Clipem- kasowanie adaptacji sterownika
Kasowanie w sterowniku blędu wypadku w ecu
Regeneracja poduszek, pasów i napinaczy w przednich fotelach + kasowanie crashdata ze sterownika airbag wystarczyło.
Osobiście używam tych sterowników. Z tym, ze ja posiadam interfejs obd2 kkl, ale spróbować nie zaszkodzi. Zawsze mozna wrócić do poprzednich. :-) Sprawdziłem, sterowniki będą pasowały, więc śmiało można instalować ;-)
Witam Czy ktos moglby wykasowac crash data z: RENO MEGANE 1,5 DCI - 2003 Autoliv 603 98 88 00 ACU4 pamiec: 95160 Auto o dziwo po crashu na sterowniku jezdzilo dalej ale nagle stanelo Domyslam sie ze po wykasowaniu crashdaty auto znowu bedzie smigac :) W serwisie kumplowi powiedzieli ze to jest wlasnie wina sterownika, ktory po "strzale" odlaczyl zasilanie...
Poduszki , npinacze pasow i wymiana ( ewentualnie naprawa - tylko fachowa ) sterownika air bag Potem kasowanie bledow .
Piroklemy nie ma ,ale są bezpieczniki na klemie plusowej. I uważasz że te bezpieczniki ulegają uszkodzeniu przy wypadku ? Czyba tylko jak w czasie dzwonu akumlator wyrwie z auta :D Do "saly" Nie trzeba odłączać ani wymontowywać sterownika AIRBAG, wystarczy kasowanie w ECU.
VAG niebierze crach,jaki jest sterownik(producent)
A co i kto ma konstruktywnego napisać skoro ty poza użalaniem się do klawiatury nad stanem swojego auta nic nie robisz? Konstruktywnie to odczytaj błędy ze sterownika silnika. Zamieść kody wraz z opisem na forum. A na dobrą sprawę skoro forum się nie podoba to jest przecież opcja kasowania konta....
Bez odpowiedniej wiedzy to tylko zabawka którą można narobić dużo szkód. Diagnostyka sterowników nie ogranicza się do odczytu i kasowania błędów.
iCar na podstawowe diagnostyki tak i nie zrobisz za dużo odczyt / kasowanie błędów i pomiary podstawowe spokojnie możesz podpinać :) nie rozkodujesz sterowników i tp
W 99% usterka zawsze w tym modelu polega na braku styku we wtyczce napinaczy pasów która jest pod fotelem pasażera wystarczy ja wyczyścić i jeżeli pojawi się styk to kontrolka sama zgaśnie bez kasowania błędów. oczywiście sterownik będzie pamiętał błąd i należało by go wykasować. pozdrawiam
Możesz powiedzieć coś więcej bo brałem to pod uwagę po odpinane wszystkie kostki poza wtryskami błędów kupę kasowane i podpinane po kolei błędy poznikały poza tymi co widać Wiązka całą jest prawie rozplatanie od modułu do sterownika bo szukałem uszkodzonych kabli i nic nie znalazłem
najpierw robię sterownik,dzis bedzie gotowy,potem kasowanie błedów i sprawdze jak wyglądaja dane przy rozruchu.najgorsze jest to ze nie pali nawet na plaka.
Dowolnym obsługującym ten sterownik silnika, choć te super z allegro po 300 zł nic nie zrobia :D Pozdrawiam
Najlepsza porada z tym testerem. Nie mogę zrozumieć jednej rzeczy, czy nie łatwiej wam pojechać na diagnostykę, poznać usterkę i naprawić auto? W takim aucie, wymieniając części na pałę, bez adaptacji czy kasowania błędów, nic się nie naprawi, bo sterownik pamięta usterkę, i idzie w trybie awaryjnym.
Witam ..... mianowicie problem to Master 3 bi turbo..... Wywala komunikat Sprawdź układ ESC i Ruszania po gore. Błędy P 1201, P 1202, P 1203, P 1204 Wtryski nowe. kable na wierzchu. Kasowanie błędów pomaga na chwile góra dwa dni. Do tego błąd multipleksu nie prawidłowe informacje. Błąd w radiu,, zwarcie tylnych głośników ?----te auto ma tylko dwa przednie?//...
