Spróbuj jeszcze kanał 98 albo 1. W adaptacjach kanał 0,kasowanie adaptacji. I sprawdź jaką temperaturę widzi silnik,czy pokrywa sie z rzeczywistością.
Jak się nie mylę to chyba 30 kanał w adaptacjach - jest tam możliwość kalibracji czujnika. Fabryczna wartość to chyba 125. Poszukaj w gogle a znajdziesz coś na ten temat.
Jak wyłączałem czujniki w Audi A4 rok ok 2007 to kanał 17-adaptacja -blok61 -odjąć wartość 512 -do it .Taki sposób ja użyłem i zadziałał . Sprawdź .
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Rączej nie ten kanał adaptacji.
jak to adaptujesz? nic nie trzeba zerować automatycznie wywala stare piloty ,sprubuj w adaptacji kanał 1 ,lub 21 ,lub 26
Nie, połączyć się z silnikiem, wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz. Pojeździć na benzynie.
Najpierw trzeba wpisać login z przywieszki 11-login i 10 adaptacja kanał 1 liczba kluczy i już.
nie ten kanał
No i starczy. Logujesz się pinem potem adaptacje kanał 21 i dodajesz kolejno klucze.
Stare transpondery będą pasować. Nie są jednokrotnego kodowania. Zakładasz tylko inny licznik. Trzeba jeszcze zrobić synchronizację licznika z ECU. Czyli w liczniku wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz, ok.
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Moduł komfortu -> adaptacje -> kanał 4 Zobacz tutaj: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Tak adaptacje kanał 081 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
czyli 01, 11 , (pin XXXXX), 06 17, 11, ( pin nowy ) 10; kanał 50. Dodano po 3 skoro pin ze starego licznika nie dziala to chyba jest niepoprawny i wtym problem pozdrawiam odczytaj poprawnie piny oczywiście immo w sterowniku musi być aktywne
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
Może podpowiedziałbyś, który to kanał w adaptacji?
Przecież jest napisane w błędach co mu dolega. Ktoś wyłączył VAGiem poduszkę pasażera a nie odłączył wtyczki od poduszki przez co sterownik widzi że rezystancja jest zbyt mała. Odłącz wtyczkę poduszki lub włącz poduszkę w adaptacjach. Kanał 01, ma być 0 jeżeli poduszka ma działać, 1 jak ma być wyłączona. Po wyłączeniu poduszki w adaptacjach trzeba odłączyć...
Kolego jeśli masz wymieniony zegar i ecu to stare piny na nic się nie przydadzą. Musisz mieć aktualne piny z ecu i licznika. Najpierw robisz imo on potem logujesz się do ecu jego pinem następnie adaptacja kanał 50 i wpisujesz pin z licznika klikasz test save i ecu z licznikiem powinno być zgrane. Wyłączasz zapłon na ok minuty , następnie wchodzisz w...
Nie wiem jakiego typu immo jest w tym liczniku, ale dla typu 3 tutaj jest instrukcja jak zamienić liczniki kiedy zna się piny dla jednego i drugiego. Tu na filmie RossTech pokazuje, że kanał adaptacji numer 50 jest w module 17-Instruments. U mnie ten kanał jest w module 25-Immobilizer i nazywa się właśnie "Immobilizer (Vehicle Data learning)" tak jak...
Adres 35 co centralny zamek,moduł komfortu jest pod adresem 46,to tak dla jasności. Moduł komfortu (46) koduje zależnie od ilości sterowników elektrycznych szyb,a opcje centralnego zamka ustawia sie w adaptacjach. Centralny zamek (35)koduje się odpowiednio pod kątem funkcji (np: selektywne zamykanie ,automatyczne ryglowanie po wyżej prędkości 5 km ,alarm...
nie potrzeba pinu!!!! robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Robisz tak :46 komfort, 10 dopasowanie, kanał 1 albo 21
Moduł 17 (zegary), adaptacje - kanał 10, ustaw 150. W większości modeli masz x1000, ale Ty masz x100.
W audi 8v musisz poprowadzic przewody zgodnie z schematem np elsa Potem dokinujesz adaptacji. Każdy kanał odpowiedzialny za jedno wyjście/wejście z bcm/ lampa dostosowujesz. Posiadając vcds/ odisservice masz wszystkie kanały odpowiednio opisane. W PL forach nic nie znajdziesz proponuje przeszukać fora niemieckie/anguelskue i przede wszystkim rosyjskie.
