raczej 0691
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/st... tu masz opisane ale przed kalibracja dokładnie ustaw zbieznosc kół i przejedz sie kawałek czesto sam sie wtedy kalibruje bez komplikacji
Jak czujnik lutowany to kalibracji nie zrobisz, wymienialem tego trochę i zawsze była zabawa z ustawieniem czujnika na ośce kolumny. Opis wyżej jest ok. Trzeba naprawdę dużo cierpliwości. Do tego występują dwa rodzaje czujnika jeden do wersji z esp i drugi bez. Wersja z esp to zintegrowany czujnik skrętu z czujnikiem momentu. Czujnik skrętu da się kalibrować,...
A WSC masz numer czy same zera? Jeśli same zera to musisz zmienić choćby na 1234, całą operację kodowania wykonuje się za jednym razem łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu inaczej nie zakodujesz. Skąd masz login jak nie masz wlepki? Możesz sprawdzić 07842/06812
Wymieniałeś, albo rozkręcałeś moduł CIM? Masz błąd kalibracji czujnika kąta skrętu, więc albo uszkodzony CIM, albo coś przy nim kombinowałeś. Te błędy są od braku komunikacji CIM i IPC(licznik), są niezalogowanie w ogóle, albo niepoprawnie. Kontrolka ABS się świeci po odpaleniu?
Witam Renault Master III 2015r 2.3dci Mam pewien problem, oddałem auto do "fachowca", który posiadał komputer diagnostyczny. Poprosiłem go, żeby skalibrował mi czujnik kąta skrętu i wymienił zepsutą taśmę airbag na nową. Odebrałem auto i na desce rozdzielczej wywaliło mi błędy abs/esp, żółty kluczyk, stop i ręczny. Deska rozdzielcza przestała pokazywać: -...
Witam. Czy ktoś może podpowiedzieć w którym elemencie znajduje się czujnik kąta skrętu? Nr 1 czy nr 2 na załączonym zdjęciu? Wymieniłem cały moduł (zespół manetek) z ukladem active stering ale nie idzie skalibrować czujnika kąta skrętu. Auto z 2005r z silnikiem m57, 218KM. Komputer pokazuje następujące usterki których nie idzie wykasować: 005EBA - czujnik...
Nie, od przełącznika kierunkowskazów nie ma żadnych przewodów do których mógłbyś się wpiąć. Jeśli w ogóle, to trzeba się wlutować wewnątrz przełącznika, poglądowo zamieszczam zdjęcie dla orientacji, jak coś uszkodzisz, nowy 700 do 1300zł w zależności od wersji. Po demontażu może zajść potrzeba kalibracji czujnika kąta skrętu. https://obrazki.elektroda.pl/9140780000_...
Kalibrację czujnika kąta skrętu zrobić
Wybrać sterownik ABS, zalogować się do sterownika kodem 40168, wykonać pełny ruch kierownicą lewo-prawo od oporu do oporu (kontrolka Ci nie świeci, więc nie musisz tego robić), ustawić kierownicę na środku, wejść w nastawy podstawowe, kanału 60 i gotowe. Nie wiem jak to wygląda w Autelu, to jest "surowa" procedura, Autel może mieć jakąś opcję jej "wyklikania"...
Wklej pełen raport z VCDS lub innego diagnoskopu - zalecany jest VCDS gdyż da więcej danych nt. błędu. Potencjalne przyczyny błędu to: usterka modułu G419 Uszkodzenie wiązki pomiędzy ABSem a G419 Brak kalibracji czujnika kąta skrętu (G85) Brak nastawów podstawowych w G419 Poniżej instrukcja demontażu oraz montażu - nie zapomnij o jego kalibracji po...
