Cewka odpływa od temperatury, podmień na inną
Witam, Jeśli masz silnik benzynowy 1.4.To jak otworzysz maskę. Po prawej stronie na prawym poszyciu błotnika /blisko leflektora/ znajdziesz moduł odpowiedzialny za podawanie iskry na cewkę zapłonową oraz przekażnik pompy paliwa. Jest on zespolony. Tak więc trudno go rozebrać!. Jedynie zamienić i sprawdzić czy on nie jest przyczyną wspomnianej awarii....
Gdzie znajduje się przekaźnik SIRIUS 32 w Renault? Zazwyczaj w skrzynce przekaźników w komorze silnika, blisko akumulatora lub na nadkolu.
Nie odpalisz tego auta bez diagnozy i jakiej kol wiek wiedzy, zatargaj to na warsztat
Skoro przekaźnik od pompy nie działa samoczynnie i brak napięcia na cewce to do sprawdzenia bezpiecznik który zasila właśnie cewkę i przekaźnik pompy.
Masz brak styku w układzie komputera sterowanie cewką zapłonu tego zalanego, zimny lut.
Gornego walu? Masz na mysli walka rozrzadu? W wiekszosci przypadkow brak iskry to uwalony czujnik polozenia walu korbowego. Nie mam duzego doswiadczenia. Polecam sprawdzic jesli sprawdziles tylko czujnik polozenia walka rozrzadu.
zwieszone immo poczytaj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... wyślij maila do gości może pomogą na pw bo na forum nie ma szans - regulamin
prawdzony czujnik na rozrządzie A co to takiego???? Iskra jest?
VITKINS63 - tak to zwykla osemka , led od immo gasnie wszystko wyglada na ok, rozrusznik kreci i nic... :/ a rok tego kangoo to 2000 .
Paliwo nie dochodzi, iskry brak, kontrolka imo świeci cały czas.
Nie ma przepływomierza, jest map sensor, ale zostaw go w spokoju. Auto nie pali na jeden cylinder, tak ? trzeba sprawdzić dlaczego, czy nie ma iskry, paliwa, czy zjadło wałek rozrządu
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie pokazuje żadnego alarmu. Jak to diagnozować? Iskra ,impuls wtrysku ,a więc podstawy. Tester masz ,jaki silnik dokładnie?
Witam. A może by tak na początek określić dlaczego autko nie zapala, brak iskry , paliwa , nie otwiera wtryskow ......, wtedy nasze "gdybanie" miało by większy sens :)
może to sprawa iskry?jak się silnik nagrzeje i wyschnie to przebicia giną(ale to tylko hipoteza)
Na pewno nie ma iskry prubowałem właśnie wjechać do garażu i hehłałem 20 minut aż odpalił,jutro sprawdze wtyki.na razie dzięki.
No przecież obaj ci napisaliśmy , Twoje ciuszki w samochodzie się elektryzują np jak pocierają się o fotel , kiedy wysiadasz z samochodu ładunek elektrostatyczny który zgromadził się na twoim ubraniu zostaje rozładowany co objawia się przeskokiem iskry. W latach 70 gdy były modne ciuchy z tworzyw sztucznych montowało się w samochodach paski antystatyczne...
u mnie było podobnie, gdy silnik nagrzał się to znikała iskra na dwóch świecach. Jak się okazało była to wina cewki zapłonowej, która po na grzaniu przestawała działać. Po wymianie wszystko ok.
Silnik pewny, jeszcze w aucie z książką serwisową (skasowane auto z francji). Od tego samego sprzedawcy brałem silnik 1,5 DCI do kangoo i faktycznie był okey(przebieg 20 tys km). Sprawdzę dzisiaj po południu ten rozrząd i będzie decyzja.
