ten błąd to błąd styku Q2(s2) {E07}
Cześć - zdjęcia instrukcji. Daję też angielską bo może polskie tłumaczenie być przeciętne. https://obrazki.elektroda.pl/6646710400_... https://obrazki.elektroda.pl/2411514300_...
W schowku jest klapka. Pod nią znajdziesz bezpieczniki.
Masz zablokowane Google? https://www.youtube.com/watch?v=AIHXB10X...
Witam. Czy serwis usunięty ? Dodano po 1 Witam. Czy serwis usunięty ?
1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk z prawej strony zegarów. 2. Przekręć kluczyk do pozycji II. 3. Puść przycisk. 4. Na wyświetlaczu licznika kilometrów pojawi się OEL lub OIL. Jeżeli twój samochód jest wyposażony w graficzny wyświetlacz FIS/DIS, to na nim pojawi się komunikat Service jetzt! lub Service now!. 5. Przekręć przycisk z lewej strony w prawo,...
Popatrzyłem na Twój program, kasowanie serwisu jest zawarte w programie, tylko trzeba mieć panel LOGO! TDE, a na zdjęciach nie widzę przewodu do niego. Procedura kasowania serwisu: Wciskasz F3 i szybko potem F1, pojawia się żółte MENU SERWIS. Wciskasz F1 - pojawia się ekran LICZNIK PRZEGLAD Kasowanie serwisu F2
Witam, mam taki wózek R70-16 mogę o instrukcję jak skasować inspekcją i ustawić kiedy ma być następny przegląd, to jest wózek z wyświetlaczem elektronicznym.
Jeśli pokazuje -50km, to nie wiem jak w Mini, ale w BMW możliwość kasowania przeciągniętych serwisów (czyli tych co pokazują minus ) możliwa jest tylko testerem. "Z palca" już nie zrobisz.
Czasami klony sobie nie radzą.Ale masz oryginalny to ok, jak próbujesz kasować inspekcje z bloku 17-zestaw wskaźników czy z głównej strony "kasowanie inspekcji"? Najpierw kasujesz inspekcje serwisową z głównej strony VCDS-a tak zwane "szybkie kasowanie inspekcji"a wartości możesz dopiero po tym wpisać w 17-zestaw wskaźników.
Witam. Potrzebuje instrukcji kasowania serwisu sprężarki Airpol ze sterownikiem MS 185 . Próbowałem z instrukcja do sterownika MS 085 , ale poległem , coś jest inaczej . Proszę o pomoc :)
W instruments (11) w kanał 02 wpisujesz wartość 0
Pamięć serwisów kasowałeś? Serwis mercedesa za podpięcie komputera i wykasowanie błędów chce 911 zł brutto.
A nie ma jakiejś procedury manualnej kasowania serwisu ?
Oznacza, że trzeba się z autkiem udać do warsztatu/serwisu, zrobić serwis (jaki to zależy od przebiegu km i wieku auta) i dopiero obsługa kasuje i nastawia "przypominacz" na nowo. Kasować samego serwisu i nie polecam (bez jego wykonania), bo będziesz często zadawał tutaj różnego typu pytania (nie działa to, mam problem z tamtym...). Samochód musi dostać...
Skoro nie ma żadnych przewodów czy czujników, to może być zwykły serwis pojawiający się po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów, coś takiego jak serwis olejowy w wielu autkach. Zobacz, czy w BC nie istnieje jakaś funkcja do kasowania serwisu lub podłącz interfejs i nim spróbuj skasować.
Opiszę tu instrukcję wykasowania kontrolni SERWIS ( dwa sposoby) pierwsza: czyli włóż kabelek (mostkujący) do gniazda 7 w module A (gniazdo jest w komorze silnika) naciśnij przycisk: 1| 4 razy krótko błysk diody 2| 1 raz błysk 3| 5 X błysk 4| 1X krótkie miganie i ok. http://img70.imageshack.us/img70/1630/mo... druga: dotyczy wszystkich liczników...
Witam. ZDS nie ma nic wspólnego z brakiem odpalania. Za to odpowiada MR i FR Po wymianie filtra paliwa może być zapowietrzony. Ewentualnie po tym "zabiegu" pojawiły się inne mechaniczne wcześniejsze usterki, typu pompa paliwowa, pompy wtryskowe lub wtryskiwacze. Te opisywane usterki ZDS są pochodna kasowania serwisów ze zmianą parametrów np. oleju....