Wyłączenie TPMS Audi A4 2004 rok Wchodzimy w 17 Zestaw wskaźników Adaptacja kanał 61 Od wyświetlonej wartości odejmujemy 512 i zapisujemy Podaje link do filmu https://www.youtube.com/watch?v=J1skcFgf...
Co do interfejsu to wystarczy najzwyklejszy vag KK-L , a program najlepiej vag 311 lub vcds lite. Wybieramy grupę 15 airbag , następnie 10 adaptacje , kanał 01 i dajemy READ. Wyświetli się aktualny stan poduszki , 1- dezaktywacja 0- aktywacja Czyli jeśli masz 1 to zmieniasz na 0 klikasz save i gotowe.
25- immo » 10-adaptacja » 00 (kanał) » jeśli pyta o wartość to wpisujesz 0 i zatwierdzasz Przy stacyjce jest antenka do immo z wtyczką sprawdź połączenie jak dopasowananie nie pomoże.
Kupiłem nowy akumulator i chce go zaadaptować. Mam VCDS znalazłem instrukcje na necie jak to robić. https://www.youtube.com/watch?v=GhCsI4aV... Problem w tym że u mnie kanał adaptacja jest niedostępny jak tutaj w filmiku bloki pomiarowe i kody gotowości. Może u mnie sie nie robi adaptacji akumulatora jak nie można w...
Robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc. Dodano po 32 Vagiem oczywiście
No to włożyli miskę bez czujnika. Opcje są dwie: a) kolejna wymiana miski na taką z czujnikiem, b) poproś kogoś o wyłączenie czujnika poziomu oleju(vcds -> 17 Instruments -> 10 Adaptacje -> kanał 38 i wartość z 1 na 0). Chyba że ktoś po prostu wtyczki nie podpiął, no ale jeśli nie chcesz się kłaść pod autem to nic nie zdziałasz.
Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Zaden kod. Łaczysz sie z modułem zwolniony reczny, stacyjka właczona, swiatła wygaszone. Nastepnie adaptacja kanał 00 test>ok Teraz nastawy podstawowe [04] grupa 001> go Czekasz chwile, lustra ustawiaja sie w pozycji do regulacji ręcznej, wychodzisz, ustawiasz tak jak ma być srubami regulacyjnymi. Przechodzisz do grupy 002 > done> go back
Silnik, login, adaptacje kanał 12, zmiana wartości 32768 na np 32680 wydłuży czas grzania świec żarowch.
Kupiliśmy urzadzenie do skanowania diagnostycznego od autoxscan RS 830 pro Poszukujemy nr kanału przy adaptacji DPF Przyszłościowo gdzie można znaleźć takie nr kanałów do innych podzespołów auta? Dziękuję podaje swój nr 605 072 696
Nr vin jest jak i w sterowniku tak i w liczniku---ale co to ma do immo.Jak masz pin wkładasz licznik 17 licznik logowanie ,adaptacje kanał 21 dopasuj ,adaptacje kanał 00 dopasuj i po problemie-----o co chodzi??
Nie jest to pewne na 100% ale możesz spróbować. Najpierw musisz aktywować adaptację, czyli w security access wpisujesz 13861. Wchodzisz w adaptację i odpalasz kanał 20. Tam powinieneś mieć wartość xx0, czyli interesuje Cię trzecia cyfra. Wpisz 1 i spróbuj zapisać. Niestety ta procedura jest do licznika 8P0.... ale o innym indeksie więc nie gwarantuję...
a kanał 98?
Nie patrz w kanał 003 ustaw volty w kanale 002 zrób adaptacje a kanał 003 ustawi sie automatycznie jak cos dzwoń 502893993, pozdro!!!
Przyuczenie VIN 08 Klima - 10 Adaptacja - Kanał 81 Wpisz PIN 26467 Testuj Zapisz Pozdrawiam
B6 nie ma geatwaya chyba ze się mylę?? Doczytałem że w liczniku adaptacja na 60 kanale W tym celu wchodzimy w Instrumenty > Adaptacja > kanał 60 mamy tam: +00001 = ECU +00002 = Automatyczna lub przesunięcie wskaźnika (TDI e / TFSIe) +00004 = Hamulce +00016 = Airbag +00064 = Poziomowania reflektorów +00128 = Zakres regulacji reflektorów z funkcją doświetlania...
o1 silnik 10 adaptacja kanał 071 -1cylinder/072-2cylinder/073-3cylinder/0... -4 cylinder . W vcds po otwarciu okna adaptacji pokaże sie lista dostępnych możliwości.
login 40168 potem adaptacja kanał 00 wartość 0 zapisz potem ustawienia podstawowe kanał 060 - ustawienie niemożliwe steering sensor b/d
Login: 13861 Adaptacja, kanał 38, 39 z 1 na 0. Jak niedostępne to nie ma opcji na wyłączenie.
