kanały 13 18 i 21 do weryfikacji - pompki Dawka rozruchowa w na pompkach to mapa a nie zmiana w adaptacjach
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Spróbuj jeszcze kanał 98 albo 1. W adaptacjach kanał 0,kasowanie adaptacji. I sprawdź jaką temperaturę widzi silnik,czy pokrywa sie z rzeczywistością.
kolego ArturG14 - to co na pokazałem na zdjęciu jest właśnie od silnika 1.6 (AEK 101 KM - tak, są takie, podobnie jak AKS i AFT). Adaptacji nie zrobię na kanale 098, z prostej przyczyny - sterownik od AEK ma kanały dla silnika od 000 do 006 :). A na zdjęciu - to, o co prosiłeś :)
Ja tez mam simos i adaptacja jest na kanale 098...jaki masz kod silnika-zapewne AKL....czym robisz adaptację?
Sharan 98rok TDI. Sprzęt - X-431 Diagun, podczas próby wejścia w kanały w adaptacjach wychodzi komunikat, że pojazd nie posiada tej funkcji. Łączy się w adaptacjach jedynie z obrotami silnika kanał 02. Z resztą nie chce. VCDS wchodzi normalnie we wszystkie.
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Rączej nie ten kanał adaptacji.
Zmierzyłem wartości oporu wtrysku sterującego. Na zimnym silniku mój miał 90 Ohmów, na ciepłym 112 Ohmów. Sprawdzałem w drugim passacie na ciepłym silniku miał 116 Ohmów więc raczej wtrysk sterujący odpada... Co do N108 to jest następny w kolejce tylko ta pompa na gwarancji jest znaczona w tym miejscu i może już gwarancji nie być... :/ Co do wartości...
Nie, połączyć się z silnikiem, wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz. Pojeździć na benzynie.
Zaworu EGR w tym silniku się nie programuje..
Silnik, login, adaptacje kanał 12, zmiana wartości 32768 na np 32680 wydłuży czas grzania świec żarowch.
Psg5 vp44. Potrzebuje PINu żeby zalogować się do silnika a potem adaptacja kanał 50 i znowu wpisać pin immo Dodano po 13 Odczytałem pin z sterownika silnika jest to 02071 loguje się nim do silnika następnie adaptacja kanał 50 wpisuje pin ale nie przyjmuje wartości tylko wartość 3200. Bledy jak poniżej auto kręci ale nie odpala
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Kanał 001 wodzu, nastawnik zrobi "bzzzzz" i już. Silnik ma byc zgaszony. Na zapalonym w kanale 001 robisz ustawienie KWZ
Witam, mam podobny problem. Zmieniłem zegary Jaeger 8D0920930P na VDO 8D0920989JX (oba z full fis), wyciągnąłem PIN z VDO i zakodowałem do niego klucze. Immo gaśnie, silnik odpala i zaraz gaśnie. Silnik ma immo2, natomiast jak odczytałem licznik VDO to wychodzi, że ma immo 3 (jest też w nim zapisany nr VIN dawcy). Po podłączeniu VDO do samochodu nie...
Przepustnice się adaptuje w kanałach 001, 060, 098
Przyczyną tego drugiego błędy może być zle wykonany EGR. Tak wygląda jakby pokazywał inne położenie zaworu niż jest w tej chwili. Widać to będzie w blokach pomiarowych. Zanim zrobisz adaptacje to najpierw wykasuj nastawy podstawowe w kanale 00 w adaptacjach. Temperatura silnika między 20 a 60 stopni, silnik zgaszony, błędy wykasowane.
Sterownik silnika-adaptacje- kanał 0 - ok
Czymś normalnym tzn? Próbowałem full VAG 311.2, full VAG 4.09. Kabel mam zły? Kiedyś w sterowniku silnika nie mogłem zrobić adaptacji jednego z kanałów, ale kolega podał mi kod do zalogowania się najpierw i potem już można było - tym właśnie kablem i oprogramowaniem. Mam nadzieję, że tu też o to chodzi, tylko trzeba poznać kod :). Robię tak jak w fotoporadzie,...
o1 silnik 10 adaptacja kanał 071 -1cylinder/072-2cylinder/073-3cylinder/0... -4 cylinder . W vcds po otwarciu okna adaptacji pokaże sie lista dostępnych możliwości.