Najprawdopodobniej w tym modelu nie ma opcji kalibracji czujnika kąta skrętu, po prostu wystarczyło ustawić taśmę airbag nie na środku, a tak żeby pokazywało 0 przy kołach na wprost. Ruch skrętu kierownicy jest tak mały że nie zerwie taśmy airbag.
podeślij wsad z 93lc66, ale czy bez TIS-owego Security Access to ogryziesz, to nie wiem.
Wymiana czujnika , ponowna adaptacja całość śmiga od jakiegoś czasu bez najmniejszych problemów. Dziękuję wszystkim udzielającym się w temacie za pomoc. Pozdrawiam Temat do zamknięcia.
Witam serdecznie, w mojej Toyocie świeci się po lekkim skręcie VSC i TRC, wymieniłem czujnik kąta skrętu i nadal mam błędy i moje pytanie jest takie czy wie ktoś jak przeprowadzić kalibrację tego czujnika?
no okey kwestia jeszcze jaki numer przekładni (silnika znaleźć) Dodano po 58 dziwne, że nie ma żadnych błędów w wspomaganiu, kalibracja czujnika kąta skrętu itd. przeszła bez problemu, nie ma żadnych błędów, tylko w ABS, no i TPMS oraz parktronic.
Kolego spróbuj według tego opisu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... linka podesłał mi kolega z forum i jest bardzo dobry .
Jeśli chodzi o parametry czujnika to jest pozycja czujnika : 365568,4° >> nie zmienia się przy obrocie koła moment obrotowy - rzeczywisty: 0 Nm >>> nie zmienia się przy obrocie koła moment obrotowy - żadany: 46 Nm kalibracja czujnika kąta skrętu: niewykonana Błędy: Sygnał czujnika pozycji kierownicy - błąd wewnętrzny C1135 Czujnik kąta skrętu kierownicy...
Mam pytanie, dużo czytałem na elektrodzie, ale chciałem potwierdzić, czy po wymianie czujnika kąta skrętu wspomaganie powinno ruszyć bez kalibracji czujnika kąta skrętu. Czy konieczna jest kalibracja po wymianie, żeby wspomaganie ruszyło. Auto jest bez ESP. Przed wymianą miałem błąd C1500 z opisem "Nieprawidłowy sygnał czujnika". Po wymianie czujnika...
Czujnik kąta skrętu kierownicy wykrywa błąd przy odchyleniu powyżej 5 stopni podczas jazdy na wprost. Pierwsze proponuje sprawdzić geometrie następnie wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu ;)
Próbowałeś zrobić "kasowanie przyswojenia typu pojazdu" w MESie? U mnie wyskakuje komunikat "niepowodzenie". Kalibracja czujnika kąta skrętu zrobiona, doświetlanie zakrętów działa. Przestawiałem ustawienia pompy ABS, ale po osiowaniu nadal mam błąd c1103 z komunikacją z przekładnią... Zastanawia mnie temat taki, że body widzi nową przekładnię, numery...
Istnieje szansa, że skasuje się kalibracja czujnika kąta skrętu kierownicy. Z reguły wystarczy przeprowadzić prostą kalibrację na postoju, koła max w lewo, max w prawo, ustaw na wprost, rusz powoli kilka metrów.
Ja wyjaśnię, a zapewne komuś się przyda. Po założeniu nowego czujnika podpinamy NCS Expert: - łączymy się przez dowolny moduł, np. moduł świateł - wybieramy moduł czujnika kąta skrętu LWS - przekodowujemy pustym plikiem MAN. - zamykamy NCS i przechodzimy do Isty - wykonujemy kalibrację czujnika kąta skrętu - kalibrujemy DSC - usuwamy błędy W Isty problem...
Zakoduj sterownik i nie rozłączając się zrób kalibracje czujnika kąta skrętu
Wszystkie błędy związane były z potrzebą kalibracji czujnika kąta skrętu. Pozdrawiam Czy poza testerem istnieje możliwość ręcznej kalibracji czujnika kąta skrętu? Mam błąd MID136 PSID53 FMI10, drążek od kierownicy do wieloklinu kolumny/wspomagania był odkręcony... Czy Autocomem 2013 można takie coś skalibrować?
