jak to adaptujesz? nic nie trzeba zerować automatycznie wywala stare piloty ,sprubuj w adaptacji kanał 1 ,lub 21 ,lub 26
Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Kanał 6 i 7 adaptacji to potwierdzanie dźwiękiem przy zamknięciu otwarciu i to nie ma nic wspólnego z alarmem. To czy syrena ma wyć jest w kanale adaptacji nr 10 1- reszta świata 2- Niemcy 3- Wielka Brytania Jak jest jedynka to będzie wyło, jak 2 to przy aktywacji alarmu będzie tylko widać kierunki - takie przepisy, jak dobrze pamiętam to na dzień dzisiejszy...
Nr który podałeś to nr silniczka do szyb. W kanale 61 adapatcji modułu komfortu można uaktywnić zainstalowane elementy: +1 - tylne szyby na korbę +2 - oświetlenie na nogi +4 - klapka wlewu paliwa otwierana z guzika. Jak widać nie ma tu żadnego trybu skandynawskiego - jeżeli dodałeś tutaj 2 to odejmij od liczby którą masz teraz 2. Włączenie kierunków...
Żadnego kodu. Basic settings i kanał 098 albo 060 zależnie czy przepustnica na linkę czy elektronicznie sterowana.
W tym aucie niema nic nadzwyczajnego. Można robić zwykłym KKLem. Ostatnio robiłem Fabię z 2008r kklem i poradził sobie, gdzie KTS nie ogarnął :D Twoja procedura wyglądać będzie tak (robiłem tak wielokrotnie - działa) - wybrać Pozdrawiam
musisz sie podpiac pod vag'a i tam gmerasz:) - Podłącz VAGa i włącz zapłon - Wybierz guzik: Select Module - Kliknij na guzik - Instruments w module 17tym - Kliknij na moduł adaptacji - Kliknij na kanał 4 - Wybierz język angielski to podobno nr 2
Miałem jutro, pojutrze odświeżyć temat, wyprzedziłeś mnie - ale do rzeczy. Pierwsza próba dopisania licznika do Ecu i komunikat key not ok. Wiec próbowałem jeszcze kilka razy lecz nadal to samo key not ok. Brak transpondera zgodnego z ECU, musiałbyś mieć transponder od poprzedniego licznika (o ile było wszystko OK a nie immo off) inaczej w ten sposób...
W dalszym ciągu nie rozumiesz. Masz wersje sterownika centralnego zamka, która nie obsługuje adaptacji pilota przez złącze. Czy to tak ciężko zrozumieć ? Jak chcesz żeby VCDS czy Vag-Com Ci wykrywał kanał 21 to sobie zmień sterownik na taki, który to obsługuje. A to że kolega ma podobne Audi (to że ten sam model i choćby nawet rocznik nie ma nic do...
No lepiej, ale w nagraniu słychać, że do odsłuchu/miksowania masz słabej jakości sprzęt, więc zamiast mikrofonu, lepiej najpierw zaopatrz się w porządne słuchawki, lub (i?) monitory. Na moich słuchawkach (DT 770 PRO), momentami z podkładu za mocno (w stosunku do reszty) bije linia basu a na wokalu jest ciut za dużo ś, ć, szcz itp. 2. Próbka : Mid na...
Kasowanie adaptacji robiło się na 2 sposoby, musisz doszukać ale jedna z nich to dwa razy wykasować błędy nawet jak ich nie ma, a drugie wchodzi się w ustawienia podstawowe wybiera kanał 0 i test bodajże. Szczelny masz dolot ? Pusta zakręcona butla z gazem ?
jak był wczesniej zaadoptowany ,to wkładasz do zamka drzwi ,zamykasz jednoczesnie trzymając przycisk zamykania w pilocie na 5 secund ,otwierasz trzymając przycisk otwierania na 5 secund Dodano po 2 aha wcześniej musisz otworzyć samochód i drugim kluczykiem włączyć zaspłon ,wykonujesz to na włączonym zapłonie. Dodano po 3 jak masz jeden kluczyk to vag...
To samo mam w kanale 01 , wszędzie B/D a w kanał 21 nie dostępny.
Nie wiem jakiego typu immo jest w tym liczniku, ale dla typu 3 tutaj jest instrukcja jak zamienić liczniki kiedy zna się piny dla jednego i drugiego. Tu na filmie RossTech pokazuje, że kanał adaptacji numer 50 jest w module 17-Instruments. U mnie ten kanał jest w module 25-Immobilizer i nazywa się właśnie "Immobilizer (Vehicle Data learning)" tak jak...