Ale rozrusznik kręci? Jeśli nie, to najprawdopodobniej sama stacyjka, lub rzadziej immo Jeśli rozrusznik kręci, ale nie odpala spróbuj odpalić awaryjnie na gazie - jeśli odpali to wiesz że masz problem z zasilaniem benzyny - prawdopodobnie pompa nie wyrabia, albo sam przekaźnik pompy nie styka. Jeżeli nie da się odpalić na gazie sprawdź czy jest iskra...
dzisiaj znowu kilkanaście razy kręciłem i nie zapalił. Teraz już nie jestem pewien, że to cewka, bo... na cewkę wchodzą 4 przewody, każdy przewód jest podłączony przez oddzielną cewkę do wspólnej masy i ma odczep wysokiego napięcia z masą na świecach. Potrafię sobie wyobrazić, że jedna z wewnętrznych cewek jest uszkodzona, co nie ma miejsca, bo nie...
.Może jakaś podpowiedź? Jest iskra? Pompa chodzi? Wtryskiwacze klikają? Czujnik na wale sprawny? Co za pokichany fachowiec, podepnie fejsa czy co tam ma i wielkie rozczarowanie, bo nie pokazało gdzie łapy wsadzić.
Witam Wiem ze temat poruszany był już kilkakrotnie ale w każdym temacie finalnie było info że należy zmienić czujnik położenia wału do rzeczy - mam kangoo z silnikiem 1,2 i problem że niekiedy nie chce odpalić - sprawdzałem za każdym jak nie chce odpalić brak jest iskry. Wymieniłem i sprawdziłem następujące rzeczy - czujnik - pierwszy używany oryginał,...
Witam. Potrzebuję wiarygodnego schematu aby sprawdzić instalację ww. pojeździe bo jest tam agonia.(brak iskry, po podaniu plusa na cewkę zaczał palić na 2cylindry, po holowaniu auta już wogóle brak sygnałów na sterowaniu cewki, więc pewnie gdzieś przegnite kable albo sam sterownik, pod przekaźnikami z pompy zielono). Auto ma immo off robione jakieś...
na początku tygodnia cewka zapłonowa, Witam kolego Błąd 062 dotyczy cewki 0436 proces spalania nieprawidłowy ten wygenerował się przy okazji , cewka daie iskrę równocześnie na dwa cylindry skoro po wymianie jest tak samo więc odpada , kody 052 do 055 wtryski ty tych kodów nie masz lecz pozostaje sprawdzić ten wtrysk może być przytkany , zablokowany...
Skoro pompa paliwa chodzi, to czujnik bezwładnościowy sprawny nie wybity. Skoro iskra na świecach jest, to czujnik położenia wału ok. Trzeba sprawdzić sterowanie wtryskiwaczy: Do każdego wtryskiwacza idą dwa przewody, jeden przewód z tych dwóch jest dla wszystkich czterech wtryskiwaczy wspólny, to jest ich zasilanie. Na tym przewodzie powinieneś mieć...
Witam, Mam problem z moim kangurem 1,2 rocznik 99. Po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa, rozrusznik kręci, iskra jest, natomiast coś nie chyta. Niekiedy jest tak że odpali bez problemu za pierwszym razem kilkanaście razy, a czasami dopiero za 5-10 razem, z tym że wtedy silnik na chwilę zapala i po kilku sekundach gaśnie. Dodam jeszcze że kontrolka...
Witam Szanowne Grono. Chciałbym trochę odświeżyć temat mam samochód Renault Kangoo 1,6 16V z 2005 roku z sterownikiem SIEMENS EMS3134 w którym pojawił się problem z ładowaniem cewki 2 i 3 cylindra. Po sprawdzeniu cewek i instalacji elektrycznej samochodu dotarłem do sterownika, po rozebraniu sterownika stwierdziłem że uszkodzony jest tranzystor 14CL40...
Witam, auto jak w temacie, objawy usterki są takie że silnik potrafi zgasnąć podczas pracy i potem nie chce odpalić, czasem po normalnym zgaszeniu nie odpala - pierwszy obrót jakby załapał i wtedy odcina rozrusznik i gaśnie. Zauważyłem że dzieje się to gdy ma około 30-60 stopni, żeby odpalił trzeba poczekać jakieś 5-10 minut i potem pali jak gdyby nigdy...
iskry piaggio viessmann iskry junkers iskry
runtk 5351tp 0055fv podlaczenie swiatla uszkodzona pralka miele
zasilać jarzeniówka zasilać jarzeniówka
Jak dodać linki YouTube do Zgemma H8.2H? Licznik motogodzin w wózku Linde 0009460759 nie działa