Ponieważ akurat pomiędzy ramą a osią jest odbojnik, i trudno tam podstawić prosty dystans, to dystans fabryczny wygląda tak: http://img27.imageshack.us/img27/1686/at... Zielone dorysowane to rama auta, czerwone to odbojnik, żółte to oś auta. W Twoim przypadku całkowita wysokość tego patentu ustawia odległość ramy do osi na 180 mm. To jest tzw....
Cały dyfuzor został rozebrany, wyczyszczony-udrożniony łącznie z zaworem Y109 i złożony. Na chwilę obecną wszystko działa poprawnie bez kalibracji.
Zrob kalibracje. Pewnie jest zbyt duża różnica pomiędzy wskazaniami sensorow dla strony lewej i prawej.
Dowiesz się jak podłączysz komputer diagnostyczny. Najczęściej powodem takiego zachowania jest uszkodzenie jednego z sensorów wysokości. Do środka dostaje się niewielka ilość wody, przy obecnej pogodzie woda zamarza i sensor w czasie jazdy (ruchy dźwigni) ulega uszkodzeniu. Woda również wnika do wtyczek sensorów i zakłóca komunikację. Trzeba znaleźć...
Upewnienie się, że czujniki są założone poprawnie i kalibracja 3 poziomów. Na pewno pomoże.
Kalibracja Stardiagnosis powinna pomóc. U mnie to pomagało
Masz w poduszkach czujniki ciśnienia?? Chyba coś z tą kalibracją nie poszło jak wszystko dobrze a krzywo stoi. Jaka różnica w wysokości? Jak wyglądają cięgła czujników? Może któryś skrzywiony albo nie od pary. Cudów nie ma, jak wszystko gra to i na krzywej ramie wyrówna poziom po kalibracji. Źle przeprowadzona kalibracja albo coś przeoczyłeś. Stabilizatory...
Dodatkowo tracisz ważność kalibracji tachografu. Z uwag praktycznych można dodać, że w przypadkach ekstremalnych (każdy centymetr) dobrze jest spuścić ręcznie powietrze z zawieszenia ( żeby rama oparła się na osi) bo opuszczenie z pilota zawsze pozostawia pewien prześwit pomiędzy tymi elementami.
Długość niema nic do czujników. Albo czujniki w minimalnym położeniu na wartość taką samą albo kalibracja, Star Diag HHT da radę ale trzeba ręcznie pompować poziomy max i min
Oś tył lekko przestawiona na lewo, względem przodu o 1cm. To na odległości między osiami około 4,5m. Co wysokość zawieszenia ma do kąta na kole. Podnosząc auto na miechach belka pozostaje w nie zmienionej pozycji..ja nie mam kąta na kole... ale.... ........... dla mnie nie musi go tam być, tylko żeby opon nie żarło....ALE..... Wysokość przedniego zawieszenia...
No niestety, błąd czujnika ciśnienia to niemal standard w centralach ABS ATE-Teves. Czasami wystarczy zrobić kalibrację czujnika, ale przeważnie ów jest uszkodzony. Da się łatwiutko naprawiać te centrale. W parametrach masz masz przecież wartość ciśnienia jaka panuje w układzie, zobacz co się dzieje jak zwiększasz nacisk na pedał hamowania.
Przydało by się jeszcze odczytać błędy z tachografu za pomocą przyrządu do kalibracji (np. błędy na lini can). Ale nigdy nie spotkałem się z tym by po wymianie całej wiązki i NOWEGO impulsatora nadal generował impulsy. Magnes był przykładany ?
To może wymiana płynu na taki, który jest wskazany w dokumentacji? Wymiana całości z pompa az do odpowietrzników. W Scenicu 2001 miałem problem - nie świeciło się nic, ale wrażenie było gumowatego pedału hamulca. Wymieniłem cały (tz. warsztat zrobił całość instalacji wypłukał bo z odpowietrzników ciągle schodził brudny płyn) na ATE DOT4 SL. Poprawa...
Mialem podobny temat w Atego 816 klienta, tak samo przyszedl czujnik z inna kostka, ten ze stara kostka podobno juz niedostepny. Klient stwierdzil zeby ciac kable i podlaczac. Nastepujace podlaczenie: Zolto zielony w samochodzie - czarny w czujniku, Brazowy w samochodzie z brazowym w czujniku, Brazowo fioletowy w samochodzie z zoltym w czujniku. Od...
Witam. Miałem podobny problem przez ostatnie 2 lata ,kupiłem atego 1222L i przez ostatnie 2 lata przejechałem ok 200 tyś km. Auto od zakupu ruszało z większym lub mniejszym szarpnięciem, przy zakupie sprzedający powiedział że sprzęgło było wymienione profilaktycznie bo auto jeżdzi za granice a kierowca że mercedes tak ma, i faktycznie to się potwierdziło...
