raczej 0691
A jaki blad zgłasza? Bo sie okaże że błąd regulacji momentu to ...
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/st... tu masz opisane ale przed kalibracja dokładnie ustaw zbieznosc kół i przejedz sie kawałek czesto sam sie wtedy kalibruje bez komplikacji
Delphi kalibrację robi Perfect. Akumulator pod prostownik i wtedy próbuj.
Nie ma nic takiego na zegarach. Zrob zdjecie. Ale sadze ze to kontrola trakcji ci swieci. :>
A kalibracja kąta skrętu jest możliwa ?
A WSC masz numer czy same zera? Jeśli same zera to musisz zmienić choćby na 1234, całą operację kodowania wykonuje się za jednym razem łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu inaczej nie zakodujesz. Skąd masz login jak nie masz wlepki? Możesz sprawdzić 07842/06812
Jak nie wiadomo w czym to zazwyczaj w kasie ... Albo klient myśli że za 50pln ,albo warsztat zaproponował za niską cenę . Niestety w nowych autach często banalne procedury mają niebanalną cenę ...
Wymieniałeś, albo rozkręcałeś moduł CIM? Masz błąd kalibracji czujnika kąta skrętu, więc albo uszkodzony CIM, albo coś przy nim kombinowałeś. Te błędy są od braku komunikacji CIM i IPC(licznik), są niezalogowanie w ogóle, albo niepoprawnie. Kontrolka ABS się świeci po odpaleniu?
A raczysz zrobić kalibrację kąta skrętu ? Błędy w ABS są ?
Kalibrację czujnika kąta skrętu zrobić
Witam. Czy ktoś może podpowiedzieć w którym elemencie znajduje się czujnik kąta skrętu? Nr 1 czy nr 2 na załączonym zdjęciu? Wymieniłem cały moduł (zespół manetek) z ukladem active stering ale nie idzie skalibrować czujnika kąta skrętu. Auto z 2005r z silnikiem m57, 218KM. Komputer pokazuje następujące usterki których nie idzie wykasować: 005EBA - czujnik...
Ostatnio miałem podobny problem. W caddy tylko tam kontrolka kierownicy świeciła na żółto - brak możliwości kalibracji kąta skrętu itp. Uszkodzony był 1K0959654
Witam Renault Master III 2015r 2.3dci Mam pewien problem, oddałem auto do "fachowca", który posiadał komputer diagnostyczny. Poprosiłem go, żeby skalibrował mi czujnik kąta skrętu i wymienił zepsutą taśmę airbag na nową. Odebrałem auto i na desce rozdzielczej wywaliło mi błędy abs/esp, żółty kluczyk, stop i ręczny. Deska rozdzielcza przestała pokazywać: -...
witam. mam problem w vectra C 2002r po wymianie przekładni kierowniczej świeci ESP .byłem u elektryka i kts sprawdził tylko jaki jest kąt skrętu (u mnie do zera brakuje dwóch jednostek ponoć wystarczy zrobić kalibrację konta skrętu) ale KTSem się nie da .W oplu powiedzieli mi że uszkodzona jest tasiemka pod kierownicą i mam tą całą część wymienić, natomiast...
Ciebie interesuje bezpiecznik w kabinie nr 49 i50 .Dodatkowo pod kierownicą jakiś też jest ale wtedy szyby by nie działały . https://autobezpieczniki.pl/seat-toledo-... Co do kontrolek to zasilanie zginęło na chwile i dlatego choinka na desce . Może jak kawałem przejedziesz to znikną , jak nie to na kompa i zrobić kalibrację...
Nie, od przełącznika kierunkowskazów nie ma żadnych przewodów do których mógłbyś się wpiąć. Jeśli w ogóle, to trzeba się wlutować wewnątrz przełącznika, poglądowo zamieszczam zdjęcie dla orientacji, jak coś uszkodzisz, nowy 700 do 1300zł w zależności od wersji. Po demontażu może zajść potrzeba kalibracji czujnika kąta skrętu. https://obrazki.elektroda.pl/9140780000_...
