Podłącz manometr z trójnikiem do przewodu doprowadzającego paliwo, zobacz czy ciśnienie paliwa utrzymuje się na poziomie 0,9 -1,1 bar
Czy to wtrysk multec ? Może pompa paliwa siadła i ma za małą wydajność. Warto sprawdzić ciśnienie paliwa.
Ciśnienie paliwa sprawdzałeś ?
pytanie: czy pompa pracuje gdy nie chce zapalić? jeżeli podczas jazdy jest normalnie to i ciśnienie paliwa będzie dobre
Sprawdź ciśnienie paliwa i przeczyść wtrysk paliwa.
Ja bym rozpoczoł od przeczyszczenia przepusnicy i później sprawdził jej położenie. Jakby nie pomogło to sprawdził ciśnienie paliwa w przewodach i MAP.
Pompy mogą się wizualnie nieco różnić ale to nie istotny szczegół sprawdź ciśnienie paliwa powinno wynosić 0.8atm
Wyglada mi to na chwilowy brak ciśnienia spręzania.Miałem kiedyś przypadek zacierania sie zaworów ssących.Spowodowane to było złej jakości paliwem(jakieś kleiwo było w benzynie).Niestety trzeba było naprawiać głowicę Dodano po 2 Myślę że musisz sprawdzić ciśnienie paliwa i ćiśnienie sprężania
Filtr paliwa - dobry pomysł ale szerzej to ciśnienie paliwa....(w warunkach domowych bez sprzętu raczej będzie trudno)...
Nie dziw się jeśli zaczną się kłopoty z pracą silnika. Nie można tak bezkarnie i łatwo przełłączać. Musi być tzw pokrycie zasilania i określone ciśnienie na instalacji paliwowej.
Zawór przed pompką to zły pomysł. Jeśli pompka jest przeponowa to odcięcie jej od dopływu paliwa szybko wykończy membrany. Pompki do gaźników wytwarzają niskie ciśnienia - 0,3 do 0,5 bara. Takie ciśnienie nie powinno niczego uszkodzić. Może coś jest uszkodzone w samej pompce?
Witam. Próbuję ożywić silnik, niestety okazało się iż tylko jeden wtryskiwacz podaje paliwo. Wtryski są sprawne, mimo to najpierw podawane jest paliwo wszystkimi wtryskami na raz (jeden impuls) a potem tylko wtrysk czwartego cylindra otwiera się co pół obrotu czyli tak jakby przejmował impulsy wszystkich wtrysków. Gdzie jeszcze szukać usterki? Okablowanie...
Nie wiem co masz na myśli pompa sprawdzona - musisz zmierzyć ciśnienie paliwa jakie daje pompa i sprawdzić czy zbiornik jest odpowietrzany( odkręć korek do wlewu paliwa i przejedź się autem) Pozdrawiam.
Jeśli po wypięciu potencjometru cpu zareagował to znaczy że "widzi" całość sys. usterka będzie poza elektroniką silnikową, fałszywe powietrze,zamałe ciśnienie paliwa niewydajny układ wn.Osobiście stawiam na fałszywe pow. ew. jak jest to zawór egr.
najpierw zapytam jaki jest uklad podawania paliw w tym kadecie jezeli jest mono wtrysk trzeba zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa ma byc ok 1 bar .Zacząć trzeba od podstawowych żeczy i koniecznie sprawdzić ciśnienie przed katalizatorem . Prosze napisac jaka pojemność i pierwsze literki silnika.
Jeśli jest układ wtryskowy, to przed sprawdzaniem trzeba jeszcze odłączyć wtrysk-i żeby nie zachlapywać cylindrów benzyną. Podczas kręcenia i sprawdzania ciśnienia pedał gazu wciśnięty na full i sprzęgło także. W gaźnikowym wtedy troszkę może paliwka pompka przyśpieszenia zapodać. W takim przypadku wartałoby robić wszystko za jednym razem żeby nie pompować...
Witam, Proszę o doczytanie do końca (niestety długo bo chcę opisać dokładnie), a amatorów o powstrzymanie się od komentarzy. Chcę to naprawić dobrze, bo jest to auto zadbane, od nowości w rodzinie. Posiadam pojazd Opel Kadett E z silnikiem C16NZ i automatyczną skrzynią biegów, przebieg oryginalny około 120 000 km. W silniku jest zalany olej syntetyczny...
Dobra rada. NIE PRÓBÓJ PALIĆ NA PYCH bo jak przeskocza pasek rozrzązu to szlag trafi zawory w głowicy. Radzę sprawdzić iskrę i sprzegło w aparacie zapłonowym.Sprawdz też czy palec nie ma przebicia do wałka rozrządu oraz czy jest ciśnienie paliwa oraz czy nie zamarzły tłumiki. Może też być wina modułu zapłonowego pod cewką ale przy zimnym silniku żadko...
