Poszukaj w adaptacjach kanały od przednich swiateł i tam po zmieniaj wartości . can busy to do passeratti można montować :)
Witam. A czy ktoś może wie jak zakodować kluczyk w sharanie 98r za pomocą vaga? Z modułem komfortu sie nie łączy tak jak z centralnym zamkiem. Natomiast w centralnej elektryce w blokach pomiarowych wykrywa algorytm kluczyka lecz nie są dostępne żadne kanały adaptacji. Pozdrawiam ps. Odpada kodowanie poprzez wszelakie kręcenie kluczykiem w drzwiach.
Czyli dalej upieram się że mają tam być piloty 433MHz. To czy kierunki migają zależy od tego jak ustawione są kanały adaptacji.
auto bez elektrycznych szyb ,bez centrala ma numer modulu 09 7H0937049j więc różni się tylko literką na końcu.Ustawiłem kanały adaptacji jak w module z literką T i uruchomiło się tylko podgrzewanie lusterek . 2 ostatnie kanały adaptacji nie dało się ustawić jak w module T ,funkcja niedostępna czyli najprawdopodobniej jest inny soft . W sobote podmienie...
Raczej błędny opis w pliku label file tym bardziej że jest do całej serii pomp ABS/ESP. Dostałem jeszcze jedną podpowiedź odnośnie błędu 18055. Sprawdź kanały adaptacji AIR BAG 9,41,50,51.
pokazuje 2000km nawet na rezerwie Przejrzyj sobie kanały adaptacji, gdzieś tam to było. W VCDS masz wszystkie podpowiedzi.
Musisz połączyć się z licznikiem [17]. Potem, wchodzisz w adaptacje [10]. Wybierasz kanał nr 2. W oknie Stored Value - Zapisana wartość powinno pokazać się 1. Jako New Value - Nowa wartość, wpisujesz 0. Następnie naciskasz Test i na końcu Save - Zapisz. Jak w okienku Stored Value - Zapisana wartość pojawi się 0 wtedy wychodzisz z adaptacji naciskając...
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
To nie bloki tylko kanały adaptacji. Możesz wypiąć przewód z niebieskiej wtyczki, pin 23, przewód czerwono-szary i podpiąć go do masy. Czyli masę podajesz na stałe na pin 23. Wtedy powinien zmienić się opis błędu. Jak będziesz podawał masę na ten pin z częstotliwością ok 1,5/s (1,5Hz) to błąd powinno dać się wykasować i licznik powinien myśleć że ma...
Kupiliśmy urzadzenie do skanowania diagnostycznego od autoxscan RS 830 pro Poszukujemy nr kanału przy adaptacji DPF Przyszłościowo gdzie można znaleźć takie nr kanałów do innych podzespołów auta? Dziękuję podaje swój nr 605 072 696
Poszukuję kodów i nr kanałów do Vaga do Felicji 1,3MPI z modułem Simensa. Może ktoś podpowie jak zaadoptować przepustnicę po czyszczeniu. [/quote]
W audi 8v musisz poprowadzic przewody zgodnie z schematem np elsa Potem dokinujesz adaptacji. Każdy kanał odpowiedzialny za jedno wyjście/wejście z bcm/ lampa dostosowujesz. Posiadając vcds/ odisservice masz wszystkie kanały odpowiednio opisane. W PL forach nic nie znajdziesz proponuje przeszukać fora niemieckie/anguelskue i przede wszystkim rosyjskie.
Spróbuj jeszcze kanał 98 albo 1. W adaptacjach kanał 0,kasowanie adaptacji. I sprawdź jaką temperaturę widzi silnik,czy pokrywa sie z rzeczywistością.
Mam takie pytanie, ostatnio przeglądałem kanały (Adaptacja) w zespole wskaźników za pomocą Vag-Com 3.11, i na kanale 009 jest przebieg podany w 10 kilometrów i teraz takie pytanie czy wpisanie tam innej wartości, wciśnięcie Test i Save spowoduje zmianę na zegarach przebiegu ? Z góry zakładam że nie i że nie każdy kto ma kabelek może przekręcić licznik,...