Wklej pełen raport z VCDS lub innego diagnoskopu - zalecany jest VCDS gdyż da więcej danych nt. błędu. Potencjalne przyczyny błędu to: usterka modułu G419 Uszkodzenie wiązki pomiędzy ABSem a G419 Brak kalibracji czujnika kąta skrętu (G85) Brak nastawów podstawowych w G419 Poniżej instrukcja demontażu oraz montażu - nie zapomnij o jego kalibracji po...
Wybrać sterownik ABS, zalogować się do sterownika kodem 40168, wykonać pełny ruch kierownicą lewo-prawo od oporu do oporu (kontrolka Ci nie świeci, więc nie musisz tego robić), ustawić kierownicę na środku, wejść w nastawy podstawowe, kanału 60 i gotowe. Nie wiem jak to wygląda w Autelu, to jest "surowa" procedura, Autel może mieć jakąś opcję jej "wyklikania"...
Najprawdopodobniej w tym modelu nie ma opcji kalibracji czujnika kąta skrętu, po prostu wystarczyło ustawić taśmę airbag nie na środku, a tak żeby pokazywało 0 przy kołach na wprost. Ruch skrętu kierownicy jest tak mały że nie zerwie taśmy airbag.
podeślij wsad z 93lc66, ale czy bez TIS-owego Security Access to ogryziesz, to nie wiem.
Mam pytanie, dużo czytałem na elektrodzie, ale chciałem potwierdzić, czy po wymianie czujnika kąta skrętu wspomaganie powinno ruszyć bez kalibracji czujnika kąta skrętu. Czy konieczna jest kalibracja po wymianie, żeby wspomaganie ruszyło. Auto jest bez ESP. Przed wymianą miałem błąd C1500 z opisem "Nieprawidłowy sygnał czujnika". Po wymianie czujnika...
No to coś masz nie tak z kalibracją albo samym czujnikiem siły, bo jak nie przykładasz żadnej siły do kierownicy to powinno być równiutkie 0 Nm. Płaski betonowy plac, podjedź kawałek nie dotykając kierownicy i zrób kalibrację czujnika siły skrętu (to jest czujnik siły skrętnej przyłożonej do koła kierownicy). Potem ustaw kierownicę na wprost i zrób...
Jeśli chodzi o parametry czujnika to jest pozycja czujnika : 365568,4° >> nie zmienia się przy obrocie koła moment obrotowy - rzeczywisty: 0 Nm >>> nie zmienia się przy obrocie koła moment obrotowy - żadany: 46 Nm kalibracja czujnika kąta skrętu: niewykonana Błędy: Sygnał czujnika pozycji kierownicy - błąd wewnętrzny C1135 Czujnik kąta skrętu kierownicy...
Myślę, że temat można uznać za zamknięty. Po kalibracji kąta skrętu zrobione samochodem ok 50km i błąd nie wyskakuje... Do tej pory już zdążyłby sygnalizować usterkę.
no okey kwestia jeszcze jaki numer przekładni (silnika znaleźć) Dodano po 58 dziwne, że nie ma żadnych błędów w wspomaganiu, kalibracja czujnika kąta skrętu itd. przeszła bez problemu, nie ma żadnych błędów, tylko w ABS, no i TPMS oraz parktronic.
Wymiana czujnika , ponowna adaptacja całość śmiga od jakiegoś czasu bez najmniejszych problemów. Dziękuję wszystkim udzielającym się w temacie za pomoc. Pozdrawiam Temat do zamknięcia.
Witam serdecznie, w mojej Toyocie świeci się po lekkim skręcie VSC i TRC, wymieniłem czujnik kąta skrętu i nadal mam błędy i moje pytanie jest takie czy wie ktoś jak przeprowadzić kalibrację tego czujnika?
Czujnik kąta skrętu kierownicy wykrywa błąd przy odchyleniu powyżej 5 stopni podczas jazdy na wprost. Pierwsze proponuje sprawdzić geometrie następnie wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu ;)
Witam, po wymianie modulatora 2-giej osi na desce rozdzielczej świeci kontrolka esp z komunikatem usterka ESP. co wykonaliśmy: - wymiana modulatora 2-giej osi (poprzedni umarł) - do wcześniejszej diagnozy podmiana sterownika EBS z innego samochodu - kasowane błędy bezpieczeństwa - w sterowniku ebs brak błędów, - jazda testowa po odcinku 3km w miarę...