Dodatkowo kalibracja czujnika kąta skrętu i ustawienie paru innych dupereli. kdvc, powstrzymaj się z pisaniem bzdurek. Poza tym jaki masz teraz CIM, z indeksem XR?
czujnik pod kolumną kierowniczą , spróbuj zrobić kalibrację czujnika kąta skrętu . Ten czujnik chyba jeszcze odczytuje przyspieszenie /zarzucanie pojazdu .
Dodam, że na błędzie ESP jeżdżę od prawie 2 lat. Napraw ten błąd, dopiero wtedy będzie można przeprowadzić kalibrację czujnika kąta skrętu.
Do skrzyni Automatycznej Login u mnie tzn. w danym aucie to. Login:07557 Kodowanie 06527 Po czym oczywiście Trzeba od razu przeprowadzić kalibracje czujnika kąta skrętu. Trzeba ją zrobić zaraz po wpisaniu kodu inaczej nie zostanie on zapisany i po rozłączeniu testera kodowanie nie zostanie zapisane. Kalibracja czujnika kąta skrętu. Login 40168 Nastawy...
W aucie po ustawieniu zbieżności kół zrobiono reset pamięci a następnie kalibrację czujnika kąta skrętu za pomocą narzędzia TS. Niby kalibracja przebiega pomyślnie, ale chyba przy okazji wyczyszczona została pamięć czujnika momentu obrotowego w kolumnie kierownicy. Teraz pojawia się kod błędu X2610 (Torque Sensor Missing Calibration of Adjustment Value...
Rozbierzesz CIM to kalibracja czujnika kąta skrętu pewnie będzie potrzebna.
Kalibracje czujnika kąta skrętu też należy zrobić przy każdorazowej naprawie układu kierowniczego. Kąt przy max skręcie kierownicy ma być w zakresie - 640 do +640 i przy kołach ustawionych do jazdy na wprost równe 0 +- 2 stopnie
W zakładce Daily od 2006 jest taka opcja lecz gdy wchodzę w Daily 2009 zgodnie z moim pojazdem just tego nie ma, a w opcjach programowanie jest tylko kalibracja czujnika kąta skrętu i czujnika poprzecznego. I tu utknołem. Lecz napewno musi być jakaś opcja zrobienia tego.
Zmierz pobór prądu spoczynkowego na klemie minusowej po 20minutach od zamknięcia ,zamknij zamek przy otwartej masce i wszystkie drzwi. Błędy w ABS będą widnieć ze względu na słabe zasilanie i po zamontowaniu nowego akumulatora trzeba wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu G85.
1 Sprawdzenie bezpieczników , 2 zakładając że mechanik nie popełnił błędu i złożył kierownicę tak jak była do jazdy na wprost i ustawił taśmę prawidłowo - ustawienie geometrii, 3 odczyt błędów ze sterowników, 4 kalibracja czujnika kąta skrętu zgodnie z procedurą pomimo że w blokach pomiarowych wartości się nie zmieniają. Na razie nie wiadomo jakie masz...
I napewno kalibracja czujnika kąta skrętu - G85
Czy komputer łączy się ze sterownikiem abs? Jeżeli tak to czy wyświetla jakieś błędy, można odczytać parametry? Nie wiem jak to wygląda w volvo, ale np w oplu vectra c przy podobnym problemie z abs/esp trzeba przeprowadzić kalibrację "czujnika kąta skrętu". W tym volvo masz chyba DSTC z taśmą poduszki kierownicy.
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
Trzeba kodować nowy / inny Przecież masz już zakodowany ABS. To co chcesz zakodować? Trzeba i koniec. Cała procedura, łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu.
