Jako uzupełnienie tematu warto dodać, że od pewnego czasu część prodcentów dopuszcza nawet 3 krotne usunięcie błędu "Crash Fault" bez konieczności wymiany sterownika SRS.
Regeneracja poduszek, pasów i napinaczy w przednich fotelach + kasowanie crashdata ze sterownika airbag wystarczyło.
[quote="elektrit"]Jest tak-jeżeli nastąpiło zadziałanie poduszek w związku z kolizją-testerem się tego nie da skasować Czyli w takim przypadku trzeba wymienić sterownik ??? Czy po wymianie sterownika poduszki ( i poduszki) trzeba coś jeszcze dopasowywać za pomocą techa ?? Dzięki.
http://www.elektronika.renado.pl/air.htm... Przeczytaj to i zwróć uwagę na zdanie : "Sterowniki poduszek powietrznych mogą być naprawiane tylko w celach szkoleniowych i nie wolno montować ich powtórnie w samochodach." Zycie masz tylko jedno.
Musisz zaczac od odnalezienia sterownika poduszek , zczytac jego numer , a pozniej szukac do niegio wsadu pamieci .
tylko jest mały problem-ten sensor nie jest diagnozowalny "komputerem"-nie ma wogóle linii diagnostycznej, lampka miga kod usterki. Ciągłe świecenie to zazwyczaj uszkodzony sensor. Tu jest wsio: FORD Escort, Fiesta, Ka, Mondeo, Puma, Scorpio. ----------------------------------------... Złącze diagnostyczne Brak....
Vcds nie da rady skasować crash, potrzeba trochę bardziej wyrafinowanego sprzętu;) VCDS em można usunąć błąd wystrzału airbag bynajmniej tak, że nie wyświetlają się błędy w sterowniku ani w liczniku potwierdzone na GOLFIE MK7, Leonie II i Octavii II Jesli masz blad "ecu faulty" albo cos w ten desen, to nie usuniesz. Dodano po 1 Auto odpaliło, dziś...
65535 to kod uszkodzonego sterownika. Nic nie pomoże, kasowanie błędów w obecnym stanie.
Na allegro znajdziesz sprzęt do kasowania crash daty w sterownikach poduszki bezpieczeństwa i do diagnozy autek grupy vw (diagnoza po magistrali CAN). niestety większość ma wątpliwa legalność softu, ale do twoich celów ci starczy.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć takich podstaw na temat sterownika SRS. Czy w tym modelu po wymianie wystrzelonych poduszek musze wykasować również Crash data czy po prostu wystarczy wykasować błędy. I drugie pytanie czy z po podłączeniu nowych poduszek i nie wykasowaniu crash daty z sterownika jest szansa, że wystrzelą? Z góry dzięki za pomoc
Vag Tacho i Vag Commander to podobne kabelki(korekta przebiegu ,zczytywanie immo), tym ostatnim można rownież kasować crasch data ze sterowników poduszek .Jezeli chodzi o ceny -podstawowa zasada cena = jakość ,polecam kabelki od Viakena .Do zaprogramowania kluczyków będziesz potrzebował czysty transponder "Crypto 48"
Niestety tym urządzeniem nie wykasujesz informacji o odpaleniu poduszek. Konieczne będzie wyczyszczenie sterownika w inny sposób. Ja oddaję sterowniki do zaprzyjaźnionej firmy.
Panowie sterownik wymieniony na taki sam. Bez crashdaty. Poduszki również wymienione. Z tym że poduszki napewno są od polifta ale nie pamiętam czy te same numery. I nadal świeci się kontrolka od airbag na desce. Co może być przyczyną? Czy poduchy muszą mieć takie same numery? Czy trzeba błędy kasować?
Niby można wgrać czysty wsad do sterownika AIRBAG ,ale zdarza się że po tym już drugi raz nie odpali poduszek. Teoretycznie wymiana na nowy z ASO. Tak samo poduszki czy napinacze.
Lusterka działają poprawnie -w golfie chcąc wyregulować tylko lewe (kierowcy)chodzą oba ,natomiast lusterko pasażera regulujemy pojedynczo np .żeby widzieć krawężnik podczas parkowania.Tym czeskim programem nie ogarniesz swojego modułu komfortu ponieważ nie masz CAN -poczytaj tutaj:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewto... .Co do poduszek...