Autka jak w tytule, elektronika hamulców Bosch 8.2, potrzebuje procedurę kalibracji czujnika kąta skrętu. Nic z innych modeli VW/Audi nie pasuje.
Wszystkie błędy związane były z potrzebą kalibracji czujnika kąta skrętu. Pozdrawiam Czy poza testerem istnieje możliwość ręcznej kalibracji czujnika kąta skrętu? Mam błąd MID136 PSID53 FMI10, drążek od kierownicy do wieloklinu kolumny/wspomagania był odkręcony... Czy Autocomem 2013 można takie coś skalibrować?
Istnieje szansa, że skasuje się kalibracja czujnika kąta skrętu kierownicy. Z reguły wystarczy przeprowadzić prostą kalibrację na postoju, koła max w lewo, max w prawo, ustaw na wprost, rusz powoli kilka metrów.
Zakoduj sterownik i nie rozłączając się zrób kalibracje czujnika kąta skrętu
Ja wyjaśnię, a zapewne komuś się przyda. Po założeniu nowego czujnika podpinamy NCS Expert: - łączymy się przez dowolny moduł, np. moduł świateł - wybieramy moduł czujnika kąta skrętu LWS - przekodowujemy pustym plikiem MAN. - zamykamy NCS i przechodzimy do Isty - wykonujemy kalibrację czujnika kąta skrętu - kalibrujemy DSC - usuwamy błędy W Isty problem...
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
Dodatkowo kalibracja czujnika kąta skrętu i ustawienie paru innych dupereli. kdvc, powstrzymaj się z pisaniem bzdurek. Poza tym jaki masz teraz CIM, z indeksem XR?
Pewnie czujnik kąta skrętu. Może kwestia kalibracji ? A co konkretnie tym launchem było robione ? W trakcie gdy launch był podłączony ? Jaki błąd w ESP/ABS ?
Próbowałeś zrobić "kasowanie przyswojenia typu pojazdu" w MESie? U mnie wyskakuje komunikat "niepowodzenie". Kalibracja czujnika kąta skrętu zrobiona, doświetlanie zakrętów działa. Przestawiałem ustawienia pompy ABS, ale po osiowaniu nadal mam błąd c1103 z komunikacją z przekładnią... Zastanawia mnie temat taki, że body widzi nową przekładnię, numery...
Do skrzyni Automatycznej Login u mnie tzn. w danym aucie to. Login:07557 Kodowanie 06527 Po czym oczywiście Trzeba od razu przeprowadzić kalibracje czujnika kąta skrętu. Trzeba ją zrobić zaraz po wpisaniu kodu inaczej nie zostanie on zapisany i po rozłączeniu testera kodowanie nie zostanie zapisane. Kalibracja czujnika kąta skrętu. Login 40168 Nastawy...
Dodam, że na błędzie ESP jeżdżę od prawie 2 lat. Napraw ten błąd, dopiero wtedy będzie można przeprowadzić kalibrację czujnika kąta skrętu.
Rozbierzesz CIM to kalibracja czujnika kąta skrętu pewnie będzie potrzebna.
czujnik pod kolumną kierowniczą , spróbuj zrobić kalibrację czujnika kąta skrętu . Ten czujnik chyba jeszcze odczytuje przyspieszenie /zarzucanie pojazdu .
I napewno kalibracja czujnika kąta skrętu - G85
Po wykasowaniu błędu samochód chodzi tak samo do 4000 tys. a potem wchodzi w tryb awaryjny zapala się kontrolka z kluczykiem i jest jeszcze gorzej. Robiłem mu nawet kalibrację kąta skrętu bo może go kontrola trakcji blokuje ale nic to nie dało. Wszystko sprawdzone i jest git. Cały samochód sprawdzony i nie chodzi. Jakieś fatum!!!!
Kalibracje czujnika kąta skrętu też należy zrobić przy każdorazowej naprawie układu kierowniczego. Kąt przy max skręcie kierownicy ma być w zakresie - 640 do +640 i przy kołach ustawionych do jazdy na wprost równe 0 +- 2 stopnie
Sprawdzenie błędów przez vcds. Adaptacja czujnika kąta skrętu, kalibracja wspomagania
W zakładce Daily od 2006 jest taka opcja lecz gdy wchodzę w Daily 2009 zgodnie z moim pojazdem just tego nie ma, a w opcjach programowanie jest tylko kalibracja czujnika kąta skrętu i czujnika poprzecznego. I tu utknołem. Lecz napewno musi być jakaś opcja zrobienia tego.