Nie płace za wymianę ani za kasowanie serwisu i inspekcji.
Ja biorę ok. 50 zł za wymianę oleju, filtru oleju i powietrza i kasowanie serwisu. Jeśli do tego dochodzą inne filtry to już różnie trzeba manipulować, czasami jest lepszy dostęp do nich a czasami gorszy.
Nie mylę się. Oczywiście gwarancje może dać nawet na piśmie tylko gdy poduszka nie wypali to gwarancja się kończy wraz ze śmiercią kierowcy. Gdyby to było takie proste to producent dałby opcję kasowania wystrzału serwisom.
No nie mam tej drogi podaj mi kasowanie serwisu
Wszystko się zgadza tylko procedura opisana dotyczy auta powyżej 99. Samochody rocznika 98 potrzebowały kasowania serwisu testerem Volvo Scan Tool a sciślej mówiąc osobego cardrgia do tego samochodu. Może ktoś ma go na sprzedaż lub zna jakiś inny sposób kasowania tej kontrolki.
tylko serwis
Trochę złe napisałem auto dział wszystko jest ok jak wyłącze auto to po kilku minutach pilot nie działa. Wszystko zaczęło się po kasowaniu serwisu przez jakiegoś lepka w warsztacie
Dziękuję. jeszcze ostatnie pytanie procedura kasowania serwis tagu jest jakąś skomplikowaną rzeczą? Potrzebuje jakis specjalnych komend? Pytam bo na PE nie ma żadnego oprogramowania. Jakim live box'em najlepiej go otworzyć?
W daily także miałem miałem przeprawę z tym, ale Texa to ogarnęła. Pedałowanie nie skutkuje a kasowanie serwisu olejowego możne być w EDC lub BC, albo też w obu na raz. Poczytaj co stoi w TEXIE,bo mnie dzięki tym informacją udało się to wykonać. Nie mam pewności, czy przy okazji nie było informacji,że sterownik silnika bada stan oleju i jeżeli stwierdzi,...
zatwierdzasz przyciskami tryb naświetlania i R pozdrawiam
To nie są błędy - to jest zalecenie wykonania obsługi. Samo na pewno się nie skasuje. Można tą czynność wykonać na liczniku, jednak jedynie w przypadku gdy dostęp do tej czynności nie został zablokowany. Po prostu: aby ukrócić malwersacje robione przez kierowców istnieje możliwość zablokowania dostępu do kasowania serwisu z poziomu wyświetlacza na desce...
Podjedz do gazownika skasuje serwis jak najbardziej. Ewentualnie odczyta błędy i zdiagnozuje. Chociaż filtry wymienić przy kasowaniu serwisu.
Obsługa przeterminowana, to pomimo możliwości kasowania z "panelu" to jest tzw. serwis płatny i tylko komputerem diagnostycznym (DAS)
Tak to te odrywacze. A w serwisie szukaj opcji kasowanie PM Counter gdzieś w Log'ach tam gdzie można sprawdzić przebieg kopiarki i itp.
Wszystko złożone na nowych częściach, niestety pozostała kontrolka serwis. Czy tylko kasowanie w serwisie? Czy jest możliwość jakoś skasować bez narzędzi serwisowych.
niestety to nie taki ten niema tej opcji kasowania serwisu a tak na marginesie czy masz do niego schemat jeśli tak to coś ci podpowiem
byc moze pilot zna procedure kasowania serwisu z poziomu zegarow :D
Zgadza się, akumulator był odlączony. A możesz cos jasniej z tym kodowaniem? Czy jest jakas sekwencja kolejno wykonanych działań jak np. do kasowania serwisu? Bo z tym się już spotkałem.
Czujnika nie ma , jest elektroniczny licznik przebiegu i na jego podstawie program zarządzający pracą drukarki wysyła taką informację ( przez miganie diod ) do użytkownika , aby wziął drukarkę pod pachę i udał się do serwisu . Sposób kasowania tego licznika był opisywany na Elektrodzie , trzeba jednak poszukać ... samodzielnie ... Pzdr.