Czyli jak nie wymienię sterownika poduszek to nie odpalę ?.W renault jest tak że jak nie pali po wystrzale to odpinam sterownik poduszek kasuje błędy w sterowniku silnika i pali.
Zgadzam się prawie każdy błąd z sensora poduszek idzie skasować a robi się to następująco: trzeba mięć identyczny sensor zgrać z niego dobre dane skasować dane na naszym sensorze (uszkodzonym) i wgrać z tego dobrego, kto tego nie rozumie może bez problemu walić na PRIV i mam znajomego, który kasuje błędy poduszek bez problemu
dokładniej - należy przeprogramować sterownik poduszek - kasowanie błędu nic nie da, jeżeli były odpalone napuinacze. A swoją drogą... czy w tym aucie są poduszki - czy zaślepki?? Dziwne że sterownik odpalił napinacze bez poduszek.
Panie "a.gry" to forum jest właśnie po to aby pomagać więc opisuję może troszkę jaśniej niż kolega wcześniej : uruchamiasz vaga wybierasz adres 15 czyli (airbag) następnie jak się skomunikujesz z poduszką (wyświetli się numer sterownika i td...) wybierasz kanał 02 aby odcztytać błędy zapamiętane, nastepnie powracasz i w kanale 05 kasujesz te błedy....
Kolego chcesz to Ci mogę podać namiar na firmę która robi takie rzeczy ??? Wysyłasz cały sterownik do nich i Ci kasują crashdatę.
Wymienia się poduszki, pasy, kasuje błędy i w drogę. Nie ma potrzeby kasować żadnych crash data, bo to tylko informacja zapisana w sterowniku Skoro jest tak, jak piszesz, to zadzwoń do najbliższego ASO VW/Audi, podaj VIN powiedz, że już wymieniłeś wszystkie poduszki i zapytaj czy wykasują Ci zapisany Crash w sterowniku. Wtedy będziesz miał pewną informację...
VAG niebierze crach,jaki jest sterownik(producent)
To ja dodam że auta w wersji USA nie trzeba podpinać pod kasownik poduchy, może nie wszystkie ale większość co spotykam. Jak naprawisz usterkę to sterownik gasi lampke. Ale usterka jest - memory.
Kasowanie w sterowniku blędu wypadku w ecu
Podłącz oba i odczytaj kod Alfa, choć tam może się zwac kod PROM. Patrz, czy jest ten sami indeks literowy (BQ, DJ, DB) I najwazniejsze-miernik na piny sensora tam gdzie idzie poduszka i sprawdzic, czy już tam nie ma zwarcia. Może kto chlapnął cyną do środka? A poza tym w starym nie dało sie wykasowac FC55? Zawsze się kasował bez bólu. Czasami wystarczyło,...
Kasowanie zapisu o odpaleniu poduszki. Podaj jaki masz sterownik, dostaniesz info.
Witam, ponownie, udalo mi się dostać inny sterownik poduszek i połączenie wróciło. W sterowniku zapisane są dwa błędy od poduszek bocznych lewa i prawa strona - nie kasują sie. Nie znam stanu dawcy sterownika (czy był po wypadku) możliwe że sterownik jest zablokowany?(crashdata) i nie ma możłiwość skasowania błędów?
Poduszki , npinacze pasow i wymiana ( ewentualnie naprawa - tylko fachowa ) sterownika air bag Potem kasowanie bledow .
czujnik (sterownik) airbagów jest tylko elementem wykonawczym i bardzo prazyzyjnym.....wszyatkie błędy zapisane sa w eepromie, więc jak ich nie ma , to program kontroluje działanie całego sensorka i pozwala na ew. wystrzelenie poduszek.
Witam, czy po wypadku, wystrzelona poduszka pasażera, kurtyna i pasy, po naprawie samochodu i wymianie wszystkich uszkodzonych poduszek, trzeba wymienić sterownik, czy wystarczy usunąć błędy za pomocą standardowej diagnostyki?