Piszesz w pierwszym poście że „zbieżność ustawiona”. Nie wiem jak i czym, ale nawet prostsze urządzenia do kalibracji wykrywają jak jest duża różnica w kątach skrętu w lewo i prawo i kalibracja nie zostaje zatwierdzona.
W aucie po ustawieniu zbieżności kół zrobiono reset pamięci a następnie kalibrację czujnika kąta skrętu za pomocą narzędzia TS. Niby kalibracja przebiega pomyślnie, ale chyba przy okazji wyczyszczona została pamięć czujnika momentu obrotowego w kolumnie kierownicy. Teraz pojawia się kod błędu X2610 (Torque Sensor Missing Calibration of Adjustment Value...
Zmierz pobór prądu spoczynkowego na klemie minusowej po 20minutach od zamknięcia ,zamknij zamek przy otwartej masce i wszystkie drzwi. Błędy w ABS będą widnieć ze względu na słabe zasilanie i po zamontowaniu nowego akumulatora trzeba wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu G85.
1 Sprawdzenie bezpieczników , 2 zakładając że mechanik nie popełnił błędu i złożył kierownicę tak jak była do jazdy na wprost i ustawił taśmę prawidłowo - ustawienie geometrii, 3 odczyt błędów ze sterowników, 4 kalibracja czujnika kąta skrętu zgodnie z procedurą pomimo że w blokach pomiarowych wartości się nie zmieniają. Na razie nie wiadomo jakie masz...
auto na muxie? jak tak to szukaj w przelaczniku zespolonym, tak zwany com 2000 Nie do końca kolego bo autor pisze / brak zasilania na bezpieczniku świateł mijania / potrzebny będzie schemat lecz bardziej rok produkcji no i jaki motor wtedy można wyczajć skąd ono jdzie. bo po co wymieniać na pałę i brnąć w koszta, nie koniecznie niezbędny tu jest djagnoskop...
dzięki! A pytanie idzie zrobić kalibrację czujnika kąta skrętu w Sprinterze? bo jakoś nie widzę takiej opcji...
Czy komputer łączy się ze sterownikiem abs? Jeżeli tak to czy wyświetla jakieś błędy, można odczytać parametry? Nie wiem jak to wygląda w volvo, ale np w oplu vectra c przy podobnym problemie z abs/esp trzeba przeprowadzić kalibrację "czujnika kąta skrętu". W tym volvo masz chyba DSTC z taśmą poduszki kierownicy.
A może nie chodzi o kalibrację? Może coś uszkodziłeś?
Trzeba kodować nowy / inny Przecież masz już zakodowany ABS. To co chcesz zakodować? Trzeba i koniec. Cała procedura, łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu.
Problem jest następujący, w golfiku się na desce świecą kontrolki od ESP i ABS, ustawienie osi jest skalibrowane, ale w vcds pod modułem ABS nie da się wykonać kalibracji czujnika kąta skrętu, jest błąd, tak jakby czujnika nie widziało, próbowałem robić kalibrację tak jak mówiła większość osób, czyli jazda max 20km/h, pełny skręt w lewo, w prawo, potem...
Kontrolka od wspomagania świeci bo był akumulator rozładowany i teraz potrzebuje kalibracji czujnika kąta skrętu, ale skalibrujesz go sam gdy już go odpalisz. Co do reszty to zbyt mało informacji przekazałeś z własnych prac aby można Ci było pomóc.
Zapewne potrzebna jeszcze kalibracja samego czujnika...
https://obrazki.elektroda.pl/8893251400_... Ja mam na MULTIDIAG PRO + BT SKANER, nie mam tam akurat funkcji kalibracji kąta skrętu, mogę podnieść lub opuścić zawieszenie lub poszczególne koło, zrobić z abs-em , czy np , coś takiego https://obrazki.elektroda.pl/5904117000_... Dodano po 2 Nie mam pojęcia jak to ugryźć,...
Kalibrację czujnika kąta skrętu wykonuje się interfejsem,Pytanie czy dobrze ustawiłeś taśmę i czy sam czujnik skrętu jest sprawny,warto by podpiąć interfejs i zobaczyć na błędy.