Procedura adaptacji gruszki była robiona ? Po wymianie gruszki prawidłową długość sztangi sprawdzisz VCDS w silniku, blokach pomiarowych , kanał 120. Przy całkowicie wsuniętej sztandze - bez podciśnienia (silnik zgaszony, zapłon włączony) w kanale 120 powinno pokazywać 3,3- 3,9V,maxymalnie wysunięcie - wytworzenie podciśnienia, np. przy pracującym...
Liczniki inne. Oba mają immo3. W polu extra VIN auta i nr immo. Oba mają w bloku pomiarowym 25 licznika ustawione 1 czyli immo3 Stary licznik 1/2 FIS 1J5 920 826 VDO V13 Nowy licznik bez FIS 1J0 920 806B VDO RB4 V17 Skoro w nr jest 920 to ob są po can. Na starym liczniku wszystko śmiga sterownik komunikuje się z ECU i zero beldow tylko nie pokazuje...
witam, podepne sie pod temat bo mam problem z odpaleniem auta po wymianie sterownika, mam nowy sterownik, te same numery sterownika, czyli 106 C , czy po włożeniu nowego sterownika z tymi samymi numerami musze go adaptować do ecu ? jesli tak podpowiedzcie jak to zrobic, mam vag comm ale nigdy tego nie robilem, komputer nie pokazuje błędów Odczytujesz...
Witam jeep compass 2.4 benzyna. Skrzynia automat auto przestało jechać nie reaguje na biegi. Po podpięciu kompa bład P0777 (zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia „B” zablokowany) Posiadam drugą... Bezpośrednia odpowiedź - Nie lej „w ciemno” nowego oleju. Najpierw zdejmij miskę, oceń olej i zawartość magnesów, a równolegle sprawdź instalację...
o1 silnik 10 adaptacja kanał 071 -1cylinder/072-2cylinder/073-3cylinder/0... -4 cylinder . W vcds po otwarciu okna adaptacji pokaże sie lista dostępnych możliwości.
Musisz połączyć się z licznikiem [17]. Potem, wchodzisz w adaptacje [10]. Wybierasz kanał nr 2. W oknie Stored Value - Zapisana wartość powinno pokazać się 1. Jako New Value - Nowa wartość, wpisujesz 0. Następnie naciskasz Test i na końcu Save - Zapisz. Jak w okienku Stored Value - Zapisana wartość pojawi się 0 wtedy wychodzisz z adaptacji naciskając...
Kupiłem nowy akumulator i chce go zaadaptować. Mam VCDS znalazłem instrukcje na necie jak to robić. https://www.youtube.com/watch?v=GhCsI4aV... Problem w tym że u mnie kanał adaptacja jest niedostępny jak tutaj w filmiku bloki pomiarowe i kody gotowości. Może u mnie sie nie robi adaptacji akumulatora jak nie można w...
Witam wszystkich. Mam problem z Q7. Auto podczas jazdy najpierw zanurkowało przedem,zapaliły się kontrolki od poziomu (wyrzuciło błąd 01437-polozebie regulacji nie wyuczone-brak lub niewłaściwe nastawy),następnie już na postoju usiadł tył i doszły błędy (02250-wylaczenienie działania z powodu czasu działania zaworu-gorna wartość skrajna przekroczona,...
...sprawdź jeszcze kanał 43 (tylko najpierw zobacz co tam jest). Tak jak poradziłeś sprawdziłem kanał 43 jednakże wciąż ta sama odpowiedź czyli "Ta funkcja nie jest obsługiwana....". Jedyny postęp problemu to tylko to że teraz wyłączyłem przypomnienie całkowicie tzn. jest całkowicie wyłączone i w tym momencie nie mam żadnego przypomnienia. Teraz kolejny...
Dzień dobry, Pacjent Tiguan AX1 2018 z USA. Mam problem z dołożeniem tylnego światła przeciwmgielnego. Zmieniłem przełącznik świateł na 5G0941431BD. Pin5 z przełącznika świateł do bordnetz był fabrycznie. MQB PQ37. Przełożony przewód z C11 na A72 (tylne lewe światło cofania na tylne lewe światło przeciwmgielnego). Adaptacja Leuchte26NSL LA72: ENG116962-ENG116376-Leuchte26NSL...
Witam. Aktualnie prowadzę walkę z takim samym paskiem. Padnięty był ster. hamulca ręcznego. Wymieniłem go na identyczny - z końcówką B. Po tym zabiegu ręczny zaczął działać, choć wymaga jeszcze nastaw podstawowych, których nie przeprowadzi się póki sterownik widzi błędy ABS-u. Z kolei ABS oczywiście zgubił kodowanie i wymaga nastaw - adaptacji kliku...