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
Witam Auto to opel kadett e 1,8 jednopunkt Nie działa mi przekaźnik pompy paliwa (pompa sprawna) mimo iż jest sprawny. Zmierzyłem napięcie na sterowaniu przekaźnikiem pompy paliwa i napięcie jest po przekręceniu kluczyka ale 5V. I czy nie jest ono za niskie czy nie powinno być 12V ?? (Na przekaźniku pisze 12V, 30A). Co moze być uszkodzone jeżeli ECU...
Ja mam opla kadetta 1,6. Też z nim miałem problemy. A jednym z najgorszych do wykrycia była zużyta pompa paliwa ( wytarte szczotki). Jak się zagrzała to auto szarpało , gasło tip. Też jeździłem po serwisach i nie udało się wykryć. Aż w końcu podłączyłam do obwodu paliwowego manometr i z tym jechałem. Po 2 km ciśnienie paliwa to co idzie na wtrysk zamiast...
Więc tak, czyścłiem już wtryskiwacz na tyle ile potrafię to zrobić, ale podejrzewam właśnie czujnik temperatury do kompa, rano zmierzyłem rezystancję i miał 4,7 k jutro zamiast czujnika wstawię rezystor około 7k i zobaczę co będzie.Aha zdjąłem raz filtr powietrza i patrzyłem ile tego paliwka ten wtrysk podaje-trochę mało jak na moje oko, daje takimi...
Witam Do rzeczy: silnik 1,6 na wtrysku (jednopunkt), gdy przy 2tyś dodajemy gazu auto wręcz nie przyspiesza a hamuje,totalnie nie ma mocy. , jest za uboga mieszanka. I: ciśnienie paliwa na wtrysku -ok. Podstawiony komp,czuj...Temperatury, cały zespół wtrysku., Przy okazji i cały system zapłonowy(przewody świece,aparat zap,, itp..)sprawdzone połączenie...
Wymieniłem czujnik temperatury sterujący kompem, filtr powietrza, świece, przewody WN, sprawdziłem pompę paliwa - ciśnienie wydatek, podciśnienie w baku też się nie robi, ukałd się nie zapowietrza, rozkręciłem cały układ wtryskowy -przeczyścilem, przeczyściłem układ zapłonowy no i co się okazało? Problem pozostał tylko z tą różnicą że wcześniej było...
Więc tak: pomierzyłem ciśnienie na cylindrach-jest równe na każdym tłoku i jak w zdrowym silniku, zmniejszyłem przerwę na świecach do około 0,7mm, zatkałem wężyk podciśnieniowy idący do tej membrany na kolektorze dolotowym (nadal nie wiem do końca co to jest), zmierzyłem wydajność pompki paliwa 1min. = 1,1 litra -lepiej niż w książce. Efekty: Auto jeździ...
Słuchajcie, wbrew powszechnej opini chip tuning w silniku benzynowym wolnossącym jest dać w stanie więcej niż tyle co wy twierdzicie. Nam udało się podnieść moc o 73KM w silniku 2.0 ale nie było to łatwe. Samochodem który ten zabieg przeszedł jest Opel Kadett GSI 2.0 8V, fabryczna jego moc to 115KM (jednak zmierzone zostało 109) a po przeróbkach jego...
Zacytuje to z nieistniejącej już stronki: " Ile zyskamy montując w benzynowym silniku turbodoładowanie? Ten tuning jest najbardziej spektakularnym sposobem "rasowania" silnika. Zyskujemy nawet do 75% dotychczasowej mocy maksymalnej. Oznacza to wzmocnienie jednostki napędowej PLe$niaka z nominalnych 100 KM do 175 KM! Jednocześnie znacznie podnosi się...
Podobne objawy są przy słabym ciśnieniu paliwa,należało by je sprawdzic.
Dzień Dobry.:) Mam problem z ciśnieniem sprężania. Mianowicie na pierwszym, drugim i trzecim tłoku ciśnienie pokazuje 0,9Mpa, a na czwartym 0,4Mpa. Jaka może być przyczyna braku prawidłowego ciśnienia na czwartym tłoku? Proszę o niezwłoczną odpowiedź. Z góry dziękuję. :)
witam, problem dotyczy opla Kadetta E(1,6ccm 91r) który na wolnych obrotach chodzi jak pszczółka. Jednak jak mu sie gwałtownie doda gazu reaguje w taki sosób jakby palił na 2 gary (taka sama reakcja na paliwie i gazie) jeśli gazu dodaje bardzo powoli to wszystko jest oki i jeżeli obroty silnika są powyżej 2500/min to już też wszystko gra. komputer nie...