Niestety nie jest to SERWISÓWKA (jest to VCI do wielu marek samochodów ciężarowych jak i osobowych) on może tylko służyć do diagnostyki i kasowania błędów co najwyżej w niektórych modelach jeśli sprzęt jest dobrej jakości mnożna kalibrować ECAS - (do kalibracji trzeba mieć pewną wiedzę ) wypalać filtry lub kasować serwisy.
na tej stronce jest taki programik Inspektor 1.2 do pobrania gdzie można ręcznie kasować serwisy różnych marek i renault chyba te tam jest www.dte.com.pl DeltaTech Electronics
Mam problem z UPS Astrid 3100 kasowaniem serwisu mruga pomarańczowa dioda (LED10 Programmed service required). UPS przeglądnięty sprawny. Nie znam kodu do kasowania inspekcji. Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny pozdrawiam
kasowałem serwis olejowy no to wygląda że nie są takie same. Master serwis olejowy w liczniku ma dopiero od fazy 3 czyli od końcówki 2006 r. Mascot jest samochodem powyżej 3.5 t ( ciężarówka) master jest do 3.5 T
Manualnej instrukcji nie ma. Tylko urządzeniem diagnostycznym. Dla mnie to dziwne, że na auto Cię stać, ale na serwis już nie. Tak nie można! Pojedziesz na serwis (nie tylko wymiana filtrów, tam jest cała lista czynności do wykonania) i po takim serwisie obsługa nastawia/zeruje wskażnik inspekcji/serwisu.
Witam Może ktoś kasował serwis w megance 2006 r /1.4 l Na liczniku niema przycisku od zerowania licznika , więc opcja przytrzymania go na 10 sek. odpada . na początku był tylko napis" zaplanuj servis ", ale teraz już wręcz komputer się tego domaga. Nie moge nigdzie trafić na opis kasowania inspekcji w tym modelu ( nie ma przycisku zerowania dziennego...
Spróbuj tak 1. Włączyć zapłon. 2. Przycisnąć i trzymać dolny przycisk na liczniku aż usłyszysz sygnał dźwiękowy (ok 30s) 3. Przycisnąć górny przycisk na liczniku aż wyświetli się rESEt.31 albo rESEt.229.3 4. Przycisnąć dolny przycisk i przytrzymać ok. 3s i puścić. 5. Przycisnąć i puścić dolny przycisk. 6. Wyłączyć zapłon.
albo pozostaje kasowanie w serwisie albo u jakiegos goscia co ma sprzet
Majster serwis
Nie właśnie cały czas NOT CONFIRMED. Pewnie coś jeszcze trzeba zrobić ale nie wiem co. Można tam pojedynczo jakieś serwisy kasować ale też nie idzie z reki i z SD też
Poszukuję wszelkich informacji na temat Fiata Brava. Szczególnie chodzi o oprogramowanie do diagnostyki, kasowania serwisu, licznika, interfejs do podłączenia, instrukcja serwisowa, schemat itd. Jednym słowem wszystko co jest dostępne.
Kolego potrzebujesz jeszcze pomocy w skasowaniu serwisu
Podobno to lekarz na oko umarł. Możesz dowolnie i w dowolnej kolejności kasować serwis, wymianę oleju. Ale coś mi się nie zgadza ze w Multiair robisz wymianę oleju w sterowniku. to zerknę do Witecha w robocie.
Właśnie pomyliło mi się z kluczem :oops: A co do kasowania serwisu to tak jak pisze Goshky tylko, że 69 zamiast 79 i 79 zamiast 69 :wink: tzn 69 się kasuję na "0" a 79 ustawia się ilość kopii przy jakim ma się wezwać serwis.
Naprawę trzeba było tak rozpocząć: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Spróbuj może pomoże również na Twoje grzebanie w serwisie ? PS. Lepiej będzie nie kasować tego eepromu tylko kupić nawą pamięć AT24C256.
przdmówca ma racje: bębna sie nie kasuje, ta maszyna ma kadridż - koniec toneru to koniec bębna :) ale matody kasowania serwisów prosze sobie na forum darowac !!! nasi klienci też tu zaglądają - szanujmy sobie prace pozdraiwam
Żeby cokolwiek zarobić, to musisz jeszcze kasować za robociznę, inaczej nic nie zarobisz. Jeśli chodzi o cennik usług, możesz poszperać w internecie po różnych serwisach, tam często mają cennik za robociznę na swojej stronie, ewentualnie możesz podzwonić po różnych serwisach i popytać o ceny za usługę (dzwonisz jako klient i pytasz o cenę naprawy Twojego...
niewiem czy dobrze kojaze ale byl u mnie klient wlasnie z takim samochodem i problemem. w skrzynce bezpieczników w kabinie byl umieszczony przycisk do kasowania serwisu a instrukcja jak to zrobic byla i instukcji obslugi pojazdu. sprawdz i daj znac jak poszlo.