Problem jest następujący, w golfiku się na desce świecą kontrolki od ESP i ABS, ustawienie osi jest skalibrowane, ale w vcds pod modułem ABS nie da się wykonać kalibracji czujnika kąta skrętu, jest błąd, tak jakby czujnika nie widziało, próbowałem robić kalibrację tak jak mówiła większość osób, czyli jazda max 20km/h, pełny skręt w lewo, w prawo, potem...
dzięki! A pytanie idzie zrobić kalibrację czujnika kąta skrętu w Sprinterze? bo jakoś nie widzę takiej opcji...
Kontrolka od wspomagania świeci bo był akumulator rozładowany i teraz potrzebuje kalibracji czujnika kąta skrętu, ale skalibrujesz go sam gdy już go odpalisz. Co do reszty to zbyt mało informacji przekazałeś z własnych prac aby można Ci było pomóc.
Musisz wiedzieć z jakiego auta była pompa i obliczyć login. Jak sterownik przyjmie login to zezwoli na kodowanie. Po kodowaniu trzeba wykonać obowiązkowo kalibrację czujnika kąta skrętu. Login: 0?xxx: Chassis 8 = VW Passat W8 9 = VW Passat 0x?xx: Brakes 3 = (PR-1LT/1LF) 4 = (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG) 5 = (PR-1LB/1LE/1ZC) 6 = (PR-1LZ/1ZJ) 0xx?x: Engine...
Kontrolka kierownicy zawsze się świeci po rozładowaniu lub odłączeniu akumulatora, nie działa też automatyka szyb. Po podłączeniu akumulatora trzeba skręcić kierownicą od końca do końca, w celu kalibracji czujnika kąta skrętu kierownicy i otworzyć oraz zamknąć wszystkie szyby (przytrzymując przełącznik 1-2 s po osiągnięciu krańcowej pozycji szyby)....
Kalibrację czujnika kąta skrętu wykonuje się interfejsem,Pytanie czy dobrze ustawiłeś taśmę i czy sam czujnik skrętu jest sprawny,warto by podpiąć interfejs i zobaczyć na błędy.
Nie wiem co tam nakręciłeś ale wczoraj wymieniałem ten przełącznik na inny. Wszystko po wymianie działa. Trzeba było zrobić tylko kalibrację czujnika kąta skrętu. Auto odpalało bezproblemowo po samum przepięciu wtyczek do nowego przełącznika.
Nie warto. Oprogramowanie w Texa to porażka. Posiadam Multihub z oprogramowaniem OFF oraz Car+. W przypadku maszyn rolniczych w wielu przypadkach pokazuje jedynie podstawowe parametry jak obroty silnika, temperaturę, napięcie. I to wszystko, co zobaczysz, żadnych wartości w zakresie wtrysku itd. Jeśli chodzi o oprogramowanie do samochodów, to jest...
Pewnie czujnik kąta skrętu. Może kwestia kalibracji ? A co konkretnie tym launchem było robione ? W trakcie gdy launch był podłączony ? Jaki błąd w ESP/ABS ?
Taśma, jeśli jest tak samo jak w Vektrze C, nie występuje osobno jako część zamienna, ale da się ją wymienić. Jeśli masz ESP, możesz spodziewać się problemów z kalibracją czujnika kąta skrętu. Ustawienie to z reguły dokręcenie taśmy do końca i około 2,5 obrotu z powrotem.
A może nie chodzi o kalibrację? Może coś uszkodziłeś?
Wymieniając przełącznik, pewnie zamontowałeś na chybił i podejrzewam już zerwaną taśmę. Na moje podejrzenie to: zerwana taśma bądź (o ile taśma cała) nie została ustawiona w pozycji "zero", mając uwzględnioną kierownicę na wprost. Zobacz w parametry kąta skrętu i jakie odchyłki ma, a jeżeli nie pokazuje, to zerwana taśma. A czy Ty widziałeś w ogólne...
a masz mozliwośc podłacznia komputera pod autko i sprawdzenia na bloku pomiarowym jaki kat jest przy kołach ustawionych na wprost? i czy ta "zółta kropka jest w okienku"? Jest bardzo wazne by zółta kropka pokrywała sie z zerowym katem ustawienia czujnika kata skrętu który mozesz sprawdzić na vagu inaczej nie uda Ci sie zrobić kalibracji czujnika i kontrolka...
