Witam. Posiadam poduszkę elektryczną, która wyłącza się automatycznie po około 90 minutach pracy. W celu jej ponownego włączenia należy cofnąć przełącznik w pozycję 0, a następnie włącza się na pierwszy, drugi lub trzeci stopień. Czy dało by się ją zmodyfikować tak aby po włożeniu wtyczki do kontaktu zadziałała od razu żeby nie cofać na pozycję zero?...
Temat wałkowany na elektrodzie już kilka/naście razy. To co cieknie to z zaworu bezpieczeństwa. W CO jest on na 3 bary. Jak dopuszczasz wodę do CO, to woda się nagrzewa, zwiększa swoją objętość i rośnie ciśnienie. U ciebie ponad dopuszczalne 3 bary. Najczęstszą przyczyną jest problem z naczyniem przeponowym, które powinno przejąć wzrost objętości wody...
Witam, znalazłem rozwiązanie tego problemu w prosty sposób: "uwaga istotne jest aby: przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala się na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgaśnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gaśnie ale jeszcze...
WITAM ZAJMUJĘ SIĘ PODUSZKAMI KILKA LAT I NA 3,3 om ZADŁUGO NIEPADZIAŁAJĄ TROCHE CIEPŁA LUB ZIMNA WRTOŚCI OPORNIKA MINIMALNIE SIĘ ZMIENIA I PODUSZKA MOŻE SIE OŚWIECIĆ JA STOSUJE JAK TRZEBA NP ZAMIAST WYBITYCH PASÓW OPORNIKI 2,4 om BO TOLERANCJA PODUSZKI JEST OD 2,1 DO 2,8 om DŁUGOŚC PRZEWODU ŁĄCZĄCEGO PODUSZKE Z STEROWNIKIEM TEŻ MA WPŁYW DLATEGO TA TOLERANCJA...
Na którejś poduszce jest brak styku. Nie na której a ewidentnie na bocznej poduszce zamontowanej w fotelu pasażera. Znalazłem wydruk z diagnostyki i był błąd obwód zaplonu - poduszka boczna pasażera komponent wysokoomowy. Reszta poduszek - opór ok. 22.07.2020 był skasowany błąd i do tej pory było ok. Gdyby był obwod przerwany to kasowanie by nic nie...
jeżeli podczas demontażu/montażu nie zalaczysz zapłonu nic sie nie stanie.
Kość jest po prostu pęknięta poduszka nie wystrzeliła zapalił się błąd, próbowałem kasować lecz bez skutku więc rozebrałem i zauważyłem pęknięcie. Czy tylko UPA obsługuje ten procesor czy są jakieś tańsze programatory do tej motorolli
"Podepnę sie pod ten post, bo mój problem dotyczy też JTD i tez poduszek. Tylko ja byłem na testerze (50zeta mniej w portfelu) tester wykrył "bład czujnika opornościowego" udało sie to skasować ale na krótko. Po paru godzinach znowu kontrolka się pali. Co to może być? Czy wystarczy w tym wypadku przeczyścić wszystkie styki i ponownie wykasować błąd...
Witam mam Xara Picasso 2007r. po wymianie akumulatora , zaczeły świecić dwie poduszki w jaki sposób skasować ten błąd , wcześniej przed wymianą tego nie było , posiadam interfejs ELM , czy da się nim skasować ten błąd
Witam. Posiadam Audi A6 C4 2,5 TDI 1996r. Mam mały problem, ponieważ samochód ten jest po lekkiej kolizji, i niestety wystrzeliła poduszka kierowcy. Założyłem już inną poduszkę oczywiście używaną, lecz niestety błąd air bagu się świeci cały czas. Czyli jednym słowem może być uszkodzony sensor od air beg. Znalazłem na allegro taki sensor oryginalny też...
od tyłu kierownicy są dwie dziurki przez które trzeba włożyć imbusa lub torksa( już nie pamiętam ) są tam śruby ( pamiętaj żeby wcześniej odłączyć akumulator bo jak odepniesz kabel od poduszki na zapłonie to będziesz musiał kasować błąd poduszki koszt ok 50 zł
Witam wszystkich, chciałby się trochę dowiedzieć o korekcji liczników, diagnostyce, air-bagach i immo w samochodach średnich klas. Wiem że to temat bardzo obszerny, dlatego sformułuję pytania dość precyzyjnie: 1. Czy deski można odpiąć od reszty instalacji w każdym przypadku i niezależnie od obecności immo, czy może coś się rozprogramuje. 2. Gdzie immo...
Tylko odłącz klemę. Po naprawie czasami trzeba komputerem kasować błąd.
Niby można wgrać czysty wsad do sterownika AIRBAG ,ale zdarza się że po tym już drugi raz nie odpali poduszek. Teoretycznie wymiana na nowy z ASO. Tak samo poduszki czy napinacze.
Czasami daje się skasować...musisz sprawdzić
To tylko handlarz, a reklama jest dźwigną handlu.