Mam opla kadetta 1.4i z 91r. Co moze byc przyczyna ze auto te pali mi 10l/100km!! Oprócz tego podszas gwałtownego wcisniecia gazu zamiast przyspiszac zaczyna tracić moc. wrecz mozna go zadusic. Wymieniłem sonde lambda wszystkie filtry i dalej to samo. PROSZE O POMOC!!
Chciałbym zapytać czy są to prawidłowe objawy,bo mam wątpliwości?Chodzi o czujnik od Kadetta 1.6 (Multec). Po podłączeniu do niego woltomierza ,na biegu jest 1 V. Dodając bardzo powoli gazu ,na postoju, napięcie spada 0,9...0,8 by gdzieś koło 1500-2000 obr. odwrócić bieg i zacząć wzrastać 0,9...1...1,1...1,2..itd. Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.
Witam . sam . Opel Kadet 1,6 OHC na jednopunkcie,z instalacja gazowa ,. Na gazie wrzystko ok. a na benzynie jest tak: wolne obroty raczej ok. przy wkrecaniu na obroty zaczyna szarpać , ale tu ciekawostka w momęcie " szarpnięcia motoru" opada stzałka obrotomierza, czyli tak kombinuje że "zanika zapłon" ale dlaczego tylko na benzynie......???? czy wtryskiwacz...
Witam !!! Mam problem z odpaleniem na benzynie przy zimnym silniku (przy ciepłym za drugim razem odpala). Obroty po odpaleniu przy wciśniętym pedale gazu po kilku sekundach same spadają i szarpie silnikiem. Jeżeli przycisnę gazem to po drugim trzecim wciśnięciu wchodzi na obroty ale po chwili znowu spada i albo znów pocisnę albo gaśnie. Bieg jałowy...
Zamiast zrobić porządną diagnozę z pomiarem ciśnienia paliwa, podciśnienia w kolektorze dolotowym i ustawienia rozrządu lepiej wymienić na pałę połowę osprzętu silnika licząc, że a nóż się uda naprawić
Pompa paliwa do wymiany, jeszcze działa ale daje za niskie ciśnienie, dla pewności zmień najpierw filtr paliwa,
witam taka usterka to moze byc modul zaplonowy (czesta usterka ) lub przekaznik , obie rzeczy po ok 100pln, a raz spotkalem sie z czyms takim w seacie (jednopunkt) przy rozgrzanym tracil cisnienie paliwa, na zimnym oki
a jaki problem zmierzyc cisnienie?? ok. 1 bara.Paliwo w zbiorniku moze byc zlej jakosci.
Mogę Wam pomóc. Mam 4 wtryski z listwą i regulatorem ciśnienia paliwa z Opla Kadetta - o ile pamiętam z GSi 8v. Pasują też do innych modeli Opla. Mam też 6 wtrysków z Audi V6 2,8. Odszukam numery i wydajność i Wam podam. Drogo nie będzie...:) A ile kosztują wtryskiwacze do LPG? I ewentualnie inne potrzebne graty, pomijając zbiornik, przewody, elektrozawory...
Poszukuję regulatora ciśnienia paliwa do C18NZ.Membrana jest nowa do kupienia, ale za to nie ma możliwośći kupienia sprężynki i obudowy bo .... już nie produkują niestety.
Jak masz problem z odpaleniem tzn.jak jest gorący to sprawdź czy jest iskra.Być może jest jakaś przerwa w układzie która reaguje na ciepło.Trzeba by było sprawdzić luzy zaworowe,zapłon,ciśnienie paliwa i wymienić filtr paliwa.Nie sądzę żeby komputer zgasił silnik przez temperaturę.
zapłon jes ustawiony ale na paliwie nie odbija tylko na gazie
Dzięki za podpowiedzi.Już wiem co jest. Wyjąłem pompke, podłączyłem napięcie i nie ruszyła.Jednak kiedy w nią stuknąłem zadziałała.Wygląda na wytarte szczotki w silniku czy coś takiego. Założyłem ją spowrotem i działała przez chwilę, lecz znowu się zawiesiła. Jeszcze jedno pytanie!!!Czy ciśnienie jakie powinna dawać pompa jest zależne od rodzju wtryskiwacza.Zastanawiam...
może pompka siada,ciśnienie lub zobacz na postoju jak go depniesz czy na przelew idzie paliwo cały czas tak samo.
cudów nie ma. Jak jest paliwo i iskra to ten silniczek musi palić. Lepiej sprawdź czy rzeczywiście pompa podaje odpowiednie cisnienie, i sprawdz czy jest iskra. (porządna!, bo może być winna kopułka ew. palec)
Jeżeli jest iskra i ciśnienie,paliwo to musi odpalić chyba że iskra zanika lub za słaba. Luz zaworowy sprawdzony?