A co było robione, że czujnik stracił kalibrację??
Zapewne potrzebna jeszcze kalibracja samego czujnika...
Sprawdzenie błędów przez vcds. Adaptacja czujnika kąta skrętu, kalibracja wspomagania
Nie mogę zrobić kalibracji czujnika kąta skrętu. Cały czas wskazuje wartość -2,5 stopnia i nie zmienia się przy kręceniu kierownicą. W dokumentacji znalazłem informację, że jeżeli czujnik wskazuje taka wartość to napięcie zasilania jest za niskie lub akumulator był odłączony. Wartość jest stała i nie da się wykasować. Wymieniłem czujnik ale nic się...
Doprowadz do porządku tę sprawę a załozę się,że wszystko będzie dobrze. Podałbym na TRQ3 napięcie pożądane i wszystko będzie jasne.W tym przypadku 2,63v-to próba statyczna.Mostkując TRQ2 i TRQ3 zamiast C15555 pewnie pojawi się błąd kalibracji.
trzeba złożyć i dobrym kompem zrobić kalibrację
łączę się vag 311.2 nr. błędu 0778 czujnik kąta skrętu oo4 brak komunikacji Próbowałem robić adaptację a nie wiem co masz na myśli poprzez ustawienia podstawowe. Dodano po 5 ESP Kalibracja czujnika kąta skrętu - Uruchom silnik - Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo - Przejedź na krutkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h....
odnośnie a-bossa - widzę że np. w oplu nie programuje kluczyków - czy w vw udało się komuś odczytać pin - czy w nissanie, toyocie dopisuje klucze - czy w fordzie np. tddi udało się połączyć z "patsem", przynajmniej w silniku pokazuje wartości bieżące - czy w renaulcie dopisuje klucze, zmienia ustawienia/konfiguracja bsi - wiemy już że merca robi ładnie,...
Tam są dwa czujniki i dwie procedury kalibracyjne - czujnik kąta skrętu i czujnik momentu... oczywiście przed kalibracją musi być ustawiona zbieżność i właściwe położenie koła kierownicy (zarówno samego koła kierownicy na wieloklinie jak i długości drążków) - koła na wprost przy kierownicy prosto.
Witam. Kolejne spotkanie z Connectem. Wymieniony czujnik ABS lewy przedni (ATE), nowy zawór podciśnienia turbo nr 9672875080 , oraz podmieniony na inny, używany, zawór sterujący doładowaniem nr 9688124580. Diagnostka po raz kolejny ForScan-em. Brak zapamiętanych błędów w historii. Wykonana kalibracja czujnika kąta skrętu, reset modułu SASM, PSCM. Teraz...
Witam Nie mogę sobie poradzić z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Na desce świecą się kontrolki kierownicy i trakcji, których nie idzie wykasować. Brak możliwości kalibracji czujnika skrętu, na komputerze cały czas pokazuje jedną wartość 3276,7 stopni. Nawet po ściągnięciu kierownicy i symulowaniu na „ pajączku” obrotów zero reakcji. awne.Pozostałe...
Zabiorę się za ten czujnik, jak zrobi się trochę cieplej. Jak na razie musiałem powalczyć z konfiguracją Techstreama, bo był jakiś okrojony i nie miał wielu opcji, a teraz ma. Dowiedziałem się, że: C1433: Dotyczy wewnętrznego problemu z obwodem czujnika kąta skrętu, z naciskiem na fizyczne uszkodzenia lub problemy elektryczne w samym czujniku lub jego...
