnego problemu.Z gory dzienkuje za odpowiedzi i sugestie co moze byc problemem.
A moglbys mi powiedziec jak sie te bledy odczytuje?
musze powiedzieć, że tego to nie jeszcze nie praktykowałem, ale sprawdze. może to cos dać bo odkręciłem też przewód przelewowy i podczas kręcenia rozrusznikiem z przelewu lała się dośc spora ilośc paliwa..
Sprawdź pewność masy na cewce tego przekaźnika, oraz w zasilaniu ECU. W innym wypadku uszkodzony jest driver w ECU.
Należy sprawdzić czujnik poziomu paliwa, ewentualnie połączenia przewodów. Być może są gdzieś przetarte.
tu masz schemat
Czy zastosowanie ręcznej pompki paliwa z zaworem zwrotnym to dobry pomysł ?
Tak on wygląda na schemacie.
Przekażnik jest na przedniej ściance piny przesmaruj wazeliną,powinno zadziałać lub przełącznik benzyna- gaz.
Podłącz się pezpośrednio pod pompkę paliwa z jakiejś butelki i zobacz czy pompuje.
Kadet 1,6 gaźnik. Po przełączeniu na LPG ciśnienie psuje pompkę paliwa. Jest tam zwykła pompka paliwa na silniku. Zamontowany jest zawór odcinający dopływ paliwa jak przełącza się na LPG ale wtedy pompka cały czas pompuje i robi za duże ciśnienie i wyrzuca paliwo bokiem. Jest może jakiś inny typ zaworów co by przełączał paliwo na powrót a nie tylko...
Witam gdzie kupić czujnik poziomu paliwa doOpel kadet 1.3/ łezka/ benzyniak z roku 1885?
Pompy mogą się wizualnie nieco różnić ale to nie istotny szczegół sprawdź ciśnienie paliwa powinno wynosić 0.8atm
witam prawdopodobnie mogl pasc silnik krokowy lub przeplywomierz, lub jedno i drugie
odpowiedzi szukaj na forum ktk kadett tuning klub
Problem rozwiązany okazało się ze nowa uwaga NOWA świeca NGK dostała przebicia i po prostu nie chodził na jeden gar. :) Pozdrawiam
Witam wszystkich posiadam Kadetta 1.6 z 1990 roku samochód gaśnie a mianowicie jadac i dajac na luz samochód gaśnie nie wiem czego może być przyczyna .Mam wymieniony wtrysk silniczek krokowy pompę paliwa i komputer pozdrawiam Radziu
dzięki jozef :) :)
Podłącz manometr z trójnikiem do przewodu doprowadzającego paliwo, zobacz czy ciśnienie paliwa utrzymuje się na poziomie 0,9 -1,1 bar
Cześć.jak sprawdzić pompe paliwa w kadecie.Jak i skąd jest zasilana.Wiem że na pewno nie działa-wogóle jej nie słychać i nie dochodzi paliwo do wtrysku.Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Wskaźnik paliwa ma działać powoli, aby nie dyndał, gdy trzepie się paliwo w baku.
sprawdz przewody do swieczek kopolke i palecjezeli to nie pomozeto musisz sprawdzic uklad podawania paliwa
Elektrozawór odpowietrzania zbiornika paliwa
Czy to wtrysk multec ? Może pompa paliwa siadła i ma za małą wydajność. Warto sprawdzić ciśnienie paliwa.
Witam !!! Dziwne zachowanis wskanika paliwa raz pokazuje ile jest paliwa a raz nie ! Gdzie szukac pzryczyny ? w instalacji czy w baku sam nie wiem ?
Dawna sprawa. Finalnie wymiana wtrysku paliwa rozwiązała wszystkie problemy.
Sprawdź ciśnienie paliwa i przeczyść wtrysk paliwa.
jeśli juz to filtr par paliwa taki jak w załączniku?
witam a pompka paliwa działa?? moze coś z pompka jest!! Pozdrawiam
wymień pompe paliwa .hej
Pompa paliwa do wymiany, jeszcze działa ale daje za niskie ciśnienie, dla pewności zmień najpierw filtr paliwa,
Ciśnienie paliwa sprawdzałeś ?
Witam! Filtr paliwa może być zapchany!
Witam. Wyjeżdziłem paliwo do zera no i zaczęło się. Wymieniłem filtr paliwa i było dobrze do momentu gdy nie wypalił całego paliwa z filtra.Pózniej dobrałem sie do baku, wyciągnąłem pływak ,przedmuchałem przewody i nic to nie dało. Dziwi mnie, że po wyciągnięciu pływaka są jeszcze dwa przewody ,które wchodzą gdzieś do wnętrza baku ,gdy jeden mocniej...
filtr paliwa kadett ciśnienie paliwa kadett kadett pompa paliwa
kontrast jasność wymiana grzałki corolla deska rozdzielczy
FNIRSI SWM-10 – ustawienia zgrzewania taśmy miedzianej 0,15mm, elektrody CuCrZr Instrukcja obsługi Amplifilter AK 380 po polsku