Kolego w tym silniku trzeba chyba przed adaptacją wyzerować wartości wyuczone.W serowniku silnika trzeba wpisać wartość 0 w 00 kanale adaptacji.I nastepnie zrobić procedurę adaptacji. Dodano po 42 Kolego w tym silniku trzeba chyba przed adaptacją wyzerować wartości wyuczone.W serowniku silnika trzeba wpisać wartość 0 w 00 kanale adaptacji.I nastepnie...
Immo wyłączyłem w sterowniku silnika. Adaptacja pinem na kanale 50 powinna zakodowac nowa pompe. Tylko że wyłączając immobilisera, same kable się nie połączą, dlatego pojawia się błąd adaptacji, bo nie widzi połączenia, które immobiliser rozłącza, a Ty jeszcze go wyłączyłeś. W tym przypadku, musiałbyś przerobić instalację tak, jak byś chciał pominął...
Chodzi mi o logowanie sterownika silnika (ENGINE) do adaptacji kanałów, login 12233 jest odrzucany przez sterownik. Silnik 1.9tdi 105KM, rok 2004. Jest możliwość wejścia do sterownika innym logiem, czy jest to zablokowana funkcja w tych silnikach/sterownikach?
nie potrzeba pinu!!!! robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już
witam, podepne sie pod temat bo mam problem z odpaleniem auta po wymianie sterownika, mam nowy sterownik, te same numery sterownika, czyli 106 C , czy po włożeniu nowego sterownika z tymi samymi numerami musze go adaptować do ecu ? jesli tak podpowiedzcie jak to zrobic, mam vag comm ale nigdy tego nie robilem, komputer nie pokazuje błędów Odczytujesz...
Nie jestem pewien czy w sdi też tak bedzie ale w TDI silnik, adaptacja kanał 04 i tam można nieco przyspieszyć lub opóźnić kąt wtrysku.
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Zrzuć mu klemę na noc, załóż rano, odpal na benzynie i zobacz czy obroty też będą falować, bo jeśli masz źle ustawiony gaz lub zuzytą sondę na bogato, to wtedy korekcja długo terminowa będzie dożyć do ubogiej mieszanki, co zaowocuje właśnie wypadaniem zapłonów. Możesz też włączyć zapłon, wejść vagiem w silnik, wybrać adaptacje, kanał 00 wartość 00 testuj...
Witam problem roZwiazany vag -> silnik 01 -> adaptacje -> kanał 00 -> wpsac wartość 0 -> test -> save = gotowe
Sprawdź czy sonda działa prawidłowo na PB. Jeżeli tak to co pokazuje na LPG. Po wykasowaniu nastaw wyuczonych w kanale 00 w adaptacjach w silniku powinien lepiej pracować na PB. Masz źle ustawiony LPG lub nie pracuje sonda lambda na LPG i rozjeżdża Ci się mapa benzyny w sterowniku silnika przez co te problemy.
Cytat: W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00). Dodam że spotkałem się z kilkoma pojazdami , którym ta procedura i adaptacja nie...
Witam, mam ten sam silnik w skodzie Octavi, i ten sam sterownik simons, żeby działały inne funkcje w vag-u trzeba zmienić ustawienia w opcjach programu: start baud 9600 blk25 char0 Po tych zmianach na pewno będzie dostęp do wszystkich funkcji programu,:) SPRAWDZONE. Ale ja osobiście używam vag4.9pl(nie trzeba nic zmieniać w opcjach) i aby zrobić adaptację...