Kawałek fajnego kartonu np. ostatnia karta boku rysunkowego lepsza.Farfocle z silikonu mogą wpaść do środka. Potem adaptacje kanał 0 i następnie adaptacja przepustnicy. CZęsto padają NTC warto rano podejrzeć ile "widzi" temp.
witam. przebiegi i czas po ktorych wyswietlana jest insp. tylko VAGiem po przez adaptację zegarów kanał 5,6,7 5 przebieg po ktorym zapali sie oil 6 przebieg po ktorym zapali sie insp 7 okres po ktorym pojawi sie insp , a przyciskami kasowanie standard 1 rok + 15 tys. pozdrawiam adam
W vag tacho mam dostęp do pinu ale co dalej. W vagu jest opcja logowania. Aby zaadoptować trzeba się zalogować w immo vaga czy jak ? Tak jak powiedziałem nie robiłem tego jeszcze a muszę przywrócić auto do stanu wcześniejszego. Bardzo proszę o podpowiedź co i jak zrobić. Teraz mi się przypomniało że zapaliłem i od razu włączyłem światła, a on ma ksenony...
Kanał 91 w adaptacjach ma wartość 1. A w blokach pomiarowych na którym kanale sprawdzić czy jest zezwolenie ?
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
Już ci napisał ele5 nie adaptacje tylko "ustawienia pierwotne" u ciebie kanał 01
Nr który podałeś to nr silniczka do szyb. W kanale 61 adapatcji modułu komfortu można uaktywnić zainstalowane elementy: +1 - tylne szyby na korbę +2 - oświetlenie na nogi +4 - klapka wlewu paliwa otwierana z guzika. Jak widać nie ma tu żadnego trybu skandynawskiego - jeżeli dodałeś tutaj 2 to odejmij od liczby którą masz teraz 2. Włączenie kierunków...
musisz sie podpiac pod vag'a i tam gmerasz:) - Podłącz VAGa i włącz zapłon - Wybierz guzik: Select Module - Kliknij na guzik - Instruments w module 17tym - Kliknij na moduł adaptacji - Kliknij na kanał 4 - Wybierz język angielski to podobno nr 2
W internecie znalazłem informacje - adaptacja przez 12 kanał. Coding 2, login 21295.
Witam adaptacja kanał 42 wpisz 1 i odblokowane jesli czujniki ok Pzdr
Dlaczego chcesz zmieniać adaptacje w tym kanale przecież jest ostrzeżenie "Zdecydowanie odradzamy modyfikowanie tego kanału! Zanotuj oryginalne wartości przed modyfikacją." ?
Psg5 vp44. Potrzebuje PINu żeby zalogować się do silnika a potem adaptacja kanał 50 i znowu wpisać pin immo Dodano po 13 Odczytałem pin z sterownika silnika jest to 02071 loguje się nim do silnika następnie adaptacja kanał 50 wpisuje pin ale nie przyjmuje wartości tylko wartość 3200. Bledy jak poniżej auto kręci ale nie odpala
IN 00 zawsze się pokazuje na krótko, to nic takiego, nie boli A w silniku zakładka adaptacja i kanał 000 zapisz, nic nie pisałem o kasowaniu adaptacji, tylko adaptacja kanał zero :wink:
A standard czyli adaptacja kanał 0? próbowałeś? Na wikirosstech sprawdz.
błąd 02245 - Połączenie zdalnego sterowania radiowego 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Adaptacja. Kanał 03 jest 0, trzeba wpisać 1, po odczycie będzie 0. Tak ma być.
Rozwiązano.
To jest opis dla GOLF V - u ciebie powinno być podobnie, ale pewien nie jestem. Jeśli chodzi ci o język na FIS-ie to musisz wejść licznik, adaptacja później: Kanał 4 adaptacji - język: 1 = German 2 = English 3 = French 4 = Italian 5 = Spanish 6 = Portuguese 7 = No Text 8 = Czech Dany numerek odpowiada konkretnej wersji językowej. Dodam, że nie wiem...