Zasymulować opornikami poduszkę , uważając żeby nie rozgiać fabrycznych konektorów ( 80%wszystkich problemów przy okazji "diagnozy"). Sprawdź czy sygnał wtyczki poduszki kierowcy- moduł jest ok. ŻADNEGO SPRAWDZANIA OMOMIERZEM!!! I ZADNEGO GASZENIA KONTROLKI PODUSZEK. OPORNIKAMI!!! W Ten sposób sprawdzisz wiązkę , pod jednym warunkiem - moduł nigdy nie...
Cześć, Mam takie szybkie pytanie. Jeśli tymczasowo odepnę poduszkę powietrzną to pewno wyskoczy jakiś błąd w sterowniku. Czy jeśli za jakiś czas podepnę ją z powrotem to błąd zniknie czy będę musiał go kasować?
nie chodzi mi o oporniki czy też jakieś "szycie poduszek" a dokładnie o resetowanie sterownika. W sprawie opornika to wiadomo że na 100% on nie wystrzeli tak jak poduszka:) zastanawiam się jak to jest z czujnikami i sterownikiem zwanym też sensorem srs.
bardzo proszę o tę serwisówkę, z angielskim może jakoś poradzę. dzięki z góry i pozdrawiam. Mam pytanie jeszcze, czy po ewentualnej wymianie sensora na nowy trzeba kasować błąd poduszki lub programować ten sterownik?
Zapnij opornik przed taśmą ok 3 omów wejdz w bloki pomiarowe i zobacz jak sterownik widzi poduchę powinno być correct, prawidłowy itp.Co do kasowania błędów to oczywiste że jak będzie taka wartość da się skasować.No,to teraz zapnij za taśmą ale to nie wszystko,.Trzeba pokręcić kilka razy kierownicą w do oporu prawo lewo i trzeba obserwować czy wartość...
Kasowanie powinno uaktywnić system air bag
A ten sterownik nie ma tak że jeżeli usterka przemija to błąd się kasuje? to jest ten sterownik stary żółta wtyczka 26 pinowa 2 rządki pinów.
Witam! Panowie potrzebuje skasować craschdata ze sterownika airbag w Kia Sorento. czy wie ktoś jak to zrobić? mam LAUNCHA X431 łączy sie ze sterownikiem ale nie kasuje błędów po podłączeniu nowej poduszki co zrobić??? jest jakiś inny sposób skasowania craschdata ze sterownika airbag??? Prosze o pomoc bo już rozkładam ręce Pozdrawiam:)
dzięki wszystkim za rady,tak jak przypuszczałem uwalony był sterownik poduszki powietrznej po wymianie sterownika praca układu poduszki+napinacz ok. Jeszcze jedna sprawa -nie trzeba niczego kasować w ASO ,układ sie samodiagnozuje i gdy wszystko jest w porządku lampka zapala się i gaśnie po ok.6 sek. Pozdrawiam. Dodano po 2 zamykam temat
Przecież ma crascha w sterowniku to co mu da kasowanie błędów?
Koledzy mam taki problem CDIF nie mogę wykasować błędu w sterowniku poduszek natomiast jak je kasuje z epromu to świeci mi airbag off jest ktoś w stanie mi wykasować błędy z pod epromu może ktoś ma większe doświadczenie w seatach niż ja z góry dziękuje. zamieszczam wsad z mojego sterownika
Witam i proszę o poradę w sprawie migającej kontrolki poduszek - oznacza ona uszkodzony układ ale sprawdziłem połączenia jak również PP2000 i brak jest jakichkolwiek błędów w sterowniku poduszek. Odpinałem po kolei każdą poduszkę i pokazywał błąd który dał się kasować . Może ktoś miał taki przypadek?
Ale teraz pozostał po kasowaniu błąd tylko w poduchach? i jaki ? Bo rzeczywiście wygląda to na błędy zasilania, albo wywalony sterownik.
Wymieniasz kurtynę 2 poduszki i sterownik od nich. Nie muszą być części z ASO ale sterownik nie może być po wypadku.
a ja pozwolę sobie odkopać z innej beki, znajomy ma sterownik 6Q0 909 605 B component 0A AIRBAG VW5 04 004(tak wyświetla VCDS-lite),złapał 3 kody: 01217,66535, 005532, moje pytanko czy mógł on uwalić ten sterownik vag commanderem? Ponoć do tej pory kasował tylko błędy i zawsze poduszka gasła. Ja tego VCDS-em ruszyć nie mogę. I tu moje pytanie czy ten...