Załączam wydruk z geometrii na Hunterze DSP600. Pierwotny pomiar się nie zapisał, dlatego jest taki sam jak bieżący, ale zbieżnośc była trochę rozjechana. Teraz kierownica jest prosto, nie ściąga, ale mimo wszystko został objaw z tą kierownicą, że czasami po skręcie nie odbije do końca (brakuje ~1cm do pełnego odbicia) i przy jeździe mogę ją przechylić...
Dzień dobry, Koledzy i koleżanki potrzebuję pomocy. Mam problem z ASTRA H 1.9 CDTI 1.9 DTH 150 km wersja z przyciskiem SPORT. Pierwszy problem pojawił się około pół roku temu prawy xenon nie poziomuje się i nie skręca - świeci "sztywno" w jednej pozycji - nie przeszkadza mi to podczas użytkowania auta. Oczywiście świeci się kontrolka AFL+. Czy ktoś...
Sprawa wyglada tak jak przedstawilem, chodzi o pomiar kata nachylenia. Czytalem o akcelerometrach. Czy mozna je tu zastosowac. Jak wyglda sprawa bazowania? (kalibracji)?
Bardzo dziękuję, rozumiem, że nie ma strategii dla FMI 0? Czy opisany czujnik kąta załamania to czujnik kąta skrętu?
Uszkodzony okazał się czujnik kąta skrętu umiejscowiony w module kolumny kierowniczej. Po wymianie i kalibracji wszystko działa.
Witam serdecznie szanownych kolegów. Kupiłem ww. A klasę model A140 z 98r. Mam natomiast problem opisany w temacie. Sprzedający opisał problem pompy wspomagania mówiąc o połączeniu pod pojemnikiem płynu do spryskiwaczy, lecz uważam że ważnym jest, aby podać tu jeszcze inne informacje: auto miało wymieniane łączniki drążków kierowniczych(mogę się mylić...
Witam wszystkich mam w swojej astrze h problem z kontrolą trakcji ,po podpięciu opcoma wywala błąd B1012-00 czujnik kąta skrętu nie wykalibrowany, jednak kalibracja się nie powiodła ,opcom nie widzi czujnika, ma dostęp do CIMa ,przyjmuje kod dostępu ale nie reaguje na ruchy kierownicy podczas kalibracji .Nie wiem co robić dalej znajomy mechanik przelutował...
Ale po naprawie lub wymianie taśmy czeka Cie jeszcze kalibracja bo kontrolka ABS dalej będzie świecić.
Cześć. W aucie VW Passat B5 FL mam kłopoty z działaniem sterownika ABS - Bosch 5.7 z ESP Auto jest mocno pomodyfikowane - z góry zaznaczam. Komunikacja interfejsu diagnostycznego ze sterownikiem ABS jest. Sam sterownik natomiast gubi kodowanie, gubi kalibrację czujnika kąta skrętu i generalnie w aucie nie działa ten system. Zmierzyłem miernikiem w kostce...
Jaki ? mam też problem z kalibracją czujnika kątu skrętu i lampami, świecą mijania, drogowe, migacze, led, doświetlania nie sprawdzałem ponieważ nie mam jeszcze wklejonej szyby, czy ledy powinny przygasać pgdy załączy się światła drogowe ? Jeśli mógł byś mi podac procedury kodowania co to tego czujnika i lamp był bym wdzięczny, bo te co znalazłem w...
Na kolumnie i kierownicy powinien być znak. Źle założona kierownica to przestawiony kąt skrętu, no chyba ze uszkodziles czujnik. Do diagnozy i kalibracji wystarczy np delphi ds150, w renault radzi sobie nawet dobrze. Kąt skrętu programuje się dosyć łatwo. Jak jest przestawiony to napewno będzie błąd ESP, bo jest jeszcze czujnik przyspieszenia wdluznego...
Zrób kalibrację czujnika kąta obrotu kierownicy.
Wystarczy kalibracja. Nie masz spadków napięć podczas rozruchu ?