Doprowadz do porządku tę sprawę a załozę się,że wszystko będzie dobrze. Podałbym na TRQ3 napięcie pożądane i wszystko będzie jasne.W tym przypadku 2,63v-to próba statyczna.Mostkując TRQ2 i TRQ3 zamiast C15555 pewnie pojawi się błąd kalibracji.
Nie wiem co tam nakręciłeś ale wczoraj wymieniałem ten przełącznik na inny. Wszystko po wymianie działa. Trzeba było zrobić tylko kalibrację czujnika kąta skrętu. Auto odpalało bezproblemowo po samum przepięciu wtyczek do nowego przełącznika.
Witam Byłem zmuszony do wymiany pompy ESP w Suzuki Swift Sport 2008, poprzednia została uszkodzona mechanicznie. Po wymianie tejże pompy od razu po przekręceniu stacyjki zapala się w liczniku: - na stałe kontrolka ESP (nie można ją wyłączyć przyciskiem w tunelu środkowym) oraz - ciągle miga kontrolka z ,,samochodzikiem", która powinna migać tylko na...
a masz mozliwośc podłacznia komputera pod autko i sprawdzenia na bloku pomiarowym jaki kat jest przy kołach ustawionych na wprost? i czy ta "zółta kropka jest w okienku"? Jest bardzo wazne by zółta kropka pokrywała sie z zerowym katem ustawienia czujnika kata skrętu który mozesz sprawdzić na vagu inaczej nie uda Ci sie zrobić kalibracji czujnika i kontrolka...
Kontrolka kierownicy zawsze się świeci po rozładowaniu lub odłączeniu akumulatora, nie działa też automatyka szyb. Po podłączeniu akumulatora trzeba skręcić kierownicą od końca do końca, w celu kalibracji czujnika kąta skrętu kierownicy i otworzyć oraz zamknąć wszystkie szyby (przytrzymując przełącznik 1-2 s po osiągnięciu krańcowej pozycji szyby)....
trzeba złożyć i dobrym kompem zrobić kalibrację
Taśma, jeśli jest tak samo jak w Vektrze C, nie występuje osobno jako część zamienna, ale da się ją wymienić. Jeśli masz ESP, możesz spodziewać się problemów z kalibracją czujnika kąta skrętu. Ustawienie to z reguły dokręcenie taśmy do końca i około 2,5 obrotu z powrotem.
Musisz wiedzieć z jakiego auta była pompa i obliczyć login. Jak sterownik przyjmie login to zezwoli na kodowanie. Po kodowaniu trzeba wykonać obowiązkowo kalibrację czujnika kąta skrętu. Login: 0?xxx: Chassis 8 = VW Passat W8 9 = VW Passat 0x?xx: Brakes 3 = (PR-1LT/1LF) 4 = (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG) 5 = (PR-1LB/1LE/1ZC) 6 = (PR-1LZ/1ZJ) 0xx?x: Engine...
Nie warto. Oprogramowanie w Texa to porażka. Posiadam Multihub z oprogramowaniem OFF oraz Car+. W przypadku maszyn rolniczych w wielu przypadkach pokazuje jedynie podstawowe parametry jak obroty silnika, temperaturę, napięcie. I to wszystko, co zobaczysz, żadnych wartości w zakresie wtrysku itd. Jeśli chodzi o oprogramowanie do samochodów, to jest...
A co było robione, że czujnik stracił kalibrację??
Witam Nie mogę sobie poradzić z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Na desce świecą się kontrolki kierownicy i trakcji, których nie idzie wykasować. Brak możliwości kalibracji czujnika skrętu, na komputerze cały czas pokazuje jedną wartość 3276,7 stopni. Nawet po ściągnięciu kierownicy i symulowaniu na „ pajączku” obrotów zero reakcji. awne.Pozostałe...
Uszkodzony okazał się czujnik kąta skrętu umiejscowiony w module kolumny kierowniczej. Po wymianie i kalibracji wszystko działa.