Jeśli masz komputer pokładowy to przejdź na wskazania dystansu kilometrów do serwisu i naciśnij i przytrzymaj przycisk kasowania dziennego przebiegu,do czasu aż zacznie mrugać.
h3 to za wysoka temperatura kasowałeś w serwisie ?
Programik do kasowania serwisów i inspekcji wielu marek.:) Dodano po 1 inspektor 1.2 do pobrania za darmo www.dte.com.pl DeltaTech Electronics
Dziękuję wszystkim za pomoc, jutro postaram się sprawdzić instalację przy klapie oraz zasilanie na wtyczce przy silniku wycieraczki. Mam jeszcze jedno pytanie, jaki wybrać tester lub interfejs do diagnostyki (odczyt, kasowanie błędów, kasowanie serwisu, adaptacja, A6 3.0TDI)? Nie myślę o sprzęcie dla profesjonalisty tylko zwykły interfejs - tester w...
Problem już rozwiązany, komunikator GG sie przydał ;) Speedo1544 podjedzie do mnie i to zobaczymy, bo serwisy chcą od niego tylko kasować a zrobić tego nie ma komu. trzeba pomóc nowemu Cb-ście;) Vy 73! bartek
Przy tym błędzie zapali się serwis. Dzisiaj kasowałem ten sam błąd u kumpla w corsie. Był przejściowy więc narazie ma jeździć i zobaczymy czy zapali się ponownie.
Hym, jak zrobiło to bezpodstawnie to ja bym zrobił odczyt błędów i kasowanie w serwisie, rachunkiem obciążyło gościa i po temacie. A jak automatyczna skrzynia to co jeżeli ją uszkodził ?
Próbowałeś czymś innym kasować błędy
Nie miałem tego modelu w serwisie,ale w 6216 kasowanie tego błędu polega na tym , że odkręcasz boczną klapkę z lewej strony kopiarki i przy włączonej maszynie naciskasz przycisk resetu. Jeżeli masz uszkodzony halogen, termistoor lub bezpiecznik termiczny to błąd wywali ponownie.
wymieniał uszczelkę na nową ostentacyjnie rozpakowywał przy mnie pudełko z nową uszczelką, poprzełączał coś na pulpicie i kasował 450 zł) Zadzwoniłem do serwisu w Szczecinie, do serwisu ze Śląska. Okazuje się, że przez 8 lat byłem oszukiwany. Cena serwisu/przeglądu powinna wynosić max 360 zł + cena uszczelki max 90 zł brutto. 360+90=450. Nie oszukiwał...
jakiś spec od pralek i to on wskazał spaloną kostkę, ale powiedział, że bez "serwisu i kasowania błędów on nic nie zrobi" - Czy to faktycznie jest tak, że pewne błędy może skasować tylko serwis? Ten "spec" Ciebie najwyraźniej oszukał. Nie zna się na naprawie sprzętu AGD i dlatego wyrżnął głupa. W tym (jak i innym modelu) Electroluxa kody błędów są...
na panelu wyświetliło mi się Maintenance 1 co należy zrobić. Kopiarka chodzi normalnie ale nie wiem czy można na niej dalej pracować? kiedyś jak mi się to pojawiało wchodziłem w serwis i kasowałem ustalony przez serwis na 40000 kopii przebieg i to się kasowało a teraz jest wyzerowane wszystko i nadal to jest.
Na necie jest instrukcja sprintera W instrukcji niema informacji o takim znaczku. No bo nie ma. Sprawdzałem jeszcze dzisiaj w literaturze serwisowej i jest tak, jak napisałem. Jak wejść w menu serwisowe dowiesz się szukając na forum informacji na temat kasowania serwisu w tym modelu. Któraś z kolejnych pozycji w menu to "exhaust emissions inspection...
Jeżeli ten 1 serwis zrobił kasowanie całego flasha to wykasował też certyfikaty. Jeżeli wykasowali certyfikaty bez zgrania ich wcześniej to to bałwany a nie serwisanci. Jeżeli nie wykasowali flasha i certyfikaty są to naprawa nie jest skomplikowana. A jeżeli masz jeszcze z niego PM sprzed roboty to już całkowicie bułka z masłem.
podaj rocznik auta a podam ci procedurę kasowania kontrolki serwisu nie ma to nic wspólnego z przeprowadzonymi przez Ciebie czynnościami
Witam, Z menu pod lewym rolerem można ustawić kilka ciekawych rzeczy jak follow me home i inne dotyczące ustawień samochodu. Wszystko ładnie i przejrzyście, niestety działa do momentu jak zgaszę i opuszczę autko, jak wracam do samochodu i mam ustawione to co było domyślnie, a nie to co sam ustawiałem. Dodatkowo problem jest z kasowaniem serwisu, mogę...