No i wykrakałem... Po zamontowaniu nowego czujnika niestety oś tylna w ogóle się nie skręca. Stoi w położeniu na wprost jak zaczarowana. Oczywiście błąd zniknął i w tej chwili układ nie zgłasza żadnych kodów błędów. Pojawiła się jedynie ta kontrolka: http://obrazki.elektroda.pl/3494393500_1... W SD w zakładce "Dostosowywanie modułów...
Problem rozwiązany wbrew radom.. T S.....-a ktory radzi bo radzi nie mając fioletowego pojęcia czym rożni się test drogowy od kalibracji czujnika kata skrętu. Nie dziwi mnie że to forum traci na poziomie jeżeli takie posty są puszczane przez moderatorów. A tak juz na poważnie to istnieje coś takiego jak DAS-sim i tam tkwi rozwiazanie . Troszke dużo...
Witam Byłem zmuszony do wymiany pompy ESP w Suzuki Swift Sport 2008, poprzednia została uszkodzona mechanicznie. Po wymianie tejże pompy od razu po przekręceniu stacyjki zapala się w liczniku: - na stałe kontrolka ESP (nie można ją wyłączyć przyciskiem w tunelu środkowym) oraz - ciągle miga kontrolka z ,,samochodzikiem", która powinna migać tylko na...
Tak zgadza się ale jak zrobić to nauczanie?? bo to co napisał (gvw) to jest kalibracja tak?Proszę o pomoc.?
Opisałem najczęstszy przypadek z jakim trafiają do nas auta tej marki związany z przekładnią i czujnikiem obrotu. Jeśli chodzi o taśmę mają "duża odporność" na pomyłki związane z montażem. Wracając do czujnika kąta będziesz musiał powalczyć z zbierznością skoro nie możesz zrobić kalibracji czujnika.
źle rozpoznaje pozycję srodkową.Możliwa usterka czujnika kąta skrętu,lub wystarczy dokonac kalibracji. Zgłoś się do kogoś kto ma tester diagnozstyczny Tech2 (prawdziwego Techa,nie ten syf na PC)
Witam, samochód jak w Opisie. Problem polega na tym: Po zapaleniu samochodu po około 1-2 min pojawia się kontrolka ładowania (ładowanie jest obecne cały czas). W momencie zapalenia kontrolki alternatora w ECU mamy błąd: P0621-Prądnica sterowanie L- Zakłócenie działania po kolejnych 2 min P0621-Regulator napięcia - Usterka w obwodzie prądowym P0622-...
Witam szanownych kolegów! Może być wina CIM-a(zintegrowany moduł kolumny kierownicy), ale nie musi. W pierwszej kolejności należy się OPR ludziom z serwisu. Taśma nie ma tu absolutnie nic do rzeczy, problem leży w czujniku kąta skrętu, który to znajduje się w CIM-ie. Zacząć trzeba od kalibracji, więc podjedź do innego serwisu i poproś o kalibrację czujnika,...
w tym momencie pojawiają sie dwa błędy: 1.Brak kalibracji czujnika kata skrętu G85 2.Złe kodowanie sterownika Ale była wyciagana tasma od airbagu. Czy to może byc przyczyną?
No to nie jest ciężko powiedzieć, skoro aku był odpięty, to musisz zrobić kalibrację. Odpalasz auto i kręcisz kierę do oporu w lewo i do oporu w prawo.
Czujnik kąta skrętu w porządku, sprawdzałem w parametrach, kalibracja przeprowadzona na nowo, nic nie pomogła. Usterka występuje wyłączne przy skręceniu kierownicy skrajnie w lewo.
Błąd kalibracji? Czy błąd czujnika. Lepiej podaj numer błędu to zobaczymy zanim coś namieszasz.