Witam. Posiadam atego 1222L i przez ostatnie 2 lata przejechałem ok 200 tyś km. Auto od zakupu ruszało z większym lub mniejszym szarpnięciem, przy zakupie sprzedający powiedział że sprzęgło było wymienione profilaktycznie bo auto jeżdzi za granice a kierowca że mercedes tak ma, i faktycznie to się potwierdziło w zeszłym tygodniu. Jadąc na załadunek...
CZUJNIK POZIOMU CIECZY CHŁODZĄCEJ Podpięty jest do licznika. Jego budowa jest dosyć ciekawa: z zewnątrz dostępny jest czujnik w postaci słupka z zamontowanym wewnątrz kontaktronem wrażliwym na zmiany pola magnetycznego, natomiast elementem sprawdzającym poziom płynu jest styropianowy pływak który umieszczony jest wewnątrz zbiorniczka. Pływak ma kształt...
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
Znalazłem gdzies w sieci taką informacje na temat czujnika ciśnienia hamulca: "Pojazdy z ATE ESP są wyposażone w pompie hamulcowej w specjalne czujniki ciśnienia (1 lub 2 ). Jeśli wymieniana jest taka pompa lub czujniki ciśnienia w pompie wówczas należy specjalnym testerem diagnostycznym przeprowadzić kalibrację czujników ciśnienia." Czy może ktoś wie...
Witam. Kolejne spotkanie z Connectem. Wymieniony czujnik ABS lewy przedni (ATE), nowy zawór podciśnienia turbo nr 9672875080 , oraz podmieniony na inny, używany, zawór sterujący doładowaniem nr 9688124580. Diagnostka po raz kolejny ForScan-em. Brak zapamiętanych błędów w historii. Wykonana kalibracja czujnika kąta skrętu, reset modułu SASM, PSCM. Teraz...
witam!! mam Atego 1823 z 2001 roku na poduyszkach- tył i przód. Otóż pojawił się mega problem. Auto się nie poziomuje, a z prawej strony tył nie ma powietrza w poduchach. W związku z tym pojechałem na warsztat- wymieniłem czujnik przy prawym kole (komp. nie pkazywał żadnych błędów), przeprowadziłem kalibrację układu i było ok. Ale już w nocy jak jechałem...
Samochód tak jak w temacie kod silnika ATJ w manualu 6-biegów sprowadzony z Nieniec uszkodzony. Podczas prac blacharskich musiałem wyjąc deske rozdzielczą i całą elktryke pod deską po lewej stronie przekaźniki i resztę ustrojstwa po złożeniu wszstko ładnie pięknie odpala i jeździ pasacik ale nie gasną kontrolki od ABS i ESP No i teraz zaczynam szukac...
http://obrazki.elektroda.pl/4396219800_1... Nauka podstaw elektroniki cyfrowej i analogowej składa się z części ściśle teoretycznej oraz z eksperymentów prowadzonych w laboratorium wyposażonym w oscyloskopy, generatory funkcyjne czy zasilacze laboratoryjne – przy ich pomocy można badać charakterystyki podstawowych elementów elektronicznych:...
http://obrazki.elektroda.pl/4938044000_1... Witam. Przedstawiam Wam, drodzy koledzy koleżanki moje najnowsze dzieło - zestaw do ćwiczeń na sterowniku przemysłowym Siemens Simatic S7-1200. Jest to zestaw najprostszy, składający się tylko ze sterownika, bez panelu operatorskiego i modułów dodatkowych, mimo to pozwalający na przeprowadzenie...
https://obrazki.elektroda.pl/2263978600_... #include <Arduino.h> #include "Timer.h" #include <ESP8266WiFi.h> #include <WiFiClient.h> #include <ESP8266WebServer.h> #include <ESP8266HTTPClient.h> #include <ESP8266HTTPUpdateServer.h> #include <ESP8266mDNS.h> #include <EEPROM.h>...
Może nie jest to wielkie odkrycie, ale może ktoś będzie tego potrzebować AC-3 Ready (albo Dolby Digital Ready) 10-bitowy przetwornik Video C/A Układ używany w odtwarzaczach DVD firmy Philips, który zapewnia najwyższej jakości odwzorowanie najdrobniejszych szczegółów obrazu. 100Hz W tradycyjnym odbiorniku TV obraz jest wyświetlany 50 razy na sekundę....
atego atego atego cylinder bezpiecznik atego
prądnica pierścieniowa tworzyć instalka pralka mastercook moduł schemat
klimatyzator przenosny mikrokomputer cobra1
Jak rozpoznać dysze do gazu ziemnego? Jak sprawdzić odwiedzane strony przez Wi-Fi?