Polecam wizytę autoryzowanego serwisanta który był u kolegi poprzednio i wpisał godziny pracy do następnego serwisu.Tylko w instrukcji serwisowej jest kod do kasowania .Polecam serwis Firmowy.
To co napisał kolega sosarek +: Jeżeli już uruchomisz dostęp serwisu, to wtedy kasowanie komunikatu: "Był sabotaż wezwij serwis" (zakładam, że o taki komunikat chodzi, ale kolega już tego nie napisał) odbywa się sekwencją: Hasło serwisowe + # (a nie *).
! A wystarczyło tylko zresetować serwis przyciskami na kierownicy! reset serwisu trzymał auto ? Szczerze nie wierze. Przyjeżdzają merce nie kasowane od x czasu . Naprawa alterantora, rozrusznika, odpiete zasilanie i nie trafilo sie nigdy takie coś
tylko co ma wspolnego "kasowanie oil serwis" z tym co napisalem. Nie wiem czy jak to zrobie co mi napisales to czy pomoze. nic nie grzebalem z olejem.
kasowanie wezwania serwisu;przy wyłczonej nacisnąć 2i5 i włączyć kopiarkę;nacisnąć P ;wprowadzić z klawiatury 32;nacisnąć P.wyłczyć kopiarkę
Na forum już to było jest program do kasowania tego błędu SSserwice chyba jak dobrze pamiętam
Teraz to mnie zaskoczyleś odsyłam auta do serwisu. Muszę sprawdzić.
zeimp tu jest inny kraj inna mentalność.... Piotrek! Ja nie od zawsze tutaj mieszkam (gdzie mieszkam) i też prowadziłem warsztat w PL. Nigdy nie kasowałem serwisu nie smarując wkładek zamków, zamków, czy nie sprawdzając całej reszty. To jest 10 min. roboty dla wprawnego mechanika... Później przyjeżdżają nabywcy takich samochodów, żeby im go doprowadzić...
Witam Ja mam Partnera z 2004 r 1,4 benzyna. Nie wyrabiam na wizyty w serwisie ciągle jakieś błędy nic nie mogą poradzić. Kupiłem interfejs CAN OBD II U581 na Allegro, skasowałem błędy i ramki i na tym koniec. Teraz się pojawiły - po miesiącu (te same) i nie dają się skasować Co mi poradzicie, jak mam to bydle kasować. Serwis rozkłąda ręce i kasuje błędy...
Wydaje mi się, że nie ma co rozpaczać nad rozlanym mlekiem. Jeśli jest tak jak piszesz to może być to ich strzał w kolano. Jednak niepokoi mnie to, że stwierdzają u Ciebie pewną niestandardową aktywność. Jesteś na 100% pewien, że nikt poza Tobą nie korzysta w Twojego (at)? Ja miałem podobny przypadek ale na innej platformie i wyszło, że były logowania...
Mam pytanie do grona znawców, mianowicie widziałem jak gość w BMW 318 wyświetlał na liczniku autentyczny stan licznika i że inspekcja była kasowana nie w serwisie. Czy ktoś wie, w jaki sposób wywołać te dane i czy da się to zrobić w innych BMW?
Punkty masz na zachętę ( 30 ) - temat zgłaszam do przeniesienie do początkujących serwisantów Na serwisówkę nie potrzeba 5 000 punktów - nie pisz bzdur Dodano po 3 jeśli kasowanie nie pomoże to i tak bez serwisu nie dasz rady
Czy kasowałeś błąd z serwisu? Bez tego maszyna nie ruszy nawet z dobrym piecem.
Założona blokada kopi, lub przekroczona ilosć kopii, który wymaga kasowania w serwisie. Polecam serwis w Bydgoszczy na ulicy Przemysłowej 8. www.copybiuro.prv.pl . Sam korzystałem z tego serwisu i jestem zadowolony.