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
Czy nie będzie problemów z ładowaniem. Czy ktoś ma doświadcze4nie w temacie. Nie wiem jak to jest w MB, ale we współczesnym Vagu jest do wyboru w kanałach adaptacji GW typ akumulatora i pojemność (żeby było śmieszniej też numer seryjny). Sam jestem ciekaw jak zachowałby się zwykły kwasowy zamiast EFB (oczywiście po przekodowaniu tego) w przypadku nie...
sprawdź kodowanie 0001012 oraz adaptację kanał 18
Żadnego kodu. Basic settings i kanał 098 albo 060 zależnie czy przepustnica na linkę czy elektronicznie sterowana.
Jeszcze raz licznik-17, 11- login i pin zegarów kupionych .nastepnie adaptacja kanał 50 i pin orginalny pojazdu tak to robisz bo czytam i nie widzę procedury login na poczatku oczywiście w sterowniku nie ma immo off
Nie wgrywać innych wsadów. Kodowanie to 5 cyfr. Przykład: xxxXx Zmień dużego X na 0, jeżeli nie pomoże to montaż emulatora G266. Pisałem o kodowaniu a nie o adaptacjach więc żaden kanał 19. Nic nie napisałeś czy na początku było ok ze wskazówką - po tym bylo by wiadomo czy licznik od początku był uszkodzony czy to wgrywanie wsadów z sieci go uwaliło.
np w vag can pro na kanale 18 jest ogrzewanie postojowe i z tego co pamietam w vcds też tak jest... Ja tak robie: wchodzisz w sterownik webasta 18, potem 10 (adaptacja) kanał 042 i wpisujesz 1 (bo prawdopodobnie będzie 0)
Witam, czy jest możliwa zamiana zegarów w golfie IV z 1/2 Fis na duży FIS? Jeżeli tak to dlaczego przy adaptacji kanał 50 jest niedostępny?
Kanał 6 i 7 adaptacji to potwierdzanie dźwiękiem przy zamknięciu otwarciu i to nie ma nic wspólnego z alarmem. To czy syrena ma wyć jest w kanale adaptacji nr 10 1- reszta świata 2- Niemcy 3- Wielka Brytania Jak jest jedynka to będzie wyło, jak 2 to przy aktywacji alarmu będzie tylko widać kierunki - takie przepisy, jak dobrze pamiętam to na dzień dzisiejszy...
Tam odmy nie ma, jest zwykły prosty wąż. Wąż szczelny, pełny przelot (brak majonezu). Silnik ma kod ALM, gaz sterowany linką. Jaki kanał od adaptacji w VAGu??
Witam czy w VW Beetle da się wyłączyć czujnik poziomu i temperatury oleju vcds Jaka jest procedura rok auta 99r 2.0 benzyna Patrzyłem na necie kanał 38 adaptacja i nic jest tam wartość 0 katrolka miga czujnik nowy a błąd wraca piny przy czujniku ok proszę o podpowiedź co robić gdzie szukać
Serdecznie witam kolegów. Autko to passat B6 2006r silnik 2.0 tdi na sterowniku siemens ppd1.1 W aucie padł sterownik wtrysku i potrzebna podmiana na sprawny. Dysponuję Vcds-em, piny z obydwu sterowników z czytane 100% ok. Podczas procedury po zalogowaniu nie mogę wejść w kanał 50 adaptacji, nie mam pojęcia dla czego. Jeżeli mógł by ktoś pomóc, to bardzo...
Dokładnie, licznik 39 kanał w adaptacjach z 1->0. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Ale ty patrzyłeś w kanałach pomiarowych blokach? Czy w > adaptacja > kanał 38 > wartość 0/1
Jak masz jeden to trza VAGiem zakodować pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21.
Jeśli masz czym go podłączyć pod komputer to zmień w adaptacji - kanał 12 - z 32768 na 32700. Wydłużenie czasu grzania świec żarowych.
Moduł komfortu,adaptacja ,kanał 1
To próbuj tak. Taką procedurą ruszałeś? Próbuj kilka razy może zaskoczy tylko rób przerwy pomiędzy próbami. Prerequisites (General): Ignition ON Engine OFF Battery voltage at least 11.5 V [Select] [01 - Engine] [Meas. Blocks - 08] Select Group 074. [Go!] MVB 074.1: Min Position in Volts MVB 074.2: Max Position in Volts MVB 074.3: Potentiometer voltage...
w takim razie jutro jeszcze raz spróbuję wpisać w adaptację kanał 00 kod 0
Adaptacje kanał 0
Sterownik silnika-adaptacje- kanał 0 - ok
Na tym forum, jak i w necie masz mnóstwo info... Szukałeś? Na łatwiznę nie idziemy...i jeszcze w tym dziale!