01 silnik pozniej 10 adaptacja kanał 10
Witam Serdecznie. Posiadam VW Golfa 4 1.6 AKL 101 KM Mój problem to mianowicie falowanie obrotami. Po odpaleniu NA LUZIE 900 obr/min wszystko pasuje gdy dodaje gazu obroty na luzie wzrastają mu do około 1200 obr/min przy każdorazowym zmianie biegu tak się dzieje . Dojeżdżam do świateł i gdy postoje dłużej obroty spadają do 900 obr/min. Sprawdzałem kanały...
adaptacja licznika do sterownika silnika adres 17 potem 10 dopasowanie kanał 00 potwierdzić skasować wartośći i po problemie
Masz możliwość przybliżyć jak to dokładnie wygląda? Mi się wydaje, że to co napisałeś tyczy się Audi z tego samego okresu. Mam licznik z serii 920, a ECU nie posiada obsługi CAN. O ile ABS się komunikuje, kontrolkę od poduszek wyłączyłem to obrotomierza nie jestem w stanie uruchomić. W CAN Gateway mam możliwość zakodowania obsługi ABS czy poduszek poprzez...
Obroty chcę podnieść bo silnik obecnie ma 814-840obr i troszkę go trzęsie na jałowym.Co ma do tego nowsza wersja vaga w passacie 130KM wszystko przebiegało bez problemów była opcja logowanie której obecnie nie ma a w której miejscu jest teraz opcja coding II.Coś nie tak ze sterownikiem?.Jest natomiast adaptacja jednak po wejściu kanały 1-11 zablokowane...
jeszcze jedno w tym temacie po wymianie filtra czastek na nowy trzeba wyzerowac wartosc popiołu w sterowniku silnika ,zna ktos numer kanału adaptacji?
1.w steowniku silnika i immo wykasować błędy. 2. wejść w 25-immo,10-Adaptacja,kanał 00 i potwierdzić. pozdro.:D
Ok. z silnika wyciągnąłem pin. To w takim razie adaptację klucz robie na kanale 25 (immo) czy 17 ( wyświetlacze ) czy może 01 ( silnik )?
Może uszkodzone gniazdo ODB albo ktoś kombinował i odpiął kable? Rozumiem, że najprostszy kabel KKL testowałeś? Niestety nie znam prostszej adaptacji niż wejście w sterownik silnika i wybranie kanału 098 w BasicSettings VagCom-ie
zaloguj się najpierw w ecu silnika starym pinem i wyjdż dopiero potem sprawdż procedure w liczniku
A można wiedzieć jak? Na którym kanale?
Ja mam taki uklad zdalnego sterowania 4 kanały Jest to układ przystosowany do pracy z serwami czy zwykłymi silnikami DC? To robi różnice. Jak działa serwomechanizm : Skąd serwomechanizm wie, w którą pozycje ma się obrócić? Wszystko za sprawą wbudowanego sterownika. To własnie on, na podstawie dostarczonego sygnału PWM, steruje silnikiem. Przyjętym...
Witam. Wiem że temat bardzo stary ale tytuł adekwatny do mojego problemu. Historia wygląda tak. Sharan 97r 1.9tdi 90KM po zmianie cpu silnika i próbie synchronizacji z immo wbiłem się w zegary (17)i wpisałem 000 w kanale 0. Później zorientowałem się ze w tych zegarach nie ma immo przeprowadziłem procedurę w module immo (25). Samochód pali, ale zegary...
Witam. Zamierzam zamontować moduł domykania szyb do szyberdachu. Moduł ten jest to, Proxima SSM2 sterownik cyfrowy. Problem polega na tym, że aby wywołać fumkcie programowania, potrzeba jest przytrzymać przycisk zamykania obydwu szyb (co akurat można rozwiązać montujac przycisk) ale przed rozpoczęciem programowania wywołuje się funkcja adaptacji szyb....
Zrob adaptacje ust podst kanal 0. Zobacz czy zyja silowniki przynajmniej. Odepnij jeża od silnika i zobac na akumulatorze czy sam silnik zyje
Gdyby wystarczyło same błędy to o wartościach bym nie pisał. Wchodzisz w adaptacje w sterowniku silnika, kanał 00, testuj, zapisz i ok. To ma wiedzieć osoba która to będzie robiła, jak nie wie to szkoda czasu i pieniędzy na dawanie jej auta.