Witam diagnozujesz poduszki kasujesz błędy patrzysz na oporność w vagu i to wszystko jeżeli lampka gaśnie jeżeli chcesz mieć pewność to trzeba rozebrać autko i zobaczyć.
Witam wszystkich. Mam problem z BMW X3 E83 z 2010r. z silnikiem benzynowym 2,0. Auto przywiezione z Niemiec, wszystko było ok. Podczas czyszczenia były otwarte drzwi i świeciło się światło i delikatnie przysiadł akumulator. Przy próbie odpalenia akumulator się na początku "zająknął" i na desce zaświeciła się poduszka i napęd 4x4. Ładowanie porządne...
Jest tak-jeżeli nastąpiło zadziałanie poduszek w związku z kolizją-testerem się tego nie da skasować Jeżeli nastąpiło zadziałanie napinaczy pasów bezpieczeństwa-taki błąd mozna skasować tylko trzy razy.
Witam, Czy założenie całej poduchy i skasowanie wystarczy? - Tak wystarczy.
Witam ponownie temat ogarnięty dziękuję wszystkim za zaintersowanie pozdrawiam
Widzę kolega lubi rzeźbę w brązowym. Kitowanie połączeń, kasowanie poduszek.
www.infocar.pl
65535 to kod uszkodzonego sterownika. Nic nie pomoże, kasowanie błędów w obecnym stanie.
witam ma ktoś może procedurę kasowania błedów poduszki w corolli 97 wiem że powinny się same wykasowac jeśli wszystko jest ok ale doczytałem się że niektóre błedy trzeba kasować przez złącze diagnostyczne wymiguje mi błąd 12 czyli poduszka kierowcy lub sterownik jeśli posiada ktoś taką procedurę to proszę o podesłanie najlepiej w j.polskim poz.piotr...
Dziś patrzyłem pod fotel pasażera a tam wypięta jedna wtyczka szara ale nie widzę gdzie ja podlaczyc
usunięcie dpf czy naprzykład kasowanie sensoru poduszek Nie ma czego zalowac. Zaden powazny mechanik takich rzeczy nie robi. To jest niebezpieczne druciarstwo? Kiedy Polacy to wreszcie zrozumieja? A próbowałeś kiedy kupić nowy sensor airbag do samochodu powyżej 10 lat? Pewnie nie, a takie auta u nas jeszcze się naprawia. A nawet starsze. Tak samo z...
Na allegro znajdziesz sprzęt do kasowania crash daty w sterownikach poduszki bezpieczeństwa i do diagnozy autek grupy vw (diagnoza po magistrali CAN). niestety większość ma wątpliwa legalność softu, ale do twoich celów ci starczy.
Panowie sterownik wymieniony na taki sam. Bez crashdaty. Poduszki również wymienione. Z tym że poduszki napewno są od polifta ale nie pamiętam czy te same numery. I nadal świeci się kontrolka od airbag na desce. Co może być przyczyną? Czy poduchy muszą mieć takie same numery? Czy trzeba błędy kasować?
Witajcie stałem się posiadaczem kia carens 3 z roku 2008 i chciałem kupić sobie jakiś kabel do diagnostyki tego samochodu tylko szukam i nic mądrego nie znalazłem są kabelki z oprogramowaniem ale OBD2 i pisze że tylko do silnika a mnie zależy jeszcze na ABS oraz adaptacji kluczyka kasowaniu poduszek czy możecie polecić coś do 400zł
W jaki sposób skasować błąd poduszki powietrznej w samochodzie po wypadku Kasowanie błędu poduszki powietrznej po wypadku to zadanie dla specjalisty, ponieważ wymaga to diagnostyki i ewentualnej wymiany uszkodzonych komponentów układu poduszek powietrznych. Aby kasować błąd trzeba użyć urządzenia diagnostycznego, np. skanera diagnostykowego, które...
Witam, tak jak w temacie. Rozlaczylem ostatnio kabelki do fotela i wyskoczyl mi blad poduszki. Juz go skasowalem u mechanika wiec nie ma problemu. Jednak chcialem sie zapytac czym mozna by skasowac taki blad, czy jest cos w miare taniego co by pasowalo? Ja mam z poprzedniego auta skaner U581 i ten dziala swietnie ale obsluguje tylko silnik, chyba tylko....
Można sciągnąć z internetu i nawet kupić gotowy lub do złożenia. Ewętualnie ja posiadam i mogę spróbować ci skasować te błędy. Wawa.
Ludzie to mają pomysły... Nie istnieje coś takiego jak interfejs VAG1552,VAG 1552to jest nazwa urządzenia.Nazwa zastrzezona,ciekawe kiedy East się sprawą zainteresuje. Drugie-jak czymś co jest do VW możesz cokolwiek zadziałać w Oplu?
