1. Włożyć kartę/kluczyk do czytnika i wcisnąć Start/Stop jeden raz (nie wciskac sprzęgła i hamulca, dźwignia zmiany biegów na luz. 2. Przyciskiem na dźwigni wycieraczek najechać na przebieg do przeglądu. 3. Przytrzymac przycisk na liczniku (kasowanie przebiegu dziennego), aż pojawi sie przebieg do nastepnego przeglądu.
Na wył. zapłonie wciśnij przycisk kasowania dziennego przebiegu i trzymaj,włącz zapłon. Zacznie odliczac do zera albo wskoczy ci przebieg do nast. przeglądu. Co do języka to nie jestem pewien, ale jeżeli możesz zmienić język komunikatów to może od razu zmienia język "wymowy"
Od trzech miesięcy posiadam renault Clio 4 z 2014 roku od niedawna pali mi się lampka serwisu i mam komunikat zrób przegląd? Jak mam to usunąć?
Najpierw przypomina z wyprzedzeniem o zbliżającym się przeglądzie, obsłudze, po przekręceniu stacyjki a później świeci cały czas podczas jazdy. Mogą to być klocki hamulcowe lub filtr powietrza. Zobacz który z podawanych stanów licznika przy przeglądach jest najbliższy przebiegowi auta i to o tą obsługę się upomina. Kasujesz przytrzymując dłużej guzik...
Witam. Na zapłonie wciskasz klawisz OK (klawisze od sterowania radiem pod kierownicą) klawiszami "+" i "-" zjeżdżasz na sam dół do menu "Zaawansowane" klawisz OK następnie wchodzisz w "Przeglądy" ok i tu pojawiają się inspekcje. Na danej inspekcji trzymasz klawisz OK tak długo aż pojawi się zapytanie czy chcesz ją skasować, jeśli tak potwierdzasz OK....
Kasowanie inspekcji odbywa się następująco: 1. Włóż kartę do czytnika i wciśnij przycisk Start/Stop jeden raz (nie wciskaj sprzęgła ani hamulca, bieg na "luz") 2. Przyciskiem na dźwigni wycieraczek najedź na przebieg do przeglądu, 3. Przytrzymaj przycisk na liczniku (kasownaie przebiegu dziennego), aż wyskoczy przebieg 3000 do nastepnego przeglądu....
Ten komunikat znaczy:Zrób przegląd. Kasowanie-wyświetl na wyświetlaczu komputera ten komunikat a następnie naciśnij przycisk zerowania na zestawie wskaźników i przytrzymaj go przez kilka sekund-przebieg do przeglądu zacznie migać a kiedy przestanie puść przycisk.
Jeżeli wymieniłeś olej z filtrem to wykasuj inspekcję. Kasowanie-wyświetl na wyświetlaczu komputera ten komunikat a następnie naciśnij przycisk zerowania na zestawie wskaźników i przytrzymaj go przez kilka sekund-przebieg do przeglądu zacznie migać a kiedy przestanie puść przycisk.
Renault Laguna II 2001-2005: 1 .Włożyć kartę do czytnika. 2. Wrzucić pierwszy bieg. 3. Wcisnąć hamulec. 4. Nacisnąć przycisk "start/stop". 5. Przełączyć komputer pokładowy (przycisk w manetce wycieraczek) na odliczanie kilometrów do przeglądu. 6. Wcisnąć mały przycisk umieszczony między zegarami (najlepiej czymś twardym) i trzymać do momentu aż się...
Panowie czy ktoś miał już do czynienia z kasowaniem inspekcji w Lagunie 2002r 1,9td. Jeżeli jest to do wykasowania w warunkach poza serwisowych proszę o pomoc Rozumiem że chodzi o przebieg do przeglądu? jeśli tak to bardzo prosto wystarczy ustawić licznik w te pozycje i przytrzymać przycisk kasowania przebiegu dziennego
Nie pomogło, nie mam niestety polskiej instrukcji ale ściągnełem z internetu instrukcje od laguny i tam pisze że jak przebieg pulsuje to należy się zgłosić do serwisu. Być może w safranie komputer jest podobny. Tak myślę - przegląd po 150 000 jest tzw. grubym przeglądem i byćmoże kasowanie błędu jest możliwe tylko z komputera :(
Cześć ja bym to zrobił tak, włóż karte do czytnika wcisnij przycisk start/stop jeden raz (nie wciskaj sprzegła ani hamulca oczywiście bieg na "luz") przyciskiem na dźwigni wycieraczek najedź na przebieg do przeglądu potem przytrzymaj przycisk na liczniku (kasowanie przebiegu dziennego) aż wskoczy przebieg 30000 do następnego przeglądu i puść przycisk...
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
To może napisz jak ją próbujesz kasować. Próbuję skasować w następujący sposób: Przed włączeniem zapłonu wciskam pedał gazu do oporu ( może po włączeniu zapłonu: Próbowałem przed włączeniem jak i po włączeniu Dodano po 2 zaczął również mrugać napis OIL zaraz po przekręceniu kluczyka aż do momentu gdy pojawi się przebieg Sygnalizacja niskiego poziomu...
Trzeba wejść w wyświetlanie ilości kilometrów do przeglądu (tym przyciskiem na manetce wycieraczek) wcisnąć i przytrzymać guzik na desce do kasowania przebiegu tak dłufo aż zacznie migać 30 000 lub 20 000 i wtedy puścić. Pozdrawiam
A po kasowaniu przeglądu przejechałeś się lalą?
1. Włączyć zapłon 2. Wybrać w komputerze pokładowym stronę dotyczącą wymiany oleju 3. Nacisnąć i przytrzymać naciśnięty jeden z przycisków komputera pokładowego 4. Wskazanie przeglądu miga i wraca do wartości wyjściowej 5. Zwolnić przycisk kasowania
Widać w Auto Świecie piszą bzdury: Czarne skrzynki Nowoczesne samochody mają wiele urządzeń elektronicznych, które zapisują na potrzeby serwisantów (a czasem producenta – analizuje on różne informacje statystyczne zbierane podczas przeglądów gwarancyjnych) szereg informacji, które wprost lub pośrednio mówią o prawdziwym przebiegu auta. Stacyjka...
Migdy nie miałem okazji robić tego Clipem, kasowałem w Mascotach i Kangoo Diagiem do Renault Trucks, miałem tam zakładkę UCH MAX i wchodząc w nią była opcja kasowania przeglądu olejowego. Na wyświetlaczu masz migający kluczyk po lewej i po prawej zero?
teraz robi się śmiesznie. poszedłem do auta, wlazłem pod fotel, znalazłem kabelki i kostkę, poruszałem, docisnąłem i te kontrolki (serv i airbag) po uruchomieniu zapłonu już się nie zapalają. wszystko wróciło do normy czy tylko mi się wydaje? zawsze myślałem, że błędy trzeba kasować z komputera w serwisie - logika nakazuje zrobić jakiś przegląd niesprawnego...
Dzięki za odpowiedzi. decybel: czy te elementy mogą powodować gaśniecie bez śladu błędu w komputerach auta? Nie wiem czy mam Bosch czy wtrysk/pompa/regulator - spytam w serwisie. Serwis sugeruje że to może być coś mechanicznego, poza elementami kontrolowanym przez komputer. I stwierdzili że jak silnik się rozgrzeje, tak porządnie, to już nie gaśnie....