Na początek wziąć vcds wpisać zero na zerowym kanale adaptacji. Sprawdzić w blokach temperaturę silnika, wskazania przepływomierza. zaślepić evap na próbę, zobaczyć czy z regulatora ciśnienia paliwa nie cieknie paliwo przez przeponę. Odłączyć instalację gazową wypinając wtyczki z centrali i montując zwory na przewodach wtryskiwaczy benzynowych przy...
Witam mam problem z Polo Classic dzis wyczysciłem przepustnice dokładnie wymyłem.Zrobiłem adaptacje i teraz na vagu mi pokazuje błędy 537 Regulacja z sondą Lambda 561 Regulacja składu mieszanki 533 Regulacja obrotów biegu jałowego 1087 Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych Jak to wszystko dorególowac?Zmieniłem też sonde i zrobiłem nastawy...
Procedura adaptacji gruszki była robiona ? Po wymianie gruszki prawidłową długość sztangi sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym silniku...
Dlaczego chcesz zmieniać adaptacje w tym kanale przecież jest ostrzeżenie "Zdecydowanie odradzamy modyfikowanie tego kanału! Zanotuj oryginalne wartości przed modyfikacją." ?
mam pin wyciągnięty z ECU ( 8194 ) mam pin zegarów obecnych zegary nr 1 (3266 ) Czyli coś tu "nie ten teges" albo IMMO OFF albo coś modzone z którymś z wsadów. PIN powinien być identyczny do ECU i do licznika Sprawdź czy transponder nadaje się do zaprogramowania, czy nie ma blokady czasowej. Można spróbować tak: warunek - transponder nadaje się do...
Silnik-> logujesz się pinem poprzedzonym zerem-> adaptacja-> kanał 50-> testuj-> zapisz-> kasowanie błędów i koniec
Nie nastawy podstawowe ( fukcja 04) a dopasowanie ( funkcja 10) Czy kolega ma na myśli zapisanie wartości "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00)? Mam taki sam silnik (i sterownik) w swoim samochodzie i też jestem zainteresowany tym, jak przywrócić wartości fabryczne w mapach wtrysku. A w tym sterowniku nie da się zastosować podanej wyżej metody. Czy...
IN 00 zawsze się pokazuje na krótko, to nic takiego, nie boli A w silniku zakładka adaptacja i kanał 000 zapisz, nic nie pisałem o kasowaniu adaptacji, tylko adaptacja kanał zero :wink:
Oznaczenie silnika, bo były GTI z silnikami o dwóch oznaczeniach. Na którym kanale próbujesz przeprowadzić adaptację (a raczej nastawy podstawowe) i w jaki sposób? To kodowanie w tym silniku raczej nic nie ma do rzeczy. Bo jest ono jak najbardziej prawidłowe i oznacza samochód z manualną skrzynią biegów.
Cordoba 98 1,6 ALM- po wyczyszczeniu przepustnicy i jej adaptacji (temp. ponad 80st) wolne obroty wzrosły do ok 1200, a przy zimnym silniku ponad 2500. Adaptacja 01, 04 kanał 001. Co nie tak zrobiłem.
Silnik ALM 1.6 8V. Po wymianie przepustnicy (używana) problem dalej występuje. Błedy przepustnicy zginęły jednak na kanale 98 nie da się jej zaadoptować. Chyba, że jakiś inny kanał odpowiada w tym silniku za adaptację. Czy winna może być sonda Lambda?? Dodam, że jest uszkodzona, jednak od paru lat jeżdże na takiej i nie było żadnego problemu.
Warunki regulacji: -zapłon włączony -w pamięci jednostki sterującej brak błędów -napięcie zasilania minimum 11,5 V -wszystkie urządzenia elektryczne wyłączone -pedał gazu musi być puszczony Funkcja 01 – elektronika silnika Funkcja 04 – nastawy podstawowe Kanał 060 Jednostka sterująca dokona adaptacji w 9 krokach tak musisz sie za to zabrac...