Jeśli wcześniej wszystko było OK, to znaczy, że Twój sprzęt nie kasuje błędów w sterowniku. Powstały właśnie po odpinaniu poduszki i owej kostki pod siedzeniem. Użyć sprzętu dedykowanego do Opla. Druga wersja, źle zapięte lub zaśniedziałe kostki. Pokazuje przerwę w obwodzie. Zobacz czy po odpięciu poduszki pasażera pokaże błąd za małej rezystencji lub...
przy odrobinie wiedzy i czasu ,na luzie kasuje sie wystrzał przy pomocy prostego programatora
Witam. Potrzebuje dobry wsad pamieci procesora MC68HC11AK4 z maska 2E59B ukrywany pod nazwa SC504844CPU4 do seicento 2000r firmy TRW z poduszka tylko kierowcy. Procesor ma 80 pinow i na dodatek zmienione w stosunku do oryginalnej dok. Motorli. Zamieszczam moj wsad z zapamietanym bledem poduszki, lampki i ECU. Euroscanem nie mozna wykasowac ze wzgledu...
Czy da sie programowac sterownik poduch (siemens) poduchy zmienione, kontrolka sie swieci? Wiem ze niektóre sterowniki mozna kilka razy kasowac, ktos wie jak to jest w siemesie?
witam serdecznie mam pytanie w zwiazku z tym tematem... tez jestem posiadaczem micry 2003r trzy drzwi,byla uderzona w drzwi i prog i wystrzelila poduszka w siedzeniu, wymienilem poduszke, podlaczylem i do serwisu na skasowanie, no i nie idzie skasowac bledu, podlaczaja kompa jest info o wystrzelonej poduszce w siedzeniu ale nie idzie wykasowac, mowia...
Witam . Żeby mieć pewność zasymuluj poduszkę zewnętrznym rezystorem i sprawdź czy błędy da się wykasować . Gdyby tak było to byłbym zdziwiony bo w VW po wystrzale nie da się kasować błędów ze sterownika AirBag bez wcześniejszego wykasowania zapisanego zderzenia , a takowe można skasować tylko odpowiednim softem albo na programatorze . Pozdrawiam.
Witam, Mam prośbę o podpowiedź co może powodować błąd U1000-01 w Nissan Rogue Sport (wersja Qashqaia z USA). Dodatkowo wyświetla się kontrolka- żółty trójkąt i druga - dwa zderzone auta. Auto było uderzone przodem (miało też przestawiony radar), po naprawie miało wyczyszczony sterownik od poduszek i ma nową poduszkę. Elektryk, który kasował pozostałe...
Witam Lexia lub PP2000 Procedura kasowania błędów , telekodowania ręcznego sterownika i po temacie
Jeżeli dobrze odczytałem rysunki, to połączenie powinno być na pinach 17 i 20 w mniejszej wtyczce na sterowniku poduszek, tej bliżej tyłu samochodu. Niestety w tej wtyczce te piny były puste, znalazłem połączenie na większej wtyczce tego sterownika, tej od strony przodu samochodu na pinach 13 i 14. Jest połączenie, kable są ok, piny trzymają dobrze,...
Witam! Czy istnieje możliwość wykonana jakiegoś prostego interfejsu do kasowania błędu poduszki powietrznej w Oplu Corsie? (Może jakiś reset sterownika?) Płaciłem za to słono 2 razy i dałem sobie spokuj :cry: - potem okazało się że wtyka nie jest do końca wciśnięta....
Może kostka przy centralce Airbag nie kontaktuje prawidłowo, lub jest problem z inną częścią wiązki niż taśma? Na próbę można wsadzić opornik ok 2-3Ohm bezpośrednio na piny 21 i 22 bezpośrednio przy centralce, jednocześnie odpinając poduszkę od taśmy. Jeśli błędy nie będą się powtarzać to trzeba szukać w kablach/pinach kostki przy centralce SRS. Nie...