Procedura jest taka, że po rozpoczęciu adaptacji zawieszenie pompuje zbiornik/opuszcza/podwyższa/wraca do stanu pomiarowego i w każdym kolejnym kanale jak prosi kolejne koła od 01 do 04 wpisujesz ZMIERZONĄ między nadkolem a środkiem koła wartość w mm, potwierdzając TEST. Na koniec kanał 05 zapisuje adaptację i koniec. Jeżeli wywala błąd już podczas...
To jest opis dla GOLF V - u ciebie powinno być podobnie, ale pewien nie jestem. Jeśli chodzi ci o język na FIS-ie to musisz wejść licznik, adaptacja później: Kanał 4 adaptacji - język: 1 = German 2 = English 3 = French 4 = Italian 5 = Spanish 6 = Portuguese 7 = No Text 8 = Czech Dany numerek odpowiada konkretnej wersji językowej. Dodam, że nie wiem...
Niestety kalibracja VNT nie powiodła się https://obrazki.elektroda.pl/3749669600_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że procedura kalibracji siłownika zmiennej geometrii (VNT) nie powiodła się. Jest to dość częsty sygnał, iż sterownik silnika (PCM) nie może w prawidłowy sposób ustalić minimalnego...
Po jeszcze kilku próbach od zamontowania nowego kompresora adaptacja się udala ale sposobem takim : zaczynałem w 1 kanale wpisywałem wartość zmierzona i wychodziłem całkiem z adaptacji później 2 kolo i to samo 3 i 4 aż później 5 kanał zapisałem i się udało. Dziwne ale takim sposobem jest teraz super. Auto stoi nareszcie tak jak powinno . Dziękuję za...
Witam Pod pozycją 18 nie mam nic (nie mogę się połączyć) Jak już pisałem wcześniej kiedy otwieram kanał 47 Standheizung -Ogrzewanie postojowe pojawia sie pięć błędów. Może opisze jak próbuje robić adaptacje (która nie wychodzi) Więc 1.łącze sie z kanałem 47 2. w polu adapratcji klikam START... pokazuje sie informacja zeby wporwadzic wartosc dla kanalu...
Weżyk podciśnienia przepustnica kolektor taki krótki sprawdź. węży nie ma nic do adaptacji dopiero po zapaleniu auta ma węży swoją role do spełnienia Dodano po 50 nie ten kanał myślę że innego kanału nie będzie tylko ten ale zależy czy w pełni elektryczna czy na pół mechaniczna (czyli linka) pełna elektryka kanał jest inny
Jeśli masz czym go podłączyć pod komputer to zmień w adaptacji - kanał 12 - z 32768 na 32700. Wydłużenie czasu grzania świec żarowych.
Zrób adaptację EGR i po sprawie. Kanał 47 albo 74, nie pamiętam już. Ale wcześniej go wykręć i zobacz czy grzybek nie jest podwieszony. Jak ci się wykręcą szpilki razem z nakrętkami to masz fajnie, jak nie to trochę się uszarpiesz z tą metalową rurką....
Witam. Mam problem z Audi syna 8L 1.6 + LPG "97 rok. Zaczęło się od tego, że po odpaleniu auta zaczynał nierówno pracować (jakby nie na wszystkie cylindry). Po lekkim rozgrzaniu było ok. Sprawdziłem świece - były czarne, na drugim cylindrze dodatkowo trochę zaolejona - wymieniłem na nowe (dobierane wg VIN). Auto śmigało przez jakieś może 2 tys. km......
Serdecznie witam kolegów. Autko to passat B6 2006r silnik 2.0 tdi na sterowniku siemens ppd1.1 W aucie padł sterownik wtrysku i potrzebna podmiana na sprawny. Dysponuję Vcds-em, piny z obydwu sterowników z czytane 100% ok. Podczas procedury po zalogowaniu nie mogę wejść w kanał 50 adaptacji, nie mam pojęcia dla czego. Jeżeli mógł by ktoś pomóc, to bardzo...
W vag tacho mam dostęp do pinu ale co dalej. W vagu jest opcja logowania. Aby zaadoptować trzeba się zalogować w immo vaga czy jak ? Tak jak powiedziałem nie robiłem tego jeszcze a muszę przywrócić auto do stanu wcześniejszego. Bardzo proszę o podpowiedź co i jak zrobić. Teraz mi się przypomniało że zapaliłem i od razu włączyłem światła, a on ma ksenony...