Witam Jeśli zaraz po odpaleniu gaśnie i obroty spadają praktycznie do zera, ale jak poruszasz gazem to daje radę utrzymać go zapalonego to zerknij na parametry sondy lambda jak pracuje na gazie (parametry które otrzymuje komputer "benzynowy"), jeśli lambda jest czały czas na bogato (powyżej 1), albo masz przebieg jak jesteś na gazie, to zmień emulację...
na samym początku dwa błędy się pojawiły. 1 błąd przepławki g70 wymieniono nie wraca. 2 błąd czuj. obr. sil. g28 wraca 3 czasami jest błąd związany z adaptacja przepustnicy . posiadam logi statyczne kanału 000
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Kiedyś robiłem takie samo Toledo z 1.4 AHW bodajże, wyglądało to tak założyłem drugi sterownik, Silnik>Login >wpisałem PIN założonego sterownika > wszedłem w adaptację kanał 50 i tam wpisałem stary PIN, Czy jest inny sposób??
troszke mało precyzyjnie napisałem wiec tak : 1.wiem ze mozna namieszać przez kabel w sterowniku a tym bardziej robiąc adaptacje z loginem ale myslałem ze to moze zepsuc cos np zła dawka paliwa to bedzie sie dławic.. mulic itd a po wpisaniu wczesniejszych wartosci to sie cofnie.. -tak myslałem i pytanie czy zle myslałem ? 2.czy grzebiąc tam jakim cudem...
Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, Nie chodzi o tłumik,ale to jak spaliny z niego lecą.Katalizator jest prawdopodobnie drożny,ale sprawdzić to 10 sekund. No to teraz jeszcze sprecyzuj,czy ten brak mocy nie objawia się czasem tym że zaczyna kuleć na jeden cylinder,a przy tym po gwałtowniejszym dodaniu gazu jest szarpinięcie. Nie ma jak czegoś konkretnego...
Witam kolegów. Mam problem z czujnikiem stopu. Jest to czujnik indukcyjny, znajdujący się na pompie hamulcowej. Został wymieniony, teraz po skasowaniu, przez jakieś 2 km jest ok. Po tym czasie, wyskakuje błąd. 00599 Wiarygodność przełącznika ciśnieniowego światła stop. 008 niezrozumiały sygnał. Oczywiście przestaje działać tempomat, oraz mruga lampka....
Nie wywala błędu na kanale 060 adaptacji jest 1035 czyli silnik + skrzynia + power sterring + clima. Dodano po 5 Zawziąłem się i przełożyłem całą pompę abs z jednego do drugiego i w tym co miał w serii da się zakodować tą pompę z tego co dołożyłem wspomaganie. W etce są dwa rodzaje czujnika przeciążeń bocznych jutro przełożę i będzie wszystko wiadomo.
W silniku wchodzisz w adaptacje, wybierasz kanał 00, testuj, zapisz, ok. Wprowadzenie wartości 000 (nic tam nie wpisujesz, program sam to wybierze) i zapisanie jej przywróci ustawienia fabryczne.
Chcę wykonać adaptację przepustnicy w Golf3 96r silnik AEE 1.6 i spotkałem się z różnymi opisami konkretnie chodzi o numer kanału: 01 – elektronika silnika 04 – nastawy podstawowe i teraz który kanał ? <001 czy 098> Może ktoś podpowie. Radek
Silnik-> logujesz się pinem poprzedzonym zerem-> adaptacja-> kanał 50-> testuj-> zapisz-> kasowanie błędów i koniec
Mam takie pytanie do znawców tematu, mianowicie musze wymienić komputer silnika w seacie cordoba 1995r silnik 1,6l 1F, wtrysk jednopunktowy, komputer mono-motronic, czy dopasowanie do immobilisera odbywa się poprzez:25-immobiliser 10-adaptacja 00-kanał, i czy trzeba jeszcze wykonać adaptacje sondy, lub przepystnicy? Z góry dzięki za podpowiedzi.
kolego tam się nic nie zmienia a same sie obroty nie mogły podnieść ,masz jakiś problem musisz odczytać pamieci sterownika silnika lub skrzyni ,albo wykonaj adaptacje skrzyni do sterownika silnika to jest adaptacja kick down Dodano po 2 sprubój w podstawowych nastawach kanał 60 to adaptacja przepustnicy a 61 kick down ,w sterowniku silnika o ile nie...