Skoro auto po wypadku i odpaliło poduszkę to kasowanie błędów nie pomoże bo jest zapis o wypadku i trzeba dać sterownik do czyszczenia lub go wymienić.
Zależy od sterownika w niektórych można kasować crash'a Vidą dla przykładu XC60 2013 albo 14 można ale i tak miałem miałem na myśli tylko kasowanie kodów w poduszkach .
Tak błąd jest zawsze ten sam ,cały czas wskazuje fotel kierowcy,kasowałem to już kilka razy i nic,a gdzie znajdę ten sterownik.
Prze??cznik jest w schowku pyta?em o lampke stanu. Ale ju? wiem ?e powinna by? chyba nad zapalniczk? pytasz o kontrolk? - ta jest w liczniku i kasujesz j? kasuj?c b?edy w sterowniku a lapka jest tylko do stanu airbag off , który prze??czysz w schowku
jeżeli sterownik jest ok??? to musi coś poprostu nie łączyć. jakaś kostka do napinaczy albo poduszki. albo poprostu coś jest uszkodzone(napinacz poduszka) stawiam na sterownik. w toyocie nie ma potrzeby kasować błędów jak wszystko jest ok to lampka gaśnie bez diagnozy ciężka sprawa. można zrobić to też za pomocą kodów migowych. jak nie rozwiązałeś tematu...
Witam. Autko jak w temacie. Po strzale. Sterownik airbag wymieniony na uzywke i brak w nim bledu. Natomiast w silniku crash data i nie da sie podpalić. Nie podaje paliwa na wtryski. Probowalem launchem kasowac bledy ale ten akurat nie chce sie skasowac. Probowalem na wypoetym sterowniku poduszek i dalej to samo. Jak to ugryźć?
czyli nic nie zrobię przez ten kabel? ze sterownikiem silnika połączy się, ale już z poduszkami nie - vag-com
Wykasowałeś błędy?? Ja ostatnio kasowałem błędy poduszki powietrznej i przestało dziłać wspomaganie.Okazało się ze po wykasowaniu błędów poduszek pojawiły się na wspomaganiu elektro-chydraulicznym.Dziwne troche,ale sterownik jest ten sam.
Witam kupiłem walniętą primerę p12 wystrzelone były poduchy:kierowcy,pasażera,napinacz pasów kierowcy i pasażera i prawa kurtyna i poduszka fotela pasażera uderzenie boczne prawy przód wymieniłem wszystkie te poduszki plus sensor sterownik pod ręcznym kontrolka zaczęła szybko migać.Po próbie kasowania sekwencją kluczyka jaką znalazłem na forum kontrolka...
Uwaga: Sterowników naprawianych nie wolno montować ponownie w samochodach. Urządzenie służy wyłącznie celom edukacyjnym. I sprawa w sądzie po wypadku i nie odpaleniu poduszki :!:
Skoro poduszka i napinacze odpaliły to musisz wymienić i sterownik bo zapisała sie tzw. crash data.
tym kabelkiem to ty sobie możesz w silniku może błędy pokasować nic po za tym,po za tym nawet nie wiesz gdzie i co kasowałeś ,to po co ta rozmowa? Bez ładu i składu Przyjacielu. Odpowiedź na pytanie w pierwszym poście. Nie jestem początkującym. Do tej pory miałem diesla. A przy samodzielnej wymianie rozrządu i ustawienia kąta, dawki paliwa po samodzielnej...
W 99% usterka zawsze w tym modelu polega na braku styku we wtyczce napinaczy pasów która jest pod fotelem pasażera wystarczy ja wyczyścić i jeżeli pojawi się styk to kontrolka sama zgaśnie bez kasowania błędów. oczywiście sterownik będzie pamiętał błąd i należało by go wykasować. pozdrawiam
W fokusie uległ uszkodzeniu sterownik więc i tak nowy i tak cena kasowania a używki niewiele się rożni a mam pewność ze nie było grzebania cudownych rączek i poduszki powinny zadziałać prawidłowo jestem zdania ze takich rzeczy się nie naprawia dlatego dochodzę i gnębię temat. Poza tym mam już nowy sensor wiec temat zamykam.
sprawdzilem cale polaczenie od sterownika do poduszki i wszystko jest ok a blad pokazal sie nagle po peknieciu wtyczki od zwijaka do poduszki ktory zmienilem na nowy i dopiero po podlaczeniu kompa aby skasowac blad wyswietlilo kod bledu 00588 i obok za duza rezystancja poduszki?poduszke zmierzylem ma 2,5 oma wlozylem zamiast poduszki rezystor 1,2 oma...