Odnośnie bazy 400 MB to nie ma starszych sterowników ECU. A mi nie rozpoznaje zresztą ECU i przy próbie kasowania wywala błąd Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.net/5_128555362...
A ja miałem problemy z błędem przy rozgrzewaniu skrzyni...... Więc pojechałem po całości, w programie DDT wpisywałem inna skrzynie z innego auta ale oczywiście DP0. i przeglądałem co tylko się da.... okazało się że skrzynia (oczywiście sterownik w DDT) od chyba Meganki a mam kangoorka miała przyciski resetów. No więc po przeczytaniu wszelkich ostrzeżeń...
W zależności od rocznika są dwa sposoby kasowania przeglądówki. Jest kilka możliwości. Trzeba zobaczyć w diagnostyce czy pedał gazu lub czujnik pedału hamulca nie są uszkodzone. Czasami trzeba powtórzyć operację kilka razy lub zrobić samochodem kilkadziesiąt kilometrów i ponownie spróbować kasowania. Ostatni przypadek którego w żaden sposób nie udało...
Koledzy ale po co sie pakować w takie koszty wywalić immo 200 zł + dobry alarm z odcinka 150 zł 350 zł i autko nadal jest zabezpieczone i wszystko działa. Kwestia wywalenia immo z tego sterownika nie jest skomplikowana jak będą problemy założyć emulator i śmiga. Dodano po 3 Acha a info dla kolegi BANITA 500 - 600 zł to kolego kosztuje sterownik z wywalonym...
Dziś zdobyłem jeszcze jeden sterownik i okazało się, że oba które posiada są uszkodzone. Na trzecim po wymianie immo wszystko jest ok. Pali, jeździ, błędu nie ma. Zakupie sterownik do Espace 2.0T lub zlecę naprawę!!! Sie ma, Potrzebuję pomocy w usunięciu prawdopodobnie tej samej usterki. Możesz podsunąć pomysł co dokładnie trzeba zrobić z tym sterownikiem?...
Kasowanie to nie naprawa. Trzeba usunąć przyczynę pojawiania się błędu... to właśnie o tym mówię, trzeba sprawdzić poszczegulne elementy które wywołują błędy, uszkodzone wymienić, a w przypadku sprawnych przeglądnąć instalację ew sterownik(ki).
Pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem masz mały przycisk do kasowania zegara, gdy świeci "oil ok", wciśnij go a powinien wyświetlić się bargraf obrazujący poziom oleju. Jeżeli tak, to sterowniki dobre, jeżeli nie, to odkręć osłony kolumny kierownicy i sprawdź połączenia na wtyczkach.
Witam, byłem podłączyć do clipa. Pokazał błąd sterowania silnika/przepustnicy,zwarcie do masy na czujniku poziomu oleju (nie działa ale mi to nie przeszkadza ponieważ praktycznie nie zużywa oleju) oraz połączenie linki/silnik hamulca. Kasowanie błędów,adaptacja przepustnicy ponowne sprawdzenie wszystkich systemów na wyłączonym i załączonym silniku....
Sprawdzałeś luty na pinach od wtyczki, po co wymieniałeś? Nie sprawdzałem, ze względu na jego konstrukcję. Sporadycznie, raz w miesiącu wyskakuje błąd pedału gazu, nie jest to kwestia ani wiązki, ani potencjometrów pedału, ani pinów więc postanowiłem wymienić ECU. Żeby błąd zniknął wystarczy odłączyć pedał i podłączyć. Jak już złapie ponownie błąd,...
co robić? Naprawić, kasowanie to nie wsyzstko, skoro błąd wraca, to usterka istnieje cały czas. To jest Renault, jak wszystko będzie dobrze kontrolka sama zgaśnie. Oglądnij fotele, czymś się muszą różnić, skoro reszta ok. Prawdopodobnie widzi komponent nie skonfigurowany w sterowniku, stąd ten błąd. Poczytaj, strona 12
palą się też kontrolki SERV oraz kontrolka świec żarowych To oznacza, że w sterowniku zapisany jest błąd i od tego trzeba zacząć, czyli diagnostyka komputerowa. chciałbym sam, o ile to możliwe nie posiadając warsztatu, wymienić ten potencjometr na nowy Nie wymieniaj niczego na pałę! Mało pomocny post biorąc pod uwagę jak się rozpisałem, więc do tej...