Witam,mam od niedawna golfa4 1,4 16v,auto chodziło nie równa na wolnych obrotach. Na zimnym silniku po uruchomieniu trzeba było trzymać na gazie żeby nie zgasł. Postanowiłem przeczyścić mu przepustnice, po wymontowaniu okazało się że w gardzieli jest mnóstwo jakiegoś syfu typu olej jakiś nagar lekki. Po oczyszczeniu i poprawnym montażu podpiąłem go...
Żadnych pinów nie potrzebujesz,vag com lub inne urządzenie diagnostyczne współpracujące z tym pojazdem 1 minuta pracy i wóz odjeżdża!Jeżeli byś chciał dopisać klucze to pin będzie potrzebny z zegarów.A tak to tylko adaptacje w kanale 00,-przywróć ustawienia fabryczne.
Pierwszy błąd mówi o tym że sterownik silnika widzi zbyt niskie napięcie więc może masz słaby akumulator. Co do drugiego błędu to jeżeli wymieniłeś zawór EGR i jest on sprawny to należało by zrobić adaptacje zaworu EGR - zazwyczaj bloki pomiarowe (Measuring Blocks) w silniku, kanał 74, przełączyć na ustawienia podstawowe (Basic Settings)i wtedy rozpocznie...
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
Tam odmy nie ma, jest zwykły prosty wąż. Wąż szczelny, pełny przelot (brak majonezu). Silnik ma kod ALM, gaz sterowany linką. Jaki kanał od adaptacji w VAGu??
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Zostało Ci dopisanie sterownika silnika do licznika, czyli adaptacja, kanał 00 w liczniku bądź przy immo3 w liczniku zalogowanie się PINem z nowego licznika a w adaptacjach w kanale 50 podać PIN ze starego licznika. Jeżeli nie widzisz nr VIN w liczniku to masz immo2, przy immo3 widać nr VIN.
Witam na youtube znajduje się filmik w którym ktoś diagnozuje dwumasę silnika VW Passat. W sterowniku silnika w kanale 2 po przeprowadzeniu adaptacji kanału i zmiany wartości komórki z 32868 na 32768 widać różnicę w prędkości obrotowej wału (zmiana z 925 rpm na rzędu 815rpm). Czy ktoś zna podobną procedurę diagnozy uszkodzenia dwumasy?
Witam, dzisiaj zabrałem się za czyszczenie przepustnicy w silniku auta VW BORA 2.0, oznaczenie AQY. Po czyszczeniu i złożeniu całości przystąpiłem do adaptacji przepustnicy, wykonując dodatkowo zerowanie nastaw podstawowych w sterowniku (01- Silnik 10-Adaptation , kanal 00 -> save ). Następnie adaptacja przepustnicy 01- silnik , 04- Nastawy podstawowe,...
Robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc. Dodano po 32 Vagiem oczywiście
witam mam problem z adaptacja nowego ecu, posiadam pin do nowego i starego ecu, wchodze w silnik kasuje bledy , loguje sie nowym piniem, wchodze w adaptacje potem kanal 50 i wpisuje stary pin mimo to nie kopiuje vinu itp , drugie pytanie czy jak uda sie ta adapacja czy odrazu przekopiuje sie immo ??
W adaptacji robię chyba kanał 62 i nic nie pomogło
Witam, mam problem z adaptacja licznika w a4 b6. Licznik rb4, odczytany pin z "nowego" i starego licznika, następnie adaptacja "nowego" licznika. Licznik ustawiony w tryb immo 4, logowanie do sterownika silnika, nastepnie do zegarow za pomoca nowego pinu, adaptacja w 50 kanale za pomoca starego pinu i zonk. Odrzuca, w drugiej rubryce pojawia sie "not...