Oczywiście że tak, są to błędy przejściowe, ale jak serwis chce stwierdzić czy grzebał któś w instalacji to stwierdzi. Po za tym duże nagromadzenie takich błędów zamydla obraz prawdziwej usterki jeśli ona powstanie, dlatego się je kasuje. Wyświetlenie poduszek nie zawsze jest błędem przejściowym.W niektórych modelach wiąże się to z wymianą sterownika...
witam. a jakiego sprzętu diagnostycznego używałeś? często jest tak że po wypadku po podłączeniu do nieautoryzowanej diagnostyki sterownik srs wywala błąd jakiegoś czujnika lub poduszki. generalnie nie po każdym strzale sterownik nadaje się do użytku. kasowanie crash daty również nie pomaga. często zdarza się że sterownik należy najzwyczajniej naprawić...
Włączenie zapłonu na ściągniętej poduszce w VAG'ach powoduje TYLKO wyskoczenie błędu i zaświecenie tej magicznej kontrolki na desce rozdzielczej. Wykasowanie błędów (w ogóle) jest banalnie proste i jeśli ktoś ma wywalać kasę na ich kasowanie, a zna się choć trochę na komputerach (PC), to lepiej niech sobie kupi najtańszy nawet niebieski kabel VAG OBD...
kolego zrob solidna diagnostyke podaj jakie sa zapisane bledy w sterowniku i powinni tez dac wydruk z parametrami rzeczywistymi.wszystko powinno sie wyjasnic.a czy bledy daja sie kasowac i jest jakis czas dobrze?pozdrawiam.
Witam samochód audi A8 d4 z 2011r. Mam pytanie samochód miał niewielka stłuczkę wystrzeliła kurtyna oraz poduszka boczna w fotelu i tylnej kanapie . Czy w.w modelu jest konieczność demontażu sterownika airbag do wykasowania crash daty czy można zrobić to "na aucie" ?
jaki masz błąd w sterowniku poduszek i czy były wystrzelone i jaki zamontowałeś sterownik czy kasowali krash date czy wgrali program do funkcji z wyłącznikiem strony pasazera ???? Dodano po 2 jak włączysz kluczykiem pasenger airbag on to nie ma opcji aby sie przeączył na off musi pisac on a jak bedzie blad to sie lampka na desce znaczy liczniku zaswieci...
Witam kolegów kupiłem samochód Opel Astra H 2004 po małej kolizji. Wszystko zostało w nim naprawione oprócz poduszek pasażera i kierowcy. Mam zamiar wymienić te dwie poduszki i sterownik ale dopiero jak uzbieram fundusze ale na dzień dzisiejszy denerwuje mnie świecenie się awaryjnych przy każdym zapalaniu samochodu i świecące się oświetlenie wewnętrzne(...
A więc tak rocznik Passata to 2001 niestety na tą chwile nie wiem ile ma poduszek bo nie mam auta na warsztacie. Błędy oczywiście odczytywałem i kasowałem(vag-com oraz VCP+K),jednak po ponownym wyłączeniu i włączeniu zapłonu błąd nadal wskakuje. Dane sterownika na zdjęciu poniżej:
WITAM ZAJMUJĘ SIĘ PODUSZKAMI KILKA LAT I NA 3,3 om ZADŁUGO NIEPADZIAŁAJĄ TROCHE CIEPŁA LUB ZIMNA WRTOŚCI OPORNIKA MINIMALNIE SIĘ ZMIENIA I PODUSZKA MOŻE SIE OŚWIECIĆ JA STOSUJE JAK TRZEBA NP ZAMIAST WYBITYCH PASÓW OPORNIKI 2,4 om BO TOLERANCJA PODUSZKI JEST OD 2,1 DO 2,8 om DŁUGOŚC PRZEWODU ŁĄCZĄCEGO PODUSZKE Z STEROWNIKIEM TEŻ MA WPŁYW DLATEGO TA TOLERANCJA...