To próbuj tak. Taką procedurą ruszałeś? Próbuj kilka razy może zaskoczy tylko rób przerwy pomiędzy próbami. Prerequisites (General): Ignition ON Engine OFF Battery voltage at least 11.5 V [Select] [01 - Engine] [Meas. Blocks - 08] Select Group 074. [Go!] MVB 074.1: Min Position in Volts MVB 074.2: Max Position in Volts MVB 074.3: Potentiometer voltage...
Czy nie będzie problemów z ładowaniem. Czy ktoś ma doświadcze4nie w temacie. Nie wiem jak to jest w MB, ale we współczesnym Vagu jest do wyboru w kanałach adaptacji GW typ akumulatora i pojemność (żeby było śmieszniej też numer seryjny). Sam jestem ciekaw jak zachowałby się zwykły kwasowy zamiast EFB (oczywiście po przekodowaniu tego) w przypadku nie...
Sharan 98rok TDI. Sprzęt - X-431 Diagun, podczas próby wejścia w kanały w adaptacjach wychodzi komunikat, że pojazd nie posiada tej funkcji. Łączy się w adaptacjach jedynie z obrotami silnika kanał 02. Z resztą nie chce. VCDS wchodzi normalnie we wszystkie.
Witam, mam podobny problem. Zmieniłem zegary Jaeger 8D0920930P na VDO 8D0920989JX (oba z full fis), wyciągnąłem PIN z VDO i zakodowałem do niego klucze. Immo gaśnie, silnik odpala i zaraz gaśnie. Silnik ma immo2, natomiast jak odczytałem licznik VDO to wychodzi, że ma immo 3 (jest też w nim zapisany nr VIN dawcy). Po podłączeniu VDO do samochodu nie...
Wchodzisz w 46(moduł komfortu)dalej 10(Adaptacje)dalej kanał nr 03 jeśli w kanale tym masz wartość 1 to 15km/h zamyka zamki jeśłi przestawisz na 0 i zatwierdzisz to tę funkcję dezaktywujesz. Przestań pisać debilizmy. Nie masz pojęcia to się nie odzywaj. Na pewno zadziała procedura z Golfa 4/Bory/Octavii 1/Leona 1/Toledo 2 w Audi - bo to przecież auta...
Jak się nie mylę to chyba 30 kanał w adaptacjach - jest tam możliwość kalibracji czujnika. Fabryczna wartość to chyba 125. Poszukaj w gogle a znajdziesz coś na ten temat.
To go zresetuj. Kanal 0 adaptacji. Wartosc 1 i wtedy od poczatku
kanały 13 18 i 21 do weryfikacji - pompki Dawka rozruchowa w na pompkach to mapa a nie zmiana w adaptacjach
Cytat: W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00). Dodam że spotkałem się z kilkoma pojazdami , którym ta procedura i adaptacja nie...
Na tym forum, jak i w necie masz mnóstwo info... Szukałeś? Na łatwiznę nie idziemy...i jeszcze w tym dziale!
Jak wyłączałem czujniki w Audi A4 rok ok 2007 to kanał 17-adaptacja -blok61 -odjąć wartość 512 -do it .Taki sposób ja użyłem i zadziałał . Sprawdź .
Witam. Wiem że temat bardzo stary ale tytuł adekwatny do mojego problemu. Historia wygląda tak. Sharan 97r 1.9tdi 90KM po zmianie cpu silnika i próbie synchronizacji z immo wbiłem się w zegary (17)i wpisałem 000 w kanale 0. Później zorientowałem się ze w tych zegarach nie ma immo przeprowadziłem procedurę w module immo (25). Samochód pali, ale zegary...
Rączej nie ten kanał adaptacji.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Wątpię aby dało radę to zmienić VAGiem - VCDSem. To nie Audi a tu w kodowaniu ani w adaptacjach tego nie ma. kodowanie sterownika komfortu się kłania - pozycje takie jak: comfort function inactive comfort function power windows/sunroof via drivers door lock inactive comfort function power windows/sunroof via passangers door lock inactive moją głowę...
Typowe tzn. celowe zachowanie w VAGu, możesz poszukać w kodowaniu lub kanałach adaptacji opcji za to odpowiedzialnej (najpierw bym zerknął do modułu komfortu 46, jeśli takowy się zgłosi).
nie ten kanał
Wszystko masz w adaptacjach w BCM. Kanały są opisane, więc dokonaj odpowiednich zmian.