Witam Czy zna ktoś sposób na wykasowanie błędów z komputera jakie występowały podczas naprawy? Kiedyś byłem na takim kasowaniu w serwisie ale oni za to trochę kasują, może ktoś zna prostszy sposób. Ale moim zdaniem odłączanie akumulatora nie pomaga. Pozdrawiam Genek
Szukam interfejsu ktory obsłuży w/w auto. Delphi z 15 odczytuje tylko część błędów i większości nie kasuje. Chinski diag box 5.9 tylko odczytuje błędy bez możliwości kasowania. Na serwisie aktulany diag to jak podejrzalem pół roku temu 11.5
A wiesz może gdzie można kupić takie emulatory z opcja kasowania błędów?? Na serwisach aukcyjnych nie mogę ich znaleźć...
witam SERVICE MAINTENANT to po francusku "serwis teraz" pozdrawiam
Cześć, A co w momencie, gdy kasuje błąd a on uporczywie pojawia się po ok 700km z komunikatem, Usterka silnika, usterka układu oczyszczania spalin, pojawia się kontrolka serwis, urea, silnik, rozruch zabroniony za ok 1200 km. Ostatnio wymieniłem pompę adblue i komunikat znowu się pojawił :-) Do tej pory komunikat kasowałem już 3x :-)
Niedrożny kanał sprężonego powietrza w układzie SCR Nieprawidłowy sygnał prędkości O czyszczeniu dyfuzora już było na forum, do drugiego potrzebujesz elektryka. Z kasowaniem błędów SCR możesz trafić do serwisu jak włączy Ci ograniczenie. Zamki za kabiną łapią brud i nie przełączają włączników kontrolnych. Wyczyść zamki, posmaruj, tylko nie jakimś gęstym...
Podaj rok i rodzaj silnika bo mam opis kasowania ale do modeli z 2003 i młodszych. Pozdrawiam
Miałem podobne objawy z błędami w Palio 1,2 . W kilku serwisach doradzali wymianę centralki wtrysków i kilkakrotnie kasowali błędy. Po pewnym czasie autko stanęło całkiem. Problem polegał na uszkodzeniu zasilania immobilizer-a upalił się przewód tuż przy bezpieczniku. Czarne pudełko koło akumulatora.
Witam ja kasowałem autocomem serwis olejowy w dwóch Manach tgx z 2012 roku gdzie gniazdo OBDE znajdowało sie z lewej strony pojazdu (strona kierowcy) i nie było problemów. Spotkałem sie z Manem TGX z 2010 roku gdzie gniazdo OBDE znajdowało się z prawej strony (strona pasażera) nie szło skasować serwisu. Samochód musiał podjechać do serwisu aby skasować...
tu są instrukcje jak kasować inspekcje i serwisy olejowe wielu marek bez podłączania do komputera www.dte.com.pl
ale ja chce interwal ustawic - zeby mi powiadomil za 15tys km o nastepnej wymianie... (bede to potrzebowal bo mam tez leona 3 i nie idzie tam wykasowac inspekcji , non stop wywala serwis mimo trzymania przycisku 0 , potem zaplon itd, niby kasuje ale dalej pokazuje serwis)
Na znanym serwisie jest w cenie niecałe 30zł. Zamieszczam tylko dokumentację, bo linki wygasające z czasem są kasowane na tym forum. Powodzenia.
dzięki sprawdzie przy okazji a nie wiesz ile mnie takie "kasowanie błędów" w serwisie będzie kosztować ?
Witam To jest błąd termistora, błąd klasy A - kasowany przez serwis. Raczej na 100% masz uszkodzony termistor ale może jak go przeczyścisz i upewnisz się że przylega do teflonu to jeszcze odrobine pochodz. Aby skasować kod błędu poczytaj serwisówke.
Pogadaj z mechanikiem w serwisie żeby Ci pokazał jak kasować komputer, bedziesz mógł później sam to robić. Oczywiście nie pokaże za darmo. Ja za pokazanie kasowania komputera ale w ciężarowym mercu wybuliłem 100 zł. Ale i tak się opłaca bo serwis za każde kasowanie tyle bierze.
serwis kasować kasować serwis olejowy kasować licznik serwis
rosyjskie układy silnik briggs sprężynki cięgna rangi użytkowników
Mitsubishi Space Star 1.6 benzyna – ustawienie wskazówki obrotomierza, kalibracja licznika Nixie ZM1332 – optymalne napięcie pracy, parametry zasilania, rezystor anodowy