Główne dane Wartość parametru Tytuł Laguna III KT0H Perłowy czarny lakier do karoserii VIN VF1KTEH0E39691800 Model Laguna III Typ modelu KT0H Data produkcji 05.2008 Numer fabryczny pojazdu S029047 Poziom wyposażenia EA5 Dodatkowo do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatek do limitowanej edycji SAN513 Kod farby NV676 Tapicerka siedzeń Skóra Wykończenie wnętrza...
A jaki masz silnik? Wchodzisz w nastawy podstawowe i w zależności od kodu silnika wybierasz kanał (1/60/99 chyba) i czekasz na komunikat, że adaptacja się udała.
zrób tak: 01-silnik 02-odczyt błędów 05-kasowanien błędów 04-nastawy podstawowe 000-kanał dostępu obserwuj pozycję drugą od lewej strony ma mieścić się w zakresie 54-57
vag - logowanie -12233 - adaptacja i chyba 1 kanał (regulacja co 25obrotów od 126 do 130)
Po prostu sobie leżała przywieszka :) w książce a nigdy się do niej nie zaglądało. silnik Dodano po 4 rocznik 2001 silnik 1.4 MPI Jest to skoda Fabia sterownik EDC to Simos 3PB
10->kanał 00 to nie procedura adaptacji a wykasowania wyuczonych wartości.
TO TEST CAŁEGO UKŁADU ODPOWIEDZIALNEGO ZA SPALANIE OBD ŁĄCZNIE Z KATALIZATOREM I NIE MUSISZ SIE ZASTANAWIAC CZY SADA MA WYKRESY OK CZY NIE JEST PO PROSTU TEST I WYNIKI ALBO OK ALBO N OK Dodano po 6 OK WYKASOWAC BLEDY ZE STEROWNIKA SILNIKA . 1 ZAPŁON WLACZONY WCHODZISZ W SILNIK PODSTAWOWE NASTAWY I KANAL 60 .ADAPTACJA PRZEPUSTNICY JAK PISZE ADAPT OK...
Uszkodzony sterownik silnika się okazało , kupiłem nowy o tych samych numerach oczywiście , teraz kwestia zrobienia "klona" "01 Motor" --> "Open Channel" --> "Identyfication" --> "ENGINE CONTROL UNIT" i wybieram "EDC15x" i "REAd EEPROM" czy tak ? Później zapis ? sterownik to 038906012FB , auto 2002r. Vag K+Can commander 3.6 Czytałem o adaptacjach :...
Witam. Próbowałem podnieść obroty w Fabii z silnikiem AWY 1.2 HTP w adaptacji 10 i kanale 1 zmieniałem wartość 128 na 133 ale przestawało podnosić obroty po odpięciu fejsa lub wyłączeniu zapłonu. Czy ma ktoś na to sposób czy login potrzebny?
Trzeba odpalić Vag'a iiiiiiii robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc.
Witam Dzisiaj podłączyłem sobie manetkę do sterowania fis(szara kostka do licznika) i chciałem zrobić adaptację nowego(używanego) licznika VDO 8LO 920 930F(podobno od s3 zegary ale są zmienione tarcze, wskazówki, immo2). Poprzednie zegary Jaeger 8L0 920 900H 1/2 fis(chyba immo3 ale nie wyświetla vinu w 017 instruments, tylko same xxxxxxxxx) . Do tego...
kanały adaptacji zablokowane kanały adaptacji inicjalizacja adaptacji
przeróbka silnika prądnicę przepływomierza kable wentylator chłodnicy scenic
delete override firmware toshiba
Mercedes B 180 W245 W246 W247 – czy występuje przekaźnik napięcia, OVP, ochrona instalacji Mazda 323 odpowietrzanie układu wspomagania kierownicy – Dexron II/III, procedura krok po kroku