Powiem tak - po czterodniowym postoju w garazu - kadecik, odpalil za pierwszym razem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Profilaktycznie wymineilem jeszcze palec rozdzielacza, posprawdzalem wszystlie kabeli, jedyne co niepokojacego znalazlem to (nieprzewodzacy pradu) nagar na stykach kopulki zaplonowej - czegos takiego jeszcze nie widziałem, kolorem prawie sie nie...
jesli chodzi o benzyne, radzilbym sprawdzic cisnienie paliwa. Za wysokie moze zalewac, zbyt niskie nie gwarantuje mocy. Raczej sugerowałbym ze jest zbyt wysokie. Trudno szukac innej przyczyny w kadecie jak tam nic wiecej nie ma..
Czyli taka pompa jeśli jest przy silniku, niejako zasysa paliwo z baku? Jest takie cudo zamontowane do korpusu silnika, biegnie do tego wężyk z baku a wychodzi to do filtra paliwa i dalej jest ten elektrozawór. Wygląda to mniejwięcej jak reduktor ciśnienia, okrągłe, z jednej strony wlot a z drogiej wylot. Czytałem że pompa może być zamontowana przy...
W skrócie czujnik ciśnienia w układzie dolotowym - na podstawie jego wskazań ( czyli ciśnienia wynikającego z kąta otwarcia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika), komputer wylicza obciążenie silnika i odpowiednio zwiększa dawkę paliwa. To tak w dużym uproszczeniu. Nieszczelność w przewodzie podciśnieniowym będzie interpretowana jako obciążenie...
spróbuj odczytac kody migowe. Zakładam ze silnik 14nz zrób mostek na złączu diagnostycznym wtyku A i B. Policz ilość mrugnięć lampki silnika na desce. Poczytaj załącznika wrazie problemów pisz. Nawszelki wypadek napisz na emaila. Mi to wygląda na pompę paliwa lub regulator ciśnienia. Dodano po 1 Zapomniałem
Podejdź do tego metodycznie. Zacznijmy od pompy paliwa. Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie przed przekaźnikiem pompy i za nim. Najlepiej podłącz równolegle z pompą małą żarówkę (a przed przekaźnikiem diodę LED z opornikiem) i popróbuj kilka razy. Jeśli się świeci, a pompa nie chodzi to masz rozwiązanie. Jeśli będzie chodzić to...
Czesc, Do Twojego auta Bosch zaleca duratermy 0 250 201 039 lub zwykle 0 250 202 085. Swiece zarowe roznia sie miedzy soba napieciem, czasem grzania, wielkoscia - polecam stosowac wylacznie dedykowane przez producenta. Dla wlasnego bezpieczenstwa i spokoju. Co do problemow z odpalaniem - rozrusznik (stan tulejek), filtr paliwa (czy nie zapchany parafina...
Jeździłem takim czymś 1,5 roku. Miałem podobne problemy z odpalaniem. Jeździłem po serwisach, diagnostach tudzież innych fachmanach. Diagnozowali różnie kończąc na potrzebie remontu kapitalnego. Pompa sprawdzona na możliwość puszczania ostatniej sekcji oraz ciśnienie podawania paliwa. Wtryskiwacze idealne. Kompresja na dwóch dziurach 25, na pozostałych...
Sprawdz cisnienie badz chociaz wydatek paliwa w komorze silnika moze gdzies zapchane przewody paliwowe, jesli nie dochodzi to sprawdz przy filtrze albo nawet przy samej pompie. A pompe slychac po wlaczniu zaplonu? moze uszkodzony/upalony przekznik tak jak poprzednik pisze. Albo padniete sterownianie wtrysku.
Kod 44 Zbyt uboga mieszanka paliwowa. Zbyt niskie cisnienie pompy paliwa. Uszkodzenie ciśnienomierza kolektora ssącego. Uszkodzenie czujnika temperatury. Zwarcie z masą na przewodach od sondy lambda. Tyle teoria. Praktyka. Komputer kadecie jest zamontowany (sprawdź) wtyczkami do "góry" . Dwie niebieskie ? jak tam masz wode to masz wszystko.
kadett ciśnienie kadett paliwa filtr paliwa kadett
infekcja routera switch pobór prądu redox schemat
Briggs & Stratton 675 EXi – spadek mocy i nierówna praca, przyczyny i diagnostyka Thomson 32HD5506 TV Firmware Update Guide