Sprawdz czy jak auto jedzie na wprost to czujnik pokazuje 0 tolerancja 5% jak ni to kalibracja i zbieżność
Chyba uszkodzony czujnik skrętu.Na kompie kąt skrętu się nie zmieniał mimo kręcenia kierownicą. Nie znam się na samochodach ale nie chcę żeby robili na mnie doświadczenia. Na czym polega kalibracja czujnika i jak się ją przeprowadza?
Myślę, że temat można uznać za zamknięty. Po kalibracji kąta skrętu zrobione samochodem ok 50km i błąd nie wyskakuje... Do tej pory już zdążyłby sygnalizować usterkę.
Trzeba do mechanika, który oprócz odczytu błędów potrafi prawidłowo odczytać parametry, oraz przeprowadzić ewentualnie kalibrację. Numer błędu pamiętasz ?
Witam, panowie potrzebuje pomocy w sprawie ABS w A8 D3 2003 r. Sprawa wygląda tak, że kupiłem auto lekko uszkodzone i pomału ogarniam wszystko. Został w zasadzie do zrobienia ABS który ciągle swieci i nie można skalibrować czujnika kąta skretu. Pierwsza sprawa, kodowanie sterownika abs jest 0000, przy próbie zakodowania VAS niby wszystko przyjmuje a...
Witam! Mam problem z BMW E83 2008r 2.0B z napędem 4x4. Cały czas pali się kontrolka 4x4 i zółty wykrzyknik. W sterowniku VTG widnieje błąd 55C4 - brak wiadomości z DSC W sterowniku ABS z kolei widnieje błąd 6E3C (w Launchu opis jest "silnik wewnetrzny" z kolei w Texie " interfejs silnika" W sterowniku od silnika 2DB4 - brak wiadomości od DSC. W aucie...
Jeśli tylko odkręcisz przełącznik zespolony (Com) i nie będziesz do niego zaglądał to czujnik skrętu się nie rozkalibruje. Postaraj się też przed odkręceniem kierownicy ustawić koła na wprost i zaznacz np. pisakiem ślad żeby zamontować kierownicę w takim samym położeniu.
Citroen C5, 2006r mam u sibie podobny problem : sciągałem koło kierownicy, spadła mi tasiemka, poskładałem ją. Niestety po odpaleniu zgłasza bład czujnika położenia i bład ESP. W Lexii widać cały czas ten sam kąt wogóle się nie zmienia jak kręcę. Czy jest możliwe że coś poskładałem nie tak i cały czas jest ten sam kąt. Chyba że go uwałiłem. KAlibracja...
Witam. Dzięki kolego za zainteresowanie tematem. Założyłem nowy temat aby być może zwrócić większą uwagę osób zanteresowanych , aby uzyskać szybką pomoc, ponieważ kolega miał awarię w trasie. Temat był rozpoczęty wcześniej w innym wątku i odsyłam do niego jeśli jesteś zainteresowany (tam dodałem zdjęcia). https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam, Touran 1 generacji. po wymianie modułu kierownicy 016 na taki który obsługuje fisa i tempomat nie mogę skalibrować g85 czujnika kąta skrętu. Przez to wspomaganie działa nie tak jak trzeba. Tak kojarzę, że wcześniej były problemy w tym aucie z g85, założyłem drugą używkę ale bez rezultatu.
W sumie jestem zielony jeżeli chodzi o VAGA. Na podstawach sie znam jak usuwanie błędów, usterek i np. kalibracji czujnika kata skrętu. Ale jak zmienić kodowanie aby światła zapalały sie automatycznie bez przekręcania włącznika to nie wiem. W serwisie znając życie skasują mnie za to jak za zborze. Jak ktoś wie jak to przekodować to prosiłbym o pomoc.
kalibracja kąta skrętu kalibracja czujnika skrętu kalibracja czujnika kąta
bridge vectra pioneer mikrofon ustawić impedancja falowa
programista esp32 licznik prędkości
Moment dokręcania głowicy VW Golf 3 1.9 Diesel Falowanie napięcia na biegu jałowym Ford Focus MK1