Trzeba sprawdzić kabelki od czujnika do sterownika i jesli są sprawne to wymienic czujnik prędkości na nowy. Pozostaje jeszcze usterka samego sterownika skrzytmi ale to przzpadek jeden na milion :D Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych....
KTS-em 550 niestety nie da rady odczytać wartości rzeczywistych... mam aktualizację 1/2007 i niestety brak w niej sterownika z tej meganki, czyli SAGEM-a S3000... jako zastępczy SIRIUS S34 i tylko odczyt i kasowanie błędów... niestety... rorząd bym raczej wykluczył. Silnik telepie jakgłupi na wolnych obrotach, w góre kręci się znakomicie... od 4tyś...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z sensorem airbaga, otóż wymienilem sensor na inny o tym samym numerze katalogowym autoliva oraz renault, poniewaz stary przestal dzialac (ciagle swiecenie sie kontrolki airbag po diagnostyce kazali wymienic sensor). Po wlozeniu nowego (uzywanego) sensora kontrolka gasnie na 5 s i zalacza sie z powrtem. Znow...
Ty naprawiasz to auto czy mechanik? Kasowanie błędów to nie naprawa. wiem że jest to coś ze sterownikiem ECM, ale czy musze go wymieniać? może da sie go naprawic? czy może być to cos innego jeszcze? Ja wiem tyle że nie masz zielonego pojęcia o co chodzi, więc zostaw to komuś innemu.
Reno Espace 4 2,0 dci 2007 96 kw niedzalajacy ABS, ASP, ESP (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W Renault Espace IV (2007, 2.0 dCi, 96 kW) jednoczesna awaria systemów ABS, ASR i ESP najczęściej wynika z usterek czujników prędkości obrotowej kół (tzw. czujników ABS) lub problemów z modułem/pompą ABS. Nierzadko przyczyną bywa również korozja...
Nie mam teraz sterowników, bo właśnie je wysłałem z powrotem do poprawy, ale wiem na pamięć jakie miał numery sterownik zakupiony i którym numerem się różnił. Wklejam fotkę z zaznaczonym numerem który był inny(reszta numerów się zgadzała), pamiętam że zaczynał się od cyfry 5 w moim oryginalnym sterowniku z auta. Co do wspomagania to po naprawie, zostało...
Renault Master 150dci 2008r 2500 silnik Witam, mam problem z którym nawet aso nie bardzo daje radę... żądając cenę zaporową w wysokości 3tys zł. Mianowicie chodzi o sterownik ESP. Mam z nim same problemy, komputer wyrzuca błędy takie jak: -brak sygn z czujnika 2 funkcyjnego w sieci multipleks. -nieprawidłowe inf. z sieci multipleksowej -info multipleks...
Co innego zapis błędu a co innego poprawne funkcjonowanie. Każdy sterownik zapamiętuję powstała usterkę ale np w VW jak odłączysz poduszkę i później ją podłączysz to lampka będzie paliła się cały czas póki nie wykasujesz błędu, natomiast w Renault po ponownym włączeniu zapłonu od usunięcia usterki lampka sama zgaśnie a w pamięci będzie zapisany błąd...
Posiadam Mastera z 2007 roku z automatyczna skrzynia biegow.Problem polega na tym iz od dluzszego czasu mam z nia problem , gdyz raz dziala poprawnie a nastepnie sie zawiesza i brak reakcji.Auto wyslalem na serwis ,ktory zmienil vacum pompe , ale problem jest nadal.Nasila sie po opadach deszczu.Auto ma przejechane 130000km Moje poczynania z tym autem:...
To wszystko jest prawdą. Tyle tylko, że w różnych markach to różnie wygląda. Liczbę naciśnięć hamulca liczy SBC w Mercedesie, BMW liczy kasowania inspekcji i zapisuje przebieg co najmniej w 4 różnych sterownikach, Audi też lubi zapisać przebieg w różnych komponentach i dodatkowo zlicza całkowitą ilość spalonego paliwa, co może w przybliżeniu też dać...