Witam Co muszę zakupić aby przywrócić działanie systemu air bag po wypadku. Chodzi mi o to jakie elementy wymienić i czym skasować crash. Mercedes sprinter 2004, 1 poduszka. Czy wystarczy wymiana poduszki taśmy i sterownika czy wymieniać przewody napinacze i czujniki uderzenia, ile coś takiego może kosztować Z góry wielkie dzięki
No nie przesadzaj z tym opornikiem, boczną poduche kupisz za 100zl jak masz znajomości to i mozesz kupić taniej. Ale to i tak Ci nic nie da gdyż sterownik Airbag jest w tej chwili zablokowany, samo kasowanie za pomoca Vag nic nie da. Musisz kupić sterownik bo odblokowywanie jest teraz karane.
potrzebne informacje na temat airbag nowe poduszki i napinacze nie można zdiagnozować airbag świeci cały czas primera 97 rok P11 czy sterownik ma zapis crasch data po wypadku podobno sam się kasuje ------po wywołaniu błedów a tego nie mogę zdiagnozować
Serdeczne dzięki,ale jest z układem sprężarki i gazem wszystko ok. Ta usterka pokazała się po pobycie w servisie i kasowaniu kontrolki poduszki, kiedyś miałem podobny przypadek,ale wróciło na następny dzień ibyło ok. teraz jest już tydzień źle, boję się ,że to sterownik pozdrawiam
Witam. A mnie autocom truck nie robi ABS-u w manie L2000. Niby się łączy odczytuje i kasuje błędy a mimo to kontrolka awarii na desce świeci się. Z silnikiem chodzi dobrze z poduszkami różnie z nowszymi sterownikami się łączy a ze starszymi nie. Miał ktoś już taki problem? Pozdrawiam.
Jurecki dobrze mówi /pisze/. Jeśli auto uczestniczyło w crash -teście, to trzeba będzie wykasować błąd ze sterownika poduszki, jeśli da się on wykasować. A można tylko kilka razy kasować, albo w ogóle nie można, a wtedy nowy. Dodano po 3 Ale jeśli tylko chcesz sprawdzić rezystorem, czy po zamontowaniu wszystko będzie ok, to odpowiedź masz na PW
01299 - Miałeś podmieniany licznik? To komunikacja z poduszka powietrzną licznika. Gdzieś czytałem ze tak się dzieje jak licznik wymieniony na niewłaściwy. Dodano po 2 Kasuj błędy na pierwszej pozycji kluczyka -zależy od sterownika. (niektóre bez pracy silnika).
Citroen C5 X7 2010 2.0hdi wyświetliło Serwis i "Airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty". P0362 kontrolka neutralizacji poduszki powietrznej pasażera. rezystancja zbyt niska Kontrolka pasó... Bezpośrednia odpowiedź - To nie jest usterka „kostek pod fotelem”. Kod, który widzisz jako „P0362”, w PSA odpowiada zazwyczaj błędowi 7362: obwód kontrolki...
No chyba lepiej wykasować błąd za 20 zł niż jak kolega wicio2 zmieniać świece za 12,50. Pozatym błędy w sterownikach mają jakieś podłoże, najczęściej nie wystarcza tylko ich wykasowanie ale takż usunięcie usterki a to ciągnie za sobą kolejne pieniądze dla mechanika czyli i tak zarabia.
Auto jest z '98 na sterowniku BOSCH 0 281 001 428 wersja JM. Ma ktoś może rozpisane piny dla wtyczki od sterownika - tzn gdzie szukać zasilania (3 kable) i mas (2 kable) Dodano po 3 Dodam że wczoraj przełożyłem swój komputer do identycznej omegi i objaw był taki sam - nie odpaliła. W drugą stronę nie przekładałem bo wyłapałby wszystkie stałe błędy takie...