Zmień kodowanie i załaduj kontener danych vcp i zatrybi, ew w adaptacjach przystosuj odpowiednie kanały
Najpierw trzeba wpisać login z przywieszki 11-login i 10 adaptacja kanał 1 liczba kluczy i już.
jak to adaptujesz? nic nie trzeba zerować automatycznie wywala stare piloty ,sprubuj w adaptacji kanał 1 ,lub 21 ,lub 26
Nie, połączyć się z silnikiem, wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz. Pojeździć na benzynie.
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
No i starczy. Logujesz się pinem potem adaptacje kanał 21 i dodajesz kolejno klucze.
Stare transpondery będą pasować. Nie są jednokrotnego kodowania. Zakładasz tylko inny licznik. Trzeba jeszcze zrobić synchronizację licznika z ECU. Czyli w liczniku wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz, ok.
Wyłączenie TPMS Audi A4 2004 rok Wchodzimy w 17 Zestaw wskaźników Adaptacja kanał 61 Od wyświetlonej wartości odejmujemy 512 i zapisujemy Podaje link do filmu https://www.youtube.com/watch?v=J1skcFgf...
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
Moduł komfortu -> adaptacje -> kanał 4 Zobacz tutaj: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Ja tez mam simos i adaptacja jest na kanale 098...jaki masz kod silnika-zapewne AKL....czym robisz adaptację?
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Może podpowiedziałbyś, który to kanał w adaptacji?
w kanałach adaptacji w 09 jeszcze możesz popatrzeć
Może zrób w kanale zero jest przywrócenie ustawień fabrycznych.
Tak adaptacje kanał 081 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
może kanały zawalone?
VCP na pewno zrobisz. VCDS ciężka sprawa, chyba że masz gotowe wartości kanałów adaptacji.
Nie wiem jakiego typu immo jest w tym liczniku, ale dla typu 3 tutaj jest instrukcja jak zamienić liczniki kiedy zna się piny dla jednego i drugiego. Tu na filmie RossTech pokazuje, że kanał adaptacji numer 50 jest w module 17-Instruments. U mnie ten kanał jest w module 25-Immobilizer i nazywa się właśnie "Immobilizer (Vehicle Data learning)" tak jak...
60 możesz zignorowaćst adaptacja przepustnicy ,tamte kanały od razu są ok ponieważ nie ma błędów i jesli system kontroli sąd lambda jest ok to musi być ok ,czasami jak nie jest ok to wtedy sprawdzis jaka sąda przed czy za katalizatorem jest uszkodzona .
Adres 35 co centralny zamek,moduł komfortu jest pod adresem 46,to tak dla jasności. Moduł komfortu (46) koduje zależnie od ilości sterowników elektrycznych szyb,a opcje centralnego zamka ustawia sie w adaptacjach. Centralny zamek (35)koduje się odpowiednio pod kątem funkcji (np: selektywne zamykanie ,automatyczne ryglowanie po wyżej prędkości 5 km ,alarm...
Kanał 6 i 7 adaptacji to potwierdzanie dźwiękiem przy zamknięciu otwarciu i to nie ma nic wspólnego z alarmem. To czy syrena ma wyć jest w kanale adaptacji nr 10 1- reszta świata 2- Niemcy 3- Wielka Brytania Jak jest jedynka to będzie wyło, jak 2 to przy aktywacji alarmu będzie tylko widać kierunki - takie przepisy, jak dobrze pamiętam to na dzień dzisiejszy...
Sprawdź kodowanie deski na podstawie podpowiedzi w VCDS oraz w kanałach adaptacji będziesz miał przelicznik impulsów na mile czy kilometry.
już dostałem odpowiedz od kolegi z forum i zrobiłem tak jak mi napisał i udało się Vag-Com Cytuje amaradaar okey więc tak w climatronicku zrobisz troche słabego masz tego vaga no ale zrobisz a raczej powinienes.. najwazniejsze: vag musi byc w pełni zarejestrowany!! i teraz tak wchodzisz w klimatronik adaptacje 81 i tak jak jest napisane tylko po kazdej...