Zabiorę się za ten czujnik, jak zrobi się trochę cieplej. Jak na razie musiałem powalczyć z konfiguracją Techstreama, bo był jakiś okrojony i nie miał wielu opcji, a teraz ma. Dowiedziałem się, że: C1433: Dotyczy wewnętrznego problemu z obwodem czujnika kąta skrętu, z naciskiem na fizyczne uszkodzenia lub problemy elektryczne w samym czujniku lub jego...
Nie mogę zrobić kalibracji czujnika kąta skrętu. Cały czas wskazuje wartość -2,5 stopnia i nie zmienia się przy kręceniu kierownicą. W dokumentacji znalazłem informację, że jeżeli czujnik wskazuje taka wartość to napięcie zasilania jest za niskie lub akumulator był odłączony. Wartość jest stała i nie da się wykasować. Wymieniłem czujnik ale nic się...
Sprawa wyglada tak jak przedstawilem, chodzi o pomiar kata nachylenia. Czytalem o akcelerometrach. Czy mozna je tu zastosowac. Jak wyglda sprawa bazowania? (kalibracji)?
łączę się vag 311.2 nr. błędu 0778 czujnik kąta skrętu oo4 brak komunikacji Próbowałem robić adaptację a nie wiem co masz na myśli poprzez ustawienia podstawowe. Dodano po 5 ESP Kalibracja czujnika kąta skrętu - Uruchom silnik - Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo - Przejedź na krutkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h....
Witam. Kolejne spotkanie z Connectem. Wymieniony czujnik ABS lewy przedni (ATE), nowy zawór podciśnienia turbo nr 9672875080 , oraz podmieniony na inny, używany, zawór sterujący doładowaniem nr 9688124580. Diagnostka po raz kolejny ForScan-em. Brak zapamiętanych błędów w historii. Wykonana kalibracja czujnika kąta skrętu, reset modułu SASM, PSCM. Teraz...
Bardzo dziękuję, rozumiem, że nie ma strategii dla FMI 0? Czy opisany czujnik kąta załamania to czujnik kąta skrętu?
odnośnie a-bossa - widzę że np. w oplu nie programuje kluczyków - czy w vw udało się komuś odczytać pin - czy w nissanie, toyocie dopisuje klucze - czy w fordzie np. tddi udało się połączyć z "patsem", przynajmniej w silniku pokazuje wartości bieżące - czy w renaulcie dopisuje klucze, zmienia ustawienia/konfiguracja bsi - wiemy już że merca robi ładnie,...
Nie za bardzo widzę związek z wymienianym elementem. Jakaś podpowiedź? I dla tego na przyszłość powinieneś naprawiać samochód u mechanika.Czujnik kąta skrętu do kalibracji.
Witam. Zapytanie kieruję do autora tego tematu; czy udało się rozwiązać problem? Odgrzebuję temat ponieważ mam podobny problem. Jakiś czas temu w mojej BMW X3 E83 2.0 d 150 km. 2006 rok prod. skrzynia manualna zaświeciły się słynne kontrolki od napędu x drive; 4x4, hamulec, ABS. Przy ostrzejszych skrętach strasznie wtedy szarpało tak jakby z tyłu auta....
Tak zgadza się ale jak zrobić to nauczanie?? bo to co napisał (gvw) to jest kalibracja tak?Proszę o pomoc.?
Ale po naprawie lub wymianie taśmy czeka Cie jeszcze kalibracja bo kontrolka ABS dalej będzie świecić.
Na kolumnie i kierownicy powinien być znak. Źle założona kierownica to przestawiony kąt skrętu, no chyba ze uszkodziles czujnik. Do diagnozy i kalibracji wystarczy np delphi ds150, w renault radzi sobie nawet dobrze. Kąt skrętu programuje się dosyć łatwo. Jak jest przestawiony to napewno będzie błąd ESP, bo jest jeszcze czujnik przyspieszenia wdluznego...
Wystarczy kalibracja. Nie masz spadków napięć podczas rozruchu ?
Zrób kalibrację czujnika kąta obrotu kierownicy.
źle rozpoznaje pozycję srodkową.Możliwa usterka czujnika kąta skrętu,lub wystarczy dokonac kalibracji. Zgłoś się do kogoś kto ma tester diagnozstyczny Tech2 (prawdziwego Techa,nie ten syf na PC)
Załączam wydruk z geometrii na Hunterze DSP600. Pierwotny pomiar się nie zapisał, dlatego jest taki sam jak bieżący, ale zbieżnośc była trochę rozjechana. Teraz kierownica jest prosto, nie ściąga, ale mimo wszystko został objaw z tą kierownicą, że czasami po skręcie nie odbije do końca (brakuje ~1cm do pełnego odbicia) i przy jeździe mogę ją przechylić...