Musisz połączyć się z licznikiem [17]. Potem, wchodzisz w adaptacje [10]. Wybierasz kanał nr 2. W oknie Stored Value - Zapisana wartość powinno pokazać się 1. Jako New Value - Nowa wartość, wpisujesz 0. Następnie naciskasz Test i na końcu Save - Zapisz. Jak w okienku Stored Value - Zapisana wartość pojawi się 0 wtedy wychodzisz z adaptacji naciskając...
zobacz ile jest zaprogramowanych pilotów ,może jest full i nie przyjmuje . Dodano po 1 aha i jak to robisz ,i czym ? Pilota mi przyjmuje, ale potem już nie chce działać. Jest tylko zaprogramowany jeden pilot. Robię to urządzeniem Launch x 431. Procedura z jakiej korzystam: Wchodzę w moduł komfortu. Potem Adaptacja kanał 01 (wpisuje wartość 1 oczywiście...
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
Silnik-> logujesz się pinem poprzedzonym zerem-> adaptacja-> kanał 50-> testuj-> zapisz-> kasowanie błędów i koniec
Zrzuć mu klemę na noc, załóż rano, odpal na benzynie i zobacz czy obroty też będą falować, bo jeśli masz źle ustawiony gaz lub zuzytą sondę na bogato, to wtedy korekcja długo terminowa będzie dożyć do ubogiej mieszanki, co zaowocuje właśnie wypadaniem zapłonów. Możesz też włączyć zapłon, wejść vagiem w silnik, wybrać adaptacje, kanał 00 wartość 00 testuj...
próbowałeś adaptacja -kanał- 0- testuj -zapisz..
Zobacz jaką masz adaptacje dawkowania paliwa w vagu procentowo chyba kanał 33. Sprobuj zamienić miejscami wtryskiwacze. Możesz spróbować podmienić sondę ale wątpię że to Ci pomoże. Masz może lpg?
W tym aucie niema nic nadzwyczajnego. Można robić zwykłym KKLem. Ostatnio robiłem Fabię z 2008r kklem i poradził sobie, gdzie KTS nie ogarnął :D Twoja procedura wyglądać będzie tak (robiłem tak wielokrotnie - działa) - wybrać Pozdrawiam
Kanał 001 wodzu, nastawnik zrobi "bzzzzz" i już. Silnik ma byc zgaszony. Na zapalonym w kanale 001 robisz ustawienie KWZ
W liczniku w adaptacjach jest możliwość małej korekcji wskaźnika paliwa. Potrzebny do tego interfejs diagnostyczny. O ile się nie mylę to kanał 30 w adaptacjach.
Adaptacja kanał 0 nastawa 0 i wskazówki wstaną (wszystko przez korekcje wskazań miałem już kilka takich )
Popraw mnie jeśli źle pamiętam 17 konsola wskaźników -> 10 adaptacje -> kanał 81 i teraz jaki login ? aby dopisał z ECU
Kolego w obu licznikach masz immo 3. Musisz wpisać w 11 pin nowego licznika, wchodzisz w adaptacje kanał 50 i wpisujesz stary pin. Dodano po 7 Kolego w obu licznikach masz immo 3. Musisz wpisać w 11 pin nowego licznika, wchodzisz w adaptacje kanał 50 i wpisujesz stary pin.
Witam .Mam mały problem .Próbuję zakodować Bose które sam sobie podłączyłem i właśnie próbuję go podłączyć do CAN .Tylko niestety VCDS przy wybieraniu adaptacja i wybieram kanał 62 wyskakuję że błąd. Jak sobie z tym poradzić .Licznik Siemens VDO pełny fis.
witam, podepne sie pod temat bo mam problem z odpaleniem auta po wymianie sterownika, mam nowy sterownik, te same numery sterownika, czyli 106 C , czy po włożeniu nowego sterownika z tymi samymi numerami musze go adaptować do ecu ? jesli tak podpowiedzcie jak to zrobic, mam vag comm ale nigdy tego nie robilem, komputer nie pokazuje błędów Odczytujesz...
Adaptacja kanał 00 reset all setings to factory w ecu i liczniku. Bez pinu powinno pójść.
kanały adaptacji inicjalizacja adaptacji adaptacji pomieszczenia
renault scenic gaśnie granie klasie onkyo tx8050
moduł komfort termet ogranicznik przepięć
Konflikt skrótów klawiszowych Alt + z w Google Inwerter matrycy Fujitsu Li3710 Li3910 - funkcje i działanie