Ponieważ akurat pomiędzy ramą a osią jest odbojnik, i trudno tam podstawić prosty dystans, to dystans fabryczny wygląda tak: http://img27.imageshack.us/img27/1686/at... Zielone dorysowane to rama auta, czerwone to odbojnik, żółte to oś auta. W Twoim przypadku całkowita wysokość tego patentu ustawia odległość ramy do osi na 180 mm. To jest tzw....
Upewnienie się, że czujniki są założone poprawnie i kalibracja 3 poziomów. Na pewno pomoże.
Zawór jest elementem wykonawczym i jego wymiana nie powoduje żadnej zmiany w parametrach kalibracji. Może nie jest dokładnie taki, jak powinien być? Jakieś inne oporności, połączenia na wtyczce? Na "pilocie" są jeszcze dostępne czasami dwa klawisze z funkcją dodatkowych ustawień wysokości zawieszenia (ustawiane przez użytkownika), ale po włączeniu zapłonu,...
Nic się nie kalibruje. Śruba została ustawiona fabrycznie i jest zaplombowana. Jeżeli ciśnienie podawanego powietrza i AdBlue będzie w wymaganych granicach to kalibracja zostanie zachowana. Zaworek w stanie otwartym ma tak duży przelot, że nie wpływa na zmianę kalibracji. Nawet po wymianie zaworka na inny. Zresztą po skompletowaniu układu możesz zrobić...
Kalibracja Stardiagnosis powinna pomóc. U mnie to pomagało
Witam. Miałem podobny problem przez ostatnie 2 lata ,kupiłem atego 1222L i przez ostatnie 2 lata przejechałem ok 200 tyś km. Auto od zakupu ruszało z większym lub mniejszym szarpnięciem, przy zakupie sprzedający powiedział że sprzęgło było wymienione profilaktycznie bo auto jeżdzi za granice a kierowca że mercedes tak ma, i faktycznie to się potwierdziło...
Mialem podobny temat w Atego 816 klienta, tak samo przyszedl czujnik z inna kostka, ten ze stara kostka podobno juz niedostepny. Klient stwierdzil zeby ciac kable i podlaczac. Nastepujace podlaczenie: Zolto zielony w samochodzie - czarny w czujniku, Brazowy w samochodzie z brazowym w czujniku, Brazowo fioletowy w samochodzie z zoltym w czujniku. Od...
Witam. Posiadam atego 1222L i przez ostatnie 2 lata przejechałem ok 200 tyś km. Auto od zakupu ruszało z większym lub mniejszym szarpnięciem, przy zakupie sprzedający powiedział że sprzęgło było wymienione profilaktycznie bo auto jeżdzi za granice a kierowca że mercedes tak ma, i faktycznie to się potwierdziło w zeszłym tygodniu. Jadąc na załadunek...
Masz w poduszkach czujniki ciśnienia?? Chyba coś z tą kalibracją nie poszło jak wszystko dobrze a krzywo stoi. Jaka różnica w wysokości? Jak wyglądają cięgła czujników? Może któryś skrzywiony albo nie od pary. Cudów nie ma, jak wszystko gra to i na krzywej ramie wyrówna poziom po kalibracji. Źle przeprowadzona kalibracja albo coś przeoczyłeś. Stabilizatory...
CZUJNIK POZIOMU CIECZY CHŁODZĄCEJ Podpięty jest do licznika. Jego budowa jest dosyć ciekawa: z zewnątrz dostępny jest czujnik w postaci słupka z zamontowanym wewnątrz kontaktronem wrażliwym na zmiany pola magnetycznego, natomiast elementem sprawdzającym poziom płynu jest styropianowy pływak który umieszczony jest wewnątrz zbiorniczka. Pływak ma kształt...
Zrob kalibracje. Pewnie jest zbyt duża różnica pomiędzy wskazaniami sensorow dla strony lewej i prawej.
Dowiesz się jak podłączysz komputer diagnostyczny. Najczęściej powodem takiego zachowania jest uszkodzenie jednego z sensorów wysokości. Do środka dostaje się niewielka ilość wody, przy obecnej pogodzie woda zamarza i sensor w czasie jazdy (ruchy dźwigni) ulega uszkodzeniu. Woda również wnika do wtyczek sensorów i zakłóca komunikację. Trzeba znaleźć...
Dodatkowo tracisz ważność kalibracji tachografu. Z uwag praktycznych można dodać, że w przypadkach ekstremalnych (każdy centymetr) dobrze jest spuścić ręcznie powietrze z zawieszenia ( żeby rama oparła się na osi) bo opuszczenie z pilota zawsze pozostawia pewien prześwit pomiędzy tymi elementami.
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
Długość niema nic do czujników. Albo czujniki w minimalnym położeniu na wartość taką samą albo kalibracja, Star Diag HHT da radę ale trzeba ręcznie pompować poziomy max i min
Oś tył lekko przestawiona na lewo, względem przodu o 1cm. To na odległości między osiami około 4,5m. Co wysokość zawieszenia ma do kąta na kole. Podnosząc auto na miechach belka pozostaje w nie zmienionej pozycji..ja nie mam kąta na kole... ale.... ........... dla mnie nie musi go tam być, tylko żeby opon nie żarło....ALE..... Wysokość przedniego zawieszenia...
Przydało by się jeszcze odczytać błędy z tachografu za pomocą przyrządu do kalibracji (np. błędy na lini can). Ale nigdy nie spotkałem się z tym by po wymianie całej wiązki i NOWEGO impulsatora nadal generował impulsy. Magnes był przykładany ?
witam!! mam Atego 1823 z 2001 roku na poduyszkach- tył i przód. Otóż pojawił się mega problem. Auto się nie poziomuje, a z prawej strony tył nie ma powietrza w poduchach. W związku z tym pojechałem na warsztat- wymieniłem czujnik przy prawym kole (komp. nie pkazywał żadnych błędów), przeprowadziłem kalibrację układu i było ok. Ale już w nocy jak jechałem...
atego atego odpowietrzenie atego atego adblue
serwery poczty wychodzącej thunderbird charakterystyk tranzystora lodówka wywala różnicówkę
budowa prostownika akumulatorów gnijąca wiązka skoda fabia
Hotpoint Ariston LFFA – demontaż bocznej obudowy zmywarki krok po kroku STIHL MS 230E ErgoStart – parametry, usterki, konserwacja, zamienniki, następca MS 231