Witam. Próbowałem podnieść obroty w Fabii z silnikiem AWY 1.2 HTP w adaptacji 10 i kanale 1 zmieniałem wartość 128 na 133 ale przestawało podnosić obroty po odpięciu fejsa lub wyłączeniu zapłonu. Czy ma ktoś na to sposób czy login potrzebny?
webasta ,zeby wykasowac błedy , udała mi sie przed chwila adaptacja ( 18 to ogrzewanie 10 adaptacja 42 kanał 1) wykasowałem błędy ,ale dalej wciskam guzik środkowy od climatronika kontrolka pali sie kilka sekund i gaśnie vagu sprawdzałem i nie ma błedów18
Witam czy mógł by ktoś podpowiedzieć jak zrobić adaptację przepustnicy programem Polski Vag 2.5 Gdy wchodzę w adaptację trzeba podać kanał no to wiem ale trzeba podać wartość i tu nie wiem ile wpisać aby rozpoczęło adaptację Z Góry dziękuję za odpowiedź
Witam poszukuje od trzech dni informacji na temat adaptacji przepustnicy w seacie(silnik ALM) za pomocą vaga 311.2 full. W zakładce ustawienia początkowe lub adaptacja wpisuje kanał 060 lub 098 bo na tych trzeba przeprowadzić procedurę nic się nie dzieje ani nie ma opcji żeby wystartować adaptację. Z niecierpliwością czekam na odpowiedz i pozdrawaim.
Witam, czy jest możliwa zamiana zegarów w golfie IV z 1/2 Fis na duży FIS? Jeżeli tak to dlaczego przy adaptacji kanał 50 jest niedostępny?
Ogólnie do adaptacji cie wogole nie puści. Musisz wejść w długie adaptacje: Deaktywacja start/stop STG 19 Długie adaptacje Kanał 13 Wartość fabryczna kodowania będzie 002000, u góry mamy obie temperatury ustawione na -50.0 C. Zmieniamy na C82000 Zmieni się na +50.0 C.
PIN wydobyty przez kolegę Jurek220 z szyfrowanego wsadu jest poprawny, dalsza procedura dodawania kluczyka była już wielokrotnie opisywana i okazała się skuteczna (VCDS -> Immobilizer -> Logowanie PINem -> kanał 21 w Adaptacji -> kolejne wkładanie kluczyków i przekręcanie na zapłon).
Witam mam takie pytanie. Początek kąta wtrysku kanał 004 VCDS . Jaka powinna być wartość zadana fabrycznie dla silnika ALH. Obecnie wartość zadana jest 1.8 BTDC i w adaptacji 32900. Kąt wtrysku w kanale 000 jest ok. Czy jak się zwiększa tą liczbę w adaptacji np:, 33268 to przyspiesza się początek kąta wtrysku? bo wartość zadana dochodzi wtedy do 5,5...
Temat sam nie wyleci do kosza... w temacie o adaptacji kluczyka sam o to poprosiłeś, zresztą najpierw usunąłeś treść swoich postów. Moduł 17 (Wskaźniki), Adaptacje (10), Kanał 04 (ale lepiej wybrać z menu "znanych adaptacji" pozycję Język/Language, bo kanał może się różnić w zależności od wersji zegarów), nowa wartość 02, test, zapisz, tak, zakończ,...
Wchodzisz w 46(moduł komfortu)dalej 10(Adaptacje)dalej kanał nr 03 jeśli w kanale tym masz wartość 1 to 15km/h zamyka zamki jeśłi przestawisz na 0 i zatwierdzisz to tę funkcję dezaktywujesz. Przestań pisać debilizmy. Nie masz pojęcia to się nie odzywaj. Na pewno zadziała procedura z Golfa 4/Bory/Octavii 1/Leona 1/Toledo 2 w Audi - bo to przecież auta...
Tam odmy nie ma, jest zwykły prosty wąż. Wąż szczelny, pełny przelot (brak majonezu). Silnik ma kod ALM, gaz sterowany linką. Jaki kanał od adaptacji w VAGu??
Witam odgrzeje kotleta.Czy ktos pomoże w adaptacji modułu haka holowniczego.TJ jaki kanał co i jak .Pozdrawiam.
Mam dokładnie ten sam problem. 2.0 GTI 115km AGG 1997r. Identycznie jak na zdjęciach które kolega wstawił. Czy ktoś wie coś na ten temat? W Samochodzie kilka razy był odłączony akumulator. Zaczął chodzić jak traktor na wolnych obrotach. Internet radzi przeprowadzenie adaptacji przepustnicy. Napewno kanał 1. To w ogóle nie wygląda jak adaptacja przepustnicy....
adaptacji pomieszczenia login adaptacji granica adaptacji
odkurzacz dyson problemy roleta pilot somfy zbiornik paliwa sprinter
radio makita interfejs multidiag
Volvo FH4 2019 – kod błędu VMCU B15C082, antena autoryzacji startu, keyless, LIN Disable Demo Mode on Electrolux EOB68200 X Oven