Zegary możesz łatwo ,,naprawić". wystarczy zrobić test licznika. Nie wiem jak w Masterze się go robi ale spróbuj trzymać przycisk przełącznik od przełączania funkcji komputera i jak go trzymasz to włacz zapłon. Wskazówki powinny wykonywać testy, przełacznikiem od komputera przełaczasz funkcje. Przejdź do ostatniej funkcji. Na wyświetlaczu kreski i jakaś...
Błędy zapisane mogą być-nie stanowi-jeżeli został poprawnie naprawiony.Kolega naprawia jak w lotto "na chybił trafił" Nie do końca na chybił trafił bo coś tam staram się wyczuć na "węch" :D Poza tym mam "dawcę". Ale żeby rozwiać wszelkie wątpliwości, masz na myśli to, że nie trzeba "żywcem" kasować kodów, żeby po naprawie faktycznych usterek sterownik...
Czy przepustnice które zakładałeś były czyste :?: Czy świeciły się jak księżyc w pełni :?: Jeśli nie to wyczyść . Następnie poszukaj w twoim przyrządzie diagnostyczny komendy kasowania przyuczeń , auto adaptacji czy czegokolwiek w tym stylu . Na włączonym zapłonie ( silnik nie pracuje) zastosuj komendę , wyłącz zapłon . Odczekaj kilka minut do momentu...
Witam szanowne grono, Kilka dni temu, w przypływie wielkiej dobroci postanowiłem wykonać usługę zwiększenia mocy koledze, posiadaczowi Renault Kangoo 1.5DCI (2006r.) Nie powinienem tego robić bo okoliczności nie były sprzyjające. Po pierwsze robione pod chmurką - po sąsiedzku - po drugie będąc naciskanym i popędzanym. Do tego wszystkiego bez odpowiednich...
Teraz parametry, kręć rozrusznikiem i sprawdź czy widzi obroty, ciśnienie, oczywiście sprawdź czy błędy się kasują. Błąd cz. temp. paliwa nie ma wpływu na palenie ale zasilanie czujników tak.
Witam prosze o pomoc w znalezieniu problemu z dziwnym dźwiękiem ze automatycznej skrzyni biegów Dp0. Wydaje mi się, że dochodzi ze sterownika hydraulicznego tj w misce olejowej z przodu auta w tej skrzyni. Dźwięk przypomina jakby stałe zwarcie albo prace transformatora takie dzzzzzyyyyyy... Jest tylko po zapłonie i na pracującym silniku na biegach D,...
Czyli jak nie wymienię sterownika poduszek to nie odpalę ?.W renault jest tak że jak nie pali po wystrzale to odpinam sterownik poduszek kasuje błędy w sterowniku silnika i pali.
Zakupiłem taki oto kabelek na portalu aukcyjnym "RENAULT Dacia INTERFEJS dla DDT2000 + VAG KKL PL" oferujący : Interfejs obsługuje modele na K-LINE Grupa RENAULT 1997 - 2007 RENAULT: Avantime, Clio, Espace IV, Kangoo, Laguna, Laguna II, Modus, Megane & Scenic, Megane II, Master, Mascott, Safrane, Traffic, Twingo, VelStatis NISSAN: Almera, March-Micra,...
Witam posiadałem jeszcze do niedawna Fiat'a Marea 1.8 z 98r i na przejscowce 3pin z autocomem 2011.3. polaczyl sie z ABS lukas ,z silnikem nie (sterownik Hitachi MPI)poduszek nie podłączałem, ale kupłlem sobie kabel wtyk OBD2 z wyprowadzonymi tylko przewodami ,kombinowałem ,kombinowałem i płączył sie z silnikem !! :D ale nie dało sie obejrzec ani skasowac...