Witam wszystkich mam w swojej astrze h problem z kontrolą trakcji ,po podpięciu opcoma wywala błąd B1012-00 czujnik kąta skrętu nie wykalibrowany, jednak kalibracja się nie powiodła ,opcom nie widzi czujnika, ma dostęp do CIMa ,przyjmuje kod dostępu ale nie reaguje na ruchy kierownicy podczas kalibracji .Nie wiem co robić dalej znajomy mechanik przelutował...
Dzień dobry, Koledzy i koleżanki potrzebuję pomocy. Mam problem z ASTRA H 1.9 CDTI 1.9 DTH 150 km wersja z przyciskiem SPORT. Pierwszy problem pojawił się około pół roku temu prawy xenon nie poziomuje się i nie skręca - świeci "sztywno" w jednej pozycji - nie przeszkadza mi to podczas użytkowania auta. Oczywiście świeci się kontrolka AFL+. Czy ktoś...
Czujnik kąta skrętu w porządku, sprawdzałem w parametrach, kalibracja przeprowadzona na nowo, nic nie pomogła. Usterka występuje wyłączne przy skręceniu kierownicy skrajnie w lewo.
Golf VII - Audi A3, wymiana przekładni kierowniczej w Golfie VII 2017 r. (było urwane ucho). Założona od Audi A3 ten sam rok. Przekładnia identyczna, ale tak jak podejrzewałem, jest do zakodowania i adaptacji. Jakby mógł ktoś pomóc procedurą, pewnie najpierw przypisania jej, a później adaptacji i kalibracji. W aucie nie można zrobić adaptacji kąta skrętu,...
Czyli czego próbowałeś? Robiłeś kalibrację? Jaki jest kąt widoczny w parametrach przy kołach na wprost?
No i wykrakałem... Po zamontowaniu nowego czujnika niestety oś tylna w ogóle się nie skręca. Stoi w położeniu na wprost jak zaczarowana. Oczywiście błąd zniknął i w tej chwili układ nie zgłasza żadnych kodów błędów. Pojawiła się jedynie ta kontrolka: http://obrazki.elektroda.pl/3494393500_1... W SD w zakładce "Dostosowywanie modułów...
Witam, Touran 1 generacji. po wymianie modułu kierownicy 016 na taki który obsługuje fisa i tempomat nie mogę skalibrować g85 czujnika kąta skrętu. Przez to wspomaganie działa nie tak jak trzeba. Tak kojarzę, że wcześniej były problemy w tym aucie z g85, założyłem drugą używkę ale bez rezultatu.
No to nie jest ciężko powiedzieć, skoro aku był odpięty, to musisz zrobić kalibrację. Odpalasz auto i kręcisz kierę do oporu w lewo i do oporu w prawo.
Auto po przejechaniu 40 km stało 8 godzin. podczas powrotu wyświetliło na ekranie mniej więcej :"awaria zawieszenia prędkość do 90 km/h", trzymał wysokość i można było jechać. Po przyjeździe dał się opuścić ale już nie podniósł się. Lexia ogłosiła" awaria czujnika wysokości tył" , po skasowaniu i przejechaniu paru metrów : " awaria czujnika wysokości...
Witam, samochód jak w Opisie. Problem polega na tym: Po zapaleniu samochodu po około 1-2 min pojawia się kontrolka ładowania (ładowanie jest obecne cały czas). W momencie zapalenia kontrolki alternatora w ECU mamy błąd: P0621-Prądnica sterowanie L- Zakłócenie działania po kolejnych 2 min P0621-Regulator napięcia - Usterka w obwodzie prądowym P0622-...
kąta skrętu kalibracja czujnika kąta skrętu czujnik kąta skrętu
zmienic angielski polski komora rezonansowa przygasa płomień
maszyna minerva śmieszne obrazki
Jak sprawdzić kabel elektryczny między skrzynką uliczną a tablicą rozdzielczą? Dekoder Wiwa mini LED H.265 wyświetla tylko logo