Witam ponownie mam takie pytanie zakupiłem launcha i mam problem wiem że wszystkie rzeczy np. jak adaptacja przepustnicy trzeba robić przez kanały czy kody nie wiem jak to nazwać czy ktoś mógł by podać te najważniejsze co najczęściej się używa tak jak przepustnica , przesuwanie zacisków w pasacie 2005- itp. Z góry dziękuje
ok a na starym zestawie też nie możesz się zalogować do ecu pinem 05955
Moduł 17 (zegary), adaptacje - kanał 10, ustaw 150. W większości modeli masz x1000, ale Ty masz x100.
Kolego jeśli masz wymieniony zegar i ecu to stare piny na nic się nie przydadzą. Musisz mieć aktualne piny z ecu i licznika. Najpierw robisz imo on potem logujesz się do ecu jego pinem następnie adaptacja kanał 50 i wpisujesz pin z licznika klikasz test save i ecu z licznikiem powinno być zgrane. Wyłączasz zapłon na ok minuty , następnie wchodzisz w...
Masz możliwość przybliżyć jak to dokładnie wygląda? Mi się wydaje, że to co napisałeś tyczy się Audi z tego samego okresu. Mam licznik z serii 920, a ECU nie posiada obsługi CAN. O ile ABS się komunikuje, kontrolkę od poduszek wyłączyłem to obrotomierza nie jestem w stanie uruchomić. W CAN Gateway mam możliwość zakodowania obsługi ABS czy poduszek poprzez...
A wykonałeś adaptację na kanale 33. Bez adaptacji nie zadziała. Pozdrawiam
Sprawdź kodowanie licznika. Sprawdź kanały 42 43 44 45 49 w adaptacji licznika. Nie bawiłeś się licznikiem? Żarówki w podświetleniu tablicy oryginalne?
jeżeli chodzi o funkcje AFS bez zmiany modułu, instalacji i odpowiedniego kodowania nie będzie to działało poprawnie. Same lampy przed czy po lifcie instalacją się nie różnią, jedyne co to musisz w 09 w 3 kanale adaptacji zmienić procentowo jasność LED żeby ich nie wyłączyło. Masz bodajże 7/9% a musi być 23-24%
jeszcze jedno w tym temacie po wymianie filtra czastek na nowy trzeba wyzerowac wartosc popiołu w sterowniku silnika ,zna ktos numer kanału adaptacji?
B6 nie ma geatwaya chyba ze się mylę?? Doczytałem że w liczniku adaptacja na 60 kanale W tym celu wchodzimy w Instrumenty > Adaptacja > kanał 60 mamy tam: +00001 = ECU +00002 = Automatyczna lub przesunięcie wskaźnika (TDI e / TFSIe) +00004 = Hamulce +00016 = Airbag +00064 = Poziomowania reflektorów +00128 = Zakres regulacji reflektorów z funkcją doświetlania...
kolego ArturG14 - to co na pokazałem na zdjęciu jest właśnie od silnika 1.6 (AEK 101 KM - tak, są takie, podobnie jak AKS i AFT). Adaptacji nie zrobię na kanale 098, z prostej przyczyny - sterownik od AEK ma kanały dla silnika od 000 do 006 :). A na zdjęciu - to, o co prosiłeś :)
Vag-iem w adaptacji na kanale 1 wpisujesz 1 (aktywna 0- nieaktywna) i zapisz gotowe.gwarantuje
Może pomogłoby wyzerowanie w Ecu wartości adaptacyjnych.Trzeba wpisać 0 w zerowym kanale adaptacji.
Przecież jest napisane w błędach co mu dolega. Ktoś wyłączył VAGiem poduszkę pasażera a nie odłączył wtyczki od poduszki przez co sterownik widzi że rezystancja jest zbyt mała. Odłącz wtyczkę poduszki lub włącz poduszkę w adaptacjach. Kanał 01, ma być 0 jeżeli poduszka ma działać, 1 jak ma być wyłączona. Po wyłączeniu poduszki w adaptacjach trzeba odłączyć...
Procedura adaptacji gruszki była robiona ? Po wymianie gruszki prawidłową długość sztangi sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym silniku...