Witam, kupiłem golfa V z silnikiem 1.6, 2003 rok, podpinam swój stary kabel KKL pod Vag i do silnika można zalogować się bez problemu, moje pytanie jaki kabel muszę kupić aby wykasować błąd poduszki powietrznej - Air Back ?? szukam czegoś taniego żeby tylko przeglądać błędy i ewentualnie kasować - na tą chwilę potrzebuje wiedzieć jaki kabel potrzebny...
Vag Tacho i Vag Commander to podobne kabelki(korekta przebiegu ,zczytywanie immo), tym ostatnim można rownież kasować crasch data ze sterowników poduszek .Jezeli chodzi o ceny -podstawowa zasada cena = jakość ,polecam kabelki od Viakena .Do zaprogramowania kluczyków będziesz potrzebował czysty transponder "Crypto 48"
Jaki mogę kupić interfejs, do ww. auta ? VAG K+CAN Commander 1.4 obd2. Coś takiego się nada ? Jedyne jego zadanie, to kasowanie błędów poduszki powietrznej - dzieciaki skaczą po fotelach i wchodzi błąd. Nic innego nie mam zamiaru robić, więc chcę zakupić jak najtaniej.
Tak tylko za poduszki, a zaczac od odczytania bledow ,potem naprawa i kasowanie bledow i po robocie.
A jaka marka samochodu, bo są programy dedykowane do grupy VW, Opla, Fiata itd. Używam AlfaOBD który jest do Fiatów, Alf i Lanci, można nawet połączyć się z ABS, poduszkami, body, robić różne testy.
W multiecusaknie to robisz? Kasujesz błędy i osiowanie? i przy poduszkach błąd Ci wywala?
Wtam potrzebuje informacji na temat kasowania sensorów poduszek powietrznych. Pozdrawiam.
Witam Kolego ja łączę się z suzuki sx4 programem "MaxiTest" i dzięki temu wykrywa mi błędy w sterowaniu silnika i można je kasować, a programem "MultiECUScan 2,2" jest możliwość sprawdzenia ABS, poduszek powietrznych oraz innych parametrów.
Tutaj masz coś co powinno Ci pomóc: [url=http://www.newtonnet.co.uk/coupe/GK... Co do poduszek - zakupiłem interfejs i sam kasuję błędy. Mam gdzieś luźną instalację i okresowo zapala się kontrolka (najczęściej po ruszeniu fotela pasażera). Jakiś naprawiacz zniszczył zatrzaski od wtyku łączącego instalację z komputerem...
czy ktoś może mi powiedzieć jak podpiąć się interfejsem obd2 pod sensor vw jaki pin jaka linia?
Cześć, Chciałbym zakupić sobie interfejs diagnostyczny do kasowania błędów. Oprócz błędów silnikowych chciałbym nim kasować poduszki itp. Urządzenie miałoby służyć do usuwania błędów po naprawach blacharsko-lakierniczych, nie do żadnej diagnostyki. Urządzenie mogłoby być jak najbardziej uniwersalne - obsługiwać jak największą liczbę pojazdów. Interesuje...
Witam, Jedyne przed czym mnie to zabezpiecza, to przed usunięciem błędu poduszki powietrznej, przez który nie mogę przejść przeglądu Nawet nie podałaś marki / rocznika auta... Może wystarczy odpiąć akumulator na dłuższy czas i to rozwiąże tymczasowo problem? (może błąd się wykasuje, a Ty uzyskasz przegląd). Poza tym niektóre auta mają procedury kasowania...
Kontrolka miga. Pozdrawiam
Z informacji, do jakich dotarłem, wynika, że muszą być te same elementy (poduszki, pasy, te same numery – czyli z USA). Napotkałem też taką informację, że moduł airbag w tym samochodzie dla "systemu poduszek generacji 8R, 9 i 10" blokuje się dopiero po trzecim zdarzeniu wymagającym wystrzelenia poduszek i wtedy do wymiany. A tak to się go nie wymienia....
Kolego wymieniasz poduszkę i sensor. Czujniki uderzenia jeżeli wizualnie sa oki to możesz zakładać sensor do czyszczenia lub nowy to zależy od ciebie. Napinacze tez do wymiany sa jednorazowe tak jak poduszka. Jak wszystko poskładasz to poduszka zgaśnie autko gotowe do następnego dzwona :)
Rozłacz złącza napinaczy pasów pod fotelem kierowcy i pasażera (żółte) odczyść spreyem do styków(najlepiej do pozłacanych) poruszaj pare razy wtykami (zapnij wypnij) jeśli napinacze są ok. to kontrolka zgaśnie.Układy stare srs nie trzeba kasować diagnoskopem
poduszka kasować kasować błąd poduszka kasować kontrolka poduszka
mocowanie napędu bascom komunikacja dwóch cewki przewijanie iskrownika
signum xenon radio internetowe
Wyświetlacz skutera elektrycznego działa tylko przy skręcie w lewo – objawy i naprawa wiązki Toshiba Satellite L50-B-180 – sterowniki Windows 10, 8.1, 7, BIOS 1.80, Dynabook