Zgadzam się prawie każdy błąd z sensora poduszek idzie skasować a robi się to następująco: trzeba mięć identyczny sensor zgrać z niego dobre dane skasować dane na naszym sensorze (uszkodzonym) i wgrać z tego dobrego, kto tego nie rozumie może bez problemu walić na PRIV i mam znajomego, który kasuje błędy poduszek bez problemu
przy odrobinie wiedzy i czasu ,na luzie kasuje sie wystrzał przy pomocy prostego programatora
Zrobiłem to we własnym zakresie (zakupiłem uszkodzone auto, po kolizji z takim samym silnikiem 82PS 2003 r. Wtryskiwacze wymieniałem po kolei z 1 cylindra na 1 cylinder z 2 na 2 ....itd). Aby uniknąć kosztów związanych z kodowaniem i wymianą wtryskiwaczy przez Mechanika. W powyższym przypadku na Twoim miejscu NAJPIERW bym podłączył się interfejsem...
Sprawdź czy masz wszystkie zasilania na sterownik po przekaźniku głównym. Możesz jeszcze odłączać poszczególne wtryski i sprawdzać, czy błąd się kasuje
"Fachowiec" źle wyczyścił crasza i tyle. Odepnij sensor. Później w każdym sterowniku kasuj błędy czy są czy ich nie ma - bez wyjątku. Potem próbuj odpalać.
Witam moduł upc podłożony dalej nie kręci postanowiłem zająć się błędem DF643 regulator ciśnienia szyny błąd stały chociaż według mnie przez ten błąd może nie odpalić ale rozrusznik powinien kręcić chyba że już macie takie doświadczenia .Podmieniony regulator błąd nie kasuje się zasilanie na regulator jest instalacja do sterownika sprawdzona błąd niekasowalny...
Czysto teoretycznie możesz kupić nowy sterownik w aso i tak się to robi po bożemu . A że 99% aut po wypadkach ma regenerowane sterowniki to już tylko szara rzeczywistość . Tak na prawdę mniej się boję takiego sterownika niż alkoholu sprzedawanego w kanistrach . Wiele sterowników nowych można używać wielokrotnie kasując błędy testerem . Nowe VW , Ople...
Okazuje sie że na płycie CAN jest AN2136SC a na płycie ISO jest AN2135SC więc zamienić się nie da. Dziś odczytałem flash-e, wsady są OK same układy też są dobre, kasują i programują się poprawnie. Chyba będzie trzeba wymienić tego AN-a tylko którego? Z płyty ISO czy z CAN.
Naprawiam to Scierwo 4dni przetarta wiązka przez wybierak zmiany biegów zwatowany fuze z 20 do200A pin wyparował a teraz wredne immo sprawdzone sznurki ok papram ECU a tam R22207FNA lutowany to widać bije w necie tylko ruskie strony to jest właśnie immo tylko jak się tego pozbyć do diaska bo wartość tego paskudztwa przekroczy naprawa, pracuje w serwisie...
Witam SIRIUS 32 nie włącza przekaźnika głównego, w parametrach pokazuje 8V napięcie zasilania sterownika. Jak podeprę przekaźnik główny to pokazuje dobrze 12V. Jak podeprę przekaźnik główny to auto pali. Kabel sterownia do przekaźnika pin 39 sprawdzony, nie steruje przekaźnikiem Masy pin 3, 28,33 sprawdzone nawet podawałem masę bezpośrednio z aku też...
Super rada "Dziarski Hank"......... A czego się spodziewałeś pisząc na forum? Jakbyś podał dane z diagnostyki to może ktoś by Ci pomógł, ale: Co do błędów w sterowniku to nie mam jak sprawdzić; Więc pozostaje tylko: Laweta lub lina i do dobrego warsztatu. Z podkreśleniem dobrego, a nie przydrożnego kasowacza błędów.
Przy zapytaniu o znaczenie kodów usterek podać należy dodatkowo: - system jaki generuje błąd np.EMS, EBS, EDC itp. - numer błędu - FMI błędu (dla pojazdów MAN, VOLVO version 2, Renault DXI) - numer jednostki jeśli jest wyświetlany (dla pojazdów SCANIA serii R) - nr VIN będzie dodatkowym atutem dla dokładnego podania kodu usterki/schematu - dodatkowo...
kasowanie sterownika poduszek kasowanie sterownika poduszki renault kasowanie
podświetlenie licznik skoda czujnik biegu wstecznego przetwornica 200hz
trabant schemat trabant schemat
Odblokowanie radia Opel Signum bez kodu Jak połączyć Xbox 360 RGH z Xbox Live bez bana?