97 to nie żaden pierwszy rocznik, może nie być bo ktoś szybciej zdemontował i założył emulator immo. Dodano po 8 Kolego teraz patrze że skoro na 120 pinie jest zawór to ty masz tam sterownik EDC15VM więc na pewno ma immo. Po za tym możesz sprawdzić przecież status immo sprawdź jaką wartość masz w 91 kanale adaptacji, i w blokach pomiarowych czy masz...
Co do interfejsu to wystarczy najzwyklejszy vag KK-L , a program najlepiej vag 311 lub vcds lite. Wybieramy grupę 15 airbag , następnie 10 adaptacje , kanał 01 i dajemy READ. Wyświetli się aktualny stan poduszki , 1- dezaktywacja 0- aktywacja Czyli jeśli masz 1 to zmieniasz na 0 klikasz save i gotowe.
No to VAG do reki i w Adaptacji na kanale 135 wpisujesz nowy kod. Nie wiem jeszcze o jakim zestawie piszesz, ale pewnie o Basic.
nie potrzeba pinu!!!! robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już
Jesli chodzi o wpisanie 0 na kanale adaptacji to robilem to, chyba ze jeszcze jakos inaczej??
jak zrobic adaptacje sondy? chodzi o zapisanie wartosci 000 na zerowym kanale adaptacji?
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Kupiłem nowy akumulator i chce go zaadaptować. Mam VCDS znalazłem instrukcje na necie jak to robić. https://www.youtube.com/watch?v=GhCsI4aV... Problem w tym że u mnie kanał adaptacja jest niedostępny jak tutaj w filmiku bloki pomiarowe i kody gotowości. Może u mnie sie nie robi adaptacji akumulatora jak nie można w...
Witam Wymieniono sterownik poduszek w aucie VW Golf V. Numer identyczny jak poprzednio. 1K0 909 605 N VW8 Skan VCDS: Kodowanie: 0020788 2 błędy: -01588 (N251) 002 Lower Limit Exeeded -01589 (N252) 002 Lower Limit Exeeded Nie mogę zakodować sterownika. Skąd dostać PIN? Dwa: Wchodząc w Adres 15 (Airbags)> Adaptacje > Kanały: -możemy włączyć i wyłączyć...
Wsad z czytałem Wellonem czy o to ci chodzi Dodano po 3 Udało mi się połączyć VCDS i mam błąd załączony plik z PrntScrn Natomiast VAG CAN Comanderem mogę już z czytać pamięć przez OBD Czy mogę VCDS w adaptacji zmienić kanały 29 30 31 czy to coś poprawi drugi plik z PrntScrn
Wszystko robisz ok. Jeszcze jedno pytanie. Czy "error" wyświetla się od razu po otwarciu 4 kanału adaptacji czy dopiero po próbie zmiany wartości?
Kodowanie z 00258 oznacza 4 drzwi z wszystkimi szybami elektrycznymi. Jeżeli masz tylko przednie napędzane elektrycznie to kodowanie powinno wynosić 00066. Wyłączenie i włączenie czujników alarmu masz na kanale adaptacji 005. Wartość 0 wyłączone - 1 włączone.
Nie patrz w kanał 003 ustaw volty w kanale 002 zrób adaptacje a kanał 003 ustawi sie automatycznie jak cos dzwoń 502893993, pozdro!!!
Dlaczego chcesz zmieniać adaptacje w tym kanale przecież jest ostrzeżenie "Zdecydowanie odradzamy modyfikowanie tego kanału! Zanotuj oryginalne wartości przed modyfikacją." ?
Witam, autko jak w temacie a problem to pilot który nie chce się wpisać. Centralny zespół elektryczny: 7M3 962 258M kodowanie: 04105 błędów brak, na 14 bloku w 2 i 4 oknie pojawia się komunikat NIE OK i OK po wciśnięciu przycisku na pilocie. W adaptacji aktywne kanały to tylko 10 11 12 13 i raczej nie mają nic wspólnego z programowaniem pilotów. Ręcznie...
Jeśli chodzi o bajt 18 to w zależności od tego który bit zmieniam to albo nie przyjmuje kodowania albo nic się nie zmienia. Jeśli chodzi o adaptację to wie ktoś które kanały należy zmienić i na jakie wartości? Dodano po 4 Tak sobie jeszcze myślę czy VCP jest wstanie zmienić kodowanie za pomocą OCF? Korzystał ktoś z tego interfejsu?
Robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc. Dodano po 32 Vagiem oczywiście
Witam, jestem szczęśliwym użytkownikiem radyjka Motorola GM350 ale ostatnio wpadłem na genialny pomysł aby zamontować je w bagażniku samochodu i do przodu przeciągnąć tylko mikrofon :). Wiecie jak to jest więcej miejsca, mniej uciążliwych kabli itp. Podpowiedzcie proszę czy jest możliwość wymiany mikrofonu czy to modernizacji istniejącego lub adaptacji...
Robisz tak :46 komfort, 10 dopasowanie, kanał 1 albo 21
25- immo » 10-adaptacja » 00 (kanał) » jeśli pyta o wartość to wpisujesz 0 i zatwierdzasz Przy stacyjce jest antenka do immo z wtyczką sprawdź połączenie jak dopasowananie nie pomoże.
W vag tacho mam dostęp do pinu ale co dalej. W vagu jest opcja logowania. Aby zaadoptować trzeba się zalogować w immo vaga czy jak ? Tak jak powiedziałem nie robiłem tego jeszcze a muszę przywrócić auto do stanu wcześniejszego. Bardzo proszę o podpowiedź co i jak zrobić. Teraz mi się przypomniało że zapaliłem i od razu włączyłem światła, a on ma ksenony...
Zaden kod. Łaczysz sie z modułem zwolniony reczny, stacyjka właczona, swiatła wygaszone. Nastepnie adaptacja kanał 00 test>ok Teraz nastawy podstawowe [04] grupa 001> go Czekasz chwile, lustra ustawiaja sie w pozycji do regulacji ręcznej, wychodzisz, ustawiasz tak jak ma być srubami regulacyjnymi. Przechodzisz do grupy 002 > done> go back
Nr vin jest jak i w sterowniku tak i w liczniku---ale co to ma do immo.Jak masz pin wkładasz licznik 17 licznik logowanie ,adaptacje kanał 21 dopasuj ,adaptacje kanał 00 dopasuj i po problemie-----o co chodzi??
Witam miałbym prośbę, jeżeli ktoś wie niech podpowie jak za pomocą VAG`a "zmusić" navi MCD do komunikacji z FIS`em. wiem że trzeba przeprowadzić adaptacje tyle że wszędzie znalazłem ze to kanał 56 albo 62 w zegarach (instrument panel) a te kanały nie są dostępne :( myślę że trzeba przeprowadzić to na innych kanałach pozdrawiam i czekam na wszelaką informację
17 licznik, 10 adaptacja , potem: -> Kanal 04 00001 - Deutsch (German) 00002 - Englisch (English) 00003 - Französisch (French) 00004 - Italienisch (Italian) 00005 - Spanisch (Spanish) 00006 - Portugiesisch (Portuguese) 00007 - Kein Text 00008 - Tschechisch (Czechoslovakia)
Silnik, login, adaptacje kanał 12, zmiana wartości 32768 na np 32680 wydłuży czas grzania świec żarowch.
No to włożyli miskę bez czujnika. Opcje są dwie: a) kolejna wymiana miski na taką z czujnikiem, b) poproś kogoś o wyłączenie czujnika poziomu oleju(vcds -> 17 Instruments -> 10 Adaptacje -> kanał 38 i wartość z 1 na 0). Chyba że ktoś po prostu wtyczki nie podpiął, no ale jeśli nie chcesz się kłaść pod autem to nic nie zdziałasz.
Jak masz sondę z 6 przewodami to sterowana jest bezpośrednio z ECU, jak z 4 to przez przekaźnik. Skoro uważasz że jest tak przez wartości wyuczone to wykasuj je w zerowym kanale adaptacji w ECU.
zablokowane kanały adaptacji kanały adaptacji silnika inicjalizacja adaptacji
pobieranie zablokowane automapa głosy remote control philips
oscyloskop hantek oscyloskop hantek
TP.HV553.PC821 55" TV Firmware Flash: Panel Codes, BIN File, USB Upgrade, Kazmi-Elecom, Elektroda Czujnik temperatury zewnętrznej Iveco Daily 2.3 HPI 2018 – lokalizacja w lusterku bocznym