Błąd już usunąłem w serwisie jednak :( Ale podobno jest jakiś program dzięki któremu można się połączyć ze sterownikiem i skasować takie błędy, jeżeli ktoś ma i jest to freeware to proszę o zamieszczenie. Wszelkie potrzebne kabelki wtyczki itp. mam więc tylko programik :) pozdr
W Vectrze B wystąpił błąd 37 (problem z wtyczką napinacza pod fotelem pasażera). Kasowali to jakimś fejsikiem. Efekt jest teraz taki, że błędu 37 nie da się skasować - występuje jako nieaktywny, ale nie daje się usunąć. Konfiguracja napinaczy pokazana jest jako "ECU nie zaprogramowany". Domyślam się, że jest uszkodzona pamięć sterownika. Samochód ma...
Witam , trafiła do mnie astra 4 2010 r po wystrzale wszystkich poduszek , chciałem zapytać czy mozna w sterowniku nierozbieralnym bo taki sie tam znajduje skasować zapis zderzenia ? numery ; AS4896EK32165132 STEROWNIK CZARNY na 2 wtyczki od dołu biały .Znalezienie drugiego o takich numerach graniczy z cudem.
Witam. Mój problem polega na zapaleniu sie czerwonej kontrolki od poduszki. Dwa tygodnie temu rano, przy temp. -3 stopnie, odpalając samochód, na desce została czerwona kontrolka poduszki i od tamtej pory ciągle się pali. Kasowałem błąd przez komputer, ale wraca od razu. Nie wiem co to było za urządzenie, ale podobno wyświetliło błąd "P1000", mechanik...
witam ponownie autko jest w 100% bezwypadkowe ingerencja w sterownik to 7 razy kasowane błedy,nie moge znaleść schematu podłączenia sterownika ,może coś zgniło jak to w renówkach, dalej nie rozumie ktsa -1 błąd i nie da sie szczytac co to jest, kts jest czytelny
Zdjąłem boczki i podłączyłem rezystory w miejsce napinaczy, odczyt i kasowanie błędów airbag bez zmian, czyli najpierw 8 błędów, po skasowaniu 4 inne, ponowny odczyt i znów te same 8 błędów w tym część nie związana z systemem airbag. Zdjąłem poduchę kierownicy, poduszka cała, ale kabel przy samej poduszce urwany i zaizolowany... Podłączyłem rezystor...
https://obrazki.elektroda.pl/1957203100_... Wymontowałem ten cały sterownik/płytkę, kupiłem i podłączyłem typowy regulator temperatury cyfrowy termostat 230V, z czujnikiem temperatury... :arrow: [url=https://allegro.pl/oferta/regulator... sondę wpuściłem/wplotłem w poduszkę przy...
Witam. Kilka dni temu w moim Passacie B5 2000r tdi 115KM zaświeciła się kontrolka i wyskoczył błąd 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131) 32-00 - Resistance too High Po przeczytaniu kilku tematów na forach internetowych dowiedziałem się iż powodem zbyt wysokiej rezystancji będzie przerwa w obwodzie poduszki pasażera bądź zanieczyszczona jedna...
Na wstepie dzięki za szybką odpowiedź. Mechaniczna wymiana to nie problem obawiałem się tylko podpięcia wszystkiego, bo koszty i sam proces poszukiwania poduszek dojść kosztowne, a chciałem kompletnie złożyć samochód za nim podjadę do serwisu. A co sądzisz o kasowaniu crash daty ponoć mozna ją robić 3 krotnie w oplu czy wymiana sterownika jest niezbena....
Co innego zapis błędu a co innego poprawne funkcjonowanie. Każdy sterownik zapamiętuję powstała usterkę ale np w VW jak odłączysz poduszkę i później ją podłączysz to lampka będzie paliła się cały czas póki nie wykasujesz błędu, natomiast w Renault po ponownym włączeniu zapłonu od usunięcia usterki lampka sama zgaśnie a w pamięci będzie zapisany błąd...
kasowanie poduszek kasowanie kontrolki poduszek kasowanie błędu poduszek
podcisnienia wezyki apache htaccess głośnik wymiana magnesu
Yihua 706 - Lutownica nie nagrzewa grzałki Sinotrack nie wysyła SMS o starcie zapłonu i wstrząsach